Jump to content

cūcība uz lāčplēša ielas


Recommended Posts

 

 

es braucu ar riteni uz darbu

 

Un kā nokļūsti darbā no oktobra līdz maijam? Arī ar riteni? 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 361
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • versatile

    21

  • CAP

    34

  • Pirkss

    28

  • Bonifacijs

    70

 

 

Es šo sodu obligāti pārsūdzētu - spiežot uz to ka ir pārkāpts rīkojuma zīmes prasības aiz neuzmanības to nepamanot vietā kur nesen mainīta satiksmes organizācija un tā nav nekāda agresīva braukšana. Ja vajadzētu pat uz tiesu aizietu. 300 EUR nav maz un arī princips! 

 

nākamnedēļ jāaizstaigā uz gaujas ielu parunāt kas un kā.

sūds pa tiem 300 EUR, lielāka škrobe par ierakstu vēsturē, agresīva braukšana automātiski nozīmē maksimālos sodus pie katra sīkā pārkāpuma. ar brīdinājumu, ka pasažieris nav piesprādzējies vairs neizšmaukt ar tādu ierakstu personas lietā. 

 

@bonifacijs, uz katru rūpnīcu, noliktavu un banku ved velo celiņš.

Link to comment
Share on other sites

Infrastruktūra mums ir!!!! Tik viņa ir paredzēta, rūpniecībai, tranzītam, ostām, bankam, tirdzniecībai un tamlīdzīgi, ja tā vietā uztaisīs vienus vienīgus veloceliņus tad nu arī viss iepriekš minētais parvaksies uz vietu kur ir normala infrastruktūra un nav veloceliņu!!!!

 

Pēc maniem uzskatiem, šis ir galvenais mērķis kamdēļ rūpniecību vajadzētu izvākt no pilsētām un līdz ar to maģiski samazinātos bezdarbs laukos...

Rīga vienmēr ir centusies visu vilkt uz saviem pleciem, bez reāli pieejamām iespējām to praktiski realizēt, galvenais, lai ir, Rīga kultūras galvaspilsēta, Rīga bizness, Rīga darbs, Rīga pasaules naba, transports, cilvēks utt. Taču tur viss ar vien lielākā dibenā aizies, ja visu vilks sevī kā melnais caurums, it īpaši ar neprašanu sakārtot infrastruktūru, ne to, kas ir jālabo, ne to, kas jāveido no jauna.

 

Velo, skrituļu, etc. lietotāji maksā ceļu nodevu un citu drazu ceļu uzturēšanai? Nē, tad kādēļ viņiem būtu jābūt priviliģētiem attiecībā uz auto?

Labots - Edzhua
  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Un kā nokļūsti darbā no oktobra līdz maijam? Arī ar riteni?

Jaa, tik te pie manis merenaki laikapstaklji :) bet tas nemaina lietas butibu un nepadara velosipedu par sliktaku parvietoshanas lidzekli salidzinot ar auto

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

 

 

nākamnedēļ jāaizstaigā uz gaujas ielu parunāt kas un kā.

 

Par staigāšanu uz gaujas ielu nezinu. Cik es esmu pārsūdzējis, tas notikās rakstot sūdzību ierakstītā vēstulē uz protokolā norādīto pārsūdzēšanas adresi. Bet var jau būt ka lieliem sodiem ir savādāk. 

Link to comment
Share on other sites

Boni...nesmīdini ar tiem nodokļiem...

Atceries bijušo "tīklu ekspertu" Emsi... Viņš ar visiem miessasargiem močija ar veļļuku uz darbu. Bijušais KNAB priekšnieks - Loskutovs - klusais centrs - ar velo.

Tas, ka tu esi ieciklējies uz savu vāģi - man prieks, bet tāda pilsēta kā Rīga principā nav paredzēta lielai auto plūsmai. Vēstursiki tā jau tāda ir būvēta - tāpēc labāk samierināties. Tu esi kādreiz redzējis velosastrēgumu?

Ja visus prātvēderus, kas pa vienam no rītiem šēž savā vāģī sabāztu attiecģos sabtransporta vagonos - korķu nebūtu - visi būtu priecīgi, nafta ietaupītos un visi paspētu kur vajag.

 

"Look"

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB, jā nepaskatījos ka neesi iekš LV. Bet tā es paskatītos kā minies caur kupenām -20 grādu salā ;) 

Link to comment
Share on other sites

Ja visus prātvēderus, kas pa vienam no rītiem šēž savā vāģī sabāztu attiecģos sabtransporta vagonos - korķu nebūtu -

Rīgā no rītiem/pēcpusdienās ir pustukši sabiedriskie, lai sabāztu tajos autovadītājus, kas, manuprāt, ir reāls vairākums?

Tiko vēl smējos par Rīgas svētkiem, sabiedriskais par velti, bet visi sūdzās, ka tāpat tajā iekāpt nevar, jo viss pārbāzts.

Labots - Edzhua
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
AndrisBB, jā nepaskatījos ka neesi iekš LV. Bet tā es paskatītos kā minies caur kupenām -20 grādu salā ;)

Nu pie -20 maz ticams, ka es mitos ar velo uz darbu , droshi vien izveletos sabiedrisko vai taksi. Saprotams, ka pie LV klimatiskajiem apstakjiem velo ir nopietni lietojams 9 menesus gada, bet tas jau neiecelj auto kkada izredzeto karta vai nepadara velo par nelietojamu transportlidzekli, ka tadu :) Problema ir tikai cilveku galvas :) uzskatot ka sabiedriskais stavoklis vinjiem neatjauj tadu extru, te pie manis gan Bristoles, gan Londonas mers brauc uz darbu ar riteni, nu i neko dzivi :D

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Rīgas centrā ar auto vispār būtu jāaizliedz pārvietoties, protams, ar izņēmumiem, atstājot vietu un attīstot sabiedrisko transportu.

Link to comment
Share on other sites

Bonifācij, tu noteikti esi īgns rūķis ar lieko svaru kurš ar sportu ir uz TU.

 

Darbā arī ir tāds kolēģis, kuram riebj velosipēdisti un vispār sportisti jo pats neko nedara, sēž tikai biroja krēslā, pupi izaudzeti lielāki kā dažai labai kolēģei, kuņģis tāds, ka kraniņu neredz .. 

 

Pārsvarā tāda tipa cilvēki tikai ir noskaņoti pret VELOSIPĒDISTIEM un pret veselīga dzīvesveida popularizešanu sabiedrībā ...

Link to comment
Share on other sites

Veselīgs dzīvesveids jāpiekopj visu gadu. Diemžēl ar riteni LV var braukt vien pāris mēnešus gadā. Fakts un tur nu neko nevar padarīt! Bez tam cik veselīgi ir mīties pa Rīgas centru un rīt putekļus un izplūdes gāzes..... 

Link to comment
Share on other sites

Var miities visu gadu ... Vajag tikai atbilstosi sagerbties.

Pats minos visu gadu, lai gan ir arii automasina un tiesiibas .. 

Link to comment
Share on other sites

Un ja cilvekam NAV laika lai mitos kur citur ?

Kadel vinsh nevar braukt uz darbu un buut veseliigs + ietaupiit naudu + saudzeet dabu + laiku nestaavot probkaas ??

Link to comment
Share on other sites

Kāpēc viņš nevar braukt pa ietvi un šķērsot gājēju pārejas kopā ar gājējiem, pie kuriem tas sportists velosipēdists arī būtu pieskaitāms? :)

Laidīsim rallijsportistus un bagijus arī satiksmē? :)

Ja mūsu vide tam būtu piemērota, tad nekādu problēmu, bet tā nav... Piebildīšu, ka runa ir par to, ka velo čakarē satiksmi, nevis par to, cik veselīgi ir braukt ar velo, par ko man nav nekādu iebildumu.

Labots - Edzhua
Link to comment
Share on other sites

Pa šīm dienām vēl ne reizi neesmu redzējis probku uz Lāčplēša ielas, sakarā ar veloceliņu.. tā kā menše pirst vajag. Jā, josla sašaurinājās un brauc vienā rindā, nevis kā agrāk 2ās, vismaz nekādas lēkāšanas no vienas uz otru pusi vairs nav. Kā arī jau minēju.. Ir parādījušās papildus autostāvvietas.

Link to comment
Share on other sites

Edzhua var redzēt, ka neesi nekad ar velo braucis un nezini kāda ir atšķirība braucot pa ceļu un trotuāru ..

 

Uz trotuāra velosipēdists ir daudz lielākās briesmās nekā uz ceļa, jo pa trotuāru staiga cilvēki, maina neskatoties virzienu, izbrauc mašīnas no vārtrūmēm, pensionāri pēķšņi apstājas utt ..

Link to comment
Share on other sites

Nē nu drošvien tas ātrums un briesmas ir daudz lielākas, kā tad, kad tevi notriec auto uz ielas :)

Šie cilvēki arī neko nezin...

Lai nebūtu tikai velo nopelšana, tās "stāvvietas" katras šaurās ielas malās arī ir bezjēdzības kalngals, kas čakarē satiksmi.

 

aakkis ‏@aakkis  Aug 18

Izminu pa Lāčplēša ielas veloceliņu. Nereālas probkas. Lūdzu nevainot velobraucējus max stulba un neloģiska celiņa (un arī parkinga) izbūvē.

Rudīte Martišauska ‏@AlksneR  Aug 15

@KrisjaLV @nilushakov Regulāri braucu pa Lāčplēša ielu, jau izstrādājies braukšanas stils, lai veiklāk izbrauktu. Tagad nav variantu- korķis

Ivars Motivāns ‏@Ivars_Motivans  Aug 14

Rīga pilna ar velobraucējiem, tie ir gandrīz visur, taču ir vieta, kur tos pat ar uguni nesameklēsi - jaunā velojosla Lāčplēša ielā.

@marisjonovs Strādāju šajā vietā vairāk kā 10 gadu.TĀ nav bijis.Šodien konstants sastrēgums arī dienas vidū.Neesmu pret velobraucējiem. 

Labots - Edzhua
Link to comment
Share on other sites

Braukājos pa rīgas ielām 8 gadus man itikai vienreiz ir parāvis uz kapota taksis kurš brauca pa sarkano .., bet tiklīdz uzbruacu uz trotuāra tā bīstamas situācijas ir ik pēc pārdesmit metriem ...

 

Varbūt tu arī braucot uz laukiem brauc pa lauku, meža ceļiem, ne šoseju, mazāk citiem maisīsies .. 

Link to comment
Share on other sites

Nu mūsu satiksmes organizētāji diemžēl nedraudzējas ar galvu. Tik daudzās vietās satiksme ir pilnīgi aplami organizēta... 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Varbūt tu arī braucot uz laukiem brauc pa lauku, meža ceļiem, ne šoseju, mazāk citiem maisīsies .. 

Laukos vieni vienīgi korķi, kur velo traucē satiksmei... Vai ne?

Arī uz šaurākiem ārpilsētas ceļiem velo ar savu kavējošo ātrumu un braukšanu pa asfaltu traucē satiksmei it īpaši diennakts tumšajā laikā un pamēģini atrast attaisnojumus, kāpēc tā nav :)

Ļoti reti kurš brauc pa granti vai palaiž, jo daudzviet ir tik debīli šauri ceļi, ka ar pretimbraucošo nevar izmainīties dēļ velosportista, kas triperē uz savu 25km/h pa braucamdaļu.

 

Nesaistīti ar velo, taču lielisks krustojums, kuru jau n tos gadus nevar pārveidot par apli ir Tukuma/Jelgavas krustojums pie Tukuma, saukts par suņu krustu... Satiksmes intensitāte ar katru gadu palielinās un attiecīgi nepārbraucamāks paliek šis krusts braucot no Tukuma/Jelgavas puses... No Ventspils/Rīgas puses jau pofig, jo tas jau galvenais ceļš, ja tam netraucē, tad nevienam netraucē.

Labots - Edzhua
Link to comment
Share on other sites

Tām velojoslām ir viena liela problēma no satiksmes drošības viedokļa - šoferi griežot pa labi pie zaļā luksofora nerēķinās ka viņiem varētu būt kāds šķērslis uz ceļa. 

 

Vajadzēja līdzīgi kā ar sab trans joslām, kurās var un vajag iebraukt lai nogrieztos pa labi. 

Link to comment
Share on other sites

@@Edzhua, nesajūties pārāks par citiem?  Lūk šo es nesaprotu, kāpēc automobilisti iedomājas sevi par izredzētajiem un vienīgajiem ceļu karaļiem? :D

Link to comment
Share on other sites

Ej noraujies uz kapota, aptrūkās argumenti? :)

 

CAPs, autoceļus jau izsenis veidoja, lai divriteņiem būtu, kur sportot vai veselīgi nokļūt uz darbu? Visi senie un ne tik senie bija pārāki par tagadējiem? Primārā funkcija bija transports, kas vairāk nozīmēja kravu pārvadājumus, lai preci/materiālus nogādātu no punkta A uz punktu B. Gan jau, ka tajā laikā konvoji pat nestājās un brauca nost visus tos, kas tirinājās...

 

Ok, es negribu vairs strīdēties, taču diezgan neloģiski velo uzskatīt par līdzvērtīgu auto uz ceļa, ceļu satiksmē.

Labots - Edzhua
Link to comment
Share on other sites

Jēga strīdēties ar taisni domājošu cilvēku ?

Nafig .. 

Link to comment
Share on other sites

Kādus man argumentus vajag? Nesaprotu. Katru dienu redzu kas notiek uz Lāčplēša ielas un redzams, ka vienīgās problēmas ir tev un vēl dažiem. Pārējie pieradīs un būs ok.

 

@@ronalds_, ievēroju, ka autovadītāji tomēr skatās, kas uz tās joslas notiek pirms griezties..

 

@@Edzhua, Rīga ir pilsēta.. velosipēds ir transportlīdzeklis, gluži kā auto. Ir CSN.. tātad atliek tos tikai ievērot.

Labots - CAP
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

 

tapec ka visu to kas Rīga ir rada kā reizi cilvēki no autovadītaju kategorijas, ar savam darbībām, darbu, nodokļiem utt. tieši viņi rada šo pievienoto vērtību, nu ne jau studenti un bērni ar veļukiem. Tie kā reizi traucē vecakiem nopelnīt vairak naudas lai viņus audzinātu un iemācītu ka ar veļuku davaj braukā pa stadionu, pa laukiem, pa setu uz riņķi nevis nesies cauri parpildītai megapolisei

 

Totālākā opju domāšana. Blakus arhitektu birojs - 70% uz velo, parējie ar sabiedrisko. Mans birojs pilns ar inženieriem 50% velo 30% sabiedriskais un pāris mašīnas. Bet nu mēs jau laikam neko "neradam".

 

 

Nu protams ka var radīt arī veloceliņu infrastruktūru, bet tieši radīt nevis sačakarēt jau tā pārnoslogotu  vitāli svarīgu satiksmes ceļu infrastruktūru. Nu uztaisiet guļamrajonu iekškvartalos tos veloceliņus lai var viegli aizbraukt teiksim no Ķengaraga, caur Pļavniekiem uz Mežciemu, tālāk uz Juglu vai vēl nezkur, kaut vai cauri mežam uz Rīgas apvadceļu sēnes lasīt, bet ne jau nu pašā pilsetas centra satiksmes kolapsu radīt!

 

Šim gan piekrītu. Jo savienot centru ar centru nav īpaši lietderīgi, ja lielākā daļa cilvēku tomēr dzīvo guļamrajonos.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Rīgas centrā ar auto vispār būtu jāaizliedz pārvietoties, protams, ar izņēmumiem, atstājot vietu un attīstot sabiedrisko transportu.

blaa ka man šitie pļūtītāji kretinē.. Nu iedod man normālu veidu kā apbraukt to centru, lai tiktu uz Imantu, piemēram, un es nafig tajā murgā nebraukšu!!! Lai trāpītu uz Vanšu, akmens vai salu tilta ir jābrauc cauri centram vai daļēji tajā jāiebrauc.

Tikai nesāc man tagad piedāvāt Salaspili vai dienvidnieku lai aizbrauktu uz imantu.

Labots - meeris
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Tas par argumentiem bija misteram wīleram.

 

Pierast var arī pie striķa, biški jāpatirinās, un pierod... Tā arī būs ar to ceļu. Ok, miers! ;)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Kāpēc viņš nevar braukt pa ietvi un šķērsot gājēju pārejas kopā ar gājējiem, pie kuriem tas sportists velosipēdists arī būtu pieskaitāms? :)

 

Vai tev ir bērni? Vai kādreiz būs?
Kā Tu domā, vai velosipēdistam (man) ,kas pārvietojas ar ātrumu 30+ km stundā ir jāatrodas uz ietves kopā ar taviem(nākotnes) sīčiem???!! Atbildi konstruktīvi vai neatbildi vispār! Nestāsti, ka man jābrauc no Imantas uz Purčiku cauri laukiem :D
Tas ir tikai viens no nesaskaitāmiem iemesliem.

Link to comment
Share on other sites

Tik pat labu jautājumu varu uzdot pretī - Tu savu bērnu laidīsi braukt pa veloceliņu, kur gar viņu trīsies mašīnas uz 50km/h?

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Lāčplēša ielā ir gan velosipēdisti, gan arī sastrēgumi parādījušies. Speciāli šonedēļ pāris dienas ejot pa Lāčplēša ielu piebremzēju, lēnām apēdu pusdienu maizi, lai pavērotu.

 

Starp Tēbatas-Barona ielām ir sastrēgumi, jo nav noliegts griezt pa kreisi pagalmos. Īpaši izteikts vietā, kur virzienā no Salu tilta griež pa kreisi makas stāvvietā, uzreiz pēc Barona ielas šķērsošanas.

 

Starp Barona-Čaka vienmēr kāds stāvējis kā cūka un arī šoreiz bija kaut kādi gudrinieki. Attiecīgi velosipēdists tos apbrauc pa braucamo daļu, mašīnas taurē un brauc virsū. Un pareizi dara, jo šoreiz jo ir principiāla situācija - ja auto neļauj pārbraukt trekno līniju, tad velosipēdists arī varētu būt tik laipns un nepārbraukt līniju, pagaidot kamēr aizbrauc auto pa sev atstāto vienīgo joslu.

 

CSN gan man šķiet nerunāja par šādu trekno horizontālo ceļu apzīmējumu regulējumu. Pēc loģikas - jānogriežas pa labi, ieņemot max labo stāvokli uz brauktuves, lai neviens neaizlien garām. Te mums rodas iespēja velo iebraukt mana auto labajā sānā, ja neesmu ieņēmis maxc labo stāvokli. Nekad iepriekš nevienam nogriežoties pa labi nav bijis jāčeko labais spogulis!!! Un tas ir nepareizi, aplami.

 

My bad!!!!

 

107. Ja uz brauktuves ierīkots ar 413.ceļa zīmi un 941.ceļa apzīmējumu apzīmēts velosipēdu ceļš, kas no pārējās brauktuves atdalīts ar platu 920.ceļa apzīmējumu, pārējo transportlīdzekļu vadītājiem velosipēdu ceļu šķērsot atļauts tikai nepārtrauktā ceļa apzīmējuma pārtraukuma vietās.

 

http://likumi.lv/doc.php?id=90585

 

Tātad jābūt visām 3 zīmēm kopā!!! Tās tur ir?

Labots - Žaks Noriss
Link to comment
Share on other sites

 

 

kā minies caur kupenām -20 grādu salā

 

vispār jau tādi apstākļi mums maksimums ja 3 nedēļas gadā.

Link to comment
Share on other sites

Cilveeks

Man kā riteņbraucējam ir patīkamāk braukt pa jaunizveidoto velojoslu, tik kautkā neloģiski sanāk krustojumos - autovadītājam, ja vajag nogriezties pa labi, cītīgi jāpēta, vai tuvumā nav riteņbraucējs, kurš brauks taisni. Man ar krustojumā jāskatās, vai kāds griežot pa labi, mani nenotrieks. Kaut kā nepierasti, bet nu paies kāds gadiņš un gan jau apradīsim.

Link to comment
Share on other sites

Cilveeks - varbūt vajag kā ārzemēs, ka velosipēdisti krustojumā piebrauc visiem priekšā ..

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

@@Cilveeks, ceļu satiksme ir precīzi reglamentēta, tai nevajadzētu paļauties uz 

 

 

 

paies kāds gadiņš un gan jau apradīsim
 
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...