Jump to content

Lietots auto lidz 3K eur.


Wheeler
 Share

Recommended Posts

Domājam nopērkot galdu, tapetes,dīvanu neviens to no visiem galiem ar nečamda.

 

 

 

Tajā bmw salonā nekā nav, tikai esi iemetis no pilnākas komplektācijas kur visas košas lampinas savu efektu dot, tie pasi apšuvumi pie rokturiem bmw dizainā izskatās pretīgi, vislabāk no tām tavām bildem izskatijas vw gaišais,sterilais tīrais salons(bet jabūt tāda gaišuma piekritējam), nav nodrāstā krutā āda...bet nu pa gaumi nestrīdas, kaut kāda e46, pasvaiga salons man labāk atkal izskaītos

Kā jau gaumes jautājums. Man atkal patīk, uz durvju roktura arī āda, gan uz stūres, ručņika un kloķa, apsildāmi ādas sēdekļi, ādas elkoņbalsts. Pietiekami daudz elektronikas ar lietām, kas nav pat krietni jaunākiem auto.

Lai dabūtu šo visu e46, tas izmaksātu 2x vairāk, kā tas pats uz e36. Remontos e36 ir krietni lētāks par e46. Protams, nejauksim gadus, jo ja man jāizvēlas starp dārgāku e46 1999 gada, vai lētāku e36 1998 gada, kurš pie tam ir labākā stāvoklī un pilnāku komplektāciju, ilgi nav jādomā.

Tas tāds monologs par e36 un e46. Protams, e46 ir drošāks, un visādi citādi savādāks, kā jau jaunāks.

Link to comment
Share on other sites

Bomaars/C12

Kā minēju e36 standartapšuvums parastajā salonā, druvim ap rokturi ir pretīgs, un daudziem viņš atlipst un karājas kā tāda lupata...Par elkoņbalstiem un visu tas jau daudziem autiņiem tik attiecigu komplektāciju...bmw beņķu forma ir ērta...āda piemēram manā pieņēmuma ir ekstra tad kad tā ir kā jauna, neizsēdēta, nesasprēgājusi, neizstaipījusies un e36 galīgi kko tādu nav iespējams atrast nu e46 jau uz pēdējas tā max cenas robežas vel var dabūt...kamēr tā ada ir tur tāda tikmēr man tā liekas pretīga...gaumes jautajums

Labots - Bomaars/C12
Link to comment
Share on other sites

Ja meklē, kaut ko jau var atrast, vismaz man šķiet, ka tīri dzīvu ādu esmu dabūjis. Protams, āda ir arī jākopj, lai tā tāda saglabātos.

Link to comment
Share on other sites

Čalis nokauca ar bildi, ka Astrai esot lēta plastmasa uz ko atbildēju, ka visiem ražotājiem salonos ir plastmasa un kas viņuprāt ir tad tā lētā plastmasa!?

 

lēta plastmasa ir tāda, ka tu paskaties uz salonu un tu redzi, ka tas veidots priekš rabotņikiem kombinzonos, kas radio pārslēdz ar skrūvjgriezi un pelnus krata uz pasažiera grīdas, lai nav žēl, kad sabojā. vot ar tieši to man asociējas transportieru (nejaukt ar multivaniem), caddy un astru saloni. 

Labots - Guest
Link to comment
Share on other sites

Ir redzēts, ka arī labu salonu var pataisīt rabotņik style, jo ir cilvēki, kam viss poff, ļuļķē sprunguli, kvēpina salonu, to auto pēc tam pat pārdot normāli nevar.

Bija reiz, kad meklēju sev pirmo auto, biju vienu aizbraucis skatīties, tur griesti dzelteni, beņķī caurumi izdeguši, visur benāri un pelni, vēl kluci varēja salonā nolikt pilnam komplektam, cilvēki maigi izsakoties, ir jocīgi.

Link to comment
Share on other sites

Tēmas nosaukums (kas nav pamanījuši)

Lietots auto lidz 3K eur.

Labots - Alfijs
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Netraucē, mēs te par saloniem runājam, vēl neesam sākuši par globālām lietām. Offtopic pa īstam vēl nav sācies :D Tā šeit visas tēmas beidzas. Autoram tā pat būs jāizdara sava izvēle. Un šeit tā pat vārīsies par vienām un tām pašām lietām, vieni un tie paši lietotāji.

Link to comment
Share on other sites

KinDzaDza

 

 

strādnieku bembelāta paraugs

Diez no KROOP viedokļa - šī ir lēta plastmasa? Un ja iztīrīs, tad jau vairs nebūs lēta?!

Link to comment
Share on other sites

 

 

Diez no KROOP viedokļa - šī ir lēta plastmasa? Un ja iztīrīs, tad jau vairs nebūs lēta?!

 

jā, ir liela starpība, vai tā tāda jau nāk no rūpnīcas- priekš sadiršanas, vai vienkārši sastāstita lietotāja pofigista rokās. 

Link to comment
Share on other sites

Cappuccino

Kāpēc ne dīzeli? Galvenais pārbaudīt dzinēju, kas jebkurā gadījumā būs jādara.. domāju dīzelis ir optimālākais variants un ja reiz dzinējs kārtīgi pieskatīts, kalpos ilgi bez problēmām, un arī griezes moments lielāks kā bonuss ;)

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

tu izskaties pēc apple fanāta, tikai ar mēģini pierādīt visai pasaulei cik opel astra ir laba. nevar saprast troļļo, vai vienkārši astra ir vienīgais auto ko dzīvē redzējis.

 

man ir volvo v70 

Link to comment
Share on other sites

v70 salons ir drusku piešmirģelēts vecā 850. salons, kurš bija ar cirvi gatavots.

Link to comment
Share on other sites

uldii12345

 

 

taču dzīvē izrādās savādāk - pāris gadus atpakaļ, ziemā, kad viss bija skaisti aizputināts, "vilkos" pa šoseju ar saviem 85-90, kad S80 "pilots" izdomāja, ka ir jālido garām - palidoja, sanesa un skaisti novākoja grāvī kupenā. Piebraucu šim klāt - slidens ka bail. Aizgāju apprasīties vai nevajag palīdzēt, bet šis uzreiz "nah tu tik lēni vilkies, ka man tevis dēļ vajadzēja avarēt?" Pateicu lai pakarās krūmos un izpildīju savu pilsoņa pienākumu, izsaucot policiju, jo cietis neviens neizskatījās. Tas, ko ar šo gribēju teikt - katrs auto ir tik drošs, cik smadzeņu ir tā šoferim galvaskausā. 

 

Šo vairāk domāju kas notiks ar tiem, kas brauc opel astra, kad viņai virsū uzskries buks vai sanāks sadursme ar piemēram auto, kam pašmasa 2 tonnas. Pārsvarā visi domā, maziņš auto, ekonomisks, viss baigi labi, bet nemaz nepadomā par drošību tajā un arī šajā diskusijā auto tika salīdzināti pēc paneļiem, pēc drošības vispār nekas netika salīdzināts...

Link to comment
Share on other sites

Runājot par v70, tas pašlaik būtībā ir palicis gandrīz kā vienīgā sakarīgā opcija liietotam auto, ja cilvēks vēlas ietilpīgu universāli. Tāpēc arī pašlaik v70 labā stāvoklī par sakarīgu ciparu atrast ir gandrīz neiespējami.

Link to comment
Share on other sites

ar cirvi vai zāģi, tas takā pofig, bet tas dermantīns un mīkstā plastmasa ir daudz patīkamāki par tām šausmām, kas darās astrā.

 

anyway, ne v70 salonu apspriežam

Labots - Guest
Link to comment
Share on other sites

 

 

v70 salons ir drusku piešmirģelēts vecā 850. salons, kurš bija ar cirvi gatavots.
Nemuldi, ko nezini, pat līdzīgi nav! 
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Nu sāksies diskusijas, kurš vairāk kartupeļus var salādēt bagāžniekā. Pirmās paaudzes V70 ir izspļauti katafalki, pat nav jāmodificē, lai vadātu zārkus.  

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

 

 

Pirmās paaudzes V70 ir izspļauti katafalki, pat nav jāmodificē, lai vadātu zārkus.

Tu laikam neesi ar 240-to Volvo braucis :D 

Link to comment
Share on other sites

Patērētājs85
tu izskaties pēc apple fanāta, tikai ar mēģini pierādīt visai pasaulei cik opel astra ir laba. nevar saprast troļļo, vai vienkārši astra ir vienīgais auto ko dzīvē redzējis.

paradi postu kur es esmu tā rakstījis zārkmašīnas vadītāj. 

 

 

man ir volvo v70 

 

 

 

ar cirvi vai zāģi, tas takā pofig, bet tas dermantīns un mīkstā plastmasa ir daudz patīkamāki par tām šausmām, kas darās astrā
plastmasa.jpg
Kāds cirvis vienkārši nav H modelī iekāpis un gvelž nezināmas muļķības. Un jampampiņ, man nav H astra. vienkārši esi .... uz to arī panesas viss. Varbūt šamais vēl izdomās ka astrai viss pats panelis ir plastmasa :D
 
:D
Labots - Patērētājs85
Link to comment
Share on other sites

ir jēga bakstīt tev ar pirkstu?

 

paliksim pie tā, ka lielam vairumam tas salons liek ievemt mutē, bet tev tas liekās ok.

Link to comment
Share on other sites

Patērētājs85

ir + ir - un attiecīgi savai kategorija. Tam itkā vajadzēja būt pašsaprotami Bet parādi postu kur esmu slavējis Astru. To aizstāvēju, jo visiem citiem arī ir lētas plastmasas (kvai apdarinātas) un konkrētu modeli nedrīkst noniecināt tikai tāpēc ka kādam izliekas. Palasi IBIO visu no sākuma.

Labots - Patērētājs85
Link to comment
Share on other sites

iepriekšējais posts, ja jau vajag iebakstīt ar pirkstu kur,  jau ar putām uz lūpām sāc apsaukāties, jo kāds tavu fetišu uz astras saloniem nozākā.

Labots - Guest
Link to comment
Share on other sites

Eu, lai nebūtu tiršanas.

No kādas tipa plastmasas ir volvo un no kāda opeļa salons? Datus konkrētus. Paņem katrs pa paneļa gabalam un sameklē uz tā kodu. Plastmasu cenas ir internetā atrodamas.

Tad arī varēs pateikt kuram lētāka, kuram dārgāka plastmasa.

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

Citēju vienu bembistu. " asrai salons smird jau no rūpnīcas". Tā viņš man teica, un vēl daudz ko, kad gandrīz nogāju no ceļa, apsverot iespēju par astras iegādi.

Link to comment
Share on other sites

Ir tāda lieta, kā Placebo efekts... un izskatās, ka šeit ļoti daudzi ar to slimo :D

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ir cilvēki,kas auto izmanto lai nokļūtu no punkta A līdz punktam B. Ir cilvēki,kas izbauda braukšanu.

Attiecīgi ir auto,lai pārvietotu cilvēku un ir auto,kas ļauj izbaudīt un izjust ceļu.

Tā nebūs ne Astra,ne Passats, Golfs un attiecīgo to sākumcenas ir 4x mazākas.

Mercedes,Bmw un pārējos prēmijumklases transportlīdzekļos ir izmatoti premijum klases materiāli,kas pēc sajūtām ir patīkamas,kas negrab,kad ir sals un kas nav uzkrītoši plastmasīgas.

Tas tāpat kā bieži salīdzina budžeta klases Asus un top klases Lenovo,parasts cilvēks nesapratīs,bet jūs tak saprotat,ka abi plastmasas,bet nu kvalitāte atšķiras.

Tāpat arī piekare. Lai nemēģina neviens iestāstīt,ka viņa passats ir tikpat atsaucīgs kā Bmw 5er,nu nav. Sportiskie ģimenes cilvēki,lai atslābst.

Astra ir astra,priekš savas cenas laba. Viss,miers.

Link to comment
Share on other sites

Ir dažādas auto klases - komapktie, biznesa, luksus. Jāsāk ar to. Nevajag jaukt vienā kaudzē Hyunday getzus, Dacītes dusmīgās, Audi un BMW biznesa klasi. Mainoties klasei mainās arī apdare un braukšanas komforts.

Piemēram es izvēlos sedanus ar neatkarīgo piekar gan priekšā, gan aizmugurē + pilnpiedziņa + nav jābaidās, ka arī 10 gadus vecs auto, kuru pirki jaunu lai brauktu ilgi, jāved uz šrota dēļ rūsas(runa NAV ar Opel).

 

Ok, imperial jau atuveni uzrakstīja ko arī es gribēju teikt :)

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

:) visi modernie Fordi un Opeļi salona ziņa ir OK ....ar vieņiem visiem var izbaudīt braukšanas prieku. Labāk ir nopirkt 4 gadīgu Fordu vai Opel normala komplektācija un preicāties par tādu pašu vai pat lbaku komfortu nekā 10 gādīga premium auto, kurš pie tam biežak lūzt nodilums nekur nepaliek ... 

Link to comment
Share on other sites

albatross

Mazliet patērēju savu laiku un izlasīju postus. 

1) Man ir interesanti, ka uzradusies īpaša šoferu suga - Opel Astra nīdēji, kas ir auto izmēģinājuši, iepazinuši un tagad visiem spēkiem cenšas apkārtējos pasargāt no šīs "nelaimes". Īpaši ekstrēmos gadījumos šie cilvēki klīst pa ielām, skatoties citiem piederošu Astru salonos un vemstās savā nodabā - acīmredzot tāda viņiem izklaide,

2) Mani vienmēr fascinējuši autovadītāji, kas sev iestāstījuši (vai drīzāk ļāvuši sev iestāstīt) , ka no 20+ dažādu autoražotāju modeļiem 95% nav lietojami (itāļu un franču auto - mēsli, korejieši - nekā nejēdz, japāņi - rūsē, plāni bleķi un augsti motora apgriezieni, liela daļa vāciešu auto (ford, opel) - nekam nederīgi), tādēļ pirkt drīkst tikai 3 auto markas no 20, kas ar neko būtisku neizceļas, bet maksā par 50% dārgāk,

3) ir vēl trešā kategorija, kas apgalvo, ka, lai brauktu 90% pa pilsētas ielām, noteikti jāpērkot auto ar ķengursitamo, lai izvairītos no stirnām, mežacūkām un briežiem, kas baros klīstot pa Latvijas galvaspilsētas ielām.

 

Jēziņ, tā taču ir tikai mašīna, kuras uzdevums ir pārvadāt cilvēka pakaļu no punkta A uz punktu B (es ceru, ka neviens šī foruma lietotājs neizmanto auto par savu dzīvesvietu).  Ja kāds cilvēks ir izlēmis pirkt Volvo - lai pērk, ja cits Opel - arī brīva izvēle. Galvenais - lai pats justos apmierināts un nejustos slikti, ieguldot SAVUS līdzekļus šī autiņa uzturēšanā un remontos. 

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

EEE, jāpērk ir nevis gads, bet tehniskais stāvoklis. Meklējot auto tieši uz stāvokli ir jāskatās vispirms, pēc tam tikai pārējais.  Protams, ja braukšanas bauda neapmierina, tad meklējam nākošo pēc tex stāvokļa.

 

Opelis OK(ir arī B Astra), bet Ford... (doh) katram savs :)

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

nezinu kas tā par braukšanas baudīšanu zem 100 zirgiem, ja nu vienīgi bauda, ka izdevās zem 4.0 l/100km palīst, savādāk stipri neinteresanta braukšana IMHO

Link to comment
Share on other sites

Par patēriņiem runājot... biju ārsteigts, ka 2012 gada Dodge Grand Caravan ar 3.6L benzīnnieku uz šosejas ēd tikai ~8l/100km... Jā, un paziņam ir BMW 740 (kaut kāds ~2k gadu), tas uz šosejas ēd to pašu... tā ka ar patēriņiem viss nav tik viennozīmīgi. Ja daudz a pilsētu, tad jāpērk auto ar zāles pļāvēja dzinēju, ja pa šoseju - arī lielie dzinēji ok + ir bauda...

 

Labi. Pietiek man te offtopu dzenāt :(

Link to comment
Share on other sites

Patērētājs85

atkarīgs jau kurš fords un kurš gads, bet par visiem jau nevar teikt - FUJ. Man patīk Kuga un visas ST versijas Focusos, mondeo un fiestai. Tiem jau cits līmenis.

Link to comment
Share on other sites

Starp citu, jā, kāpēc ne žiguli? :) Jaunajam braucējam pats labums - iemācīsies labot auto! Tā cena gan aizdomīga... tā viņi tiešām maksā?

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Tā cena ir normāla ņemot vērā problēmas, kas nāk komplektā :) Tiek kas braukuši ar žiguli, tie sapratīs. Pēc 5 gadiem sarūsējis ir pilnīgi normāli.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
Slēgta tēma, pievienot komentāru nav iespējams.
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...