Jump to content

automātiski auto bez vadītāja un citas jaunās tehnoloģijas


e = d
 Share

Recommended Posts

pilnīgi iespējams ka nauda kaut kur noslēpta paliktu gan, bet saule būtu rūtaina

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Palasot internetā tad viņa 'vērtība' ir 20 miljardi, pie tam no Tesla viņš ir atteicies saņemt jebkādu algu kamēr tā nesasniegs 100 miljardu vērtību.

Par ko tad viņam saule būtu rūtaina? Vai vinš kautko būto nozadzis? Nejau personīgi viņš atbild par Teslu, tas ir uzņēmums.

Link to comment
Share on other sites

viens smalki notriekts ģimens pāris ar mazuli ratiņos un tā jau būs personīga atbildība, tai skaitā par investoru maldināšanu ka auto ir drošs un biznesa veidošana ejot uz milzīgiem riskiem - attaisnojama

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Palsasot mazliet, tikai tagad uzzināju, ka viņš izveidoja PayPal, kuru vēlāk pārdeva eBay.


Tak vēl pagāšnedēļ viens nositās ar Teslas autopilotu, uz ko viņa atbilde bij diezgan loģiska

No one knows about the accidents that didn’t happen,” Tesla said, “only the ones that did. The consequences of the public not using Autopilot, because of an inaccurate belief that it is less safe, would be extremely severe.

“There are about 1.25 million automotive deaths worldwide. If the current safety level of a Tesla vehicle were to be applied, it would mean about 900,000 lives saved per year.”

 

https://www.theguardian.com/technology/2018/mar/31/tesla-car-crash-autopilot-mountain-view

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Nu pat ja Tesla nobankrotē, tad viņam ir privātīpašumi vairāk kā miljarda vērtībā, ganjau pārdzīvos.

Link to comment
Share on other sites

Varbūt, ja vien tas pie reizes neparaus pārējo līdzi pēc principa - visas žurkas bēg no grimstoša kuģa

 

Kad tu veiksmīgi kāp kalnā par svešu naudu, tad tie visi tevi no pakaļas stumj cik jaudas, kolīdz sāc gāzties, tā tie paši ar ieskrējienu lec tev uz galvas. Tā tas ir bijis un būs.

Labots - abi
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Nedomāju ka viņš apstātos pat ja Tesla nobankrotētu. Sāktu no jauna un taisītu ko citu, tikai tad jau mācītos no kļūdām.

Pie tam skaitļos Tesla nemaz nav tas lielākais electroauto ražotājs, domāju ka jebkurš no autoražotājiem viņu paņemtu darbā kautvai tik vārda pēc pa pārsits miljoniem gadā.

 

Link to comment
Share on other sites

Es domāju ka šamējo čali neviens autoražotājs neņems viss, nafig viņiem businesmenis kompanijā, cita lieta ja šams būtu algots darbinieks un no veiksmīgas kompānijas. Ja Tesla ap di rs īsies, tad šams būs tikpat iekārojams kā Lavents no Banka Baltija

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Tieši viņš arī būtu visiekārojamākais, jo ar vislielāko pieredzi, zin visu plusus un mīnusus utt. Bet nu maz ticams ka viņš ietu kautkur strādāt, sāktu noteikti ko jaunu.

Bet nu tas ka Tesla izgāzīsies ir ļoti maz ticams, uz Model 3 jāgaida 2 gadi rindā. Problēma ir tā ka viņi nespēj augt tik ātri cik ir pieprasījums, problēmas ar pārautomatizāciju ražošanā utt. Jāpiebremzē.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , AndrisBB teica:

Jāpiebremzē.

 

Pieļauju ka piebremzēšana novedīs pie bankrota procedūras uzsākšanas dažu nedēļu laikā. Šams apzināti ir iedzinis investorus bezizejā - vai nu dodiet vēl, vai pazaudēsiet visu jau parīt.

Tas ir tikai mans personīgais viedoklis, balstīts uz individuālu izpratni par to kas tur notiek.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Bet vai tad kāds saka ka Tesla uz doto mirkli pelna. Pagāšgad zaudējumi gandrīz 2 miljardi. Bet jārēķina to ka uzbūvēt tās rūpnīcas, viss automatizācijas process maksā bezjēgā daudz. Tiklīdz tiks līdz punktam kad Model 3 stabili ripos no konvejeriem tā sāks pelnīt. Nav jau arī tā ka viņiem būtu problēmas piesaistīt finansējumu vēl ilgam laikam.

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Daži ir aizmirsuši, ka Latvija nav visa pasaule.... Diemžēl esam "banānu republika" ņemot vērā ceļu stāvokli un autoparku

Link to comment
Share on other sites

Tuubijs

klau jūs visi 3 klauni, ekspertus varētu Jūs tēlot kaut kur citur, tur, kur citiem biedriem nav jālasa jūsu hujņa. AndrisBB, biju tomēr domājis, ka esi krietni advancētāks un prātīgāks biedrs par tiem 2 tupajiem klauniem. Lūdzu, saki, ka esmu kļūdijies attiecībā uz tevīm un vairs nediskutē ar viņiem par lietām, kur jums nav nedz mazākās saprašanas.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 52 minūtēm , snukurins teica:

Musks būvē Teslas un pelna mijonus

Jāsāk ar to ka Musks un Tesla nav viens un tas pats

 

Pirms 24 minūtēm , Tuubijs teica:

AndrisBB, biju tomēr domājis, ka esi krietni advancētāks

Viņi mani provocē :D

 

Pa lielam man vienalga kas tur notiek ar Teslu, Model 3 Anglijā visdrīzāk nesagaidīs nekad. Es tik iepostoju jauno Hondas konceptu, kas man patīk, šie man atkal uzbrūk par bateriju trūkumu un braukšanu ezeros :D Interesanti kā tā priekša izskatīsies. Ganjau tos displejus nomainīs ar parastām lampām.

Link to comment
Share on other sites

reālās un virtuālās pasaules sadursme, vieni zin kā ir, otri domā kā vajadzētu

  • Haha 2
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mazliet savādāka ideja tiek izmēģināta netālu no Stokholmas

https://eroadarlanda.com/the-technology/

 

Tākā vidēji elektroauto spēj nobraukt apmēram 50km, tad ideja ir iebīvēt tās sliedes uz lielajām šosejām, jo atstatumi starp tām nav lielāki par tiem pašiem 50km.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Nezinu, var jau mani lamāt, ka esmu atpalicis un vispār pret attīstību, bet visas šitās idejas ar sliedēm vai kontaksttīkliem... nu laiks rādīs.

Ritenis ir tik apaļš, cik ir. Apaļāku vairs iztaisīt nevar. Var mainīt materiālus, pārklājumus, brendus līmēt virsū, bet revolūcija nesanāks.

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, snukurins teica:

sniega vētras laikā

Lapā ir ir arī video ar sniegu un viņi atzīst ka tā ir problēma, ja ir maza satiksme, bet ar viduvēju satiksmi ir OK.

Tas ir vairāk jāuztver kā papildinājums, lai nav jāstājas un jalādē.

Link to comment
Share on other sites

Cilvēkiem ar tehniskām problēmām neļauj sēsties pie stūres! Nu tur nepietiekama pieredze, jaunība vai pārlieks tehniskais vecums, slikta redze vai dzirde, problēmas ar koordināciju un reakciju. Saraksts neko neatgādina?

Link to comment
Share on other sites

@abi, tai pat laikā mašīnām ar tehniskām problēmām ļauj braukāt pa ceļiem. Nu tur plaisa logā, brīvkustība buksē, gaudojošs gultnis, pa pusei strādājošas bremzes utt.

Nu tas tā - ja par tehniskām problēmām runājam.

Link to comment
Share on other sites

2km ceļš starp lidostu un loģistikas centru ir izbūvēts. Izmaksāja 1kk Eur pa kilometru, orientējas vairāk uz smagajiem.

Link to comment
Share on other sites

Kamēr ārpus rāmjiem nekāpj, tikmēr nevienu no trases nost neņem. Pa pusei strādājošas bremzes (bet iekļāvās taču normatīvos pēdējā pārbaudē!), pa pusei neiereibis cilvēks (0.5‰).

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, binary teica:

@abi, tai pat laikā mašīnām ar tehniskām problēmām ļauj braukāt pa ceļiem. Nu tur plaisa logā, brīvkustība buksē, gaudojošs gultnis, pa pusei strādājošas bremzes utt.

Nu tas tā - ja par tehniskām problēmām runājam.

 

Tieši tā, jo raugi, ir dokumentēts apstiprinājums no Ceļu Satiksmes Drošības Departamenta ka konkrētie bojājumi neapdraud ceļu satiksmes drošību un automobīlim ir izsniedzama atļauja piedalīties satiksmē uz koplietošanas ceļiem! Tās necilvēcīgās mašīnas tak arī pārbaudīs uz brīvkustību buksē.

Labots - abi
Link to comment
Share on other sites

Šņukuriņ, cik saprotu, stāsta morāle ir tāda: Lai viss būtu labi, krievus vajag aizvietot ar vjetnamiešiem:

 

 

Link to comment
Share on other sites

" Я был разочарован, когда узнал сколько компаний-подрядчиков проходят через Tesla. Обычно нужно пройти через целую матрешку из подрядчика, субподрядчика, суб-субподрядчика и т.д., прежде, чем ты найдешь того, кто непосредственно занимается производством. Это приводит к огромному количеству менеджеров, только добавляющих к стоимости продукта, но не делающих ничего полезного. Плюс ко всему, многие подрядчики работают по схеме без дедлайна, а не за фиксированную ставку и с ограничением по времени, и это заставляет их превращать насыпи в горы, ведь они не хотят, чтобы денежный поток иссяк. "

Ilons Masks tā esot teicis (ne jau krieviski, protams :)) intervijā CBS dažas dienas atpakaļ. Velns! Es sāku kļūt par viņa fanu :dance3:.

Link to comment
Share on other sites

Te mazliet no tās pašas intervijas. Kā vienu no lielākajām problēmām viņš min pārlieku lielo automatizācijas līmeni, kas prasa milzīgu laiku, lai izveidotu. Tagad sākot vienkārši aizvietot daudzus procesus ar manuālu darbu. Otra problēma tā ka pārāk daudz hi-tek gan pašā mašīnā, gan ražošanas processā, kas atkal prasa resursus un laiku, vajadzējis esot vienkāršot.

 

Link to comment
Share on other sites

dzincha

Leiši malači, elektro autobusu topà tikuši pie Lielvalstīm kā Ķīna un UK. 

LV tikmēr kačā piķi starp firmām ar "dārgo" ūdentiņu...

Link to comment
Share on other sites

PlayingTheSaint
(labots)

jau 2016. Loginā redzēju pilnībā caurspīdīgu elektro autobusu
vispār ir kāda joma, kurā leiši nebūtu priekšā?

Labots - PlayingTheSaint
Link to comment
Share on other sites

binary
Pirms 11 minūtēm , PlayingTheSaint teica:

vispār ir kāda joma, kurā leiši nebūtu priekšā?

Paikspīka?

Link to comment
Share on other sites

Tak Dambis šai jomā rosās arī izstrādes lauciņā. Nenoniecināsim... :)

Link to comment
Share on other sites

Didzis

Interesanti, cik maksās biļete tādā elektroautobusā. Ka nesanāk kā ar OIK un Latvenergo. Kamēr par jaunajām  tehnoloģijām lasām, tikmēr sajūsmas saucieni, bet kad jāsāk maksāt no savas kabatas, tad pavisam cita reakcija. 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...