Jump to content

Lietots auto lidz 3K eur.


Wheeler
 Share

Recommended Posts

 

 

Es astru nekad nepirktu

Kuru no tām? Vai to kas ražota 1979. gadā vai kādu citu - piemēram 2015. gadā?! 

Link to comment
Share on other sites

Savas izvēles esmu izdarījis pats, pieredze rāda, ka šādi forumi tikai sajauc galvu ar visādām muļķībām.

Turpinot beztēmu par saloniem.

Garais Jānis slavēja boru, jeb tā pati jetta. Dzīvē salonu redzējis neesmu, bet ja tas ir tāds pats, kā kuzovs, tad nekas smuks tur nevar būt.

Salons, kā salons, paliels minimālisms, īsti pat nav ko pateikt, parasts salons

volkswagen-bora-5065922.800.jpg

 

Nevar jau ,protams, zināt, kāds boras salons tur ir, ja šāds, tad cita lieta, par ko gan es šaubos.

ogrxe355x6dueg56ix5y.jpg

Vai vismaz šāds.

bus5oigpr9s02tosjd.jpg

Es gan sliecos domāt, ka šāds, tā kā, nekas kruts, tik parasts, cik parasts vien var būt.

vdw5n5q42kb3zdxocvd.jpg

 

Es varētu stāstīt, kas man liekas smuks, bet tā jau būs tikai mana gaume, un viss šeit ir tikai gaumes jautājums, kā zināms, par gaumi nestrīdas, izņemot šajā forumā un sadaļā, jo tas ir vienīgais, ko varat apspriest, nevis to, kādās cenās konkrētajam volviķim tā detaļa, remonts. Tikai virspusēji savārstījumi un savas taisnības iestāstīšana.

cd8bc83756d8c66d1205f24dce2a1070.jpg

Link to comment
Share on other sites

 

 

patausti salona materiālu

Jau atkal te viens taustītājs - fetišists!

Nu nav visi "apveltīti" ar taustīšanas māniju - ir arī tādi, kuri par galveno kritēriju neuzskata paneļa taustīšanas eiforijas pakāpi, bet auto tehnisko stāvokli un lietošanas ērtumu!

Neaizmirsīsim, ka autors nav gatavs ieguldīt lielu piķi auto iegādei.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis
Long John

Es esmu kāpis iekšā dažādos autiņos. Piemēram, VW Polo nu nav nekāds krutais autiņš un tam salons bija diži neskaistāks par Kia Ceed vai B7. Tāpēc man nav skaidrs, par kādiem materiāliem diskutējat un kāpēc.  

 

Lūk, E klases mersis vai 7. bembis būtu tas, kur salonā var sākt kaifot. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Tāpēc man nav skaidrs, par kādiem materiāliem diskutējat un kāpēc.

Attiecīgiem pilsoņiem ir zapadlo kāpt necilas markas auto, jo "ko tad kaimiņi vai kolēģi teiks?" :)

Tur jau ir tā pamatproblēma! 

Protams, ja var atļauties, man jau neskauž, bet tad tā arī vajag pateikt, nevis meklēt kaut kādus tur paneļa nepietiekamos mīkstumus vai cietumus lētākā gala auto.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Lūk, E klases mersis

Sanāca ar vienu taksi iekš Soumi braukt, bija koža roža utt., bet kaut kā nekāda kaifu nespēju noķert. Āda arī kaut kāda cieta. Moš kaut kāds taxi edition.

Link to comment
Share on other sites

Kuru no tām? Vai to kas ražota 1979. gadā vai kādu citu - piemēram 2015. gadā?! 

Nevienu :D

 

1979. gada Kadetu - varbūt.

5901024671_2d612478ae.jpg

 

Astras sākās deviņdesmitajos. Pirms tam bija Kadets.

 

 

Sanāca ar vienu taksi iekš Soumi braukt, bija koža roža utt., bet kaut kā nekāda kaifu nespēju noķert. Āda arī kaut kāda cieta. Moš kaut kāds taxi edition.

 

Takšiem ir dermantīns, kas izskatās pēc ādas. Saucas MB-tex.

 

Volvo, Bembjiem, Meršiem ir labi saloni. Alfa-Romeo ir labi saloni. Audi ir labi saloni. Lexus jau smird pēc Toyotas. Tālāk jau sākās kompromisi. Opel ir kaut kur tur, kur dzīvo Hyundais, Kija, Dačia, Lada, Geely, Brilliance...

 

Es nesaku, ka šie auto ir slikti. Vienkārši jāapzinās, ka pērkot pastāv izvēle. Kad būsi nupircis, izvēles vairs nebūs. Toties būs vēlme likt visādu sūdu uz stūres un līmēt tām nodilušajām plastmasām virsū karbona plēves, lai attaisnotu savu izvēli :D

 

 

 

Teslai, starp citu arī ir lēts un plastmasīgs salons, bet tas to nevienā brīdī nepadara par sūdīgu auto. Vienīgi sajūta iekāpjot citā līdzvērtīgas cenas auto būs... it kā esi mazliet apzagts...

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

smartdevil

Jūs āksti. Rīgas izgāstuvē arī justos tik pat labi kā savā dzīves vietā? Labprāt ēstu un gulētu?

Katrs cilvēks ar kaut ko atšķirās. Jūs varbūt paši brīnītos, kā var pateikt ka 7. sērijas BMW nav nekas labāks par Opel Astra. Bet noteikti ir tādi cilvēki, kas to pateiks, jo viņiem ir tikai viens mērķis - nokļūt no A uz B. Jūs tagad prakstiski to pašu dariet. Man Golf 3 salons no kaut kādas jaunās Astras 20x pārstrādātais plastikāts atšķirās kā diena pret nakti. Ir runa par apdares kvalitāti un nevis uz tausti, bet sajūtām, iesēžoties auto. Pat viena ražotāja robežās. 2000 gada Volvo c70 un tā 2004 gada V70. Adas beņķi vienam cieti kā koks, otram videja mīkstuma un pietiekami konfortabli. Tāds s*da benķis var pat visas sajūtas ,ilgermiņam braucot, sabojāt par auto.

Labots - smartdevil
Link to comment
Share on other sites

Long John
Attiecīgiem pilsoņiem ir zapadlo kāpt necilas markas auto

 

Knābi, no kura laika tad VW Golf klase pieskaitāma lepnas klases autiņiem?..:)

Manuprāt, arī lētam autiņam var uztaisīt gaumīgu un pietiekami kvalitatīvu salonu, tāpat, kā dārgam- uzkrītoši prastu un bezgaumīgu. 

Tas apmēram tāpat, kā vaņka deklarē-  vates pufaika gana labi aizsargā no aukstuma un nav ko tērēties lepnākiem apģērbiem... :yahoo:

Par gaumi nav jēga strīdēties- katram savs uzskats un tas ir respektējams!

Man ir pietiekami svarīga gan autiņa tehniskā kvalitāte, vadāmība, uzticamība, drošība utt, gan salona glītums, komforts un ergonomika.  

Vismaz priekšējā panelī nav vietas liekiem spīguļiem, alumīnijam utml, lai nekas nenovērstu uzmanību no vadīšanas (IMHO).

 

Par Volvo saloniem man ir neviennozīmīga attieksme. Dēlam bija 2007.gada Volvo V70 un tas man patika- gan ērts (man 194 cm augums) , gan glīts, gan salona plastmasas mīkstas, negrabošas.

Kādreiz dikti sen izskatīju variantu par 740 modeļa pirkumu- kategoriski nepatika- sevišķi ergonomika- brīnums, kā zviedri (palieli cilvēki) varēja uzbūvēt ko tik ļoti neērtu priekš gara auguma cilvēkiem- gan priekšā, gan aizmugurē.

Pret Volvo V40 salona izpildījumu man uznāca antipātija, kad nācās bildēt lupatās sadauzītu V40 (4 līķi)- salona atliekās (lauskās) labi varēja redzēt, cik tā plastmasa un skaņu izolācija nekvalitatīva. Bet tas jau tīri subjektīvi un tie V40 arīdzan vairs nav īsti zviedru, bet gan holandiešu autiņi ar vēl raibākiem radurakstiem.....    

Labots - Long John
Link to comment
Share on other sites

nu par to garo augumu - cik esmu ievērojis - japāņi visvairāk grēko...reti kuram japoškam var beņķus pietiekoši tālu atbīdīt + galva griestos. Pat vecajiem audi b4 vai golfiem var benķus atbīdīt tā, ka pedālus nevar aizsniegt...bet japoškām tā sliede tik īsa...


ā nu tas laikam slavenais krašs Vecāķu līkumā, kur izškaidījās tas volvo...ja to tā var saukt.

Link to comment
Share on other sites

Brālis braukā ar ~2000. (vai 99.) gada Audi A4, dīzeli gan - spidometrā jau virs 250k rādās, braukā un nesūdzas. Ideāls lētais auto, ap 3k arī maksātu labā stāvoklī. Tik sedans - guļamrati (liela plastmasas laiva) tādā paknapi iestūķētos, it sevišķi ar apakšdaļu atsevišķi, kas arī vietu aizņem. Jaunajiem vecākiem gan vajadzētu zināt, ka guļamrati ir pusgada jautājums - pēc pusgada jau sēžamrati nāk, kas ir kompaktāki.

Ja ir doma ņemt bērnam ar laiku atmugurisko bērnu sēdeklīti (no 13 kg ir tā robeža, kad izaug no mazā, rokās nesamā groziņa un galva vairs nesatilpst, jāņem lielāks - ), tad jāskatās, lai tas labi ielien (auto gana garš) - ārzemju portālos var atrast konkrētu auto modeļu bildes ar sēdeklīšiem iekšā, kas ir labs orientieris. Lai nav pārsteigumi, paņemot supermini un tad priekšējam pasažierim turot ceļgalus pie pleciem.

honda_crv_max-way.jpg

 

pašam sākumā vajadzēja maz braukt, bet tad pienāca laiks, kad to vajadzēja sākt darīt biežāk un sāka sist pa kabatu

 

tas ir cik litri uz simtu pilsētā/ārpus pilsētas? laukos dzīvojošie bieži stāsta, cik maz auto ēdot (5..6 litri uz 100 pa šoseju), bet aizmirst pabraukāt pa pilsētu, kur sastrēgumos, dabiski, viss mainās. visiem auto.

Labots - usver
Link to comment
Share on other sites

Es dzīvoju nosacītos laukos.

 

3.0 dīzelis + MT = 6.4 vidējais :p

 

Vidējo ātrumu kompis rāda ap 39 km/h

 

Dzīve laukos ietaupa degvielu :)

Link to comment
Share on other sites

Long John
laikam slavenais krašs Vecāķu līkumā

 

 

Laikam jau tas nav vienīgais gadījiens ar šo V40 modeli- mans variants bija laikam 2012.g. rudenī, kad Taurupes laukos kompānija brauca mājās no kartupeļu talkas, nepaņēma lauku meža ceļa līkumu un ielikās kokā... :(

Toties V70 drošībai ticu- dēlam nepaveicās vēlā vakarā uzbraukt klaiņojošam zirgam (un sagadīšanās- gandrīz vienā laikā ar Zolītūdes traģēdiju- laikam minūtes 15 pirms).

Zirgs pēc trieciena saplacināja jumtu un bija beigts, bet dēls laikam tīšām vai netīšām piespiedās durvīm un durvju+arkas dubultā konstrukcija izglāba šo no lielām problēmām...  

Labots - Long John
Link to comment
Share on other sites

BMW ir ļoti labi auto

Auto jau varbūt nav slikti, bet tā aura... nez kādēļ tie BMW īpašnieki izceļas uz pārējo fona ar savu IQ

 

Un vēl

post-57831-0-83054600-1449486564_thumb.jpg

Labots - ivo
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

BMW ir viena no labākajā mašīnām, bet par to auru Tu pareizi pateici!

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

Dacia Duster Indijā tiek tirgots kā Nissan Terrano...

Koo??? Krievijas TV atkal viņu reklamē kā Renault Duster.

Link to comment
Share on other sites

Un šis ir Subaru Traviqqhhhjj

 

18.subarutraviqc2004my.jpg


saab 9-2

 

saab-9-2-04.jpg

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

uldii12345

Vēl viena lieta, ko visi aizmirst, ir auto drošiba un mazie auto nekad uz šosejas nebūs droši, tas arī ir viens no faktoriem, kapēc neņemtu astras tipa auto un mazākus. Volvo v70. Vismaz līdz 99.g bleķu izturības ziņā ir monstri. Māsa ar s70 notrieca buku un no notikuma vietas aizbrauca, vienīgais tā kretīna kāja nolauza agregātu siksnas kronšteinu. Pats ar v70 esmu notriecis stirnu, nomainīju numura turētāju. Nesen darba citroen berlingo priekšējā spārnā ieskrēja stirna, visa priekša nobīdijās.

Link to comment
Share on other sites

intervall

 

 

tas ir cik litri uz simtu pilsētā/ārpus pilsētas?

Vairāk kā uz pusi kā Tev stāsta. Pa pilsētu tuvu 16/17l.

Link to comment
Share on other sites

versatile
Vismaz līdz 99.g bleķu izturības ziņā ir monstri.

Diemžēl, pret jaunākiem autiņiem, vecie bleķi sāk zaudēt.

https://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY

 

Un, no pieredzes, padsmit gadus vecā autiņā prasts auduma salons var izrādīties i ērtāks garos pārbraucienos, i labāk noturošs, nekā pilnīgi jaunā vāgenā koža-roža. Vienīgie ādas plusi - labi izskatās un vieglāk kopjami, kaut arī tāpat savu nianšu pietiek.

Labots - versatile
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pa pilsētu tuvu 16/17l.

16..17, pat vakarā bez sastrēgumiem? hummers, vai?

 

cik patērē, kad ir jau sasniedzis darba temperatūru?

un cik - ārpus pilsētas minimums?

 

man auksts arī rāda daudz (gana smags auto), bet 8..10min pabraucot, jau līdz 10 un 9 nokrītas rādījums.

ārpus tās - vakar zem 6 palīdu ar pilnu bāku, sievu un 2 bērniem uz garāka ceļa.

sākot braukt ir šausmas, protams.

 

runa laikam ir par S60:

 

Beidzot ir iegādāts. Mazliet ārpus budžeta - Volvo S60.
2.4 benzīns.
Ja nerij vairāk par 15l - tas mani neuztrauc, man maz jābraukā.

 

vienalga izklausās nenormāli liels patēriņš ~150 zirgspēkiem.

Labots - usver
Link to comment
Share on other sites

intervall

 

 

un cik - ārpus pilsētas minimums?

Ļoti saudzīgi braucot - 11l

Aukstam nav sanācis nomērīt.

Jauks 2.4i volvo s60 :D 


 

 

16..17, pat vakarā bez sastrēgumiem?

Manā galā tādu nav :D 

Link to comment
Share on other sites

Long John
Vēl viena lieta, ko visi aizmirst, ir auto drošiba un mazie auto nekad uz šosejas nebūs droši

 

 

Tas nu gan vairāk no tā Dieva un Kunga atkarīgs. Visādi gadās... :(

Bet pārsvarā jau lielais autiņš, protams- drošāks.

 

          560de009d0188.jpg

Labots - Long John
Link to comment
Share on other sites

 

 

Manuprāt, arī lētam autiņam var uztaisīt gaumīgu un pietiekami kvalitatīvu salonu

Nu tad bez tukšu salmu kulšanas - iesaki savu (glīto un gaumīgo) variantu par autora dotajiem 3000 EUR!

Link to comment
Share on other sites

Long John
Nu tad bez tukšu salmu kulšanas - iesaki savu (glīto un gaumīgo) variantu par autora dotajiem 3000 EUR!

 

 

Kāda jēga- es jau norādīju, bet Tev takš tik un tā nepatīk (nepielec)... :yahoo:

Joprojām uzskatu, ka VW Golf 4/ Bora minētā cipara ietvaros ir gana laba izvēle.  

Vismaz manējā pa trim gadiem man nav sagādājusi nekādus nopietnus kreņķus. 

Labots - Long John
Link to comment
Share on other sites

versatile
Nu tad bez tukšu salmu kulšanas - iesaki savu (glīto un gaumīgo) variantu par autora dotajiem 3000 EUR!

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/alfa-romeo/166/glndn.html lūdzu.

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/alfa-romeo/147/cbknj.html

 

PS. Tie nav domāti kā nopietni varianti autoram. Ne tāpēc, ka slikti, bet tāpēc, ka būts :)

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

Long John

Alfas pārsvarā dikti smukas mašīnas (neko nemāku teikt par tehnisko un ekonomisko pusi)!

Bet es nekādīgi nesaprotu tās radītāju ietiepīgo nevēlēšanos paredzēt vietu priekšējai nummurzīmei.. :yahoo:

Labots - Long John
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Vēl viena lieta, ko visi aizmirst, ir auto drošiba un mazie auto nekad uz šosejas nebūs droši,

taču dzīvē izrādās savādāk - pāris gadus atpakaļ, ziemā, kad viss bija skaisti aizputināts, "vilkos" pa šoseju ar saviem 85-90, kad S80 "pilots" izdomāja, ka ir jālido garām - palidoja, sanesa un skaisti novākoja grāvī kupenā. Piebraucu šim klāt - slidens ka bail. Aizgāju apprasīties vai nevajag palīdzēt, bet šis uzreiz "nah tu tik lēni vilkies, ka man tevis dēļ vajadzēja avarēt?" Pateicu lai pakarās krūmos un izpildīju savu pilsoņa pienākumu, izsaucot policiju, jo cietis neviens neizskatījās.

Tas, ko ar šo gribēju teikt - katrs auto ir tik drošs, cik smadzeņu ir tā šoferim galvaskausā. 

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

 

 

Vismaz manējā pa trim gadiem man nav sagādājusi nekādus nopietnus kreņķus.

Nu ĻOTI "ilga" pieredze Tev ar šo auto...

Link to comment
Share on other sites

Long John

Knābīt, es takš sen sapratu ka Tev izdabāt dikti grūši. Viss slikti- nu gluži, kā manai sievai.. :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Džonīt, garjānīt - Tu jau arī te izlielījies par superpaneļiem, bet ieteici tikai golfiņu...

Kā tad tā - tad tā ir Tava super kvalitāte, golfiņa panelis??? :)

Kā krievi teiktu - melko plavaješ, ž0pa vidna!

Link to comment
Share on other sites

Patērētājs85
Starp Merša vai VAG un Opeļa & Co lētajām plastmasām gana liela šķirba

kas ir lēta un kas ir dārga plastmasa un kas vispar ir plastmasa tad? 

 

Daudzi vispār neuztvēra domu vai neizlasīja komentus. Runa bija tieši par plastmasu. Čalis nokauca ar bildi, ka Astrai esot lēta plastmasa uz ko atbildēju, ka visiem ražotājiem salonos ir plastmasa un kas viņuprāt ir tad tā lētā plastmasa!?. vienkārši nevar čalis ielikt lētā gala astras H sudraba krāsas paneļa bildi un teikt, ka visas astras H ir lēta plastmasa. Ir visādas konfigurācijas un apdares materiāli. Tas ka teiksim vienam autiņam tā pati plastmasa ir aplīmēta ar koka izskata līmlenti vai nokrāsots melnā krāsā - pat matēts  (uzreiz nav plastmasa?)- nenozīmētu, ka viens vai otrs būtu labāks, jo nāk tie paši klipši, izmēri un ieliktas tās detaļas tieši tāpat kaciti ar to pašu tehnaloģiju. Vienkārši ja tev nepatīk tā sudraba krāsa tai salonā, tad nepēr Astra H entry lvl sūda dīzeli. 

 

Vienam patīk Balts meitēns, otram brūns - tad kurš ir labāks un kurš ta lētāks?

Labots - Patērētājs85
Link to comment
Share on other sites

Long John

Knaabi, ko tad pats neko jēdzīgu neiesaki? Jebšu māki tikai citu domas pārfrāzēt un kritizēt?  :TBS:

 

 

 

kas ir lēta un kas ir dārga plastmasa

 

 

Atcerējos vecu anekdoti- "ar ko atšķiras dupsis no apelsīna?". Atbilde- kamēr nepaostīsi, nesapratīsi... :yahoo:

Labots - Long John
Link to comment
Share on other sites

 

 

Pa pilsētu tuvu 16/17l.
Tad tev kaut kas ar motoru bija tutū,  Es tādu rādītāju dažreiz sasniedzu ar S80T6 kam 272 Zs un Twinturbo. 17L rij Rīgā mans tagadējais bibī, bet tam ir liela massa un V8 ar 320Zs.
Link to comment
Share on other sites

 

 

Knaabi, ko tad pats neko jēdzīgu neiesaki?

Long John - savu viedokli jau izteicu #69 postā un neiešu atkārtoties.

Link to comment
Share on other sites

Long John
savu viedokli jau izteicu #69 postā

 

Nedomāju, ka tas ir reāls ieteikums, ko gaida tēmas autors.

Tās ir vispārzināmas patiesības un tukša filozofēšana apkārt tēmai... :shok:

Labots - Long John
Link to comment
Share on other sites

Bomaars/C12
es salonā tikai stūri un kloķi apčamdu. kaut kā izskatās uz dīvainu noviržu pusi glāstīt regulāri plastmasas.

 

Domājam nopērkot galdu, tapetes,dīvanu neviens to no visiem galiem ar nečamda. 

 

Es varētu stāstīt, kas man liekas smuks, bet tā jau būs tikai mana gaume, un viss šeit ir tikai gaumes jautājums, kā zināms, par gaumi nestrīdas, izņemot šajā forumā un sadaļā, jo tas ir vienīgais, ko varat apspriest, nevis to, kādās cenās konkrētajam volviķim tā detaļa, remonts. Tikai virspusēji savārstījumi un savas taisnības iestāstīšana.

 

Tajā bmw salonā nekā nav, tikai esi iemetis no pilnākas komplektācijas kur visas košas lampinas savu efektu dot, tie pasi apšuvumi pie rokturiem bmw dizainā izskatās pretīgi, vislabāk no tām tavām bildem izskatijas vw gaišais,sterilais tīrais salons(bet jabūt tāda gaišuma piekritējam), nav nodrāstā krutā āda...bet nu pa gaumi nestrīdas, kaut kāda e46, pasvaiga salons man labāk atkal izskaītos

Labots - Bomaars/C12
Link to comment
Share on other sites

Guest
Slēgta tēma, pievienot komentāru nav iespējams.
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...