Jump to content

Shimano GRX


AndrisBB
 Share

Recommended Posts

optimuss

Varbūt es kaut ko nesaskatu, bet kāds tur var būt kaifs ar tādu braukt pa pļavām un mežiem? Zobārsts sponsorē or smth?

Link to comment
Share on other sites

optimuss

Konkrēti tas bildē man izskatās pēc pilsētas braucamā. Pļavām, mežiem hardtail, vai kkas uz to pusi.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Nu pa pilnīgiem bezceļiem jau nebraucu, bet nu šad tad gadās, nav nekās tāds ko nevar izbraukt ar 40mm riepām.

Parasti jau lai līdz kautkam interesantam tiktu, vajag arī pabraukt gabalu pa asfaltu, granteni, kautkur kalnā augšā un tad tiem hardtailiem nav cerību, līdzi neturēs. Bet nu manai braukšanai ideāls.

Šādiem ceļiem jau viņš ir arī radīts.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

pirms 8 stundām , optimuss teica:

Konkrēti tas bildē man izskatās pēc pilsētas braucamā.

Tas tieši ir pļavām, mežiem, un tā lai līdz tiem var tīri ātri tikt. Jā, tas nav kalniņiem utt. Pašam ir arī cyclocross tipa velo. Ar to arī nesmādēju te pa Jūrmalas kāpām izlaist. Protams, rokas dabūt trūkties vairāk.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Posted (edited)
pirms 5 stundām , ju teica:

Protams, rokas dabūt trūkties vairāk.

Šo pēdējā laikā mazliet papētiju. Varbūt būs jāizmēģina Redshift Stem.

Te interesants grafiks pa sadalījumu, kuri komponenti visvairāk ietekmē komfortu. https://www.cervelo.com/en/ride-quality

 

Kā arī relatīvi labs video, pa tēmu (viņam gan tur daudz labi video)

 

Kautkad kad atkal varēs nopirk velo rāmjus un par saprātīgām cenām, tad būs jāapgreidojas uz Topstone karbona versiju (ja nekas interesantāks pa to laiku neuzradīsies)

topstonecarbon17qa13gif.ashx?mh=2560&mw=

 

Basso Tera varbētu būt mazliet labāks budžeta variants

page-5385.jpg

 

Edited by AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

2021.06.22. , 21:51, AndrisBB teica:

iku pie jauniem gadžetiem - Hammerhead Karoo 2 velo kompīša/navigācijas. Pagaidām izskatās, ka labākais, ko var darbūt. Darbojas ar Android un var uzinstalēt faktiski jebkuru applikāciju

nenožēlo ka pulksteni paķēri pirms tam ?

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Nē, pulkstens noderīgs skriešanai un ikdienas monitorēšanai (Body battery, miegam utt), var labi redzēt kas ietekmē mani un cik ilgi, lai atjaunotos. 

Mierīgi braucot kartēm ar nav ne vainas, vienīgie mīnusi ka:

- Nepārrēķina maršrutu, lai tiktu atpakaļ, ja kautkur aizbrauc ne tur, kur vajag. Ja iesākts workouts un pārāk tālu no maršruta, tad nevar bez workouta apturēšanas 'iz-zoomot' ārā, lai var saprast kā tik atpakaļ uz maršruta. Nākas vilkt laukā telefonu.

- Ja brauc lejā no kalna (no tāda ka jau bailes paliek) un kautkur jānogriežas, tad diezko negribas lūrēt uz rokas. Bij jau tā vairākas reizes, ka nomočī lejā no kāda 300m kāpuma, tad saprot ka vajadzēja nogriezties, nākam mīties atpakaļ. Itka jau vibrē, bet bieži tā ka nejūt.

 

Tagad pa vīkendiem cenšos izbraukt katru reizi kautkādu jaunu maršrutu. Šodien biju izlaidis tādu pavisam īso, 30km.

Labs skats, tepat man 15 min no mājas no parka malas. Var izmest līkumu, pa vienu krastu pa asfaltu lejā un tad caur mežu atpakāl pa otru krastu.

 

 

IMG_20210626_153237.jpg

Garmins arī skops uz atlaidēm :D Pirku to Karoo 2 iekš Wiggle, tur man tagad 17% atlaide (diezgan būtiska), gandrīz visam, izņemot Garmin verķiem.

Link to comment
Share on other sites

ko tad no Garmin vēl gribi ieķert?

Kas tas pa grāvi ? :)

Pirms 15 minūtēm , AndrisBB teica:

Itka jau vibrē, bet bieži tā ka nejūt.

nu ja nāc lejā no kalna  uz 50km/h nesajutīsi tiešam neko :D

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Posted (edited)
Pirms 4 minūtēm , kaads teica:

ko tad no Garmin vēl gribi ieķert?

 

Tagad jau laikam vairs neko, bet pirmstam domāju varbūt par Edge 830 vai 1030, lai pieturētos pie tās pašas ekosistēmas, bet viņi lēnāki, kartēm nav tika daudz iespēju un ja pieskaita atlaides, tad būtiski dārgāki.

 

Pirms 4 minūtēm , kaads teica:

Kas tas pa grāvi ? :)

Parasti tur ir ūdens :D, nu Ok es biju tur pa dienas vidu, uz vakara pusi jau vajadzētu piepildīdies ar ūdeni (aka paisums).

Galā var redzēt slaveno Bristoles Clifton Suspension Bridge. tas arī mans šodienas maršruts, līdz galam, pāri tiltam un tad pa otru pusi atpakaļ.

Edited by AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
AndrisBB

Ir kāds kas saprot kautko no tiem "headtube izmēriem"?

 

Skatos tagad uz šo dakšu https://www.cannondale.com/en-gb/gear/components/suspension/lefty-oliver/lefty-oliver-carbon

 

Un tai ir 1 1/8"-1 5" tapered steerer. (1-1/8" - 1-1/2")

Ritenim ir Headset: Integrated, 1-1/8" - 1-1/4"

 

Sanāk ka man vajag piemeklēt 1-1/8" - 1-1/4 'steerer', pašu headsetu rāmim jau laikam es nenomainīšu.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Tie tur tikai kautko pārdod :D var teikt sludsinājumu servers.

Ātrāk laikam atbildi atradīšu https://bicycles.stackexchange.com/, varbūt te kāds atradīsies.

Izskatās jau ka laikam vienīgais variants būtu atrast vajadzīgā izmēra "steerer tube" no kautkādien 3rd party pārdevējiem/ražotājiem

 

Vainu mest mieru tai idejai :D

 

Link to comment
Share on other sites

Hah tev Lefty  dakša. Man jau liekas ka tas vairāk MTB piederās.  varbūt kļūdos.

Pirms 4 minūtēm , AndrisBB teica:

var teikt sludsinājumu servers

nav jau īsti, ka tik tirgo, iesaka jau arī reizēm lōti daudz un sakarīgi. 

Uzjautā kādiem no mehiem pa taisno, gan jau mācēs atbildēt. Tikai ne Jelgavas karalim :D

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 1 minūtes , kaads teica:

Hah tev Lefty  dakša.

Plānoju vairākdienu izbraucienu un Lefty dakša būtu kā reiz. Kautko līdzīgu šim, kamēr atļauts kautkur braukt bez karantīnas. Ganjau rudenī atkal visu aizklapēs. Bet nu visdrīzāk šogad jau laikam būs jāpaliek gribot (braucienu).

https://www.komoot.com/collection/1034642/off-road-through-south-tyrol-bikepacking-between-austria-and-italy

 

Pirms 4 minūtēm , kaads teica:

Uzjautā kādiem no mehiem pa taisno

Jānovaktē, kad kaimiņš izlīdīs no mājas. Tas serviso veļūkus, plus darbojas kā mobilais mehāniķis.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , AndrisBB teica:

Plānoju vairākdienu izbraucienu un Lefty dakša būtu kā reiz.

uz svara gribi ietaupīt vai ko citu? 

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Uz komfortu. Domāju ka 4 dienas ar cieto dakšu mani būtiski nomocīs, ar Lefy tomēr mīkstāk. Plus labāka saķere braucot lejā no kalna, kā arī vienkārši interesanti izmēģināt. Kad nevajag tad var uzlikt parasto atpakaļ.

Viss ritens, aka Topstone Carbon, mazliet sālīti, bet laikam no praktiskā viedokļa tas būtu jēdzīgāks variants.

Varbūt rudenī japasūta, nav jau nekur veikalos uz vietas lai izmēģinātu.

 

 

Link to comment
Share on other sites

pirms 12 stundām , AndrisBB teica:

Uz komfortu.

Bet kāpēc tieši lefty? Škiet, tur arī vajag specfisku rumbu ratam, nevarēsi parasto pārlikt.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Jā, rumba ir specifiska, bet nu tai nevajadzētu būt lielai probēmai nopirkt jaunu ratu un saspieķot.

Drīzāk ikdienā būtu ķēpīgāk mašīnai uz jumta uzlikt, tad jāpērk arī jauns riteņa turētājs. Man abi divi tādu kur priekšējais rats jāņem nost un tad stiprinās ar dakšu.

 

Vēl ir šitāds "budžeta" variants, bet tai tā pati izmēru problēma.

https://www.srsuntour.us/collections/forks/products/gvx-700c

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
AndrisBB

Šodien pamēģināju uzmontēt SLX 11-40 kaseti kopā ar standarta GRX 810 un ielien bez problēmām, slēdzas labi, tik B skrūvi jāpievelk līdz galam. Shimano saka ka max ir 11-34.

Itkā jau ir bišku cieši, tapēc pieliku WolfTooth Roadlink pārslēdzēja pagarinātāju un vietas vairāk nekā vajag, pat 11-42 uzietu bez problēmām.

Ķēdi gan laikam tagad vajag kādu posmu īsāku uztaisīt. Ja vajag var arī pārslēgties uz lielā/lielā zobrata kombo, bet nu tad ķēde pamatīgā leņķi un tas nav vajadzīgs.

 

https://bike.shimano.com/en-EU/product/component/slx-m7000/CS-M7000-11.html

https://www.amazon.co.uk/Wolf-Tooth-Roadlink-Bikes-Black/dp/B013ZTTEJK

 

IMG_20210720_181813.jpg

Link to comment
Share on other sites

ķēdi jau var ''nomērīt'' cik garu vajag

ja pa garu ķēde, to metīs nost no mazā zobrata ik pa laikam.

tagad sanāk 2x10 vai 2x11 ?

Edited by kaads
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

2x11. 

Tiko izmetu 20km līkumu un ar 40T iet daudz vieglāk kalnā :D Pa ceļam gan nebij neviena tāda grūtāka, bet +-8% 80m kāpumu mierīgi.

Pa brīvdienām jāpameklē kautko stāvāku un garāku uz kā trenēties.

 

Link to comment
Share on other sites

vēl stūri nomaini, mīksto dakšu uzliec un skat, jau MTB sanāk :D

Edited by kaads
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Posted (edited)

Gluži MTB man nevajag, bet priekš wīkendu izbraukumiem pa granteni un mežiem mīkstā dakša par sliktu nenāktu.

Visulaiku skatos uz to Redshift steam, interesanti vai reāli ir kāds uzlabojums stabilitātes/vadāmības ziņā, vai vienkārši stūra paliek mazliet "mīkstāka".

Dakšu visdrīzāk nepirkšu, drīzāk kautkad nākamgad nopirkšu visu Topstone Carbon Lefty, ja nepārdomāšu.

 

Te interesants grafiks no Cervelo par to kas vairāk komfortu ietekmē uz šosejnieka.

 

vertical_compliance1_copy.jpg 

Edited by AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

baigi neiedziļinājos, pārskrēju tik pāri , skatoties kā regulējas. To draņķi jau nevar nobloķēt uz pavisam cieto, pareizi?

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Nē, tur tik mainas tie "elastometri", kautkādi gumijas klucīši.

Kautkas līdzīgs pirmstam bij Specialized Diverge veļukam, tagad jaunākajās un dārgākajās versijās ir regulējams (Future Shock 2.0). Augšpusē tād rimbuls groizās. Būtu interesanti izmēģināt.

spesh-2020-roubaix-04-1554804168807-1pcr

FphxrMe2c59vecvLsUlIw-dBk.jpg?auto=forma

 

 

Link to comment
Share on other sites

ja nevar nobloķēt sūdīgi. kalnā braucot, vai taisni minot tieši traucē. Tas vairāk  pensionāriem pēc piena ripināt :D

Link to comment
Share on other sites

Juliet Elliot neko diži jau pati nesver, uz aci skatoties un liek jau uz cietāko. Kaut kādam kuilim ar lielāku masu tad vispār maza kaza no tā draņķa. neesmu iedziļinājies cik % no cilvēka svara spiež uz stūri un cik uz beņķi.

Edited by kaads
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Droši vien lielākā problēma, kas mani visvairāk tracina tagad, ir ka kautkas priekšā grab, vainu bremžu trubiņa dakšā, vai nu rāmī, vai kas cits. Kā pārmauc pāri bedrei, tā kautkas grab :D

 

Link to comment
Share on other sites

Sitas viņa uz visiem MTB, pat ne pie extrīmas, pie aktīvas sportiskas braukašanas arī. Tak tam ir aizsargi domāti kurus uzliec. Alum. rāmim pa lielam tas ir poh. ,bet no karbona sačakarējot struktūru ielido uz $$ 

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Posted (edited)

Izskatās ka tas ir labais pārslēdzējs, kas grab. Kreisais negrab, un arī nekustas pa labi/kreisi. Mēģināju uzfilmēt, bet skaņa video nav tāda.

Te video par 105, bet man tā pati problēma, jo pārslēdzēji jau pa lielam tādi paši.

Jāpamēģina man arī epoksīdu apsmērēt, ja nu vienīgi kādam ir labāka tautas metode.

 

 

Edited by AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ō, grāveļvelo evolūcija ir tikusi līdz mīkstajām dakšām, nuko, gaidīsim kad stūres aizevolucionēs līdz taisnajām, aplis būs apiets :D

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Pagājušo wīkendu biju uz graveļu sačiem, nomaucu 100k distanci un neliels pamīkstinājums priekšā nenāktu par sliktu. 

It īpaši maucot lejā garus bedrainus posmus.

taisno stūri tur vari nepieminēt, nav aero.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...