Jump to content

Vai latviešiem ir Sprīdīša liktenis?


Arcane
 Share

Recommended Posts

Pirms 5 minūtēm , ieleja teica:

bet nu es vispār paskeptisks par Latvijas militāro virsvadoņu izpratni par mūsdienu karošanu

Skepse nevietā..

Izpratne militārajā jomā LV spēkos ir samērā augstā līmenī.. iespējas, tas gan cits stāsts.

Link to comment
Share on other sites

Teiksim tā: sākās totāla krīze un naftai cena tipa 200-300$, tad tas vilciens paliks izdevīgāks. Nu ceru ka tas būs uz elektrību. Pie patreizējām naftas cenām... cik masās tā dzelzceļa infrastruktūras uzturēšana? Nu kad kādam projekta bīdītājam pajautā kāds ir ekonomiskais pamatojums, parasti sākās diža muldēšana politiķu stilā, kad nekas nav pateikts.

Link to comment
Share on other sites

Eu, veči! Vēl tas RailBaltic ir jāuzceļ un jāpalaiž!?

Varētu taisīt totalizatoru par cik procentiem celtniecība sadārdzināsies (plūstošās smiltis, karsta kritenes tai skaitā)...

 

p.s. nē, tas nav no sērijas vissirslikti ?, bet no iepriekšējo projektu pieredzes. Vēl derētu pietura jaunajā akustiskajā koncertzālē.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Primārais RB uzdevums ir sarūpēt vecās Eiropas smagajām industrijām kreptīgu kumosu.

 

Pirms 3 minūtēm , oxygen teica:

Teiksim tā: sākās totāla krīze un naftai cena tipa 200-300$, tad tas vilciens paliks izdevīgāks. Nu ceru ka tas būs uz elektrību.

Lai RB nodrošinātu ar elektrību, kautko nāksies sadedzināt. Vēja parki un hidroelektrostacijas ar savu mainīgo  ražīgumu visu vienmēr nenosegs.

Link to comment
Share on other sites

Nu domāju ka tik traki nebūs, jo tas viss pasākums notiks zem lielā EU papēža. Bet nu šā vai tā gan jau būs, kas pamanīsies uzvārīties..

Var sanākt tāpat kā ar Dienvidu tiltu, kad pēkšņi pirms celtniecības visas zemes tiek sagādātas un iztirgotas par nereāliem cipariem.

Labots - Stasss
Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , ggg97 teica:

Lai RB nodrošinātu ar elektrību, kautko nāksies sadedzinā

 Nu elektrībai jau cena pacelsies, bet, domāju, ja sāksies krīze, fiksi aizmirsīs par ''zaļo'' enerģiju un sāks kurināt gan ogles, gan atomstacijas. Nu elektropārvades līnijas jau ir uz kaimiņiem. Nekur jau nespruks. Lidmašīnai vai kuģim nepieliksi elektrības vadu.  Vilcieni tādā ziņā ir krietni priekšā .

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , Stasss teica:

Nu domāju ka tik traki nebūs, jo tas viss pasākums notiks zem lielā EU papēža.

Nevajag aizmirst, ka arī mūsu valstij šajā projektā jāsedz zināms līdzmaksājums daudzu miljonu apmērā. Principā es esmu par RB. Abām rokām par RB principā. Bet situācijā, kad jau tagad briest šūmēšanās, kad valsts sektorā pat ar likuma spēku solītās algas neesam spējīgi samaksāt, kā tas RB žabo žņaugs mūsu kaklu?

Link to comment
Share on other sites

Vēl jautājums kā būs ar to EU naudu, ja Briti aiziet prom no ES. Viņi deva krietnu naudu. Arī ES ekonomika sašūposies . Beigās var izrādīties ka paliks pusratā.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 53 minūtēm , ieleja teica:

no vienas puses, man liekas aicinoši vakarā iekāpt ērtā vilcienā un no rīta pmosties Berlīnē, bet cik tas izmaksās? skaistie Francijas vilcieni ir arī ar "skaistām" biļešu cenām

Vispār jau vilcienu ziņā LV ir mazliet atrauta no pārējās Eiropas. 

Pagāšvasar izmantoju Eurorail, lai paceļotu mazliet pa Eiropu. Biļete uz 7 dienām ir apmēram 350 Eur (jauniešiem lētāk) un var braukt cik vēlies. Pietam tās 7 dienas nav jāizmanto pēc kārtas, bet mēneša laikā. Mans brauciens sanāca 2 nedēļas, pabiju 9 valsīts, dažās dienās sanācas pabūt 2 valstīs, piemēram no rīta atbrauc uz Budapeštu un vakarā prom uz Bratislavu.

Vienīgās divas valstis, kur biļete nedarbojas un nav iespējams aizbraukt ir LV un EST, pat uz Baltkrieviju var :D

Kautkad tuvākajā laikā domāju izmēģināt UK -> NL -> DE -> DK -> SWE -> FIN -> EST -> LV

 

https://www.eurail.com/en/eurail-passes

 

 

 

Labots - AndrisBB
  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Tie briti nemaz tā nesašūmēs to budžeta grozu, kā te runā. Domāju, trauksmei nav pamata. Jautājums, kad vēl viņi aizies, un vai VISPĀR aizies..

Vairāk uztrauktos par to - ja viņi aizies, vai vispār tai savienībai nezūd jēga, un visi nesāk skriet kur kurais..

Link to comment
Share on other sites

Pirms 13 minūtēm , oxygen teica:

Vēl jautājums kā būs ar to EU naudu

Polji "paņem" tik cik UK iemaksā, Poļiem būs jāpierauj jostas :D

 

download.png

Link to comment
Share on other sites

Raimonds1
Pirms 25 minūtēm , Jurkins teica:

Eu, veči! Vēl tas RailBaltic ir jāuzceļ un jāpalaiž!?

Varētu taisīt totalizatoru par cik procentiem celtniecība sadārdzināsies (plūstošās smiltis, karsta kritenes tai skaitā)...

 

p.s. nē, tas nav no sērijas vissirslikti ?, bet no iepriekšējo projektu pieredzes. Vēl derētu pietura jaunajā akustiskajā koncertzālē.

 

Tev nemaz nav svētku sajūtas! Ir taču Patriotu nedēļa!

Link to comment
Share on other sites

Just now, Raimonds1 teica:

Ir taču Patriotu nedēļa!

Nu Tu varbūt vari labprātīgi pieteikties OIK komponenti maksāt 2X lielāku. Esi patriots!

Link to comment
Share on other sites

Arpats, lasu dažus atzinumus par RB un vnk kasu galvu...

 

Dzelzceļš ir vislētākais transporta veids kravām, tad ir kuģi, tad autotransports, visbeidzit lidmašīnas kā visdārgākais... Beidzot būs iespēja pārvest no ziemeļiem līdz dienvidiem normāli kravas, bez pārkraušanām ostās. Tāpat arī tas pašas Ķīnas/krievu kravas mēs varam vnk pārlikt no viņu sliežu platuma uz ES sliedēm bez jebkādām pārkraušanām ostās vai fūrēs. Rezultātā šī infrastruktūra paver iespējas šeit darboties lieliem industrialiem uzņēmumiem (tak daudzi šeit grib, lai ražo "reālas lietas", nevis tikai pakalpojumus), Latvija transporta infrastruktūras ziņā būs pieslēgta Eiropai arī dzelceļa ziņā beidzot un ieguvēji būs visi, arī autobraucēji, jo samazināsies fūru plūsma

 

Cilvēku pārvadāšana šeit ir sekundāra, bet tomēr arī ērta alternatīva lidojumiem, jo līdz Berlīnei, Tallinai , Polijai tiksi daudz ērtāk nekā ejot cauri visam lidošanas procesam.

Link to comment
Share on other sites

No kādiem ziemeļiem?


Pirms 6 minūtēm , Zin... teica:

Beidzot būs iespēja pārvest no ziemeļiem līdz dienvidiem normāli kravas, bez pārkraušanām ostās

 

Link to comment
Share on other sites

Raimonds1

Man gan ir svētku sajūta! Valsts taču mums ir! Nu ir visādi.... un citādi..., bet mums ir sava Latvija!

-----------------------

OIK sākās tad, kad viens politiķis paziņoja, ka megavatu tērē desmit gados un žurnālists to palaida garām. Es gan to pāris reizes medijos atgādināju, bet  nevienu tas neinteresēja. regulāri kilovatstundu vietā kilovati, nekādas reakcijas uz eksaktām nejēdzībām. Man tā OIK afēra liekas godam nopelnīta. Kā var pamanīt blēdīibas, ja nezin pamatjēdzienus?

Link to comment
Share on other sites

Pirms 18 minūtēm , ggg97 teica:

No kādiem ziemeļiem?

Ja paskatās uz kartes, tad Igaunija ir diezgan lielos "ziemeļos" no jebkuras vietas, kur ar to vilcienu varēs aizbraukt.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Ko no turienes vest, ogles?


Pirms 3 minūtēm , AndrisBB teica:

Ja paskatās uz kartes, tad Igaunija ir diezgan lielos "ziemeļos" no jebkuras vietas, kur ar to vilcienu varēs aizbraukt.

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , ggg97 teica:

Ko no turienes vest, ogles?

 

 

 

 

Ja ne uz igauņiem, tad no un uz skandināviem, kas tur pat pāri dīķim netālu.

Link to comment
Share on other sites

Finieri.

Vēl jau var arī kautko atvest no dienvidiem, piemēram tomātus, iespējams lētāk.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Mums galvās ir iesēdies tikai viens - izrakt, saražot, pārvest aizvien vairāk, vairāk, vairāk... vairāk.

 

Pirms 20 minūtēm , Raimonds1 teica:

Man gan ir svētku sajūta!

Es jau neteicu, ka man nav svētku sajūta! Bet tāpēc jau nav jālepojas ar OIKu, otkatiem, korupciju u.t.t.?

Link to comment
Share on other sites

Pirms 37 minūtēm , Zin... teica:

Beidzot būs iespēja pārvest no ziemeļiem līdz dienvidiem normāli kravas, bez pārkraušanām ostās.

 

Link to comment
Share on other sites

Visticamāk, ja būs RailBaltic, tad uzražos arī tuneli starp igauņiem un somiem. Somiem tas būs ļoti nepieciešams.

Baumas jau klīda.

Link to comment
Share on other sites

@ggg97 pārlikt pilnus konteinerus uz sliedēm nav tas pats, kas pārkraut tās kravas kā Rīgas ostās ogles un jā, plānots arī tiek sliežu ceļš līdz Helsinkiem

 

Jebkurā gadījumā vispirms ir jābūt infrastruktūrai, lai augtu ražotnes nevis otrādi

Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , Zin... teica:

plānots arī tiek sliežu ceļš līdz Helsinkiem

Kurš plāno/investēs, ķīnieši?

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

Pirms 5 minūtēm , snukurins teica:

Galvenais stulbums kas tiek pieļauts ir tas ka nebūs dzelzceļa staciju.Optimāli apmēram 50km viena no otras.Tas ļautu braukt uz darbu Rīgā bet dzīvot ne Rīgā,pareizāk sakot nevis braukt uz Rīgu bet gan Rīdziniekiem dzīvot ārpus Rigas,saprātīgs attālums apmēram 25km no līnijas..Viena no tām Ainažos,otra Bauskā.Igauņi gudrāki laikam,shēmā redzēju Pērnavu

Šis pasākums nav domāts lai no Salacgrīvas uz Ainažiem pēc alus brauktu pēc 10tiem..

Tad jēga no tāda ātrvilciena, ja viņš nepaspēj vēl grīdā iemīt, kad jau jāmet pa pederi.

Labots - Stasss
Link to comment
Share on other sites

Pirms 5 minūtēm , ieleja teica:

kas savām konkrētām kravām skatās cenas, termiņus, drošību un uzticamību, nevis sliedes labi, spārni slikti

Sliedes vislētākās un ar iespēju vest daudz un uzreiz, spārni visātrākie, bet dārgi un mazus apjomus, tādēļ jā, jāskatās, kas konkrēti ir izdevīgāk...

 

Pirms 4 minūtēm , snukurins teica:

Kravas vadāt ar dzelzceļu izdevīgāk ir lielos attālumos,domāju ka Lietuva un varbūt arī Polija ir par tuvu tam.

Slikti atkal domā... Kas ir lētāk un ērtak? Nosūtīt 50 atsevišķas fūres un maksāt 50 fuuristiem vai nosūtīt 50 konteinerus uzreiz līdz tai pašai Tallinai

Link to comment
Share on other sites

Pirms 7 minūtēm , snukurins teica:

Kravas vadāt ar dzelzceļu izdevīgāk ir lielos attālumos,domāju ka Lietuva un varbūt arī Polija ir par tuvu tam.

Un nevajag aprobežoties ar Lietuvu, Poliju.. Tas ir savienojums ar visu Eiropu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 8 minūtēm , ieleja teica:

bet ķīnieši gatavi ja viņi ir noteicēji, projektētāji, celtnieki

Ķiniešus pieminēju jauši.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 10 minūtēm , ieleja teica:

 

liekas, ka organizē kaut kāds igauņu Minhauzens (aš), bet ķīnieši gatavi ja viņi ir noteicēji, projektētāji, celtnieki

 

Ķīnietis ar lielāko prieku investēs uz šādiem noteikumiem.. bet ka tik nākotnē nenākas smagi nožēlot, jo parāda sajūta žņaugs nost ar savu "maigo" varu.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , Stasss teica:

Ķīnietis ar lielāko prieku investēs uz šādiem noteikumiem..

kīniets lien visur. Paskat, Āfrikā krievi investē miljonus, bet ķīniets, izrādās ir ieinvestējis vismaz 10× vairāk. 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , snukurins teica:

It kā jau pa vienām sliedēm var braukt dažādas nozīmes vilcieni.Nekas netraucē palaist ekspresi un tai pat laikā izmantot sliedes arī reģionāliem pasažieru pārvadājumiem.Rīgas-Ainažu gadījumā tie varētu būt arī tūristi kas apmeklē pludmali.

Tam mums jau ir dzelzceļa infrastruktrūra, un nule jau būs jauni vilcieni. Tā ka ar RB te nekāda sakara.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , snukurins teica:

lētāk un ātrāk jā,bet Tu piemirsti ka tādā gadījumā abos galos ir loģistikas centri kuros pārkraut un glabāt tos 50 konteinerus arī maksā nemazu naudu.

Tāpat lētāk nekā 50 fures, kas tāpat nonāks loģistikas centros, kur tiks šķiroti un pārkrauti... Nerunājot par to, ka atslogo ceļus

Link to comment
Share on other sites

Pirms 5 minūtēm , Stasss teica:

Tam mums jau ir dzelzceļa infrastruktrūra, un nule jau būs jauni vilcieni. Tā ka ar RB te nekāda sakara.

Maz ticams ka arī EU dotu naudu, lai vedātu "atpūtniekus" uz Ainažiem ieraut kādu aliņu un pludmalē pagulšņāt.

Tā ir vistīrākā investīcija biznesam, nevis plezīram. Vest kravas, vest cilvēkus starp pilsētām no kurām ir ko vest.

No Ainažiem ātrvilcienam nav ko vest. Nekur starp mazām pilsētelēm ātrvilcieni nekursē. 

Labots - AndrisBB
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 7 minūtēm , snukurins teica:

Un uz kurieni tad tie vilcieni brauks?Pat neredzu jēgu.Laikam bija Saulkrasti un Jelgava.

Visi vietējie elektrificētie maršruti. Turpat, kur brauc jau šobrīd.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 11 minūtēm , snukurins teica:

es?par to ka ir kāds minimālais attālums kurā nav izdevīgāks dzelzceļš par fūrēm.Cik liels tas ir nezinu bet domāju ka Viļņa-Rīga vai Tallina-Rīga ir par tuvu.

Vēlreiz, nodarbināt vienu vilcienu sastāvu ir lētāk, izdevīgāk, ekoloģiskāk, loģiskāk nekā 50 fures, kaut 100km attālumā


Pirms 1 minūtes , snukurins teica:

Nevis biznesam bet gan lielajam biznesam,ja par mazo biznesu tad tam arī vajag klientus.

Lielais bizness rada iespējas mazajam biznesam ? tev tas būtu jāzin

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , snukurins teica:

Atpūta un tūrisms arī ir bizness

Tam jau Stasss teica ir vietējie vilcieni. Rīga pa lielam ir vienīgā vieta, kur ir vērts speciāls vilciens, citur vienkārši pat ja būto ko redzēt vai darīt nav ekonomiski pamatoti nemaz piestāt. 

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...