marrtins Septembris 21, 2016 Share Septembris 21, 2016 (labots) Man Rīgas braukšana sanāk reti, bet savā maršrutā no Ogres parasti jau diezgan labi redzu, vai tas rindā "ielīdējs" ir netīšām iemaldījies braucējs "vulgaris", jebšu ambiciozs "ielu valdnieks" ar džipu vai kāds jaunais šūmahers ar sportkāra pretenziju.. Piemēram, braucot uz centru pa Maskavas ielu pirms Dienvidu tilta vidējā rinda (uz Krasta ielu) parasti ir pilna un pa kreiso joslu galvenokārt visus apbrauc un pēdējā brīdī spraucas iekšā tieši šie "varoņi". Tādā vietā vienmēr palaižu kādu nomaldījušos lauku onku vai apjukušu blondīni , bet spītīgi ignorēju biezo džipu ar "ielu karali" pie stūres...) https://www.google.l...12!8i6656?hl=lv Šo te risinu aizbraucot 400m uz priekšu un apgriežoties Labots Septembris 21, 2016 - marrtins Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zux Septembris 21, 2016 Share Septembris 21, 2016 (labots) Daži strīdās par tādām vietām, kur satiksmes organizācija ir pavisam savādāk domāta. Tur loģiski, ka labajā joslā līdēji ir nekauņas. Uz A7 pie Rimi es arī nevēlētos laist tos, kas aizbraukuši aiz gājēju pārejas un nu tik tagad dosies labajā. Tur pat 300m pirms ir zīme, ka kreisā josla iet uz apgriežšanos. Beidri, nejauciet dažādas satiksmes organizācijas vietas. Te cepiens par to, ka ja ir satiksmes organizācijai paredzēts ceļš, bet to neizmanto. Jā šie joslā nevienu netraucējošie ielīdēji, ļoti skaisti sevi demonstrē uz Kārļa Ulmaņa gatves, lai nogrieztos uz vienības gatvi Jelgavas virzienā Piekrītu, ka tie ir kretīni, kuri par varītēm spraucas iekšā, bet ja rodas 10m atstarpe, kāpēc neizmantot gadījumu, bet es arī parasti citus ceļus izmantoju, kad tur sastrēgums. Arī šeit https://goo.gl/maps/kHeucaUjp1t nogriežoties pa kreisi, parasti izmantoju citu taktiku, kad ir korķis, bet izmantoju arī iespēju, ja redzu, ka kāds aizgulējies un radusies 10m šķirba. Pats vainīgs. Pēdējā laikā tur īpašs korķis vairs neveidojas, jo samainīta luksoforu darbība. Labots Septembris 21, 2016 - Zuxters Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koala Septembris 21, 2016 Share Septembris 21, 2016 (labots) Beidri, nejauciet dažādas satiksmes organizācijas vietas. Te cepiens par to, ka ja ir satiksmes organizācijai paredzēts ceļš, bet to neizmanto. Nē te ir: Balagāns par autobraucēju kultūru ...tāpēc te jebkurā brīdī var ne pa tēmu iespraukties ar savu sāpi Bet tā...domāju ,ka arī gixham var mierīgi piekabināt "čaka norisa" vai "troļļa" birku :D Labots Septembris 21, 2016 - Koalīcija Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurmis Septembris 21, 2016 Share Septembris 21, 2016 Jāni, izlasi manus ierakstus vēlreiz, varbūt sapratīsi par ko es te, savādāk tu kaut kā visu te apmet otrādi... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zux Septembris 21, 2016 Share Septembris 21, 2016 ...tāpēc te jebkurā brīdī var ne pa tēmu iespraukties ar savu sāpi +1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Septembris 21, 2016 Share Septembris 21, 2016 (labots) bet ja rodas 10m atstarpe, kāpēc neizmantot gadījumu, es braucot no rītiem pa Akmens tiltu parasti uzturu samērā palielu distanci kreisajā joslā. Un ir kaudze šādu gudrinieku, kas vēlas izmantot izdevību un ielīst tukšajā spraugā, jo "tur tak varēs tikt ātrāk". Tikai pēc tam šie tilta otrā pusē stāv ar ieslēgtu labo pagriezienu un grib tikt no tās rindas laukā. Jo sanācis ir neliels aplauziens ar ideju, ka varēs apbraukt joslu, tur ir rinda Labots Septembris 21, 2016 - e = d Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Septembris 21, 2016 Share Septembris 21, 2016 (labots) Akmens tilts arī laba vieta, tur tās zīmes iespējams pamanīt, labākajā gad - ja nestāv kaut kāds smagais - no šejienes http://svel.me/UUT Domāju, visiem skaidrs, ka ja tur ir korķis, tad te viņš jau noteikti IR. Nu nedrīkst likt cilvēkiem zīmes iegaumēt. Viņas tomēr, laiku pa laikam, mainās... Tilta vidū derētu kaut kādu zīmi par to, kā tad tajos nākamajos krustojumos satiksme būs organizēta. Vai kaut vai uzreiz aiz nobraukšanas lejā no tilta, pirms bibliotēkas. Labots Septembris 21, 2016 - versatile Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zux Septembris 21, 2016 Share Septembris 21, 2016 braucot no rītiem pa Akmens tiltu parasti uzturu samērā palielu distanci kreisajā joslā. Tas ir braucot, tās ir dažādas lietas, nekā, kad korķis aiziet, bet kāds nekustās un guļ.Lai vai kā, situācijas ir daudz un dažādas, ne visas vienmēr pareizi izvērtēsi, ne no viena puses, ne no otra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Septembris 21, 2016 Share Septembris 21, 2016 (labots) Piemēram, šī zīme http://svel.me/kkR it kā jau gribēts ir labs - kā smagajiem apbraukt zemo vietu zem akmens tilta. Tikai... Vai kāds var iedot maršrutu vai kartē atzīmēt, kā te būtu jābrauc? Situācija dabā ir pilnīgi cita. Pirmkārt, uzreiz aiz tilta nobrauks lejā un pilnīgi uz citu pusi, ja aizbrauks zem tilta - tur ierboežojums 3,2metri. Ja aizbrauks cauri pagalmam pa Valguma ielu, kas shēmai idejiski vistuvāk - 3.5 metri. Bet pēc tā shēmā neizskatās. Ja pabrauks Valguma ielai garām - nav kreisā pagrieziena. Rezultātā... bieži tur ne-lv fūres stāv un mauc pāri Akmens tiltam pa taisno. Vainot grūti, gan jau vienreiz mēģinājis shēmai sekot... Labots Septembris 21, 2016 - versatile 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Septembris 21, 2016 Share Septembris 21, 2016 Lūk, kuļtura http://apollo.tvnet.lv/zinas/autovaditajs-ar-elegantu-manevru-riga-paris-sekunzu-laika-sadauza-sesas-masinas/743988?utm_source=inbox&utm_campaign=news&utm_medium=newsbox Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Septembris 21, 2016 Share Septembris 21, 2016 (labots) Elementāri, tomāts, un sajaukta bremze ar gāzi! Labots Septembris 21, 2016 - jema Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Septembris 21, 2016 Share Septembris 21, 2016 Elementāri, tomāts, un sajaukta bremze ar gāzi! Pie stūres pesticīds... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dils Septembris 21, 2016 Share Septembris 21, 2016 Vienreiz priekšā stāvošais Grand Cherokee pēkšņi sāka braukt un ielika pakaļā tālāk stāvošjai gazelei ar kravas kasti ... un izskatījās ka gāzi spieda tik stipri kā bremzi, ja mašīna nestājas (gan jau ka tāds ir tikai ar tomātu) .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Septembris 21, 2016 Share Septembris 21, 2016 Elementāri, tomāts, un sajaukta bremze ar gāzi! Visdrīzāk jā, esmu pārsteigts kā tāda maza blusa spēj krietni lielākus auto izmētāt pa stāvvietu. Un pat drošības spilvens izšāva. OCTA visu segs, un visdrīzāk vadītājs dabūs tādu regresu, ka maz neliksies... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ImissimI Septembris 21, 2016 Share Septembris 21, 2016 (labots) Te nu bija, ka jābremzē un gāze jāspiež tikai ar labo kāju automātam. No kurienes vispār šitas ir radies :/ - hmm, atsaucu šo apcerējumu - priekš lielākās daļas satiksmes dalībnieku labāk būtu viens pedālis + AI, kas izlemj, ko darīt. To vienu pedāli varētu pat nekam nepievienot. (bet vienalga, kā vispār ar priekšpiedziņu šito ievērojot var normāli līkumā ieiet) Labots Septembris 21, 2016 - ImissimI Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaspars12 Septembris 21, 2016 Share Septembris 21, 2016 Atkal kāds pasūdzējies, šoreiz sods 48 automašīnām http://www.tvnet.lv/auto/satiksme/626514-plavniekos_pieker_desmitiem_autovaditaju_kuri_taupot_par_stavvietu_parkojas_plava Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Septembris 21, 2016 Share Septembris 21, 2016 Akujetj! sods 48 automašīnām Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zux Septembris 21, 2016 Share Septembris 21, 2016 (labots) Salnas iela tagad ir nenormāli pārpildīta ar automašīnām dēļ jaunceltnēm. Ir izveidoti papildu stāvlaukumi, bet tik un tā katastrofāli nepietiek.. Es gan nekad neesmu redzējis, ka tur blakus zaļajā zonā baigi parkotu mašīnas. 1-3 varbūt atrodās, bet 48!!!!! Nez no kurienes izrāva. Nu fig zin, nav mans stūris. Labots Septembris 21, 2016 - Zuxters Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Septembris 21, 2016 Share Septembris 21, 2016 Rīgai tas ir standarts, un tā arī paliks, jo nevar uztaisīt stāvvietas tādā skaitā, kā putnubūros dzīvokļi, bet mašīnu gribās katram un atšķirībā no sovjetu laikiem, katram arī tāda ir. Ja mūsu tēvzeme turpinās maukt uz centralizāciju un Rīgizāciju, tad būs kā Honkongā, manuprāt - pāra numurzīmju īpašnieki brauc pāra datumos un nepāra īpašnieki brauc nepāra... Link to comment Share on other sites More sharing options...
binary Septembris 22, 2016 Share Septembris 22, 2016 Ja mūsu tēvzeme turpinās maukt uz centralizāciju un Rīgizāciju, tad būs kā Honkongā, manuprāt - pāra numurzīmju īpašnieki brauc pāra datumos un nepāra īpašnieki brauc nepāra... @@Bruketajs, un ko panāks? To, ka stāvvietas būs nepieciešamas teju 2x lielākam auto skaitam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Septembris 22, 2016 Share Septembris 22, 2016 Da, pofig ko panāks. Es jau sen maļu veco plati, ka Latvija nav tikai Rīga, ka vajag paplašināties, bet šķiet, ka visi "piznesmeņi" ir mācijušies vienā skolā, kur māca ka viss notiek tikai galvaspilsētā. Ja cilvēkam kaut kas ir uz pleciem, no kuriem aug arī pāris taisnas rokas, tad var mierīgi atrast darbu dajebkur un celties uz darbu deviņos, nevis sešos (!!) no rīta, lai sabeigtu pa ceļam nervus un pēc tam trakotu forumos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
binary Septembris 22, 2016 Share Septembris 22, 2016 Var jau, protams, celties deviņos. Principā ja es celtos deviņos, tad korķu vairs nebūtu - tiktu uz darbu "pa fikso". Es gan izvēlos celties piecos, jo tad dzīvē ir ne tikai "darbs -> gulta -> darbs -> gulta", bet starp darbu un gultu ir arī laiks sev un ģimenei Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Septembris 22, 2016 Share Septembris 22, 2016 No 5 līdz 7 rītā? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Septembris 22, 2016 Share Septembris 22, 2016 No 5 līdz 7 rītā laiks sev un ģimenei Tur var paspēt tikai padarīt raženāku ģimeni 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
binary Septembris 22, 2016 Share Septembris 22, 2016 @@Racer, nevis starp gultu un darbu, bet starp darbu un gultu. No kādiem 15-16 līdz cikiem nu tur sanāk. Sāku tādu režīmu tad, kad "standarta darba laika" cienītāji no darba devās prom jau pa tumsu, savukārt man vēl dažas stundas pēc darba bija iespēja padarīt mājas darbus (tos, kas āra darbi) pirms tumsas iestāšanās. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaspars12 Septembris 22, 2016 Share Septembris 22, 2016 Es gan domāju kā ir ar to pašu salnu ielas jauno māju pazemes stāvvietu, vai pie mājas, kura bija jāpērk par naudu ? Vai atkal nav iežīdoti kādi eur, nepērkot stāvvietas un mašīnas mētājas ap māju pa zālāju Link to comment Share on other sites More sharing options...
binary Septembris 22, 2016 Share Septembris 22, 2016 @@Kaspars12, Policijas novērojumi liecina, ka liela daļa dzīvokļu īpašnieku nav vēlējušies maksāt par stāvvietu, tādēļ automašīnas novieto netālu esošajā pļavā. Nezinu gan, cik tās stāvvietas maksā - vai tik nav kādi 10k vai 20k gabalā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaspars12 Septembris 22, 2016 Share Septembris 22, 2016 (labots) Par Salnām cenas neatradu, bet tur ir labi padomāts "256 pazemes un 36 virszemes autostāvvietas". Pie nopietnākiem projektiem stāvvietu cenas ir 10k, 20k gan neesmu redzējis, bet salnas ir budžeta projekts, tur, ka tik nebija kādi 4-6k par stāvvietu. Domāju ko dara ar tām tukšajām pazemes/āra stāvvietām, kas tukšas stāv gadiem, nelegāli izmanto mājas iedzīvotāji, tirgo pēc pāris gadiem lētāk ? Labots Septembris 22, 2016 - Kaspars12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robs Septembris 23, 2016 Share Septembris 23, 2016 Tāpat uzkrītoši šādus "varoņus" redzu Maskavas ielā, braucot no centra- pirms krustojuma ar Krustpils ielu- labā josla parasti ir pilna, daudzi apbrauc šo rindu pa kreiso joslu un pirms paša luksofora bezkaunīgi spraucas atpakaļ, lai brauktu taisni, attiecīgi bremzējot pārējos braucējus. Un tie atkal nav apjukuši lauku fāterīši, bet jau minētie "ielu valdnieki".. https://www.google.lv/maps/@56.8929739,24.2199237,3a,75y,109.45h,74.6t/data=!3m7!1e1!3m5!1sUInaeUAC7f-gjTThQ2kSWA!2e0!6s%2F%2Fgeo2.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DUInaeUAC7f-gjTThQ2kSWA%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dsearch.TACTILE.gps%26thumb%3D2%26w%3D392%26h%3D106%26yaw%3D310.75394%26pitch%3D0!7i13312!8i6656?hl=lv Ekzeklī. Es piemēram zinu, ka man jābrauc uz Ogri un vālēju pa labo, bet būs vienmēr kāds džips, kas pa kreiso aizskries garām, lai gan zin, ka krustojumā viņš apstāsies dēļ tiem, kas pa kreisi griež, un tad bezkaunīgi lien katrā šķirbā.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Septembris 23, 2016 Share Septembris 23, 2016 Tak nav ko parkoties zālienā, jūs tak tagad neaizstāvēsiet zālienā parkojošos? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Septembris 23, 2016 Share Septembris 23, 2016 Šiem tē-vē skaidrojumiem maza loma un ne vienmēr tie korekti. Piem., Ķīpsalā kur veloceliņš šķērso ielu, kas nāk no halles - Timrots skaidroja, ka braucot no halles, neviens nav jālaiž. RD SD vai CSDD, uz viena riteņbraucēja vēstuli, atsūtīja pamatojumu, ka veloceliņš atrodas krustojuma teritorijā, tāpēc ir jālaiž. To, protams, sadzirdēja pilnīgi cits cilvēku loks, nekā Timrota raidījumu. Arī šoreiz - trāpīja uz vienu, kurš pareizi atzīst, ka noteikumu pārkāpuma nav, "bet projektētāji idioti". Nu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gitis Septembris 23, 2016 Share Septembris 23, 2016 Pirms krustojuma. Patin atpakaļ. Redzu, ka autiņi 2 rindās, bet kur horizontālais ceļa joslu marķējums? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gitis Septembris 23, 2016 Share Septembris 23, 2016 nopietni? Piekrītu tev. Te kaut kas nav richtig... Bet ikdienas braucējus tas protams tracina, jo no blakus joslas līdējiem juridiski ir taisnība Link to comment Share on other sites More sharing options...
gitis Septembris 23, 2016 Share Septembris 23, 2016 (labots) Vēl viena vieta: https://www.google.lv/maps/@56.9240444,24.1700028,3a,75y,183.32h,65.5t/data=!3m6!1e1!3m4!1sVEPsL-BI67ft4J6_V9K9-Q!2e0!7i13312!8i6656?hl=lv&hl=lv Griežoties pa kreisi varētu ietilpt 2 joslas - viena uz tiltu un otra uz Ķengaragu... bet tur tālāk ir horizontālais ceļa apzīmējums, kas to neļauj darīt (kaut gan sastrēgumu laikā viss notiek). Labots Septembris 23, 2016 - gitis Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Septembris 26, 2016 Share Septembris 26, 2016 (labots) Tas, ka tur var ietilpt 2 mašīnas nenozīmē, ka tur ir 2 joslas Tas pats ir Čaka.Tieši to tas arī nozīmē, Čak. Kamēr nav savilktas līnijas vai norādes par joslu skaitu. Griežoties pa kreisi varētu ietilpt 2 joslas - viena uz tiltu un otra uz Ķengaragu... bet tur tālāk ir horizontālais ceļa apzīmējums, kas to neļauj darīt (kaut gan sastrēgumu laikā viss notiek).Tur vispār pirms apgriešanās ir zīme braukt pa joslām! Un tālāk arī parādīts, kā joslas izvietotas. Labots Septembris 26, 2016 - marrtins Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Septembris 26, 2016 Share Septembris 26, 2016 Kur Tu redzi divas joslas (apzīimējumus / līnijas / ceļa zīmes ?). Tas, ka tur var ietilpt 2 mašīnas nenozīmē, ka tur ir 2 joslas Tas pats ir Čaka. Valdemāra ielās, kur katrā virzienā ir pa vienai joslai 1.8. brauktuve — ceļa daļa, kas paredzēta transportlīdzekļu braukšanai. Ceļam var būt vairākas brauktuves, kuras norobežotas ar sadalošajām joslām vai barjerām; 1.7. braukšanas josla — jebkura brauktuves garenvirziena josla (var būt apzīmēta ar ceļa apzīmējumiem), kura ir pietiekami plata, lai pa to vienā rindā varētu braukt automobiļi; Bar braukšanas kārtību joslās nav laika tagad meklēt citātus no CSN, pats atradīsi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Septembris 26, 2016 Share Septembris 26, 2016 Tieši to tas arī nozīmē, Čak. Kamēr nav savilktas līnijas vai norādes par joslu skaitu. vispār jau līnijas tur ir savilktas. Un pēc tām arī jāskaita joslas. Sanāk pa vienai katrā virzienā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zux Septembris 26, 2016 Share Septembris 26, 2016 Daudz kur tā ir, piem. te https://goo.gl/maps/M9p2tV4cdZF2 Problēmas gan neesmu manījis tādās vietās. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Septembris 26, 2016 Share Septembris 26, 2016 Problēmas neviens nemana līdz brīdim, kad uz šādas ielas notiek kolīzija. Tad tie, kas ir tuvāk centram nekādi nevar saprast kāpēc viņi automātā nonāk vainīgo kārtā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Septembris 26, 2016 Share Septembris 26, 2016 (labots) Šorīt braucu uz Rīgu. Aiz Tukuma, kur tie remonti ceļiem - viena vecene ar mikro mitsubishi sēž man astē, maksimāli viena korpusa attālumā. Labi, uz 50 ciešami, lai jau... bet tas turpinājās arī kad vilku uz 100, un uz 110, garām aiziet tur nevarēja - viena joisla, pumpaina, tikko uzliets asfalts, slidens. A vecene labā - tarkšķ pa telefonu, ļuļķē, pāris reizes redzēju, kā šī meklē cigas, aizsmēķē un sekundi pilnīgi noteikti mani neredz. Ja man tajā brīdī būtu jāmet pa mēmajiem(nu mazums, bērns uz ceļa izskrien, zvērs, da kaut vai priekšā braucošā fūrei ritenis nogāžas, jo tur regulāri kāda nobrauc no ceļa klātnes), viņa tiktu naturāli izsmērēta! Uz rīgu braucu ar VW tuareg, šis ir tāds sportisks, bremzes kā naži. Dēļ abu auto masu starpības gan jau šai tas būtu tāpat kā sienā iemaukt. Ar mazo bacīli! Kā šo vecenes uzvedību var izskaidrot? It kā sievietes parasti domā par savas dzīvības saglabāšanu, a šai - pofig. Nerunāju par to, ka šī smēķē... P.S. Šitik vecam mitsu adaptīvais kruīzs noteikti nebija, vismaz šāda fīča varētu izskaidrot viņas uzvedību - ir nācies lietot, korķos kaifs. Var kaut grāmatu lasīt Labots Septembris 26, 2016 - rubb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!