Jump to content

Diemžēl nepieciešams dīzeļuniversālis


Žaks Noriss
 Share

Recommended Posts

Es Tev jau sākumā teicu, man ir čalis, kas nodarbojās ar auto dzīšanu no DE. Iedošu kontaktus, pateiksi ko Tev vajag, dabūsi pāris epastus no vāczemes ar variantiem, izvēlēsies un tepat saņemsi pie kamīna sēdēdams, nevis rullēdams hvz kur.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 371
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • androidz

    17

  • Gestapo

    23

  • Žaks Noriss

    79

  • Jesus

    21

Žaks Noriss

Nu tad neplāties te publiski, bet atsūti PM, bitīt matos!

Link to comment
Share on other sites

Pamanot, ka šitais topiks ir augšāmcēlies es domāju, vai tiešām Žaks būs dabūjis dīzeļuniversāli? Nākošā doma bija - esi reāls! :D

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Dzīve nav medusmaize. Es jau apsveru domu atmest to ietilpības vēlmi. Nav ko visādus liekus mēslus apkārt vadāt. Bet dažreiz vajag ledusskapi vai 3 lielākas kastes aizvest... No dīzeļa vēlmes gan neesmu atteicies, jo zinu uz kādiem patēriņiem spējīgi 2-litrīgi benzīnnieki.

Link to comment
Share on other sites

Pirmās paaudzes A3 ar 1.9 TDI + āķis piekabei, lai vari vadāt ledusskapi. Nenormāli vienkārši.

Link to comment
Share on other sites

No dīzeļa vēlmes gan neesmu atteicies, jo zinu uz kādiem patēriņiem spējīgi 2-litrīgi benzīnnieki.

 

Mans 2litrīgais benzīnieks ēd 8.5 litrus gāzes. Slikti?

Link to comment
Share on other sites

2,0 dizelis ar 140hp 4,5l

ja tev nav 6 paudzes gazes iekarta tad gatavojies dzineja mainai

Labots - Aphopis
Link to comment
Share on other sites

Vai nu sakritība vai kā, bet pēc gāzes uzlikšanas mb 190 2nieks izbeidzās pēc ~ 50 tūkstošiem, pēc tam ielika citu - tas arī vairāk par 30 neizvilka. Sāka ņammāt eļļu un grabēt un pie viena sapuvis arī nejēgā bija.

Link to comment
Share on other sites

Donkeyhot

Lūk tas jau izklausās tuvāk patiesībai. Ja motors nebija aprīkots jau rūpnieciski ar savu gāzes iekārtu.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Gāze nav risinājums.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Šī ideja jau virmoja apkārt kādu gadu. Bet nodokļu palielinājums pieliks klāt dažus santīmus, nevis desmitus santīmu. Nepatīkami, bet ne graujoši. Toties diezgan debīli no likumdevēju puses.

Link to comment
Share on other sites

nezinu, kā liek gāzes iekārtas, bet nācās braukt ar auto, kam beigta sidzenes pults - ar atslēgu atveram, auto gaudo , bez uz gāzi brauc, jo tā sistēma bloķē tikai degvielas padevi :D bija jautri braukt pa Rīgu ar gaudojošu sidzeni :D

Link to comment
Share on other sites

Iesaku Volvo!

 

3000 Ls iekļaujas jau ļoti labs Volvo V40 FaceLift modelis 2004. gada. To es iesaku, ja vēlies ne to pašu lielāko universāli.

Volvo jau vispār, ja modelim motoru gammā ir pieejams D5 motors, tas ir dīzelis, tad būtu neprāts to nepirkt, vienkārši ideāls dīzeļmotors. Taupīgs, t.i. 6-7 litri, atkarīgs no braucēja, jaudīgs, 163 Zs, ja notrāpās, bet tas jau dārgākiem modeļiem ir 180 pāri zirgi. V70 ar D5 nu nesanāk normāls tajā cenā! Par to cenu būs paši, paši prastākie D5, nu no komplektācijas nekas nav.

Par to cenu tev sanāk ļoti labs Volvo V40 2004. gada. Tas ir pēdējais šī modeļa gads, tā kā ļoti labs, FaceLift modelis, viegli var pateikt, ka ir bijis sists, ja priekša ir no vecākiem modeļiem, jo tie bija grūti pieejami, un tika liktas vecās priekšas virsū, bet tas ir reti!

Ja gribi ar labu komplektāciju, tad meklē pa Vāciju, jo tie kas ved Latvijā parasti neved ar to labāko komplektāciju to autiņus. Latvijā jau labāk ir pirkt pie Alfa Motors vai kādā citā uzticamā placī.

Link to comment
Share on other sites

da zb ar savu volvo. paskaties cik maksā volvo d5 sprausla ? pirkt vecu volvo ir neprāts. ja pērk tad tikai ar veco labo audi dīzeli. man pietiekoši daudz volvo s60 un s80 braucēju apkārt - zinu es viņu bēdu stāstus....

Link to comment
Share on other sites

Dīzeļi visi uzturēšanā ir dārgi!!! Visiem sprauslas ir dārgas u.t.t. Ja cilvēks prasa dīzeli, tad es iesaku kaut ko no Volvo! Es vispār ieteicu V40. Vispār no kura laika 2003 gada mašīna jau skaitās veca?

Labots - KBoy
Link to comment
Share on other sites

volvo ar to veco labo audi dīzeli ir vismaz reizes 30 lētāks par D5 detaļās , apkopēs etc. Volvo jāpērk ne vecāks par 5 gadi....ta ka nestāsti to ko pats nezini.

 

v40 - man paziņa bija priecīgs ,ka no tā tika vaļā. paņēma kia ceed plastmasu un priecīgs. saka ok, ir kritiens kvalitātē, bet nauda makā turas.

 

es atkārtošos - 1o gadīgs auto jau ir vecs. tam būs jau pie 300k nobraukums un sākas klasiskās vecum apazīmes - stūres reika, stūres pastūzis, ģenerators vai starteris,,,etc etc. Es zinu kā ir uzturēt vecu auto perfektā stāvoklī - katru mēnesi 100ls "remontos". nevis tādi kas paņem ala luksus mašīnu un nevar atļauties kondišku uzpildīt. psc.

 

Markai nav nozīmes - pēc 10 gadi sākas LV ceļu radītās problēmas. Piekare, stūres iekārta, rūsējuši izpūtēji, izdilušas bremšu un kondišku caurules. cauri radiatori. ķīlējoši supporti etc, etc. tie kas saka, ka nekas nav jāremontē - atklāti melo.

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

Kura gada tam paziņam bija tas V40? Un vispār par 3000 lati nekas jauns nesanāk. Pirmie Volvo V40 nebija tik labi, bet pēdējie jau ir labi.

Link to comment
Share on other sites

pajauns. 2005 vai 2007 . neatceros. bet plīsa visādi devēji - kuri maksā ap 100ls. + degvielu rija baigi. liekas 2.4 benzīns. dārgs ekspluatācija.

Link to comment
Share on other sites

Vispār 2005, gada ir V50, tas nozīmē 2.4 parastais benzīna motors, kas ir arī policistu S60. Nu par to neko nezinu. Un tas bija pirmais modelis, kā jau vienmēr pirmajiem ir kādas problēmas.

Labots - KBoy
Link to comment
Share on other sites

nu ok, laikam bija V50 neinteresējos par volvo modeļiem. bet zinu tikai to ko reāli braucēji ar tiem ir piedzīvojuši. un komentārs par volvo - ja vari atļauties ņem pajaunu līdz 5 gadi. vecie - vienas vienīgas problēmas. Dīzeli vecu -ņemt ar audi motoru. Tā jau volvo ir ok mašīna, bet ne šajā cenu kategorijā.

Link to comment
Share on other sites

Var par to cenu, bet tas ir S80, kas ir sedans, nu tā ir laba mašīna vienalga ar kādu dzinēju!

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Un kur jūs, volvofani, tos savus auto pēc tam labojat?

Link to comment
Share on other sites

Jā, man koēģis arī savulaik iepirka krutu volvo s80 ar dabasgāzi beigās sanāca vieni vienīgi bēdu stāsti ar viņu. + vēl tagad vairs nav kur gāzi uzpildīt (tieši dabasgāzi nevis sašķidrināto).

Link to comment
Share on other sites

Zābaks���������™

mmr rīga ar 15 vai 20% kluba biedru atlaidi :D Tavā cenā sanāk minimāls, pavecs '03 akords.

Link to comment
Share on other sites

psihiatrs

Vari apskatīt arī variantu Mercedes C220 vai C200 universāli sākot no 2000.gada. Izcili dīzeļmotori, diezgan izturīga piekare. Latvijā pagrūti atrast ap 3k, bet Vācijā gan jau varētu dabūt labu labo eksemplāru.

Link to comment
Share on other sites

Zābaks���������™

rūsē tie c nežēlīgi, es tad jau ņemtu veco, briļļaino e klasi. melnā krāsā toč pēc katafalka izskatās :TBS:

Link to comment
Share on other sites

Nu varu pastāstīt savu pieredzi ar dīzeļauto - man ir busiņš ford transit - dīzelis 1998gads, tikai tāpēc ka tādu bennzīnnieku (lai varētu ielikt gāzi) praktiski nav.

viņam nosprāga augstspiediena sūknis. Lucas, elektroniski vadāms. Uzzināju ka šos sūkņus Rīgā labo tikai "Dīzeļcentrs" un remonts maksā sākt no 400ls un uz augšu. Gandrīz 50% no veca tranzīta cenas. :(

Labi ka šiem tranzītiem no rūpnīcas ir paredzēts likt arī mehāniskos bosh sūkņus. Nomaiņa uz lietotu mehānisko bošh - 250 ls.... Iet, bet rūc kā traktors...

 

Tā ka neredzu ne mazāko jēgu tagad pirkt lietotu dīzeļauto, pat ja var dabūt kaut kur degvielu lētāk. Tāpat ar gāzi braukt lētāk, nemaz nerunāsim par to, ja kaut kas dīzeļsistēmā nojūk!

Link to comment
Share on other sites

bug me not

Skaties te. Atmet izdevumus par pakalpojumiem un aidāā. D5 neieteiktu, tam broblēmas ar starpbāku sūkni, bet vecais labais 2,5D ir pēdējā samaksātā lata vērts...

Link to comment
Share on other sites

Un kur jūs, volvofani, tos savus auto pēc tam labojat?

Beļat, nu takš atlido feja no zviedrijas un pa nakti visu salabo! Bet ja nē, tad uz servisu, tik remonti ir ļoti dārgi, normstunda 130 ls + PVN, un detaļas ir nenormāli dārgas - piemēram gultnis (rumba) 720 ls. Turbīnas remonts 5900 ls, soļarka priekš Volvo arī maksā 7 Lati litrā.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Zābaks���������™

Ja piereģistrējies klubā, tad ir garantija, ka feja pa nakti lidos un taisīs, ja nē, tad tikai ja paveicas, un fejai ir pa ceļam :p

Link to comment
Share on other sites

bug me not

Man ir S80, 1998. gada, 2,4 benzīns ar automātu.Jau 3šo gadu.Braucu intensīvi, ap 3-4 t.km mēnesī. Un nav bijis NEKĀDU lielu remontu, izņemot kad reiz sieva kārteri pārsita, pārējās tikai apkopes.Kolēģim ir 1999. gada V70 ar 2,5 dīzeli un noskrējienu kā līdz Menesim un atpakaļ. Brauc un slavē. Tikai reizi gadā ielek uz pilnu degvielas bāku vienu litru Stihl sarkano motorzāģu eļļu, un autiņš pat tā īsti nedūmo...

Link to comment
Share on other sites

Zābaks���������™

Nav jau tie volvo tik slikti, tikai jāņem vērā, ka v40 īsti par volvo nenosauksi. Tāds neizdevies internacionāls auto.

Link to comment
Share on other sites

Žak Noriss, Volvo var remontēt jebkurā servisā, kurā šos pieņem, remonts maksās tik pat, kā parastam, bet detaļas būs dārgākas, jo tomēr ilgāk tur un būs izturīgāks, ja vien nepirksi sliktas kvalitātes detaļas!

Link to comment
Share on other sites

Volvistu vidū autoritāte skaitās Mārupes Saša, Šoreiz runāju nopietni. Privāts servisiņš ar diviem boksiem, nav gluži limonāde, bet zin ko dara.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nav gan. Nebija sašam auto īres pakalpojumi un stilīgs stikla galdiņš uz divām vecām riepām recepšinā, ehmmm recepšins kā tāds arī nebija :)

Labots - androidz
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Diemžēl Volvo nebūs manā dienas kārtībā. Jau teicu, ka V70 benzīns+ automāts bija kā darba auto ilgāku laiku. Auto jau ir visādi jauks, ērts, liels, pamatīgs utt. Bet remonti bija pilnīgs kosmoss, kaut arī tika veikti pie kaut kā pa vidu starp dīleri un vidējo Vasjku. Pēdējā laikā jau bija tā, ka varēja katru pirmdienu taisīt balli, ja tas V70 nebija noplīsis iepriekšējā nedēļā, jo tikko servisā pacēla kapotu, tā summas griezās nežēlīgi. Bija problēmas ar kārbu, elektroniku un pat viens cilindrs atteicās darboties, kas rezultējās sadedzinātā lambdas zondē (ja pareizi sapratu) un citās lieliskās izpriecās.

 

Kamēr V70 brauc ar uzņēmuma statoilkarti un apkopjās bez mana maka līdzdalības - forši. Tikko pašam "jāpieslēdzas" - paldies, nē!

Link to comment
Share on other sites

Guest
Slēgta tēma, pievienot komentāru nav iespējams.
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...