Jump to content

Recommended Posts

Kasparz

Nelasīšo tos palagus, bet no GRX īsti nav jēgas. Nekas tāds, ar ko esošās šosejas vai mtb grupas netiek galā.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 115
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • AndrisBB

    48

  • 138

    25

  • kaads

    14

  • ju

    6

Top Posters In This Topic

Popular Posts

hidrauliskajām!

Tu pats saproti, ka salīdzini divas nesalīdzināmas lietas - viena sistēma ir priekš road (šosejas) velo, otra priekš gravel. Ja Tu gribi gravel tipa velo, tad jāņem ir GRX. Ja gribi šosejas, tad Tiagr

mtb ar Race Face platformas pedāļiem + Mammut multisport apavi, noripināti ap 13k , nav ne vainas

Posted Images

AndrisBB

Es jau kautkā esu nolēmis par labu +- GRX600. Var jau protams ņemt 105 gupu, bet GRX iskatās mazliet labāki pārslēdzēji, vairāk piemēroti tam ka pārsvarā brauc ar rokām uz "hoods".

Bremzes jau ir tās pašas kas 105, tik cits uzraksts, kasetes arī. Tam modelim ko esu noskatijis ir variants ar 105 grupu vai GRX un abi maksā vienādi, rāmis un viss pārējais tas pats.

Tik jāgaida lidz septembrim kad būs dabonams.

 

Kolēģis gan pasūtija Ribble ar dzelzs rāmi, tas arī izskatās interesants variants. https://www.ribblecycles.co.uk/ribble-cgr-725/

Dzelzs rāmis teorētiski varētu būt mazliet "mīkstāks", alumīnija parasti uz šosejniekiem ir cieti un dreb kā traki. Kautgan uz gravel arī alumīnija ir pataisīti mazliet mīkstāki un ērtāki.  

  

Link to post
Share on other sites
138
pirms 1 stundas , AndrisBB teica:

Dzelzs rāmis teorētiski varētu būt mazliet "mīkstāks", alumīnija parasti uz šosejniekiem ir cieti un dreb kā traki.

Tā internetos runā, bet es, pats braucis gan ar hromo gan alu, nevaru beigt brīnīties, kādām jābūt rokām un *irsai, lai to atšķirību sajustu.

Link to post
Share on other sites
AndrisBB
Posted (edited)

Ar ko tu esi braucis, ar salīdzinoši agresivu šosejnieku pa nelīdzenu asfaltu teiksim ar 23mm riepām (es platākas priekšā uzlikt nevaru)? Esu pietiekoši ilgi nobraucis ar visādiem, lai teiktu a alumīnijs ir viscietākais.

Uz kautkādiem kalniniekiem vai hībrīdiem jau protams ka nejūt. 

 

Tas arī viens no iemesliem kapēc gribu apgreidoties uz gravel, gan pozīcija mierīgāka, gan rāmis elastīgāks (garāki un lokanāki chainstaji, garāks sēdekļa posts utt), gan riepas amortizē.

 

Uz īsiem braucieniem jau var pieciest, bet ja 2 - 3 stundas, tad atšķirību jūt uzreiz. Kapēc tad tu domā lielākā daļa touring un adventure riteņi ir no dzelzs un krutāki no titāna?  

Edited by AndrisBB
Link to post
Share on other sites
138

Ar fiksīšveidīgu singlspīdu un visādām riepām, arī 23, pa Rīgas asfaltu un dažkārt bruģi, kur no tā nevar izvairīties.

Tēraudam es laikam varēju priekšā uzlikt arī 28, tagadējam alumīnijam vairāk par 23 priekšā nelien. Nu i neko, ja saņemās tāpat var pārbraukt arī pār rātslaukumu, kur bruģis ir nevis uzlikts, bet uzbērts. Nešķiet ka ar tēraudnieku bija diži citādāk.

Uz ko es apsveru iespēju apgreidoties (un iesaku arī tev kā variantu), tā ir gravel dakša (ar lielāku riepas klīrensu) priekšā. Meh, tas gan nozīmē disku bremzes, tātad vai nu nez kur nez kā meklēt BB7 Road, vai likt kaut kādu mūsdienu šosejas pull ratio mehānisko gavno, vai, lai Pērkons nogrābstās, to hidro-mehānisko porno.

 

Pirms 43 minūtēm , AndrisBB teica:

bet ja 2 - 3 stundas

Bet tādi taču tev ir reizi gadā :)

Link to post
Share on other sites
138

Jā, un tavs Scott, ar to garo headtube un speiseru čupu un pozitīvo grādu iznesumu nu nekādi nav "salīdzinoši agresīvs" šosejnieks ;)

Link to post
Share on other sites
AndrisBB

Kapēc reizi gadā. Es gandrīz katru wīkendu nobraucu 40 - 50km, kas arī ir 2h. 

Mazliet retāk aizbraucu kautur tālāk, uz Velsu vai kur citur, tā uz visu dienu, pati riteņbraukšana 3, varbūt 4h.

 

Tipiskais brauciens ko es parasti wīkendos daru ir Bristol - Bath - Bristol, tur diezgan labs veloceļš, bijušās dzelzceļa līnijas vietā.


Pirms 2 minūtēm , 138 teica:

garo headtube un speiseru čupu un pozitīvo grādu iznesumu

Nolaid zemāk un būs diezgan ass, kādreiz tā arī braukāju. Tagad vajag ko vēl mierīgāku.

Link to post
Share on other sites
AndrisBB

Protams ka tas butu ertaks. Vispar jau es saku meklejumus ar Specialized Sirrus X.

 

Link to post
Share on other sites
Tomazz

GRX grupu galvenā priekšrocība - lielāka daudzveidība priekšējiem zobratiem (46/30, 48/31).  Shimano standartā zemāk par 34 parasti nebija un tad komplektā ar šosejas lielo 50 vai 52. Manai necilajai ciskai 46/30 noteikti patiktu labāk par tīro šosejas grupu. Pārslēdzējiem ergonomika atšķirīga, bet tas subjektīvi.

es teiktu, ka jāzin savas spējas un relfefs potenciālajiem maršrutiem, lai saprastu, vai vērts.

Ja pasākums aiziet garajā, Cannondale Topstone rāmji tiek ļoti cildināti, var mēģināt paņemt lētāko versiju un virsū esošo Sora pārdot un tā vietā ko nu sirds kāro.

 

TRP HY/RD bremzes bija, čakarējās, mājas apstākļos grūti regulēt, nomainīju pret Spyre.

Link to post
Share on other sites
138
1 stundu atpakaļ, Tomazz teica:

Cannondale Topstone rāmji tiek ļoti cildināti, var mēģināt paņemt lētāko versiju un virsū esošo Sora pārdot un tā vietā ko nu sirds kāro

Sora kur Sora, bet tās Promax mehāniskās db visticamāk ir pilnīgs štrunts, un ko tad tu ieteiktu likt viņu vietā? Tektro hidromehānisko porno? Vai grupu ar hidrauliku? Tad jau sanāks vēl viena tā velo cena.

Un kādas tās Formula rumbas ir? Ir ok?

Link to post
Share on other sites
AndrisBB
pirms 4 stundām , Tomazz teica:

komplektā ar šosejas lielo 50 vai 52

Jā, tas ir pluss. Pa lielam man nav vajadzīgs tik liels priekšējais. Pat uz sava šosejnieka skatijos ko varētu paņemt no FSA, lai dabūtu mazāku zobratu.

 

 

pirms 4 stundām , Tomazz teica:

Cannondale Topstone rāmji tiek ļoti cildināti, var mēģināt paņemt lētāko versiju

Man visvairāk patīk rāmja krāsa tai komplektācijai ko izvēlējos.

https://www.cannondale.com/en/bikes/road/gravel/topstone-alloy/topstone-1?sku=c15701m10lg

 

Sora variantam, vai citiem pa vidam ne visai. Tas gaiži zilais vai violetais vispār kautkāds nejēdzīgs, galīgi nepatīk.

https://www.cannondale.com/en/bikes/road/gravel/topstone-alloy/topstone-sora/2019?sku=c15909m50xs 

 

Ja būtu otrādāk, tad variants būtu pirkt lētāko, lielāko daļu paņemt no daļām, kas man jau ir. Tās disku hydro/mehāniskās bremzes arī nav nemaz tik sliktas, salīdzinot ar vienkārši mehāniskajām. Mēģināju šis un darbojas OK, noteikti labāk kā rim breaks.

https://www.edgesportsuk.com/store/juin-tech/road-cx/juin-tech-f1-hydraulic-cable-pull-disc-brake-set-black-flat-mount-road-cx-gravel.html

 

Jebkurā gadījumā tie pāris simti šurpu/turpu nemaina lietas būtību, lai būtu vērts čakarēties un kautko kombinēt.

 

 

 

Link to post
Share on other sites
138
Pirms 15 minūtēm , AndrisBB teica:

Man visvairāk patīk rāmja krāsa tai komplektācijai ko izvēlējos.

https://www.cannondale.com/en/bikes/road/gravel/topstone-alloy/topstone-1?sku=c15701m10lg

Štrunts par krāsu, bet tur ir GRX hidro un slēgto gultņu rumbas :good:

 

Pirms 16 minūtēm , AndrisBB teica:

Kas tas tāds par ražotāju, ķīnietis kaut kāds?

Citēt

No rotor don't press

 

 

 

Pirms 16 minūtēm , AndrisBB teica:

noteikti labāk kā rim breaks

Kad rim breaks, tad noteikti nav labi :)

 

p4pb8921632.jpg

 

Link to post
Share on other sites
AndrisBB
Pirms 3 minūtēm , 138 teica:

Kas tas tāds par ražotāju, ķīnietis kaut kāds?

 

Kā jau lielākā daļa brendīgo riteņu komponentu un rāmju - Taiwan. Kāda tam nozīme, ja darbojas labi, tad darbojas.

Pirms 4 minūtēm , 138 teica:

Kad rim breaks,

Tak saprati par ko iet runa.

Link to post
Share on other sites
AndrisBB

Nu ja es tērēju nopietnu summu uz velo, tad krāsai tākā vajadzēu būt tādai kā man gribās :)

Vismaz tiem Cannondeiliem nav daudz stulbu uzrakstu, tāds vienkārš rāmis.  

Link to post
Share on other sites
138
Pirms 23 minūtēm , AndrisBB teica:

Taiwan

Ō, tiešām. Viņu online identitāte gan ir, ē khm, pieticīga.

Screenshot_2020-07-31_15-08-16.png.c79216a49a4ce56cee5e2b876ab50a03.png

 

Pirms 4 minūtēm , AndrisBB teica:

re-brandoti japāņi

Nē, otrādi:

Citēt

Yokozuna are the Japanese firm .. and have entered the brake caliper fray with the Yokozuna Motoko, which is a rebadged Juin Tech R1.

 

 

 

Pirms 27 minūtēm , AndrisBB teica:

Tak saprati par ko iet runa.

Protams, un

2019.10.30. , 20:37, ieleja teica:

mūsu forums un latvieši vispār ir un būs toleranti (un turpinās ignorēt tolerēt visdažādākās minoritātes, deviatātes un dīvainības)

.. tai skaitā disleksiju :)

pirms 18 stundām , AndrisBB teica:

aukstāka līmeņa stringiem

 


Pirms 31 minūtēm , AndrisBB teica:

es tērēju nopietnu summu uz velo

Nedēļas algu tu sauc par nopietnu summu? :king2:

Link to post
Share on other sites
AndrisBB

Kāda starpība, nauda ir nauda. Pa to var arī aizbraukt labās brīvdienās un vēl pāri paliks.

Link to post
Share on other sites
Tomazz
2020.07.31. , 11:12, 138 teica:

Sora kur Sora, bet tās Promax mehāniskās db visticamāk ir pilnīgs štrunts, un ko tad tu ieteiktu likt viņu vietā? Tektro hidromehānisko porno? Vai grupu ar hidrauliku? Tad jau sanāks vēl viena tā velo cena.

Un kādas tās Formula rumbas ir? Ir ok?

Es Topstone kontekstā minēju tikai rekomendācijas par rāmi. Viss pārējais īpaši rati un drivetrain jāliek jauns/vai atzīts lietots, īpaši Sora galā. 

Par bremzēm - man patīk Spyre, par hidraulikas izmaksām piekrītu.

Link to post
Share on other sites
Žaks Noriss

Promax mehāniskās bremzes izmanto šausmīgi maza laukuma klučus. Pašas bremzes nav sliktas, bet man ar nedaudz virs 100kg apstāties īsti neizdodas. Pārgāju uzreiz uz BB7 Road mehāniku. Arī jau nav ideāli, bet kluču laukums ir gandrīz 3x lielāks. Ja nemaldos, Promax izmato tos pašus klučus kas ir BB5.

Edited by Žaks Noriss
Link to post
Share on other sites
AndrisBB

Jā, tas Avid visi uzskata par pašām vārgākajām no visām mehāniskajām.

Svars ir arī viens no iemesliem kapēc gribu hidrauliskās. Tagad pa lockdownu var redzēt kā svars ieaug pa nedēļām, vairs netiek izlaistas brokastis un pusdienas, kad nav laika un jāsteidzās, arī sporta zāles tikai tagad atvērušās. Ar pāris reižu skriešanu un riteņizbraucieniem par maz, pirms lockdowna bij 95, tagad jau 106 :D , viss ekstra riepā.

 

Pirms 40 minūtēm , Tomazz teica:

Topstone 1 izskatās ļoti skaisti

Jā tas laikam visglītākais manā cenu grupā. Tagad gan piegādi atkal pa mēnesi atlikuši, bin 16/09, tagad 10/10. Laikam šogad nespīd. 

Link to post
Share on other sites
AndrisBB

Viņi jau viņu uzcenojuši diezgan labi pirmsākumos, sanāk €1554 ar visu 30% atlaidi, kas nav īpaši lētāk kā te - £1500, bez atlaides.

Plus te es izmantošu C2W shēmu, kur velo var norakstīt uz attaisnotajiem izdevumiem, tad sanāk ietaupīt 43%, beigās cena nokrītas līdz £870.

Link to post
Share on other sites
Tomazz

Ja vēl Cycle to work pieejams, tad es gaidītu, cik vien nepieciešams.

 

 

2020.08.3. , 15:19, 138 teica:

Sen jau viņi kanondeilu ikssportam atņēmuši?

xc.lv dziļumos kaut kur bija diskusijas, kurš no viņiem šobrīd skaitās vai neskaitās īstais izplatītājs (tas gan svarīgāk garantijas ietvaros).

Link to post
Share on other sites
138
Pirms 50 minūtēm , Tomazz teica:

kurš no viņiem šobrīd skaitās vai neskaitās īstais izplatītājs

Bet turpina tirgot abi?

Un kurš/kuri tagad pārstāv/tirgo pārējos lielos brendus? Nu, Trek, Scott. Tas gadrīz katru gadu mainās :D

Vienīgi Merida, šķiet, nemainīgi ir un būs Gandrā, kamēr vien būs Gandrs un kamēr būs Merida. Tas pats ar Specialized iekš ZZK. Zinu arī, ka Giant, kuru kādus gadus netirgoja neviens, tagad tirgo tā jaunā bode, kurai es nevaru atcerēties nosaukumu.

Hmm, un Bianchi BAPā, tie kas tur ir tie neizskatās pēc šīgada modeļiem, tātad BAPs ir Bianchi nometis? Vēl laikam tā bode Jūrmalā.

Link to post
Share on other sites
AndrisBB

Kāda tur starpība, kas ko tirgo un kas skaitās "oficiālais" pārstāvis.

Canyon vispār tik tik tirgo no viņu lapas un neviens nesūdzas. Šur tur gan var apskatīt dzīvajā.

Link to post
Share on other sites
AndrisBB

Kautkāds viens muļķis youtūbā kautko runā, nav pats vērts skatīties.

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
AndrisBB

Un kas no tā? Man te aviācijas inženieri visapkārt, tas jau nenozīmē ka daļa no viņiem nav muļķi un uzreiz ka Canyon velosipēdi slikti, vai ka viņs uzreiz baigais eksperts.

Īstenībā viņiem ir diezgan labi modeļi, kuri cenas/veiktspējas ziņā parspēj visus Specialized utt. 

Link to post
Share on other sites
aoma
Pirms 12 minūtēm , 138 teica:

aviācijas inženieris

Man ar ir inženiera diploms, neteikšu, ka daudz ko saprotu no velosipēdiem, tik cik bērnībā mācēju nokritušu ķēdi uzlikt. :)

Link to post
Share on other sites
AndrisBB

Te interesants video par Karbona rāmjiem. Tur gan var kautko lietderīgu uzzināt.

 

 

Link to post
Share on other sites
e = d

Šon redzēju velo, kam priekšā nav dakša. Ir tikai pusīte. Kas tas pa brīnumu? 

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
138

Mhm, leftijs ir lieta kur cannondale dizaina izpіderasīgumā ir pārspļāvuši pat apple (kas pamanījās uztaisīt peli bez pogām). Saules mūžu leftijam!

Tiesa, tās nav vienīgās vienpusējās dakšas uz pasaules :mrgreen2:

strida-lt-folding-bike-2.jpg

Link to post
Share on other sites
AndrisBB
Pirms 21 minūtēm , e = d teica:

Šon redzēju velo, kam priekšā nav dakša. Ir tikai pusīte. Kas tas pa brīnumu? 

Tam pašam Topstone, kuru skatos ir tāds izpildījums dārgākā versijā. Problēma viņiem ir noņemt priekšējo ratu. Tur mazliet jāpačakarējas, bemžu supports traucē utt. Kā arī neuzlikšu uz mašinas jumta, jo man dakšas velo turētājs. Tur vajag abas puses. 

 

Ja tu domāji ko līdzīgu šim. 

 

 

cannon-green-EV379979-6000-12.jpg

Link to post
Share on other sites
138
Pirms 17 minūtēm , AndrisBB teica:

Problēma viņiem ir noņemt priekšējo ratu.

Toties riepu var nomainīt ratu nenoņemot :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...