Jump to content

Diemžēl nepieciešams dīzeļuniversālis


Žaks Noriss
 Share

Recommended Posts

jopciks

Esmu 1998. gada A6 C5 1.9TDI AFN īpašnieks.

Mašīna ietilpīga, nav priekš sportošanas, bet apdzīt nesagādā nekādas problēmas.

Apkopes- eļļas/filtri/siksnas normas robežās.

Sāpīgākā vieta- piekares sviras. LV poligonā esmu izmēģinājis Delphi/ķīniešus/restaurētās sviras, bet tām kalpošanas laiks ir no pusgada līdz 1,5 gadiem.

Tagad nokāvu žīdu sevī un uzliku Lemforder. Redzēsim kas un kā.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 371
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • androidz

    17

  • Gestapo

    23

  • Žaks Noriss

    79

  • Jesus

    21

Jebkura lietota tačka būs loterija tāpēc jānovēl pilnā loze autoram, bet labāk tā, nekā krievu rulete ar jaunajiem pseido automobiļu aizvietotājiem, ja dīzeli un universālu - tad iesaku Audi/VW grupas 1.9 Tdi - 'ģošivo i serģito"

Link to comment
Share on other sites

Volvo V40 ar 1.9 CR dīzeli ir štelle, darba kolēģim ir, kopumā viss tur pa lēto, lielākie tēriņi ar to, ko viņam pašam dēļ pedantisma gribas nomainīt.

Link to comment
Share on other sites

dexterlabs

jopciks> sviru neturēšanas noslēpums slēpjas ,,dubultajā,, piekarē ja iznāk daudz lietot zemes ceļus.

tu bedres nejūti bet piekare jau strādā.tāpēc piekare kas krata pa bedzēm kalpo ilgāk jo ja krata tad brauc lēnāk kas savukārt saudzē piekari

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Ko jūs saucat par "universāli"?

 

Nu kā, ko? Sedans ar garo (atvainojos) dir$u, vagons... Tas, kas nav hečbeks, tas kas nav kupeja un it īpaši, tas, kas nav kabriolets vai džips...

Dļa osobenno...

Reāli ar šo es saprotu nelielu izmēru universāli. Nevis SAAB 9-5 vai Volvo V70...

athumb_uc_12700_600_AUDI_A4_Avant_Quattro_Ambition_Kombi_Aut_1998_hier_mit_den_Originalen_Audi_10_Speichen_Alufelgen_in_16_Zoll.jpg

Labots - S.Pidermans
Link to comment
Share on other sites

Pēc pieredzes ar B5 svirām varu teikt, ka tās izjūk pat tad, kad ar auto nebrauc :) Arī tad, ja no Rīgas izlien tik pa Līgo. 2-4gab uz katru TA. Ķīnieši, Itāļi (vissliktākās), Poļi, restaurētās - viss vienā maisā bāžams. Jāveic zinātniski statistiska pieeja Lemforder svirām, lai salīdzinātu.

 

Ja pats maini, tad var niekoties ar restaurētajām.

 

 

Ar ko Žaks brauc/a pašlaik/līdz šim?

Labots - Jesus
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

VW ir viens no pēdējiem listē. Nojāti, salīdzinoši dārgi. Beigu galā arī 1.9TDI nav nekāda medus maize. Nebūtu saucams par izturīgāko dīzeli.

Link to comment
Share on other sites

Donkeyhot

Es arī par VW. Ja universālis, tad Passat viennozīmīgi. Ford Focus izjūtas būs kā gazikā braucot. Mondeo ir mīkstāks un ērtāks, bet servisos var gadīties, ka tevi pasūtīs uz 3 burtiem. BMW arī pat ļoti ok, bet vajag lietot tikai oriģinālās rezerves daļas ar kurām Latvijā var būt problēma. Mersis A klase, tas ir bābām tikai, tas nav auto...

Link to comment
Share on other sites

Gestapo

BMW arī pat ļoti ok, bet vajag lietot tikai oriģinālās rezerves daļas ar kurām Latvijā var būt problēma.

Tā nav, visas detaļas ir dabūjamas kaut caur to pašu eparts.lv, i oriģinālais i alternatīvas, var likt arī kreisās, bet ir jādomā līdzi tieši kura detaļa. Nekad nekas nav bijis ilgāk par 4 dienām jāgaida.

p.s. Piemirsu sacīt, ka e46 ir cinkoti kuzavi, kas pie mums ir DIEZGAN būtiski :sarkasms:

Link to comment
Share on other sites

Ieteiktu parakāties kādu Volvo ar D5, vēl pasāts (B5) ar 1.9 kvēpmotoru. Gribas lētāk? Japānis, tikai neaizmirsti uzreiz pirtk klāt svarku.

Link to comment
Share on other sites

Un tomēr, 1996. gada Audi A4 ar AFN 1,9 tdi motoru un manuālo kārbu ir gan ekonomisks, gan patīkamāks par visiem golfiem un mazajiem volv-iem. Turklāt, tas nerūsē un nezaudē tirgus vērtību.

P.s. Labāk nemaz neķēpāties ar lētā gala svirām, jo tā tiešām ir naudas izmešana. Labas sviras kalpos ilgi.

Labots - uldiss
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Volvo V70 ir par lielu! Bija darba auto ar 2.4 benzīnu un tomātu. Murgs. Nojāts gan bija, arī patikās pa servisiem dzīvoties. D5 arī tikai sākās pie nospraustās $$$ robežas.

 

Vēlreiz atkārtoju - VW būs nojāts, pliks, patīk zaglēniem. Negribu, negribu, negribu.

 

Uz 1996. gadu pat īsi neskatos. Sākot no kāda 2000., jo tas jau tāpat ir 12 gadi ēterā. 96. gads būs 18 gadi :shok: Tomēr par daudz kaut kā izklausās.

Link to comment
Share on other sites

Jan4yks

v40 nav slikts, un poh ko runā, ka salasīta pa pus eiropu kā mau*a no visādu ražotāju daļām, 1.9td pa tādu ceņņiku ir normāls dīls.

 

ja Māk normāli kaulēties tad no DE var atvilkt 2001-2003 gada 1.9 pasātu ar 100k nobraukumu pat par 2k lvl, bet nevis no Turku plačiem, viņiem vietējās avīzītēs ir privātsludinājumi un pēc tiem var sameklēt zolīdu onku ar nenofistu auto

Link to comment
Share on other sites

Un kā ar Saab, Mitshubishi? Arī tiem ir universāļi tavā cenu kategorijā.

Labots - *M3
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Saabs drīzāk nē, kaut kā nav uzticības, ne pārāk plaša izvēle.

 

Micuks izskatās pēc kropļa. Turklāt Lancers jaunais tika no kāda 2004. gada sākas un nav dīzelis.

Link to comment
Share on other sites

unknovn

Žak, nezinu cik daudz un ko taisies pārvadāt, man ir identiska (tik citā krāsā) gads un mēnesis izdentiski

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/fabia/cemjh.html

Izdzinu no salona. Vasarā patēriņš uz štrāses 3.8-4.1, pilsēta kombinētais ~5, ziemā +1l

Ietilpība, patreiz aizmugurē vadāju bērnu ratus ar kulbu un visu pārējo bērnam nepieciešamo + savus pričendāļus (rati gan man mazie)

Iepriekš, noņemot priekšējo riteni, tika pārvadāti 2 MTB riteņi. Patreiz ir iepirkti jumta reliņi, jo pieejama lielā jumta mantu kaste.

Pa šiem gandrīz 5 gadiem ir mainītas tikai bremzes un tiko zobsiksna, bet tā ir obligātā apkope, citu problemu nav bijis.

Bet protas tas bišku virst tavas cenas.

Fabijas arī pieejamas ar garo stāstiu :)

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Skodas neapskatu, dzirdētas sliktas atsauksmes par Kārļu motoru ;) vai kā nu to apkopjošo servisu sauc. Rindas, kvalitāte, izmaksas. Un 3800 Ls ir daudz par daudz. 3000 ir jau topu tops.

Link to comment
Share on other sites

unknovn

nu par Kārļu ofisu ir kā ir, man kā beidzās garantija, nēesmu tur vairs iegriezies, taisu tikai pie saviem čomiem :)

Bet mašīnām nav ne vainas

Labots - unknovn
Link to comment
Share on other sites

Nu vecīt, - šitas nepatīk, šitas par lielu, šitas par kroplu, šitam cena pret gadu sux. Ko tad tu pats īsti gribi? Dīzelis un manuālis, kas mūsdienu latvietim ir ekstra, nekad nebūs labākais gads pret ciparu variants.

 

Mans pēdējais variants - VW BORA! Nav liela, ekonomiska, dinamiska, salīdzinoši lētas detaļas un var dabūt pēc 2000 g. tavā summā. Un paskats arī kā nopietnam cilvēkam nevis žurkotājam.

 

Un kā jau minēja ar jaunu dīzeli jāsies vēl vairāk kā ar vecāku. Pērk auto nevis gadu, jobta!

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Kā ta nepērk gadu :D Ja ir starpība kādi 6-8 gadi, tad ui kā pērk gadu. Necinkotajiem 1 sezona var būt kritiska.

Link to comment
Share on other sites

Nu, neskatoties uz autora nepatiku, tomēr iesaku A4 1,9tdi. Pašam ir tāds (Avant, 1996.) un nav iebildumu, var jau būt, ka ir paveicies ka motoram un turbīnai viss ok arī pēc 300k km, bet tehnisko tikko izgāju viegli, patērē degvielu ļoti normļaos apjomos (5-7l). Mana loģika ir, ka labāk, lai mašīna ir bijusi dārgāka (labāka) ražošanas brīdī, t.i. vecāks audi būs labāks par jaunāku āzijas pārstavi vienā cenu kategorijā.

Link to comment
Share on other sites

dzincha

Neesmu ford fans, bet ir sanācis ar dažiem eksemplāriem vizināties. Šis bija labākais no visiem ar ko braukts no ford. Uz servisu neprasījās, common rail motors diezgan jaudīgs&ekonomisks, vizuāli smuks un laba cenas/gada attiecība.

Ja vw/audi atkrīt, tad vēl ir opel ar saviem neērtajiem beņķiem.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Fokuss varētu būt nedaudz par mazu. Kāds var ko pateikt par Modeo ar dīzeļiem? Gads kāds 2002. - 2005.?

Link to comment
Share on other sites

dzincha

Ir manīti mondeo, kuriem grab spara rata mierininātājs vai kaut kas kad šis ir brīvgaitā. Remonts varētu būt čakarīgs un dārgs.

Link to comment
Share on other sites

Nu es arī ieteiktu padomāt par "veco B5" A4, ar 1.9 tdi (tikai skaties lai nav PD motors, jo tur vajag pareizās eļļas un ja ierpiekšējais saimnieks būs ekonomējis, tad vari dabūt dārgu sprauslu maiņu ).

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Arnis2002

Ar Opeļiem ir tā, ka tāds auto ir jāņem jauns. Turklāt diviem paziņām ir ar 1.7 dīzeli (viens pirkts jauns, viens mazlietots) un tur virs 120 000 km nobraukuma sākās visādi interesanti piedzīvojumi. Opelim ir baigi plakani krēsli, vieni no retajiem krēsliem, kas šķiet tiešām neērti.

 

un jūs tiešām ticat tiem 120k nobraukumiem ! :mrgreen:

no personīgās pieredzes -bija īpašumā 2000.gada omega kuru nodzina no vācijas autovedēja ar 310k noskrējienu manā klātbūtnē.

pats ar viņu nobraucu 4 gadus - 130k km.

ielikts viņā pa šiem gadiem tik cik eļļas, filtri,bremžu uzlikas un daži sailentbloki piekarei.

ērtuma ziņā omega likās ērtāka par tagadējo v70 volvo.

Link to comment
Share on other sites

dexterlabs

mondeo ir pēdējais uz ko skatīties,pašam motoram varbūt nebūtu nekāda vaina bet pats auto ir mēsls.

vispār jau mašīnas ir tikai amerikāņiem,pārējiem ir pārvietošanas līdzekļi.

Link to comment
Share on other sites

Offtopic.

 

Vislabāk man patīk audi 80 b4 modeļi ssā, kuriem gadiem ejot nobraukums praktiski nemainās. :)

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Volvo 2001 gada dīzelītis S40 ir draugam. (v40 jau tikai ar virsbūvi atšķiras). Jau cik gadus brauc un joprojām laimīgs bez gala. Cik zinu, tad remontos arī neko daudz nav ieguldījis. Pašam viens no auto arī ir S60 ar D5, nu tā tomēr cita klase ja salīdzina ar 40to, tā ka v70 būs labāks par v40. D5 dzinēji savā laikā bija atzīti par labākajiem savā klasē, ja kas. Ar Opel Omegu braucis neesmu, bet S60, s80 (ja labā komplektācijā) ir pat ļoti Ok komforta ziņā. Vai tiešām Omega labāka par V70?

P.S. Volvo D5 ar manuālo kārbu standarta defekts pie kādiem 200 000 noskrējiena ir grabošs spararats. Remonts ap 400Ls (ja negrib fonā klaboņu klausīties).

Link to comment
Share on other sites

skrachs

Vismaz 2 Focusiem ir redzēts pilns panelis ar mirgojošām lampiņām.

Agrāk pašiem Escorts bija, tam arī elektrības problēmas pilns bija.

 

Audi A4 B5 vai VW Passat B5!

Link to comment
Share on other sites

Imho maz dīzeļmotori sit pušu 1.9TDI (bez PD sprauslām) ekonomiskuma/uzturēšanas ziņā. Jā, grūti atrast nenojātu, un pie 300-400kkm neizbēgami būs problēmas ar turbīnu un sūkni. Toties to nomainot/salabojot vēl 200kkm nobraukt var bez problēmām. Uz to brīdi jau sāk plīst viss apkārt motoram un rūsēt bundža.

Tēvs tādā veidā brauc jau 2. vai 3. B4 Pasātu- nopērk ar maģiskajiem 200kkm uz spido, pēc kādiem gadiem diviem gadiem sākas problēmas ar sūkni un turbīnu, to salabo un brauc līdz spido rāda 600kkm+. Tad pērk nākamo. Pēc šī gan cierē uz B6 pasātu- tam jau atkal ir tērauda sviras, un tomēr 18 gadus vecu dīzeli atrast normālā stāvoklī ir dikti grūti.

Ir visai grūti atrast citu tādu mašīnu (par Passat B4): patēriņš līdz 7l pilsētā, 5 pa šoseju, smieklīgi lēta piekare un apkopes. Bet nu ekstru nekādu- tādēļ es sev lēnām meklēju B5 Pasātu ar tādu pašu motoru- tomēr par ekstrām esmu gatavs labot to piekari.

Rezumē: ja gribi tiešām lētu universālu- meklē kaut ko ar 1.9TDI motoru bez PD sprauslām (A4 B5, Passat B5, A6 C5). Katram no šiem modeļiem ir 1.9TDI versijas ar un bez PD sprauslām (par A6 C5 gan neesmu vēl atradis, kuri motori ar, kuri bez), tāpēc pērkot jāpainteresējas par to sīkāk. Jaunas sprauslas var izmaksāt līdz 400Ls/gab, un pēc nostāstiem, šo sprauslu resurss ir ap 200kkm- tāpēc ja negribi pārsteigumus, labāk meklēt ar vecajām sprauslām. Ja nostāsti par resursu ir patiesi, tad ekonomija ar tādu motoru ir tikai ilgtermiņā- nomainot un nobraucot pašam visus 200kkm.

 

Ja gribi komfortu- pērc to kas patīk :)

Link to comment
Share on other sites

Manas 5 kapeikas - ja dīzeļuniversālis,tad vw/audi/skoda. vai nu 1,9 tdi vai 2,5 tdi (R5),tikai vēlams objektīvi novērtēt to auto,pirms pirkšanas.Pietiekami izturīgi,ilgspēlējoši agregāti.Detaļu pieejamība ok,cenas saprātīgas.Lietotāju community liels.Ideālā variantā pēdējā gada C4 universālis ar 2,5tdi un 6nieci kārbu.Quattro pēc iegribām.

Bet nu ja 1,9 tdi motors ar mazu resursu un tā,tad jāmeklē kāds vecais MB,ar R5 čuguna dīzeli - runā ka var ap ļimonu nobraukt.Tikai tādus beidza ražot 20 gadus atpakaļ.

Labots - tolx
Link to comment
Share on other sites

Donkeyhot

Vācijā no kādas tantiņas jāpērk pēc sludinājuma, ne no melnajiem "obezjannikos", tādu tur pilns...

Link to comment
Share on other sites

Knaabis

SAAB 9-5 universālis, 2.2 dīzelis, 2003-2004g ?

 

Tu traks, vai?

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Breinstormings laba lieta! Turpinām!

 

Vēl arvien domāju, ka šādam pirkumam no Vācijas kaut ko vest neatmaksājas. Tur ir vismaz 15...20% klāt par sameklēšanu+ atvešanu+ pirmreizējo reģisrtāciju utt.

Link to comment
Share on other sites

Donkeyhot

Tad tu domā autiņu ņemt caur ss.lv? Nu, nu. Tipa, ietaupīsi?

Link to comment
Share on other sites

Gestapo

Labāk Vācijā, piegādes izmaksas +/- dzēšas uz cenu atšķirību tajā cenu grupā.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Ietaupīšu? Tādā gadījumā auto toč nevajag! :D

 

Pačekošu Vāciju, bet tāpat izklausās ne pārāk prātīgi.

 

Vācietis pats ir žīds nr.1 un jāj auto līdz kliņķim, nemeklējot servisus, nemainot eļļas. Tikai kilomtrāžu uzdzen pa bāņiem un ne jau ar 95 km/h braucot.

Link to comment
Share on other sites

Arnis2002

Žak - gribi teikt ka latvijas salonā pirkts tā paša gada auto būs labākā stāvoklī braucot pa mūsu bezceļiem!? :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Guest
Slēgta tēma, pievienot komentāru nav iespējams.
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...