Jump to content

Automašīnām plāno būtisku nodokļu kāpumu 'rūpēs par klimatu'


mooopsis
 Share

Recommended Posts

versatile
Pirms 50 minūtēm , ervie teica:

lūk, ja rakstīts ka lielākā daļa plastmasas piesārņojuma rodas no 10 upēm (no kurām 2 āfrikā un pārējās āzijā), tad kāpēc par plastmasas maisiņiem un kokteiļsalmiem jāšizojas mums?

aļo, garažoček

a kur ražo lielāko daļu fiņķikļušku, kuras lietojam ikdienā - tev ir aipons made in Ogre un monitoram apakšā rakstīts Made by Silelis? Kur nonāk dzelži un plastmasa pārstrādei no visādājm gejropām un US&A? Pareizi, pie tām pašām upēm. Kur rok metālus bateriju ražošanai? Turpat. Cik lielam ne īpaši gudram cilvēkam jābūt, lai saliekot kartes "kur ražo manus mēslus" un "kur ir piesārņots" vienu virs otras, neieraudzītu sakarību?

Nē, nu, protams, ir otrs variants. Braukt un tur runāties, sak, upē mēslot nevajag. Ar katru individuāli. Gudlak, hevfan.

 

Jeb tava teroija ir ka vidusāzieši/austrumāzieši ahujeļi, sapirkuši katrs pa 40000 aifoniem un aiz gara laika sēž upes krastā un smalcina tos līdz mikroplastmasai?

Labots - versatile
  • Atbalstu 2
Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, ervie teica:

lūk, ja rakstīts ka lielākā daļa plastmasas piesārņojuma rodas no 10 upēm (no kurām 2 āfrikā un pārējās āzijā), tad kāpēc par plastmasas maisiņiem un kokteiļsalmiem jāšizojas mums?

Skaidrs, ka pērkot Ķīnā ražotus mēslus, un arī labas lietas arī mēs piedalāmies to Āzijas upju piesārņošanā. Man vairāk interesē, kā darbojas mehānisms, kad, iekasējot papildus nodokli pie mums, tiek glābtas tās Ķīniešu upes. Vienkāršākais skaidrojums - iekasē no mums to nodokli un mēs vienkārši fiziski nevaram tos mēslus tik daudz nopirkt. Kas vēl? Kraujam to  nodokļu naudu kuģos un sūtam uz Ķīnu, lai viņiem ir par ko glābt savu ekoloģiju? Tak nē jau! Kaut kā jau tā nauda tiek izlietota. Ka tik ne tādu pašu mēslu pirkšanai, tikai tie pircēji ir citi. Vai arī - var kāds ministrs par to naudu palidot biznesa klasē, un drusku vairāk piesārņot atmosfēru.

Labots - M_J
Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , versatile teica:

Kur nonāk dzelži un plastmasa pārstrādei no visādājm gejropām un US&A? Pareizi, pie tām pašām upēm. Kur rok metālus bateriju ražošanai? Turpat. Cik lielam ne īpaši gudram cilvēkam jābūt, lai saliekot kartes "kur ražo manus mēslus" un "kur ir piesārņots" vienu virs otras, neieraudzītu sakarību?

es vienkārši vēlos norādīt, ka samazināt globālo ražošanu liekajam patēriņam reāla iespēja NAV, jo vienīgā alternatīva tad ir "visiem doties uz laukiem un lietot sausās tualetes". (Ok, ir: ASV prezidents uzliek Ķīnai ievedmuitas, un šiem uzreiz ražošana sāk spazmot. piesārņošanu tas tā kā nemazina)

viss pārējais ir manuprāt reāla liekulība, un "s-du meklēšana zem lampas, kad d-sts ir tālu tumsā krūmos".

 

1 stundu atpakaļ, M_J teica:

iekasējot papildus nodokli pie mums, tiek glābtas tās Ķīniešu upes.

tur jau tā lieta, ka ķīniešu upes un pasaules okeānus tā neizglābsi. vienīgā prātīgā atbilde būtu 1) veidot risinājumus atkritumu vākšanai okeānos un 2)  pateikt ķīnietim "ned-s upē".

 

a ko vēl? var jau arī ražot tunbergas kas brauc uz ameriku (ievērojiet, ameriku, nevis ķīnu) , kas no kanceles raudošā balstelē bilst 'how dare you ..."

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

superKrona

Tā arī nesapratu, kuru nodokli mums iekasē par to ķīnas upju glabšanu (aka Mūžmežu stādīšana). Saprotu, ka visam nesekoju līdzi, bet nu tomēr!

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

alusbundza
Pirms 29 minūtēm , superKrona teica:

Tā arī nesapratu, kuru nodokli mums iekasē

par to, ka katru dienu ej uz poda, un iztērē tualetes papīru ....

Link to comment
Share on other sites

Īstena patiesība! Tas nodoklis tiek piemērots kartona utt. iepakojumiem, aprēķina reizi gadā un piestāda uzņēmumam. Var būt arī savādāka kārtība, ja esi īpaši šmucīgs. Privātie to pa tiešo neredz, gluži tāpat kā degvielas akcīzi baltmaizes batonā.

Labots - abi
Link to comment
Share on other sites

Pirms 43 minūtēm , superKrona teica:

Tā arī nesapratu, kuru nodokli mums iekasē par to ķīnas upju glabšanu (aka Mūžmežu stādīšana). Saprotu, ka visam nesekoju līdzi, bet nu tomēr!

Dabas resursu nodoklis. Citāts no likuma:

"Dabas resursu nodokļa mērķis ir veicināt dabas resursu ekonomiski efektīvu izmantošanu, ierobežot vides piesārņošanu, samazināt vidi piesārņojošas produkcijas ražošanu un realizāciju, veicināt jaunu, vidi saudzējošu tehnoloģiju ieviešanu, atbalstīt tautsaimniecības ilgtspējīgu attīstību, kā arī finansiāli nodrošināt vides aizsardzības pasākumus."

 Tur tajā likumā ir sarakstīts ļoti daudz un konkrēti, kā un par ko tas iekasējams, kādi sodi un tādā garā, bet pavisam maz un pavisam nekonkrēti kā ar šī nodokļa palīdzību kaut ko no minētā "veicinās, ierobežos, samazinās, atbalstīs, nodrošinās ... bla, bla, bla ..." Ei nu sazini vai Ķīnas upes arī glābs, vai tikai ballīti par to naudu sarīkos.

Link to comment
Share on other sites

superKrona
pirms 14 stundām , M_J teica:

Dabas resursu nodoklis

Bet tas jau sen radīts un ir Latvijas nodoklis (nauda budžetā) un mērķis - neizdevīgi ražot atkritumus. Bet kāpēc to biedri piemin pie Ķīnas upēm un Brazīlijas mežiem?

Link to comment
Share on other sites

Raimonds1

Ekoloģisks pasākums. Auto stāv 50-100-150 km no Rīgas 10-12 stundas pie dzelzceļa stacijas un nekur nebrauc. Pat, ja tas ir vecs 2.5 litru motora dīzelis. Tas brauc 10-20-50 km, nevis 100-200-300 km dienā.

Kontroles sistēma - ka tas auto tiešam tur stāv un nebrauc un tam saimniekam tajā Rīgā ir darbs vai kaut kāds pasākums, kaut kā teātra vai izstādes biļete, konference vai kas cits. Bonusi - vilciena biļete - 30-50% mazāk, auto nomas atlaide 10-20-30%, sabiedriskā transporta dienas biļete 5 eiro vietā 3 eiro. Auto nodokļa atlaides, ja tas maršruts ir vismaz 150 dienas gadā.

Reāli pierādāms eko pasākums.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

superKrona
Pirms 19 minūtēm , abi teica:

pārējais – kā vienmēr

Nu zinot to, ka tapšanā un ķūnēšanā smagi iesaistīti tika tieši Latvijas iepakojumu ražotāji, interesanti, kas ir tas, kas "kā vienmēr"?

"Zaļo punktu" te nevajag minēt, tas ir privāts kantoris un slauc brīvprātīgos un tiešām tikai, lai sarīkotu sev baļukus.

Labots - superKrona
Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, Raimonds1 teica:

sabiedriskā transporta dienas biļete 5 eiro vietā 3 eiro (..) Reāli pierādāms eko pasākums.

Vai pareizi saprotu, ka tu ierosini pacelt sabiedriskā transporta biļešu cenas 3.5x, lai tas kaut cik strādātu? Šķiet, labs variants, kā likvidēt sabiedrisko transportu kā gaisa piesārņotāju.

 

Rīgā mēneša biļete darba dienām vienam maršrutam maksā 30 eur (jeb ~1.40 eur dienā).

Link to comment
Share on other sites

pirms 20 stundām , M_J teica:

iekasējot papildus nodokli pie mums, tiek glābtas tās Ķīniešu upes

Manliekas Kinai neviens neko neuta, pashi vinji lieli un vareni un daudzas jomas apsteidz to pasu EU un veljovarairak LV.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Raimonds1 said:

sabiedriskā transporta dienas biļete 5 eiro vietā 3 eiro

Interesanti, kurš šo subsidēs? Valsts, tas ir nodokļu maksātāji, Rīgas pašvaldība? Tak domā ko bubini! Nauda ne no kurienes nerodas!

Labots - rubb
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 38 minūtēm , ArnisR teica:

Klimata histēriķus vajag sist ar slapju grīdaslupatu. 

aha. vislabāk situāciju ilustrē šis teikums:

UN Food and Agriculture concludes that food production will rise 30 percent by 2050 unless “sustainable practices” are adopted in which case it would rise just 10 to 20 percent.

UN blablabla secina, ka līdz 2050.gadam pārtikas ražošana pieaugs par 30%, pie noteikuma, ka "ilgtspējīgās metodes" NETIEK pieņemtas. (tad pieaugumu prognozē tikai 10-20%)

Link to comment
Share on other sites

Raimonds1
pirms 2 stundām , binary teica:

Vai pareizi saprotu, ka tu ierosini pacelt sabiedriskā transporta biļešu cenas 3.5x, lai tas kaut cik strādātu? Šķiet, labs variants, kā likvidēt sabiedrisko transportu kā gaisa piesārņotāju.

Rīgā mēneša biļete darba dienām vienam maršrutam maksā 30 eur (jeb ~1.40 eur dienā).

Es tik reti esmu Rīgā, ka parasti pērku dienas biļeti, tā maksā 5 EUR un der visiem maršrutiem, nezināju mēneša biļešu cenas. Tur gan ar to uzskaites sistēmu viņiem bija kaut kādas problēmas, jo vienreiz turp un atpakaļ braucu ar vienu un to pašu autobusu vai tramvaju un šis sāka pīkstēt, kā šitā biļete te jau reģistrēta. Kāds nebija izdomājis, ka dabā tā var būt, ka aizbrauc turp un atpakaļ ar vienu un to pašu transporta līdzekli. Tas bija pirms pāris gadiem, gan jau tagad ir salabots un tā sistēma saprot, ka biļetes reģistrācija desmitos un vienpadsmitos no rīta nav mēģinājums reģistrēt un braukt otrreiz ar to pašu biļeti. Sevišķi tāpēc, ka viens maršruts ir turp un otrs ir atpakaļ.

 

Lai vai kā, Rīgas maksas autostāvvietās transportlīdzekļu atrašanās laiku kontroles sistēma ir un kaut ko līdzīgu varētu ieviest pie dzelzceļa stacijām. Pie tam auto atrašanos pilsoņu īpašumā tā varētu kaut kā savienot ar tā reālu lietošanu un pierādīt visādām Eiropas institūcijām, ka tas vāģis īpašumā ir, bet 200 dienas gadā tas 10 stundas dienā stāv dzelzceļa stacijas stāvlaukumā. Tas būtu pilnīgi reāls, pierādāms, konkrēts ekoloģisks pasākums.

 

24.09.2019 Dienas personība ar Veltu Puriņu. Tālis Linkaits.

xtv.lv/rigatv24/video/mKrpYwLa70W-24_09_2019_dienas_personiba_ar_veltu_purinu

22.30 Linkaits - ...neizskatāmies labi... nav tādas naudas.... mērķis, lai tomēr izvēlētos tādu, kura ir mazlitrāžas, izmešu ziņā vai ar citām degvielām... alternatīvu degvielu stimulēšanu - LNG, CNG, elektrouzlādes stacijas veicinās elektromobiļu lietošanu.... braukt ar sabiedrisko ... vilciens arī esot labs....

LNG un CNG - reāls pasākums.

Labots - Raimonds1
Link to comment
Share on other sites

versatile
pirms 2 stundām , binary teica:

Rīgā mēneša biļete darba dienām vienam maršrutam maksā 30 eur (jeb ~1.40 eur dienā).

Tik bēda tāda, ka lielākā daļa Rīgas ar vienu maršrutu var iet ieskrieties. Un maršrutu galapunktos nav stāvvietu.

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nu te jau taksis atkal izmaksās X reizes vairāk nekā sab. transporta dienas biļete. 
sēdies, divi!

Link to comment
Share on other sites

Pirms 28 minūtēm , Tuubijs teica:

sēdies, divi!

Nuu, ja vienmēr tikai divi poundi kabatā, tad tas tā...☺️

Bet vēl, kā cilvēks rakstīja...

pirms 1 stundas , M_J teica:

Vienreiz

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 3 stundām , Raimonds1 teica:

Es tik reti esmu Rīgā, ka parasti pērku dienas biļeti, tā maksā 5 EUR un der visiem maršrutiem, nezināju mēneša biļešu cenas. 

Es Rīgā esmu teju katru dienu, arī mēneša biļešu cenas nezinu, tāpat nezinu dienas biļeti. Kad palieku bez privātā transporta, tad statoilā nopērku dienai 2gab etanolus e-talonus (varētu jau pirkt pie šofera, bet … nepārdod, atstāj aiz durvīm). Bet nu tak tavā "aprēķinā" tika pieņemts, ka cilvēks tā vietā, lai ikdienā uz Rīgu brauktu ar privāto auto, pārsēstos uz sabiedrisko - nu tad arī jāiekļauj tai aprēķinā piemērotākās biļetes, nevis kaut kādus dārgākos variantus. Pretējā gadījumā nekādu ekonomiskumu un/vai ekoloģiskumu tur nevar pierādīt.

 

pirms 2 stundām , versatile teica:

Tik bēda tāda, ka lielākā daļa Rīgas ar vienu maršrutu var iet ieskrieties. Un maršrutu galapunktos nav stāvvietu.

Tak Raimonds1 gribēja auto atstāt 50-100-150 km no Rīgas, ar starppilsētu sabiedrisko aizbraukt līdz Rīgas centram un pēc tam no centra jau līdz kaut kādai nebūt darba vietai (kura vairumā gadījumu katru dienu atrodas vienā un tai pašā vietā, nevis dienas laikā izlēkājas pa visu Rīgu). Tiešām no Rīgas centra nevar ar vienu maršrutu nekur tikt? Ne uz centru, ne uz Imantu, ne uz Teiku? Nekur?

 

Tiešām nezinu. Man aktuāla parasti ir pārvietošanās starp Imantu (auto serviss, kur palieku bez auto :D) un Pļavniekiem (darbs), savā ziņā ir paveicies - ja atmiņa neviļ, tad der 263. mikriņš. Cik ir bijusi nepieciešamība tikt no centra līdz da jebkurai citai vietai, tad arī īsti neesmu jutis vajadzību pēc diviem sabiedriskajiem.

Labots - binary
Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, Tuubijs teica:

sēdies, divi!

sēdies pats divi.

cilvēks rakstīja: Lai pārvietotos starp šīm vietām ar sabiedrisko transportu, patērēju stipri vairāk laika, kā biju plānojis, dažu stundu vietā izķēzīju visu dienu

viņa gadījumā - tikai taksis, un ātrāk un mazčakarīgāk nekā privāto auto, vairumā gadījumu.

ideāls piemērs teicienam - laiks ir nauda.

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 24 minūtēm , binary teica:

Tak Raimonds1 gribēja auto atstāt 50-100-150 km no Rīgas

Kur tad tas auto ir jaatstaj? Ventspili, Liepaja, Rezekne vai D-Pili? 150km radius ap Rigu jau ir EST un LT teritorija :D 

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , ervie teica:

viņa gadījumā - tikai taksis

Taksis tāds pats vieglais auto vien ir. Kāda starpība vai pārvietojos pa pilsētu ar savu auto vai citu tādu pašu, turklāt vienas pakaļas vietā tiek vadātas divas. Ekoloģiskais ieguvums tikai ārpus pilsētas. Lai gan, man liekas, ka dīzeļvilcienā ar pārdesmit pasažieriem vagonā, rēķinot uz vienu cilvēku, tiek pārvietots tāds pats vai pat lielāks dzelžu daudzums, kā braucot tam cilvēkam ar auto. Un ja vēl tas vilciens apstājas un uzsāk kustību ik pēc 5  km, uzņemot/izlaižot katrā tādā stacijā 2-3 cilvēkus. Turpceļš jau bija jauks. Tā vietā lai stūrētu varēju paskatīties pa logu, kaut ko palasīt, lai gan tas pasākums ar visām tām n-tajām pieturām stipri ievilkās. Atpakaļceļā, pilnajā autobusā, viss pozitīvais iespaids dzēsās. Un jāatceras, ka braucot ar sabiedrisko, tu neko lielāku vai smagāku par nelielu rokas bagāžu ne turp, ne atpakaļ nogādāt nevarēsi. Protams, ja brauc tikai uz vienu punktu, bez kādas bagāžas (uz darbu), tad tā shēma ar sabiedrisko strādā (manuprāt gan ir stulbi braukāt 50-100 km uz darbu). Lauciniekam, kurš vienreiz mēnesī, vai retāk aizbrauc uz Rīgu, tas neder.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 29 minūtēm , M_J teica:

Protams, ja brauc tikai uz vienu punktu, bez kādas bagāžas (uz darbu), tad tā shēma ar sabiedrisko strādā (manuprāt gan ir stulbi braukāt 50-100 km uz darbu).

Man nav gluži 50-100 km, bet nu ar saviem 40-50 km necik daudz neatpalieku. Kas tieši tajā ir stulbi? Līdz darbam (Rīgā) 35-40 minūtes, strādāt varu puslīdz savā jomā (lai gan mazliet pietrūkst sarežģītības, profesionālas dabas izaicinājumu), ārpus darba laika varu baudīt svaigu gaisu. Neko diži stulbu tajā nesaskatu. Nu jā, 100km līdz darbam ikdienā laikam negribētos braukt. Vismaz ne līdz brīdim, kad vairs nevajadzēs pievērsties uz ceļa notiekošajam.

Link to comment
Share on other sites

Raimonds1

Auto noma taču arī ir. Te jau būtu valstij un pašvaldībai jādomā, kā to pilsoni, kas tomēr tos vairākus desmitus kilometru braucis ar to vilcienu, pēc tam ērti un ātri izvadāt pa pilsētu un savlaicīgi atkal nogādāt līdz tam vilcienam.

 

Tas tādā gadījumā, ja to ekoloģiju vispār un pilsētā arī reāli vajag.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 28 minūtēm , snukurins teica:

Neviens pie pilna saprāta esošs arpusridzinieks nebrauks uz Rīgu ar sabiedrisko transportu kārtot lietas.

Brauca, brauc un brauks..

Savus šizofrēniskos uzskatus vari aiztaupīt šajā transporta sakarā. Ir pietiekami daudz cilvēku, kam nav personīgā transporta, lai tiktu kārtot lietas.

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , snukurins teica:

Es gan nepazīstu arī tādus kam nav auto un tiesību.

Tu gan varētu pazīt tādus, kam ir auto, bet nav tiesību :mrgreen2:

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 50 minūtēm , AndrisBB teica:

Un ka tad lietas karto tie kam nav ne auto, ne tiesibu. Tie laikam uz Rigu pa gaisu lido.

 Kādreiz nebija ne viena, ne otra. Nodarbojos ar lietām, kam nevajag ne auto ne tiesības. Bet lai darītu to, kas patīk, kam redzu jēgu, vajag gan vienu, gan otru. 

 

Pirms 45 minūtēm , binary teica:

Kas tieši tajā ir stulbi? Līdz darbam (Rīgā) 35-40 minūtes

 Varbūt ne stulbi. Nav žēl tās 35-40 minūtes? Katru dienu 2 reizes! Maršruts līdz riebumam pazīstams un apnicis. Tāpat nevari darīt neko citu, nevari atslābināties, visu laiku jāseko situācijai uz ceļa. Tas nav tā kā mājā, kad vasarā vari iziet ārā, pastrādāt dārzā, ziemā kaut ko piekārtot istabā. Man ir žēl ceļā pavadītā laika. Man ir žēl rindās pavadītā laika. Veikalos, paldies Dievam tagad rindās nav jāstāv, bet ja gadās darīšana ar Valsts iestādēm, tad no tā izvairīties nevar. Man ir žēl tā laika un attāluma, kad ir jāierodas fiziski pēc kāda papīra, kuram neredzu nekāda iemesla, kāpēc tas nevarētu būt elektroniskā formātā. Man ir ļoti, ļoti žēl laika, kad es dabūju braukt kādas divas stundas, lai novērstu kādu tīro sīkumu, jo otrā galā nav neviena, kam varētu iestāstīt, kā tas darāms.

  • Atbalstu 2
Link to comment
Share on other sites

Pirms 15 minūtēm , M_J teica:

 Man ir ļoti, ļoti žēl laika, kad es dabūju braukt kādas divas stundas, lai novērstu kādu tīro sīkumu

Neņem klientus, kuri atrodas tālu. Ņem tikai tādus, kuri atrodas uz tavas ielas.

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

Pirms 10 minūtēm , M_J teica:

Varbūt ne stulbi. Nav žēl tās 35-40 minūtes? Katru dienu 2 reizes! 

Nēnu tādā ziņā strādāt vispār ir stulbi. Ir man žēl tās 9-10 stundas, ko ik dienas nākas veltīt darbam, lai sasniegtu citu cilvēku izvirzītus mērķus. Bet nav baigi daudz variantu.

 

Pirms 11 minūtēm , M_J teica:

Tas nav tā kā mājā, kad vasarā vari iziet ārā, pastrādāt dārzā, ziemā kaut ko piekārtot istabā.

Nav darba - nav mājas.

 

Pirms 11 minūtēm , M_J teica:

Man ir žēl ceļā pavadītā laika.

Ja es nepavadītu to laiku ceļā, tad ārpus darba nevis elpotu svaigu gaisu, bet nīktu starp četrām sienām un klausītos, ko kaimiņi dara otrpus sienai.

Jāpiebilst gan, ka laikā, kad dzīvoju Rīgā (Imanta, Dārzciems) vai pavisam tuvu Rīgai (Baloži), ceļā parasti sanāca pavadīt vismaz tik pat daudz laika kā tagad.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Pirms 38 minūtēm , binary teica:

Nēnu tādā ziņā strādāt vispār ir stulbi. Ir man žēl tās 9-10 stundas, ko ik dienas nākas veltīt darbam, lai sasniegtu citu cilvēku izvirzītus mērķus.

 Jā tas vienmēr ir kompromiss. Cenšos izvēlēties tādus darbus, kur tie citu cilvēku mērķi būtu interesanti arī man. Lai tās stundas dotu labumu klientam, un būtu interesantas man. Ja vēl par to samaksā, tad pavisam labi. Protams, finansiāli šāda pieeja nav pati izdevīgākā, toties sajūta krietni labāka, kā darot kaut ko trulu, par ko labi maksā. Ir mēģināts.

 

Pirms 54 minūtēm , ggg97 teica:

Neņem klientus, kuri atrodas tālu. Ņem tikai tādus, kuri atrodas uz tavas ielas.

 No tās pašas sērijas - tā ir maksa par to, ka dari to, kas liekas interesants.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 11 stundām , Raimonds1 teica:

Auto stāv 50-100-150 km no Rīgas 10-12 stundas pie dzelzceļa stacijas un nekur nebrauc.

Ap 50km rādiusā ap Rīgu tā nelielos apmēros notiek - ir cilvēki kas no sava meža vidus uz darbu Rīgā braukā ar auto līdz vilcienam un tālāk ar vilcienu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , snukurins teica:

Nu es tādus nepazīstu.Es gan nepazīstu arī tādus kam nav auto un tiesību.

Ko nu stasti, pils ar tadiem cilvekiem. Drizak pat vairak cilvekiem nav auto, neka ir.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 15 minūtēm , AndrisBB teica:
pirms 2 stundām , snukurins teica:

Nu es tādus nepazīstu.Es gan nepazīstu arī tādus kam nav auto un tiesību.

Ko nu stasti, pils ar tadiem cilvekiem. Drizak pat vairak cilvekiem nav auto, neka ir.

Aj, ko tur. Šņukurs takš mums buržujs, un viņa draugu un paziņu lokā ir tikai augstā kategorija, kur tādu dīkdieņu bez auto un tiesībām nav..

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...