Jump to content

Balagāns par autobraucēju kultūru


martinno
 Share

Recommended Posts

Ja 60+ kilogrami gaļas grib strīdēties un pierādīt savu taisnību pusotrai tonnai dzelzs, tad rezultāts vienmēr būs viens un tas pats - kotlete.

Link to comment
Share on other sites

versatile
ar kaifu

Par braukšanu "ar kaifu", vispār, ir paredzēta administratīvā un kriminālatbildība, ja.

Nezinu, diskomforts parādās pie kaut kādiem +6 grādiem bez speciāla apģērba. Ja ir siltāks, var braukt bez stresa. Cimdus, protams, vajag.

Pirms 2 nedēļām uz veiklau varēja džemperī iet. Es teiktu, ka tādiem salīgākiem cilvēkiem velosezona ir 7 mēnešus (aprīlis-oktobris); ne-ekstrēmiem, bet sagatavotiem braucējiem - 9-9.5 (marts-novembris vai pus decembris). Sanāk, ka 3 mēnešus gadā tiešām brauc ekstrēmisti. Nu, lai tak brauc.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

Velobraucēji Rīgā uz ielām uzvedās tikpat izaicinoši, kā tie, kas katru gadu Vērmanītī pulcējas, abi grupējumi pieprasa izrādīt kaut kādu īpašu cieņu, bet paši kā cūkas uzvedās!

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

versatile

 

 

Ja 60+ kilogrami gaļas grib strīdēties un pierādīt savu taisnību pusotrai tonnai dzelzs, tad rezultāts vienmēr būs viens un tas pats - kotlete.
Problēma jau tajā, ka to tonnu dzelzs vada kāds ar kotleti galvā, kuram šķiet, ka jāparāda velobraucējam, ka nav ko te taisnību pierādīt - bet velpobraucējs vienkārši brauc.

Kā jūs braucat ārā no vārtrūmēm? Es pabāžu drusku purnu, tad apstājos (lai visi paspēj ieraudzīt) un tad lēēēēēnītēm ripinos to metru-divus līdz ielai. Bet ir tādi, kas brauc ārā, jo gājējiem tak jāuzmanās, redz tak, ka vārti un var izbraukt kāds.

Link to comment
Share on other sites

versatile
Velobraucēji Rīgā uz ielām uzvedās tikpat izaicinoši, kā tie, kas katru gadu Vērmanītī pulcējas, abi grupējumi pieprasa izrādīt kaut kādu īpašu cieņu, bet paši kā cūkas uzvedās!

Man arī tas alus festivāls nepatīk, bet laikam jau ir pieprasījums, ka rīko.

Īpaša cieņa - tas būtu apdzīt tā, kā tas jādara, ar intervālu? Dot ceļu velo, tur, kur tas jādara?

Es piekrītu, ka daudzi, ļoti daudzi, brauc cūciski. Lielā ātrumā pa trotuāru, cauri krustojumiem, kur gājējiem visos virzienos zaļš), nestājas pie sarkanajiem. Bet tas jārisina policijai, nevis taisnības bruņiniekiem.

 

 

1) Ja ir veloceliņš - kāda h*ja pēc jāmin pa ceļu un jātraucē automašīnām???

Oj, pirmkārt, Valdemāra ielā nav veloceliņa. Ir parodija par gājēju un velosipēdistu ceļu. Tiur var braukt, ja nervu nav žēl, vai arī esi ar mieru vilkties. CSN ļāva braukt pa ielu (jo tas nav velosipēdistu ceļš), jāpārlasa, vai jaunā redakcija arī ļauj. Es pārsvarā braucu pa to veloceliņa daļu, bet dažreiz daļā Valdemāra ielas (Palīdzības iela - Zirņu iela) braucu pa brauktuvi, jo tā visiem drošāk. Pretējā vrizienā gan pa brauktuvi nē.

Man ;labākais keiss ir bijis blondīne, kas tepiķdčibriku izvedusi staigāt - pati uz trotuāra daļas, suns zālienā, saite pāri vleoceliņam. Knapi sadzēsos.

 

 

3) Respektē ne tikai mašīnas, bet arī gājējus - divriteņa minēj; Vienu šitādu kaulainu hipsteri nonesu, ejot ar kājām - Krustā sarkanais (gājējiem visos virzienos zaļais) - a tas dīvainis pilnā ātrumā lido un iznirst no autobusa, kad eju tam gar priekšu garām - čalis izklājās pa visu valdemāreni, krītot gandrīz nonesot vēl sievieti ar bērnu ratiem- man par laimi nekas īpašs (mazliet plecs sāpēja pāris dienas - svars ~100KG) tas minējs tāds kaulaināks varēja būt ap 55-60KG; Un kurš man šādā gadījumā segtu ārstēšanos/traumas/darba nespēju, ja tas invalīds būtu mani satraumējis nopietnāk? - tiesas ceļā piedzīt no tā hipstera? Vajag velosipēdistiem OCTveidīgo kaut kādu apdrošināšanu+numurus, lai, ja noskrāpē kādu auto vai sabuktē, lai vadītājs/gājējs var dabūt naudu, nevis ar to plikadīdu pēctam jātiesājas un jādabū akts par piedziņas neiespējamību pēc n-tajiem gadiem!

Jā, šī suga ir klapējama. Viņi pie sarkanajiem nestājas pārsvarā tāpēc, ka tiem mēsla riteņiem nav bremžu un brīvgaitas, bet kājas piesietas pie pedāļiem ar kaut kādām saitēm; pat ne normāliem klipšpedāļiem. Tas ir apmēram kā ar drifta bembi braukt pa ielu. Aizturēt un izsaukt policiju.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

Problēma jau tajā, ka to tonnu dzelzs vada kāds ar kotleti galvā, kuram šķiet, ka jāparāda velobraucējam

Nav būtiski kurš tieši kuram gribēs ko pierādīt un kuram tieši galvā ir vai nav kotlete. Būtisks ir tikai neizbēgamais šādas pierādīšanas rezultāts vienai pusei.. 

Labots - Pirkss
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ir jāsaprot, ka Rīgas centrā velotransports un sabiedriskais ir un būs pieaugoša prioritāte.

 

Joslu skaits maģistrālajās ielās tiks samazināts, parkingi paliks dārgāki un maksa par iebraukšanu centrā tiks ieviesta, jautājums tikai, cik drīz.

 

Pārējais ir lirika. Plāns ir te Rīgas pilsētas velosatiksmes attīstības koncepcija 2015.-2030.gadam

Labots - Smii
  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

versatile

Rīgas centrs ir tik niecīgs, ka auto reāli nav vajadzīgs. Izlgāk laika paņem meklēt stāvvietu, nekā braukt no objekta A uz objektu B (ja abi ir centrā).

Vajag normālas lielās tranzītielas, lai tiek no Teikas uz Āgenskalnu nemaksājot, bet citādi - esmu par parkinga maksas pacelšanu.

Attīstīsies kājāmgājēju un velo infrastruktūra.

Man daudz lielāku kaifu sagādā iet uz/no darba kājām, diemžēl, paldies puskriminālajam NC rajonam un pāris atgadījumiem, lai pārsvarā es tomēr izvēlētos auto vai velo.

Labots - versatile
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

maksa par iebraukšanu centrā tiks ieviesta, jautājums tikai, cik drīz.

Nesūda viņi nevar ieviest, kamēr nav sakarīgas alternatīvas, kā apbraukt centru - pasaki, kā man izvairīties no iebraukšanas centrā, lai nokļūtu no Vecmilgrāvja/Sarkandaugavas/Mežaparka uz Ziepniekkalnu/Imantu/Lidostu/Spici/Jūrmalu - tas pats pretējā virzienā? kamēr nav normāla Ziemeļu šķērsojuma (tunelis, tilts - dajebkas) - par iebraukšanas maksu centrā var aizmirst

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Rīgas satiksmi visvairāk kavē distances neievērotāji/pakaļā līdēji! Jo mazāk būs tādu, jo raitāka satiksme.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Vecmilgrāvja/Sarkandaugavas/Mežaparka uz Ziepniekkalnu/Imantu/Lidostu/Spici/Jūrmalu -

 

Nopietni? Tu joprojām nezini, kā apbraukt centru? 

Ok, ļauj man pamācīt. Paskaties uz resnākajām ieliņām bildītē

 

Screen_Shot_2016_01_06_at_12_31_32.jpg

post-57031-0-14117700-1452075671_thumb.png

Labots - Smii
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile

Plānā ir arī Ziemeļu šķersojums. Ne šodien, ne rīt, bet līdz 2030.gan jau būs.

Link to comment
Share on other sites

Destructo

Uiiiiii, kurš bija tas, kurš šeit pirmo akmeni meta iepinot velo autotofikā?

Link to comment
Share on other sites

Smieklīgākais ir tas, ka vienas un tās pašas seja runā gan par auto, gan par velo! :)

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Smii - tavai bildei ar resnajām ieliņām ir 0 vērtības, kamēr nenodefinē/neiekrāso, kurš tad ir "centrs, kur vajag iebraukšanas maksu"!

Link to comment
Share on other sites

versatile

zulus, a kur problēma - Valdemāra, Valmieras un Čaka ielas par brīvu; visa nogriešanās no tām - maksas zonas (nu ok, tur uz tiltiem un tā atstāt, protams, bezmaksas, bet doma skaidra).

Centru smuki ierobežo dzelzceļš, tur tas arī var palikt.


 

 

Tādēļ ka mēs braucam gan ar auto, gan velo.

Precīzi. Un tāpēc drusku zinām par to, kā uzvesties otrai pusei, lai nevienam netraucētu. Nu, ja nu vienīgi savam ego.

Link to comment
Share on other sites

Manuprāt, lielākā problēma ir:

1. sabiedrības kopējā neiecietība vienam pret otru.. un tas izpaužas arī Velo vs Auto vs Kājāmgājēji (Forumā var sastapt arī Intel vs AMD... Apple vs parasts dators)

2. Domāšana globāli, nevis tikai par sevi. Ja katrs indivīds darītu kopējas lietas labā (neieslīgstot galējībās)-> tad mūs varētu saukt par "Uz zināšanām balstītu sabiedrību"   (kaut vai... braucot ar velo pa šauru ielu, piemest malā un palais tos, kas tev sakrājušies aiz muguras (cik tur tā darba.). Auto braucējs var arī pavilkties aiz velo kādu minūti, līdz būs droša apdzīšana, nevis spiest velo no ceļa nost.)

 

Šādas lietas ar likumdošanu neizmainīt.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Eh, nabaga biedrs Bonifācijs. :SOH:

Ja viņš vēl būtu starp mums (lai vieglas smiltis!), šī noteikti būtu viņa iecienīta tēma un postu skaits tēmā būtu 2x 3x lielāks :D

 

Par tēmu.. velobraucēji, autobraucēji, gājēji... visi tak esat vienlīdzīgi :).... Tā arī dzīvojiet! ... Izņemot mani!!! Es esmu ūber alles!. Tāpēc vācieties nafig nost no ceļa!!! :grin:

Link to comment
Share on other sites

Tieši īsi pirms ZS  kad Rīgas centrs bija pilns ar sastrēgumiem, es izbraucu pa Brīvībenes un topošo Barona ielas velo celiņu. Teika - Vecrīga ap 6-iem vakarā 25 minūtēs, nepārkāpjot CSN. Kurš auto to var? Un vēl pēc tam bez problēmām noparkoties pie Vecrīgas?

 

Un tiem kas spiež velosipēdus nost no ceļa, vajadzētu vienkārši ņemt nost tiesības. Tā nav normāla vesela mūsdienu cilvēka rīcība. 

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Lidosta jau IR Mārupē, ja neesi pamanījis :D

 

un NĒ, jaunas lidostas būvniecības izmaksas pārsniegtu visa Rail Baltica projekta izmaksas.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

intervall

 

 

Eh, nabaga biedrs Bonifācijs.

Man gan liekas, ka jams spamo zem cita nika - vismaz bazars līdzīgs. 

Link to comment
Share on other sites

nevertell

 

 

Tas savukārt nozīmē ka uz staciju šamie brauks ar auto
 

Nē, brauks vai nu ar sabtransu, vai brauks ar vellapēdu. Un ar vellapēdu ļoti jauki, iemet vilcienā, izkāp berlīnē, un brauc uz savu kantori.

 

Centrā visu būvē tāpēc, ka centrā apgrozās cilvēki. Pēc gadiem 20 kad izmris ļaunās sēdvietu tantes un skumjāko purnu pacančiki tiks patīrīti, sabiedriskais transports būs pats labākais vissezonu veids, kā pārvietoties pa centru. Nav mums tas centrs tik liels, ka būtu grūti ar kājām izstaigāt vai ar vellapēdu izbraukāt. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Tad kad kaismīgajiem velo braucējiem būs ģimene un darbs, kurā nevar ierasties netīros džinsos, tad retorika būs cita.

Pirms piesaucat rietumu piemērus, uzziniet faktus! Piemēram Stokholmas centra rajonos 60% no mājsaimniecībām sastāv no vienas personas! Lūk jums arī velo popularitāte. Par sabiedriskā attīstību, pieejamību utt nemaz nerunāsim.

Visdārgākā pazemes stāvvieta pašā! Minhenes centrā ( mūsu Vecrīga) maksā 3eur/h.

Tā kā ar represijām pret daļu no satiksmes dalībniekiem - auto - neko nepanāksi.

Labots - kurmis
Link to comment
Share on other sites

Destructo

@@kurmis

 

Hmm.. laikam no visas ofisu ēkas, džinsos, kur nu vēl netīros, uz darbu neviens nedodas, bet toties atrast vietu, kur nolikt velo, laika posmā Maijs - Oktobris, ņemot vērā, ka ir pat speciāla pazemes stāvvieta ir visai grūti, mļed, laikam visi bezdarbnieki un bezbērnieki. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Tad kad kaismīgajiem velo braucējiem būs ģimene un darbs, kurā nevar ierasties netīros džinsos, tad retorika būs cita.

Tiem kam ir vēlēšanās, tiem nesagādā problēmas pārģērbties, problēmas ir tikai tiem, kuri meklē visādas atrunas. 

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

@ AndrisBB Un kāpēc gan man būtu jāsamazina savs komforta līmenis, piemēram, katru rītu dušojoties un pārģērbjoties ofisā? Protams, ja ir vēlme regulāri sevi čakarēt (moderni - izaicināt), tad uz priekšu!

 

@Gestapo Un šodien ar velo, jo līdz avansam nav naudas bilļetei?

Labots - kurmis
Link to comment
Share on other sites

ko tu vari ņerkstēt? neviens tak tevi nespiež braukt ar velo, ja tu negribi!

Link to comment
Share on other sites

Čaļi, vārdi "ņerkstēt" un "āpsis" nav pieklājīgi saziņā ar svešu cilvēku. Gan jau pēc vidusskolas sapratīsiet...

 

Ja par tēmu, tad manis pēc varat pārvietoties kaut ar lidojošiem paklājiem, kamēr netiek ierobežota mana kā autobraucēja teritorija.

Link to comment
Share on other sites

Tur jau tā lielākā problema ka daži iedomājas ka viņiem pienākas kautkāda teritorija, tikai tāpēc ka barauc ar auto :D

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja vien nav kautkādu problēmu ar veselību, tad dušā iet pēc braukšanas ar velo arī nav lielas vajadzības, saki uzreiz ka neesi nekad braucis ar velo, nevis atstāsti kautkādus stereotipus.

 

tik ļoti šis, braucot uz darbu pa ielu ar visiem sarkanajiem un lēno lavierēšanu starp auto es savās 20 minūtēs jeb 8 kilometros pat pulsu nevaru dabūt augšā, kur nu vēl paspēt iesvīst.

 

 

 

Ja par tēmu, tad manis pēc varat pārvietoties kaut ar lidojošiem paklājiem, kamēr netiek ierobežota mana kā autobraucēja teritorija.

 

velosipēds ir tieši tāds pats transportlīdzeklis kā auto vai motocikls satiksmē, tava autobraucēja teritorija beidzas tur kur sākas mana velosipēdista. un man pajāt, ka tu netiec man garām un streso aiz muguras, tās ir tavas ne manas problēmas. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

kamēr netiek ierobežota mana kā autobraucēja teritorija.

Pie Tevis bieži salonā iekāpj čaļi ar saviem velosipēdiem? O_O 

Un, Tavuprāt, ir smuki centus citu makos skaitīt, ka uztraucies par maniem avansiem? 

Link to comment
Share on other sites

 

 

kamēr netiek ierobežota mana kā autobraucēja teritorija.

 

tavu teritoriju ierobežo dzelzs kaste, kurā tu atrodies. ārpus tās jau teritorija pieder visiem.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...