Jump to content

Lietots auto lidz 3K eur.


Wheeler
 Share

Recommended Posts

Tak visdārgākās detaļas ( ja labā stāvoklī ) ir antikvāriem autiņiem. Pat vesels biznees tai nišai.

Nākamie, ja deficīts, kaukas rets. Plēsīs piķi lielu.

Oriģinālas, nelietotas detaļas dārgajiem auto, kurus vēl ražo v.s lietotas ar baigi cenas atšķiras. Kaukādiem modeļiem ar milzīgu tirāžu, kas baigi izplatīti, lietotas daļas tiešām lētākas.

Link to comment
Share on other sites

versatile

 

 

Tak visdārgākās detaļas ( ja labā stāvoklī ) ir antikvāriem autiņiem. Pat vesels biznees tai nišai.
Zin, ir atšķirība vai antikvārais autiņš miljonos saražots (vabulis kaučvai) vai ferāri diusimtpiecdesmit gātēō.
Link to comment
Share on other sites

Kāds "veram ciet"??? Kamēr autors laimīgi neiepirksies, balstoties uz tofika info, tikmēr Nekā!

 

Ja ne skaitliski bagātākā tēma, tad vismaz ilgdzīvojošākā!

 

Varam biedri?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile, ir, jā atšķirība, cik saražoti autiņi un kad. Bet kas pontam pērk vabuli un uztur, ta nepirks čābīgu lietoto detaļu. Labu pirks. Tiem kas uzpērk vabuļus, ar neejošus un ņemas ar tiem, jauc utt, ta kādi €€ atlec, pa velti jau nekrāmēsies.

Link to comment
Share on other sites

versatile

osscaram bija piemērs ar santafe grabažnieka rokturi, kas pie dīlera bija lētāks kā šrotā.

Link to comment
Share on other sites

versatile, nu šrotā tas ticams, pat ļoti. Droši vien cik no kura var paprasīt, tik prasa. Bet tā, ja servisā piedāvā izvēli, tur jaunu sūkni vai lietotu utt.

Link to comment
Share on other sites

O, nu prasīja par pacēlāju vairāk kā par jaunu. Ticu. Bet cilvēks ta pērkot ko dārgāku, pēta cenas;). Maz ticams, ka tas kas tirgo lietotu dārgāk kā jaunu spēs daudziem pārdot. Cilvēki ta cenas pēta, salīdzina.

Nuja, man ar;) diena;).

Labots - b25
Link to comment
Share on other sites

versatile

Tas multipla ir baisi praktisks. Ja ne tas debilais interjers...

 

BTW. Topika tēmas sakarā - kādas reālas atsauksmes par Fiat Panda?

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

Cappuccino

Ko sakāt par Honda Civic 2003. g. 1.6l bendzins, automāts? Kādam ir plašāks viedoklis par šo auto?

Link to comment
Share on other sites

Mefistofels

Gigantisks topiks, bet ja kādam interesē mašīna ar kuru tikai jābrauc un nekas nav jāremontē, es drīzumā tirgošu nost savu.

Nekas super truper tā ir Mazda 6 (2007) gada, bet toties pirkta jauna, un pilnīgi visas apkopes, visi remonti, viss līdz pat šim brīdim veikts tikai un vienīgi pie dīlera ar jaunām un kvalitatīvām detaļām. Nekāds nobraukums nav grozīts, viss godīdi un mašīnai nav pilnīgi nekādu defektu. Katrā apkopē tiek savests kādrībā 100% viss, var apskatīt visus rēķinus - 400, 500 Eur par apkopi, viss ideāli. Domāju pa kautkāduem 3000 arī atdotu. Gribu kaut ko jaunu. Tirgoju ne uz sitiena, no sākuma atradīšu kaut ko vietā tad.

Link to comment
Share on other sites

versatile, eļļu paši maina tie, kam pašiem vai čomam ir garāža ar bedri. Maina vai nu lai ietaupītu uz darbu vai tie, kas lej dārgo mantu, prot mainīt, bet vēl nav uzticamu servisu atraduši. Tādi otrabotku kanalizācijā nelies, otrabotkai ir zināma vērtība, servisi bieži viņu atplestām rokām paņems. Protams, ne paši krutākie un lielākie servisi, kam nauda īpaši nav vajadzīga. Uz pārstrādi var nodot/ pārdot pret bonusiem, citi kauko kurina. Ieliet kannā un kaukur aizvest, kad pie reizes, ne speciāli jābrauc, daudz ērtāk, kā liet kanalizācijā. Neticas, var nopirkt veikalā 5 l cepameļļas un ieliet podā.

Tieši tā. Tie kas, nekad paši nav mainījuši, salasījušies wikipediu un bļaustās, ka nez ko es ar veco eļļu darīšu. Ja ir sava saimniecība, tādām lietām būs vairāki pielietojumi.

Eļļu var nomainīt arī bez bedres, diezgan viegli.

Nav jau žēl 10€ nolikt par šo vieglo darbu servī, bet cik dzirdēts, kā karterim skrūves pievelk.

Link to comment
Share on other sites

Hondai jāskatās rūsiņš...plus būs ēdelīga tādā kombinācijā ar automātu...

Mazdam 6 -ar rūsiņš jāsksta..plus švaka skaņas izolācija...ja nav nopuvis...ir ok

Link to comment
Share on other sites

Cappuccino

 

 

Hondai jāskatās rūsiņš...plus būs ēdelīga tādā kombinācijā ar automātu.

 

Ar rūsiņu problēmu nav, par ēdelīgumu gan mazliet jāpadomā, tas gan.. cik tehniskajās specifikācijās minēts, vidēji būs tie savi 7,2l uz 100km 

Kāds ko zin un ir dzirdējis par tiem mistiskajiem degvielas aktivātoriem? http://www.deg25.lv/lv/honda/

Link to comment
Share on other sites

Nu SS mēs ar zin )).

 

Tev ar laimīgu!

Ieej ssā, varbūt kādu atradīsi, ja paveiksies...

Nu negribas jau lielo loteriju spēlēt, domāju ka varbūt kāds te pārdod.

Link to comment
Share on other sites

Mefistofels

Kurmi, Mazdai 2 litri benzīns, 6 pakāpju manuālā kārba. Diezgan žiperīga, laikam 147 zirgspēki. Nobraukums, jāiet paskatīties, ja interesē precīzs, bet nu ap 180.

Šis ir jau feislifrēts modelis - rūsas ir stipri mazāk. Nav tā ka nebūtu nemaz, šur, tur ir pumpas, bet caurumu gan nav vēl.

Touring komplektācija - ksenona gaismas (nupat nomainītas spuldzes, oriģinālās), lietus sensors, apsildāmie sēdekļi, klimata kontrole, kruīzs, aizmugurējie sēdekļi nolaižami, vieglmetāla riepu/disku komplekti - ziemai R16, vasaras R17, 6 CD mainītājs, nu apmēram tāda kopmplektācija. Pirkuma dokumenti, kur var redzēt, ka maksāja laikam 26 000 EUR :D :D :D :D :D

 

p.s. ak jā, sedans.

 

P.s.s. no vizuālajiem defektiem - švīka uz priekšējā bampera un 2 mazas buktes durvīs. Ir pieteikts KASKO, saskaņots, ka var vest uz servisu labot, bet nu izskatās, ka nevedīšu, reāls slinkums vest, vēl atstāt uz dažām dienām, nav tā mašīna tik jauna, lai tā čakarētos un laiku tērētu. Tā kā ar šo vajadzēs samierināties jaunajam saimniekam, savu laiku netērēšu.

Labots - Mefistofels
Link to comment
Share on other sites

Long John

 

 

Mazdam 6 -ar rūsiņš jāsksta..plus švaka skaņas izolācija...ja nav nopuvis...ir ok
 

 

Nekā personīga- Mazdas principā man patīk tīri labi, ir bijušas 80 gadu beigu 323 un 626, atmiņas gana pozitīvas.

Par jauno Mazda 6 sākumā arīdzan vizuāli-teorētiski biju labās domās (dizainiski smuks), kamēr neieraudzīju, cik ātri viņas rūsē 

(piestrādāju šrotā pa sargu un man ir gana daudz "uzskates līdzekļu").

Vecās paaudzes 626 noteikti nebija tik "rūselīgas"... :superstition:

 

Bet gan jau paveiksies- droši vien, ka daudzas arī labā stāvoklī!  :TBS:

 

    807397732253089605.jpg

Labots - Long John
Link to comment
Share on other sites

Mefistofels

Man ir dažas pumpiņas viņai, domāju tas atkarīgs no tā kā mašīnu kopj. Es vismaz reizi nedēļā nomazgāju, arī ziemā. Man nekā tāda nav, ne tuvu.

Link to comment
Share on other sites

Long John

Es takš rakstīju- nekā personīga un lai veicas!   :drinks:

Vienkārši iespiedies atmiņā izbrīns, kad pirmo reizi ieraudzīju šrotā nodotu tik jaunu un tik dikti nopuvušu autiņu!  :sorry:

P.S. Pievienotā bilde nav mana, bet redzētā mazda bija līdzīgā stāvoklī.

Labots - Long John
Link to comment
Share on other sites

Mefistofels

Tāpēc jau lietotas Mazdas ir tik lētas, ka pūst, nevienu citu tik nopakotu un kvalitatīvu lietotu mašīnu pa tādu cenu nopirkt nav iespējams. Tas ir skaidrs, ka agri vai vēlu sapūs un kā tas puvums sāks savu uzvaras gājienu, tā tas būs gada vai divu jautājums un caura.

Tāpēc jākopj un jāmazgā.

Labots - Mefistofels
Link to comment
Share on other sites

nevertell

 

 

Ir pieteikts KASKO, saskaņots, ka var vest uz servisu labot, bet nu izskatās, ka nevedīšu, reāls slinkums vest, vēl atstāt uz dažām dienām, nav tā mašīna tik jauna, lai tā čakarētos un laiku tērētu

Principa pēc no tevis nepirkšu neko. 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Uz mazdu nepretendēju, bet lai interesentiem ir skaidrs, par ko stāsts, jo ar nosaukumu ir par maz.

Mazda tiešām ir iebojājusi savu reputāciju, jo jaunās uz ielām neredz nemaz. Cena, protams, arī ir augusi, pietuvojoties klases etalonam - pasātam. Septītajā gadā mazda bija 15-20% zem līdzīga pasāta cenas.

Link to comment
Share on other sites

bija viena mazda 6 sport dīzelis, no vācijas, mazliet apskādēta, bet sataisīta, 2 gadi neviens nenopirka Latvijā, aizveda atpakaļ uz vāciju, tur nopirka nedēļas laikā :D

Link to comment
Share on other sites

Long John
Vot tas ir pipec šitā pateikt... sporta dīzelis, bitīt matos....  

 

 

  Dzīvē visādi gadās... :yahoo:  :TBS:

 

   

 http://www.bbc.com/autos/story/20140502-the-diesel-supercar-made-real

 

     d32249a8ed6bff60dce0d39ba089ee22.jpeg   

 

 https://auto.mail.ru/article/46389-britancy_postroili_samyi_bystryi_dizelnyi_sportkar_v_mire/

Labots - Long John
Link to comment
Share on other sites

 

 

Vot tas ir pipec šitā pateikt... sporta dīzelis, bitīt matos....  

nu ir cilvēki, kam gribās mazliet jaudīgākus sportiskāka izskata auto ar kuru var arī tālāk kā pēc piena uz veikalu aizbraukt 

Link to comment
Share on other sites

Atkal muldēšana par lētajiem un dārgajiem auto. Kāpēc ir loģiski, ka MB dārgāk? Varu saderēt, ka lielākā daļa autiņu izrādīsies dārgā gala auto, kam nekas nav lēts. Jebkurš 2010.g. autiņš remontos būs dārgs remontos un neatradīsi nevienu lēti remontējamu eksemplāru. Bija reiz vecs honda civic, atceros fāters puslatviju izbraukāja, lai atrastu šim auto sadalītāju, jo katram modelim viņš ir nedaudz savādāks un bija 2 nepareizie nopirkti. Es par to, ka neesoša detaļa nozīmē to, ka arī pat 100 EUR autiņš izmaksās 3x dārgāk.

Tad jau tev nav bijis bmw, tiem daļas daudz, alternatīvas, pilni šroti. Tik vien jāpārvar aizspriedumi un būs ok. es tukši nerunāju, nav ko nepatiesi apvainot.
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Robs\

Ko tu muldi, bija man E36 būmers 5 gadus un daudz kas tika lasīts kopā no šrotiem.  Es neteiktu, ka labas detaļas būtu pilni šroti un tur lielā vairumā ir tādi paši nojāti eksemplāri. Līdz ar to nestāsti tagad kaut kādus mītus. 5-gadīgi autiņi tur vispār nenonāk.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Nu un 1 dīzeļa superkārs neskaitās... tas ir tikai sīks izņēmums.

 

 

nu ir cilvēki, kam gribās mazliet jaudīgākus sportiskāka izskata auto ar kuru var arī tālāk kā pēc piena uz veikalu aizbraukt 
 

Pag, sportisks izskats un sportisks auto ir 2 ne pārāk saistītas lietas.

Tas, ka cilvēki ir ar mieru pārmaksāt par smukām plastmasām ar sportisku pieskaņu un tekstu "Sport" vai TDI, kur DI ir sarkanā krāsā (Šaranistu mīts, ka sarkani DI nozīmē sportu) neko nenozīmē. Arī Audi kaut kad piedalījās sacīkstēs ar dīzeli, bet tas nemaina tendenci - sportam benzīns, bet traktoriem dīzelis...
Link to comment
Share on other sites

Dīzeļi māk arī šitā.

 

 

Tā notiek, ja turbīna sāk gāzt eļļu ieplūdē.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

Robs\

Ko tu muldi, bija man E36 būmers 5 gadus un daudz kas tika lasīts kopā no šrotiem. Es neteiktu, ka labas detaļas būtu pilni šroti un tur lielā vairumā ir tādi paši nojāti eksemplāri. Līdz ar to nestāsti tagad kaut kādus mītus. 5-gadīgi autiņi tur vispār nenonāk.

E36 ir dažādi, vari nopirkt šrotu, kam viss būs jāmaina ( bija man viens e36 tieši kādus 5gadus, kuram nomainīju gandrīz visu, izņemot kuzavu ) , bet tā bija pieredze, kādu e36 ņemt pēc tam. Tad jau tev ir zināmas šī auto detaļas, tāpēc nesaprotu, kāpēc cepies ka es muldu, jo es tev arī acīs varētu pateikt, un neko neiršu. Protams, ja tev bija divupiec motors, kuram servī viss bija jāpārlasa, kuzavs izpuvis, slikti, vajadzēja ņemt šujmašīnu. Man šo gadu laikā, nav bijušas problēmas atrast kādu detaļu tik populāram auto.
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Dīzeļi māk arī šitā.

Tas ir dīzeļu meistarstiķis. Par laimi, tikai lielie bīdeļi to dara. Slavenākais bija Kamazs. Protams, arī slavenie 2.5 Audi dīzeļi šo triku māk, bet tas notiek pavisam reti.  

Link to comment
Share on other sites

Guest
Slēgta tēma, pievienot komentāru nav iespējams.
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...