Jump to content

Balagāns par autobraucēju kultūru


martinno
 Share

Recommended Posts

marrtins

Kā jau iepriekš teicu - nav zolīdi raiti nebraukt.

Link to comment
Share on other sites

daļai raito braucēju kaut kā galīgi paskrējis garām viens CSN punkts:

 

97. Intensīvas ceļu satiksmes apstākļos, kad visas braukšanas joslas aizņemtas, mainīt joslu atļauts, tikai lai nogrieztos, apgrieztos braukšanai pretējā virzienā, apbrauktu vai apturētu transportlīdzekli.

Link to comment
Share on other sites

bet neviens jau joslas nemaina, intensīvas satiksmes gadījumā un pilsētā jebkurā gadījūmā ir atļauts braukt pa kreiso joslu. tas ka visi tusē pirmajā joslā ir tikai tusētāju problēma.

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

marrtins

Intensīva satiksme nekādi nevar sanākt, ja kāda tā paša virziena josla ir tukša.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

97. punktā tač pateikts - kad visas braukšanas joslas aizņemtas. Arī nesatraucos, ja brauc garām pa brīvu joslu, bet pēc tam sašaurinājumā atgriežas aizņemtajā joslā, vienmēr cenšos palaist, ja kāds pirms manis grib tikt aizņemtajā joslā, pēc rāvējslēdzēja principa.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Nu, jā , vietā kur ir divas joslas un attiecīgi gabalu pirms krustojuma ir zīme ka pa atiecīgo joslu var tik nogriezties ( un uz atsfalta sākās nepārtrauktā līnija) ir gudrīši kas mauc taisni un tik pašā krustojumā lien ( redz ''rāvēslēdzēja'' princips) , jo aiz krustojuma reāli tik viena josla. ... Tā ka pa to ielu braucu jau vairākas dienas, tad vienu dienu nobrīnijos kur pazuduši ''gudrīši'' . brīvās joslas izmantotāji? Visi godīgi pārkārtojās pirms zīmes. Paskatos Wase- rāda ka aiz krustojuma būis policists :). Protams egoisti vienmēr atradīs attaisnojumu, kāpēc ir veikli ''apjājuši '' citus, bet ja sarodās tādu pārāk dauz , tad arī lielākie miera mikas paliek nikni.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Nu tad kāpēc kaut kādos posmos vispār tās divas joslas būvēt? Visi braucam pa vienu joslu, lai nebūvē nekur divas joslas, nebūs vairs ne "apjājēju" ne "apjāto", turklāt milzīgi līdzekļi ietaupītos. Protams, noteikumu ietvaros jāizmanto tā brīvā joslā, neiet runa par CSN pārkāpējiem, tie jāsoda.

Link to comment
Share on other sites

marrtins

krustojuma ir zīme ka pa atiecīgo joslu var tik nogriezties ( un uz atsfalta sākās nepārtrauktā līnija) ir gudrīši kas mauc taisni

Nu tas jau ir pārkāpums. Virzienus joslās neievērošana.
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

Nu tad kāpēc kaut kādos posmos vispār tās divas joslas būvēt?

Ko Tu darīsi, ja tajā vienā joslā kāds šrots nosprāgs un nostumt malā vienkārši nebūs kur?

Link to comment
Share on other sites

Gadās arī, ka pa visu ceļa platumu nosprāgst, un nav vairs kur... atbildīgās vietās satiksme uz vairākām stundām apstājas... ko tu padarīsi - gadās.


Puiši, ko tad jūs iesakāt, ja braucu iekšā Rīgā pa Brīvības ielu, ja man pār VEF tiltu jābrauc, jau pēc Teikas krustojuma ieņemt kreiso joslu, un visu laiku tajā turēties, un tā visiem rīkoties, lai paliek divas joslas tukšas, visi, kas pāri sliedēm grib, visiem drūzmēties vienā joslā vairāku kilometru garumā.

Link to comment
Share on other sites

marrtins

visiem drūzmēties vienā joslā vairāku kilometru garumā.

Aizmirsi pašu galveno - NEVIENU NELAjST!!!!
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

marrtins

bamperi pie bampera un ar risku, ka otrs gribēs uz OCTA rēķina mašīnu pārkrāsot, un nāksies zvanīt uz mājām un brīdināt par kavēšanos?

Tur viņam pirms apļa kā minimums 3 mašīnu garumi (0:18). Tāpat kā 1:55. Aplī, ja jauda atļauj, var vienkārši uzgāzēt un izbraukt kur vēlas, bet tas tā. Nelaidējs, protams, ka dawns. Labots - marrtins
Link to comment
Share on other sites

 

 

Nē! Ieņem kreiso joslu jau aiz Siguldas, ja nu kas...

Vot šitā neder. Tad man obligāti būs Teikā jānogriežas pa kreisi... pa Lielvārdes ielu jābrauc.

:sarkasms:

Link to comment
Share on other sites

marrtins

Nupat pirms pusstundas tipisks variants pa Daugavgrīvas uz Ūdens ielas pusi. Vairums stāv rindā kreisajā joslā nu tā līdz iepriekšējam krustojumam, bet daži "neģēļi" rullē pa brīvo joslu, lai kārtējo reizi nosecinātu, ka pirms gājēju pārejas viens apstājies un grib taisīt kreiso. Stāv labi ilgi, jo līdz luksoforam visa kreisā josla brīva. Visi "neģēļi" aiz viņa pārkārtojās kreisajā joslā un mierīgi bez bremzēšanām un skriešanām aizbrauca pie zaļā. Huligāna apmānītās sejas, ne?

Labots - marrtins
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nu tas jau ir pārkāpums. Virzienus joslās neievērošana.

 

jap, un par to dod arī agresīvo braukšanu, sākot no 70 eur un 6 soda punktiem. 

Labots - Guest
Link to comment
Share on other sites

Tās divas vai vairāk joslas kādā posmā paātrina plūsmu, ja viņas izmanto, ja visi pārprasti tēlotu pieklājību un brauktu tikai vienā joslā, satiksme sabremzētos, izbraukt kakliņu prasītu ilgāku laiku, nekā solīda rāvējslēdzēja gadījumā.

Link to comment
Share on other sites

marrtins

jap, un par to dod arī agresīvo braukšanu

Tiešām? Man šķiet, ka agresīvie 6 punkti ir par korķīša apbraukšanu pa sab. transporta joslu VAI vairākiem secīgiem pārkāpumiem? Esmu kaut ko palaidis garām?
Link to comment
Share on other sites

 

 

brauktu tikai vienā joslā, satiksme sabremzētos, izbraukt kakliņu prasītu ilgāku laiku, nekā solīda rāvējslēdzēja gadījumā.
... jebkura pērkārtošanās, pēc definīcijas , bremzē kustību . Rāvēslēdzēja princips ir OK ja kādi pieslēdzās no blakus ceļa vai kad kāds ir noplīsis un ir reāla nepieciešamība izveidot vienu rindu. . Ja taisnā posmā.. tāpat līdējs raustīsies vai šo īsti laiž . Laidējs bremzēs un lūrēs vai tomēr līdējs nepārdomā, jo, redz uz priekšu vienu jau palaida un līdīšu es tālāk. Tā papildus josla , visticāmāk, ir būvēta lai to rindu varētu sastrēgumā pirms krustojuma, apbraukt tiešam, tie , kam vajag tikt ātrāk AR IESLĒGTĀM SIRĒNĀM UN BĀKUGUNĪM. Tagad, pateicoties līdējiem, ir aizsistas abas joslas un tie ātrie netiek līdz tam krustojumam.
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Tiešām? Man šķiet, ka agresīvie 6 punkti ir par korķīša apbraukšanu pa sab. transporta joslu VAI vairākiem secīgiem pārkāpumiem? Esmu kaut ko palaidis garām?

 

man iedeva :D

 

Es gan nagla nelīdu visiem garām, bet nākamajā dienā, kad pa nakti uz lāčplēša ielas salika zīmes, bet joslas labs cilvēki vēl nebija sakrāsojuši, bariņā kopā ar citiem šoferiem aizbraucām taisni nevis nogriezāmies uz avotu ielu. protams mūsu brašā policija uzreiz drāza pēc pilnas programmas un visus, jo kvotas jāizpilda un kur nu vēl labāka pļauja kā tikko pārbūvētā krustojumā, un nevienu neinteresē, ka aiz fūres neredz zīmi un vakar vēl bija 2 joslas, kas iet taisni.

 

pamatoja, ka aizbraucu taisni no joslas, kas nogriežas pa reisi, un kavēju satiksmi pēc tam lienot joslā- 2 pārkāpumi.

Labots - Guest
Link to comment
Share on other sites

marrtins

Ja taisnā posmā.. tāpat līdējs raustīsies vai šo īsti laiž

Nu ja ir tāds kā tajā video džipelis, tad jā. Bet principā, nav ko raustīties. Tie, kas raiti brauc - neraustās.

 

Tā papildus josla , visticāmāk, ir būvēta lai to rindu varētu sastrēgumā pirms krustojuma, apbraukt tiešam, tie , kam vajag tikt ātrāk AR IESLĒGTĀM SIRĒNĀM UN BĀKUGUNĪM. Tagad, pateicoties līdējiem, ir aizsistas abas joslas un tie ātrie netiek līdz tam krustojumam.

Lūdzu nevajag izdomāt kaut kādus murgus un vēl tos izplatīt.

 

man iedeva :D

Tikai par joslu virzienu neievērošanu? Neticās... Varēja jau vismaz kādu pagrieziena nerādīšanu piezīmēt klāt. :lol:
Link to comment
Share on other sites

Screenshot.png

 

Un kurā punktā tu atrod, ka, nobraucot no Dienvidnieka, nevar braukt pa divām joslām?

 

Mans koments bija par Azazel bildi. Tajā vietā vienkārši brauc pāri baltajām līnijām, lai nokļūtu tajā otrajā joslā. 

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

marrtins

Tajā vietā vienkārši brauc pāri baltajām līnijām, lai nokļūtu tajā otrajā joslā.

To nevajag darīt. Pēc 20m sākas raustītās.

.. jebkura pērkārtošanās, pēc definīcijas , bremzē kustību .

Definīciju studijā un salīdzinājumu, kā bremzē kilometru gara rinda, kur katrs uzsāk pa savam (pēc nokritušas bulciņas atrašanas zem pedāļiem pacelšanas, pēc maigošanās ar telefonu, pēc papļāpāšanas ar biedru, utt) un tad atkal pēc dažiem metriem bremzē.
Link to comment
Share on other sites

 

 

Tā papildus josla , visticāmāk, ir būvēta lai to rindu varētu sastrēgumā pirms krustojuma, apbraukt tiešam, tie , kam vajag tikt ātrāk AR IESLĒGTĀM SIRĒNĀM UN BĀKUGUNĪM. Tagad, pateicoties līdējiem, ir aizsistas abas joslas un tie ātrie netiek līdz tam krustojumam.

 Kādas papildus joslas. Ja ir kādā posmā 2 vai 3 joslas, tās visas ir joslas, domātas braukšanai, ja tur ir atļauts braukt, kāpēc nevarētu braukt, jā, ir vietas, kur kādā joslā nedrīkst braukt, sabiedriskajam transportam domāta josla, kā pirms VEF tilta, tie kas pa to brauc, lai pret viņiem vēršas likuma bardzība un sabiedriskais nosodījums, tie ir pārkāpēji, par tiem nerunāsim. Un nav jādomā braucot, kā es tā tagad braukšu pa brīvo joslu, ja nu gadījumā pažarnieki pa to steigsies...

 Loģika apstāklim, kāpēc ir vairākas joslas, tāpēc, ka lielāka plūsma tajā vietā. Neviens nebūvē 2 vai 3 joslas vienā virzienā, lai braukšana notiktu pa vienu joslu.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Definīciju studijā un salīdzinājumu, kā bremzē kilometru gara rinda, kur katrs uzsāk pa savam
nu un divās rindās , domā, brauks savādāk. Tikai te, plus, nāks klāt , beigās tā pārkārtošanās . Bet par pašu uzsākšanu un bremzēšanu. Ir Rīgā , ielas, kur tauta tiešam ''bremzēta'' un ir ielas kur viss notiek diezgan raiti. Tagad sanāk mazāk braukt pa centru, bet agrāk , izteikti ''bremzētāji'', bija Satekles un raiti braucēji Čaka ielā virzienos prom no centra. Varētu domāt ka Čaka ar vairāk luksoforiem un izbraucama lēnāk. Bet reāli otrādāk. Laikam Satekles vairāk brauc laucinieki. Bet par īdiņiem, kuriem ir jāskrien un kuriem visi slikti. Redzēju pāris dienas atpakaļ ainu, laikā, kad Krasta pilna un visas joslas brauc kā brauc, viens mazais kravas busiņš pielīda vieglajam pāris centimetru aizmugurē un sāka taurēt, jo priekšā braucošais vieglais nebrauca ar metra distanci no nākošā , bet , laikam  bija kādi 2-3 metri.  Nu nevar daži izturēt kad kāds brauc ievērojot drošas braukšanas noteikumus par vēlamo drošības distanci un arī atstāj distanci ja kādam jāpārkārtojas . Tā plūsma bija gana raita ( ap 60 km/st) . Ja kāds pēkšņi uzliktu pa bremzēm, tad reāli, ar mazu distanci sanāktu ''vilcieniņš''
Link to comment
Share on other sites

jebkura pērkārtošanās, pēc definīcijas , bremzē kustību

 

Tā viņš arī ir. Bildē redzamajai labajai joslai nav nekādu dabīgu šķēršļu, lai tā sastrēgumstundās bremzētos.  Bet tur no kreisās pārkārtojās turpu, šurpu, lai ātrāk nokļūtu līdz pārbrauktuvei un rezultātā abas joslas bremzē kopā. Tad vēl priekšā krusts ar mazākas nozīmes ceļu, no kura visus solidāri palaiž un rezultātā sanāk, ka satiksme no mazākas nozīmes celiņa ir raitāka, kā par galveno. Es tur nevienu nelaižu, man poh.

post-64762-0-57626500-1463163152_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

 

 

Bet reāli otrādāk. Laikam Satekles vairāk brauc laucinieki.

Pilnīgi loģiski.

Es Rīgā ar auto arī esmu laucinieks svešā pilsētā. Pa retam man ir jābrauc arī kādā nezināmā maršrutā, nevaru es zināt laikus visās vietās situāciju, kā zināt jūs, vietējie, braucu es piemēram, vadoties pēc zīmēm pa kreiso joslu garām labā joslā sabremzētiem, vēlreiz saku, es nezinu, kas priekšā, nezinu, ka tur sašaurinājums, pietuvojos, jā, ieraugu ceļazīmes, kas informē, ka priekšā sašaurinājums, ka man jāmeklē iespēja tikt labajā joslā... Kā uz mani jūs skatīsieties? Kā uz nahālu, kas visiem pa priekšu grib tikt? Nelaidīsiet mani? Kur mana vaina? Ko es nepareizi daru?

Link to comment
Share on other sites

Klau - un kā jūs braucat posmā - Pleskavenes/Tallinas šosejas pārvads-Baltezers-Ādaži? 

Link to comment
Share on other sites

Lūk arī atbildes uz jautājumu - "kas tiem lienošajiem debilioīdiem galvās?" Iesaku aizbraukt, piemēram, uz franču rivjēru, kur katrs trešais braucamais ir >100k eur vērts, un paskatīties kā opelis ar ferrari stāv vienā rindā stundas garumā un neviens nelien blakus joslā, kas pēc brīža izbeidzas vai nogriežas. Primāti...

Link to comment
Share on other sites

Es vienkārši maucu, kur vajag un ja sanāk laiks un atceros, tad ieslēdzu pagriezienu (ne vienmēr pareizā virziena, bet tomēr). Uzskatu, ka ja ir jaudīgs dampis un stāvoklis sabiedrībā, tad ir pazemojoši pilnībā ievērot CSN. Rāvējslēdzējs? Kas es kāda palaistuve, lai par tiem domātu? Ceļu dod tikai mīkstie. Joslas vispār idiotiem sazīmētas. Vot tā Jauki.

Link to comment
Share on other sites

Jā, kurmis gan trollis, tomēr Vācijā un Skotijā tieši to piedzīvoju.

Link to comment
Share on other sites

Es vienkārši maucu, kur vajag un ja sanāk laiks un atceros, tad ieslēdzu pagriezienu (ne vienmēr pareizā virziena, bet tomēr).

 

Es tāpat, bet mēs ar Tevi tak glābjam pasauli, atšķirībā no pārējiem, kuri steidzas tikai sava stulbuma pēc.

 

un vispār, piehgdiena.  Priekā!

Labots - ggg97
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Uzskatu, ka ja ir jaudīgs dampis un stāvoklis sabiedrībā, tad ir pazemojoši pilnībā ievērot CSN. Rāvējslēdzējs? Kas es kāda palaistuve, lai par tiem domātu? Ceļu dod tikai mīkstie. Joslas vispār idiotiem sazīmētas. Vot tā Jauki.

то пусть тебя постигнет суровая кара закона, всеобщая ненависть и презрение трудящихся

:sarkasms:

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Tur viņam pirms apļa kā minimums 3 mašīnu garumi (0:18). Tāpat kā 1:55.

 

paskatījos vēlreiz un sapratu - tās koši sarkanās gaismas visiem ir nevis bremzēšana (kā sākumā likās, un bremzējot jābūt jocīgam lai mainītu joslas), bet gan kameras gļuks. Džips lien tur, kur nevar ielīst - gribēt grib, bet nespēj uzraut.

 

Daudzi džipi ir lēnas, smagas govis. Bet pirkstus ta plēst gribas, un pagaidīt, līdz manevrs ir drošs un savstarpējā saprašanās iestājusies - tas arī nav komilfo..

Labots - usver
Link to comment
Share on other sites

Tātad:

Braukšanas pamācība posmā Pleskavenes pārvads-Baltezers-Ādaži-Gaujas tilts

 

1. Uzbraucot uz Via Baltica, nav ko īpaši ieskrieties, kreisajā pusē ir Baltezera mājas, tāpēc, ja nu kas braucam ar 70, zīmes nav, bet droši vien tas ir apmāns to vienkārši nemanījām.

2. Nu re ! Pie Alderu pagrieziena tā ir - tātad arī pirms tam BIJA!

3. Baltezers... tur vieni biezie dzīvo, tie pāri neiet, var braukt ar tiem pašiem 70

4. Emm... Baltezers beidzas, bet laikam uzreiz ir Ādaži, tur reku ceļa malā apgaismes stabi un trotuārs, tāpēc atkal braucam ar 70, ja nu kas... 

5. Nu re - pie Ādažu Maximas ir 70! redz, viss pareizi! Tie blēži vienkārši nav salikuši zīmes visur. Turpinam vilkties arī aiz krustojuma, mūs vienkārši čakarē!

6. Izbrauktuve no Ādažiem un Carnikavas pagrieziens - zīme ir! Mūs nemāna!

7. Te visi baigi viltīgie, tāpēc arī līdz Gaujas tiltam brauksim ar 70. Noteikti zīme ir norauta.

8. Nevar saprast kur tā zīme beidzas, labāk braucam ar 70 vismaz līdz Lilastei.

Labots - Pirkss
Link to comment
Share on other sites

 

 

un vispār, piehgdiena.  Priekā!

 

Pie tā arī paliksim, par spīti Pilota centieniem ieviest sakarīgumu diskusijā. :) 

Link to comment
Share on other sites

jā, tu tagad izrāvi vārdu , lai jau Staņislavs, savādāk vēl Pirkss parādīsies. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

marrtins
satiksme.jpg Labots - marrtins
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...