Jump to content

Shimano GRX


AndrisBB
 Share

Recommended Posts

Man manu ideālo vēl nav sanācis empīriski atrast, nepatīk man tie platie svētdienas tipa kā uz meridas redzamais, sportiskie liekas norm pirmo reizi uzsēžoties, bet mēdz garākos izbraucienos tirpt mantība. Brooks reliģija neuzrunā, kaut draugu lokā ir sekotāji.

Link to comment
Share on other sites

kaads
Pirms 14 minūtēm , 138 teica:

Un Hawaii

hmm, kad uzsēdi  sev tur taisīju, pakaļu nemērija viņi, Vispār tas pakalpojuma cenrādis ir mājas lapā, pie vieniem ir lētāk, citi prasa vairāk, var jau pats samērīt :D , pakaļu samērcē un apsēdies un nomēri kaulus

 

Pirms 2 minūtēm , 138 teica:

tirpt mantība.

pamaini beņķa slīpumu drusku, man palīdzēja.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , kaads teica:

pamaini beņķa slīpumu drusku

Man stāv perfekti (uz aci) horizontāla virsma, bet varbūt jāpagriež par kādu grādu deguns uz leju, paldies par ideju. Izteikti slīpi manā grāmatā ir turpat kur vertikāli stūres ragi utml pensionāru gateris, bet varbūt maldos.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Posted (edited)

Nevajag jau obligāti iet uz veikalu kautko mērīt. Plus/mīnus jau var izmērīt ar 'tautas metodēm'. Sētdienas braucējam lielākoties neko nevajag.

 

Ergonam ir labi sēdekļi un var atlasīt pēc parametriem.

https://www.ergonbike.com/en/saddle-selector.html

 

 

Edited by AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

osscar

vēl var mēģināt  beņķus ar īso "degunu" , es laikam neesmu tik izvēlīgs, sezonas sākumā biku pasāp ar jebkuru, bet pēc tam pilnīgi vienalga ar ko braukt. Tas m-wave prologo klons man baigi labi patīk un nav dārgs + izturīgs.

Link to comment
Share on other sites

versatile

ir, ir arī totāli neērti sēdekļi. Man viens bija īsu brīdi, neatceros, kāpēc - 5min sezonas vidū, un nevar vairs uzsēsties.

Man kaut kāds wtb downhill beņķis, biku uz leju - super.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Posted (edited)

 

Bet nu lielākoties jau visas tā roku turpšanas, kaklu sāpes, dibena spiešanas ir no fleksibilitātes/mobilitātes trūkuma un muskuļu vājuma. Ja vien ritens nav galīgi šķērsām sastellēts.

 

Piemēram, ja ir ļoti stīvi gūžu fleksori (sēžot visu dienu), tad saucamais 'pelviss' pagriezīsies uz priekšu un spiedīs pakaļu ne tur kur vajag un slīdēs uz priekšu.

 

 

Vienkārši vingrinājumi var uzlabot 'pašsajūtu' uz velo vairākkārtīgi.

 

BgMXHMirTy662RcbLRFK_hip-external-rotati

 

Edited by AndrisBB
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

osscar
Posted (edited)

Tē, ka sacīt katrs ir savādāks -es toč nekādus vingrinājumus netaisīšu - tiks cik svaru zālē pietupienus, ut.t.. es piem vakar ar džinsām uzcietā beņķa 65 km nominu, tā sanāca neplānoti :D i nekas nesāp i neberž...bet nu jā es virs vidējā minu - 500-600km menesī gada griezumā

Edited by osscar
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Posted (edited)

Nu es parasti pirms katra brauciena uztaisu kautkādu 5 - 10min iesildīšanos un tad 15 - 20min staipīšanās rutīnu pēc brauciena. Uzlabo pašsajūtu vairākkārtīgi. Pēdējā laikā to 'staipīšanās' sesiju laikam izbaudu vairāk kā pašu braucienu 😂

 

Nekādu Āfriku jau tur neizdomāju. Paņemu kādu rutīnu no YouTūba un rotēju viņas ik pa laikam.

Tagad pārsvarā no ši kanāla, tur viņu vairāk nekā vajag.

https://www.youtube.com/@dynamiccyclist/videos

 

Nu ptotams dienās kad nebraucu, tad visus plankus un to variācijas, citus core vingrinājumus. Kautkādas 40 min pēc darba. 

Edited by AndrisBB
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Kazarms

Pilnīgi piekrītu, ka vajag pavingrot. Es visu ziemu Spartā novingroju, tagad 1-2x nedēļā uztaisu kaut kādu 30-45min kompleksu uzturēšanai. Nu labi tur sēžas kauli drusku paspieda pirmajos sezonas braucienos un tas arī viss. Muguras lejas daļa vairs nesāp, rokas nesāp un vispār arī pie galda ērtāk sēžas, ilgāk var kājās nostāvēt bez diskomforta un tā. Arī uz moča visa diena pa trasi easy bez iznestām rokām, kā tas bija iepriekš.

Bet nu @osscar jau iet uz svaruzāli, arī tas skaitās.

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

osscar

šoziem vēl 1x nedēļā uz baseinu pastaigāju , ko gadus padsmit nebiju to darījis ( tik cik vasarā peldējis) - tā baigi labā štelle miesas izlocīšanai , sākumā miru nost, pēc tam jau stundu vēsi non stop. 

  • Patīk 1
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Man iepriekšējā darba kautkā labāk bij, darbs maksāja par sporta zāli + viena stunda mēnesī fizioterapeitu (tas tur kopā ar privāto veselības apdrošināšanu), tas parasti ieteica pie kā piestādāt.

Pašreizējāis darbs mazliet skopāks 🤣, par sporta zāli nemaksā un veselības apdrošināšana kautkāda lētāka (neiekļauj fizio).

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Sodien atnāca tas velo turētājs. Neteikšu ka kvalitatīvākais izstrādājums, bet ganjau izturēs.

Par kāutkādu lietošanu veloservisā tur nevar būt ne runas, tās plastmasas daļas varbūt pāris nedēļas izturētu.

Žokļi ar tādi mazliet dīvainas formas. Jebkurā gadījumā ne mazākās cerības 'saņemt' manu sēdekļa stuti. Man D veida.

 

Jāizprintē kautkas līdzīgs kā bij iepriekšējam turētājam, tad varbūt būs OK.

 

PXL-20250509-163855952.jpg

PXL-20250509-162904272.jpg

PXL-20250509-163044035.jpg

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
pirms 9 stundām , osscar teica:

no tā appa jau jēga ja tev pareizais mērītājs

OK, tiku arī pie mērītāja.

Tabula ar mērījumu -> kgf tieši tāda pati kā tam ParkTool TM-1. Ne velti ķīnieši viņu nosaukuši par ZTTO TC-1.

 

Cik precīzs mērījums? Kas to zain, bet mērījumi izskatās visai zemi. Priekšējam ratam 65 - 79kgf bremžu diska pusē, otrā pusē protams zemāki. Pēc ratu/spieķu specenes vajadzētu būt 100 - 120kgf.

Vainu tas mērītājs rāda krietni zemāk, vainu nepareizos spieķus kalkulātorā izvēlējos, vainu vaļīgi palikuši.

 

 Nu vāpievelk, lai vismaz vienādi.

 

Varbūt jāuzbūvē kalibrētājs, pāris lieki spieķi un svariņi jau itkā ir.

Screenshot from 2025-05-09 18-21-05.png

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Kautkā man tas spieķu jautājums neliek mieru.

 

Reāli ar to tooli var samērīt tikai to, ka visi spieķi plus mīnus vienādi, bet nezinot spieķu īpašibas, reālo nospriegojumu zināt nevar. Diametrs neko neizsaka, jo katri spieķi tāpat savādāki.

Vienīgais variants uztaisīt savu 'kalibrējamo' un tabulu prokš konkrētajiem spieķiem.

Tik vajag svarus un pāris kronšteinus/cilpas.

 

large.jpg

 

Svari jau nav īpaši dārgi, pa 30 eirikiem var nopirkt.

 

https://www.amazon.co.uk/Digital-Hanging-Aluminum-Weighing-Materials/dp/B0CN3BMZSX

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Kazarms
pirms 3 stundām , raivix95 teica:

Kāds šādi ir darījis?

Jā, zaļam velosipēdam, kas ražots padomju savienībā.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

man zaļais at kal šis bija Школьник

 

image.png.dde5badca7c2ea587146e6e802a4453f.png

 

Орленок - bija zils savukārt

Link to comment
Share on other sites

Kazarms

 

GlazBike - Велосипеды СССР | GlazTV Bike Как умею восстанавливаю советские  городские велосипеды. 2025 | ВКонтакте

 

Mums ciemā katrai vecmammai šitāds zaļš sieviešnieks bija, tāpēc kam nu vecmammas vairs nebrauca un norakstīja lietošānā, sīki būdami izmantojām kā šosejniekus. Šie ripoja daudz ātrāk par tiem Maximas stila radiatoriem, kam ātrumi neslēdzās, tās traktorriepas neripoja un vispār lūza visu laiku. No rūpnīcas pārnesumu attiecība bija labu labā, piepūtām cietas cietas riepas un vicojām pa ciema centru cik nu ātri iet. Remontējām arī tāpat, eļļu ieliet kaut nu var pa sānu, cauru kameru satīt ar izolācijas lentu, kas kratās piesien ar drāti utt. :D 

  • Love 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 8 stundām , raivix95 teica:

Kāds šādi ir darījis?

Šādi nē, bet esmu gadu sētā nostāvējuša velo singlspīda frīvīlam ielējis eļļu no sāna pa šķirbu, tas frīvīls vēl divus gadus nogāja! :king2:

 

Link to comment
Share on other sites

Satvērēja zokļu forma bij pilnīgi nekam nederīga, lai saķertu manam velo ne stuti, ne rāmi.

Domāju uztaisīšu jaunus 'žokļus', bet forma tik dīvaina, ka galu galā nolēmu uztaisīt pa jaunam visu satvērēju.

Beigās sanāca kautkas tāds. Pats satvērējs no PLA, varbūt mazliet 'resnāku' jāuztaisa augšdaļā, bet tur labi.

Žokļi no TPU (tāda pacieta gumija). Var nomainīt uz D veida vai apaļiem.

 

Screenshot-from-2025-05-11-22-18-29.png

 

PXL-20250511-211029115.jpg

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Kautkāds klusums te.

 

Ko cilvēki saka par šiem?

https://www.dtswiss.com/en/wheels/wheels-road/gravel/gr-1600-spline

 

Vai vērts labāk uzreiz ņemt

https://www.specialized.com/gb/en/roval-terra-cl-wheelset/p/174204?color=278163-174204&searchText=30020-5200

 

Pārsimts grami jau visdrīzāk nekādu super lielo atšķirību neradīs.

Link to comment
Share on other sites

poh uz gramiem. tu taču olimpiādē nestartē laikam ? :) 

tāpāt gan jau vēdērā kāds aliņs tajā brīdi, kad mint, vederā švunkājas.

Link to comment
Share on other sites

nu ja, man viss  velo maksā tik cik tie rati :D klusums ir jo lietus līst :D

  

 

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , kaads teica:

poh uz gramiem. tu taču olimpiādē nestartē laikam ? :) 

 

Nu es jau domāju ka nekādu lielo atšķirību visdrīzāk starp tiem DT Swiss un Roval nejutīšu.

Man ir DT Swiss C 1850 stock rati. Ir OK. Tie GR 1600 mazliet labāki, vismaz rumbas.

Slinkums mainīt riepas starp asfaltu/granteni, vieglāk visus ratus nomainīt. Tapēc kautko jānopērk.

Plus tie GR1600 mazliet platāki - 24mm, man ir 22mm. Uz 24 labāk riepas sēdēs.

 

Roval tikai tad, ja līdz augustam nodzīšu kādus 10kg 😂, savādāk neesu pelnījis 😂

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...