Jump to content

Lietots auto lidz 3K eur.


Wheeler
 Share

Recommended Posts

Es gada laikā Rīgā šadu skatu Redzēju 2reiz ...opels uz apmales aizgāja dūmod..un buss brauca pa ielu...tādi dūmi un smaka...psc bet vadītājs tik brauca..nemeta pat mierā....

Link to comment
Share on other sites

 

 

Tā notiek, ja turbīna sāk gāzt eļļu ieplūdē.

 

A ielikt 5 robā un "nomest" sajūgu tādējādi noslāpējot motoru slabo?  

Link to comment
Share on other sites

 

 

kādu e36 ņemt pēc tam

 

Parādi, kāds e36 jāņem. Man arī sievai tūliņ vajadzēs pirmo auto. Viņiem ASC jau nāca, vai tomēr tikai no e46 bija šā fīča? Tā ir lieta, kas man iekš e39 ļoti patīk, sevišķi šādā laikā. Padara pakaļpiedziņu pilnīgi muļķdrošu. 

Link to comment
Share on other sites

Nu kāds e36, tas ir vecs, morāli un fiziski novecojis sūds. Nēnu, ja gribās ieriebt otrai pusei tad vēl der.

Link to comment
Share on other sites

Ar domāju ka žurka ja būs papuvusi.. siev.parasti patīk parketnieki..visadi rav4..crv ,utt..protams no budžeta ar atkarigs...

Link to comment
Share on other sites

 

 

Par laimi, tikai lielie bīdeļi to dara

Dara visi dīzeļi, kas ir ar turbīnu!

Link to comment
Share on other sites

Ar domāju ka žurka ja būs papuvusi.. siev.parasti patīk parketnieki..visadi rav4..crv ,utt..protams no budžeta ar atkarigs...

 

 

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/325/blhxh.html

Nē nu skaidrs, ka vajag X3. Bet nu iesākumā lai patrenējas. Rav4 un crv ir fubļa, tad jau drīzāk saņķiks, tiem vismaz cena atbilstoša.

Ar nosacījumu, ja netiks iznīcināta, žurka varētu būt laba nākotnes klasika.

 

 

 

Ko es tikko redzēju? :wtf:  

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

Arī bez turbīnas dīzelis var "aizskriet" - caur kartera ventilāciju.

 

Tad vajag fiksi bāzt pufaiku gaisam priekšā.

Link to comment
Share on other sites

Vēl var mēģināt slāpēt ieliekot piektajā un nometot sajūgu. Vai, ja ir co2 dzēšambalons, močīt to gaisa ieplūdē.

 

Pārāk ilgi gan nevajadzētu uzturēties tāda spēkrata tuvumā, ja nu klanis iznāk uz pasauli paskatīties...

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

Raimonds1

 

 

Ko es tikko redzēju?
 

ss.lv   audi-----audi 200---- oranzais --- teksts  Quattro. Vnt garret turbo, bossio race 520cc sprauslas, volvo iepludes kolektors, parprogrammetas vw smadzenes, parvilkta pravodka. Adas elektro recaro salons, parvilktas adas apsivkas...............


https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/200/djemk.html


Link to comment
Share on other sites

 

 

Parādi, kāds e36 jāņem. Man arī sievai tūliņ vajadzēs pirmo auto. Viņiem ASC jau nāca, vai tomēr tikai no e46 bija šā fīča? Tā ir lieta, kas man iekš e39 ļoti patīk, sevišķi šādā laikā. Padara pakaļpiedziņu pilnīgi muļķdrošu.

Nāca ASC, bet jāskatās vai viņš iet, jo ja neiet ABS, neies arī ASC, savstarpēji saistīti.

Komplektācija ir ļoti dažāda, pašam patīk, ka šādai vecai klasikai ir apsildāmi ādas beņķi, digitālā klimatkontrole, pats par sevi kondiška, asc/abs, visi elektriskie logi, apslidāmi un elektriski spoguļi, pašaptumšojošais atpakaļ skta salona spogulis ( ļoti ērti, sensors dara visu manā vietā, nav jāhujarī roka kā kāds no muguras iespīdina acīs ), airbag ir arī durvīs, dažiem komplektācijā ir arī kruīzkontrole,iesējams vēl kāda ekstra, ko esmu aizmirsis, bet priekš tik veca un lēta auto, neslikta komplektācija. Vislabāk, protams, ņemt no Vācijas, būs labākā stāvoklī, kā pa LV nojātie, lai gan arī tur pēdējā laikā sāk palikt grūtāk atrast labu e36. Principā, ar e36 notiks tas pats, kas ar e30, un tad gestapo teiks, ka novecojis vecs sūds ir e46, un vēl pēc gadiem e90.

 

 

 

Labu e36 ir nopirkt grūti, arī šis sludinājums pa lielam varētu būt iršana, jo tjūninga lukturi ir kaka, pēc pieredzes saku, nekas labāks par oem nav. Virsbūve viņam ir pārkrāsota, ar lielajiem dzinējiem var iegrābties, jo grūti atrast puslīdz dzīvu, taču tā kā automāts, tad vēl cerība ka būs labs.

 

 

 

Nu kāds e36, tas ir vecs, morāli un fiziski novecojis sūds. Nēnu, ja gribās ieriebt otrai pusei tad vēl der.

Nespried pēc visiem e36, jo lielākā daļa ir nokauti un sapuvuši, tikai dēļ cilvēku attieksmes pret auto. Protams, ar visplikāko komplektāciju un vecu m40 dzinēju un 1991 gadā no konveijera noripojis būs tavs sūds, bet kā zināms, viņus ražoja līdz pat 2000 gadam, kur pēdējie ar pilno komplektāciju ir labāki par dažiem labiem jaunākiem, protams, nesalīdzināsim ar e39, piekare ir cietāka, tas tomēr nav oligarhu auto, cenas arī dažādas, šroti sākas no 500€, un līdz pat pāris tūkstošiem, kur viss sterils un labā stāvoklī.


 

 

ss.lv audi-----audi 200---- oranzais --- teksts Quattro. Vnt garret turbo, bossio race 520cc sprauslas, volvo iepludes kolektors, parprogrammetas vw smadzenes, parvilkta pravodka. Adas elektro recaro salons, parvilktas adas apsivkas............... https://www.ss.lv/ms.../200/djemk.html

Baigais gateris, šrot gaisa filtru gan varēja norobežot, lai motoram nav jārij paša karstais gaiss.

Link to comment
Share on other sites

Tas Audi 200 ir no sērijas - gribēju uzbūvēt sev superauto, kas kostu ārā Q7 un izskatītos afigenna, bet sanāca kā vienmēr...

 

Un tas, ka šis mūža projekts tiek tirgots (par cenu, kādu neviens nemūžam par to sakropļoto klasiku nemaksās) liecina vien to, ka kaut kas ar to urbi nav labi.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

Raimonds1

Bet nu uz tādu atskatīsies! Un, ja klīrenss pacelts, pa laukiem .... var braukt.


Cena - nu jā.

Link to comment
Share on other sites

Paldies par plašajām diskusijām, bija interesanti palasīt.

Paņēmu Lancia, tehnisko izgāja bez aizrādījumiem, ar pirmo reizi, par 1k eur būs labu labais aparāts ;)

 

Vēlreiz paldies par diskusiju un laimīgu visiem jauno 2016 gadu !

 

Tēmu slēdzu.

Labots - Wheeler
Link to comment
Share on other sites

Guest
Slēgta tēma, pievienot komentāru nav iespējams.
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...