Jump to content

Diemžēl nepieciešams dīzeļuniversālis


Žaks Noriss
 Share

Recommended Posts

Neieteicu ne pirmo, ne otro un ne trešo. Ar līdzīgu Kangoo mācījos braukt, nebija ne vainas.

4 vietas ir un paskats arī nav tas sliktākais. Protams gaumes atšķiras.

Vieta aizmugurē ui ku daudz.

Viss, viss, beidzu rakstīt ;)

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 371
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • androidz

    17

  • Gestapo

    23

  • Žaks Noriss

    79

  • Jesus

    21

Žaks Noriss

Tas ir kabluks, kuram iegriezti stikli aizmugurē un iemestas taburetes. Varētu kandidēt uz motorizēta skrituļdēļa titulu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Piedāvāju iegātādies Ford Mondeo 1999.gada pa 400Ls, 1,9TDi :) universāls un dīzelis :) pietiks naudas arī apmazgāšanai. pedantiski kopta mašīna :) Bet nu vēzis spārnos iemeties, tas ir neizbēgams processs, pie mūsu sāls ceļiem :)

Labots - Prime
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Auto nav prezervatīvs, ko var katrā veikalā pie kases iegūt. No Vācijas kopā ar meklēšanu un atvešanu viss tas process ap 2 mēnešiem aizņem.

Link to comment
Share on other sites

Volodja Zavituškins

Žak,

 

no savas pieredzes varu Tev teikt tā - vienalga kāda marka. Lietots autiņš ir loterija. Varbūt paveiksies un neremontēsi, varbūt nepaveiksies un remontēsi katru mēnesi. Tieši tāpēc arī še pat forumā vari lasīt tik ļoti dažādas atsauksmes par vienādiem dzinējiem/auto modeļiem - cits nopērk līdz kliņķim nojātu autiņu, cits nopērk koptu. Svarīgākais - auto izvēli uzticēt zinošam draugam/radam. Bet arī uzmanies - ne jau visu var pārbaudīt. Zili brīnumi tāpat var atklāties - VIENMĒR atstāj dažus simtus (uz 3000 Ls auto atstātu latus 500) - kaut kādi remonti visticamāk būs. Konfektes, kurām nav problēmu reti kāds pārdod.

 

Cik saprotu, tad Tev acis krīt uz kaut kādas premium klases mazo universāli - varbūt ir dažiem mazliet lētākas rezerves daļas, varbūt ir dažiem mazliet sarežģītāk piekare uzbūvēta, bet nu nav tik graujoša tā atšķirība - neviens no viņiem nepaņems tik maz, cik golfs, bet tāpat - neviens nepaņems tik daudz, cik S klases MB. Var jau gari un paši runāt kāds tur viens labs auto, kāds cits mēsls, bet viss tomēr ir atkarīgs no konkrētā eksemplāra, ne markas/modeļa kopumā. Ieteiktu Tev griezties pie kāda cilvēka, kurš labi pārzina auto - t.i., pie pirkšanas būs spējīgs pārbaudīt visas būšanas un nebūšanas, nosaukt viņam konkrētus modeļus, kuri pašam patīk, pateikt budžetu un teikt, lai atrod max labā stāvoklī esošu auto.

Link to comment
Share on other sites

cik zinu bmw e46 nav lēti remonti :( bet nu vismaz pēc 2001 gada dīzeļmotoram ir mazak problēmas par to,kurš nāca līdz 2001 gadam.

 

 

pats domāju par e46,bet bail no detaļu dārguma un comon rail dīzeļa....

Link to comment
Share on other sites

bail no detaļu dārguma un comon rail dīzeļa....

Kas atbaida comon rail dīzelī? PD neatbaida?

Te iepriekš bija uz mata līdzigs tofiks, diez vai autors ir nopircis vai vēl joprojām sapņo par savu pelēcīti....

Link to comment
Share on other sites

comon rail dīzelim nezināms izcelsmes seļarka ir nāve. Pietiks ar vienu kannu, lai sajātu sistēmu.

Labots - mafijs
Link to comment
Share on other sites

Kas šim tur tik jūtīgs? Tas domāts tieši uz saļara tīrību vai sastāvu?

 

Škodām cena gan nokritusies, ja mazliet nokaulē autoram sanāk auto pa skaisto. Jā un focus no 2005-2008 arī ir bijuši okay.

Bet jāpērk jau tas, kas pašam patīk....

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

dzinča, tieši tā. Sākumā jau teicu 3000 ir galējā robeža un šis tas ir atlikts arī remontiem. Par loteriju - pilnīgi skaidrs. Arī iepriekš rakstīju, ka nav vēlmes pēc appuvuša 3. golfa, jo tomēr kaut kāda cieņa vismaz savās acīs jāsaglabā. Nevēlos iegādāties auto, kas man riebjas jau 1. dienā.

 

Zināma arī paruna par to, ka auto īpašnieks ir laimīgs tikai 2x - dienā, kas nopērk un dienā, kad pārdod auto.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Interesants pieņēmums.

 

Visu apzināto mūžu esmu vizinājis sevi ar darba auto, retos gadījumos kādu drauga vai ģimenes locekļa auto. Un tie ir tādi transporta līdzekļi, kuriem braukšanas mirklī nesatrauc uzturēšanas specifika un izmaksas.

 

Automašīnai māku mainīt riteni, pārbaudīt eļļas līmeni un to papildināt, logu šķidrumu pieliet. Vēl lampiņu nomainīt, ja nav jānojauc pusauto, lai to paveiktu. Trīs reizes mūžā esmu mainījis eļļu. Vienu reizi palīdzēju savilkt tumbu vadus uz auto aizmuguri un ievilkt jaunu durvīs, jo vecie bija pārpuvuši. Vienu reizi esmu vecam mersedesam mainījis centrālās atslēgas "pumpi".

 

Ar to gribēju teikt, ka neesmu spējīgs uz savu galvu iegādāt auto. Neesmu arī pētījis kas ir labs un kas slikts. Šobrīd mēģinu atlasīt kaut ko kas ietilpst cenā, nerada pastiprinātu vēlmi apvemties to ieraugot un nepavadīs vairāk laika servisā, nekā pie manis.

 

Ja Gunča ir spējīgs aiziet un vienā dienā iegādāt lielisku lietotu auto - jauki! Varbūt gribi man izpalīdzēt? Par nelielu, bet godīgu atlīdzību!

Link to comment
Share on other sites

Tu pats taisies kratīties uz DE? :shok:

Vai nu esi traks vai ne vesels rublis.

Link to comment
Share on other sites

JuutpaudisMaigcilveeks

Nu priekš Gestapo viss, kas ārpus ogres ir kaut kas mistisks, spokains un nezināms.. jo, tam taču vajag, ja ne speciālo izglītību, tad vismaz piedzimt ar 'aizbraukt-uz-GE-nopirkt-atdziit-auto' "prasmi" gēnos :D

Labots - JuutpaudisMaigcilveeks
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Neesmu nekur teicis, ka pats kratīšos. Šādas cenas mašīnai nav starpība cenas ziņā. LV cena augstāka, bet reģistrēšanas un citas nodevas ļoti pietuvina LV cenu DE galējām izmaksām.

 

Latvijā var aizvest uz zināmu servisu nočekot lielākos mezglus.

 

Starp citu, Gestapo, kur E46 ir OBD2 štepselis? Kaut kur apakšā pie stūres, kreisajā pusē pie durvju eņģēm?

Link to comment
Share on other sites

Nēnu, ja domā pie viena pa lēto iepirkt šmotkas un, tad jā. Bet vai pašam ir pietiekamas zināšanas, lai novērtētu auto, pietiekamas valodas prasmes, lai dzītu tur uz servisu noskatīto autiņu? Es uzticētos labāk cilvēkiem, kas ar to nodarbojas. Pašam sanāks dārgāk.

p.s. JūtPauti - nestāsti pekstiņus, es zinu, kur Tu dzīvo un arī to, ka Rīgu esi redzējis tikai uz omes rādītajām kartiņām :D

p.p.s. žak, nav ne jausmas, google saka, ka te.

 

fig25.jpg

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Līdzīgas bildes par E39 atradu. OK, virziens skaidrs. Citiem redzēts zem stūres, zem centrālā elkoņu balsts, bardačokā, zem pelnu trauka utt.

Link to comment
Share on other sites

Palūrēšu vakarā, ja JP neatbrauks ciemos uz dzeršanu un Rīgas bildīšu skatīšanos internetā.

Link to comment
Share on other sites

Bembis par 3000 Ls, labā stāvoklī? Visa Lietuva par tevi smejas :D

 

Visu urlu, vidusskolnieku un pusmūža krīzes nomocīto sapnis ir krietni pārcenots. Tas nav tas auto, kurš ripos pēc servisa nebrēkdams.

 

Turpretī, ja paņemt piem. Octavia ar pilnu aprīkojumu - būs gan respekts pret tevi, gan lēta lietošana... Think more, live better.

Link to comment
Share on other sites

deltahub

Tiem, kurus interesē auto atdzīšana pašrocīgi no Vācijas varu padalīties savā pieredzē, jo pavasarī sanāca tāda štelle...

Auto numuri (tie kas uz 5 dienām) + apdrošināšana uz konkrēto cilvēku - 140EUR

Mašīnas cena - x EUR

Nokļūt turp - atkarīgs no tā cik radoši tam pieiet - ja zināmi fūristi, kas brauc uz Vāciju, tad vispār bez problēmām..ja nē, tad vienmēr ir iespēja lidot, braukt ar autobusu vai draugos Vācijas domubiedru grupā katru 2. dienu kāda mašīna brauc uz Vāciju un meklē līdzbraucējus...Tā kā es teiktu izmaksas no 0-100EUR

Benzīns/dīzelis atbraucot no Vācijas - MAX 140EUR...atkarīgs no tā vai tas ir dīzelis vai nav, jo dīzeļa cena, piemēram, tajā pašā Vācijā atšķiras pa 20 centiem litrā...un galu galā ar dīzeli nobraukt biku zem 2000km sanāks lētāk...

Pa lielam Latvijā pārdotajām mašīnām, kuras dzītas no Vācijas un nav vēl reģistrētas Latvijā tāpat ir jāmaksā papildus vidēji 300EUR pa reģistrāciju...

--

Bottom line: ja ir laiks un vēlme, visu var izdarīt...manuprāt 90% gadījumu Vācijā (ja vien pretī nav turks vai krievs) var ticēt uzrādītajam nobraukumam, jo sodi ir lieli par nobraukumu tīšanu...600EUR būs griestu izmaksas auto atdzīšanai...Protams, tas nav ieskaitot dzīves vietas atrašanu vai ēdienu, bet ja ļoti grib ir visādi pakalpojumi - draugi, couchsurfing, etc...galu galā nav pašam mašīna jādzen, var nopirkt vietu uz treilera un tad atkrīt gan benzīns, gan numuri un apdrošināšana....

Labots - deltahub
Link to comment
Share on other sites

no sludinājuma ss.lv man pārdevējs pirms 3 gadiem pērkot 1996.gada audi a4 1,9tdi nedeva laiku braukt uz servisu testēt, jo pēc 15 min esot sarunāts nākošais pircējs. tā nu 5 min laikā auto tika notestēts, ka robi slēdzas labi, uzrāviens labs, krāsa kvalitatīva un pieņemts lēmums pirkt. pirmo reizi pirku auto, pilnīgi bez jebkādas auto pieredzes. man tiesības pat vēl nebija nokārtotas. auto izmaksāja mazāk par 2/3 no autora budžeta.

vēl arvien patīk un kalpo godam. kāds tas bija pērkot, tāds pats ir tagad. arī tirgus cena tāda pati.

uzreiz nācās mainīt priekšējo bamperi, kas karājās uz puņķiem un kāda gudrīša apcirstās "sēdinātās" atsperes pret standara izmēru. laika gaitā mainīju akumulatoru, laboju ģeneratoru, mainīju bremžu diskus un klučus un pa kādai svirai.

p.s. smukuma ziņā no audi neatpaliek volvo cross country:)

Labots - uldiss
Link to comment
Share on other sites

Sakarīgāk laikam braukt ar auto, kopā ar čomiem un 5 kastēm atdzesēta alus, lai jautrāk. Ja grib aplūkāt vairākus auto, tad transports vajadzīgs.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Tāds pārdevējs, kas neļauj braukt uz servisu, var iet bekot.

Link to comment
Share on other sites

Tāds pārdevējs, kas neļauj braukt uz servisu, var iet bekot.

 

šito vēlāk atsāsti kā gāja, jo man ir radies iespaids, ka reti kurš pārdevējs ļaujas vilkt auto uz servisu

Link to comment
Share on other sites

Žak, taču izvēlies kādu VAG grupas auto, ņem līdzi pazīstamu cilvēku, kurš cērt zivi no auto lietām un skaties. Kapēc VAG, tapēc ka tie ir visos stūros un līdz ar to detaļas ir pieejamas, un servisa veči nekasīs pakausi, kad lūgsi ko salabot. Protams, neviens autiņš tādā vecumā nebūs perfekts, bet tapēc arī jābūt līdzi kādam pieredzējušam, zinošam cilvēkam, kurš konstatēs vispārējo stāvokli un pastāstīs kas, kā un cik. Ja preizi saprotu, tad Tu nedomā nobraukt pus mūžu ar to dīzeļuniversāli... Tad vēl jo vairāk, "nejāj sev smadzeni un laiku!" ;)

Labots - Guncha
Link to comment
Share on other sites

spainiss2

Cik saprotu,autoram pašam savs autiņš vēl nav bijis un ,ja nopirks,tad tas būs pirmais.pa 3000ls sanāk tikai premium gala nobraukta miskaste vai normāls pajauns tautas auto.Piem. piecus gadus veca oktavia ar 1.9 dīzeli un 180t.k. nobraukumu vai desmit gadīgs bembis ar pusmilionu panelī.Domā pats,jebkurā gadījumā braukāsi pa servisiem vienalga ar škodu vai BMW. Tikai man jau liekas,ka lietotu dīzeli pa tādu budžetu ir neprāts pirkt,jo būs ļoti liels nobraukums.

Link to comment
Share on other sites

Vēl gribēju piebilsts, ka visticamākais to dīzeļuniversāli pēc tam varēsi arī pārdot par tik pat, cik nopirki. :D

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Par VAG jau izteicos - vecākie VW ir (vismaz izskatās) vairāk nolietoti, nekā tā paša gada un cenas BMW. Par ko man liels pārsteigums. Protams, Golf 4 variant ir plašāks piedāvājums, nekā 320D. Audi A4 situāciju pētīju, bet tie laikam tad tikai ap 2000.gadu man sanāk. Un A4 nez kāpēc ir ar 2.5D un automātu, kas mani nemaz nepriecē.

 

piecus gadus veca oktavia ar 1.9 dīzeli un 180t.k. nobraukumu

 

Vot ņem un parādi man to 2008. gada dīzeļa Oktāviju par 3000Ls.

 

Līdz 3000Ls es redzu tikai to pašu 2002. un 2003. gadu.

Link to comment
Share on other sites

Mans tūkstošai posts skan sekojoši, - cik var pērties!

:D

Labots - Kitai
Link to comment
Share on other sites

+1 Kitai

 

Man arī ir lietas kurām es pieeju ar līdzīgi slimīgu pedantismu, bet visbiežāk tas beidzās ar to, ka es atlieku pirkumu, kamēr nolaižos uz zemes. :D

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Bagāts dara kā grib, nabags - kā var (lai pēc tam olas starp 2 ķieģeļiem nesadauza).

Link to comment
Share on other sites

Maldīgais priekšstats, ka dīzelim vienīgās izmaksās ir tikai tik, cik vilciena mašīnists Slaviks prasa par litru... Manuprāt, Tu savas olas mērķtiecīgi liec starp ķieģeļiem jau tajā brīdī kad izvēlies pavecāku dīzeli. Painteresējies cik dīzeļlamatām maksā sprauslas, sūķņi, turbīna utt.

 

Neesi apsvēris domu par universāli ar benzīnu/gāzi?

Labots - Guncha
Link to comment
Share on other sites

"Audi A4 situāciju pētīju, bet tie laikam tad tikai ap 2000.gadu man sanāk. Un A4 nez kāpēc ir ar 2.5D un automātu, kas mani nemaz nepriecē."

 

tikko ss.lv apskatījos - tur uzliec opcijas "mehāniskā kārba", "dzinējs 1,9", virsbūves tips "universāls" un izlec kaudze piedāvājumu ar 1,9 tdi manuālajiem.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Apsvēris esmu. Bet gāzes uzstādīšana = dīzeļa sprauslu maiņu. Pliku benzīnu tomēr neceļas pirkt. Tomēr ja dīzelis ēdīs ap 6 litriem, tad benzīnam palīst zem 8 litriem ir ļoti sarežģīti. Un līdz Ventspilij un atpakaļ jau ir 10Ls starpība degvielā, kas vienai reizei nav daudz, bet ilgtermiņā sit pa maku un ir nepatīkami. Beigu galā nepērku auto, lai 2x nedēļā līdz veikalam aizbrauktu.

Link to comment
Share on other sites

Maldīgais priekšstats, ka dīzelim vienīgās izmaksās ir tikai tik, cik vilciena mašīnists Slaviks prasa par litru... Manuprāt, Tu savas olas mērķtiecīgi liec starp ķieģeļiem jau tajā brīdī kad izvēlies pavecāku dīzeli. Painteresējies cik dīzeļlamatām maksā sprauslas, sūķņi, turbīna utt.

 

Neesi apsvēris domu par universāli ar benzīnu/gāzi?

 

te jau viss tika izklāstīts, uz kuriem dīzmotoriem jāskatās, la nav sprauslu problēmas. sūkņi gan laikam, netika minēti.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

uldi, tie pārsvarā ir 1998. un 1999. Kāds 2000., 2001. arī. Kopumā - par to pašu naudu nāk 2002. gada 320D.

 

Vēl vien lieta, ka universālis + benzīns ir ļoti neizplatīta lieta Vācu autobūvē. Ir jau daži, bet tiešām daži. Benzīnuniversāļi ir visādi hondveidīgie, mazdveidīgie, bet tie jau nu gan ir puvekļi nr.1. Kā jau teicu - bija Mazda6 ap 2004. gada ražojumu darbā. Sapuva 2 gadu atpakaļ. Spārnu pārkrāsošana ap 350Ls.

Link to comment
Share on other sites

JuutpaudisMaigcilveeks

Palūrēšu vakarā, ja JP neatbrauks ciemos uz dzeršanu un Rīgas bildīšu skatīšanos internetā.

 

Kautrīgs uzaicinājums pie poģika sēdēt bumerā un dzert?

 

25832.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest
Slēgta tēma, pievienot komentāru nav iespējams.
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...