Jump to content

Lietots auto lidz 3K eur.


Wheeler
 Share

Recommended Posts

Nesen Audi mani maigi pasūtīja. Esot jābrauc uz vietas. Interesanti, kas no tā mainīsies, ja aizbraukšu personīgi?

Link to comment
Share on other sites

Tajā zviedru saitā labi tas ka nevajag vin, pietiek ar numuru, dabīgi ka zviedru numuru.

Link to comment
Share on other sites

versatile

Pacelšu atkal.

Noskatījos šodien interesantu video par auto ekspluatāciju un ietekmi uz piekari

 

No savas pieticīgās pieredzes sliecos piekrist. Ir bijis, ka pēc tam, kad pāris nedēļas ar auto braucu pa pāris km dienā, parādās izteikti pretīga skaņa griežot stūri. Tik pretīga, ka uz karstām pēdām aizdzinu uz servisu. Tur neko neatrada, tikai esot iesmērējuši lodveida balstus, kur esot bijis pasauss. Skaņa ir atkārtojusies vēl 2 reizes pie līdzīgas ekspluatācijas un abas reizes pazuda pēc garākas nobrauktas distances.

 

Tur vēl čalim interesanti video. Stāsta sakarīgi.

Labots - versatile
  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Nu es laikam pie niknajiem ekspluatētājiem piederu :-)

Link to comment
Share on other sites

Pirmais ieguldījums šodien auto.. jauns akumulators :D Bet nu.. tas bija zināms.. Šodien doma uz csdd.. auto pasaka.. fig.. :D Bet neko.. viss ok.. jauns aķis, csdd viss ok un arī octa papildus nopirkta.. rīt uz servisu, tad jau redzēsim cik ādas noplēsīs :)

 

Centos pats nomainīt, bet nu kas no manis par meistaru.. šai a/m akumulators tā iemudrīts.. kaimiņš piešķīla un servisā nomainīja aķi..

 

p.s. kāds zin, kur izdevīgāk nogrūst veco aķi Jelgavā? Atradu Tolmetu (cena laikam 0,55€/kg) un vēl it kā dažas vietas..

Labots - CAP
Link to comment
Share on other sites

Long John

 

 

kur izdevīgāk nogrūst veco aķi
 

 

Kad kādreiz pirku aķi Ogres autobodē, tur bija opcija- nododot veco aķi, jaunajam bija kaučkāda atlaide- precīzi neatceros- 10 Eur vai mazāk. 

Link to comment
Share on other sites

Nu bet kādus vēl attālumus tu gribēji vilkt ar 220k km nobraukušu dīzeļfordu? Tik vecs jāskatās tikai benzīns un 220k jebkurā gadījumā nav variants.

 

@CAP Šodien doma uz csdd.. - tikai nesaki, ka samaksāji naudu pirms auto reģistrācijas un TA???

Labots - kurmis
Link to comment
Share on other sites

Džeki, jūs gan piespamojuši, varēšu trīs vakarus lasīt ! :)

 

Viens radinieks pa blatam piedāvā Lancia Lybra dīzeli, universaalu par 1k eur.. Tikko izieta TA, ir veerts ?

Link to comment
Share on other sites

kurmis ir kārtējais, kurš pērk tikai līdz 110 tk nobraukumu. Bļin nokaut mašīnu var arī ar 50tk nobraukumu.

Un ne jau nobraukums nokauj mašīnu, bet gan exploatācija u.t.t.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

intervall
Tik vecs jāskatās tikai benzīns un 220k jebkurā gadījumā nav variants.

Argumentēsi kāpēc - tikai nepiemini te kkādus 1.4 sprāgoņus?!

Ja Tev nokruķīs tos 220k uz 110k būsi gandarīts? Tik vecu auto ar dīzeli ar tādu nobraukumu te neatradīsi - dīzeļus nepērk tie, kuri brauc reizi nedēļā uz baznīcu.

 

 

Viens radinieks pa blatam piedāvā Lancia Lybra dīzeli, universaalu par 1k eur.. Tikko izieta TA, ir veerts ?
 

Cena normāla, bet jāskatās pašam - ir vai nav.

Vienīgais, ka labs radinieks  radiniekam lamatu nepārdos un pat par velti neatdos :D

Labots - intervall
Link to comment
Share on other sites

@@kurmis,rēķins-uzziņa un vecā TA kabatā.. TA jau izieta un numuri ir.. tikai pārreģistrācija, kura izmaksāja 16€. 

Link to comment
Share on other sites

@Wheeler - ja neko retāk sastopamu, lasi problemātiskāku, atrast nevari, tad ņem ciet!

 

@xp - nu bet, protams, ja par to pašu cenu var dabūt ar mazāku nobraukumu un LV nebrauktu, tad nav ko čakarēties... Jāņem vietējais!

Labots - kurmis
Link to comment
Share on other sites

Džeki, jūs gan piespamojuši, varēšu trīs vakarus lasīt

 

 

Viens no pēdējā mēneša reti saturīgākajiem tematiem :) izdzēšot 40% spama! 

Labots - erglis4
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile

Lancias autofficina.lv remontē, ja kas. tur var arī aizdzīt nodiagnosticēt.

Pēc skata reti pretīgs, bet gan jau nekas traģisks.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

Bērnudārzs! Tam autiņam cenas nav vispār, jo pārdot to nav iespējams. Remontos tu ātri vien ieliksi dažas šī auto vērtības. Kā tu domā, kapēc cilvēks grib no tā tikt vaļā kaut pa tūkstoti?

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Eku mondeo vietā labāks variants, pie nosacījuma, ja ar krownu spricē regulāri

Takš, to miskasti Krowna vannā katru vakaru jāglabā.  

Link to comment
Share on other sites

 

 

Šodienas pieredze-negatīva, Šai mašīnai remonts ap 1000 eur, ja vēl iespējams sataisīt- jauda zema un slāpst, plus degvielas sūknis pusnokauts, plus filtri jāmaina, izdevās veiksmīgi nenopirkt... Bet sludinājumā tikai bonusi...   https://www.ss.lv/ms...ndeo/biljj.html

 

vs

 

 

 

Eku mondeo vietā labāks variants, pie nosacījuma, ja ar krownu spricē regulāri   https://www.ss.lv/ms...e270/fcicc.html

 

Ar ko pirmais labāks? Ar to ka tīts odometrs?

 

Takš lielai daļai to 180kkm mazbraukto auto reālais nobraukums ir ap 500kkm!

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Tāpēc jāpērk tādu marku auto, kuru LV dīleri dod info par auto gaitām Vācijā. Kaut gan mēs jau esam tik bagāti, ka autiņš mums ir kā impulsa prece. Braucam uz Rumbulu avensi pirkt, bet nopērkam pasātu... Kāda tur gan diagnostika un nobraukuma pārbaude :)

Link to comment
Share on other sites

versatile

Ja kāds auto pirkšanas padomos filosofē par Rumbulu, IMHO, to cilvēku tālāk var neklausīties.

Labots - versatile
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Labs humors! 477k km... Tur taču vairs nav nekā, kas būtu saistāms ar auto.

 

Tur kā reizi viss, kas nolido pie 200-300 tūkstošiem, vienu reizi jau ir nomainīts ;)

 

Jebkurā gadījumā parādi man kaut vienu mondeo ar  šādu nobraukumu, es domāju, viņi to fiziski nespēj.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

alusbundza

 

 

filosofē par Rumbulu,

kas ir?, es pirms diviem gadiem meitai nopirku Rumbulā 4golfu, nu un?, uz odometra bija 250 štuki, izbraucu līkumu un paņēmu...., meita vēl brauc, un brauks...., bija slēptais defekts - plaisa kartera vākā, sametināja (15 Ls) un vis kārtībā....  

Link to comment
Share on other sites

Šodien autiņš servisā.. nomainīja visas siksas, filtrus, eļļu, rullīšus u.c. šņagas, bija viens maziņš ABS gļuks, kuru arī salaboja.. teicās, ka ritošā ir ļoti labā stāvoklī, kas arī ir jūtams braucot.. kopējā bilance 4k€ un autiņš kā jauns.. braukt un braukt.. Nejūtos ieberzies.. ar to arī rēķinājos. 

 

Vēl tikai uz nākamo gadu plānā kādus smukus lietos iegādāties.. 

Labots - CAP
Link to comment
Share on other sites

@versatile Kādos tad auto salonos 3k eur vērti auto tiek pirkti, ja ne Rumbulā vai līdzīgi? Domā Tukuma pleķos tikai mācītāju auto tirgo?

 

@CAP Tikai nepazūdi un pastāsti par ekspluatāciju garākā laika periodā.

Labots - kurmis
Link to comment
Share on other sites

Šodien autiņš servisā.. nomainīja visas siksas, filtrus, eļļu, rullīšus u.c. šņagas, bija viens maziņš ABS gļuks, kuru arī salaboja.. teicās, ka ritošā ir ļoti labā stāvoklī, kas arī ir jūtams braucot.. kopējā bilance 4k€ un autiņš kā jauns.. braukt un braukt.. Nejūtos ieberzies.. ar to arī rēķinājos.

 

Vēl tikai uz nākamo gadu plānā kādus smukus lietos iegādāties..

Servisā atstāt 4k€ vai auto plus izdevumi servī? Vajag pateikt, cik pesso servī atsāji. Šķiet, tik atstāj tie, kam pat aķi grūtības nomainīt, lai jau slauc, vismaz servisiem labi. Ko gan cilvēki domā, vaicājot pēc padoma šeit, kur šādi, kas pat aķi nemāk nomainīt un filtrus servī maina. Tas pats, kas jautāt padomu par kompi cilvēkam, kas netaisa bet dot kompi tikai uz servisu. Tas ir tieši tas pats.
Link to comment
Share on other sites

Dažiem aķi nemaz tik viegli bez čakara nenomainisi.citronam gan bija forshi..ar tādām spailēm pievinojas.nevajadzēja nevienu instrumentu lai aķi atvienotu un izceltu.

Dažiem aķi nemaz tik viegli bez čakara nenomainisi.citronam gan bija forshi..ar tādām spailēm pievinojas.nevajadzēja nevienu instrumentu lai aķi atvienotu un izceltu.

Link to comment
Share on other sites

Tāpēc jau prasa padomu, ka paši zem auto neguļ. Katram jādara savs darbs, bet, protams, jāorientējās lietās.

Iedotu es tev 2008. gada fabijai aķi -15 grādos nomainīt...

 

@CAP atšifrē savus servisa tēriņus, jo 700eur neizklausās maz.

Link to comment
Share on other sites

Nu nezinu par dīzeļu izvirtībām, bet passat b6 siksnu maiņa ar visu ūdens sūkni ofic servisā bija 350eur. Ofic servisā!

Link to comment
Share on other sites

Izsklausas leti. Neticami. Pie dilera parasti 1k salasas. Rulli siksnas ellas.suknis ..darbs.darbs parasti ir 50% no rekina.

Link to comment
Share on other sites

3300 par a/m

100 aķis

577 serviss (visas siksnas, visi filtri, ūdenssūknis, eļļa, antifrīzs un ABS un vēl kaut kādi sīkumi)

 

p.s. par aķa maiņu 5€ (tajos 577€) noplēsa, tak tur nācās vienu trubu ņemt nost, viņš tādā bišķi dīvainā vietā, pretī pasažiera vietai.. pašam nesanāca dabūt jamo ārā (pašu aķi atkabināt sanāca, izcelt nesanāca).. i labi, ka tā. Man vieglāk 5€ samaksāt kā ņemties melnu muti, i kaut ko sačakarēt. Datoru varu salikt/izjaukt aizvērtām acīm. Ne visi ir automehāniķi

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

@CAP Šādi jau ir skaidrs

 

@osscar Bija kaut kāda akcija, bet eļļu nemainīja, tikai siksnas, ruļļi, sūknis. Tā ir benzīna dzinēju priekšrocība - zemākas apkopju un remonta izmaksas. Kad man 4000eur vērtai fabijai pabrīdināja, ka līdzvērtīgs pasākums maksās ap 700eur, tas bija viens no svarīgākajiem argumentiem "par pārdošanu" sarakstā. Dīzelis...

Labots - kurmis
Link to comment
Share on other sites

 

 

Džeki, jūs gan piespamojuši

Nu bet līdz 1000 postiem kaut kā tēma jāizvelk :D 

Link to comment
Share on other sites

Guest
Slēgta tēma, pievienot komentāru nav iespējams.
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...