Jump to content

Balagāns par autiņa izvēli, dārgajiem auto utt.


Mezavecis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 765
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Smii

    76

  • osscar

    52

  • androidz

    52

  • kurmis

    82

Top Posters In This Topic

Posted Images

Phechinc

Nu ko jūs jau,es to pateicu tā,nejau es tgd braukšu uz 150km/h kur cilvēki ir.nebij domāts tas tā.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Vēlos iegādāties pirmo mašīnu un iztrakoties ar to.

Ieteiktu pavērtēt kaut ko no šī video:

[media]

[/media]

:sarkasms:

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Phechinc

 

 

Ar karotīti iebarot ss sludekļus?
 

Kamēr es vēl pirkšu viņu,paies laiks un tie sludinājumi jau sen būs pazuduši.vienkārši gribēju dzirdēt komentārus par to kā būtu jāizvēlēs pirmā mašīna,kāda būtu ekonomiskāka u.t.t. Neko vairāk

Link to comment
Share on other sites

JuutpaudisMaigcilveeks

Diezvai patrakošana ar ekonomiju iet kopā.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Offtops.

 

Šodien sētā iebrauca šāds auto:

uon77ynu5mf8nrcoz9xb.jpg

 

 

Es agrāk esmu braukājis ar Hammeriem (no H1 - H3). likās ka tie ir lieli auto. Bet tad sētā iebrauca šitas... DODGE RAM 2500, > 6 litru dīzelis... vēl pieci kg pilnā masa būtu > 3.5 tonnas. Blakus stāv manējais audi A6, Dodge durvju rokturi vienā augstumā ar mana audi jumtu. Audi izskatās pēc tāda maza pigmeja...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Un kur ar viņu braukt? :)

Link to comment
Share on other sites

jema, nu ir reizēm vajadzība pēc liela auto ar kuru var aizvest smagas lietas + izbraukt cauri vietām, kur smagie nevar izbraukt :)

 

P.S. Kas mani pārsteidza - šis ir pikaps, tas ir aizmugurē ir kravas kaste. Tomēr pašmasa ir 2975kg, pilnā masa 3495. Kravas kaste ir liela, tomēr kravnesība ap pus tonnu... man kaut kā škiet, ka pilnā masa ir tāda, lai palīstu zem 3.5 tonnām.  Nu vismaz pēc izskata šim auto kravnesība ir daudz lielāka...

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

Nu darba zirdziņi ir L200 un Hilux, šitas jau vairāk velk uz krutu puiku rotaļlietu! Braukt jau noteikti ir super, es te drīzāk par praktiskumu, kaut gan ja ģimenē ir 3-4 citi autiņi, tad arī šis ir ok. :)

Link to comment
Share on other sites

jema, nupat runāju ar savu čomu USA, dzīvo pie Ņujorkas, pensionārs, ir neliela saimniecība (kā viņs teica - mazdārziņš uz ~10ha)... viņs teica ka viņam arī šāds auto ir, tikai ar [lielu] benzīnnieku. Šie auto USA jauni maksā lēti - ~30k USD, un USA ir diezgan populāri. Tā ka tas kas mums potenciāli ir "понторезка", tas USA ir parasts darba zirgs...

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

Pēc pāris mēnešiem ir doma nolīzingot braucamo nākamiem 5-10 gadiem.

Šobrīd plānā auto budžetā ap 5k

Izvēle krīt uz XC90 vs x-trail

Zinu kāds ir xtrails, par otru dzirdētas dažādas lietas, dārgs, lūzt utt.

Prasības vienkāršas, - dīzelis, ar āķi, lielu bagāžnieku un normālu salonu kā ikdienas auto un vēlams ekonomisku.

 

Ir citi labi varianti uz ko tiekties?

Labots - Edzhua
Link to comment
Share on other sites

x-trailam ir tas dīvainais panelis. ja pret to nav pretenzijas, tad auto diezgan labs.

Link to comment
Share on other sites

Panelis dīvains, bet brīvs skats uz ceļu. Man tēvam šobrīd tāds ir tāpēc zinu cik vienkārša, bet tajā pašā brīdī laba mašīna. 

Tikai neesmu pilnīgi drošs, ka gribu tādu pašu. 

Pavelkot budžetu līdz 6k pavecāks xc90 sanāk, tikai tas gan, ka labāk ņemt svaigāku auto. Pa 5k sanāk 07gada xtrails.

Kas ar subaru outbackiem? Nav kosmoss remontos un tā?

Link to comment
Share on other sites

Nu bļin i salīdzināji, luksus klasi ar darba lopu, pērc vien x-trail...

 

XC90 pa 6k būs nobraukta un nodzīta lamata, bet ja uzreiz atvēli budzētu savest kārtībā, gan jau var braukt.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Kas ar subaru outbackiem? Nav kosmoss remontos un tā?
 

Dzinēja īpatnības un detaļu cenas. Japāņuprāt tas ir premium auto. Protams, ērts, jaudīgs un samērā smuks, bet nav tā piķa vērts.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Un kā palika ar starpasu diferenciāli?

 

vai tad ir vispār kāds pilnpiedziņas vai pseidopilnpiedziņas auto, kuram šis aizmugures piedziņas mezgls pēc 10 gadu vecuma nesagādātu problēmas?

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

 

 

nolīzingot braucamo nākamiem 5-10 gadiem. Šobrīd plānā auto budžetā ap 5k

 

Eeeee... ne visi jēdzīgi kantori dod lietotiem auto, ne visi dod tik mazu summu un ne visi vēlas, lai līzinga termiņa beigās auto vecums būtu virs 10...12 gadiem. Tā ka sāc pētīt no finansējuma gala, lai nav jādodas pie ātrajiem kredītiem ar kosmisku GPL.

 

Bet arī 4x4 par 5k eur izklausās pēc pamatīgām galvassāpēm.

Link to comment
Share on other sites

Mašīnu uz 5-10 gadiem, nevis kredītu. To plānoju ņemt uz gadiem 3-4.

4x4 plānota kā ekstra, domāju pārsvarā tiks izmantots fwd

Droši varat ieteikt ne pārāk zemu vieglo bez 4x4, kas būtu laba alternatīva šajā cenu kategorijā un prasībās. Allrouds diez vai būs labs variants, jo stipri padārgs ekspluatācijā.

Xtrails ir finansiāli ērti paceļams un piemērots ceļam, pa kuru man vajag braukt, grūti atrast alternatīvas, ja ar neko citu kā audi nav braukts visu mūžu.

Labots - Edzhua
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Tāpat pieļauju, ka tev 5000 eur uz 4 gadiem neviens neizstieps ar normāliem procentiem. Ja vēlies virs 12% gadā, tad kaut uz 50 gadiem izstieps visādi smskredīti.

Link to comment
Share on other sites

Man neinteresē jūsu domas par jautājumu, kurš nav aktuāls no trešo personu puses. Ieteikumi par dažādiem auto ir viena lieta, tas kā un kur tiks dabūts piķis ir cita.

Link to comment
Share on other sites

riebeklis2012

Kungi!

Var kāds nokomentēt Hyundai i40 (universāli).

Gādāts tiek kā ģimenes auto ne ikdienai. Pamatā vidēji tāliem izbraucieniem.

Interesē ne tik daudz tehniskie trūkumi, bet tieši praktiskie labumi.

Link to comment
Share on other sites

Vēl man te saslavēja Volvo V70 D5, kā ar šiem ir? Pašam nepatīk nošķeltā pakaļa un šķībais panelis šiem modeļiem. V50 patīk labāk, taču visur raksta, ka jamiem patīk lūztplīst regulāri.

Santa Fe un Sorento jau laikam labāk ar līkumu?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

kaut kāds stulbs raksts. un pats briesmīgākais, ka lops vēl pārdod par cenu, par kādu auto nopirka. nošaut.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

ykristaps
 Kā arī jaunas autoīpašnieks, nemaz nepieminēja to, ka auto viss labais sāns bija sasists un krāsots

 

mhm... gribētu redzēt sludinājumos - pārdodu Audi, salikts no diviem, jo tika pamatīgi nošķelts frontālās sadursmes rezultātā. Kāds tin odometrus... vājprāts.. neticu.  Un par to cenu... esmu uz d1rsas.. kā tā var???

 

Rekur raksta autora komentārs iemetot šī traģiskā gadījuma atslēgas vārdus googlē. Hvz par kādu s-line viņš tur murgo ar V6 2.5 traktoru ar divām turbīnām.

 

 

 

Sawliit16

Veca vai nē, mašīna pati pa sevi ir jaudīga un kvalitatīva, vismaz saku tieši par šo S-Line. Mums iekšā stāvēja V6 2.5TDI, BiTurbo [ jeb 2 turbīnas ] un čiptūnings. Bija doma pārdot, pa 2500EUR, bet diemžēl, kā jau rakstiju vienu nakti notika šaize un nācās nomest cenu. Iepriekš bija, kā konfekte. Sludinājumā pati ļoti izbrīnijos līdz kādai miskastei viņa tika novesta, viss ko es ceru, ka neviens neuzķersies uz šāda mēsla. Smagi teikt, bet mašīna ir pārvērsta par konkrētu mēslu. Visas buktes laikam ar āmuru tika taisnotas. Drausmas.

Labots - ykristaps
Link to comment
Share on other sites

Nu kāds sludinājums, tāds arī vipu norējējs(a).

 

Ja atmiņa neviļ, hardcore Audi fani var palabot, bet tajā gadā vēl nebija tāda mārketinga rīka kā S-Line (to ieviesa vēlāk, kaut kādā 2001.g. un modeļos no tā brīža, tātad B6 bija pirmais A4 ar Audi S-Line vizālo noformējumu), šim tos sauca par Sport- tā kā jau saknē abi pārdevēji krāpj klientus :D Tāpat diski izskatās no Audi C4 vispār, pavisam noteikti ne no A4 Sport komplektācijas :D

 

Ir jābūt baigākajam antiņam, lai šitādu, atvainojiet, miskasti vispār pirktu... Nav sliktāka motora un kārbas savienojuma visā A4 B5 līnijā par šo V6 2.5 TDI + automātu ar kvatru, turklāt ar tādu nobraukumu, vismaz 350-400k, tur ir vieni vienīgi kapi.

 

Un tie murgi par BiTurbo motoru, kompetenta meitene! :D 

Link to comment
Share on other sites

 

 

un pats briesmīgākais, ka lops vēl pārdod par cenu, par kādu auto nopirka. nošaut.

Ne vienmēr ir jāšauj nost, arī es savu nākotnē, nezinu gan cik tālā, noteikti mēģināšu tirgot par to pašu ciparu, par kuru pirku, ja ne vairāk, jo auto ir kopts un daudz kas mainīts, kā arī uzlabots.

Bet par to rakstu, neprofesionāls raksts, tā sieviete nokakā pārdevēju ( pati nesaprotot ne vella ) reāli par to, ka nenorāda pareizu nobraukumu tikai ss.lv sludinājumā, nu kurš vairs tic nobraukumiem, ir jābūt stulbam, lai tik veciem auto Latvijā ticētu nobraukumiem, sen visi tīti, vai spiģiki mainīti, kā arī motori. Man vecajam auto bija nobraukti kādi 400k, nomainīju motoru, kam nobraukums 200k,kā tad sanāk, arī krāpjos?

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Nu, mūsdienu raksti un žurnalistu garadarbi vienmēr ir polarizēti - visiem jau sen zināma atriebšanās metode ar Degpunktu, par ko runājot - kāds skatījās to sižetu, kur čalim bez maz draud cietumsods par to, ka šis nevarēdams iegūt kompensāciju no meistara par safakotu autiņu, gada laikā visām minētā meistariņa darba vietām sūtīja virsū pārbaudes (valodniekus, VID u.t.t.) pēc kuru sodiem (pie mums valstī taču nav jaievēro likumdošana un normatīvi) meistariņš tiek atlaists un iet uz nākamo vietu? Degpunkta žurnaļugas atriebīgo sižeta varoni padarījuši bez maz vai par pašu sātanu. Un viss jau būtu labi, ja būtu 100% pārliecība, ka meistariņš ir perfekcionists, kam nekas negadās greizi un pat ja gadās, viss tiek izlabots. Saruna ar pašu meistaru nenotika. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Man vecajam auto bija nobraukti kādi 400k, nomainīju motoru, kam nobraukums 200k,kā tad sanāk, arī krāpjos?

 

ja noskrūvēji odo atpakaļ, tad krāpies. nesen auto nomainīju riepas, uzliku galīgi jaunas - ar varu atgriezt atpakaļ odo par 50k, kas ar vecajām tika nobraukts?

Link to comment
Share on other sites

Mainot motoru, mainās kompis un spiģiks, manā gadījumā arī kārba un izplūde, savādāk nevar. Da labi, motora maiņu salīdzināt ar riepu maiņu, tas tak ir muļķīgi, lai neteiktu rupjāk. Paši labi zinām, ka nobraukums ietekmē ne tikai ritošo, bet dzinēju arī. Par ko tādu man pat kauns runāt, jo tas ir pašsaprotami, vismaz normālai publikai, kam auto nebeidzas ar barankas grozīšanu.

Sorry ka jākļūst ciniskam, bet te jau savādāk nevar.

Link to comment
Share on other sites

Riepas nobraukums ietekmē vistiešāk. Un vispār bez riepām auto pat nekust, bez motora vēl var aizstumt uz tolmetu saviem spēkiem.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Man vecajam auto bija nobraukti kādi 400k, nomainīju motoru, kam nobraukums 200k,kā tad sanāk, arī krāpjos?

Ja negriezi odometru,tad nekrāpies.

Automašīnai,kā esi ievērojis ir arī virsbūve, un tai arī ir noskrējiens.Tāpat kā riepām utt. 

Link to comment
Share on other sites

Nē, odometrs nebija jāgroza, bet gan jāmaina, jo 4cilindru odometrs nerāda pareizi apgriezienus no 6cilindru motora. Riepas nevajadzētu skaitīt pie auto nobraukuma, ne tā? Tās parasti bieži maina, tā pat kā eļļu un filtrus, bet ko nu te runāt..

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nē, odometrs nebija jāgroza, bet gan jāmaina, jo 4cilindru odometrs nerāda pareizi apgriezienus no 6cilindru motora
Tā ir izcila doma, var redzēt specs raksta! 
Link to comment
Share on other sites

Varbūt ne tā izteicos, vai drīzāk, ne tā saprati. Auto ir dažādi, tam pašam bmw e46 noskrējiens glabājas kontrolpanelī uz mikrenes, nevis kompī, ja maina kontrolpaneli, būs arī jaunā paneļa noskrējiens. Visbiežāk tas ir tad, ja maina mazāku motoru uz lielāku, vai pretēji.

Ne vienmēr sludinājumā redzamais ir grozīšana, dažreiz auto ir mainītas daļas (bijis beigts kontrolpanelis, nosprādzis motors)

Bet te kaut kāds sviests aizgājis, salīdzinat odometra rādījumu ar riepu nolietojumu.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...