uldiss Jūlijs 12, 2012 Share Jūlijs 12, 2012 (labots) "Vēl vien lieta, ka universālis + benzīns ir ļoti neizplatīta lieta Vācu autobūvē." es biju teicis, ka manuālie audi 1,9tdi (tas ir dīzeļnieks) universāļi ir papilno ss.lv laika gaitā esmu sapratis, ka liela jēga pieķerties auto gadam, nav. ja šodien patīk vizuāli, tad patiks arī pēc trīs gadiem. ritošajā drīz vien būs jāiegulda kā jaunākam, tā arī vecākam modelim. daudzi saka, ka izdevīgāk ir nopirkt lētāku, vecāku un cenas starpību uzreiz ielikt jaunā ritošajā (labs sviru komplekts, varbūt pie reizes amortizatori un vēl šādi tādi sīkumi). jaunāki, vairāk elektronificēti autiņi pēc 2000.gada raisa bažas, ka nākotnē būs daudz lielāka ķēpa ar remontiem, būs niķīgāki. pagaidām, ar zem-2000.gada modeli viss ir elementāri un salīdzinoši pa lēto. Labots Jūlijs 12, 2012 - uldiss 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Jūlijs 12, 2012 Author Share Jūlijs 12, 2012 Problēma jau tā, ka LV esošie pēc 2...3 sezonām ir totālie puvekļi. Un tad jau sāk gads spēlēt - vai tas ir 1999. vai 2002. gads. Kā arī cinkojums. Link to comment Share on other sites More sharing options...
uldiss Jūlijs 12, 2012 Share Jūlijs 12, 2012 (labots) tad ņem tādu, kas nesen ievests latvijā. manējam latvijā vienu gadu bija iepriekšējais īpašnieks bijis. tas droši vien arī bija uztaisījis sēdināto auto ar tupi apcirstām atsperēm, nevis oriģinālajām zemajām, kam ir cita cietība. auto sitās pret zemi pie katras bedrītes, kamēr nenomainīju pret standarta atsperēm. toties, ātri iemācījos manevrēt pa bedrainām vietām. droši vien tā viņš bija piebeidzis priekšējo bamperi, ko arī nācās nomainīt. bet, tie ir sīkumi, kas normālā gadījumā noteikti nemaz nebūtu. es, kopš iegādes 1999.gadā, nekādu atšķirību nejūtu, ka būtu šajos trijos gados papuvis. tehniskā apskate arī neko jaunu nevēsta. pat otrādi, sākumā bija kādas sviras jāmaina, bet šogad janvārī ejot apskati - nekas. komforta ziņā pārāks ir A6. ja man būtu jāizvēlas starp jaunāku ne-audi, vai pie 2000., 2001.gada A6, tad manā skatījumā A6 iekabinātu lielākajai daļai autiņu komforta ziņā. vienreiz dabūju pabraukt ar 2001.gada A6 2,5 tdi universāli. trūkums, ka tam bija automāts, jau lūzis, nomocīts pa servisiem un tā arī līdz galam nesataisīts, bet tik un tā ļoti patika. īpašnieks saka, ka automātu otrreiz vairs neņemšot, tomēr neko citu negribot, kā audi. vai tikai es neesmu reklāma? Labots Jūlijs 12, 2012 - uldiss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krishius Jūlijs 12, 2012 Share Jūlijs 12, 2012 (labots) A ko tu saki par jauna auto ņemšanu uz krīta? Ja darbs pastāvīgs un alga virs vidējās, tad taču mierīgi var paņemt auto no salona un vispār aizmirst par problēmām. Nenojāts motors ar garantiju, zini, ka salonā pirms tam neviens nav cūkojies un to piepīpējis, pirmos 2-3-4 gadus vispār var nedomāt par piekares problēmām (ja vien nav katru dienu n-tie km jābrauc pa 18. gs bruģi vai 10 gadus negreiderētu grants ceļu). Paņem, piemēram, jaunu Dacia Duster mazo džipu - cik dzirdēts, ja pirkts jauns - super autiņš. Maksā arī demokrātiski. Lietots autiņš ir krievu rulete jebkurā situācijā. Jebkurā! Labots Jūlijs 12, 2012 - Krishius Link to comment Share on other sites More sharing options...
nnoname Jūlijs 12, 2012 Share Jūlijs 12, 2012 hohoho, ieteikt Žakam lietota bembja vietā dacīti kaut jaunu Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolx Jūlijs 12, 2012 Share Jūlijs 12, 2012 jāgaida bans,ja? bet nu duster priekš latvijas apstākļiem kā reizi,tikai ne visiem tas auto ir pieņemams. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nnoname Jūlijs 12, 2012 Share Jūlijs 12, 2012 tur jau pat ne bans, tur velk pēc cimda uz grīdas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donkeyhot Jūlijs 12, 2012 Share Jūlijs 12, 2012 Var padomāt, ka ar jauniem autiņiem no salona nav nekādu problēmu, klauni.... Tas tik nozīmē, ka 5 gadus tevi slauks dīleris. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Jūlijs 12, 2012 Author Share Jūlijs 12, 2012 Jauns netiek apskatīts kā šķira. Pārāk baismīgs ir tas vērtības kritums un labāk līzinga daļu saleju bākā, nekā knapinos ar degvielu, bet toties ir līzinga kompānijas pieprasīta bezriska polise. Jaunam arī jāiet apkopes, kas garantijas laikā izmaksās vēl pusi no iekrātās summas. Nu i nafig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guncha Jūlijs 12, 2012 Share Jūlijs 12, 2012 Eu, Žak! Es piedzeršos, ja Tu tomēr iegādāsies auto! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krishius Jūlijs 12, 2012 Share Jūlijs 12, 2012 Problēmas jau noteikti gadīsies, tomēr tās nebūs īpašnieka, bet dīlera problēmas. Vismaz pāris gadus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesus Jūlijs 12, 2012 Share Jūlijs 12, 2012 (labots) Bemba pirkšana nav olu sišana starp ķieģeļiem?! Ja mēs runājam par rūsu, tad nepiemini Audi. Nepatīk Škoda? Ņem kautko līdzīgu šim - http://www.ss.lv/msg...i/a4/bfkoc.html Atlikušo naudu turi krājkontā sīkiem remontiem vai vienkārši sirdsmieram. Ja izvēlēsies Audi, iedošu TDI speciālistu kontaktus dignostikai. Labots Jūlijs 12, 2012 - Jesus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Payne Jūlijs 12, 2012 Share Jūlijs 12, 2012 tam a4 stulbaa piekare. tik pat labi jau var nemt a6 c5 tam ir tāda pati piekare,tikai izstās viņs labaks,komfortablāks utt Link to comment Share on other sites More sharing options...
spainiss2 Jūlijs 12, 2012 Share Jūlijs 12, 2012 Par VAG jau izteicos - vecākie VW ir (vismaz izskatās) vairāk nolietoti, nekā tā paša gada un cenas BMW. Par ko man liels pārsteigums. Protams, Golf 4 variant ir plašāks piedāvājums, nekā 320D. Audi A4 situāciju pētīju, bet tie laikam tad tikai ap 2000.gadu man sanāk. Un A4 nez kāpēc ir ar 2.5D un automātu, kas mani nemaz nepriecē. Vot ņem un parādi man to 2008. gada dīzeļa Oktāviju par 3000Ls. Līdz 3000Ls es redzu tikai to pašu 2002. un 2003. gadu. http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/octavia/dhnnb.html tos trīs simtus ,ja netaisies ņemt krītā,gan jau ka varēsi nokaulēt un ja arī nē,tad nabags nepaliksi bišku pārmaksājot. Pieci gadi veca ir 2007 gada nevis astotā.... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Payne Jūlijs 12, 2012 Share Jūlijs 12, 2012 man gan šķiet,ka vajadzīgs bija universāls... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzincha Jūlijs 12, 2012 Share Jūlijs 12, 2012 Tai škodai bagāžnieks ir lielāks, kā dažam labam universālim. Un uz jumta vienmēr kaut ko var uzkraut vajadzības gadījumā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zābaks���������™ Jūlijs 12, 2012 Share Jūlijs 12, 2012 Un lūk, kā jūs cilvēku no domas par 320to touringu novedāt līdz škodām... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesus Jūlijs 12, 2012 Share Jūlijs 12, 2012 (labots) Nopirkt bembi ir viena lieta, bet cik naudas jāiztērē uz treniņtērpiem? Jē, jē, piehdiena! Labots Jūlijs 12, 2012 - Jesus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Jūlijs 13, 2012 Author Share Jūlijs 13, 2012 Cik aprobežotam jābūt, lai BMW braucēju uzreiz ierindotu urlu kategorijā? Spaini, tomēr ja paskaita, tad ir 2008. gads. Matemātiski neticami bet tomēr: * 2012. (uzskatam par pagājušu) * 2011. * 2010. * 2009. * un 2008. Pieci gadi vecs man sanāk 2008. gada ražojums. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guncha Jūlijs 13, 2012 Share Jūlijs 13, 2012 Anyway, man šķiet, ka lielākā daļa pēdējo gadu autiņu nemaz nepiedzīvos tādu vecumu kā tagad vafeles, burbuļi un vecie merši, jo tie vienkārši nopūs, vai kļūs neizdevīgi remontēt. Ar to es gribēju pateikt, ka ne vienmēr jaunāks ir izturīgāks/labāks. Esmu redzējis, kā pāris gadus veca Mazda 6 jau pūst pie arkām. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hero Jūlijs 13, 2012 Share Jūlijs 13, 2012 Esmu redzējis, kā pāris gadus veca Mazda 6 jau pūst pie arkām. Mazdas un rūsa ir vispār atsevišķs bēdu stāsts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aatrie Jūlijs 13, 2012 Share Jūlijs 13, 2012 tai škodai aizmugurējam kreisajam ritenim kalpaks no E-36... škodas un bembja krustojums Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Jūlijs 13, 2012 Share Jūlijs 13, 2012 Jesus, tu esi jefiņš... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zābaks���������™ Jūlijs 13, 2012 Share Jūlijs 13, 2012 Autor, pirms pērc padomā, ar ko tev būs patīkamāk/pieņemamāk braukt. Ar škodu, vai pāris gadu vairāk lietotu bembi? http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/c220/bccnfn.html http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a6/aeogg.html http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a6/fkmnc.html http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a6/bdxbfj.html Vēl vari apskatīt jeep grand cherokee ar gāzes iekārtu- lēts un labi aprīkots. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Jūlijs 13, 2012 Author Share Jūlijs 13, 2012 A6 pārāk liels, pārāk smags. Pārāk daudz problēmu piekarē. Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Jūlijs 13, 2012 Share Jūlijs 13, 2012 (labots) Klau, a man vienam liekas, ka Javeris uzlauzis Žaka kontu? /offtopic off http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volvo/v50/bcmkbh.html ex-draudzenes tēvam bija kaut kas līdzīgs - ekonomisks pēc vella. Smuks arī. Labots Jūlijs 13, 2012 - versatile Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Jūlijs 13, 2012 Author Share Jūlijs 13, 2012 V50 ir viens no tādiem mazu sapņu (mazs ir sapnis, nevis auto) automobīļiem. Diemžēl V50 nepieciešam vēl vismaz 1000 Ls, kas šobrīd nav apspriežams lielums. Ja budžets būtu 4000 Ls, tad vispār nedomājot V50 būtu izvēle nr.1. Vienmēr paticis izskats un izmērs ir tas, ko meklēju. Bet 1000 ir 1000 un kokā pēdējā laikā man nauda neaug. Var, protams, dažus mēnešus piekrāt (varētu mēnesī ar piespiešanos kādus 180 - 250Ls atvēlēt krāšanai, bet vai to vajag...), pagaidīt rudeni. Tad aktīvākā auto tirgošanas sezona iet uz beigām un varbūt pat cena būtu drusku lejā. Pagaidām šādu scenāriju neizskatu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KinDzaDza Jūlijs 13, 2012 Share Jūlijs 13, 2012 ex-draudzenes tēvam bija kaut kas līdzīgs - ekonomisks pēc vella. Smuks arī. 1. BEZ apskates... 2. tad, kad dajebkādu VOLVO iebrauc servisā, tad maciņš tukšs... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Jūlijs 13, 2012 Share Jūlijs 13, 2012 Nav tik traki, volvo 340 1.6d vecajam kādreiz bija, cenas detaļām kā golfam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Jūlijs 13, 2012 Author Share Jūlijs 13, 2012 Nu jā... mācījos braukt ar Pasātu, kuram bija 1.6 bezturbo dīzelis. Bet ne par to stāsts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zābaks���������™ Jūlijs 13, 2012 Share Jūlijs 13, 2012 Un kas Žakam ir pret c220? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spainiss2 Jūlijs 13, 2012 Share Jūlijs 13, 2012 Cik aprobežotam jābūt, lai BMW braucēju uzreiz ierindotu urlu kategorijā? Spaini, tomēr ja paskaita, tad ir 2008. gads. Matemātiski neticami bet tomēr: * 2012. (uzskatam par pagājušu) * 2011. * 2010. * 2009. * un 2008. Pieci gadi vecs man sanāk 2008. gada ražojums. Pirmo reizi redzu,ka kāds šitā gadus skaita,tevi pa auto pārdevēju nevar laist... Man ir autiņš ņemts nullīte tepat Latvijā,pirku 2007 gada maijā ,pirmā reģistrācija 1.jūlijs...man vecums sanāk 5gadi un viens mēnesis,seši paliks tikai 2013gada 1. jūlijā. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Jūlijs 13, 2012 Author Share Jūlijs 13, 2012 Neredzu sevi braucot ar MB. Par tiem neko nezinu un nepazīstu nevienu, kas spētu palīdzēt ar servisa ieteikumiem un tamlīdzīgām lietām. Gads arī sanāks diezgan zem 2000. Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Jūlijs 13, 2012 Share Jūlijs 13, 2012 2. tad, kad dajebkādu VOLVO iebrauc servisā, tad maciņš tukšs... Nu, nez. Pirmkārt, tie ekonomiskuma cipari (patēriņš bija vidēji zem 5l tam dīzeļV50) kopā ar to, ka viņš bija zemnieks (attiecīgi, cipars zupai smuks), bet fakts arī tāds, ka nepažēloja ik pa laikam mazliet naudiņas, lai nebūtu kādā brīdī jāliek daudz naudiņas. Nu un pats bija pirmais īpašnieks tam vāgenam + inženieris pēc izglītības. Par visu savu tehniku rūpējās uz goda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolx Jūlijs 13, 2012 Share Jūlijs 13, 2012 Jaunie volvo nav vienkāršas konstrukcijas un lēti.Elektronikas daudz,mezglu izvēle reizēm arī tāda,nu ne visai (S60 ar tomātiem,piemēram).Lētums un vienkāršums beidzās ar 850. Link to comment Share on other sites More sharing options...
daavisz Jūlijs 13, 2012 Share Jūlijs 13, 2012 Konkrētais C klases Mercedes rūsē tāpat kā Mazda. Servisus gan apmeklē daudz vairāk. Mazdai nav ne vainas, bet rūsā vienkārši iznīcina citādā ziņā šīs diezgan vienkāršās un uzticamās mašīnas. Forda jaunās paaudzes dīzeļi- TDCI, ir diezgan sūdīgi un tos nevajadzētu izvēlēties Tagad jau kādu laiku Ford dīzeļus ražo kopā ar PSA. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Jūlijs 13, 2012 Author Share Jūlijs 13, 2012 Mazdai ir gan vaina. Bija vairākus gadus darba auto. Minētā rūsa ir acīm redzama un lien visur, tai skaitā pūst visa apakša un tehn.apskatei tas nepatīk nu nemaz. Bija vairākas reizes problēma ar ātrumkārbu, laikam kaut kas ar 3. ātrumu. Nemaz neiespringstot uz to, ka tomātam vispār bija 4 ātrumi un pie 85 km/h 2 litru benzīna dzinējs zaudē jebkādu ekonomiskumu. Durvju apšuvumi, panelis, centrālā konsole no tik sliktas plastmasas, ka pat Hjundajs un Kia neko tādu neuzdrīkstas. Divas reizes plīsa kaut kāda šļauka stūres pastiprinātājā un pataisīja Mazdu par diezgan interesanti vadāmu kartingu. Ja nemaldos, bija lielas problēmas nomainīt priekšējo tuvo gaismu lampas. Vai varbūt vienā pusē bija kaut kas priekšā. Neatceros. Drausmīgi skaļa, jo nebija polsterētas riteņu arkas. Mazdai gan bija arī plusi - nežēlīga ietilpība kā salonā, tā grabažniekā. Tālos pārbraucienos ļoti ērta. Tā kā tā bija darba mašīna, tad man pat ļoti patika, bet pats ar rūsu un totāli neatbilstošo patēriņu mocīties netaisos. Mazda6 2002. gada ar 2.0 dzinēju un 4-pakāpju automātu mierīgi braucot ar ap 80km/h tērēja 6.5 l/100km (kruīzs, nebremzē). Tikko pāri 95 km/h tā savi 8.2, pilsētā auto rādīja kaut kādus 13 litrus. Vienu reizi bijām līdz kaimiņzemes bāņiem, ar tiem 130 braucot patēriņš bija drusku virs 13 (bākas/nobrauktā attāluma metode). Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZzigizZ Jūlijs 13, 2012 Share Jūlijs 13, 2012 (labots) Sveiki. Es te palasījos un sapratu, ka viena no problēmām ir rūsa... Ja rūsa ir, tad no tās vaļā nekad netikt. Ja rūsa nav, tad ļoti iesaku autiņam veikt pretkorozijas apstrādi- bitumi, grubuļi, movili. Pat auto apakšas apstrādātie līdzekļi nav mūždzīvotāji- visiem (pat bitumam, ko nesen apstiprināja par šķidrumu) ir sava dzīvošanas robeža. Krāsotajām detaļām ļoti iesaku izmantot pulēšanu UN labu vaskošanu nevis reizi piecos gados, bet gan vismaz reizi gadā (rudenī). Mazgātuves apmeklējums ziemā būtu obligāts gandrīz katru dienu.... Jebkurš pārklājums noveco un zaudē savas īpašības. Vēl jo vairāk, ka krāsa ir tikai dekors bez nekādām aizsardzības īpašībām un porains UN trausls... Atvainojos, ka, laikam, ne pa tēmu, bet tas tā ir... Labots Jūlijs 13, 2012 - ZzigizZ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Payne Jūlijs 13, 2012 Share Jūlijs 13, 2012 ko tauta saka par kaut ko saadu? http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/toyota/avensis/cloxg.html cik zinu motors esot loti labs,piekare izturiiga utt. bet kaa siem ar ruusu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zābaks���������™ Jūlijs 13, 2012 Share Jūlijs 13, 2012 Autora budžetā nelien. Nav dzirdēts, ka rūsētu. No otras puses japānis, 90% japāņu rūsē... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts