Jump to content

Diemžēl nepieciešams dīzeļuniversālis


Žaks Noriss
 Share

Recommended Posts

daavisz

Neesmu spelciālists BMW jomā, bet es pieļauju ka tas BMW nemotors (1.9), tērēs aptuveni tikpat cik 2.0 sešcilindrnieks. Plus iegūsi klāt tiešām labu motoru.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 371
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • androidz

    17

  • Gestapo

    23

  • Žaks Noriss

    79

  • Jesus

    21

Žaks Noriss

Es arī neesmu speciālists, bet man liekas, ka E46 320 benzīnnieks ir 2.2 litru 6 cilindru rinda. Nevis 2.0!

 

Un kā saka internets, tad 318i 2002. gadā saņem 2.0 dzinēju.

Link to comment
Share on other sites

daavisz

jā 2.0 R6 ražoja līdz 2000 gadam, pēc tam nāca 2.2 un jauda palielinājās līdz 170 zs.

 

318 tilpumu palielināja līdz 2.0, bet tam tāpat ir 4 cilindri.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Brīvdienās papētīju vēl dažas iespējas. Secinājumi:

 

* Audi A4 ap 2001. gadu ir diezgan pabraukti. Cenas augstas, manuprāt. Diemžēl 2002. gada feislifta modeļi (B8 Typ 8E) ir virs 3000 Ls. Bet B5 Pasāts maksā to pašu un ir neglītāks.

 

* Golf 4 Variant ir vēl trakāk nodzīti, Vācijā pat raksta vidēji 2002. gada autiņam ap 350 000 - 500 000 km. Lokālie kretīni, protams, ap 180 000 tik nobraukuši :D

 

Kopumā VW un Audi nepatīk zagšanas problēmas. Nezinu cik tas viss ir patiesi šobrīd, bet tāpat sirdi nesilda.

 

Vēl viena lieta, kas Audi avantiem nav pārāk plaša izvēle. Vāciešiem baigi patīk 2.5D, bet vēlme būtu ap 2.0D iekļauties. Atbaida izsēdēta āda, labāk piepirsts audums...

Link to comment
Share on other sites

Konkurējošā topikā tika apspriests Mondeo. Piemēram - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ford/mondeo/dpfxf.html

 

Pirmajā acu uzmetienā - nereāli lēti :O Svaigs salons, ekstras. Jāprasa kādam Ford pazinējam par šiem modeļiem, motoriem, hroniskām kaitēm.

 

Bet citādi - 3000Ls nav nauda par kuru nopirkt svaigu darba mašīnu, tādu kā A4, Golf vai Passat. Jārēķinās ap 5000 Ls, kā arī jāņem kasko, tad tavu auto nezags, kaut ar lielu pašrisku.

 

Parēķini vēlreiz, varbūt ar A3 Tev pietiks, jo tas ir auto, kas palicis ārpus meinstrīma redzesloka. Nepelnīti, jo tas ir nerūsējošs golfs. Katra lata vērts

Link to comment
Share on other sites

Mondeo nav slikta mašīna, bet kādā stāvoklī tas dīzelis, hvz. 2005 un tikai 170 nobraukums? Man ir 2007 gada Škoda un jau 185 nobraukums, lai gan par tālajām ārzemēm ar viņu vandījies neesmu.

 

p.s. Esmu vairākkārt bijis Šveicē, bet fordus un folksvāgenus tur neredzēju. Tikai prēmijum klase un subaru 4WD. Viņiem tur kalni. Esmu bijis arī uz Ziemassvētkiem. Katram šveicietim riteņu ķēdes bagāžniekā glabājās...

Link to comment
Share on other sites

Donkeyhot

Nu šitiem par motoru var teikt, ka nepanes nekvalitatīvu degvielu. Ja šito ievēro, tad būs ok. Ar sūdīgu(kreiso) degvielu šito motoru var nokaut dažās dienās. Tā raksta šo autiņu īpašnieki. Ta jau ērts...

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Izvēle smaga.

 

1. dīzelis - benzīns

 

2. augstāka cena tagad - augstāka cena, kad gribās tikt vaļā

 

3. iegāde LV - iegāde DE

 

utt.

Link to comment
Share on other sites

rememberme

Es arii ilgi mekleeju ekonomiskaako-lielaako auto, Benziins-gaze tika atmesti uzreiz. Paaraak daudz to miinusu un neticu ka ilgi tautai ļaus braukaat pa ''leeto'' Jau runaa par drizumaa gaidaamo auto gaazes nodokli. No diizeļiem izveeleejos Volvo V40 1.9TDI. Sludinaajumos visi raksta klaat viņu pateeriņu 4-5l 100km un tas tiešaam taa ir. Pats esmu jau daudzas reizes paarliecinaajies ka 1000km var nobraukt ar biki vairaak nekaa 40l. Par 2.5-3K Ls var dabuut max labaako v40, jo viņus ražoja tikai liidz 2003 gadam. Tehniskaa ziņaa arii labs un izturiigs auto, lai ko te gudrinieki arii muldeetu. Maskavas ielas plačos laba daļa vieteejo darboņu brauc ar V40, meklejot tur auto vairaakas reizes teica, ka šis auto nav uz paardošanu, bet gan personigai lietošanai.

Link to comment
Share on other sites

KinDzaDza

...Pats esmu jau daudzas reizes paarliecinaajies ka 1000km var nobraukt ar biki vairaak nekaa 40l...

Diez kādā veidā tika veikti mērījumi?

Un ko nozīmē "biki vairāk"?

Link to comment
Share on other sites

Tā arī ir, 1.9TDI patērē no 4-6L - atkarīgs no tā, cik laika pavadi korķos.

66Kw 1.9TDi braucot cauri Polijas ārēm - ceļu remonti, daudz fūres, migla, nakts, mašīnā 2 personas, ātrums 60-80 km/h, rezultātā - 3.7L / 100 Km..

Link to comment
Share on other sites

skrachs

Ar pilnas bākas metodi drošvien, savādāk jau nemaz nevar izmērīt

Link to comment
Share on other sites

KinDzaDza

Gribētu to uzzināt no "ekspertiem".

Pārsvarā jau tiek mērīts tā - man rādītājs rādīja apm. puse bākas, tātad patēriņš ir tik un tik!

Tāpēc jau arī vaicāju.

Link to comment
Share on other sites

Gestapo

Nu kā jau parasti, piegāz bāku, nomet pa nullēm, atkal piegāz bāku un tad rēķini, cik kilometri nobraukti, tur augstākā matemātika vai?

 

p.s. Kam vajag, labs auto parametru katalogs.

Link to comment
Share on other sites

daavisz

4. Golfs nerūsē. Latvijā nonāk daudz sistu eksemplāru, jo tas ir ļoti populārs modelis.Tāpēc arī ir redzami sarūsējuši. Un A3 piecdurvju versijā ir grūti atrast.

 

Mondeo ir tā mašīna, kas parasti saņem labas atsauksmes no dažādiem autožurnālistiem bet no lietotājiem bieži atsauksmes nav tās labākās.

 

Ja variantos ir Fords, es labāk izvēlētos Focus.

 

Vēl ietilpīgs universāls ir Avensis. Pirmās paaudzes modeli var dabūt sākot ar 2000 ls.

 

Šīm mašīnām ir ļoti izturīga piekare un jaudīgs dīzelis. Nerūsē, parasti ir labs aprīkojums.

 

Lai nu kā, kopš Toyota sāka ražot Anglijā, sākās problēmas ar Eiropā ražotajām detaļām. Jāpievērš uzmanība gultņiem (arī kārbā). Šīm D4-D dzinējam ir divmasu spararats un tas mēdz nobeigties, tā ir dārga detaļa un to parasti aizstāj ar parasto spararatu. Par šādu rīcību atsauksmes ir dažādas, daži saka, ka viss OK citiem tas beidzas ar iznīcinātu kārbu.

 

Kā jau visiem D4-D dzinējiem vājā vieta ir sprauslas (kuram commonrail gan nav?).

 

Kopumā esmu dzirdējis daudz labas atsauskmes par šīm mašīnām, dažās valstīs populārs taksometrs.

Link to comment
Share on other sites

Microsoft

Jebkurš auto ir labs un tajā pašā laika mēsls. Man ir volvo 2001. gads ar automātu, kārbai nevienu pašu reizi neesmu pirkstu klāt licis, lai gan ir braukāts pa volvo klubu samitiem un visādiem citiem sūdiem, bet izrādās, kad mans drapaks ir rupji sakot gavno, tāpēc kad kāds internetā pasūdzējās, ka nopirka s80 ar automātu, kurš nākošā diena nobeidzās.

V40 redz ir īstais volvo, nekas kad viņš no fraņčiem kopā salikts, toties smuks pēc traka. Pērc tad to v40 tikai ar dīzeli skaties uzmanīgi, pilns ss.lv ir itāļu dīzeļu 1.9 variantiem, tas pats nonicinātais reno motoriņš, auto nav slikts, bet ir savs temperments, vari visu ko sagaidīt. Ja pērc, ved uz brava auto uz diagnostiku, tur ir diezgan liela pieredze.

Bmw arī nav zemē metams, universāļi nav tik izjāti kā sedani, apkopes dārgas, bet ja zin, kur remontēt, tad aidā...

Link to comment
Share on other sites

Gestapo

Vopšim, Žak. E46 320D facelifts pirkts Vācijā un čipots šeit ir Tava galējā izvēle. Āmen!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Kādas ir izmaksas, lai atvestu un piereģistrētu LV?

 

Iegāde + atvešana + pirmreizējā reģistrācija + TA + ikgadējā nodeva + reģ.apliec. + numuri?

 

Kaut ko vēl aizmirsu?

Link to comment
Share on other sites

Apdrošināšana + servisa apmeklējums diagnostikai, eļlas maiņai un zobsiksnas maiņai, ja ir vēlēšanās kādu laiku netaisīt motora kapitālo remontu.

Link to comment
Share on other sites

daavisz

Reģistrēšanas izmaksas vari uzzināt zvanot uz CSDD.

 

Bet pēc savas pieredzes saku- Vācijā nopirkt labu mašīnu nebūs vienkārši. Un beigās viss kopā var izmaksāt dārgi.

 

 

Visizdevīgāk, šķiet ir lidot uz Diseldorfu. Tur ir liels piedāvājums.

Es esmu ņēmis mašīnas, Berlīnē, Hamburgā un Lībekā. Uz Lībeku iet prāmis no Liepājas un Ventspils. No Lībekas līdz Hamburgai nav tālu. Mašīnu izvēle pietiekoša. Pie reizes var apskatīt pilsētu.

 

Bet brīnumus no Vācijas mašīnām negaidi. Citreiz Lietuvā var labāku atrast un lētāk.

Labots - daavisz
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Pērkot Lietuvā jau izmaksas tās pašas, kas Vācijā (dažus postus augstāk uzskaitītās). Tikai tuvāk jāatstūrē.

Link to comment
Share on other sites

Un uzmanīgāk jāskatās, kādas asinis tek pārdevējā :)

Labots - fest
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Asinis, ne asisnis...

 

Savilku aptuvenus galus par iegādi no Vācijas. Plusā sanāk vismaz 500 - 600Ls (atvešana, reģistrācija, nodokļi, numuri, TA, eļļas utt.).

 

Labā ziņa ir tāda, ka šos 500Ls var mazināt, ja atrod "dzinēju", kas nokaulē mobile.de esošo cenu un starpību savāc sev, bet es maksāju to cenu, ko redzu internetā. Tad ir apmēram +300Ls, nevis 500 vai 600Ls. Sliktums šajā ziņā ir tāds, ka nokaulēšana var notikt uz kaut kādu defektu, ko es uzzinu pēcāk servisā.

Link to comment
Share on other sites

androidz

Savilku aptuvenus galus par iegādi no Vācijas. Plusā sanāk vismaz 500 - 600Ls (atvešana, reģistrācija, nodokļi, numuri, TA, eļļas utt.).

 

Eļļas!!!???

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Tu tici stāstiem par "tikko nomainītas eļļas, siksnas, ruļļi un vēl pilna bāka. Sēdies un brauc!"??? :D

Link to comment
Share on other sites

Evill_BettyLV

Pats iegādājos Volvo V40 1,9 TDI 2003 gada ražojumu 2011 gada septembrī laikam... Visumā šie Volvo ir ar Renault motoriem un Carismas piekarēm. Kopumā auto man patīk, labi izskatās, pietiekoši dinamisks 115 HP, ekonomisks. Standart paketē ar nav ne vainas, klimatkontrole, condiška, kruīzs, parkošanas sensors....vispār kā nu kuram. remontējis esmu, bija Turbīna nojukusi, amortiņus mainīju, eļļas filtri gan neko nemaksāja kapeikas. KOpumā auto labs, tikai vajag pirkt labā stāvoklī. Vienīgais mīnuss zems priekšējais klīrens, pa mežu braucot lien uz vēdera....

starp citu lieliski darbojas uz Tīro biodīzeli B100 :) Pats taisu :) sanāk reāla ekonomija - 100 Litri 20 Lati.

patēriņš ar Dīzeli vidējais ( pilsēta - štrāse) 5.8 Litr ar Biodīzeli 6,5L , Ja negonko un brauc kārtīgi :)

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Šobrīd laikam vēl arvien 320D tūrings ar 2002. gada feisliftu un 150zs dzinēju izvirzījies vadībā.

 

Otro vietu dala V40 un Mondeo universālis. Apstiprinājās, ka Fordu dīzeļi laikam ir diezgan kaprīzi, par V40 neko neesmu tuvāk pētījis.

Link to comment
Share on other sites

"Audi A4 ap 2001. gadu ir diezgan pabraukti. Cenas augstas, manuprāt."

 

toties, Audi vēl ir pamatīgs resurss braukt un braukt. vērtība arī tiem nekrītas - par cik nopirksi, par tik arī pārdosi pēc gadiem.

nezinu, kāpēc ir vajadzīgi citi auto, ja ir audi :) ja vien, dizaina gaumes jautājums.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Izmeklēti pretīgs izstrādājums :fool:

 

A4 ir dažas sliktas īpašības. Tie, kas sākas no 2002. gada (B6 un es nejaucu ar Passat numerāciju) ir cenas virs limita, pārsvarā 2.5 V6 dīzeļi un automāti. 1.9TDI ir ļoti reti. Pietiek jau ar vecu dīzeli, negribu arī vecu automātu.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

itanium, Tevi piederētos nolamāt vārdos, kuri man atņemtu modera privilēģijas un visticamāk izmestu no foruma vismaz uz pusgadu. Karoč - ievieto tās dāčas šur un tur, un vairs nepiedāvā! OK?

Link to comment
Share on other sites

Nu, nu, man ir kas līdzīgs sakāms par šādiem topiciem.

Kur viens te tielējas un pats īsti nezin ko grib.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Nevis nezina ko grib, bet ar ļoti ierobežotiem līdzekļiem vēlme iegūt mazākās galvas sāpes. Būtu nauda ķeselē - ņemtu jaunu G sērijas AMG mersi komplektā ar SLS (ziemai un vasarai) un brauktu bēdu nezinādams.

Link to comment
Share on other sites

Ar šiem nebūs galvassāpes. Ja pa dārgu var braukt ar veļuku.

Ja ar veļuku pārāk tālu, var izmantot šo.

 

Pasvaigas mašīnas arī mēdz saplīst un bez servisa pakalpojumiem neiztikt.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Nedraudu. Informēju!

 

Ja kāds vēl te piedāvās Golf 3, trolejbusu vai skrituļdēli, kā to izveica itanuim un dzincha, tad izmantošu savas iespējas un izmetīšu no foruma uz kādiem 3 mēnešiem. Skaidrs?

 

Topika sākumā skaidri definētas vēlmes un iespējas. Gudrīši var iet gudroties citur.

Link to comment
Share on other sites

Guest
Slēgta tēma, pievienot komentāru nav iespējams.
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...