Jump to content

Balagāns par autobraucēju kultūru


martinno
 Share

Recommended Posts

Man Rīgas braukšana sanāk reti, bet savā maršrutā no Ogres parasti jau diezgan labi redzu, vai tas rindā "ielīdējs" ir netīšām iemaldījies braucējs "vulgaris", jebšu ambiciozs "ielu valdnieks" ar džipu vai kāds jaunais šūmahers ar sportkāra pretenziju.. :) Piemēram, braucot uz centru pa Maskavas ielu pirms Dienvidu tilta vidējā rinda (uz Krasta ielu) parasti ir pilna un pa kreiso joslu galvenokārt visus apbrauc un pēdējā brīdī spraucas iekšā tieši šie "varoņi". Tādā vietā vienmēr palaižu kādu nomaldījušos lauku onku vai apjukušu blondīni , bet spītīgi ignorēju biezo džipu ar "ielu karali" pie stūres...) https://www.google.l...12!8i6656?hl=lv

Šo te risinu aizbraucot 400m uz priekšu un apgriežoties :D

Labots - marrtins
Link to comment
Share on other sites

Daži strīdās par tādām vietām, kur satiksmes organizācija ir pavisam savādāk domāta. Tur loģiski, ka labajā joslā līdēji ir nekauņas.

Uz A7 pie Rimi es arī nevēlētos laist tos, kas aizbraukuši aiz gājēju pārejas un nu tik tagad dosies labajā. Tur pat 300m pirms ir zīme, ka kreisā josla iet uz apgriežšanos.

 

Beidri, nejauciet dažādas satiksmes organizācijas vietas.

Te cepiens par to, ka ja ir satiksmes organizācijai paredzēts ceļš, bet to neizmanto.


 

 

Jā šie joslā nevienu netraucējošie ielīdēji, ļoti skaisti sevi demonstrē uz Kārļa Ulmaņa gatves, lai nogrieztos uz vienības gatvi Jelgavas virzienā

Piekrītu, ka tie ir kretīni, kuri par varītēm spraucas iekšā, bet ja rodas 10m atstarpe, kāpēc neizmantot gadījumu, bet es arī parasti citus ceļus izmantoju, kad tur sastrēgums.

 

Arī šeit

https://goo.gl/maps/kHeucaUjp1t

 

nogriežoties pa kreisi, parasti izmantoju citu taktiku, kad ir korķis, bet izmantoju arī iespēju, ja redzu, ka kāds aizgulējies un radusies 10m šķirba. Pats vainīgs.

Pēdējā laikā tur īpašs korķis vairs neveidojas, jo samainīta luksoforu darbība.

Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

Beidri, nejauciet dažādas satiksmes organizācijas vietas. Te cepiens par to, ka ja ir satiksmes organizācijai paredzēts ceļš, bet to neizmanto.

 

Nē te ir:

Balagāns par autobraucēju kultūru

...tāpēc te jebkurā brīdī var ne pa tēmu  iespraukties ar savu sāpi :mrgreen:

 

Bet tā...domāju ,ka arī gixham var mierīgi piekabināt "čaka norisa" vai "troļļa" birku :D :D :D

Labots - Koalīcija
Link to comment
Share on other sites

bet ja rodas 10m atstarpe, kāpēc neizmantot gadījumu,

 

es braucot no rītiem pa Akmens tiltu parasti uzturu samērā palielu distanci kreisajā joslā. Un ir kaudze šādu gudrinieku, kas vēlas izmantot izdevību un ielīst tukšajā spraugā, jo "tur tak varēs tikt ātrāk". Tikai pēc tam šie tilta otrā pusē stāv ar ieslēgtu labo pagriezienu un grib tikt no tās rindas laukā. Jo sanācis ir neliels aplauziens ar ideju, ka varēs apbraukt joslu, tur ir rinda :)

Labots - e = d
Link to comment
Share on other sites

Akmens tilts arī laba vieta, tur tās zīmes iespējams pamanīt, labākajā gad - ja nestāv kaut kāds smagais - no šejienes http://svel.me/UUT

Domāju, visiem skaidrs, ka ja tur ir korķis, tad te viņš jau noteikti IR.

Nu nedrīkst likt cilvēkiem zīmes iegaumēt. Viņas tomēr, laiku pa laikam, mainās...

Tilta vidū derētu kaut kādu zīmi par to, kā tad tajos nākamajos krustojumos satiksme būs organizēta. Vai kaut vai uzreiz aiz nobraukšanas lejā no tilta, pirms bibliotēkas.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

 

 

braucot no rītiem pa Akmens tiltu parasti uzturu samērā palielu distanci kreisajā joslā.
Tas ir braucot, tās ir dažādas lietas, nekā, kad korķis aiziet, bet kāds nekustās un guļ.

Lai vai kā, situācijas ir daudz un dažādas, ne visas vienmēr pareizi izvērtēsi, ne no viena puses, ne no otra.

Link to comment
Share on other sites

Piemēram, šī zīme

http://svel.me/kkR

it kā jau gribēts ir labs - kā smagajiem apbraukt zemo vietu zem akmens tilta.

Tikai... Vai kāds var iedot maršrutu vai kartē atzīmēt, kā te būtu jābrauc?

Situācija dabā ir pilnīgi cita.

Pirmkārt, uzreiz aiz tilta nobrauks lejā un pilnīgi uz citu pusi, ja aizbrauks zem tilta - tur ierboežojums 3,2metri. Ja aizbrauks cauri pagalmam pa Valguma ielu, kas shēmai idejiski vistuvāk - 3.5 metri. Bet pēc tā shēmā neizskatās.

Ja pabrauks Valguma ielai garām - nav kreisā pagrieziena.

Rezultātā... bieži tur ne-lv fūres stāv un mauc pāri Akmens tiltam pa taisno. Vainot grūti, gan jau vienreiz mēģinājis shēmai sekot...

Labots - versatile
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Elementāri, tomāts, un sajaukta bremze ar gāzi!

Labots - jema
Link to comment
Share on other sites

Vienreiz priekšā stāvošais Grand Cherokee pēkšņi sāka braukt un ielika pakaļā tālāk stāvošjai gazelei ar kravas kasti ... un izskatījās ka gāzi spieda tik stipri kā bremzi, ja mašīna nestājas (gan jau ka tāds ir tikai ar tomātu) ....

Link to comment
Share on other sites

 

 

Elementāri, tomāts, un sajaukta bremze ar gāzi!
Visdrīzāk jā, esmu pārsteigts kā tāda maza blusa spēj krietni lielākus auto izmētāt pa stāvvietu. Un pat drošības spilvens izšāva. OCTA visu segs, un visdrīzāk vadītājs dabūs tādu regresu, ka maz neliksies... 
Link to comment
Share on other sites

Te nu bija, ka jābremzē un gāze jāspiež tikai ar labo kāju automātam. No kurienes vispār šitas ir radies :/

- hmm, atsaucu šo apcerējumu - priekš lielākās daļas satiksmes dalībnieku labāk būtu viens pedālis + AI, kas izlemj, ko darīt. To vienu pedāli varētu pat nekam nepievienot.

 

(bet vienalga, kā vispār ar priekšpiedziņu šito ievērojot var normāli līkumā ieiet)

Labots - ImissimI
Link to comment
Share on other sites

Salnas iela tagad ir nenormāli pārpildīta ar automašīnām dēļ jaunceltnēm. Ir izveidoti papildu stāvlaukumi, bet tik un tā katastrofāli  nepietiek.. Es gan nekad neesmu redzējis, ka tur blakus zaļajā zonā baigi parkotu mašīnas. 1-3 varbūt atrodās, bet 48!!!!! Nez no kurienes izrāva. Nu fig zin, nav mans stūris.

Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

Rīgai tas ir standarts, un tā arī paliks, jo nevar uztaisīt stāvvietas tādā skaitā, kā putnubūros dzīvokļi, bet mašīnu gribās katram un atšķirībā no sovjetu laikiem, katram arī tāda ir. Ja mūsu tēvzeme turpinās maukt uz centralizāciju un Rīgizāciju, tad būs kā Honkongā, manuprāt - pāra numurzīmju īpašnieki brauc pāra datumos un nepāra īpašnieki brauc nepāra... 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja mūsu tēvzeme turpinās maukt uz centralizāciju un Rīgizāciju, tad būs kā Honkongā, manuprāt - pāra numurzīmju īpašnieki brauc pāra datumos un nepāra īpašnieki brauc nepāra...

@@Bruketajs, un ko panāks? To, ka stāvvietas būs nepieciešamas teju 2x lielākam auto skaitam :)

Link to comment
Share on other sites

Da, pofig ko panāks. Es jau sen maļu veco plati, ka Latvija nav tikai Rīga, ka vajag paplašināties, bet šķiet, ka visi "piznesmeņi" ir mācijušies vienā skolā, kur māca ka viss notiek tikai galvaspilsētā. 

Ja cilvēkam kaut kas ir uz pleciem, no kuriem aug arī pāris taisnas rokas, tad var mierīgi atrast darbu dajebkur un celties uz darbu deviņos, nevis sešos (!!) no rīta, lai sabeigtu pa ceļam nervus un pēc tam trakotu forumos. 

Link to comment
Share on other sites

Var jau, protams, celties deviņos. Principā ja es celtos deviņos, tad korķu vairs nebūtu - tiktu uz darbu "pa fikso". Es gan izvēlos celties piecos, jo tad dzīvē ir ne tikai "darbs -> gulta -> darbs -> gulta", bet starp darbu un gultu ir arī laiks sev un ģimenei :D

Link to comment
Share on other sites

@@Racer, nevis starp gultu un darbu, bet starp darbu un gultu. No kādiem 15-16 līdz cikiem nu tur sanāk.

Sāku tādu režīmu tad, kad "standarta darba laika" cienītāji no darba devās prom jau pa tumsu, savukārt man vēl dažas stundas pēc darba bija iespēja padarīt mājas darbus (tos, kas āra darbi) pirms tumsas iestāšanās.

Link to comment
Share on other sites

Es gan domāju kā ir ar to pašu salnu ielas jauno māju pazemes stāvvietu, vai pie mājas, kura bija jāpērk par naudu ? Vai atkal nav iežīdoti kādi eur, nepērkot stāvvietas un mašīnas mētājas ap māju pa zālāju :D

Link to comment
Share on other sites

@@Kaspars12,

 

Policijas novērojumi liecina, ka liela daļa dzīvokļu īpašnieku nav vēlējušies maksāt par stāvvietu, tādēļ automašīnas novieto netālu esošajā pļavā.

Nezinu gan, cik tās stāvvietas maksā - vai tik nav kādi 10k vai 20k gabalā.

Link to comment
Share on other sites

Par Salnām cenas neatradu, bet tur ir labi padomāts "256 pazemes un 36 virszemes autostāvvietas".

 

Pie nopietnākiem projektiem  stāvvietu cenas ir 10k, 20k gan neesmu redzējis, bet salnas ir budžeta projekts, tur, ka tik nebija kādi 4-6k par stāvvietu.

 

Domāju ko dara ar tām tukšajām pazemes/āra stāvvietām, kas tukšas stāv gadiem, nelegāli izmanto mājas iedzīvotāji, tirgo pēc pāris gadiem lētāk ?

Labots - Kaspars12
Link to comment
Share on other sites

 

Tāpat uzkrītoši šādus "varoņus" redzu Maskavas ielā, braucot no centra- pirms krustojuma ar Krustpils ielu- labā josla parasti ir pilna, daudzi apbrauc šo rindu pa kreiso joslu un pirms paša luksofora bezkaunīgi spraucas atpakaļ, lai brauktu taisni, attiecīgi bremzējot pārējos braucējus. Un tie atkal nav apjukuši lauku fāterīši, bet jau minētie "ielu valdnieki".. :)

 

https://www.google.lv/maps/@56.8929739,24.2199237,3a,75y,109.45h,74.6t/data=!3m7!1e1!3m5!1sUInaeUAC7f-gjTThQ2kSWA!2e0!6s%2F%2Fgeo2.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DUInaeUAC7f-gjTThQ2kSWA%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dsearch.TACTILE.gps%26thumb%3D2%26w%3D392%26h%3D106%26yaw%3D310.75394%26pitch%3D0!7i13312!8i6656?hl=lv

Ekzeklī. Es piemēram zinu, ka man jābrauc uz Ogri un vālēju pa labo, bet būs vienmēr kāds džips, kas pa kreiso aizskries garām, lai gan zin, ka krustojumā viņš apstāsies dēļ tiem, kas pa kreisi griež, un tad bezkaunīgi lien katrā šķirbā..

Link to comment
Share on other sites

Tak nav ko parkoties zālienā, jūs tak tagad neaizstāvēsiet zālienā parkojošos? :shok:

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Šiem tē-vē skaidrojumiem maza loma un ne vienmēr tie korekti.

Piem., Ķīpsalā kur veloceliņš šķērso ielu, kas nāk no halles - Timrots skaidroja, ka braucot no halles, neviens nav jālaiž.

RD SD vai CSDD, uz viena riteņbraucēja vēstuli, atsūtīja pamatojumu, ka veloceliņš atrodas krustojuma teritorijā, tāpēc ir jālaiž. To, protams, sadzirdēja pilnīgi cits cilvēku loks, nekā Timrota raidījumu.

Arī šoreiz - trāpīja uz vienu, kurš pareizi atzīst, ka noteikumu pārkāpuma nav, "bet projektētāji idioti". Nu...

Link to comment
Share on other sites

Pirms krustojuma. Patin atpakaļ.

 

Redzu, ka autiņi 2 rindās, bet kur horizontālais ceļa joslu marķējums?

Link to comment
Share on other sites

nopietni?

 

Piekrītu tev.

Te kaut kas nav richtig...

Bet ikdienas braucējus tas protams tracina, jo no blakus joslas līdējiem juridiski ir taisnība

Link to comment
Share on other sites

Vēl viena vieta:

https://www.google.lv/maps/@56.9240444,24.1700028,3a,75y,183.32h,65.5t/data=!3m6!1e1!3m4!1sVEPsL-BI67ft4J6_V9K9-Q!2e0!7i13312!8i6656?hl=lv&hl=lv

 

Griežoties pa kreisi varētu ietilpt 2 joslas - viena uz tiltu un otra uz Ķengaragu... bet tur tālāk ir horizontālais ceļa apzīmējums, kas to neļauj darīt (kaut gan sastrēgumu laikā viss notiek).

Labots - gitis
Link to comment
Share on other sites

Tas, ka tur var ietilpt 2 mašīnas nenozīmē, ka tur ir 2 joslas Tas pats ir Čaka.

Tieši to tas arī nozīmē, Čak. Kamēr nav savilktas līnijas vai norādes par joslu skaitu.

 

Griežoties pa kreisi varētu ietilpt 2 joslas - viena uz tiltu un otra uz Ķengaragu... bet tur tālāk ir horizontālais ceļa apzīmējums, kas to neļauj darīt (kaut gan sastrēgumu laikā viss notiek).

Tur vispār pirms apgriešanās ir zīme braukt pa joslām! Un tālāk arī parādīts, kā joslas izvietotas. Labots - marrtins
Link to comment
Share on other sites

 

Kur Tu redzi divas joslas (apzīimējumus / līnijas / ceļa zīmes ?). Tas, ka tur var ietilpt 2 mašīnas nenozīmē, ka tur ir 2 joslas Tas pats ir Čaka. Valdemāra ielās, kur katrā virzienā ir pa vienai joslai
 
 
 
1.8. brauktuve — ceļa daļa, kas paredzēta transportlīdzekļu braukšanai. Ceļam var būt vairākas brauktuves, kuras norobežotas ar sadalošajām joslām vai barjerām;
1.7. braukšanas josla — jebkura brauktuves garenvirziena josla (var būt apzīmēta ar ceļa apzīmējumiem), kura ir pietiekami plata, lai pa to vienā rindā varētu braukt automobiļi;
 
Bar braukšanas kārtību joslās nav laika tagad meklēt citātus no CSN, pats atradīsi.
Link to comment
Share on other sites

 

 

Tieši to tas arī nozīmē, Čak. Kamēr nav savilktas līnijas vai norādes par joslu skaitu.

 

vispār jau līnijas tur ir savilktas. Un pēc tām arī jāskaita joslas. Sanāk pa vienai katrā virzienā.

Link to comment
Share on other sites

Problēmas neviens nemana līdz brīdim, kad uz šādas ielas notiek kolīzija. Tad tie, kas ir tuvāk centram nekādi nevar saprast kāpēc viņi automātā nonāk vainīgo kārtā.

Link to comment
Share on other sites

Šorīt braucu uz Rīgu. Aiz Tukuma, kur tie remonti ceļiem - viena vecene ar mikro mitsubishi sēž man astē, maksimāli viena korpusa attālumā. Labi, uz 50 ciešami, lai jau... bet tas turpinājās arī kad vilku uz 100, un uz 110, garām aiziet tur nevarēja - viena joisla, pumpaina, tikko uzliets asfalts, slidens. A vecene labā - tarkšķ pa telefonu, ļuļķē, pāris reizes redzēju, kā šī meklē cigas, aizsmēķē un sekundi pilnīgi noteikti mani neredz.

 

Ja man tajā brīdī būtu jāmet pa mēmajiem(nu mazums, bērns uz ceļa izskrien, zvērs, da kaut vai priekšā braucošā fūrei ritenis nogāžas, jo tur regulāri kāda nobrauc no ceļa klātnes), viņa tiktu naturāli izsmērēta! Uz rīgu braucu ar VW tuareg, šis ir tāds sportisks, bremzes kā naži. Dēļ abu auto masu starpības gan jau šai tas būtu tāpat kā sienā iemaukt. Ar mazo bacīli!

 

Kā šo vecenes uzvedību var izskaidrot? It kā sievietes parasti domā par savas dzīvības saglabāšanu, a šai - pofig. Nerunāju par to, ka šī smēķē...

 

P.S. Šitik vecam mitsu adaptīvais kruīzs noteikti nebija, vismaz šāda fīča varētu izskaidrot viņas uzvedību - ir nācies lietot, korķos kaifs. Var kaut grāmatu lasīt :)

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...