Jump to content

Diemžēl nepieciešams dīzeļuniversālis


Žaks Noriss
 Share

Recommended Posts

Žaks Noriss

Foresteri gan nē. Vienam paziņam ir ar laikam 2.0 turbo. Benzīna kapsēta. Neder. Iekšpuse ar diez kas nav. Jāsēd uz taburetēm un tamlīdzīgi.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 371
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • androidz

    17

  • Gestapo

    23

  • Žaks Noriss

    79

  • Jesus

    21

Žaks, 2,0 turbo ir impreza ar citu bundžu - sporta auto. Un beņķi tad tādā arī ir attiecīgi. Vārdu sakot,nejauc kotletes ar mušām.

Link to comment
Share on other sites

Mana ģimenē arī lietošana bija Astra G univerālis 1.7 DTI. Nobraucām ar to mašīnu kādus 150 000 km. Uz pārdošanu odometrā bija 288 000.

 

Patēriņš bija niecīgs, bet dinamika arī nekāda. Kalpoja diezgan labi, bet tieši pirms pārdošanas sāka gļučīt elektronika (ieguldijām daudz) un galvas blīve arī aizgāja. Un šim Polijā ražotajam Isuzu dīzelim arī ir bēdīgi slavenais VP44 sūknis.

 

Piekare ļoti laba gan izturības gan vadāmības ziņā. Salona apdare lēta. Nerūsē. Universāls ir ieitilpīgs.

 

Par šīs paaudzes Opel benzīna dzinējiem neko nevaru pateikt.

 

Ja domā vadāt lielas mantas, V40 un 320 BMW nebūs īstais.

 

Tas 1.3 dīzelis ir Fiat ražojums. Pandai der, bet lai mierīgi pārvietotu smagāku mašīnu es šaubos, ka tas ir pietiekoši.

 

Un praksē pierādījies ka mazie dīzeļi tērē tik pat cik 1.9, tikai dinamika cieš.

 

1.3 konrētais turbodīzelis ir ar pietiekošu dinamiku astras izmēra auto, salons astrai ir kluss materiālu kvalitāte ir laba ne sliktāta par golfu vai focus, dinamikai nav ne vainas ja atcerēties ka astras pirmais pārnesums principa ir domāts kravas vilkšanas uzsakšanai un piektais ekanomiskais braukšanai un sāk brauk ar otro viss būs pietiekami ātri, visi šīs paaudzes ekanomiskie auto ir ar dinamiku 13.2 s līdz simtam ja braukt ekanomiski p.s mūsdienu auto šī dinamika tiek uzskatīta par normālu, 1.9 motors nav ekanomiks videjais patēriņs tam būs ap 7 litri galugala ZS ir jāuztur un tam ir nepieciešama degviela, zinu jo ģimenē ir VW passat 1.9 dīzelis vagons , kuram gadā servisā remontos ir jāatstaj savi 140 Ls minimums, šogad ir sliktais gads, piekares remontā, izplūdes remonta un rūsas novēršanā jau ir samaksāti savi 250 Ls, plus paaugstinātie gada nodokļi plus apkope kur vajadzes vēl savus 120 Ls... Pastāsti kados dārgos elektronikas remontos tika ieguldīti nauda, ja summa bija liela, tad cilveki vienmēr atcerās par ko un cik samaksāja

Link to comment
Share on other sites

androidz

Takš beidz tielēties, tev vajak plezīram vai braukšanai? Volvo pirmās paaudzes V70 ar 2.5TDI ar manuālo kārbu. Pa ~2K izvēlēsies labāko kas ir, atlikušais 1K paturi ko uztaisīt konfekti no tā auto. Un pa lielu nebūs (nekad nav tā ir pa daudz rūmes).

9-5 ar 2.2 dīzeli ir tāds pats auto ko visi pārējie savā klasē, tikai labāk aprīkoti un lētāki.

 

Bet vispār tāds nepateicīgs topiks, viens jau līdzīgs bija, katrs stāsta par savas konkrētās vecās lamatas pieredzi...

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Konstatators

9-5 ar 2.2 dīzeli ir tāds pats auto ko visi pārējie savā klasē, tikai labāk aprīkoti un lētāki.

 

Un kapēc tad viņi ir lētāki, ko a? Kapēc pēkšņi ne no šā, ne no tā kruti aprīkotas mašīnas lētākas? Pavasara akcija? Sarkanais krusts? Sorosa fonda atbalsts?

 

Kā A4 un A6 ir +/- overpraisoti tapēc, ka tie tiešām ir OK autiņi, puse latvijas vālē un ja ne īsti bēdu nezin, tad vismaz bēda ir salīdzinājumā ar citiem maza (= lētāk risināma)

 

A SAABs vot ir cita lieta. Ja pat veco 900 un 9-3 remonta cenas nepriecē (salīdzinājumā ar tādiem pat lūžņiem), tad jaunāks + dīzelis nu ir mauciens pa kabatu labs. Varbūt ne tik ļoti attiecībā uz hadenes gumijām un visādiem tādiem štruntiem, bet jebkāds nestandarta nobruciens uzreiz tev atgādinās kādu marku esi izvēlējies...

Link to comment
Share on other sites

Saab vispār jau pusgadu kā ir bankrotējis,ja kas... detaļu rūpnīcu gan ķīniešiem nepārdeva,bet ko tas līdz.

Link to comment
Share on other sites

androidz

Un kapēc tad viņi ir lētāki, ko a? Kapēc pēkšņi ne no šā, ne no tā kruti aprīkotas mašīnas lētākas? Pavasara akcija? Sarkanais krusts? Sorosa fonda atbalsts?

 

Kā A4 un A6 ir +/- overpraisoti tapēc, ka tie tiešām ir OK autiņi, puse latvijas vālē un ja ne īsti bēdu nezin, tad vismaz bēda ir salīdzinājumā ar citiem maza (= lētāk risināma)

 

A SAABs vot ir cita lieta. Ja pat veco 900 un 9-3 remonta cenas nepriecē (salīdzinājumā ar tādiem pat lūžņiem), tad jaunāks + dīzelis nu ir mauciens pa kabatu labs. Varbūt ne tik ļoti attiecībā uz hadenes gumijām un visādiem tādiem štruntiem, bet jebkāds nestandarta nobruciens uzreiz tev atgādinās kādu marku esi izvēlējies...

Nu kas ir tajā 9-5 savādāks!? Ja iet runa par saab benžas dzinējiem, tad tur ir dārgs ķēdes nomaiņas pasākums, kas kalpo līdz 200K (pēc reglamenta 150K), DI kasete nu un turbīna (kas gan nav nekāds brīnums). Ir daudz markas kas ir lētākas par audi un bmw, nu un tās uzreiz ir sūdīgākas vai. Bet var braukt ar ko sirds vēlas, par ar audi. Audi jau vispār ir latvju sapņu auti, nu tā nu tas ir.

 

Saab vispār jau pusgadu kā ir bankrotējis,ja kas... detaļu rūpnīcu gan ķīniešiem nepārdeva,bet ko tas līdz.

Ak vai, ārprāts, nu tad viss, detaļas vairāk nevarēs dabūt.

 

Starp citu golf3 arī neražo jau 10 gadus, bet detaļu kaut kā netrūkst.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

OK. izskatās, ka esmu sapratis kurā virzienā jārok. Nākamā nedēļa jāpadzīvo pa auto plačiem. Jāpačeko cik kurš modelis dzīvē liels.

 

Gan jau būs vēl jautājumi!

 

Breinstormings nav beidzies!

Link to comment
Share on other sites

daavisz

Un kapēc tad viņi ir lētāki, ko a? Kapēc pēkšņi ne no šā, ne no tā kruti aprīkotas mašīnas lētākas? Pavasara akcija? Sarkanais krusts? Sorosa fonda atbalsts?

 

Kā A4 un A6 ir +/- overpraisoti tapēc, ka tie tiešām ir OK autiņi, puse latvijas vālē un ja ne īsti bēdu nezin, tad vismaz bēda ir salīdzinājumā ar citiem maza (= lētāk risināma)

 

A SAABs vot ir cita lieta. Ja pat veco 900 un 9-3 remonta cenas nepriecē (salīdzinājumā ar tādiem pat lūžņiem), tad jaunāks + dīzelis nu ir mauciens pa kabatu labs. Varbūt ne tik ļoti attiecībā uz hadenes gumijām un visādiem tādiem štruntiem, bet jebkāds nestandarta nobruciens uzreiz tev atgādinās kādu marku esi izvēlējies...

 

Vispār kas ir SAAB? Tas ir Opelis pārveidots pa zviedru gaumei. 9-5 un 9-3/900 ir taisīts uz Opel Vectra.

 

 

Es arī uzskatu, ka Audi ir gan pārcenots gan pārvērtēts. Mašīnām nav ne vainas, bet lai tos uzskatītu par kaut ko īpašu un izturīgu, tam nav pamata.

 

Standarta mietpilsoniskā izvēle.

 

OK. izskatās, ka esmu sapratis kurā virzienā jārok. Nākamā nedēļa jāpadzīvo pa auto plačiem. Jāpačeko cik kurš modelis dzīvē liels.

 

Gan jau būs vēl jautājumi!

 

Breinstormings nav beidzies!

 

Atceries ka auto plači ir tikai domāti lai apskatītu mašīnu, nevis pirktu.

 

Nesaprotu tos, kas pērk Rumbulā tās sapulētās mašīnas, tad jau labāk pašam uz Lietuvu aizbraukt pakaļ.

Link to comment
Share on other sites

Donkeyhot

Sapulētās mašīnas Rumbulā pērk krievi un dzen tās tālāk uz Krieviju. Tur tajā valstī tas viss ir kā mums no "Vācijas", tur ir drūmi, salonos tevi konkrēti uzmet, nerunājot par tirgu...

Link to comment
Share on other sites

emm,vispār jau krievijā leitotu sauto,vecākus par 3 gadiem no ārzemēm neved vairs,nodokļu politikas dēļ.

Link to comment
Share on other sites

Donkeyhot

Nu autiņi aiziet tajā virzienā, varbūt pat tālāk iet. Tas viss nav vietējam tirgum.

Link to comment
Share on other sites

dzincha

Un praksē pierādījies ka mazie dīzeļi tērē tik pat cik 1.9, tikai dinamika cieš.

Opeļiem varbūt arī cieš, bet vw nē.

Piemērs iz dzīves; vw touran 1.9tdi ar 105 lopiem tērēja ~5.3 vasarā - 6.0 ziemā pa pļuru.

vw golf 1.6tdi 105 zs tērē ~ 4.3 vasarā, ziemā vēl nezinu cik, bet izskatās ka uz 5-5.5 varētu būt.

Link to comment
Share on other sites

itanium

Tajā paša Top Gear par SAAB bija sērija. Nav šamie nemaz tik slikti kā mālē un gluži par Opel nevarētu saukt.

Link to comment
Share on other sites

daavisz

Opeļiem varbūt arī cieš, bet vw nē.

Piemērs iz dzīves; vw touran 1.9tdi ar 105 lopiem tērēja ~5.3 vasarā - 6.0 ziemā pa pļuru.

vw golf 1.6tdi 105 zs tērē ~ 4.3 vasarā, ziemā vēl nezinu cik, bet izskatās ka uz 5-5.5 varētu būt.

 

 

Touran ir krietni smagāks par Golf un tam arī ir lielāka gaisa pretestība.

 

Tajā paša Top Gear par SAAB bija sērija. Nav šamie nemaz tik slikti kā mālē un gluži par Opel nevarētu saukt.

 

Manam brālēnam bija 900 SAAB. Nu kaut kas interesants ir tajās mašīnās, atzīstu. Mani personīgi arī tas dizains ļoti saista.

 

Pēdējais īstais SAAB bija vecais 900 jeb pīle.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Kad gribēšu sev nodarīt gauži, nopirkšu Saab vai Alfa Romeo. Bet pagaidām aiziešu pirkstus iespiedīšu skrūvspīlēs.

Link to comment
Share on other sites

100debija

Būšu jau 4 gadus noripinājis ar 900to SAAB 97. gada jubilejnieku neturbo 2.0 motorīts. Nauda ieguldīta tikai tik cik nepieciešams ikgadējās apkopēs, riepās (ok: 2 mazi remontiņi: metināts glušaks un mainīts sajūga izspiedējgultnis, kas savkārt identisks vectraB modelim). Tpu-tpu-tpu.

Link to comment
Share on other sites

Prodigy

BMW arī pat ļoti ok, bet vajag lietot tikai oriģinālās rezerves daļas ar kurām Latvijā var būt problēma.

 

Latvijā nav problēmu ar oriģinālajām BMW rezerves daļām. Tādas ir iespējams pasūtīt pat 70-to gadu autiņiem pie jebkura no diviem dīleriem. Piedevām internetā ir pieejams ļoti labs elektroniskais rezerves daļu katalogs, kurā pats pēc sava auto VIN vari atrast visu detaļu nummurus, kā arī apskatīties, kuriem citiem modeļiem ir tās pašas detaļas.

 

Lemforder ir tās pašas oriģinālās BMW OEM daļas, tikai bez BMW logo uz tām. Šī "fīča" krietni samazina cenu, attiecībā pret OEM detaļu, bet reāli tu saņem tieši to pašu, ko no dīlera. Arī dažādi BOSCH štrunti (zondes, ABS devēji) kā BOSCH detaļa maksā uz pusi lētāk, nekā tieši tā pati manta no dīlera ar BMW zīmīti virsū.

 

Kopš esmu sācis likt piekarē tikai Lemforderu, vairs nav katru reizi uz apskati jāmaina dažnedažādas sviras un bukses, kuras ķīniešu variantā pa gadu parasti bija lupatās. Piedevām tas ķīnietis nemaz tik ļoti lētāks par Lemforderu nav.

 

Man gan nav mazs ģimenes universāls, attiecīgi sanāca tāds neliels oftopiks, piedošanu. Brālim ir BMW 525i Touring 1993, maksāja "kapeikas", pēc dažādu vecu defektu novēršanas laika gaitā (degvielas sūknis nosprāga, kā arī tika sataisīts VANOS, kuru parasti neviens netaisa, bet brauc, ka ir), autiņš iet "lupatās", mans 3,5L īsti līdz netiek. Tērē apmēram 13 litrus uz simta flat-out režīmā.

Labots - Prodigy
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Auto nevajag lai ālētos. Tikai tik, cik no ārpuses neizskatās pēc puvuša tomāta un iekšā nav uz pievemtām taburetēm jāsēd.

Link to comment
Share on other sites

marihuans

nu 320d nav tie labākie auto,kloķenes lūzt viena pēc otras :)

Link to comment
Share on other sites

aigarello2

OK. izskatās, ka esmu sapratis kurā virzienā jārok. Nākamā nedēļa jāpadzīvo pa auto plačiem. Jāpačeko cik kurš modelis dzīvē liels.

 

 

Rumbulas plačos apskatīties, pačekot autiņu izskatu, aprīkojumu , gaitu var , PIRKT NE, ja vien nav personīgi pazīstams tā plača īpašnieks , vai arī pats ar auto remontiem uz Tu . Pēc būtības kaut kas niknāks kā krievu rulete ...

Link to comment
Share on other sites

Kas tu par Žaku, ja nebrauksi ar franču mašīnu? :)

Nu jā, Renault Laguna piem. , riktīgi liels universālis ir pieejams.

Ja kas, pašam ir bijis Peugeot 306, 3durniks gan. Lai gan tam, nolaižot āizmugurējos sēdekļus arī bija zvēriska ietilpība, ne viens vien būmateriālu veikala noliktavas darbinieks palika ar atvērtu muti, pēc tam kad es biju sakrāvis to, par ko sākumā viņā raisījās smaids, ieraugot auto, kurā to visu grib sakrāmēt. Neteikšu, ka tam arī būtu kas plīssi vairāk, vai būtu bijis problēmas dabūt, vai baigi dārgi kas bijis. Pie tam virsbūve arī cinkota, rūsa nebija problēma. Ja kas, kolēģim bija laikam peugeot 305 universālis, 80-to gadu sākuma, tam arī viss bija cinkots, arī bēdu nezināja. Protams, tas bija sen. Tas tā, liriska atkāpe :)

Link to comment
Share on other sites

androidz

Kad gribēšu sev nodarīt gauži, nopirkšu Saab vai Alfa Romeo. Bet pagaidām aiziešu pirkstus iespiedīšu skrūvspīlēs.

Ej labāk galvu iespied skrūvspīlēs!

Link to comment
Share on other sites

serioussam909
Kas tu par Žaku, ja nebrauksi ar franču mašīnu?

Krievi tak arī ar krievu mašīnām braukt negrib :D

Link to comment
Share on other sites

Jautrākai noskaņai var ierakstīt Google attēlu meklēšanā "на берлин" un skaitīt, cik krievu mašīnas būs redzamas. Pirmajā lapā redzams ekzaktlī viens krievu ražots auto.

Link to comment
Share on other sites

Kad gribēšu sev nodarīt gauži, nopirkšu Saab vai Alfa Romeo. Bet pagaidām aiziešu pirkstus iespiedīšu skrūvspīlēs.

 

Neblamē Alfas. CrossWagon Q4 (uz 156 Alfas bāzes) ar dīzeļmotoru ir viens feins universālis (4x4).Ja tādam pasēdēsi pie stūres, mainīsi domas. Dinamisks un ekonomisks. Rūsa un citas ķibeles bija iepriekšējās paaudzes Alfām, tāpēc jau tās vairs mūsu ceļos neredz.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Pie stūres daudzas mašīnas ir feinas. Nefeini, kad redzi servisa izrakstīto rēķinu.

Link to comment
Share on other sites

androidz

Autor nu takš pērkot 10 gadus vecu vidējās klases lamatu, servisus apmeklēsi ar jebkuras markas auto, un cik bieži tas atkarīgs no tā cik (ne)nojāts būs eksemplārs un tikai pēc tam tas būs atkarīgs no markas/modeļa...

Link to comment
Share on other sites

Kategorijā no 10 līdz 15 gadu veciem dīzeļiem, noteikti izvēlētos kaut ko no Vāciešu vai Zviedru piedāvājuma.

 

Audi A6,A4,A3...

VW Golf, Passat...

BMW 320,525,530,730

Volvo S60, S80

 

Protams var piemest kādu Japāni klāt, bet nu uzticību nevieš.

Link to comment
Share on other sites

androidz

Volvo S60, S80 - tas gan ir īstākais "neliels universālis" :) Nerunājot jau par bmw 730.

Link to comment
Share on other sites

nu - 10 - 15 gadi , tādam nobraukums ( būs no 200K(neticam) - līdz 400 - jau reāli) . reāli jau parasti 3 gadīgam auto "tipa" no vācijas - 150tk - kā minimums. tiesa , zinu iekš LV cilvēkus, kuriem jauns auto te salonā pirkts un 5 gados nav pat 40k. Gribu teikt, ka no nezināmām rokām ņemts auto - stabili prasīs ieguldījumus - cik ? veiksmes jautājums. Es ņemtu kaut ko pavisam prastu. bez navarotiem dzinējam un salonam. Mums pašiem darbā bijuši jauni ņemti dīzeļi, kuri labos projektos noskrien ap 300k pa 4 gadiem. bet apkopes veicam pie dīlera, tā ka tādus var ņemt :D

Link to comment
Share on other sites

nu tak pērk jau mašīnu,nevis gadu. čoms arī nopirka 96. gada A6 2,5 tdi,ar 645k uz tāfeles. Ok,vizuālais štruntīgs,bet citādi viss gerai. Pēc 50k pa mūsu ceļiem arī viss turās.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss
(labots)

Vai tiešām viss beigsies ar to, ka būs jāņem 320 318-tais tūrings no Vācijas ar benzīna dzinēju???

Labots - Žaks Kustō
Link to comment
Share on other sites

topiks jau noteikti beigsies.

Link to comment
Share on other sites

Prodigy

Tikai labi būtu to bmw 4-cilindru benzīnnieku pirms tam pārbaudīt servisā, kas nodarbojas ar bmw remontiem. No galvas nezinu, kurš dzinējs (kods) stāv uz e46, bet paaudzi vecākiem 3-er tie 1,6/1,8L 4-cilindrinieki varēja kļūt par diezgan nepatīkamu naudas ieguldīšanas bedri.

 

Par to flat-out savā iepriekšējā postā es nebiju domājis no "ārdīšanās" viedokļa, bet gan tā, ka pie vajadzības arī 5.robā ir pieejams smuks cēliens, ja rodas tāda nepieciešamība :)

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss
(labots)

Noprotu, ka 318i līdz 2001. gadam bija ar M43B19TU dzinēju (118zs, 180Nm) un kaut kur pa vidu 2001./2002. gadā mainās uz jaunāku dzinēju (143zs). Tam gan kodu man Wikipēdija nesaka. Pieļauju, ka tas ir šis dzinējs http://en.wikipedia..../BMW_N42#N42B20

Labots - Žaks Kustō
Link to comment
Share on other sites

Guest
Slēgta tēma, pievienot komentāru nav iespējams.
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...