Jump to content

Balagāns par autobraucēju kultūru


martinno
 Share

Recommended Posts

Apbraic 30 mašīnas un jūtās ka baigaus malacis, kaunējies būtu, ja abas joslās stāvētu un visi brauktu caur vienu satiksme nebútu raitāka, bet tieši lēnāka

Redzi, kur jūsu problēma. Jūs stāvat garajā rindā un besaties, kāpēc tik lēnu iet, jo tipa, tur, kaut kur galā, vēl citi iebrauc jūsu rindā. Un ja tu stāvi kaut kur rindas beigās, tā stāvēšana ir ievērojami lielāka/lēnāka, nekā pie paša sākuma, bet ja daudzi aizbrauktu pa kreiso joslu, tie kas aiz viņiem stāvēja, arī ātrāk pavirzītos uz priekšu, bet nē, vajag tak sev problēmas sagādāt. Un vēl domāt, ka dēļ tiem maitām, kurus jūsu joslā jālaiž, ir jāstāv ilgāk.

Labots - Zuxters
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ja visi uzsāktu reizē braukt, mū-ģixam būtu taisnība. Bet neuzsāk, tāpēc 2 joslas kas saiet vienā ir efektīvāka sistēma. Bet ģiksis un aklais (kurmis) droši var palikt labajā joslā, tikai atcerieties - jums nav NEKĀDU tiesību kavēt citiem braukt. Jūs neesat NEKAS, lai kādu izlemtu "sodīt" vai "pārmācīt". Tādu tiesību nav ne jums, ne kādam citam, izņemot atsevišķas iestādes, kurām ir PIENĀKUMS to darīt, ja ir IEMESLS. Iemesla nav, tāpēc ienīstiet šo netaisnīgo pasauli klusībā - paldies jums par to jau iepriekš.

 

Un pamēģiniet kādreiz kādu palaist - tā avareiku nomidžināšana tiešām drusku uzlabo garīgo un palaista mašīna dzīvē neko nemaina. ja esat tik svarīgi, ka maina, tad tas jūs diez vai uztrauc - tādas personas pārvadā aizmugurējā sēdeklī un nereti ar konvoju un sarkanām mirgalkām :))

Labots - versatile
  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Manas 5 kapeikas par šo tēmu:

Nu nav mums vairāk problēmas ar ielaišanu blakus joslā - nevajag tikai bremzēt pašam - acu kontakts un paldies vai kāds aizpļāpājies pa mobīlo. Vienīgie, kas brauc kā tanki un nevienu nelaiž ir jauniņie vai sieviete ar mobīlo pie auss

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

ES sapratu, ka daži jauc vietas, par kurām mēs runājam, piem.

Tas pats Dtilts, sākot no šīm zīmēm

https://goo.gl/maps/E7QTMosC8wF2

 

un galu domājot te

https://goo.gl/maps/hFX21eunxMG2

 

Jā tur nav pieklājīgi apstāties 2 joslā un gaidīt, kad kāds ielaidīs.


Un tur to nemaz nedrīks!


Pēdējā vieta kur var mēģināt spraukties no kreisās labajā, ir kad vēl starpā pārtrauktā līnija.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Jā tur nav pieklājīgi apstāties 2 joslā un gaidīt

Nav pieklājīgi ķīlēties pēdējā brīdī, bet,  laicīgi ieslēdzot pagrieziena rādītāju, pamazām samazināt ātrumu - un mierīgi tevi kāds ielaidīs.

Link to comment
Share on other sites

Bišķi par citu tēmu.

 

Balagāns ir arī Waze, kur superaktīvie lietotāji kropļo navigāciju ar visiem sabrauktajiem kāmīšiem un megasastrēgumiem 100 metru garumā kā rezultātā es šai foršajai programmai vairs ne pārāk uzticos

Link to comment
Share on other sites

Redzi, kur jūsu problēma. Jūs stāvat garajā rindā un besaties, kāpēc tik lēnu iet, jo tipa, tur, kaut kur galā, vēl citi iebrauc jūsu rindā. Un ja tu stāvi kaut kur rindas beigās, tā stāvēšana ir ievērojami lielāka/lēnāka, nekā pie paša sākuma, bet ja daudzi aizbrauktu pa kreiso joslu, tie kas aiz viņiem stāvēja, arī ātrāk pavirzītos uz priekšu, bet nē, vajag tak sev problēmas sagādāt. Un vēl domāt, ka dēļ tiem maitām, kurus jūsu joslā jālaiž, ir jāstāv ilgāk.

Nevajag pārvērtēt savu lomu sabiedrībā un domāt, ka visi rindā stāvošie tik vien to dara kā velta savu enerģiju, lai domātu sliktas domas par tevi. Cilvēki ļoti labi saprot, ka tie sabiedrības locekļi, kas ļaunprātīgi izmanto citu pieklājību, sirgst ar mazvērtības kompleksiem, un jebkāda veida izcelšanās no kopuma, rada šiem sirgstošajiem mirkļa baudījumu.

Mūsu austrumu kaimiņi, aizbraucot uz Eiropu, arī ļaunprātīgi izmanto rietumnieku inteliģenci un pieklājību, bet atbraucot mājās, sūkstas, cik viss uz vietas ir slikti. Padomā par šo!

 

tikai atcerieties - jums nav NEKĀDU tiesību kavēt citiem braukt.

oi! No šodienas jauni likumi, ka priekšroka ir joslu mainošajiem? Turpini vien gaidīt savu starpu, kurā ielīst... :grin:

Labots - kurmis
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Jā šie joslā nevienu netraucējošie ielīdēji, ļoti skaisti sevi demonstrē uz Kārļa Ulmaņa gatves, lai nogrieztos uz vienības gatvi Jelgavas virzienā, tur man liekas nav nedēļas, kad šitādu dēļ nav sastūmušies aiz viņiem vismaz 3 auto, jo redz neielīda un nācas apstādināt Salu tiltam joslu, jo neviens neskatās viņa virzienā, kad grib ielīst jau pilnā joslā!

 

Man nav problēmu arī tādā stilā braukt, bet es nevēlos tā darīt un mudinu citus arī ievērot rindas kārtību,jo es šādu satiksmi nevēlos un pietiekoši daudz sabiedrības locekļi domā tieši tā pat tāpēc arī tur ir rinda viena nevis vairāk! un atceries, ka braukt taisni vienmēr ir drošāk nekā lekāt pa visām rindām kā tādai lupatai vējā!

Labots - gix
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Kārļa Ulmaņa gatves, lai nogrieztos uz vienības gatvi Jelgavas virzienā
Kādas te var būt problēmas nogriezties pa labi? Nesapratu.

Nekad neesmu redzējis, ka kāds līstu uz to joslu lai nogrieztos pa labi. Un es tur bieži braucu.

Link to comment
Share on other sites

Tu gan vairāk esmu novērojis, ka daudzi tieši lec ārā no trešās joslas, jo nezinu apzināti vai kļūdaini tur ielīduši un tad saprot, ka tā josla iet pa kreisi, bet šiem vajag taisni. Nestrīdēšos, bet neesmu redzējis, ka kāds tur brauc līdz galam pa otro un tad cenšas ielīs trešajā.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

oi! No šodienas jauni likumi, ka priekšroka ir joslu mainošajiem? Turpini vien gaidīt savu starpu, kurā ielīst...

Nu tak cirvis,kas cirvis - tev teica, sēdi savā labajā joslā un nu NELAID, NELAID to vienu mašīnu galā - ja no tā dzīve skaistāka. Tās, galu galā, ir tavas Satvermē definētās tiesības, būt brīvam savās izvēlēs, tai skaitā - būt nepiekkajīgam ķēmam. Bet neesi d.auns, kas izliekas neredzam raustīto līniju un ar vienu ratu brauc pa labo, ar vienu pa kreiso joslu - ka tik kāds "garām" nepaiet.

 

 

šie joslā nevienu netraucējošie ielīdēji, ļoti skaisti sevi demonstrē uz Kārļa Ulmaņa gatves

vēl vienas, kas nespēj atšķirt situaciju "katra josla savā virzienā" no situācijas "2 joslas saiet vienā".

Un arī tur, pie vainas pārsvarā ir tas, ka zīmes, kā jau pie mums, liek pie paša krustojuma, ne pārsimt metrus pirms. Ja brauc ikdienā, tad zini,kura josla kur; ja nē... Un, tieši tāpat, pārkārtoties tieši pirms "braukšaanas virziens joslās" zīmes ir ok.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

Tieši tie, kas šādā stilā brauc, to dara apzināti un patstāvīgi, jo viņi visugudrie, bet parasti tie arī ir tie, kas atmaksā policijai budžetu, paldies viņiem par to! to sauc par kultūru, un ir jau te no sarunām saprotams, kuram tā ir un kuram nav!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

tikai atcerieties - jums nav NEKĀDU tiesību kavēt citiem braukt.
 

Pag, šito precizējam....

Ja kāds redzot joslu sadalījuma zīmi ar virzieniem, aizvelk visai rindai garām, nonāk vietā, kur līnija jau ir nepārtraukta un viņa vienīgais ceļš ir apgriezties un tad, ar "ķieģeļseju" spiežas man virsū - man ir jāpalaiž? Piemērs - https://goo.gl/maps/F6NCLcZEvLU2Šeit ir jautājums - ko paātrinās "palaišana" un braukšana "rāvējslēdzējā" šeit? 

Bet personīgi es vienmēr palaižu cilvēkus, kuri brauc adekvāti un nav paši sevi apzināti iedzinuši tādā dumjā situācijā. Kaut vai braucot ārā šeit - https://goo.gl/maps/3hJY1CGUCWR2Pat ja ir sastrēgums un visi lēnām mīcās uz priekšu tur visi smuki palaiž... 

Problēma nav ar cilvēku vēlmi nepalaist kādu bet gan vēlmē neatbalstīt "izredzētos" (angļu valodā ir precīzāks termins - "entitled fucks") nu un mums visiem ir kaut kāda maniakāla tieksme "uz priekšu" - kaut vai apdzīt priekšā braucošo par vienu mašīnu, riskējot ar veselību, bet tomēr sasniegt savu "mazo uzvaru" - toč, kā vistu kūtī - tiec uz augstākas laktas un liec virsū apakšējiem... 


 

 

Bet neesi auns, kas izliekas neredzam raustīto līniju un ar vienu ratu brauc pa labo, ar vienu pa kreiso joslu
 

Nu, tā jau būtu noteikumu pārkāpšana. Šaubos, vai ar to bija domāta šī nelaišana... 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

nonāk vietā, kur līnija jau ir nepārtraukta un viņa vienīgais ceļš ir apgriezties un tad, ar "ķieģeļseju" spiežas man virsū - man ir jāpalaiž?

Nē, agresīvie nav jālaiž. Atslēgvārds - nepārtrauktā.

 

Nu, tā jau būtu noteikumu pārkāpšana. Šaubos, vai ar to bija domāta šī nelaišana...

Vienubrīd visādos melfu aculieciniekos tādi video figurēja. Jā, tieši tik tālu cilvēki gaavi aiziet. mani vispār neuztrauc tie, kas rindas galā nepalaiž - nekas, gan nākamais palaidīs vai sprauga paliks, kā jau marrrtins teica. Ar to nav problēma. varbūt vienīgi uz Brīvības ielas pie Alfas, kur no centra braucot viena josla izbeidzas - tur gan tas nepatīkamāk.

 

 

 

Tieši tie, kas šādā stilā brauc, to dara apzināti un patstāvīgi

nespried par visiem pēc sevis - draudzīgs ieteikums visām dzīves situācijām.

Tu tā arī neesi spējis rast atbildi KAM tad tā OTRĀ josla pie RPK domāta - sākas aiz tilta, beidzas pirms apļa. Nu KAM?

Labots - versatile
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Nez man šito pēdējo kā draudus uztvert? Jau iepriekš man te piedāvāji tikties, varbūt arī vajag, ja tāds liels mutesbruķetājs esi!

 

Es zinu lieliski, kam tā josla ir domāta, bet neuzskatu, ka būtu viņa jāizmanto tā,kā to dara šobrīd uz 80 pabraucot visiem garām,! Nesaku, ka tur līdēji parkāpj kādus noteikumus, bet smuki nesanāk! Tur loģika tam aplim būtu, ka pa apli brauc tikai lai brauktu bauskas virzienā, bet labai joslai gar RPK būtu pa labi brauciens, jo pa bauskas ielu no Valdlauču puses ir ļoti maza plūsma, Līdzīgi kādi ir apļi ir Ventspilī.

Labots - gix
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Kamēr jūs te lamājaties, vēlējos pateikt, ka pēdējo divu mēnešu laikā neesmu Rīgas ielās saskāries ne ar vienu kretīnu, kas mēģinātu mani ar velo nospiest malā vai neievērot. Ja kāds smuki palaiž, vienmēr cenšos pamāt paldies.

 

Braucu gandrīz katru darba dienu, vidēji dienā sanāk virs 30 km.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Vienubrīd visādos melfu aculieciniekos tādi video figurēja. Jā, tieši tik tālu cilvēki gaavi aiziet.
 

Krievijā tā arī ir tēma, bet ir jāņem vērā ka katrā valstī ir kāds bariņš slimu cilvēku, kas vairs neatrodas stacionārā, bet relaksētu medicīnas regulu dēļ, stūrē auto... 

Link to comment
Share on other sites

Man Rīgas braukšana sanāk reti, bet savā maršrutā no Ogres parasti jau diezgan labi redzu, vai tas rindā "ielīdējs" ir netīšām iemaldījies braucējs "vulgaris", jebšu ambiciozs "ielu valdnieks" ar džipu vai kāds jaunais šūmahers ar sportkāra pretenziju.. :)

Piemēram, braucot uz centru pa Maskavas ielu pirms Dienvidu tilta vidējā rinda (uz Krasta ielu) parasti ir pilna un pa kreiso joslu galvenokārt visus apbrauc un pēdējā brīdī spraucas iekšā tieši šie "varoņi".

Tādā vietā vienmēr palaižu kādu nomaldījušos lauku onku vai apjukušu blondīni , bet spītīgi ignorēju biezo džipu ar "ielu karali" pie stūres...)

 

   https://www.google.lv/maps/@56.9225211,24.1705248,3a,75y,339.78h,63.26t/data=!3m6!1e1!3m4!1sBGb84tUl4r-9mg63luVDVA!2e0!7i13312!8i6656?hl=lv

 

Tāpat uzkrītoši šādus "varoņus" redzu  Maskavas ielā, braucot no centra- pirms krustojuma ar Krustpils ielu- labā josla parasti ir pilna, daudzi apbrauc šo rindu pa kreiso joslu un pirms paša luksofora bezkaunīgi spraucas atpakaļ, lai brauktu taisni, attiecīgi bremzējot pārējos braucējus. Un tie atkal nav apjukuši lauku fāterīši, bet jau minētie "ielu valdnieki".. :)

 

  https://www.google.lv/maps/@56.8929739,24.2199237,3a,75y,109.45h,74.6t/data=!3m7!1e1!3m5!1sUInaeUAC7f-gjTThQ2kSWA!2e0!6s%2F%2Fgeo2.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DUInaeUAC7f-gjTThQ2kSWA%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dsearch.TACTILE.gps%26thumb%3D2%26w%3D392%26h%3D106%26yaw%3D310.75394%26pitch%3D0!7i13312!8i6656?hl=lv 

Labots - Long John
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

Šī tēma jau ir izrunāta, bet varu vēl atkārot. 1) salīdzinājums ar rimi kasēm principā ir neatbilstošs, jo kamēr vieni baksta telefonu vai degunu es jau esmu 3 kvartālus tālāk un rindas ātrums netiek mainīts
Vot šeit var tikai piekrist, jebkurā palielā rindā atradīsies kāds telefona glaudītājs, vienkārši egoistisks bremze/tūļa, sliktākajā gadījumā kāds smagais, kurš vienkārši nevar un negrib ieskrieties ātri, tādiem priekšā palienot rinda netiek traucēta ne uz vienu sekundes daļu. Nelaidēji? Go on, uz vienu nelaidēju būs 5 aizmigušie. Mans ik rīta novērojums mežciemā - biķernieku un eizenšteina/ulbrokas krustojums, deg zaļais un vajadzētu max daudz cilvēkiem paspēt izbraukt, bet ļoti bieža parādība - nesteidzīgi kruizējoši auto pie zaļās gaismas - cik saprotu loģika tāda, opa zaļais, nu es paspēšu arī nesteidzoties, ievērošu 4-5 mašīnu korpusu intervālu, bet tas ka braucot kā pienākas varētu paspēt vēl piecas mašīnas, tas vai nu neienāk prātā, vai nu ir vienalga.
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

pa Maskavas ielu pirms Dienvidu tilta vidējā rinda (uz Krasta ielu) parasti ir pilna un pa kreiso joslu galvenokārt visus apbrauc un pēdējā brīdī spraucas iekšā
hmm, arī šeit nekad neesmu neko tādu ievērojis, bet laikam jau nebraucu īstajā laikā.
Link to comment
Share on other sites

 

 

kas mēģinātu mani ar velo nospiest malā

 

laukos pa šosejas malu braucot, ir interesanta metode kā dabūt distanci. ir normāli braucēji un ir tādi, kam par varēm jābrauc garām nenometot ātrumu, ja nāk cits auto pretī. Tad nu vajag, kad redzi spogulī kādu pārāk steidzīgi no aizmugures tuvojamies, drusku pastreipuļot pa ceļu. tad uzreiz sadzēsīsies un apbrauks tevi ar lielu līkumu.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

Piemēram, braucot uz centru pa Maskavas ielu pirms Dienvidu tilta vidējā rinda (uz Krasta ielu) parasti ir pilna un pa kreiso joslu galvenokārt visus apbrauc un pēdējā brīdī spraucas iekšā tieši šie "varoņi".
 

 

Nav mans maršruts, cik gara ir tā desa pa masvakas ielu atpakaļ,jo nesapratu kapēc visi aizbrauc lidz tām sliedem un tur prasās!?

Link to comment
Share on other sites

 

 

kapēc visi aizbrauc lidz tām sliedem un tur prasās!
 

 

Manuprāt, ambīcijas un attiecīgā vietā iesmērēts terpentīns. :yahoo:

Retu reizi varbūt tiešām pamatota steiga..

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja kāds redzot joslu sadalījuma zīmi ar virzieniem, aizvelk visai rindai garām, nonāk vietā, kur līnija jau ir nepārtraukta un viņa vienīgais ceļš ir apgriezties un tad, ar "ķieģeļseju" spiežas man virsū - man ir jāpalaiž? Piemērs - https://goo.gl/maps/F6NCLcZEvLU2Šeitir jautājums - ko paātrinās "palaišana" un braukšana "rāvējslēdzējā" šeit?

Paātrinās to, ka tiem, kam pa kreisi jānogriežas (jāapgriežas), to varēs izdarīt ātrāk :D

 

 

 

Problēma nav ar cilvēku vēlmi nepalaist kādu bet gan vēlmē neatbalstīt "izredzētos" (angļu valodā ir precīzāks termins - "entitled fucks") nu un mums visiem ir kaut kāda maniakāla tieksme "uz priekšu" - kaut vai apdzīt priekšā braucošo par vienu mašīnu, riskējot ar veselību, bet tomēr sasniegt savu "mazo uzvaru" - toč, kā vistu kūtī - tiec uz augstākas laktas un liec virsū apakšējiem...

Starp Rīgu un Ķekavu tādu netrūkst. Apdzen par visām varītēm, ielien priekšā, pēc tam dažus kilometrus vairs neapdzen, jo gluži vienkārši nav to apdzīšanas iespēju. Kāds labums no tā, ka viņš ticis par 1-3 mašīnām tālāk - nav ne jausmas. Tāpat Ķekavā vai pie apļa aiz Ķekavas visi sastājas rindā.

Vakar gan tāds apdzinējs vēl pirms Ķekavas nolēma nogriezties pa labi. Nu neko, nācās viņa dēļ bremzēt. Viņš gan galamērķī nenokļuva ne par kripatu ātrāk nekā tad, ja nebūtu par visām varītēm centies apdzīt pirms tam (un kārtējo reizi licis bremzēt).

 

 

 

Nē, agresīvie nav jālaiž. Atslēgvārds - nepārtrauktā.

Aha, jālaiž pirms nepārtrauktās - tur, kur vispārīgi laiž tos, kas izbrauc no Rimi. Vai arī vēl mazliet agrāk - uz gājēju pārejas. Vai arī vēl agrāk - tur, kur ir iebraukšana Rimi stāvvietā (jā, daži arī tur lien; tieši *lien*, jo tajā vietā laiž tos, kuriem vajag uz Rimi, nevis taisni). Pag, bet tas jau vairs nav rāvējslēdzējs - rāvējslēdzējs slēdzas *galā*, nevis jebkur, kur pagadās (jā, arī uz satiksmi tas ir attiecināms).

Link to comment
Share on other sites

Jau iepriekš man te piedāvāji tikties

Nocitēsi? Neatminu. It kā mājaš dzert nemēdzu, bet krogos ir labākas lietas, ko darīt, kā būtā sēdēt.

 

 

Es zinu lieliski, kam tā josla ir domāta, bet neuzskatu, ka būtu viņa jāizmanto tā

Sūti CV uz RDSD (tur šobrīd vakance aukstā krēslā), un kā pirmo darbu - izgāz kravu smilšu un aizber joslu. Droši. Bet, kamēr viņa tur ir, nesmuki izrīkojas tie, kas nobloķē izbrauktuves no RPK, Bukaišu ielu, jo stāv vienā rindā vietā, kur jāstāv divās.

Labots - versatile
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

KAM tad tā OTRĀ josla pie RPK domāta - sākas aiz tilta, beidzas pirms apļa. Nu KAM?

 

Kam, kam? Mazvērtības kompleksu pārņemtajiem, kas nekā savādāk nav spējīgi izcelties uz kopējā fona.

 

 

 

Tādā vietā vienmēr palaižu kādu nomaldījušos lauku onku vai apjukušu blondīni , bet spītīgi ignorēju biezo džipu ar "ielu karali" pie stūres...)  

 

Varbūt sakritība, bet pēdējā gada laikā škiet, ka tieši vecu lūžņu stūrētāji ir aktīvi šādu manevru izmantotāji. Bet var jau saprast - dzīvē neiet, agresīvs noskaņojums, kaut kur ir jāizpaužas. 

 

 

 

Nu tak cirvis,kas cirvis - tev teica, sēdi savā labajā joslā un nu NELAID, NELAID to vienu mašīnu galā - ja no tā dzīve skaistāka. Tās, galu galā, ir tavas Satvermē definētās tiesības, būt brīvam savās izvēlēs, tai skaitā - būt nepiekkajīgam ķēmam.

 

Lūk šis ir varens pierādījums, kas darās līdēju galvās. Redz, nepieklājigie galu beigās ir rindā stāvētāji :lol:  

Link to comment
Share on other sites

labā josla parasti ir pilna, daudzi apbrauc šo rindu pa kreiso joslu un pirms paša luksofora bezkaunīgi spraucas atpakaļ, lai brauktu taisni, attiecīgi bremzējot pārējos braucējus. Un tie atkal nav apjukuši lauku fāterīši, bet jau minētie "ielu valdnieki"

Agresīvie.

 

Bet, kas attiecas uz otru minēto vietu, pie tramvaja sliedēm un Dienvidu tilta - Lieliski, tiešām, Lieliski; ja godīgi, es arī neatceros, vai tur uz D-tilta uziet viena vai divas joslas, vai otrā ir tikai taisni vai taisni un pa labi. Tur zīmes ir tikai pie paša krustojuma un vietās ar lielu plūsmu tas NAV normāli. Esmu tur gan neplānoti aizbraucis pāri Daugavai, gan dabūjis līst pa labi. Tā ir tikai un vienīgi satiksmes organizācijas vaina.

Tāpat kā te minēja - Salu tilts, nogriešanās uz Vienības gatvi pa kreisi. Es tur vismaz gadu neesmu braucis - man jāatceras visas zīmes? Vai, ja ieraugu, ka viena josla stāv, uzreiz jāpieņem, ka tā ir paredzēta manam virzienam un jāstājas iekšā? Ja ir vietas, kur korķa gals regulāri aiziet daudz tālāk par ceļazīmēm, kas saka, kuros virzienos drīkst braukt, tad tā ir tikai un vienīgi zīmju plānotāju vaina, ja kāds paskrien galam garām.

 

Kā jau te rakstīja, jebkurā sabiedrībā būs apmēram procents agresīvo, izlecēju. Tādi pielien visai rindai priekšā ir Brīvības ielā, i Bruņinieku ielā. Ko ar viņiem darīt? Da neko. Paši izmirs. Tie, kas par viņiem skaļi brēc, visdrīzāk, paši tādi ir, tikai latentie - arī sapņo, ka varētu braukt, nevienam ceļu nedodot... Tikai nebrauc, jo bail. Tāpēc i skauž.

 

 

 

Tādā vietā vienmēr palaižu kādu nomaldījušos lauku onku vai apjukušu blondīni

Ar saviem kompleksiem nelielās.

 

 

Redz, nepieklājigie galu beigās ir rindā stāvētāji

Nu ja. Kā citādi nosaukt tos, kas stāv pie lēnas RIMI kasieres rindā un pēdējiem vārdiem lamā blakus rindas kasieri, kas apkalpo ātrāk, un arī tos, kas tai rindā iestājušies? :))

Viss, kas jāzina par šādām vietām, kur 2 joslas saiet vienā:

https://en.wikipedia.org/wiki/Merge_(traffic)

In traffic engineering, the late merge or zipper method is a convention for merging traffic into a reduced number of lanes. Drivers in merging lanes are expected to use both lanes to advance to the lane reduction point and merge at that location, alternating turns.

 

it considerably reduces queue ("backup") length (because drivers use the ending lane until its end) and reduces speed differences between the two lanes, increasing safety

 

Un Latvijā diezgan droši tas palielina arī kopējo rindas ātrumu, kā jau te teica, lēno uizsācēju un telefonu glāstītāju dēļ. Pētījumi veikti valstīs ar drusku augstāku kultūru :)

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

Nu daun_s :sorry:

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Varbūt sakritība, bet pēdējā gada laikā škiet, ka tieši vecu lūžņu stūrētāji ir aktīvi šādu manevru izmantotāji. Bet var jau saprast - dzīvē neiet, agresīvs noskaņojums, kaut kur ir jāizpaužas

 

Tad jau laikam pats brauc ar jaunu "kaijenu" un uz ceļa uzvedies tik pat visuvareni? :yahoo: 

Ja nepielec mana antipātija pret tādām situācijām, ilustrēšu ar jau minēto piemēru ar rindām pie kases- vai neredzi atšķirību situācijās, kad cilvēks pienāk, pieklājīgi un motivēti palūdz palaist bez rindas,  jebšu kad kāds trenūzenēs tērpts tēvainis rupji tevi pagrūdīs malā un ielīdīs priekšā?

P.S. Ja Tu tieši par mani domāji - ar dzīvi priekš savas situācijas esmu gana apmierināts (dadziem iet sliktāk)  un man nav nekāda pamata agresijai un puiciskām pašizpausmēm..:)

Link to comment
Share on other sites

A ko nepareizu esmu pateicis?

To, kā jābrauc tādās vietās - wikipēdijā var apskatīties. Ja kāds negrib ievērot rāvējslēdzi tikai tāpēc, ka CSN tas nav ierakstīts - ok, tās ir viņa tiesības. Bet ne jau lamāties uz tiem, kas izmanto vai bloķēt otro joslu.

 

Starp citu, pie RPK es braucu reti, bet, kad braucu, esmu pirmajā joslā - jo vajag nogriezties blakusteritorijā. Zini, _drusku_  kaitina, ka jāgaida, bet blakus josla tukša.

 

Un nejaucam 2 fundamentāli atšķirīgus gadījumus - ja joslas iet dažādos virzienos un ja iet vienā virzienā, vienai izbeidzoties!!!


Braucot ārzemēs, atceramies:

 

In Belgium and Germany, a driver can be penalized for not using the late merge method. In Austria only where a traffic sign so indicates.

Labots - versatile
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Starp citu, pie RPK es braucu reti, bet, kad braucu, esmu pirmajā joslā - jo vajag nogriezties blakusteritorijā. Zini, _drusku_ kaitina, ka jāgaida, bet blakus josla tukša.

Pie RPK nebraucu. No D tilta braucu Baložu virzienā gar Rimi. Bieži vajag iebraukt arī pašā Rimi. Zini, *reāli* priecē, ka otrā josla ir tukša un var netraucēti aizbraukt līdz Rimi tā vietā, lai 5min stāvētu divās pilnās joslās.

 

Nedomāju, ka iebraukšana blakusteritorijā pie RPK šajā ziņā baigi atšķirtos.

Labots - binary
Link to comment
Share on other sites

Piemērs - https://goo.gl/maps/F6NCLcZEvLU2

Šeit ir jautājums - ko paātrinās "palaišana" un braukšana "rāvējslēdzējā" šeit? 

 

nu protams, strikti klausot likuma butram, izbraucot no A7 Rimi,

jaaizstaav 20min sastreegumaa liidz https://goo.gl/maps/FcQoFteF3Bk lai tiktuatpakalj uz D tiltu

 

 

Bet personīgi es vienmēr palaižu cilvēkus, kuri brauc adekvāti un nav paši sevi apzināti iedzinuši tādā dumjā situācijā. Kaut vai braucot ārā šeit - https://goo.gl/maps/3hJY1CGUCWR2Pat ja ir sastrēgums un visi lēnām mīcās uz priekšu tur visi smuki palaiž... 

 

jaabrauc ir ar galvu un peec situaacijas, ikdienaa braucot sho tacinju ezim skaidrs,

ka jaabrauc pa otro joslu veel ~100m

 

palaidiis nepalaidiis ir gana atkariigs no auto markas,

Toyotas, Nissani uc videeji aritmeetiskie transporta liidzeklji 90% nepalaidiis,

bet gana liels % ka nochamaasies un izveidos vakumu.

 

veel jaauzmanaas no vadiitaajiem galvas segaas, jo iipashi kapuceem :)

Labots - MartiniB
Link to comment
Share on other sites

http://svel.me/UUpvot kas ir šitas pie A7?

IMHO, ja tas ir tas, ko domāju, tad pasaka visu par autovadītāju kultūru un/vai satiksmes organizāciju.

 

Bet zīmēm šādās lielās un noslogotās ielās par to, ka pēc x metriem joslas ies katra uz savu pusi, jābūt nevis 50m pirms krustojuma, bet vismaz 300m pirms. Tas ir iespējams gan uz Salu tilta, gan uz Dienvidu tilta.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

 

 

Kam, kam? Mazvērtības kompleksu pārņemtajiem, kas nekā savādāk nav spējīgi izcelties uz kopējā fona.
Mazvērtības kompleksi ir tev, ka tu nespēj izmantot to joslu.
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

nu protams, strikti klausot likuma butram, izbraucot no A7 Rimi, jaaizstaav 20min sastreegumaa liidz https://goo.gl/maps/...eF3Bklai tiktuatpakalj uz D tiltu

Izbraucot no A7 Rimi, var praktiski uzreiz apgriezties - tur vēl nav nepārtrauktā. Līdz tam krustojumam nav jābrauc. Protams, ja tie, kam vajag taisni, nesēž rindā kā >95% autovadītāju, tad apgriešanās tur ir mazliet "apgrūtināta".

Link to comment
Share on other sites

 

 

Turpini vien gaidīt savu starpu, kurā ielīst... :grin:

NEKAD nav bijis kas jāgaida. Jau aprakstīju iepriekš kāpēc.


 

 

Jā šie joslā nevienu netraucējošie ielīdēji, ļoti skaisti sevi demonstrē uz Kārļa Ulmaņa gatves

Nu tur pārsvarā jampampiņi izpildās, tas tiesa. Es nekad šo kreiso neizmantoju, to krustu var lieliski apbraukt pa citiem ceļiem lai tā vietā 1/2h stāvētu un gaidītu kreiso, kur 1) nejēdz laikā uzsākt 2) nejēdz iebraukt krustojumā 3) kā iedegas dzeltenais tā met ba nažiem. Ja raiti brauktu, tad krietni vairāk mašīnu tur izbrauktu.


 

 

Ja kāds redzot joslu sadalījuma zīmi ar virzieniem, aizvelk visai rindai garām, nonāk vietā, kur līnija jau ir nepārtraukta un viņa vienīgais ceļš ir apgriezties un tad, ar "ķieģeļseju" spiežas man virsū - man ir jāpalaiž? Piemērs - https://goo.gl/maps/F6NCLcZEvLU2Šeitir jautājums - ko paātrinās "palaišana" un braukšana "rāvējslēdzējā" šeit?

Nav obligāti jālaiž, te jau sanāk noteikumu pārkāpšana. Var palaist rāvējslēdzējā līdz galam PIRMS zīmes un nepārtrauktās sākuma. Vēl jau daži naži izdomā neaizbraukt līdz galam, bet spraucas kaut kur pa vidu...

Link to comment
Share on other sites

 

 

Es nekad šo kreiso neizmantoju, to krustu var lieliski apbraukt
Es arī nē. Es tiešām nesaprotu, kuri tur diendienā tur brauc. Ir vairāki ceļi, kā smuki apbraukt to kreiso pagriezienu.
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...