Jump to content

Balagāns par autiņa izvēli, dārgajiem auto utt.


Mezavecis
 Share

Recommended Posts

androidz
 
Tas bija kā joks :)

versatile
 
Paldies!
 
Iemesls gana labs.

Labots - Zoom
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 765
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Smii

    76

  • osscar

    52

  • androidz

    52

  • kurmis

    82

Top Posters In This Topic

Posted Images

versatile

Mans minējums - burti ir JR...
un tam ir ļoooti labs iemesls....

 
Nobraukuma vēsture:
Datums   Nobraukums
27.06.2015   263034
27.05.2015   260462  
14.05.2014   409821  
12.04.2013   384435  
10.04.2012   333714  
08.04.2011   280630  
08.04.2010   226075  
02.04.2009   170395  
01.04.2008   114355  
30.03.2007   57169

Labots - versatile
  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

Tuvu 500k nobraukts. Tur jau man šķiet psc ir daudz kam. Varbūt pat izdevīgāk jaunu motoru ielikt, izplūdes sistēmu un vēl šo to :skull:   

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

androidz

Nū 400K, tas IR nobraukums... Šofera beņis arī tā netīšām kadrā neamaz netika. Katru gadu gāzts pa 40K - 50K!


Un ja saimnieks un braukšanas paradumi nav mainījušies pa divi gadi iespējams klāt nākuši vēl 80 - 100K, un tas jau pusļimaks. Nu viens varen izturīgs zviedru opelis.


 

 

Bet es šito ignorētu kaut vai tāpēc vien, ka šitāds šmugulis - i notinums, i numuru fotošopošana...
Bez tabu vai Zebras cienīgs sižets. 
Link to comment
Share on other sites

nezinu kā sāpiem, bet biežāk sastopamiem auto citu beņķi (mazlietotāku) šrotā var pa 50-100 euro paņemt ar visu pārlikšanu uz vietas.

Link to comment
Share on other sites

Viņš tajā mašīnās ir dzīvojis vai kā? Katru dienu (bez brīvdienām) 160km dienā. Saprastu, ka tas būtu kāds bulkvāģis vai buss, bet sedans..   :crazy:

Link to comment
Share on other sites

versatile

Nu man pazīstams dzīvo 80km no Rīgas un diendienā brauc uz darbu Dreiliņos... Tur tāds nobraukums saskrien. Bet tas laikam ir ekstrēmākais keiss, ko zinu. Un savu auto uztur labi - pats mehāniķis.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

 

 

strādā 80km no Rīgas un diendienā brauc uz darbu Dreiliņos

 

kaut kas te nav pareizi.

Link to comment
Share on other sites

versatile

Kāpēc? Laukos viņam māja, dārzs, savs bokss, vieta kur savas mašīnas turēt. Stundas brauciens. Brauc ar 1.9 dīzeli. Īre + komunālie saskrien vairāk.

 

EDIT - sapratu, salaboju :)

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

nezinu kā sāpiem, bet biežāk sastopamiem auto citu beņķi (mazlietotāku) šrotā var pa 50-100 euro paņemt ar visu pārlikšanu uz vietas.
Priekš kam, ir taču fotošopa un fotgrāfēšanas iemaņas :)  

 

 

Tikko redzams kaut viens muhļis, domu atmetam.
Nu tikai, lai patroļļotu un ierakstītu sarunu...
Link to comment
Share on other sites

versatile

Varētu jau aizbraukt - āaaa, a kāpēc numurs ne tāds kā sludinājumā? -> parāda izdruku

āaaaa, a kāpēc CSDD saka, ka nobraukums cits? -> parāda izdruku

Link to comment
Share on other sites

Sludinājumā 250K, tad jau atkal 100K ir nogriezts!

Link to comment
Share on other sites

versatile

Ai, nu tas, ka sludinājumā mašīna par gadu jaunāka (nākamā gada modelis, aha) un nobraukums mazliet noapaļots, vēl ir ok. Kurš tos ciparus skatās sludinājumos?

Skatās bildes, nobraukumu CSDD un pēc VIN meklē gadu/komplektāciju, lai var saprast, kāds konstruktors.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nespēju atrast bildes no Lietuvas "pirms un pēc". Visās malās lasu, ka lietuvieši taisa 3 in 1 mašīnu, bet piemērus grūti atrast. Varbūt kāds var padalīties ar tiem? :download:

Link to comment
Share on other sites

Ar tādiem darbiem nelielās! Pārdot tādu mašīnu ir noziegums.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
smartdevil

Kurš uz šodienu būtu klusākais un komfortablākais jauns auto līdz 25tk.?

Link to comment
Share on other sites

Nu nez benzīni būs klusāki par diesel.bet pie ātrumiem un sliktiem ceļiem grabēs vai dzirdēs vēju un rupju asfaltu.baigais pakojums nebūs.. ...imho nekā mega klusa tur nesanāks par tām naudām...bet kaut ko jau var atrast...

Link to comment
Share on other sites

smartdevil

To kurmis

Kas ir saskāries, tas mācēs atbildēt. Ja nebūs variantu, tad pašam būs jāiet testa braucienos.

 

To osscar

Benzīns vs bīzelis ir pagātne. Tagad dīzeļus taisa pietiekami klusus, lai vairāk interese būtu par skaņas slāpēšanu no arkām pa mūsu "noderno" asfaltu.

Noteikti ir kādi skaļāki par citiem. Pirms bijām paņēmuši Škodu Superb. Priekš savas klases par skaļu. Uz 17" diskiem skan kā kaut kāda grabaža. Katra ceļa plaisa cauri dzirdama.

Labots - smartdevil
Link to comment
Share on other sites

Piedod, aizmirsu, ka šis ir balagāns... Tādā gadījumā tev jāskatās vai nu uz golfu vai kaškaju...

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Tagad dīzeļus taisa pietiekami klusus,

No rūpnīcas jā....

Pats kompresijaizdedzes dzinēja darba princips nevar būt kluss, ja vien tas nav taisīts pēc Raba-MAN Ikarusu dzinēju prototipa, bet arī tur tas viss ir rēķināts uz lieliem izmēriem. Dīzelim ir jābūt lielā kastē, ko tas nespēs sākt drebināt - golfveidīgajiem tas neiet cauri.  

Link to comment
Share on other sites

Kurš uz šodienu būtu klusākais un komfortablākais jauns auto līdz 25tk.?

 

Mazlietots VW Pheaton/Audi A8, BMW 5er/7er, MB S-klasse šādā cenā būs klusāks un komfortablāks par jebkuru jauno auto šajā cenu kategorijā.

 

Šajā kontekstā dzinēja tipam absolūti nav nozīmes.

 

Darbā ir 2016 gada pasāts, 1.4 Tsi. Reāli skaļš grabulis, pat salīdzinot ar 15gadīgu 5er.

Pa lielam, šitais gandrīz gandrīz ierakstās, pie nosacījuma, ja pērk uz SIA un nemaksā PVN.

Protams, prieka tur nebūs gandrīz nekāda, ja nu vienīgi par patēriņu  :) Toties būs ļoti kluss un komfortabls.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

Šitais jau prom. Spriežot pēc visa, dīls nebija slikts, jo tā viņi ap 100k maksā lietoti. Vienīgais ar reģistrāciju var būt problēma, jo cik noprotams arī dokumentu nekādu tam auto nebija, man šķiet. Bet gan jau Eiropā var atrast valsti, kur pasākums ir vienkāršāks nekā LV

Link to comment
Share on other sites

Mans minējums - burti ir JR...

un tam ir ļoooti labs iemesls....

 

 

Nobraukuma vēsture:

Datums Nobraukums

27.06.2015 263034

27.05.2015 260462

14.05.2014 409821

12.04.2013 384435

10.04.2012 333714

08.04.2011 280630

08.04.2010 226075

02.04.2009 170395

01.04.2008 114355

30.03.2007 57169

Nav garantijas, ka nobraukums grozīts. Tik pat labi tā varēja būt paneļa nomaiņa - paneļiem tomēr mēdz kaut kas nosvilt. Atceros, man 2005. gada Audi A4 B6 amerikānim pat pīkstulis panelī bija pamanījies nosvilt (varētu pat būt, ka plastmasa arī pakusa) :D

 

Visādi citādi - ja auto pa 8-9 gadu laikā nobraucis teju pusmiljonu un ir bijusi nepieciešama tikai viena atkārtotā TA, tad tas IMHO ir pat ļoti labs rādītājs par auto tehnisko stāvokli un īpašnieka attieksmi pret auto. Neizskatās, ka tas auto ir bijis labots tikai priekš TA. Un maz ticams, ka auto pa šiem gadiem nekas nav bijis jālabo. Jautājums tikai, kāpēc pēdējā reizē bijusi nepieciešama atkārtotā TA.

 

Tālāk jau - dodamies uz LTAB un skatamies, kādu infu varam sakasīt par avārijām.

Link to comment
Share on other sites

versatile

 

 

Nav garantijas, ka nobraukums grozīts. Tik pat labi tā varēja būt paneļa nomaiņa

Pats saprati, ko pateici?

Un cipars sludinājumā? Numura fotožops? Kāda starpība, mainīts vai grozīts - ja tiek slēpts...

Link to comment
Share on other sites

Jā, ļoti labi saprotu, ko uzrakstīju.

Par ciparu sludinājumā neko nezinu, nav tur tā sludinājuma vairs.

Numura fotoshops - jā, reizēm tas tiek darīts. So what? Tas *neko* neliecina par auto stāvokli. Mani, pērkot lietotu auto, interesē auto tehniskais stāvoklis, nevis pārdevēja paranojas.

Link to comment
Share on other sites

versatile

Kaut kā slēpšana nekad ne par ko labu neliecina. Automātiski.

Ja mainīts panelis, tad tā arī pasaki - panelis mainīts, reālais nobraukums tik un tik.

Mani neinteresē pārdevēji ar paranoju - tādi ar garantiju baidās, ka viņus mēģinās appist, tāpēc appiš citus preventīvi.

Link to comment
Share on other sites

Nu tik pat labi var teikt, ka auto pārdošana ne par ko labu neliecina, automātiski. Ja viss būtu super-duper-truper-kārtībā, tad taču nepārdotu, vai ne?

Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

Numura fotoshops - jā, reizēm tas tiek darīts. So what? Tas *neko* neliecina par auto stāvokli.
Nobraukums ap 500K, paneļa maiņa, humora pēc safotošopots numurs... Zobu fejai tu arī joprojām tici?
Link to comment
Share on other sites

androidz, loģiski, ka ticu.

Savukārt citi te kopš senseniem laikiem tic "oriģinālais nobraukums 200k km", "viens īpašnieks", "regulāras apkopes pie dīlera", "liktas tikai oriģinālās detaļas", "nav sists", "zobsiksna mainīta pirms 10k km" un tamlīdzīgām pasakām, ar kurām esam baroti gadiem ilgi.

Link to comment
Share on other sites

androidz

Nu loģiski, tos 200K nobrauc pirmajos 2-3 gados, un pēc tam 15 gadus auto netiek kustināti :) Skaties 3 gadīgu 160K, skaties 5 gadīgu 200K, skaties desmitgadīgu 240K, skaties 15 gadīgu 245K ... 

Link to comment
Share on other sites

smartdevil

binary

Nu tik pat labi var teikt, ka auto pārdošana ne par ko labu neliecina, automātiski. Ja viss būtu super-duper-truper-kārtībā, tad taču nepārdotu, vai ne?

Pilnīgi un noteikti tas nav rādītājs. Cilvēkam parādās vairāk naudas un grib kaut ko jaunāku vai nepatīk esošā kā tāda. Vai ir pārāk dārga uz apkalpošanu, remontiem. Daudz iemesli, kā arī tevis pieminētais.

 

Par original nobraukumu var pateikt pēc salona stāvokļa, kaut arī katrai markai un modekim pa savam. Bet pēc reģistra vēstures cik tuvu patiesībai. Man mersis bija trešajā gadā pirkts Vācijā un LV datos viens īpašnieks. Pēc 12 gadīga auto stāvokļa diagnostika visu pasaka. Mēnesi aktīvi meklēju nesulojošu kamēr atradu.

Tas ka tirgus ir 90% piegāzts ar mistkastēm gan ir tiesa.

Labots - smartdevil
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Latvijā ir loģiskāk ticēt pieminētajai zobu fejai, kā auto pārdevējiem - pofig, vai privātais vai firma. No visiem auto, ko esmu diagnosticējis klientiem kas taisās pirkt (kāds simtiņš būs) tikai 2 bija ar īstu nobraukumu (!!) Sev es Latlandē vairs nekad auto nepirkšu. 


"Kluso un nekluso" auto tēma arī nav jēgā attīstama, jo manuprāt ir starpība troksnī ko rada 330d vai 530d BMW lamata un Maseratti dzinējs - abi taču nav klusi, bet smird tikai viens.

Link to comment
Share on other sites

Pilnīgi un noteikti tas nav rādītājs. Cilvēkam parādās vairāk naudas un grib kaut ko jaunāku vai nepatīk esošā kā tāda. Vai ir pārāk dārga uz apkalpošanu, remontiem. Daudz iemesli, kā arī tevis pieminētais.

Nu tak pats norādīji, ka tas *ir* rādītājs. Ja reiz grib jaunāku, tātad esošais ir mēsls. Ja nepatīk esošā kā tāda, tātad - mēsls. Ja ir pārāk dārga uz apkalpošanu vai remontiem - tātad mēsls. Kāpēc tādu pirkt?

 

P.S. Iesaku pavērtēt, kā tas mans komentārs radās, uz ko es ar to komentāru atbildēju. Tad varbūt radīsies arī sapratne par tajā komentārā ietverto zemtekstu (ja tur tāds ir).

 

 

Latvijā ir loģiskāk ticēt pieminētajai zobu fejai, kā auto pārdevējiem - pofig, vai privātais vai firma.

+1 :D

 

Man kaut kā ar gadiem radies priekšstats (priekš sevis) - ja pērk lietotu, tad:

1) jārēķinās, ka visticamāk būs mēsls. Var paveikties, var nepaveikties, laimes spēle. Te nu jāizvērtē, cik daudz naudas cilvēks ir gatavs izmest par "piedalīšanos loterijā".

2) jāņem "populāru" auto/komplektāciju. Pretējā gadījumā var būt problēmas ar vēlāku pārdošanu par adekvātu ciparu.

 

Lai gan, protams, dārgo auto mērķauditorijai neviens no abiem punktiem nav aktuāli :D

Link to comment
Share on other sites

Nevis "mēsls", bet "apnika". Kā tev šāds variants? Un, jā, cilvēki lielākoties pērk ko jaunāku, ja līdzekļi atļauj, pat, ja esošais auto nav problemātisks. Man piektā nokia vēl strādā, bet nez kāpēc to vairs nelietoju...

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...