Jump to content

Auto manā dzīvē..........................................


Recommended Posts

Sadalenes negrab, nesen tika nomainītā rūpnīcā liktā zobene, piekare 90% origīnālā. Jā, ir mīnus, ēd eļļu - ~3 litri uz 10k km. Tomēr nedomāju, ka ar šo tiktu galā arī nomainot vārstu gumijas, tāda ir šo dzinēju īpatnība :)

 

Paletes nevadu, auto ir sedans...

Link to comment
Share on other sites

Es nesaku, ka visas automašīnas kalpo par statusa simbolu, vai tādas ir, tomēr tai pat laikā, šis ir nozīmīgs aspekts, sevišķi jau premium un wannabe premium segmentā. Tas pats Volvo - es domāju, ka papētot, daudzi latvieši šo zīmolu uztver kā zināmu statusa simbolu, un tieši tādēļ to izvēlas. Kamēr Renault vai Hyundai - ne tik ļoti. Lai gan maksā tās kastes pa lielam vienādi, un arī plīst vienlīdz bieži.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

Nu tāds drošs, skandināvisks, neizskatās lēts....

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Emm... mēģināji risināt demogrāfijas problēmas?
 

Nē - tas nav mans pienākums...  vienkārši ērti bija izveikt attiecīgās darbības...

Link to comment
Share on other sites

Merīns vai bembis latvietim parastajam pārāk kliedzošs vai ekstrēms. Pirmais ir slāviem, ar otro pārāk daudz dauņu brauc, vēl padomās, ka arī viņš ir tāds. Korejietis pārāk lēts. Audi, kas C4/C5 virsbūvēs bija iepriekšējais favorīts, pārāk dārgs palicies. Un vēl tā 2.5 dīzeļa kvalitātes nodevība. Atliek tikai Volvo, jo viņos vēl var sastapt veco D5 rindenieku, uz ko latvietim labpatīk dročīt. Atkarībā no rocības un vajadzībām S60, V70 vai XC90 ar fluktuācijas sānsoļiem uz S40 un XC60 pusi. S80 latvietim vair diez ko nepatīk, man nesaprotamu iemeslu dēļ.

Labots - Smii
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Volvisti domā, ka pasātisti Volvo nevar atļauties. Savukārt Pasātisti domā, ka Volvisti ir veci marazmātiķi.


Man šķiet, ka pasātus un vw kā tādus pērk tie, kas grib distancēties no auto kultūras ar saukli, ka mašīna ir tikai utilitārs pārvietošanās līdzeklis... tipa generic car. Lai gan, var jau būt, ka daudziem arī pasāts un vw ir statusa simbols. Tikai tādā gadījumā es nesaprotu, kādēļ neizvēlēties Audi, kas tiešī šim mērķim ir dizainēts, neraugoties uz to, ka pa lielam tas pats vw vien ir. Džeta tehniski neatšķiras no A4, golfs no A3, bet Pasāts no A6. Pat prieš A8 ir izgudrots Featons. Tipa, vw ir statusa simbols, tikai lētāks? Statusa simbols, ko neviens nepamana? Es negribu, lai visi zina, ka mana mašīna ir dārga, tāpēc nopirku featonu?

 

Par tām meršu cenām ir tā, ka lietotu auto cenu regulē pieprasījums. Un pilnīgi pofig, cik tas auto ir maksājis jauns. Tālab var gadīties, ka pat viena gada hjundais un mersis maksā vienādi.

 

Savukārt par jauniem... pliku pasātu ar airiem aizmugurē(!) varot dabūt zem 20k. Es nezinu, vai tā gluži būtu merša cena. 

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

MakeMeGoAway

Es vairāk par ražotāju un dīleru cenu politiku. Pirms gadiem VW bija krietni pieejamāka mašīna kā šodien.

Link to comment
Share on other sites

Nu tā nav .audi apkopēs būs dārgāks.ja mēs uzskatām ā6=passat. A6 dsg apkope pie moller ...900eur..garantijas ietvaros.eļlas plus fultri...plus a6 pēdejo gadu ir mazi..ja salīdzina ar 200x. Gadu modeļiem.es sakuma domaju ka tas a4...

Link to comment
Share on other sites

Nezinu. Pasāts. 2016. gads. 50 km nobraukums. 19 štukas. tai skaitā PVN. Es domāju, ka tā paša gada ješka maksā vismaz divtik. Un tad vēl būs takšu krāsā un ne gluži nullīte

Tu domā, tam VW tas DSG ir savādāks un apkopes lētākas? Tās kārbas tak uz viena un tā paša konveijera ražo.

 

Par latviešu dīleriem, tas gan ir cits stāsts, un cilvēki, kas skaita naudu, jaunu mašīnu izvēlas pirkt tomēr ārzemēs. Tie, kas naudu neskaita, paņem operatīvo tepat un neiespringst. Lai gan tāpat, plikā versija a-la "sociālās mājas koridors" maksā vien 21k arī tepat LV

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

 

 

Acīmredzot apkārtējiem mazi krāni un šie uztraucās, ka viņiem būtu ikdienā jāuzturās kopā ar kādu, kas ir pašpārliecināts par savu vīrišķību.

 

 

Arī sveicināt sāka daudzi tādi ļaudis, kas ieprieš nekad nesveicināja.
 

Vispār smejies vai raudi, atceros vismaz vienu piemēru, kas man, savā ziņā bija līdzīgi kā topika autoram, tikai ar tādu atšķirību, ka, kopš čalis ieraudzīja manu auto (Audi 80), tā viņš pārstāja ar mani sveicināties. :D

Nu vispār savā ziņā tas ir tikai normāli, ka, pēc kādām ārējām pazīmēm cilvēki mēģina saprast, cik kruts ir cits čalis. Pēc biksēm ne katrs atšķirs vai tās ir Calvin Klein vai prasti H&M, toties, apskatoties uz mašīnu, kurā gadsimtā konkrētais modelis ir ticis ražots, pateiks pat blondīne. :) Nu un manā gadījumā, ja pieņem, ka "tipiskos gadījumos" cilvēki iegādājas auto par cenu, kas ir vismaz vienas algas apmērā, čalim varētu kļūdaini likties, ka viņa ienākumi ir tik pat lieli kā man vai pat lielāki.. ..un, ja lielāki, tad, acīmredzot es līdz viņa "līmenim" nevelku.. :D

 

Par to, ka apkārtējie uztraucās, ka man ir pārāk vecs Audi, domāju, ka tā problēmas pamatsakne slēpās tomēr kaimiņa nespējā nomainīt tam manam Audi nestrādājošo detaļu, (kā rezultātā tas čakarējās) tā vietā, mainot pēc kārtas viskautko citu, tikai ne to, ko vajag. Apkārtējie, un arī es, pavelkoties līdz, to skaidroja nevis ar to, ka ir jāpameklē cits meistars, bet, gan ar to, ka tas autiņš savu jau ir nokalpojis, un, ka nav vērts nejēgā grūst iekšā tajā naudu, lai mēģinātu salāpīt vecu šrotu. :)

Link to comment
Share on other sites

MakeMeGoAway

Kāds no šejieniešiem remonta ietvaros ir saskāries ar spoki.lv lietotāju Saša Aleksandrs?

Link to comment
Share on other sites

Es gan ar to 2016 gada pasātu ar 1.4TSI un DSG esmu pavizinājies, droši vien plikajā versijā, kā jau pašvaldībai pienākas pirkt. Izskatās jau viņš kruta, bet skaņas izolācijas nekādas, kārba tupa un braukšanas kaifs no auto ar tāds stipri nosacīts. Bet jauna auto smaka nu arī cipars nekāds, un respekts ielās, jo tak jaunais pasāts...

 

Vien tā sazvērestības teoriju cienīgā bauma ka VAG čunguru atsit ar pērcpārdošanas apkopēm un rezerves daļu tirdzniecību padara to 20k pasākumu diezgan spalvainu...

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

 

 

Džeta tehniski neatšķiras no A4, golfs no A3, bet Pasāts no A6. Pat prieš A8 ir izgudrots Featons.

 

Nu Tu te laid nedaudz...

 

Passat=A4

Jetta/Golf=A3

......=A6

Phaeton=A8

 

 

Biznesa segmentā VW nekā īsti nav, Phaeton bija luksus limo tjipa kamēr Passat ir vienkārši vidējās klases sedans, a A6 ir biznesa klases lielais sedans, tur VW nekā nav, sen sen bija, bet nu vairs nav.

Link to comment
Share on other sites

 

 

92 gadā nopirku iekš DE, Audi 100 (cigāru), biju pirmais puika savā ciemā

O jā, 90. gadu sākums bij labi laiki - jebkurš auto, kur nu vēl āārzemju, automātiski kļuva par pussīmagnētu :thumbsup:

Es savu pirmo - piecdurvju opel ascona ar 1.8 iešprici - pašrocīgi atdzinu 94-tajā.

 

Smii, labi uzrakstīts, Tev ir stāstnieka talants.

Link to comment
Share on other sites

Uzmet aci A4 dimensions- apmeram 1:1 ar Passat, savukārt A6 ir par 20cm garāks un arī nedaudz platāks. Iesaku iepazīties ar tehnisko informāciju pirms publicēt savus apgalvojumus.

 

1600457643-2436x1552a4avantdimensions.jp

Labots - kappa
Link to comment
Share on other sites

Tā arī sanāk kā tu saki. Iepriekšējo paaudžu pasāti bija lielāki.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

Smii, labi uzrakstīts, Tev ir stāstnieka talants.

 

Paldies. Patiesībā tas ir tas, ar ko es pelnu naudu ;)

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

 

 

Uzmet aci A4 dimensions- apmeram 1:1 ar Passat

 

Nu tak skaidrs, ka tā - kad man bij A4tq '95, čomam bij pasāts 1.8t '96. Mašīnas kā dvīņi, tik bagātais un nabagais brālis :D, tb samainījāmies vienā braucienā, lai ievērtētu un pasāts bij skaļāks un salons prastāk nostrādāts - grabeklis.

 

Par tēmu - peimirsu, ka bij vēl 2 brīnumi 90-to sākumā:

 

rumāņu citrons - Oltcit club11r ar 1.1 boksermotoru, priekšējām bremzēm uz pusasīm! un bez stūres un bremžu pastiprinātāja - fāters dabūja pilnīgi jaunu no Ukrainas kautkādā barterī. Nu ļoti interesants auto bij.

 

960.jpg

 

Un Dacīte, tb Dacia '91, jeb jau tolaik rumāņu reno, iemainīju pret savu kadett caravan '76. Tiesa ātri vien pārdevu uz Rumāniju, jo te nevarēja iziet apskati arī pa blatiem - spoguļstikli bij salikti jau rūpnieciski! čigānu mentalitāte. :D

 

MHV_Dacia_1310_Estate_01.jpg

Link to comment
Share on other sites

Tam rumāņu citronam riteņi kā pīlei, uz trim skrūvēm. Nebija 2cv tiešs radinieks?!

 

697603.jpg


salons, protams, kosmoss tam rumānim

 

11164218-oltcit-club-11r-4.jpg


Heh, un opozītnieks arī, un turklāt bremžu diski pie motora :D karoče tavam sencim bijusi ģenētiski modificēta pīle :D

 

2cv-schema-large.jpg

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

Opā! Šito nezināju. Sencis pāris gadi pabrauca, pēc tam dabūju Audi 80 '86 gada jamajam un pats ar šito Oltcitu braukāju. Ja nu kas, tad tas bij radīts no Citroen Axel. Ā, aizmirsu, pārdevu jamo, jo lielākie sūdi bij iekš tā, ka gaiasa dzesēšana, kura strādāja normāli, bet tad man viens sablieza purnu un nobīdījās gaisa koridora apvalks un sāka karst, bet vispār bij inovatīvs auto - atsperes ar bij torsjoni. :D  Salons bij super, tik stūre bikiņ kā autobusā - horizontāla gandrīz un mēdz ķīlēt karstā laikā, tur tāda gumijas bukse bij jāmaina. Pagriezieni ar bij virs tā kreisā bunduļa un bij jāslēgā iekšā/ārā - paši neslēdzās ārā. Špoks ne auto...

Labots - Racer
Link to comment
Share on other sites

Veco citroenu saloni nenoliedzami sagādā prieku. Kādreiz sapņoju par Citroen XM. Likās tāds kosmisks kuģis, un dārgs viņš bija, maksāja kā tagad C6. A kad palika lētāks, tad jau vairs negribējās ne ķēmoties, ne arī riskēt ar tām visām hidraulikām, kam mūsu ceļu sāls ir nāvējošs.

 

šitā iekša no kaut kāda bx laikam. Kosmiskā odiseja 2001.

 

gsaTdB800x600.jpg

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

 

 

Tam rumāņu citronam riteņi kā pīlei, uz trim skrūvēm.
 

 

Šī ar bij galvassāpe, jo nekur nevarēja nobalansēt ripuļus - pa vidu mazs kvadrātisks caurums un 3 skrūves. :( Beigās atradu kantori, kuriem bij verķis, kur disks stprinājās ar skavām. Cik nu bij laba tā balansēšana ir cits stāsts...

Link to comment
Share on other sites

Tā arī sanāk kā tu saki. Iepriekšējo paaudžu pasāti bija lielāki.

 

 

Nu tikai nedaudz, tur Passat sēdēja pa vidu vairāk, paskaties tos modeļus ap 2002.g. Arī Golf segmentā Octavia ir lielāka par Golf un to pašu Leon vai A3, bet tā tāpat ir Golf bāzes (VAG A platformas) mašīna nevis samazināta Passat/A4.

 

 

 

Veco citroenu saloni nenoliedzami sagādā prieku.
 

 

Arī jaunie neatpaliek un ir līmenī, paskaties uz tā kosmosa kuģa DS5 salonu, nav tālu no Porsche tiem. Citiem nepatīk, man gan Citroen liekas tīri ok auto par savu cenu, labi aprīkoti ar visām fīčām tie ir tīri feini auto, vienīgi to vērtība ātri krītas, līdz ar to, tādu var pirkt tikai kā firmas auto uz 3 gadiem ar dīlera parakstītu atpakaļpirkšanas līgumu. 

Labots - kappa
Link to comment
Share on other sites

octavija ir golfs, tas ir skaidrs. Bet nu vecie pasāti bija riktīgi makani, sevišķi 2. rindas un bagažnieka ziņā. Ja salīdzinam B5 pasātu un C5 audi, pēdējam aizmugurē pat vietas ir mazāk, manuprāt.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Volvo kā statusa simbols? o.O Pirmo reizi ko tādu lasu.

Volvo nav statusa simbols, volvo izvēlas jo drošs un ietilpīgs (es par V70, kas, liekas ir populārākais modelis).

Drīzāk jauniešu vidū BMW skaitās statusa simbols. 


 

 

Atkarībā no rocības un vajadzībām S60, V70 vai XC90 ar fluktuācijas sānsoļiem uz S40 un XC60 pusi. S80 latvietim vair diez ko nepatīk, man nesaprotamu iemeslu dēļ.

Man darba kolēģim bija s80 - juka viss pēc kārtas, visvairāk elektronika. Remontos nejēdzīgi dārgs. Bet latvietim nepatīk tādēļ ka sedans - visnepraktiskākais virsbūves tips ever. Es arī sev neņemtu sedanu.

Link to comment
Share on other sites

Paleti neieliksi...

Es reiz tajā iepriekš pieminētajā Civicā iedabūju vienguļamo gultu :D

 

Un, jā, es esmu sedanu cilvēks - patīk un viss. Pagaidām nepieciešamība pēc lielāka bagāžnieka vēl arī nav bijusi. Ir gan arī autiņi, kam universāļi izskatās labāk nekā sedani.

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

riebeklis2012

Civicā iedabūju vienguļamo gultu

 

 

 

Es iepriekšminētajā Lagunā iedabūju divstāvīgo. :sarkasms:post-93422-0-22318700-1476258162_thumb.jpg

Protams iepakojumā.

Link to comment
Share on other sites

Tas ir kā mērīties ar krāniņiem!

Jā, ja vēlies, piemēram, nedēļas nogalē, izbraukt kaut kur jebkurā brīdī un būt neatkarīgs no citiem, tad jāmērās ar krāniņiem :/

To pašu var attiecināt uz tiem, kas uz darbu ikdienā brauc. Ieslēdz loģiku!

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Kad man vajag pārvest paleti, vai, piemēram - m3 betona, vienmēr to varu izdarīt. Ar visu to, ka man ir vecs sedans.

Link to comment
Share on other sites

Bij man doma uz adekvātu outbacku apgreidoties, lai varētu viskautko vadāt, bet bēdīgi ar piedāvājumiem, tāpēc pavasarī uzliku legāsim āķi un veiksmīgi risinu problēmu ar piekabi. Sestdien bik vairāk kā 1/2 tonnu ar flīzēm mierīgi aiztransportēju. Vienīgi sunim noderētu garā pakaļa, bet lopiņš godīgi sēž/guļ aimugurējā beņķī un tusē ar bērnu.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...