abi Marts 31, 2018 Share Marts 31, 2018 pilnīgi iespējams ka nauda kaut kur noslēpta paliktu gan, bet saule būtu rūtaina Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Marts 31, 2018 Share Marts 31, 2018 Palasot internetā tad viņa 'vērtība' ir 20 miljardi, pie tam no Tesla viņš ir atteicies saņemt jebkādu algu kamēr tā nesasniegs 100 miljardu vērtību. Par ko tad viņam saule būtu rūtaina? Vai vinš kautko būto nozadzis? Nejau personīgi viņš atbild par Teslu, tas ir uzņēmums. Link to comment Share on other sites More sharing options...
abi Marts 31, 2018 Share Marts 31, 2018 viens smalki notriekts ģimens pāris ar mazuli ratiņos un tā jau būs personīga atbildība, tai skaitā par investoru maldināšanu ka auto ir drošs un biznesa veidošana ejot uz milzīgiem riskiem - attaisnojama Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Marts 31, 2018 Share Marts 31, 2018 Palsasot mazliet, tikai tagad uzzināju, ka viņš izveidoja PayPal, kuru vēlāk pārdeva eBay. Tak vēl pagāšnedēļ viens nositās ar Teslas autopilotu, uz ko viņa atbilde bij diezgan loģiska No one knows about the accidents that didn’t happen,” Tesla said, “only the ones that did. The consequences of the public not using Autopilot, because of an inaccurate belief that it is less safe, would be extremely severe. “There are about 1.25 million automotive deaths worldwide. If the current safety level of a Tesla vehicle were to be applied, it would mean about 900,000 lives saved per year.” https://www.theguardian.com/technology/2018/mar/31/tesla-car-crash-autopilot-mountain-view Link to comment Share on other sites More sharing options...
abi Marts 31, 2018 Share Marts 31, 2018 Why This Chief Investment Officer Thinks Tesla 'Is on the Verge of Bankruptcy' http://fortune.com/2018/03/27/tesla-bankruptcy/ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Marts 31, 2018 Share Marts 31, 2018 Nu pat ja Tesla nobankrotē, tad viņam ir privātīpašumi vairāk kā miljarda vērtībā, ganjau pārdzīvos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
abi Marts 31, 2018 Share Marts 31, 2018 (labots) Varbūt, ja vien tas pie reizes neparaus pārējo līdzi pēc principa - visas žurkas bēg no grimstoša kuģa Kad tu veiksmīgi kāp kalnā par svešu naudu, tad tie visi tevi no pakaļas stumj cik jaudas, kolīdz sāc gāzties, tā tie paši ar ieskrējienu lec tev uz galvas. Tā tas ir bijis un būs. Labots Marts 31, 2018 - abi Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Marts 31, 2018 Share Marts 31, 2018 Nedomāju ka viņš apstātos pat ja Tesla nobankrotētu. Sāktu no jauna un taisītu ko citu, tikai tad jau mācītos no kļūdām. Pie tam skaitļos Tesla nemaz nav tas lielākais electroauto ražotājs, domāju ka jebkurš no autoražotājiem viņu paņemtu darbā kautvai tik vārda pēc pa pārsits miljoniem gadā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Marts 31, 2018 Share Marts 31, 2018 Nu ja tu domā ka viņš neko nepelna, tad tā lai paliek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
abi Marts 31, 2018 Share Marts 31, 2018 Es domāju ka šamējo čali neviens autoražotājs neņems viss, nafig viņiem businesmenis kompanijā, cita lieta ja šams būtu algots darbinieks un no veiksmīgas kompānijas. Ja Tesla ap di rs īsies, tad šams būs tikpat iekārojams kā Lavents no Banka Baltija Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Marts 31, 2018 Share Marts 31, 2018 Tieši viņš arī būtu visiekārojamākais, jo ar vislielāko pieredzi, zin visu plusus un mīnusus utt. Bet nu maz ticams ka viņš ietu kautkur strādāt, sāktu noteikti ko jaunu. Bet nu tas ka Tesla izgāzīsies ir ļoti maz ticams, uz Model 3 jāgaida 2 gadi rindā. Problēma ir tā ka viņi nespēj augt tik ātri cik ir pieprasījums, problēmas ar pārautomatizāciju ražošanā utt. Jāpiebremzē. Link to comment Share on other sites More sharing options...
abi Marts 31, 2018 Share Marts 31, 2018 Pirms 2 minūtēm , AndrisBB teica: Jāpiebremzē. Pieļauju ka piebremzēšana novedīs pie bankrota procedūras uzsākšanas dažu nedēļu laikā. Šams apzināti ir iedzinis investorus bezizejā - vai nu dodiet vēl, vai pazaudēsiet visu jau parīt. Tas ir tikai mans personīgais viedoklis, balstīts uz individuālu izpratni par to kas tur notiek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Marts 31, 2018 Share Marts 31, 2018 Bet vai tad kāds saka ka Tesla uz doto mirkli pelna. Pagāšgad zaudējumi gandrīz 2 miljardi. Bet jārēķina to ka uzbūvēt tās rūpnīcas, viss automatizācijas process maksā bezjēgā daudz. Tiklīdz tiks līdz punktam kad Model 3 stabili ripos no konvejeriem tā sāks pelnīt. Nav jau arī tā ka viņiem būtu problēmas piesaistīt finansējumu vēl ilgam laikam. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zin... Marts 31, 2018 Share Marts 31, 2018 Daži ir aizmirsuši, ka Latvija nav visa pasaule.... Diemžēl esam "banānu republika" ņemot vērā ceļu stāvokli un autoparku Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuubijs Marts 31, 2018 Share Marts 31, 2018 klau jūs visi 3 klauni, ekspertus varētu Jūs tēlot kaut kur citur, tur, kur citiem biedriem nav jālasa jūsu hujņa. AndrisBB, biju tomēr domājis, ka esi krietni advancētāks un prātīgāks biedrs par tiem 2 tupajiem klauniem. Lūdzu, saki, ka esmu kļūdijies attiecībā uz tevīm un vairs nediskutē ar viņiem par lietām, kur jums nav nedz mazākās saprašanas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Marts 31, 2018 Share Marts 31, 2018 Pirms 52 minūtēm , snukurins teica: Musks būvē Teslas un pelna mijonus Jāsāk ar to ka Musks un Tesla nav viens un tas pats Pirms 24 minūtēm , Tuubijs teica: AndrisBB, biju tomēr domājis, ka esi krietni advancētāks Viņi mani provocē Pa lielam man vienalga kas tur notiek ar Teslu, Model 3 Anglijā visdrīzāk nesagaidīs nekad. Es tik iepostoju jauno Hondas konceptu, kas man patīk, šie man atkal uzbrūk par bateriju trūkumu un braukšanu ezeros Interesanti kā tā priekša izskatīsies. Ganjau tos displejus nomainīs ar parastām lampām. Link to comment Share on other sites More sharing options...
abi Aprīlis 1, 2018 Share Aprīlis 1, 2018 reālās un virtuālās pasaules sadursme, vieni zin kā ir, otri domā kā vajadzētu 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Aprīlis 13, 2018 Share Aprīlis 13, 2018 (labots) Mazliet savādāka ideja tiek izmēģināta netālu no Stokholmas https://eroadarlanda.com/the-technology/ Tākā vidēji elektroauto spēj nobraukt apmēram 50km, tad ideja ir iebīvēt tās sliedes uz lielajām šosejām, jo atstatumi starp tām nav lielāki par tiem pašiem 50km. Labots Aprīlis 13, 2018 - AndrisBB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Aprīlis 13, 2018 Share Aprīlis 13, 2018 Nezinu, var jau mani lamāt, ka esmu atpalicis un vispār pret attīstību, bet visas šitās idejas ar sliedēm vai kontaksttīkliem... nu laiks rādīs. Ritenis ir tik apaļš, cik ir. Apaļāku vairs iztaisīt nevar. Var mainīt materiālus, pārklājumus, brendus līmēt virsū, bet revolūcija nesanāks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Aprīlis 13, 2018 Author Share Aprīlis 13, 2018 https://www.theguardian.com/environment/2018/feb/27/german-court-rules-cities-can-ban-diesel-cars-to-tackle-pollution Dīzeļu laiki Eiropā iet uz galu Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Aprīlis 13, 2018 Share Aprīlis 13, 2018 Bagāts dara, kā grib. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Aprīlis 13, 2018 Share Aprīlis 13, 2018 1 stundu atpakaļ, snukurins teica: sniega vētras laikā Lapā ir ir arī video ar sniegu un viņi atzīst ka tā ir problēma, ja ir maza satiksme, bet ar viduvēju satiksmi ir OK. Tas ir vairāk jāuztver kā papildinājums, lai nav jāstājas un jalādē. Link to comment Share on other sites More sharing options...
abi Aprīlis 13, 2018 Share Aprīlis 13, 2018 Cilvēkiem ar tehniskām problēmām neļauj sēsties pie stūres! Nu tur nepietiekama pieredze, jaunība vai pārlieks tehniskais vecums, slikta redze vai dzirde, problēmas ar koordināciju un reakciju. Saraksts neko neatgādina? Link to comment Share on other sites More sharing options...
binary Aprīlis 13, 2018 Share Aprīlis 13, 2018 @abi, tai pat laikā mašīnām ar tehniskām problēmām ļauj braukāt pa ceļiem. Nu tur plaisa logā, brīvkustība buksē, gaudojošs gultnis, pa pusei strādājošas bremzes utt. Nu tas tā - ja par tehniskām problēmām runājam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Aprīlis 13, 2018 Share Aprīlis 13, 2018 2km ceļš starp lidostu un loģistikas centru ir izbūvēts. Izmaksāja 1kk Eur pa kilometru, orientējas vairāk uz smagajiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
usver Aprīlis 13, 2018 Share Aprīlis 13, 2018 Kamēr ārpus rāmjiem nekāpj, tikmēr nevienu no trases nost neņem. Pa pusei strādājošas bremzes (bet iekļāvās taču normatīvos pēdējā pārbaudē!), pa pusei neiereibis cilvēks (0.5‰). Link to comment Share on other sites More sharing options...
binary Aprīlis 13, 2018 Share Aprīlis 13, 2018 Kā nu neeksistē… Eksistē! Un kā vēl eksistē! Link to comment Share on other sites More sharing options...
abi Aprīlis 13, 2018 Share Aprīlis 13, 2018 (labots) 1 stundu atpakaļ, binary teica: @abi, tai pat laikā mašīnām ar tehniskām problēmām ļauj braukāt pa ceļiem. Nu tur plaisa logā, brīvkustība buksē, gaudojošs gultnis, pa pusei strādājošas bremzes utt. Nu tas tā - ja par tehniskām problēmām runājam. Tieši tā, jo raugi, ir dokumentēts apstiprinājums no Ceļu Satiksmes Drošības Departamenta ka konkrētie bojājumi neapdraud ceļu satiksmes drošību un automobīlim ir izsniedzama atļauja piedalīties satiksmē uz koplietošanas ceļiem! Tās necilvēcīgās mašīnas tak arī pārbaudīs uz brīvkustību buksē. Labots Aprīlis 13, 2018 - abi Link to comment Share on other sites More sharing options...
alusbundza Aprīlis 13, 2018 Share Aprīlis 13, 2018 31.03.2018 , 21:24, abi teica: Saki ar acīm! vai ar beisbola nūju ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
abi Aprīlis 13, 2018 Share Aprīlis 13, 2018 Šņukuriņ, cik saprotu, stāsta morāle ir tāda: Lai viss būtu labi, krievus vajag aizvietot ar vjetnamiešiem: Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Aprīlis 17, 2018 Author Share Aprīlis 17, 2018 Teslas lietotāju statistika par akumulatoru dzīvi https://docs.google.com/spreadsheets/d/t024bMoRiDPIDialGnuKPsg/edit#gid=1669966328 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Aprīlis 21, 2018 Share Aprīlis 21, 2018 " Я был разочарован, когда узнал сколько компаний-подрядчиков проходят через Tesla. Обычно нужно пройти через целую матрешку из подрядчика, субподрядчика, суб-субподрядчика и т.д., прежде, чем ты найдешь того, кто непосредственно занимается производством. Это приводит к огромному количеству менеджеров, только добавляющих к стоимости продукта, но не делающих ничего полезного. Плюс ко всему, многие подрядчики работают по схеме без дедлайна, а не за фиксированную ставку и с ограничением по времени, и это заставляет их превращать насыпи в горы, ведь они не хотят, чтобы денежный поток иссяк. " Ilons Masks tā esot teicis (ne jau krieviski, protams :)) intervijā CBS dažas dienas atpakaļ. Velns! Es sāku kļūt par viņa fanu . Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Aprīlis 21, 2018 Share Aprīlis 21, 2018 Te mazliet no tās pašas intervijas. Kā vienu no lielākajām problēmām viņš min pārlieku lielo automatizācijas līmeni, kas prasa milzīgu laiku, lai izveidotu. Tagad sākot vienkārši aizvietot daudzus procesus ar manuālu darbu. Otra problēma tā ka pārāk daudz hi-tek gan pašā mašīnā, gan ražošanas processā, kas atkal prasa resursus un laiku, vajadzējis esot vienkāršot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Aprīlis 25, 2018 Author Share Aprīlis 25, 2018 https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-04-23/electric-buses-are-hurting-the-oil-industry Ķīniešiem jau 17% elektrisko autobusu. Šenzeņā visi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
binary Maijs 3, 2018 Share Maijs 3, 2018 Computest researchers hack VW, Audi via WiFi connection Žēl gan, ka neaizgāja tik tālu, kā pirms dažiem gadiem (2015, 2016), kad pāris reizes tika brutāli piesmiets Jeep Cherokee Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzincha Maijs 4, 2018 Share Maijs 4, 2018 Leiši malači, elektro autobusu topà tikuši pie Lielvalstīm kā Ķīna un UK. LV tikmēr kačā piķi starp firmām ar "dārgo" ūdentiņu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlayingTheSaint Maijs 4, 2018 Share Maijs 4, 2018 (labots) jau 2016. Loginā redzēju pilnībā caurspīdīgu elektro autobusu vispār ir kāda joma, kurā leiši nebūtu priekšā? Labots Maijs 4, 2018 - PlayingTheSaint Link to comment Share on other sites More sharing options...
binary Maijs 4, 2018 Share Maijs 4, 2018 Pirms 11 minūtēm , PlayingTheSaint teica: vispār ir kāda joma, kurā leiši nebūtu priekšā? Paikspīka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Maijs 4, 2018 Share Maijs 4, 2018 Tak Dambis šai jomā rosās arī izstrādes lauciņā. Nenoniecināsim... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didzis Maijs 4, 2018 Share Maijs 4, 2018 Interesanti, cik maksās biļete tādā elektroautobusā. Ka nesanāk kā ar OIK un Latvenergo. Kamēr par jaunajām tehnoloģijām lasām, tikmēr sajūsmas saucieni, bet kad jāsāk maksāt no savas kabatas, tad pavisam cita reakcija. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!