Jump to content

Shimano GRX


AndrisBB
 Share

Recommended Posts

AndrisBB

Sacensībās ne tikai dropos brauc, bet par aero bārus uzliek.

Bet viss jau atkarīgs no apstākļiem, cik kalnains, cik pa līdzenumiem utt.

Pat nebraucot sacensībās, tu tak nebrauksi lejā no kalna uz hoodiem? Gan no aero, gan no vienkārši kontroles viedokļa.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
2021.07.20. , 22:27, kaads teica:

Kaut kādam kuilim ar lielāku masu tad vispār maza kaza no tā draņķa. neesmu iedziļinājies cik % no cilvēka svara spiež uz stūri un cik uz beņķi.

Šodien uzliku Redshiftu izmēģināt. Pat neliekot pašu cietāko kombināciju, sanāk diezgan liela pretestība, vienkārši minoties tur nekas nelokās. Bet braucot pa tādu akmeņainu un cietu granteni, vibrācijas noņem diegan labi.

Esot jāpabraukā, tad tie elastometri paliekot mīkstāki.

Nobraucu 50 km un manliekas ka ir labāk nekā bez.

 

Jāsagatavojas vienam pasākumam oktobrī. https://gloriousgravel.com/product/gravel-sportives/salisbury-plain-autumn-gravel-epic/

Pie reizes arī nomainiju priekšo zobratu uz 40t 1X. 

 

 

 

IMG_20210925_182601.jpg

IMG_20210925_182531_1.jpg

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 23 stundām , AndrisBB teica:

Šodien uzliku Redshiftu izmēģināt.

Pag , kā tur bij, viņu nevareja  pilnīgi nobloķēt brucot, jau piemirsās, slinkums meklēt :)

 

pirms 23 stundām , AndrisBB teica:

Pie reizes arī nomainiju priekšo zobratu uz 40t 1X

 

a bija 2x cik ?

Link to comment
Share on other sites

Pirms 12 minūtēm , kaads teica:

Pag , kā tur bij, viņu nevareja  pilnīgi nobloķēt brucot, jau piemirsās, slinkums meklēt :)

 

Nē nevar, bet arī nevajag.

 

Pirms 13 minūtēm , kaads teica:

a bija 2x cik ?

Bija 46/30 priekšā un 11-34 aizmugurē. Tagad ir 40 priekšā un 11-40 aizmugurē. 11-42 būt mazliet labāk, bet nu citu kaseti vairs nepirkšu. Ideāli būtu 10-44 kā ir Campagnolo Ekar.

Daudz vienkāršāka braukšana. Vienīgi tapēc ka izmantoju to pašu zirnekli, zobrats ir mazliet nobīdīts uz "augšējo" ātrumu pusi. Zemākos robos sanāk diezgan šķība ķēde. Nopirku 4mm speiserus, lai mazliet pabīdītu uz iekšu, bet kas lai zin kad tie atnāks.

 

Šodien redzēju ka BMC ir izlaiduši jaunu URS variantu ar 20mm amartiņu priekšā. Interesanti vai būs arī lētāki varianti, vai arī vismaz tirgos tikai rāmi, kā "parastā" URS variantā, tie divi kas pašlaik mazliet sālīti.

https://www.bmc-switzerland.com/intl_en/urs-lt-two.html?currency=eur

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ielogojoties forumā pamatā tiek apspriests, Kroņavīrus, Kroņavīruss un vēlreiz Kroņavīruss. Saprotams, viņš ir aktuāls šobrīd. Bet Atslodzei. Piedāvāju veļļukos,t.i.tēmā :)  noskatīties foršu interviju,kuru iespējams palaiduši garām   

 

  • Patīk 1
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

+ intervijai pielieku doc. video no iepriekšējiem "Silk Road Mountain Race",  lai būtu vizuāls priekšstats "kas tas tāds? :) ".
Šo gonku Toms ar Jāni  uzvarēja un pierādīja ka ir labākie.

 

 

  • Patīk 1
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirmstam biju uztraucies par baterijas laiku, bet svētdien nobraucu 7 stundas (120km gravel pasākums) un 45% vēl bij palikuši pāri. Mūziku gan neklausijos, jo braucu grupā.

Link to comment
Share on other sites

cik lasu apskatus, līdz 12h sola, bet tas no sensoru daudzuma atkarīgs izmantošanas laikā liekas, pozitīvs -ka ātrā lādēšana ir

Link to comment
Share on other sites

Man parasti rāmja somā ir maza power banka ar ko action kameru pabarot, var jau arī kompi piespraust, ja baigi vajag. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Sen nekas nav par veļukiem ierakstīts. Skatos ka pamazām kautkas sāk parādīties pārdošanā un nopērkams.

 

Skatos variantus ar 1X ātrumu setapu. SRAM varētu būt labāks variants, jo pieejamas kasetes ar 10-44 un 12 ātrumi. Shimano GRX mazliet ierobežotāks, 11 ātrumi un kasetes nav ar tik plašu diapazonu,  plašākā ir 11-42, vai arī atkal kautkas jāķīmiķo (Wolf Tooth utt) un tad var cerēt iestūķēt 11 - 46, kauvai oficiāli netiek atbalstīts.

 

Jābūt arī 1 1/2 - 1 1/8 headsetam, lai var iebāzt RockShox Rudy dakšu, ja dodas mazliet lielākos bezceļos.

https://www.sram.com/en/rockshox/models/fs-rudy-ult-a1

 

12 ātrumu elektroniskie slēdži būtu nice. 

 

Bet kautkā gan pārāk dārgi tas elektroniskais groupsets sanāk, ja pērk jau saliktu veļuku. Piemēram:

- Orbea TERRA M31e TEAM 1X ar SRAM Rival eTap AXS - £3799

- Orbea TERRA M30 TEAM 1X ar Shimano GRX 600 - £2899

 

Kur loģika? Pa 900 mārciņu starpību es varu visu SRAM Rival grupu nopirkt un pēctam to GRX 600 pārdot.

 

Pagaidām esu noskatījis šos divus: 

https://99spokes.com/en-GB/compare?bikes=trek-checkpoint-sl-6-etap-2022,orbea-terra-m31e-team-1x-2022

 

Ko cilvēki domā par to Trek vs Orbea?

https://www.trekbikes.com/gb/en_GB/bikes/road-bikes/gravel-bikes/checkpoint/checkpoint-sl/checkpoint-sl-6-etap/p/35170/?colorCode=red_reddark

vs

https://www.orbea.com/gb-en/bicycles/road/terra/cat/terra-m31eteam-1x

 

Pirmstam biju priekšpasūtījis Canyon Grizl, bet tam izrādās ka SL variantā ir apgraizīta Rudy dakšas versija, kā ārī GRX 2X. Atcēlu pasūtījumu. Dakšas stute ar nejēdzīga, taisna 1 1/4. Hren pēctam dakšu tādu nopirksi, ja nu sagribās cieto.

https://www.canyon.com/en-gb/gravel-bikes/bike-packing/grizl/cf-sl/grizl-cf-sl-8-suspension/2922.html?dwvar_2922_pv_rahmenfarbe=GY%2FBK

 

 

 

 

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

o bl..., nebiju redzējis pudeles novietojumu zem rāmja. baigi aizdi....ies, putekļu kārta un dubļu garša garantēta.

neapnika katru gadu  velo mainīt  :) ?  Ja dienā mītu pa 100-200km tad saprastu vēl. 

Man jau Trek patīk kā preču zīme. Bet par elektroniskiem slēdžiem gan 100x visu pārdomātu, vai tiešam vajag.

Labots - kaads
Link to comment
Share on other sites

Pirms 34 minūtēm , kaads teica:

Bet par elektroniskiem slēdžiem gan 100x visu pārdomātu, vai tiešam vajag

Elektriskie slēdži ir pats labums! ;) man Ultegra Di2 uz šosejnieka ir jau kopš 2015.g. jūlija... ;) SUPER :good:

Link to comment
Share on other sites

Pirms 40 minūtēm , kaads teica:

dubļu garša garantēta.

Dubļu garša arī uz ne-zem-rāmja pudeles :D Jāņem pudele, kurā papildus vāciņš pa virsu.

 

Pirms 40 minūtēm , kaads teica:

Ja dienā mītu pa 100-200km tad saprastu vēl. 

Vasarā jau ja vīkendu 100km nomin.

 

Tiem diviem man patīk ka ir "lūciņa" zem pudeles turētāja. Var sabāzt visādus sīkumus (multitooli, C02 utt), lai nav kabatās vai citur jābāž.

 

Pirms 40 minūtēm , kaads teica:

Bet par elektroniskiem slēdžiem gan 100x visu pārdomātu, vai tiešam vajag.

Neredzu baigo iemeslu kapēc nē. Otru baču tik vajag iepirkt, ja nu kas. Bet tie kas lieto, neviens nesūdzās. Šifteru baterijas iet gadiem, pašu pārslēdzēju bačas turot 50 - 60 stundas mierīgi. Tagad jau Ultegra vai Dura-Ace nemaz ne-elektroniski nebūs.

Elektroniskajiem arī pluss ka var "sapārot" arī ar kalninieku derailieru, ja baigi gribās un uzmaukt kautkādu 11 - 51 kaseti.

Skatijos ka ka viņi tagad arī izlaidi firmwāri, lai var 11 ātrumu upgreidot uz 12. Kautkādā ziņā future proof, jo ganjau drīz parādīsies 13 ātrumu.

Saliku pilnu groupsetu un SRAM Rival sanāk ap 900, tieši tik cik starpība starp GRX aprikotu Orbea un Rival aprīkotu. Kāda tad mārutka pēc kāds pirks to Rival variantu. Citas starpības tur nav, tik rati mazliet labāki.

 

Pagaidām braucu ar 11-40 aizmugurē un 40t priekšā, ik pa laikam patrāpās kalni, kur ir kā var uzvilkt augšā, bet no zemāka roba neatteiktos. 

 

Pirms 40 minūtēm , kaads teica:

neapnika katru gadu  velo mainīt  :) ?

Ja manam Cannondeilam nebūtu tā stulbā 1 1/4 - 1 1/8 dakša, tad ganjau nemainītu, jo būtu daudzko ko upgreidot.

Jāpaskatās būs vai Trek tirgos pliku rāmi un cik maksās. Orbea kautkā pārāk daudz par rāmi prasa, pieliec 300 un sanāk viss veļūks ar GRX 600. Tad es labāk nopērku visu veļūku un komponentus ebeyā notirgoju, vai arī pārdodu kādam paziņam kam vajag.

 

   

 

 

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , AndrisBB teica:

Neredzu baigo iemeslu kapēc nē. Otru baču tik vajag iepirkt, ja nu kas. Bet tie kas lieto, neviens nesūdzās. Šifteru baterijas iet gadiem, pašu pārslēdzēju bačas turot 50 - 60 stundas mierīgi. Tagad jau Ultegra vai Dura-Ace nemaz ne-elektroniski nebūs.

Tu par bezvadu slēdžiem jau... man Ultegrai bača ir stutē... lādēju 1x gadā... kad braucu ļoti daudz, tad sanāca 3x 2 gados lādēt...

 

Link to comment
Share on other sites

Tam SRAM piespraužas uz paša pārslēdzēja. Slēdžos ir parasta CR32.. vai kautkāda līdzīga.

 

sram-gx-eagle-axs-battery-install-714x71

Link to comment
Share on other sites

Just now, AndrisBB teica:

Tam SRAM piespraužas uz paša pārslēdzēja. Slēdžos ir parasta CR32.. vai kautkāda līdzīga.

Tie ir jaunie bezvadu slēdži... slēdži un pārslēdzēji! :) Tas jau vēl nākamais līmenis. Man vadi pa visu rāmi. Vadība pie bačas stutē, bet regulēšana + lādēšanas štekers zem stūres... tur pat arī lai pie PC piespraustu... :D

 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Jāgaida tā diena, kad viss būs atrodams vienā veikalā. Varbūt līdz februārim parādīsies, vismaz dakšu sola tikai tad.

Tad vēl jāizlemj 30 vai 40mm. Laikam ja jau ņemu tādu, tad jāņem 40mm :D

 

Link to comment
Share on other sites

RockShox Rudy. 

Nav tik 'coolīga' ka Lefty, bet vieglāka un lētāka. Kā arī nevajag speciālu habu un nav čakars ar rata noņemšanu, uz jumta bagāžnieka uzlikšanu utt.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Tu domā Redshift? Pa standarta granteni īstenībā ir OK, noteikti labāk nekā bez, diezgan jūtami noņem vibrāciju, bet man ir īsākā 80mm versija, kas nav tik lokana, domāju ka 100 - 120mm būtu daudz labāk. 

 

Bet tad kad sāk jau daudzmaz jēdzīgā atrumā močit lejā no kalna pa šādu vai mazliet pat akmeņaināku ceļu, tad diezko vairs nepalīdz. Tad jāpriecājas ka vispār stūri var noturēt un nenorauj uz acīm :D, jo tad būtu sāpīgi.

 

maxresdefault.jpg

DWJjR3q4bInVaPt5RmRp61we5dW6T4KNye3cm8wV

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

2021.08.11. , 23:44, AndrisBB teica:

Pagājušo wīkendu biju uz graveļu sačiem, nomaucu 100k distanci un neliels pamīkstinājums priekšā nenāktu par sliktu. 

It īpaši maucot lejā garus bedrainus posmus.

taisno stūri tur vari nepieminēt, nav aero.

 

Dylan Johnson brauc ar mtb ar aero stūri.

bet jā - aplis apiets. Ja nauda ir, kāpēc neņemt hardtail velo? normāli cilvēki dakšas starp pasākumiem nemaina.

 

noņēmi 46/30 priekšējos zobratus, bet tad saki, ka pietrūkst zemāko pārnesumu ar 40 zvaigzni. Ok.

 

Tev vismaz tubeless rati ir? tavās diagrammās tie ir nr.1 komforta avots.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , Tomazz teica:

Tev vismaz tubeless rati ir?

Kapēc lai man nebūtu tubless rati? Tas kautkas ekskluzīvs?

Link to comment
Share on other sites

Nē.

Bet es jau atradu, ka biji uzlicis g-one. Varbūt spiediens par lielu priekš gravel? esi eksperimentējis?

Link to comment
Share on other sites

Pārsvarā jau turu apmēram 40psi (uz 40mm riepām). Zemāk tā īsti neesu gājis. 45/50psi ir ok pa asfaltu, bet pa granteni jau sāk lēkāt kā uz atsperēm.

Vakar izmetu vienu līkumu arī mazliet zem 40, bet nu maršruts pa lielam pa dubļiem vien sanāca, tapēc nekādu īpašo secinājumu nav. Sniegs sāka snigt. Kolēģis mauc uz 35, pat ir mazliet garāks/smagāks par mani, viņam kautkādi 95 - 100kg.

 

Baigo jēgu ņemt hartailu neredzu, bebraucu pa tik lieliem neceļiem. Gravels ar nelielu amortizāciju kā tam RockShox man liekas ka būtu kā reiz. Uzliek kautkādas 45mm riepas un pa lielam var maukt visur.

Link to comment
Share on other sites

Pašam labāk redzams.

"Internets saka", ka ar spiedienu var iet uz leju, kamēr jūt negatīvu ietekmi uz vadāmību, un tad pie zemākā ejošā līmeņa palikt. konkrēts skaitlis jau atkarīgs no riepām, ratiem, braucēja svara.

 

Hardtail man pavēra pilnīgi citu skatu uz braucamiem maršrutiem. Tev UK tas būtu vēl izteiktāk, tur kalnu, taku un kāpumu/nobraucienu daudz vairāk nekā plakanajā Latvijā.

 

Link to comment
Share on other sites

Droši vien ka lielākas iemesls kapēc gribētos salikt kaut ko tādu, ir vienkārši ziņkāre utt. Kapēc nē?

 

Pirms 5 minūtēm , Tomazz teica:

Tev UK tas būtu vēl izteiktāk, tur kalnu, taku un kāpumu/nobraucienu daudz vairāk nekā plakanajā Latvijā.

To te tiešām netrūkst, parasti braucu uz Velsu - Brekon Beacons, vai kautkur ap tiem. Pa vasaru mazliet tālāk kautkur aizbrauc, šad tad līdz Skotijai.

Link to comment
Share on other sites

Peace.

Savam genesis izgāju citu apli. Oriģinālos tiagra šosejas klaņus nomainīju uz sram mtb/road mix and match ar 38/26 pārnesumu priekšā. Tagad eju atpakaļ (nosacīti) - uz grx/šosejas kombo ar 46/30 priekšā, jo 38 zvaigzne asfalta treniņos par maz.

 

Kārojas hidrauliskās bremzes, bet atsevišķi pirkt šobrīd dārgi/sarežģīti.

Link to comment
Share on other sites

Priekš manas braukšanas man liekas 10-44 aizmugurē un 38 priekšā būtu kāreiz. Tagad ir 40 priekšā un 11-40 aizmugurē. Ik pa laikam trāpās kalni, kur knapi līdz galam var uzvilkt. 38 zobratu priekš FSA neesu atradis, tas būtu tāds lēts variants kā izmēģināt, nemainot kaseti.

 

Nu nafig, bez hidrauliskajām pa lietu un dubļiem es vairs braukt negribu :D

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nē, neesu tagad lietojis 2 nedēļas. Ieslēgšu apskatīšos.

7dien būs ar ex-colēģiem jāizmet līkums.

Link to comment
Share on other sites

2021.12.17. , 18:54, kaads teica:

kaut kas vau esot, tā ir?

Izskatās ka funkcionāli nekas īpaši nav mainijies (vismaz tas kas redzams). Vizuāli gan pārmaiņas, daudz smukāk, pirmstam bij baigi "pa vienkāršo".

 

Šodien izmentu 50k līkumu pa mežu - Forest of Dean.

 

 

 

 

 

IMG_20211219_115447 (1).jpg

IMG_20211219_135733_1.jpg

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

arī cerēju vakar  vai šodien nomaukt beidzot decembrī kādu km, bet laiks draņķīgs. nācās ar kājām un karti  pa mežu bradāt.

Link to comment
Share on other sites

Kalnā augšā bij tāda migla, ka pilnīgi neko redzēt nevarēja. Pa ceļam bij pāris skatu vietas uz ieleju, bet vienīgais ko redz, bij migla :D

Lejā braukt ar bij jautri, labi ja 20 metrus uz priekšu var redzēt, mazliet piedod adrenalīnu un padarīja maršrutu daudz interesantāku.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 13 minūtēm , AndrisBB teica:

Lejā braukt ar bij jautri, labi ja 20 metrus uz priekšu var redzēt,

Tev jau Hammerhead Karoo 2, ieslēdz un kā pilots nesies  по прибором lejā :)

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...