Jump to content

Lietots auto lidz 3K eur.


Wheeler
 Share

Recommended Posts

@osscar Tā kā šeit dzīvoju reti, tad nesapratu. Kura sadaļa?

Jāsaprot kā pārsist :)

Labots - kurmis
Link to comment
Share on other sites

Kad mamma vairs nedos kabatasnaudu, tad sapratīsi, ka cilvēki pērk auto, lai tos kolekcionētu un 2x gadā aizbrauktu uz izstādi. Kas attiecas uz Lotus, tas ilgu laiku bijis ātrākais 4durvju salons. Diez vai šo, bet Lotus Espirit kādreiz vēlētos. Sarakstā gan ir vēl daži 'budžeta' superauto - TVR, Noble, Jag XKR, bet nu noteikti par šiem pat dzirdējis neesi un nesaproti, kāpēc tie maksā 10x vairāk par Honda Jazz.

Link to comment
Share on other sites

intervall

Paturpināšu offtopiku.

Biju nesen uz diagnostiku - nav spiediena kolektorā, aizdzenu uz servisu uz ieplīdes sistēmas tīrīšanu, blīvju maiņu.

Iztīrīja, bet problēma palika - iztīrīja ar pirkstu, bildēs var redzēt kāds ir iztīrīts. Izrādās, ka pat viena vārstiņa nav, bet čaļi saka, lai mainu spiediena datčiku :D

Veči to diemžēl nepamanīja. 

Pēc remonta pat 1k nav nobraukts.

Nācās pat mainīt abas ieplūdes kolektora daļas, vārstu pajebeņu un pašu kolektoru.

8f0rc5otpl3haaetlwfi.jpg

woe629vu669aa6s16trm.jpg

 

Nācās pačakarēties līdz 4 stundām ar donora daļas izpucēšanu un nomaiņu...

 

Tātad, kāds var ieteikt labu servisu J-pilī, lai pēc tam nav jālabo citu mākslas darbi?

Link to comment
Share on other sites

Lotus šasija, līdz simtam 5 sekundēs. Es atvainojos, bet par kādām tieši ekstrām ir runa? Sēdekļu apsilde? Krūzīšu turētāji? Tā nav Honda.

Labots - Kasparz
Link to comment
Share on other sites

Kad mamma vairs nedos kabatasnaudu, tad sapratīsi

 Nerunā, ko nezini.

Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

 

 

100 aķis 577 serviss (visas siksnas, visi filtri, ūdenssūknis, eļļa, antifrīzs un ABS un vēl kaut kādi sīkumi)
Tad jau Tu neesi vecis, kas par dzelžiem velk, bet visu cieņu to vari apmaksāt, es tur kādus 300 ieekonomētu blakus stāvot, bet sen jau pašām neko negribās darīt! 
Link to comment
Share on other sites

Paturpināšu offtopiku. Biju nesen uz diagnostiku - nav spiediena kolektorā, aizdzenu uz servisu uz ieplīdes sistēmas tīrīšanu, blīvju maiņu. Iztīrīja, bet problēma palika - iztīrīja ar pirkstu, bildēs var redzēt kāds ir iztīrīts. Izrādās, ka pat viena vārstiņa nav, bet čaļi saka, lai mainu spiediena datčiku :D Veči to diemžēl nepamanīja. Pēc remonta pat 1k nav nobraukts. Nācās pat mainīt abas ieplūdes kolektora daļas, vārstu pajebeņu un pašu kolektoru. 8f0rc5otpl3haaetlwfi.jpg woe629vu669aa6s16trm.jpg Nācās pačakarēties līdz 4 stundām ar donora daļas izpucēšanu un nomaiņu... Tātad, kāds var ieteikt labu servisu J-pilī, lai pēc tam nav jālabo citu mākslas darbi?

 

Cik noprotu, tur tev jāsaliek viss kopā? Tak pats saliec, lai nav kā saki, jālabo citu mākslas darbi. Svam vecajam autiņam kolektorus pats tīrīju, mainīju blīves un ko tik vēl ne. Čakars bija, bet darīju ar lielāku rūpību, kā to darītu jebkurš serviss. Pēcāk vismaz pašam būs lielāka sajēga no auto, kā lielai daļai  krēslos bezdētāju daiļdčibriku.

 

 

 

Tad jau Tu neesi vecis, kas par dzelžiem velk, bet visu cieņu to vari apmaksāt, es tur kādus 300 ieekonomētu blakus stāvot, bet sen jau pašām neko negribās darīt!

Man arī šķiet, ka daudz viņš vispār servī atstāja. Nopirku auto, arī nomainīju ūdenssūkni, visas pievadsiksnas ( Zobsiksnas nav, jo motoram ķēde ), eļļu, eļļas filtru, salona filtru, gaisa filtru, antifrīzu, sveces nopirku, bet noslinkoju, kaut kādi 80€, darbs paša, un detaļas it kā nebija tās sliktākās. Pie reizes, kamēr viss noņemts, notīrīju visu no eļļām un netīrumiem, ko neviens servis nedarītu.

Un es arī neesmu automehāniķis, diez vai arī kādreiz būšu.

Labots - Robs
Link to comment
Share on other sites

versatile

Nevajag jaukt zobsiksnas maiņu ar parastajām pievadsiksnām.

Bet 80 euro kopā par eļļu, filtriem, antifrīzu un svecēm?! Ok, man 8 sveces, bet tik un tā - eļļa vien jau ir ~30-35 (5l ražotāja ieteiktā), sveces manā gad. ap 80, gaisa un salona filtri vismaz 20, antifrīzs kādi padsmit + sūknis un siksnas... Nu nezi.

Bet zobsiksna ar spriegotājiem (un iet dillēs visi tie, kas saka, ka var nemainīt) un sūkni + maiņa var easy uz 250-300 savilkt; viss atkarīgs no čakara procesā.

Tad vēl ABS un "sīkumi" kur uz katru vien salasās.

Pirmajai lielajai apkopei ir ok cipars, manuprāt.

 

Es arī ar auto neņemos pats, dodu servisam - pačekoju maināmo daļu cenas, ja ir +/- tai diapazonā, nekasos. Un man arī liekas normāli citam par darbu samaksāt.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nevajag jaukt zobsiksnas maiņu ar parastajām pievadsiksnām. Bet 80 euro kopā par eļļu, filtriem, antifrīzu un svecēm?! Ok, man 8 sveces, bet tik un tā - eļļa vien jau ir ~30-35 (5l ražotāja ieteiktā), sveces manā gad. ap 80, gaisa un salona filtri vismaz 20, antifrīzs kādi padsmit + sūknis un siksnas... Nu nezi. Bet zobsiksna ar spriegotājiem (un iet dillēs visi tie, kas saka, ka var nemainīt) un sūkni + maiņa var easy uz 250-300 savilkt; viss atkarīgs no čakara procesā. Tad vēl ABS un "sīkumi" kur uz katru vien salasās. Pirmajai lielajai apkopei ir ok cipars, manuprāt.   Es arī ar auto neņemos pats, dodu servisam - pačekoju maināmo daļu cenas, ja ir +/- tai diapazonā, nekasos. Un man arī liekas normāli citam par darbu samaksāt.
Nu bet tev ir Alfa! Vai tad ir citas mašīnas? 
Link to comment
Share on other sites

Nevajag jaukt zobsiksnas maiņu ar parastajām pievadsiksnām.

Bet 80 euro kopā par eļļu, filtriem, antifrīzu un svecēm?! Ok, man 8 sveces, bet tik un tā - eļļa vien jau ir ~30-35 (5l ražotāja ieteiktā), sveces manā gad. ap 80, gaisa un salona filtri vismaz 20, antifrīzs kādi padsmit + sūknis un siksnas... Nu nezi.

Bet zobsiksna ar spriegotājiem (un iet dillēs visi tie, kas saka, ka var nemainīt) un sūkni + maiņa var easy uz 250-300 savilkt; viss atkarīgs no čakara procesā.

Tad vēl ABS un "sīkumi" kur uz katru vien salasās.

Pirmajai lielajai apkopei ir ok cipars, manuprāt.

 

Es arī ar auto neņemos pats, dodu servisam - pačekoju maināmo daļu cenas, ja ir +/- tai diapazonā, nekasos. Un man arī liekas normāli citam par darbu samaksāt.

Tad jau krietni pārmaksā. Neredzu jēgu no visdārgākās un krutàkās firmas eļļām, ja vien nebrauc trasē pa pirmajām vietām.

Sveces, laikam 5eiras gabalā, ar vienu masas izvadu.

Ūdenssūknis, skf 40 eināri, bija poļu par 25€, bet tādu neņēmu. Siksnas bosch, bija skidons. filtri 6 eināri gabalā, salona filtrs tik tāds dàrgàks. Nu nezinu, kur visiem tādas cenas, vai nu man tāds lēts autoy, vai arī citus kāš, bet ja ir lietas ko pats var izdarīt, tas jādara pašam, ja nemāk, cita lieta. Vai arī, ja oligarhs.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Sveces, laikam 5eiras gabalā, ar vienu masas izvadu.
Par Šo lietu ieteiktu neaizrauties, te ir ļoti daudz faktori, kas rezultātu maina! 
Link to comment
Share on other sites

intervall
Cik noprotu, tur tev jāsaliek viss kopā?

Tiešām nevarēja saprast, ka pa tām 4ām stundām visu izdarīju?! :D

Es jautāju attiecībā uz priekšdienām, jo vietējie servisi diemžēl ir pievīluši ne pirmo reizi. 

Labots - intervall
Link to comment
Share on other sites

Par Šo lietu ieteiktu neaizrauties, te ir ļoti daudz faktori, kas rezultātu maina!

Viss ok, ar tiem masas izvadiem vispār interesanti, bija reiz paņemtas kaut kādas super duper x super, kurām 4 masas izvadi, vienu varu teikt, fūdi ne sveces, funkciju pildīja, bet nodegušas un apaugušas bija vairāk, kā vecās labās bosch.

Par Šo lietu ieteiktu neaizrauties, te ir ļoti daudz faktori, kas rezultātu maina!

Viss ok, ar tiem masas izvadiem vispār interesanti, bija reiz paņemtas kaut kādas super duper x super, kurām 4 masas izvadi, vienu varu teikt, fūdi ne sveces, funkciju pildīja, bet nodegušas un apaugušas bija vairāk, kā vecās labās bosch.
Link to comment
Share on other sites

versatile

Es toties neredzu jēgu uz auto kopējām ekspluatācijas izmaksām reizi vai divas gadā ie3,14st kādus 20 euro un liet to eļļu, kam lielākā skidka.

Pie kam, atkārtošos vēlreiz - zobsiksnas maiņa ir pavisam cita opera; un vēl bija pozīcijas "ABS" un "sīkumi".

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

ja ir lietas ko pats var izdarīt, tas jādara pašam

Kāpēc? Es kaut kāds auto tehniķis?

OK, es varu nomainīt spuldzīti, ja tas ir elementāri izdarāms...

Kas kuram ir svarīgāks - viens tērē naudu, cits - laiku... Prioritātes. 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

lotus-omega-05-559ed70483c68.jpgTai Lotus Omegai tas cipars nav gluži par performanci, kas mūsdienās vairs nav tik iespaidīga, bet gan par retumu.

 

Savā laikā tas autol bija labs visādu M5 un lēto Ferrari killers. Cik tur bija, 5 sekundes līdz simtam? Diablo, kas tajā laikā bija pats krutākais auto pasaulē, līdz sotakam ir tikai par pussekundi ātrāks. 

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Lotus_Omega

 

Starp citu, viena no pirmajām interneta videomemēm ar konkrētās markas auto galvenajā lomā  :)

 

 

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Kur jūs raujat lētās siksnas un sūkņus un visas detaļas? Mersim sūknis sākas no 50 EUR, bet siksna 20 EUR (ar ruļļiem >100 EUR), salona filtrs maksā ~10 EUR. Eļļa sākot no 40EUR (8L). Antifrīzs maksā 5 EUR. Sveces (16 gab) maksāja pietiekami vairākus simtus. Vai nu kāds smagi melo, vai arī es kaut ko nezinu. 

 

nomainīju ūdenssūkni, visas pievadsiksnas ( Zobsiksnas nav, jo motoram ķēde ), eļļu, eļļas filtru, salona filtru, gaisa filtru, antifrīzu, sveces nopirku, bet noslinkoju, kaut kādi 80€

P.S. Ņemot vērā, cik manam autiņam motors ir pieblīvēts un nenoārdot priekšu, nekādu siksnu nevar nomontēt, diez vai šādu pasākumu izvēlētos garāžā veikt.

Labots - Mezavecis
Link to comment
Share on other sites

-

  Tam vajag siltu garāžu, ar bedri, vai pacēlāju

  Tam vajag kaudzi labu instrumentu, daudzi no kuriem ir dārgi un specifiski

  Tam vajag laiku, par ko var nebūt priecīgi citi ģimenes locekļi

Tam vajag arī gana vienkāršu, lētu un padzīvojušu auto.

Te kāds mājās 14. gada reindžroveram pats visu ķimerē?

Labots - usver
Link to comment
Share on other sites

Nav man ne garāžas, ne instrumentu, ne iemaņu.. un jā, nu neesmu es vecis automehāniķis, remontnieks un rokas no pakaļas aug.. :D turklāt no servisa večiem sapratu, ka, lai normāli tur siksnas visas nomainītu arī priekša jāņem nost vai tml.. nu nav tā summa tik liela, lai es izvēlētos tagad mocīties pats un kaut ko sajāt un tērēt ntās reizes vairāk laika kā samaksāt un to laiku pavadīt ar ģimeni atpūšoties. Turklāt tā ir pirmā apkope, kas arī prasa vairāk līdzekļu. Un tajā summa ir taču arī darbs.. Pa pozīcijām visu nesaukšu, bet summas nav nekādas astronomiskās..

 

zobsiksnas komplekts ~90 ar kaut ko €, ūdenssūknis ~48€ laikam bija.. ABS (tur vispār nekā nopietna nebija, sīkums) 30€.. eļļa arī neko diži dārgi nebija.. nav man tā papīra pie rokas, bet laikam ~50€ kopā.. + filtri kā nu kurš.. Cipari var nebūt precīzi.. vēlāk pameklēšu lapu un tad palabošu.

Labots - CAP
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Donkeyhot

 

 

Te kāds mājās 14. gada reindžroveram pats visu ķimerē?
Jā, te pa lielākai daļai viss forums ar tādiem tik braukā.
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Jā, te pa lielākai daļai viss forums ar tādiem tik braukā.
 

 

Nu bet loģiski - mazākums, kas ar tādiem nebraukā, arī meklē auto par dažiem k eur un fiš kapeiku, meklējot lētākās daļas veikalos, šrotos un paši mainot visu :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nu bet loģiski - mazākums, kas ar tādiem nebraukā, arī meklē auto par dažiem k eur un fiš kapeiku, meklējot lētākās daļas veikalos, šrotos un paši mainot visu :)

Man arī tā šķiet, ka te pilns ar oligarhiem, kas nopērk kaut kādu wtf, un katru gadu servim atdot 3k€ kā minimums, un viņiem tas ir lēti un normāli.

 

 

 

Kur jūs raujat lētās siksnas un sūkņus un visas detaļas? Mersim sūknis sākas no 50 EUR, bet siksna 20 EUR (ar ruļļiem >100 EUR), salona filtrs maksā ~10 EUR. Eļļa sākot no 40EUR (8L). Antifrīzs maksā 5 EUR. Sveces (16 gab) maksāja pietiekami vairākus simtus. Vai nu kāds smagi melo, vai arī es kaut ko nezinu.

 

A ko gribēji, tas ir mesis, Es speciāli izvēlējos nemotoru, lai viegli visam piekļūt un detaļas lētas. Eļļa sākot no 15€ (4l), sveces 4gab 20€, nezinu kas tas par dragreisa kapli ar 16svecēm ( 16 podiem wtf) Ūdenssūknis sākot no 25€, bet neieteiktu ņemt lētāko, atceros vēl vecajam nemotoram, kuram bija zobene, siksnu un ruļļus dabūju par 30€.

Detaļas pats meklēju katalogos, nevis tupa servisā pamāju ar galvu. Un tā pat, tās cenas ir uzskrūvētas, bāzē 40% lētāk.

Link to comment
Share on other sites

versatile

Šrotā vēl par kādu % lētāk, ja kas.

Un man prieks, ka Tavs laiks neko nemaksā :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

katru gadu servim atdot 3k€ kā minimums
 

varētu, lūdzu, ieskenēt un iemest te tāmi par tiem 3k EUR?

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

Kāpēc? Es kaut kāds auto tehniķis? OK, es varu nomainīt spuldzīti, ja tas ir elementāri izdarāms... Kas kuram ir svarīgāks - viens tērē naudu, cits - laiku... Prioritātes.

Tā varētu teikt, Sanāk, ja darbojos elektronikas novirzienā, man nekas cits nav jāmāk, remonts jāuztic celtniekam, santehniķim, automeham, pašam tikai kompis jāsaskrūvē, jānomaina spuldze un slēdzis un jākasa kuli.


 

 

Un man prieks, ka Tavs laiks neko nemaksā :)

Katrs savu laiku izmanto kā vēlas, dažreiz šķiet ka citiem laiks laikam ir tik dārgs, ka necels roku kolektoru noskrūvēt, jo spaidot pogas pelna 10x vairāk, kā tas netīrais mehs.


 

 

varētu, lūdzu, ieskenēt un iemest te tāmi par tiem 3k EUR?
Tas bija retorisks teikums, spriedums par šejieniešiem. Bet jā, būtu interesanti redzēt to tāmi, visdrīzāk gan neredzēsim, jo paši saprot, ka nokāsti.
Link to comment
Share on other sites

100debija

Zelta vidusceļš - atrast uzticamu servisu. Nebūs jāuztraucas, ka tikšu appsits nedz pašam jāčakarējas ar daļu meklēšanu un remontu (manā gadījumā, ko servisā izdarīs 5x operatīvāk nekā ņemties pašam).

 

 

p.s. mums līdz JG 1k posti jāsakrāj, gotta catch em all  :yahoo:

Labots - 100debija
Link to comment
Share on other sites

 

 

būtu interesanti redzēt to tāmi, visdrīzāk gan neredzēsim, jo paši saprot, ka nokāsti.
 

vai arī tāpēc, ka summa no pirksta izzīsta?

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Kur ir tā bāze un katalogi ar lētajām detaļām, lai arī es ar savu tupo galvu varētu atrast? Jau pusgadu meklēju lētu stūres pastiprinātāju sūkni priekš W203 C240 (ne 4-matic). Lētāk pa 200 EUR man nesanāk atrast. Lietotu negribu pirkt.

Detaļas pats meklēju katalogos, nevis tupa servisā pamāju ar galvu. Un tā pat, tās cenas ir uzskrūvētas, bāzē 40% lētāk.

Link to comment
Share on other sites

Guest
Slēgta tēma, pievienot komentāru nav iespējams.
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...