Jump to content

Par dzīvi Latvijā, par šo forumu, un kaut ko no tā..... .


alusbundza

Recommended Posts

  • Replies 27.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • snukurins

    1772

  • Racer

    1293

  • ieleja

    1195

  • alusbundza

    1041

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Par datoru pirmsākumiem skolās. Biju visā tajā lietā iekšā. Skolā sāku strādāt 88-jā un skolas vadība izdomāja, ka man kā jaunajam fizikas un matemātikas skolotājam būs jāmāca arī informātika. Tika ie

Domubiedri, mūsu vienam no maestro paliek 60 gadi dzīves,  @Didzis turies:   Veci, Nu Daudz Laimes!!!! Ko tev vēl vēlēt, noteikti veselību! Turies veci, Tu esi pēdējais dinozaurs ineta paaudz

Video sižets no Pļavniekiem pēcpusdienā. 1609434133915.mp4

Posted Images

Pirms 38 minūtēm , Jurkins teica:

lai airBaltic akcijas BŪTU jānopērk katram Latvijas iedzīvotājam.

Domā tas ir sūdīgāk, kā tagad, kad akcijas paliek kur ir, bet no budžeta piemet?

Link to post
Share on other sites
Jurkins
pirms 2 stundām , ImissimI teica:

Domā tas ir sūdīgāk

Sūdi savādāki. Un 2x vairāk. I no budžeta piemetīs, i akcijas ietrīs.😁

Link to post
Share on other sites
pirms 5 stundām , Jurkins teica:

airBaltic akcijas BŪTU jānopērk katram Latvijas iedzīvotājam

 

vai tad AirBaltic nav visu Latvijas iedzīvotāju lepnums, kas nes Latvijas vārdu pasaulē?

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
Pirms 21 minūtēm , AndrisBB teica:

AirBalticam nav ne vainas

 

tad jautājumu uzstādīšu savādāk, vai Latvijas nodokļi tā "nav ne vainas" dēļ ir gatavi piemaksāt katru gadu tos 50-100-200 miljonus €, lai mums būtu tāds "nacionālais dārgums, sava aviokompānija" AirBaltic? (un izskatās, ka aviobizness daudz kur ir visu laiku jāatbalsta)

 

 

Link to post
Share on other sites
darklight

Neesmu iedziļinājies, bet vai tad tā ir, ka visu laiku tikai jāatbalsta un jāatbalsta? Pēdējā gada rādītājus nav jēga ņemt vērā, jo ar zaudējumiem strādā visi. Un AirBaltic no cenas un kvalitātes attiecības viedokļa ir baigi OK kompānija. Zinu arī ne vienu vien cilvēku, kas tikai ar to vien lido un visādos Ryanair mēslos savu kāju nesper.

Link to post
Share on other sites
Pirms 18 minūtēm , AndrisBB teica:

dabūs atpakaļ no pārdošanas

 

pag, tad tas vairs nebūs Latvijas nacionālais lepnums un pircējs to varēs pārdot kādam Aeroflot, whatever?

tad ko māžoties, ieguldīt 250 miljonus €, cerot tos "dabūt atpakaļ no pārdošanas"?

 

kaut ko jūs (valdība, Gauss, Larss un kas nu vēl aiz šiem stāv (latvieši, krievi vai vācieši)) te noklusējiet un pūtiet miglu acīs

Link to post
Share on other sites
Pirms 5 minūtēm , marrtins teica:

izgāju cauri bilancēm un "atbalsta" pasākumiem

 

nu redz, es samuldēju, reizi 5 gados glābjam, bet ņemot vērā pesimistiskās prognozes par avioindustrijas atgūšanos, tas varētu intensificēties un tad to "pircēju" arī nebūs "rindā sastājušamies" un nemaksās to miljardu €, mums jau ir Parex/Citadeles dāsnais darījums

 

Link to post
Share on other sites
AndrisBB

Nu ja jau ieguldīti 500kk un plāno atgūt 500kk pārdodot, tad jau viss kārtībā.

Plus vēl nodokļi iegūti, algas gan tieši, gan netieši nopelnītas.

Var pat teikt ka ja pārdos pat pa 250 miljoniem, ka pat tad ieguvums ar pluss zīmi sanāks.

Edited by AndrisBB
Link to post
Share on other sites

Nu es sapratu, ka centīsies pārdod to, ko pavasarī ieguldīja pamatkapitālā (250mlj). Cik tur sagramstīs - redzēs - stipri jau nu apšaubu, ka šajos apstākļos būs baisā interese. Bet nu gan jau pēcāk vēl atkal atpirks atpakaļ :sarkasms:

Link to post
Share on other sites
AndrisBB
Pirms 12 minūtēm , ieleja teica:

pag, tad pārdos nacionālo lepnumu vai kā?

 

Vaitad nacionālajam lepnumam obligāti jāpieder valstij?

Ja tā tad Mikrotiks vai kas līdzīgs ar nevar būt nacionālais lepnums.

Link to post
Share on other sites

Man patika viens Ņevzorova raksts, par pirmo statistiku CN, neviens to gan nav noliedzis un šis savos tekstos deva linkus uz labiem žurnāliem, slimo cigarešu pīpētāju bija tika 4%, tagad ir baigs klusums par šiem jautājumiem, kā arī pētījums par tiem kas regulāri lieto alko, tur ar procenti nekam neatbilda!:biggrin:

Pirms 58 minūtēm , Usins teica:

Visi (nu labi, daļa) zina ka nevajag lietot alkoholu, cukuru, smēķēt....  un?

Sievas vectētiņš to nezināja, šāva krievus, atsēdēja lāģeros un mira 97 gadu vecumā, līdz 90 ļoti labi kopā ierāvām, bet viņš nezināja kas ir internets!

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
Jurkins

Jūs esat aizmirsuši, ka pie mums lielu finansu operāciju gadījumā jāņem vērā "prudentijas" un "partnera rungaiņa" klātbūtne.

Edited by Jurkins
Link to post
Share on other sites

Kāpēc laukos vienmēr pat PSRS laikos bija veselīgāki bērni nekā lielpilsētās, kaut bija sliktāk ģerbti, sliktāka medicīna, bet bija cēļmallapa, apturēja jebkuru asini 1 minūtes laikā, upe skaloja brūces, izdzīvoja stiprākie :biggrin:

Tagad paskatoties, ļurbaki aug, pilsētā vispār pizdec, vecākiem vajag dzīvokli centrā lai uz kafeinīcu tālu nav jāiet, kādi bērni būs, a tas pohuj, jo šaij kafiju vajag, deģenerātu paaudze nāk

 

Link to post
Share on other sites
Pirms 2 minūtēm , jema teica:

izdzīvoja stiprākie 

Pilsētā izdzīvoja visi. 😛 

  • Haha 2
Link to post
Share on other sites
Pirms 24 minūtēm , jema teica:

patika viens Ņevzorova raksts

 

cik tam nelietim var ticēt, tas noteikti ir labs jautājums

par pīpēšanas noderību viņš stāsta jau sen, kādreiz tā bija Alcheimera profilakse, kopš aprīļa vai maija C-19 imunitāte

viņš gan pats brīžam izskatās visai sanīcis

 

bet sieva (лидия невзорова) gan glīta

 

Link to post
Share on other sites
Just now, ieleja teica:

cik tam nelietim var ticēt,

Nevar nemaz, tas pimpis bija klāt, kad nošāva LT robežsardzi, bet tagad viņš nav pozīcijā un ar to lepojās

Pirms 4 minūtēm , Racer teica:

Pilsētā izdzīvoja visi

Blats, tu jau noteikti neesi pilsētnieks!

Link to post
Share on other sites
Pirms 5 minūtēm , jema teica:

laukos vienmēr pat PSRS laikos bija veselīgāki bērni nekā lielpilsētās

 

neizlikšos par M., bet tev šim ir kādi pierādījumi, nevis tikai tas, ka pats esi no laukiem?

 

jo tik pat labi kāds var teikt, - laukos visi ir dzērāji!

 

Link to post
Share on other sites
Pirms 1 minūtes , ieleja teica:

nevis tikai tas, ka pats esi no laukiem?

Piedod, dzimis rīdzinieks :biggrin:

Link to post
Share on other sites

Nu tu taču macījie kādās mācību iestādēs, kas nebija viendabīgas, vai tad tev nebija tādu novērojumu?

Link to post
Share on other sites
Pirms 36 minūtēm , AndrisBB teica:

nacionālajam lepnumam obligāti jāpieder valstij?

 

šo statusu jau var iegūt un var pazaudēt, ja krievi nopirks AirBaltic caur Aeroflot un uz salātzaļajiem sāniem uzrakstīs POCCIJA, tas arī būs lepnums?

 

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

andris sen ir prom viņš vispār nekā nejēdz par LV un patriotismu, viņa lielība briežiem ka viņš tur ir kruts vecis, nonivelē izteikumi šeit, es viņam vairs neticu nevienam vārdam. Jā un pareizrakstību viņš tādā elementārā līmenī nezinu, nerunājot par vēstures faktiem un notikumiem, tur viņš ir pilnīgs nulle, viņam izglītība ir ļoti šaura un ļoti vāja! Bet nu krutaks ārzemnieks! :biggrin:

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
AndrisBB

Kurā brīdī es esu teicis ka esu te baigi kruts vecis? Drīzāk visai viduvējs.

Kas vainas manai izglītībai? Diezgan laba vidusskola, RTU bakalaurs, Bristoles Universitātes maģistrs, tas gan ir diezgan specifisks, bet nu tādi pa lielam ir visi maģistru līmeņa kursi.

Tad jau visiem no RTU ir šaura izglītība, tādu te forumā daudz.

Edited by AndrisBB
Link to post
Share on other sites
Just now, AndrisBB teica:

Kas vainas manai izglītībai?

Tu putrojies jebkurā jautājumā ārpus savas nišas, tu neko nezini par LV vēsturi, nu huij ar to, bet par pasauli arī neko nejēdz, tavas zināšanas ir tikai kā līdz darbam tikt, par mašīnām tu vispār nehuja nezini, kas ir atslēga uz 17 tev ir mistika, bet ambīcija runās, it kā ar ferrari brauktu

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
AndrisBB

Nekad vēsture īpaši nav interesējusi, tāpat kā agranomija vai dzejoļi. Un kas par to? Mašīnas nelaboju, un priekškam man tur kas būtu jālabo? bet tas jau neliedz ar viņām braukt.

Edited by AndrisBB
  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
pirms 5 stundām , AndrisBB teica:

AirBalticam nav ne vainas. Ir labāks par citiem tiešajiem konkurentiem - Norvegian, EasyJet utt.

Ar Norvegian konkurēt AirBalticam nekadu izredžu nav. Ir lidots, un var salīdzināt. Norvegian bija par kārtu labāks. Savukārt EasyJet nebūt nav konkurents, tas vairāk tēmē uz Ryanair nišu, ok ir patīkamāks neka rainis.

Link to post
Share on other sites
AndrisBB
Pirms 9 minūtēm , x_rays teica:

AirBalticam nekadu izredžu nav

Pa lielam jau starp viņiem visiem lielas starpības nav ar kuru lido, it īpaši ja lido tos tipiskos 2 - 3 stundu lidojumus pa Eiropu. 

Airbaltic parasti visdārgākais, tad Norwegian, un tad lētākie Ryanair, EasyJet un Wizair, bet nu tas arī visai nosacīti, vasarā viņi visi plus mīnus vienādi maksā. Nav jau 12 stundu lidojumi pirmajā klasē utt, kur var kautkādu servisu novērtēt vai kas tamlīdzīgs, visos viņos tiec iestūķēts 2 stundas sēdvietā, kur knapi 1.90 garš cilvēks var ielīst. AirBaltikam kautkā tomēr tie beņķi mazliet tievāki un sanāk vairāk vietas (Boeing 737) salīdzinot ar citiem. Pluss tas ka AirBaltikā nav tās tipiskās Ryanair publikas, kuri pa taisno no sparģeļu laukiem un noliktavām lido, cilvēki parasti mazliet civilizētāki.

 

Kādreiz tā arī parasti lidoju, no Bristoles uz Stokholmu ar Norwegian un tad no turienes uz Rīgu ar AirBaltik.

Ziemā gan vienā, gan otrā parasti pustukšas lidmašinas, vismaz var kā cilvēks pa visu beņķi izlaisties :D

  

 

 

Link to post
Share on other sites
Mielestapa

Ryanair ir visabākais, jo tā ir vienīgā kompānija, kura piedāvā stāvvietas lidmašīnā, izmantojis neesmu, bet Ryanair šefs O`Līrijs slavē bez gala tās stāvvietas.

  • Patīk 1
  • Haha 2
Link to post
Share on other sites
AndrisBB

Nu tādā reisā kā Rīga - Stokholma, stāvvietas iespējams nebūtu nemaz tik traģiski. 40 min var arī pastāvēt.

Tik kā noturēties kājās pie pacelšanās/nolaišanās jau grūtāks jautājums, ja vēl parasti daļa Ryanair pasažieri jau ir manāmā pāli pirms iekāpšanas, tad tur varētu būt jautri.

  • Kādas šausmas! 1
Link to post
Share on other sites
AndrisBB

Viņiem tak pat testus neatļāva veikt

https://www.theguardian.com/business/2012/feb/28/ryanair-standing-only-plane-tickets-regulator

 

Bet nu tās biļetes biļetes jau reāli ne vienmēr ir tā dārgākā lidojuma sastāvdaļa, it īpaši ja nelido vasaras vidū. Vilciens, stāvvieta, bagāža utt kopā maksā dārgāk par pašām lidmašinas biļetēm. Citreiz sanāk ka samāksā £120 par lidmašinas biļetēm, tad £80 par vilcienu līdz lidostai, vai to pašu summu par stāvvietu uz nedēļu, plus degviela, tad ja vēl bagāža, tad piemet vēl kādus £40. Ziemā kad lidmašinas, biļetes tāpat maksā £15, tad kāda jēga no stāvvietām, ko tur sanāk ietaupīt?

Vasarā kad jaunatne dodas masveidā uz Ibizu tusēties un dzert, tad jau gan vārētu pāris simtus vairāk lidmašinā iestūķēt un lielākā daļa būtu laimīga. :D

 

Link to post
Share on other sites

Vajadzētu pielauzt igauņus un leišus, lai arī tie kādus miljonus airBaltikam piemet. Labums un lepnums visiem, bet jāmaksā mums vieniem? Nav taču tas nekāds LATavio, bet gan airBALTIC, tātad visu baltiešu nacionālais lepnums, un arī labums viņiem tā gandrīz tāds pats kā mumsim. Lido no visām trijām baltijas valstīm, pat lidmašīnas izkrāsotas visu triju karogu krāsās. Ja jau leiši un igauņi bija tik nepatriotiski, ka negrūda miljonus savos "nacionālajos lepnumos", lai grūž kopējā. Citādi vēl apvainosimies un pārsauksim par airLatvian.

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
AndrisBB

Igauņiem tak bij pašiem savs nacionālais lepnums - Estonian Air ar stipri līdzīgu vēsturi un problēmām, bet nesen nobankrotēja. Tagad pārsaukuši par Nordica, laikam visu ziemeļu lepnums sanāk.

 

Tie arī lai kompensētu Covid zaudējumus ieguldījuši 30 miljonus no valsts, bet kompānijas apgrozījums ir vairāk kā 10 reizes mazāks, 30 vs 500 miljoni, tāka sanāk ka proporcionāli pat lielāks naudas izšķērdējums.

Edited by AndrisBB
Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...