Jump to content

cūcība uz lāčplēša ielas


Recommended Posts

Bonifacijs

pa centru no viena stūra uz otru braukā ofisa planktons, un manis pēc lai brauc uz veselību. Liekas ka vispār te visi uz sava viļņa un nemaz nelasa ko citi raksta. Es runaju par to trafiku kas sastāda galveno kustību pilsētā - darbīgiem cilvēkiem kas brauc ar vieglajiem pa darīšanam - tiem taxi būtu nu ļoti dārga un neērta alternatīva jo viņu kustība neaprobezojas ar vecrīgu, pat ne ar centru, vai Rīgas rajoniem, tur nāk klat gan pierīga gan Daugavpils gan Liepāja un daudz kas cits - uz Daugavpili arī reizi nedeļā ar taxi vizināsies?

 

Es saku ka nav alternatīvas darbīgiem cilvēkiem, bet nē ik pa brīdim man iesaka ka lūk ofisa planktonam ir gan alternatīva - nu skaidrs ka ir ja vajag 1x dienā uz blakus kantori aiziet tad to var izdarīt pusdienas laikā tīri atpūtai noejot tos 3km. Bet ne jau nu tas ofisa planktons sastāda ikdienas trafiku no rīta līdz vakaram visā Rīgas teritorijā!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 361
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • versatile

    21

  • CAP

    34

  • Pirkss

    28

  • Bonifacijs

    70

versatile

 

 

Bet ne jau nu tas ofisa planktons sastāda ikdienas trafiku no rīta līdz vakaram visā Rīgas teritorijā!!!!

Kāpēc esi par to tik pārliecināts, vari pastāstīt?

Link to comment
Share on other sites

aizņemtam cilvēkam kā reiz ar taxi būtu reizi nedēļā uz Dpili jābrauc. 3 stundās uz pakaļējā sēdekļa notebukā var ļoti daudz ko padarīt.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Bet ne jau nu tas ofisa planktons sastāda ikdienas trafiku

nejau centrā strādājošie vai dzīvojošie sastāda sastrēgumus uz valdemāra, elizabetes, lāčplēša un citām centra ielām darbadienu rītos un vakaros.

Tos sastāda Oļegi, Jankas un citi, kas brauc no Imantas, Mārupes uz darbu sarkandaugavā vai otrādāk. Viņiem tas centrs nafig nav vajadzīgs un visticamāk pat būtu gatavi piemaksāt, lai tur nebūtu jābrauc, bet diemžēl, neviens nepiedāvā adekvātas alternatīvas kā to apbraukt.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Var jau būt ka var, es nezinu, nevaru vispār pat iedomāties ko es tai pakaļējā beņķī sēžot darītu kaut minūti ar to notebooku, ja nu vienīgi aiz gara laika ziņas palasītu. Personīgi es, un zinu savus līdzgaitniekus, PC gandrīz nemaz nelietojam darba vajadzībām - telefons un piezīmju grāmatiņa būs kudi efektīvāks līdzeklis. PC tas nu tur sekretarēm kaut kādu vēstuli uzrakstīt, kaut kādus pavaddokumentus, bet tas tak viss ir stacionari sajūgts kopā ar kaut kadu drukāšanas aparātu lai radītu galarezultātu, ja nu kaut ko žigli vajag tad daudz ātrak ir uz veidlapas ar roku diksi uzrakstīt, uzlikt zieģeli un iesniegt pa lodziņu ieinteresētai personai. Man ir dažs labs koleģis kas par PC zina vien to ka viņu var ieslēgt un tas ir aparāts kurš iznieko laiku un rada bardaku


nu jā, es arī centrā esmu 5x biežāk caurbraucot nekā apstājoties kaut kur - manis pēc centra vietā varētu būt viens liels tukšs asvaltēts laukums, lai var ātrāk izbraukt cauri a esošo centru varētru smuki nolikt kautkādā Spilves lidlauka pļavā un nosaukt par Vecrīgas muzejrezervātu

Link to comment
Share on other sites

 

 

Personīgi es, un zinu savus līdzgaitniekus, PC gandrīz nemaz nelietojam darba vajadzībām

 

ar atpakaļrāpulību nav jālielās.

Link to comment
Share on other sites

Un kā Jūs domājat, vai tagad Oļegs mašīnu nomainīs uz velosipēdu vai smirdīgu, neoptimizētu, dārgu sabiedrisko transportu, kurā sēdēs tajos pašos satrēgumos un sasniegs galamērķi 40 minūtes vēlāk nekā ar mašīnu, tajā pašā laikā degvielā iztērējot to pašu summu?

p.s

Pats ja redzu jēdzīgu un ērtu veidu kā izbraukāt savas darīšanas ar sabiedrisko vai velosipēdu, tad nekad nebraucu ar auto. Diemžēl, tikai ar dažiem izņēmumiem, šādi maršruti ir tikai no kautkurienes uz centru un atpakaļ.

Labots - meeris
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

 

 

ar atpakaļrāpulību nav jālielās.

 

Ar to ka neesi atgriezies akmens laikmetā kopā ar lielā pirksta paaudzi ir kā reizi jālielas!!! Vadītāja darbs ir komunicēt ar cilvēkiem, panākt to ka cilvēki izpilda nepieciešamās darbības, nevis kā dažs labs iedomājas SMSot ar mašīnām.


Parasti tie lielā pirksta varoņi reālā dzīves situācijā kad ir jārunā ir pilnīgi impotenti - nevar 3 vārdus kopā salikt, ne būū ne mēē

Link to comment
Share on other sites

Eiropā biznesmeņi uz darīšanām 100-200-500km attālumā brauc ar vilcieniem, un kā jau e = d teica, izmanto laiku lietderīgi un strādā.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

jā viņi ir pareizie, a mēs te....

Link to comment
Share on other sites

Es gribētu redzēt kā biznesmeņi brauks uz Limbažiem vai Ērgļiem.

Kam jāpateicas par likvidētiem vilcieniem un autobusu forsēšanu, mēs labi zinām.

Link to comment
Share on other sites

Sarkasms!

 

Biznesmeņa līmenis manās asinīs ir proporcionāls promilēm. Jo vairāk iedzeru, jo lielāks biznesmens es ir...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

tapec ka visu to kas Rīga ir rada kā reizi cilvēki no autovadītaju kategorijas, ar savam darbībām, darbu, nodokļiem utt. tieši viņi rada šo pievienoto vērtību

Kur var gvelzt tādas muļķības? Velobraucējs tieši tāpat maksā IIN, PVN, kapitāla pieauguma u.c. nodokļus. Vienīgais, ko nemaksā ir akcīzes nodoklis degvielai.

 

 

 

Veselīgs dzīvesveids jāpiekopj visu gadu. Diemžēl ar riteni LV var braukt vien pāris mēnešus gadā.

Šeit es ierosinātu katru cilvēku aprakstīt ar tā saucamo memļaka koeficientu MK.

MK = dienu skaits gadā, kad brauc ar riteni / 365

ja MK = 0 , tu esi pilnīgs memļaks, kas uz riteņa neuzkāpj ne reizi

ja MK = 1, tu esi rūdīts velomaniaks

piemēram, ronalds_ memļaka koeficients = 100/365, nu tāds memļaks zem vidējā

es pats arī neesmu ideāls, mans MK = 360/365, jo nebraucu , ja gāž pērkona lietus vai tikko uzsnidzis biezs sniegs

Labots - malacis
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Malacis varētu iet un iestāties īkšķa zīdēju klubā, jo ja visu laiku brauc ar veļļuku neatliek laika ne sievietēm, ne kam citam. :sarkasms:

 

Bonīt - nu tu varbūt arī esi foršs darījumu cilvēks, tev ir savi ieradumi, bet nu tāpēc nav visi jāsauc par muļķiem un neprašām.

 

Es sevi neuzskatu par tizlu vai nespējīgu komunicēt biznesa pasaulē.

Taču:

 

* Šādās dienās kā šī es mēdzu no rīta paskatīties pa logu un secināt - "Bļin baigais lietus - jābrauc ar moci, jo savādāk nekur nepaspēšu."

Lietus tērps pa virsu un aiziet. Protams, ka nav tik forši, ka siltā vasaras saulītē, bet nu rezultāts ir tāds, ka visur var paspēt, visu var izbraukt un salīdzinoši vienaldzīgi sastrēgumi ko radījuši cilvēki ieraugot 3 lietus piles. Šodien jūtos mazliet apslimis, nekur nebija jāsteidzas tāpēc braucu ar auto - un domāju - "Kāpēc gan es nebraucu ar moci ?!".

Jā, es tāds slapjš esmu ne reizi vien gājis pie klientiem, partneriem un bankās. Vienreiz ierodos uzvalkā, citreiz džinsās un ādas jakā.

Nezinu - esmu tādā biznesa vidē kur prasa nevis kaklasaiti, bet to lai tu būtu sakopts un izskaties pēc cilvēka. Protams, ka uz Operu es šādi nebraukšu.

 

* E-paraksts nav derīgs visiem dzīves gadījumiem, BET tas ir izmantojams diezgan bieži. It sevišķi darbā ar valsts iestādēm.

Tas, ka tu pat neesi pacenties izprast kas tas ir par tevi neko labu neliecina. Liecina to, ka tu esi ļoti, ļoti liels savu ieradumu vergs.Varbūt E-paraksts tavā gadījumā ir ritīga MONTANA ?!

 

Maisīties pa centru ar auto SUX - lielāko ties dēļ parkinga.

Es parasti arī braucu pirms vai pēc sastrēgumiem, pat ar motociklu. Bet nu parkings ar auto centrā man nepatīk. Tad mūžīgais čakars, ka nezini cik tev tur tās kapeiciņas jāiemet lai tev pietiktu laiks un nebūtu baigi pārmaksājis. Šādi kādas 4 reizes esmu dabūjis klamburu, jo pasākums manāmi ieildzis. Tad vēl čakars ar sīknaudas pieejamību. Ok ir jau ar kartēm un SMS arī.

 

* Grāmatvedībai vēsi vari nest taksista čekus/rēķinus utt. Nav obligāti jādod skaidrā bez čeka, ja vēlie snaudu norakstīt.

 

* Nemuldi - liela daļa centra autobraucēji ir tranzītā nevis ofisa planktons. Ofisa planktons no rīta atbrauc, vakarā aizbrauc. ;) - Principā tipiskais valsts ierēdnis/darbinieks-ne-ierēdnis.

 

* Akriss vienīgā un pareizā rīcība būtu bijusi uzreiz paprasīt paskaidrojuma veidlapas, skaidri un gaiši rakstīt, ka NEPIEKRĪT un protokolam pievienotas X veidlapas ar paskaidrojumu. Tālāk, ja neatsienas sniegt tiesā, kaut caur augstāko tiesu, bet vai nu panākt, ka atceļ, vai vismaz pačakarēt galvu tiem kretīniem.

Iesniegums tiesā šajā gadījumā ir bezmaksas.

izcīnītu, ka tā NAV agresīvā braukšana, a tas, ka tas ir cits pārkāpums uz konkreito tiesu procesu neatteicas un tā sodu nelemj.

Es gan neiebraucu par kādu saliņu akriss runā.

Neatminu kas tur bija gudri jāraksta lai policistu OBLIGĀTI sauktu uz tiesas sēdēm. Ja viņš tevi reketē - tu viņam atriebies šādi. Pilsoņa pienākums.

 

Ps. - Šovakar braucot mājā pamanīju, vai vismaz man tā izskatījās, ka velo joslas līnija uz Lāčpleša ielas posmā no Jeruzālemes līdz Gogoļa ir noņemts(pādas uz asfalta). Vismaz virzienā prom no centra.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Daļa velosipēdistu tak ir idioti. Uz Matīsa ielas ir ļoti šauras ietves, diviem gājējiem ir jau pagrūti samainīties, a šitie minēji sāk zvanīt ar zvaniņu un celt pretenzijas, ka viņus nelaiž garām, bet pa bruģi negrib braukt.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs
bet nu tāpēc nav visi jāsauc par muļķiem un neprašām.

 

A vai tad es tā te rakstu?

 

 

 

Nemuldi - liela daļa centra autobraucēji ir tranzītā nevis ofisa planktons. Ofisa planktons no rīta atbrauc, vakarā aizbrauc. - Principā tipiskais valsts ierēdnis/darbinieks-ne-ierēdnis

 

Es tak tieši to pašu apgalvoju. Tas jau laikam šeit ir kļuvis par status quo ka neviens neiedziļinās tajā ko raksta un mēģina pateikt citi kā arī pieraksta  kam pagadās citu personāžu izteikumus :yahoo:  :hunter:

Lai nu kā ja reiz man adresēts tad arī atbildēšu ar paplašinatiem teikumiem.

 

Mocis rij tikpat ja ne vairāk benzīna kā autiņš, mocim nav gāzes iekārtas - tātad braukt to atālumu ar moci sanāk 2x dārgāk nekā ar autiņu, mocim vajag kasku un kaut kādu specapģērbu, tātad kaut kur ierodoties kā minimums mati būs vājpratā (nu piemēram es cepuri ziema nenēsaju principā, izņemot ekstrēmus apstākļus, lai mati neizskatītos pēc sprādziena makaronu fabrikā), moci man nav kur glabāt, ja nu vien maksas autostāvvietā līdz kurai ir 5 min ko cilpot un kas maksā ap 30e mēnesī. Labs ilggadīgs paziņa tagat jau ar savu uzņēmumu pahājušo vai aizpagājušo gadu iepirka moci - viņam ar nav kur glabāt, glabā cehā, un attiecīgi līdz tam un atpakaļ ik dienas ir vienalga jabrauc ar auto, tad lūk pirmaja nedeļa kaut kad vasaras naktī šis ar to atbrauca pie manis pa darīšanām, izsmaidīju jau viņu konkrēti bet nu atklati nezobojos, tad lūk ir pagājuši vismaz 2 gadi, tiekamies mēs apmēram 1-2x nedēļā naktīs kad šis kādu dokumentu atved un tā arī bija pirma un vienīga reize kad es redzeju to moci, iespējams jau pārdevis, nemaz nezinu un neinteresējos tik šis parasti atbrauc ar Range Rover, paretam ar MB kravas busiņu vai aizvēsturisku Opel bulciņvāģi - tas atkarībā no tā kas notiek objektos un kas tam ir piemērotāks braucamais.

 

Tapēc visu cieņu MIG, bet nu neticu es ka mocis spēj aizvietot pie klientiem braucamo auto tā ka var auto nolikvidet un maukt tik ar moci, tāpat neticu ka Tu pats pie klientiem ikdienā nu kaut vai tikkai vasaras sezonā brauc ar moci. Tas ka to teorētiski un dažreiz arī praktiski ir iespējams izdarīt, ir cits jautajums, nu mazums ko caur žopu var dabūt gatavu ja nu dikti, dikti vajag.

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

@@MIGs, saliņa, tagad jau ir labi iezīmēta, atrodas šķērsojot Avotu ielu, virzienā no centra

 

@@Fruzz, velosipēdistam ir pienākums netraucēt gājējiem, ja nemāk, tad brauc pa ielu, kas nav aizliegt, neatkarīgi ir/nav velojosla, gājējam nav pienākums velosipēdistam pakļauties, lai arī velosipēdistam nav pagaidām aizliegts pārvietoties pa gājēju celiņiem.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

tos e-parakstus nu kur viņus izmantosi ja nav darīšanu ar valsts iestādēm???? Lai gan kā nav - kaut kādu sīku celtnniecības līgumu viņi  grib ar pilnīgi realu parakstu un zīmogu, notaram ar vajag dzīvu parakstu, zemesgramata prasa lai tu personīgi atnes kaudzi ar makulatūru un paraksties, būvvalde, būvinspekcija - pieraksties, ierodies, izstāvi rindā un finālā paraksties 10x!!!!. Var te kaut pāris piemērus kāds iesviest kur to e-parakstu var izmantot darījumu lietās??? Ā nu vienīgi gramatvedību VID var iesniegt elektroniski EDS, bet tas tak gramatvedes čakars kas iespējams vispār strādā gramatvedības firmā un i to man tā vien liekas ka tur uzraksti iesniegumu un tev izdod paroli un viss nekādu e-parakstu nevajag. Visur citur autorizējies ar swedbankas kodu kalkulatoru un miers. Nu man ne reizi nav bijusi situācija kad tas e-paraksts būtu bijis vajadzīgs, kad es būtu redzejis ka kāds to izmanto, nu labi konta izrakstam ir kaut kāda burtu rinda, bet to tak vienalga neviens nekad nepārbauda. Karoče tāds pats mēsls kā QR kodi - tik bērniem paspēleties

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

VID vairs nekādas paroles nedod, autorizācija tikai ar e-parakstus.

QR kodi - ja ieviesīs WoraPay idejas(boot pirmā lapā ir), tad tie arī kļūs diezgan noderīgi .

 

Tehnoloģiju saprātīga izmantošana dod konkurences priekšrocības, diemžēl pie mums joprojām lielākā daļā uzņēmumu ir sovoka ieviestais stils. Pilnvaru deleģēšanu saimnieks nepiekopj, jo "visi ir idioti" vai savā ikdienas skrējienā vienkārši nav laika citiem detalizēti ar visiem sīkumiem un niansēm apstāstīt kas un kā būtu darāms.

Labots - e = d
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Atļaušos atgādināt ka šī (un ne tikai šī) tēma nav par Bonifācija brīvdienām nedienām un vispār ne par viņu pašu.

Link to comment
Share on other sites

Леший

 

 

velosipēdistam ir pienākums netraucēt gājējiem, ja nemāk, tad brauc pa ielu, kas nav aizliegt, neatkarīgi ir/nav velojosla, gājējam nav pienākums velosipēdistam pakļauties, lai arī velosipēdistam nav pagaidām aizliegts pārvietoties pa gājēju celiņiem.

CSDD tev nepiekritīs. Velo braucējam ir jāizmanto velo celiņš, ja tāds ir, tb ja ir velo celiņš, tad pa auto ceļu braukt aizliegts. Gājējiem ir jālaiž velo, kas brauc pa velo celiņu.

Link to comment
Share on other sites

 

 

zemesgramata prasa lai tu personīgi atnes kaudzi ar makulatūru un paraksties, būvvalde, būvinspekcija - pieraksties, ierodies, izstāvi rindā un finālā paraksties 10x!!!!. Var te kaut pāris piemērus kāds iesviest kur to e-parakstu var izmantot darījumu lietās???

Elektronisko dokumentu likuma 6.panta 4.punkts paredz, ka Valsts un pašvaldību iestādēm ir obligāti jāpieņem ar drošu elektronisko parakstu parakstīti dokumenti.

 

Esmu ar e-parakstu aiztaupījis sev vizīti pie notāra (laiks un $$$). Vajag tik iemācīties lietot.

 

Uzņēmumu reģistrā, piemēram, vairs kāju nesperšu, jo tas atrodas Centrā, maksas stāvvietas (ja vsp ir) un rindas - vieglāk visu caur e-pastu un nav pie notāriem jāskraida.

 

Bišķi offtopic... vienkārši neizturēju, ka muļķības runā.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Uz ielām ir dikti, dikti maz to motociklu ar kuriem var braukt pa lēto(paša motocikla cena, degviela, apkopes izmaksas).

 

Protams,ka ar moci nesanāk braukt katru dienu - pat monitoru neaizvedīsi, arī ne kārtīgu iepērkoties veikalā uz mājām aizvest var būt pagrūti. BET tu vari aizbraukt ātrāk un tā tomēr ir sirds lieta. Tāpat tu veikalā stipri piedomāsi cik tu vari ielikt mugursomā un ko tev īsti vajag pirkt un ko nē.

 

Teikšu kā ir- šogad mazāk, bet visas iepriekšējaš es by default braucu ar moci, "negabarīta" vešanas pasākumus deliģēju kādam vai savādāk saorganizējos.

 

Reāli tas ir tik forši - brauc, jebkurā vietā uzbrauc uz trotuāra un VISS. Tu esi noparkojies.

N reizes esmu šādi darījis pei deguna pašvaldībniekiem kas raksta biļetes par nepareizi noparkotiem auto - a zīmes "Apstāties aizliegts" un "Apstāties un stāvēt aizliegts" darbojas TIKAI uz brauktuvi nevis ceļu.

Moci legāli drīkst parkot uz trotuāra.

 

Ar velosipēdiem principā ir līdzīgi.

 

Katram tr.līdzeklim savi plusiņi.

 

Par pārvietošanos, ķiveri utt - nav matu nav problēmu ! :sarkasms:

Īstenībā zem moto ķiveres šausmīgi taukojas mati/galva - biežāk mazgājies un viss būs labi. Vēl ir opcija vilkt "zeķi" galvā.

Reāli jau tik jāpamaina savi standarta ieradumi un viss - ja reiz sievietes brauc un neizskatās nesakoptas tad par ko var būt runa ?!

 

Jā, ja stāvvieta nav tuvumā pie mājas tas ir baigi neforši - reiz dzīvoju dzīvoklī kur līdz tuvākajai stāvvietai bija ~13-14 minūtes kājām. Bet tagad man tas ir ~minūtes, maksimums divu minūšu attālumā.

 

Ps. Ja ļoti,ļoti vajag esmu ar moci vedis arī 2 kastes ar jauniem laptopiem. Viena uz otras, atsēju ar gumijas štropi un viss forši.

Tas ir, ja ļoti, ļoti vajag.

Tāpat vairākas reizes iekš ALSO esmu plēsis preci ārā no iepakojuma jo iedeva man ko lieku ko nebiju plānojis. Tie gan bija visādi štrunti - ne gluži mātenes.

 

 

Par e-parakstu:

Es neatradu atsauces uz likumu(lasi nemeklēju.), bet tiek skandēta šāda frāze:

"Valsts un pašvaldību iestādēm ir pienākums pieņemt elektroniski parakstītu dokumentu."

Un tagad pasaki - vai tad nosūtīt e-pastu nav daudz ērtāk un ātrāk kā braukt uz dajebkurieni ?!

 

Nez vai VIDā vēl aizvien var iesniegt atskaites papīra veidā bez EDS.

 

Reāli man ir viens liels uzņēmum kas arī savā iekšienē ļoti aktīvi izmanto e-parakstu. Paraksta visādus aktus, rīkojumus un ko tik tur vēl ne.

 

"30 ļet za ruļom !" ne vienmēr ir labāki autovadītāji un tas kas darīts visu mūžu ne vienmēr ir tas labākais vai pareizākais.

 

Par piemēru ir viens kantoris kur dispečerim ir dators, bet viņš visu uzskaiti, pierakstus un plānošanu veic lielā, biezā žurnālā.

Jo redz "Tā ir ātrāk un labāk !'.

Nez vai tajā žurnālā darbojas CTRL+F. Vienkārši cilvēks ir dinozaurs un viņa vadība teju vai tādi paši.

Viņš arī uzskata, ka savādāk nevar. Ka datori nav droši, bet redz žurnāls viņam ir - vai tur vai kas.

Tas, ka žurnāls var pazust, sadegt, tikt nozagts vai viņam pašam var uzbraukt trolejbuss tas jau netiek padomāts.

 

+ Uztaisi pārskatu par pēdējiem 6 mēnešiem. :sarkasms:

 

Protams, ka saprotu, ka viens nav karotājs - vajag lai pretī arī būtu cilvēki kas nestagnē.

 

Bonīt, piedod bet nu bridī kad Tu sāki stāstīt cik spics biznesmenis esi, cik ļoti lielas lietas bīdi utt, sāki izklausīties pēc NC dažas dienas atpakaļ. ;)

Es nesaku, ka tu muldi, bet brīžiem uz to velk.

 

CAP - Nav sanācis tur braukt - būs jāpapēta.

Bija man klients pie Vecrīgas McDonalds - teikšu kā ir, ja man tur jāpavada 4-6 stundas, tad braukt ar auto uz turieni ir finansiāli sāpīgi.

Ar taksi ir lētāk. Ar moci vai velo ir vienalga.

 

Velo nebiju lietojis kādus 6-7 gadus. Tagad iegādāju un labprāt aizminos ~20 minūšu attālumā arī pa darīšanām. Ok tās nav darba laikā un minos es diezgan reti. Bet nu tāpat - ne jau vienmēr vajag to auto. Un izkustēties arī netraucē. It sevišķi šādiem ikdienā aizņemtiem, neveslīga dzīvesveida piekopējiem kā man.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

versatile
šitie minēji sāk zvanīt ar zvaniņu un celt pretenzijas, ka viņus nelaiž garām

Varbūt vienkārši painformē, ka viņš ir tur aizmugurē un kaut kādā brīdī brauks garām, lai gājējs, nedod dies, nemetas pa labi vai kreisi strauji? Vai varbūt gājējs to velobraucēju redz, bet speciāli nelaižo, jo redz, viņam nav jālaiž. Tad i zvana. Vairākums zvaniņu lieto adekvāti, jo neadekvātajiem zvaniņa nav.

Un to, ka ārzemēs vairums zvaniņu lieto adekvāti, labi redz uz Akmens tilta, kur daudz tūristu grupas - da ko tur par zvaniņu runāt - braucu vienreiz, uz tilta grupa, domāju, nokāpšu un pa malu pastumšos, daudz tautas, pensionāri. A viens kā mani ieraudzīja, ka nobrēcās kko, visa grupa pašķīda bezmaz miera stājā un atstāja koridoru pa vidu. Kā pie cilvēkiem, jāsaka. Nevis ar predjavu par savām tiesībām, bet cieņu pret citiem.

 

CSDD tev nepiekritīs. Velo braucējam ir jāizmanto velo celiņš, ja tāds ir, tb ja ir velo celiņš, tad pa auto ceļu braukt aizliegts. Gājējiem ir jālaiž velo, kas brauc pa velo celiņu.

Jā, bet CSN runā par velosipēdu ceļu. Toties kvēlākie šī punkta citētāji nejēdz atšķirt CSN sadaļu ar ceļa zīmēm un apskatīties, kāda izskatās ceļa zīme velosipēdu ceļš.

Punkts neattiecas uz gājēju un  velosipēdu ceļu, un, ja man nepieciešams lidot, tad izmantoju šo niansi un braucu pa ielu - uz dalītās ietves es ar saviem 40km/h esmu bīstams gājējiem; uz ielas - piedod, atvaino, bet pilsētas satiksmē esmu ātrāks par auto, kam vidējais ātrums ir 25km/h, grozi kā gribi. Varbūt ne šogad, kad laika trūkuma un švako apstākļu dēļ neesmu pat nobraucis 2 nedēļu normu no pērnā gada, attiecīgi, formas nav vispār, bet iepriekšējos gados - mierīgi.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

@@Леший, vispār jau CSN runā, ka velosipēdisti pa ietvi drīkst pārvietoties netraucējot gājējiem, nekur nav minēts, ka gājējiem speciāli būtu jālaiž.. aber par to pirmo frāzi es jau nekur savādāk neminēju.

Link to comment
Share on other sites

Jo vairāk cilvēki brauks ar velo un sabiedrisko, jo vieglāk braukt būs pārējām mašīnām. ;)

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Tad mūžīgais čakars, ka nezini cik tev tur tās kapeiciņas jāiemet lai tev pietiktu laiks un nebūtu baigi pārmaksājis.

Kādas vēl kapeiciņas, pats esi no dzīves atpalicis, ka Mobilly neizmanto

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

CSN runā, ka velosipēdisti pa ietvi drīkst pārvietoties netraucējot gājējiem,

Ja, es izmantoju zvaniņu ar velo braucot pa ietvi - vai tas ir traucējums gājējam? - Jā, tikai principiāliem aunapierēm :mrgreen:

Pārējie zvaniņu saprot kā: "Es atvainojos, vai Jūs, lūdzu, nepalaistu garām!?" [tikai īsāk un visiem saprotamā valodā].

 

EDIT: Es personīgi pa ietvi nepārvietojos ar velo :p

Labots - Koalīcija
Link to comment
Share on other sites

Atzīšu, ka šajā ziņā atpalicis. Tas galvenokārt ir tāpēc, ka maz izmantoju maksas stāvvietas centrā.

 

Par pasākumu zinu, bet nekad neesmu izmantojis.

Link to comment
Share on other sites

versatile

MIGs, baigi ērts, īpaši aplikācija. Pats pamatā izmantoju, jo slinkums pie lielveikaliem, kur europark nopircis stāvvietas, vilkties no automāta līdz mašīnai ar taloniņu. Centrā parkojos reti, bet arī ērti, ka nav par kapeikām jādomā.

esemes rīgu neizmantošu principā. Mobilly malači, pakalpojums ar reālu pievienoto vērtību.


Krasava!

3628853fc530ebe00c-44890672.jpg

http://www.delfi.lv/reporter/news/roadreporter/a-znaete-dlya-chego-sdelali-velopolosu-na-lachplesha-pravilno.d?id=44890634

Link to comment
Share on other sites

^ Tie laikam ir tie "krūmi", par kuriem runāja topika autors  :sorry: 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Jautājums tieslietu ministrijai - kāda ir šo policistu seksuālā orientācija ?!

 

Atbildes "Heteroseksuāli" vai "Homeseksuāli" nav pareizas !

Pareizā atbilde ir nedaudz rupjāka.

Link to comment
Share on other sites

Es tomēr nedaudz aiztāvētu poličus - viņiem kaut kur tomēr ir jānoliek auto, veicot dienesta pienākumus. Invalīdu stāvvietas ir reāls TABU mūsu valstī (tā vispār ir atsevišķa tēma), tur nedrīkst noparkot auto nekad un nekādos apstākļos. Uz ielas arī nē. Kas atliek - nevienam nevajadzīgais veloceliņš, kas arī bija jāpierāda.

Link to comment
Share on other sites

Tas viss ir kaut kāds sviests neeksistējošas alternatīvas meklēšana autotransportam - nu ne jau ir tā ka visi uzņēmumi bez izņēmuma ir pilnīgi muļķi un izmanto veselsus dienesta vieglo pasažieru autiņu autoparkus.

 

Njā, ko lai saka, tad jau baigi sūdīgi tev turpmāk būs ;)

 

 

 

Daļa velosipēdistu tak ir idioti. Uz Matīsa ielas ir ļoti šauras ietves, diviem gājējiem ir jau pagrūti samainīties, a šitie minēji sāk zvanīt ar zvaniņu un celt pretenzijas, ka viņus nelaiž garām, bet pa bruģi negrib braukt.
 

 

Srsly? Negrib braukt pa bruģi? :D

Reiz uzdevu policistiem jautājumu - kas tieši skaitās gājēja traucēšana? Viņi skaidroja, ka traucēšana būtu, ja braucot ar velo gājējs tiek aizķerts - tb fizisks kontakts. Un otrādi - gājējs ejot ap veloceliņu traucē, ja ir fizisks kontakts ar velobraucēju.

 

Un cik tieši liels čakars ir palaist garām kādu, kas arī pārvietojas pa šauru ietvi? Nopietni! Kas tieši tur ir sarežģīts? Lielākoties taču pietiek paspert soli uz sānu un viss. Tipo uz ielas nav 2 liekas sekundes, lai palaistu kādu garām, bet ir laiks 2 minūtes, lai internetā pačīkstētu.

Labots - r.ed
Link to comment
Share on other sites

IVO - beidz !

Ir daudz, daudz foto ar policistu auto invalīdu stāvvietās.

Viņiem nav problēmu stāvēt uz tiltiem un viaduktiem.

 

Šis ir tupa SLĒPNIS, un lai paši varētu ērti sēdēt un fēnot, nevis aiz labās sirds noparkoja auto.

 

Žēļ, ka velosipēdists nedrīkst tādam auto triekties virsū.

 

Jā, uz šodienu CP mašīna likumu nepārkāpj, jo nu jau viņi var stāvēt visur un ar izslēgtām bākugunīm.

Tas pēc tās reizes,kad uz Dienvidu tilta(?) viņiem aizmugurē ieskrēja auto, jo šie stāvēja uz tilta.

 

Šajā ziņa motomenti elegantāk parkojas un neevienam nemaisa. Bet noslēpties var vēl labāk, kas ne vienmeŗ ir labi.

Link to comment
Share on other sites

versatile

Nu uztaisīt šitiem priekšā un aizmugurē kritisko masu ar velo.

Link to comment
Share on other sites

Jāatzimē, ka invalīdu stāvvietas līdz šim tajā vietā vispār nebija, tagad līdz ar velojoslu ir parādījušās :D

 

Policisti jau neko nepārkāpj.. likums to atļauj. tiesa.. tur ir vietas, kur ērtāk noslēpties/noparkoties, netraucējot arī velo satiksmei, bet nu.. kā jau minēja, velo nav tramvajs.. apbrauks pa ietvi.

Link to comment
Share on other sites

O jā Mobilly ir lielisks. Lietoju to kopš tiem laikiem kad tas vēl saucās CityCredit. Iesaku visiem.

Ērtība vienkārši neatsverama.

Kolosālas sajūtas, īpaši iebraucot Jūrmalā - nospied apmaksu aplikācijā un aizbrauc visai rindai garām kā kungs.

 

Teiktu, ka viena no Rīgas problēmām ir slimā tendence absolūti visu sabāzt centrā un tiklīdz kaut ko nevar nokārtot elektroniski - dabon kulties uz centru.

Tas gan palēnām mainās - eku VIDs pilnībā aizvācās no centra uz Čiekurkalnu.

Labots - Pirkss
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Mocis rij tikpat ja ne vairāk benzīna kā autiņš

 

Čavoijjj???? Kaprons? Veci sieriņi ?

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

a Tu domaji ka mocis rij 5L soļarkas uz 100 km? Tad jau Tev būs jaunums ka moči arī visai intensīvi plīst un dārgi jāremontē, jo viņi tak nu galīgi nav paredzēti braukt pa pusmiljonu un vairāk km kā autiņi

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...