Jump to content

Lietots auto lidz 3K eur.


Wheeler
 Share

Recommended Posts

Tiko pārdevu Merivu, 2004 gads, ruslans gandrīz vispār nebija, 153k uz šočika, auto bija labā stāvoklī, Ietilpīgs, atdevu pa 1,9k deļ dažiem vizuāliem trūkumiem, dažas buktes un laka lobijās divās vietās nost.

Gribu teikt ka Merivu pa to naudu var dabūt labu.

Labots - unknovn
Link to comment
Share on other sites

 

 

Te var salīdzināt bagāžniekus utt pepelec un bimkai:

 

Runa gāja par sedanu un touringu, kā var būt tik nevērīgs.

Vienalga, sedanā ledusskapi neieliksi.

Link to comment
Share on other sites

omegas sedana nebija šiem!!!!!!

nu ir divi wagoni. starpība bagāžnieku tilpumos gandrīz 200 l - pipec.

Es arī agrāk domāju, ka universāļiem baigi lielie bagāžnieki- ņefiga.

Dažiem sedaniem vai hečbekim te ir lielāki' ja vien to universāli neaizkrāmē līdz griestiem.

Link to comment
Share on other sites

Tām retajām reizēm, kad ledusskapis jāved, var sarunāt citu auto. Jaunam no veikala gan jau ka ir piegāde.

Nedomāju, ka visiem tā ikdienā ledusskapji jāvadā, atskaitot to piegādātājus un ledusskapju meistarus.

Link to comment
Share on other sites

Es ieteiktu VW Golf 4. Var dabūt arī universāļa izpildījumā un arī ar benzīna dzinējiem. Labi autiņi, ja izdosies atrast galīgi nenojātu.

Link to comment
Share on other sites

Kāds var pateikt kaut vienu iemeslu kādēļ Audi A4 vietā izvēlēties golfu? 


Vai volvo s60 vietā Astru? 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Kāds var pateikt kaut vienu iemeslu kādēļ Audi A4 vietā izvēlēties golfu?

Tāpēc, ka Golfu drīzāk mācēs salabot ciema vietējais autoremontētājs. :)


Nopietni.

Link to comment
Share on other sites

Patērētājs85
man nedalec, ko tu gribi pateikt? ka astras salons ir labs? nu nav, bezgaumīga lēta sūda plastmasa vien tur ir.

nē nu man jautājums, kas konkrētajā eksenplārā ir labs tur sēžvietās, jo daži un laikam arī tu esiet sajūsmā par audi salonu.

 

katram ir savs entry lvl salons, bet to daži nesaprot.

 

astra_h_salon.jpg

 

Pat pati stūre kā plastmasa.audi_entrylvl.jpg[/url]
 
es jau arī varu uz šādu eksenplaru spardīties apkārt, oh astrai h superīgi saloni, ko jūs tur d.....!
 
2008_saturn_ion_2006_opel_astra_5_door_i[/url]
 
Labots - Patērētājs85
Link to comment
Share on other sites

JuutpaudisMaigcilveeks

Jūtu, ka tie  400 replies nāk.

 

aa un ja kas, stūre sūds.

Link to comment
Share on other sites

Tu esi iekšā sēdējis kādā citā auto, izņemot opeli? Jo pēc tekstiem šķiet, ka nē.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

tam žopelim jau tikai ādas beņķi, plastmasa citā krāsā un joprojām tik pat sūdīga

Link to comment
Share on other sites

Bomaars/C12

Nu plastmasainie saloni iet daudziem auto pat BMW kas ir ar četrām nulēm ir lētā salona modeļi ar tām baltajā/pelēkajām plastmasām kas izskatās arī pretīgi... bet tas jau nenozīmē ka visu šo bmw saloni ir sūdi.

Link to comment
Share on other sites

Omegai viņi bija pacentušies, tomēr plastmasu mīkstie pārklājumi pie slēdžiem lobījās nost un durvju apšuvumi tam auto grabēja jau tad, kad jamai bija tikai 4 gadi. Paneļa plastmasas gan bija mīkstas, foršas. Kā ne kā, Opeļa pēdējā dvesma konkurencē ar e-klasi un 5. sēriju executive segmentā.

 

Pēc tam skatījos vienu 2006. gada zafīru - salons kā astrai ar tām sudraba plastmasām. Tā sudraba krāsa dilst nost no tām vietām, kur ir pogas, rokturi, utt. Viss tāds... nu tā kā Samsung mūzikas centrs... tipa, no attāluma izskatās puslīdz ok, bet no tuvuma briesmīgs un turklāt, protams, ka neskan...

 

Opelis cenšas konkurēt ar fīčām un cenu. Omegai viņi bija uzcepuši pašu komplicētāko un sarežģītāko radio kādu man nācies redzēt, ar diviem (!!!) cd lasītājiem panelī, no kuriem viens 4 disku changers piedevām.

 

Tās Omegas borta dator uzpariktes sarežģītība liktu laimē apraudāties ikvienam, kas programmē assamblerī. Un tas viss ar 4 krāsu lcd un MS-DOS cienīgu vizuālo. Panākt to, lai rādžiņš skenē FM frekvenci bija zināms atjautības uzdevums pirmās reizes. 

 

8f28f08s-960.jpg

 

 

Atmetot liriku, tam auto bija trīs labas īpašības:

1) Viņa bija liela. Ar milzīgu aizmugures sēdekli. Lielāku, kā pasātam vai īsajam semakam. Mīkstu. Ērtu. Aizmugurē sēdēt bija ērtāk kā priekšā.

2) Uz R15 bedres pārstāj eksistēt. Var maukt pa bruģi uz 80 un to nesajust.

3) Piekarē nekas nelūza. Toties nosprāga degvielas sūknis, gļukoja temperatūras, gļukoja klimats, lai gan kondiška strādāja, gļukoja parksensori, viņām visām krīt nost xenona korektori, viņas visas drausmīgi rūsē zem vējstikla priekšā, kur to neredzi, kā arī durvju apakšējās kantēs, sliekšņos, apakšā un citur, kur akmeņi nodauza krāsu. Cinkots tur nav nekas.

 

Ceturtā labā īpašība ir tāda, ka šādu auto var nopirkt par 1000 eiro. Ar kožu rožu, padomju sekcijas stila koku, automātu. Taksista sapnis.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

albatross

Es dažus mēnešus atpakaļ biju līdzīgā situācijā kā tēmas aizsācējs. Bija nepieciešams auto, atvēlētā summa 2500-4000 EUR. Mani izvirzītie kritēriji auto bija - salīdzinoši labā stāvoklī (nenobraukts), benzīns (bail no vecu dīzeļu remontu izmaksām), manuālā kārba. Nebiju izlēmis starp universāli vai hečbeku. Mērķis bija atrast labu price-performance līmeni, īpaši neiespringstot uz konkrētām markām.

Sākotnēji pētīju Škoda Octavia, bet nekas jēdzīgs tā mēneša laikā manā cenu kategorijā neparādījās. Līdz ar to pārgāju pie nākamajām markām - Toyota Corolla un Opel Astra H. Pēc vairāku nedēļu meklējumiem apstājos pie Opel Astra H hečbeka, ko arī iegādājos tuvu sava cenu diapozona apakšējai malai. Iemesli - braukšu maz, līdz 10k gadā, pārsvarā pilsētā, salīdzinoši īsus gabalus, remonta izmaksas salīdzinoši nav dārgas. Konkrētais eksemplārs bija ar noskrējienu ap 150k km, visticamāk, reālu - gan CSDD, gan kompis uz to norādīja. Mašīna pirmos 3 gadus bija Vācijā, tad pārvesta uz Latviju, kur turpmākos gadus kalpojusi 1 saimniekam kā ģimenes otrais auto ar noskrējienu 10-12k km gadā un tehniski apkopta vienā servisā. Painteresējos tur par apkopes vēsturi, pie pirkšanas tika veikta auto diagnostika un  sastādīts saraksts, kādus darbus būtu vēlams veikt tuvākā gada laikā. 

 

Turos pie viedokļa, ka mašīnai nav jāmaksā dārgāk kā 3 mēnešu ienākumi.  Vecus premium klases auto neizskatīju kā opciju, jo uzskatu to par galvas bāšanu finansiālā cilpā. 

Opel Astra H izskatās labi un pietiekami moderni, parkoties ir viegli, kondicionieris strādā, elektriskie spoguļi ir. Salons un priekšējais panelis izskatās ok, lielu uzmanību pirkšanas procesā paneļa izskatam nepievērsu - man tas nav svarīgi, ja visu dienu pavadītu auto - iespējams, tas liktos arguments. Protams,.visus defektus/nebūšanas varēs novērtēt tikai pēc gada (līdz šim nekas liels un negaidīts nav bijis). Mazie Astras mīnusi - pārredzamība varēja būt labāka (īpatnēji jumta balsti), diezgan draņķīga dizaina un darbības stikla tīrītāji.

Kopumā esmu apmierināts ar savu izvēli. Man primārais bija price-performance, nevis specifiska auto marka.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Tām retajām reizēm, kad ledusskapis jāved, var sarunāt citu auto. Jaunam no veikala gan jau ka ir piegāde. Nedomāju, ka visiem tā ikdienā ledusskapji jāvadā, atskaitot to piegādātājus un ledusskapju meistarus.

Tas, vai kas jāved, ir atkarīgs no dzīvesveida. Man vasarā šad tad trimmeris jāved, sedanā ielikt varēja, bet tad jāatvadās no divām sēdvietām, izjaut isti nevar to trimmeri, lai ieliktu bagāžniekā, tik ien, kā reduktoru noņemt, un nesāksim ķidāt, kas par trimmeri, pietiek ka teicu, ka izjaukt nevar. Nesaku, ka sedans slikts, jo braukāju daudz ar sedanu, taču universalī cita lieta, nevajag satraukties par ikdienišķām lietām, kā kas jāved.

 

 

Es pat hečbekā varu ielikt :D

Jā, jo beņķus var atmest, nekas jauns.

 

 

Cik lapas atkal tiks sarakstītas?

Vēl vismaz divas, jo vēl nav aizgājis beztēmā, par degvielas cenām, vai karu Sīrijā, kas vēl kādu lapu paņems.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Patērētājs85
Nu plastmasainie saloni iet daudziem auto pat BMW kas ir ar četrām nulēm ir lētā salona modeļi ar tām baltajā/pelēkajām plastmasām kas izskatās arī pretīgi... bet tas jau nenozīmē ka visu šo bmw saloni ir sūdi.

10 punkti. Nevienam jau vācijā ražotajam nav sūdīgi nostrādāti saloni (atkarīgs kāds segments, tādi konkurējoši materiāli) vienkārši krāsojumi atšķirās it visiem un viesiem ir kkas no plastmas, bet līdzko vairak iekrīt acīs pelēkā/sudraba krāsa tad kāds vienmer kkādu modeli nomelno kaut arī tanī pašā vietā slavētajai markai ir arī plastmasa, bet melnā krāsā vai pat koka imitācija. Ja nepatīk - nokrāso - aplīmē vai nopūt ar dipijiem un būs tev matēta gumija tur. Tas ka tanī vai tanī vietā ir plastmasa - nenozīmē ka viņa grabēs vai leks nost pa bedrēm. Tikpat labi es varu "nolikt" tavu vai tavu laptopu, ka pilnīgs mēsls, jo redz nav jums matēts palmrests. Vienmer ir skatīts, kāds ir builds nevis skaitītas plastmasas.

Labots - Patērētājs85
Link to comment
Share on other sites

Opel salonu kvalitāte ir ok. Paskaties pēdejo Insignia kas ir pilnvērtīgs premium klases auto pēc salona un aprīkojuma.  

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Ko jūs tur ņematies ap tiem saloniem? Lētā plastmasa toties labi tīrās salīdzinot ar lētajiem "zamšādas" un koka imitācijas saloniem.  Galvenais komforts ir braukšana. 

 

Atraduši par ko strīdēties. 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Salons ir vieta, kurā tu atrodies, kad brauc. Es pat teiktu, svarīgākā vieta mašīnā ;)

Ja visu laiku skaties uz lētu sūdu, pats par tādu paliec (Rainis)

Link to comment
Share on other sites

Long John

Manuprāt, glīts un ērts salons tomēr ir gana aktuāls, jo tajā mums  jāpavada diezgan daudz sava laika.

Domāju, ka tauta putro salona interjera kopējo dizainu, kurš uz smukām reklāmistu bildēm pat no lētajiem imitācijas materiāliem var izskatīties pietiekami pievilcīgi.

Bet pietiek paklauvēt (apčamdīt)  paneļu virsmas,  lai sajustu būtiskas atšķirības. 

 

Vismaz man tas bija viens no svarīgiem aspektiem, kad savulaik izvēlējos starp vienas paaudzes VW Bora, Opel Astra un Volvo V40 universāļiem  (manu finansiālo iespēju robežās). Un ne tikai pēc bildēm, bet arī reāli apčamdot un izklaudzinot... :)

Boras salona materiāli un kopējais izpildījums viennozīmīgi ir kvalitatīvāki. Par dizainu vēl var strīdēties, bet man (vecam stagnātam), iekš Boras joprojām patīk. Un, neskatoties uz jau cienījamo autiņa vecumu, joprojām nekas nekur negrab un nav ne nolobījies, ne nobružājies.   :TBS:  

Labots - Long John
Link to comment
Share on other sites

es salonā tikai stūri un kloķi apčamdu. kaut kā izskatās uz dīvainu noviržu pusi glāstīt regulāri plastmasas.

Labots - e = d
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Smiekli nāk lasot, kā te dažs strīdas par šāda vai tāda modeļa paneļa apdari vai podziņām! Nu ļoti "svarīga" opcija!

Bļin, ja cilvēks pirktu auto no salona, tad varbūt būtu cita runa, bet šajā gadījumā cilvēkam vajag pārvietošanās līdzekli zināmā cenu kategorijā un, man liekas, ka šajā brīdī svarīgāk ir iegādāties auto, kurš būtu pienācīgi lēts ekspluatācijā un kurš pildītu konkrētā pircēja vajadzības. Cik nav redzēti auto ar super ekstrām - koža, roža utt., bet riteņi krīt nost un piķis ir jāiegulda pamatīgs, lai to graustu tehniski uzceltu. Šādā cenu kategorijā nav ko blenzt uz kādām sīkām buktītēm vai, vēl vairāk, uz šķietami prastiem paneļa dizaina elementiem! Autoram, ja es pareizi sapratu, nevajag spīguli ar ko zīmēties, bet drošu uzticamu un pārvietošanās līdzekli, kurš tajā pat laikā netaisīs robu viņa makā.

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

Pats arī tieši meklēju auto šajā cenu segmentā.. pie kopsaucēja neesmu nosaucis. Bija doma par Opel Zafira, tomēr ar sievu izdomājām, ka mož i nevajag. Tagad nevaru saprast, ko labāk ņemt.. It kā jau varētu skatīties uz Opel Meriva pusi vai VW Passat (B5) vai kādu tml.. prasības salīdzinoši ietilpīgs bagažnieks, lai ratus var iedabūt un vēl kādas mantas.. un aizmugurē ērti sasēsties..

Link to comment
Share on other sites

Pasātam aizmugurē daudz vietas. Pat A6 nav tik daudz.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

Long John
kaut kā izskatās uz dīvainu noviržu pusi glāstīt regulāri plastmasas.

 

 

 

Smiekli nāk lasot, kā te dažs strīdas par šāda vai tāda modeļa paneļa apdari vai podziņām! Nu ļoti "svarīga" opcija!
 

 

Dažādi cilvēki, dažādi uzskati.

Manuprāt, tas tāpat, kā ar apģērbu, mitekli  utml.- dažs labs dzīvo nekārtībā,  staigā netīrās,  saņurcītās, neglītās drēbēs un viss pofig... :yahoo:  

Labots - Long John
Link to comment
Share on other sites

Perfekcionisms -

Medical complications

Perfectionists can suffer from anxiety and low self-esteem. Perfectionism is a risk factor for obsessive compulsive disorder, obsessive compulsive personality disorder, eating disorders, social anxiety, social phobia, body dysmorphic disorder, workaholism, self harm, substance abuse, and clinical depression as well as physical problems like chronic stress, and heart disease. In addition, studies have found that people with perfectionism have a higher mortality rate than those without perfectionism.[34] A possible reason for this is the additional stress and worry that accompanies the irrational belief that everything should be perfect.[citation needed]

Therapists[who?] attempt to tackle the negative thinking that surrounds perfectionism, in particular the "all-or-nothing" thinking in which the client believes that an achievement is either perfect or useless. They encourage clients to set realistic goals and to face their fear of failure.[citation needed]

Since perfectionism is a self-esteem issue based on emotional convictions about what one must do to be acceptable as a person, negative thinking is most successfully addressed in the context of a recovery process which directly addresses these emotional convictions.[8]

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Long John

Ja patīk pārmaksāt, lūdzu, pērc autiņus ar Recaro vai kādiem tur saloniem, kam ar tīrību, ērtumu nav nekāda sakara. Ja tev nav luksus klases autiņš, tad strīdēties par saloniem ir bezjēdzīgi, jo spīzdīgas podziņas ir tāds pats bling-blings kā aptumšotie logi, mega spoileri utt.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Long John

Mežaveci, kādēļ pārspīlēt!?

Nav runa par galējībām, bet par salona izvēli/ salīdzinājumu vienas cenu kategorijas robežās.

Kādēļ gan neizvēlēties patīkamāko variantu?

Ja Tu nejūti starpību salona dizainā un apdares materiālu kvalitātē- Tava problēma.

Brauc kaut vai ar "uaziku" un priecājies...  :yahoo:

Labots - Long John
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis
Long John

Es labi jūtu atšķirību sēdeklī, vadībā, cik labi izvietoti visi instrumenti, motora skaņā, bet man pilnīgi pajāt, no kāda materiāla izgatavots priekšējais panelis, ātrumkloķis, ja vien viņš nav kaut kādā tizlā krāsā.

 

Es braucu ar VW B7 un MB C klases elegance lētajām plastmasām un neizjūtu nekādu vajadzību pēc ādas salona vai sarkankoka apdares. Arī krēsls, kas masē muguru, nav vajadzīgs. 

Link to comment
Share on other sites

uldii12345

Ko var ņemties par salonu, tas ir gaumes lieta. Svarīgāk cik tā mašīna ir ērta braukšanā. Es astru nekad nepirktu, jo nobraucot ar to vairāk par stundu mugura čupā.

Link to comment
Share on other sites

intervall

 

 

Es braucu ar VW B7 un MB C klases elegance lētajām plastmasām un neizjūtu nekādu vajadzību pēc ādas salona vai sarkankoka apdares. Arī krēsls, kas masē muguru, nav vajadzīgs.

Paņirgājies, pats to pat neapzinoties?! :D 

Link to comment
Share on other sites

Long John
Es braucu ar VW B7 un MB C klases elegance lētajām plastmasām

 

 

Ā, nu tad viss ir skaidrs ar Tevi... :)

Iekāp kādā Astrā (vai citā "entry-level" autiņā), patausti salona materiālus un sapratīsi manu domu. 

Starp Merša vai VAG un Opeļa & Co lētajām plastmasām gana liela šķirba...  :yahoo:

Labots - Long John
  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Guest
Slēgta tēma, pievienot komentāru nav iespējams.
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...