Bonifacijs Augusts 25, 2014 Share Augusts 25, 2014 Ps. neesi Tu nofilmēts? nē, tas būs bijis MARI$$ Link to comment Share on other sites More sharing options...
MIGs Augusts 25, 2014 Share Augusts 25, 2014 groove - ir arī E-paraksts. Noteikti, ka vismaz daļā gadījumu tas derētu. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Леший Augusts 25, 2014 Share Augusts 25, 2014 http://www.delfi.lv/news/national/politics/nakamgad-riga-velocelinu-bus-vairak-ari-uz-tiltiem-sola-usakovs.d?id=44885142 "Mēs vairs nevaram nezīmēt šīs joslas, jo velosipēdistu skaits ik gadu aug par 25%".Plānots, ka nākamgad veloceliņi būs perpendikulāri tām ielām, kur velojoslas izveidotas šogad, kā arī uz tiltiem. Var bezgalīgi čīkstēt, cik ļauni ir "velorasti", bet var nopirkt riteni un izmantot velojoslu priekšrocības. Ir jāsamierinās, ka Rīga kļūst par velo galvaspilsētu. Ir smieklīgi argumenti par to, ka "jābrauc no Purvciema uz Imantu, pa ceļam 2 stundas veltot bankas klerkam", jo vienkārši nav iespējama situācija, ka tev šis maršrūts ir ikdiena (ja vien bankas klerks nav tava meitene). Imho, Bonifacijs savā dzīvē nav redzējis citu darbu, kā "ew man windauz salūza un neJiet, vari atbraukt pārinstalēt pa 20 eur?", vai arī, vienkārši speciāli izdomā kaut kādus nereālus piemērus. Ja ikdiena cik tur gadu garumā tev notiek tādā režīmā, un neesi iemācījies elementāri paredzēt ekstra pusstundu uz klientu, tad man ir grūti kaut ko teikt. Ir ļoti daudz cilvēku Latvijā un pasaulē, kas apgalvo, ka "bez auto nav iespējams", un tie cilvēki brauc ar auto uz veici, kas ir 150 metru attālumā no mājas. Auto veido pieradumu pie komforta, bet dzīvot bez auto ir tikpat neiespējami, kā bez elektriskā skūvekļa vai veļas mašīnas ar žāvētāju. Par CSN (ne)ievērošanu no ritenistu puses - kāda var būt par to runa, ja lielāka daļa brauc bez velo tiesībām, un neviens par to neuztraucās? Un ļoti liela daļa rīdzinieku brauc ar velo, kuri nav paredzēti ikdienas braukšanai. Pie tam, braukt ar velo, pilnīgi ievērojot CSN Rīgā nav iespējams. Pats cenšos braukt tur, kur jau ir velo joslas, vai atdalīti velo ceļiņi, kas ir neiespējami, jo taču velojoslas un ceļiņi ir paredzēti auto stāvēšanai. Vēl, ja braukt pa Brīvības gatvi, ievērojot velo luksoforus, tad var tikpat veiksmīgi to riteni stumt, jo kāds gudrinieks izdomāja tās podziņas. Tai pašā ielā, braukt tikai pa velo ceļiņu nav iespējams, jo gājēji. Kā arī, uzskatu, ka pilsētas robežās (aiz baltās zīmes) var droši atļaut velo braukt pa neregulējamo pāreju, jo pašlaik auto braucēji pārsvarā tāpat palaiž ritenistus, bet kāpjot nost, stumjot un kāpjot virsū, tiek patērēts gan auto braucēja gan ritenista laiks. Pats šo noteikumu ievēroju ļoti reti, un ja redzu, ka auto braucējs palaiž, tad vienkārši braucu pāri. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Augusts 25, 2014 Share Augusts 25, 2014 Ja vajag parakstīt papīrus visās rīgas malās, tad pastāv arī motorolleris/mocis Āha, un kā es būtu šodien ar tādu braucis? ar piemontētam ūdensslēpēm un hidrokostīmā? nerunājot par to ka nav kur tādu glabāt tak neturēsi tādu visu gadu lielveikala autostāvvietā Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svekris Augusts 25, 2014 Share Augusts 25, 2014 jo velosipēdistu skaits ik gadu aug par 25% Atlikt drišanu. No kurienes šī statistika? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Augusts 25, 2014 Share Augusts 25, 2014 ir arī E-paraksts. Noteikti, ka vismaz daļā gadījumu tas derētu. Tu neticēsi - neesmu vēl ne reizi redzejis kā tāds izskatās un nezinu pilnīgi nevienu pielietojuma gadījumu, tāpat nav ne jausmas kā tādu parakstu vispār iespējams pārbaudīt un kurš vispar to dara. Tada sajūta ka te diskutētāji bezmaz visi kā viens ir savākušies no mūžīgā miegā snaudošām valsts/pašvaldības iestādēm Link to comment Share on other sites More sharing options...
CAP Augusts 25, 2014 Share Augusts 25, 2014 @@Svekris, bija 4, tagad 5.. lūk visa statistika Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Augusts 25, 2014 Share Augusts 25, 2014 P.s. tie piemēri ir izdomāti ņemot par pamatu kāda LV TOP 10 nodokļu maksātāja menedžera ikdienu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Леший Augusts 25, 2014 Share Augusts 25, 2014 Svekris, neprasi man, tas ir ušaka citāts. Netos var atrast kopējais velosipēdistu skaits gada laikā palielinājies par 26%. Jaunākie skaitīšanas dati norāda, ka sieviešu skaits, kuras pārvietojas ar velosipēdu, gada laikā pieaudzis par 20%, vīriešu skaits - par 35%. bet arī, tas neizklausās pēc oficiālas statistikas. Gan jau ka var pieprasīt detalizētāku statistiku Satiksmes Ministrijā (ar to nav problemu pat privātpersonām), ja vajag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jusper Augusts 25, 2014 Share Augusts 25, 2014 (labots) nu nez, pats pārvietojos ar velo, uz elizabetes ielas izmantoju velojoslu, uz citām vēl nav sanācis, bet izskatās, ka būs jāizmanto, jo ir daži eksperti, kam patīk pretējā virzienā mīt... ar auto uz darbu braukt netaisos, šodien izbraucot ar trolejbusu nopietni apsveru iespēju turpināt velo sezonu arī ziemā... biju jau piemirsis cik patīkama ir RS. ak jā - manuprāt, vienīgā labā lieta ušakova kontā ir velojoslu izveidošana Labots Augusts 25, 2014 - Jusper Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Augusts 25, 2014 Share Augusts 25, 2014 Ir ļoti daudz cilvēku Latvijā un pasaulē, kas apgalvo, ka "bez auto nav iespējams", un tie cilvēki brauc ar auto uz veici, kas ir 150 metru attālumā no mājas. Auto veido pieradumu pie komforta, bet dzīvot bez auto ir tikpat neiespējami, kā bez elektriskā skūvekļa vai veļas mašīnas ar žāvētāju. Tas ari ir galvenais chikstetaju iemesles, mans kaiminsjh ari uz veikalu brauc ar auto, nav gan 150m, bet kadi 500, jebkura gadijuma kamer vinsh izbrauc uz ielas, tiek lidz veikalam, atrod kur nolikt mashinu, es pa to laiku jau sen esu aizgajis kajam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Леший Augusts 25, 2014 Share Augusts 25, 2014 izdomāti ņemot par pamatu kāda LV TOP 10 nodokļu maksātāja menedžera ikdienu Tad droši vien tas top menedžeris ir krietni aizņemtāks par šitās mazpilsētas mēru: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svekris Augusts 25, 2014 Share Augusts 25, 2014 (labots) Svekris, neprasi man, tas ir ušaka citāts. Netos var atrast bet arī, tas neizklausās pēc oficiālas statistikas. Gan jau ka var pieprasīt detalizētāku statistiku Satiksmes Ministrijā (ar to nav problemu pat privātpersonām), ja vajag. Atradu, kur tie 26% izcelti. http://www.veloriga.lv/?ct=eiropas_mobilitates_nedela&fu=read&id=2020&start=1 >kopumā tika saskaitīti 1632 velosipēdi, kas ir par 26% vairāk nekā gadu iepriekš. Skaitīja vienu dienu, būtu lietiņš lijis, velosipēdistu skaits būtu dramatiski sarucis. Plus skaitīšanu veica velobraucēju interešu aizstāvju NVO (lobijisti ), nav jau tā, ka es viņiem neuzticētos, bet tas uzreiz padara viņus par ieinteresēto pusi. p.s. Lai jau tie veloentuziasti skaita u.tml, bet lai pilsētu mēri neizvelk no amatieru statistiskām spriedumus un argumentus. Labots Augusts 25, 2014 - Svekris Link to comment Share on other sites More sharing options...
Леший Augusts 25, 2014 Share Augusts 25, 2014 Svekris, tavos tekstos ir 100% auto lobijs, so, tas tevi padara par ieinteresēto pusi Un protams, viņi nesaskaitīja visus velo braucējus Rīgā. Pat pusi saskaitīt būtu neiespējami. Ja būtu obligāta CSDD reģistrācija + obligāta apskate bremzēm un atstarotājiem reiz gadā, tad vēl varētu runāt par pieņēmamu statistiku. Un atvaino, bet runāt par "lietutiņu" un neiespējamību braukt ar velo var tikai tas, kas uz velo nav nekad sēdējis. Grūtāk braukt ar mašīnu, jo redzamība sliktāka. Braukšanai ar velo lietus praktiski neietekmē. Sniegam ietekme ir lielāka, bet vai auto vadamību sniegs neietekmē? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Augusts 25, 2014 Share Augusts 25, 2014 Tad droši vien tas top menedžeris ir krietni aizņemtāks par šitās mazpilsētas mēru: Nu a kā Tu pats domā??? Vai Tev vispār ir priekšstats kā darbojas varas vertikāle? Es esmu tur strādajus un zinu kā nils var būt mērs un ieņemt vēl 30 vadošus amatus ostas un pašvaldības uzņēmumos un vēl atrast laiku lai organizetu tādas privātas firmas kā fašistu centrs vadīšanu. Tas ir elementāri - viņa galvenais uzdevums ir noturēties pie varas un nepielaist par tuvu nevienu gudru cilveku vai profesionali savā jomā, viņam ir dienests kas visu izdomā un izdara viņa vietā, viņam ir vietnieki kam pašiem ir tādi dienesti un tiesi šo dienestu darbinieki visu izdomā izdara, sataisa salabo, nokontrolē utt. utt. Tāds mers ar visiem saviem vietniekiem var vispār neparadīties mēnesi darbā un neviens to i nepamanīs izņemot tos kam ir vēlme tikties personīgi un kaut kadas rebes atkal sabīdīt. Tā apmēram tas notiek, pat tekstu ko mērs runā kāds viņam uzraksta priekšā un šis tik atkārto Klau es šodien no rīta izbraucu krustam šķērsām pa pilsētu nu vismaz 40 km, bija daudz auto, bet nu neatceros ka būtu redzējis kaut vienu velosipēdistu - maršruts - Purvciems, Teika, VEF, Ķengarags, Pļavnieki Purvciems 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Леший Augusts 25, 2014 Share Augusts 25, 2014 viņa galvenais uzdevums ir noturēties pie varas un nepielaist par tuvu nevienu gudru cilveku vai profesionali savā jomā, viņam ir dienests kas visu izdomā un izdara viņa vietā, viņam ir vietnieki kam pašiem ir tādi dienesti un tiesi šo dienestu darbinieki visu izdomā izdara, sataisa salabo, nokontrolē utt. utt. Tāds mers ar visiem saviem vietniekiem var vispār neparadīties mēnesi darbā un neviens to i nepamanīs izņemot tos kam ir vēlme tikties personīgi un kaut kadas rebes atkal sabīdīt. Tā apmēram tas notiek, pat tekstu ko mērs runā kāds viņam uzraksta priekšā un šis tik atkārto Atvaino, bet te ož pēc sazverestību teorijām. Pasaki man, kāpēc, ja "visi zin", ka mēra amats ir tīri nomināls - kāpēc mēra institūcija vēljoprojām pastāv visapkārt pasaulē? Ilumināti ar reptiloīdiem visu kontrolē? Protams, katram pašvaldības departamentam ir savas funkcijas, bet teikt, ka mēram to funkciju nav, un vienīgais viņa pienākums ir rādīties žurnālistu priekšā, ir tikpat patiesi, kā ja tava piemīnēta top menedžera pienākums būtu tikai pelnīt naudu uz vergu rēķina. neatceros ka būtu redzējis kaut vienu velosipēdistu - maršruts - Purvciems, Teika, VEF, Ķengarags, Pļavnieki Purvciems A ko viņiem tur darīt? Un vai neesi redzējis uz ceļa, vai arī paspējis izzondēt visus trotuārus? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Augusts 25, 2014 Share Augusts 25, 2014 KO viņiem tur darīt??? NU protams ka neko!!! Es to jau arī saku, pa darba lietam ir jābrauc ar autiņu nevis ar velosipēdu, mopedu, moci, samokatu, bagiju vai vēl kādu citu spēļmantiņu! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svekris Augusts 25, 2014 Share Augusts 25, 2014 (labots) Svekris, tavos tekstos ir 100% auto lobijs, so, tas tevi padara par ieinteresēto pusi Heh, tad esmu kaut kāds kārklu autobrucējs, jo pašam man ir tikai ričuks. Stāsts ir par (formu kādā Ušakovs citē) statistiku, ja kāds saka, ka velosipēdistu skaits ir pieaudzis par 26% gadā (kā tā FFS galīgi neizskatās) un izrādās, ka tas ir izvlikts no tā, ka vienu dienu gadā laika periodā no 8.00-9:00. (jā, skat linku - 1h!) čaļi skaita ričukus man ir pienākums rakstīt postu. Labots Augusts 25, 2014 - Svekris Link to comment Share on other sites More sharing options...
Леший Augusts 25, 2014 Share Augusts 25, 2014 (labots) Es par to, ka tajos rajonos tiešām nav ko darīt ar riteni. Un ar ko tieši darba lietās ir obligāti jabrauc ar auto. Post-padomju "piznesmeņa" sindroms? Vai trīs A4 papīrus jāaizved? Kas tieši ir tik nepieciešams autiņā, ja brauc darba darīšanās pa Rīgas centru? man ir pienākums rakstīt postu. Kāpēc? Nezini, kā strādā statistika? Labots Augusts 25, 2014 - Леший Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Augusts 25, 2014 Share Augusts 25, 2014 Ir gadījies dzīvē tāds grēks kā piehaltūrēt pašvaldībā un pašvaldības uzņēmumos, tai skaitā līdzdarboties mēram un vietniekiem, piepalīdzet tur kur viņu standarta aparāti nobuksē pieredzes trūkuma konkretās lietās dēļ, veikt specifiskus uzdevumu, piedalīties visās tai sēdēs utt. izsist cauri kaut kādus itkā neiespējamus projektus, ir bijusi piedavajumi kā mēram runas rakstīt, tā vadīt ievērojamus pašvaldības uzņēmumus, tā kā nav gluži tā ka sazvērestības teorija bez pamata. Sīkāk saprotamu iemeslu dēļ stāstīt nevaru. Bet tas jau nav noslēpums ka politika ir bizness, tiekam amatā un ar svešām rokam panākam savu īpasumu efektīvu izmantošanu bagātīgi apmaksajot pakalpojumus no pasvaldības budžeta, ideālā gadījumā noslēpjot to visu caur radiniekiem tā ka i gailis pakaļ nedzied Kas tieši ir tik nepieciešams autiņā, ja brauc darba darīšanās pa Rīgas centru? Iespēja visur būt laikā ideālā un prezentablā izskatā, laka kurpēs jebkuros laika apstākļos, iespēja jebkura brīdī paķert līdzi kādu vaksts iestādes darbinieku lai viņš personīgi pārliecinās par kaut ko (nu teorētiski viņiem tas būtu pašiem jādara ar savu transportu, bet laiks, laiks brīžiem tā stunda maksā dažus simtus a brīžiem dažus desmitus tūkstošu demurrage). Un kas te runā par to smirdīgo centru? Maršruti iet pa Rīgu un ne jau nu viens vienīgs centrs tur ko izsaka, tak bija te jau piemērs kura skaidri bij noradīts haotisks maršruts kurs taio skaitā ietver centru dažas reizes dienā. Tik ofisa planktons aizbrauc uz centru, nosēž tur visu dienu un brauc atpakaļ - vot tos jā var mierīgi likt uz sabiedrisko, nu varbūt veļuka. A tie kas kaut ko dara, nevar atļauties tērēt laiku ar sabiedrisko, veļuks vispār neteik izskatīts, jau tāpat ar auto vien pa laikam esi vienās putās, kur nu vēl vella pēda Link to comment Share on other sites More sharing options...
Леший Augusts 25, 2014 Share Augusts 25, 2014 visur būt laikā ideālā un prezentablā izskatā, laka kurpēs jebkuros laika apstākļos, iespēja jebkura brīdī paķert līdzi kādu vaksts iestādes darbinieku lai viņš personīgi pārliecinās par kaut ko Nu tas ir ja strādā valsts aparāta, jo tur joprojām viss ir tā, ka bijis pirms gadiem 50-70. Privātais bizness jau sen ir pārgājis uz startup formātu, un tur jau pofig, kā tu ģerbies. Un kas te runā par to smirdīgo centru? Atkal, darba specifika. Man piemēram visi klienti ir ne tālāk pa 3 km no centra. Un jā, kas tavuprāt padara centru par "smirdīgu"? A tie kas kaut ko dara, nevar atļauties tērēt laiku ar sabiedrisko, veļuks vispār neteik izskatīts, Pirmkārt, tavi pieminētie top manageri ir visīstākais ofisa planktons, kas neko nedara, bet tikai zīmējas ar lakotām kurpēm tikšanās: Otrkārt, ja tev ikdienā ir jāapciemo 5-6 klienti 4km radiusā no Rīgas centra, tad ritenis ir labākais risinājums. Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Augusts 25, 2014 Share Augusts 25, 2014 He, he, atcerējos par tādu čalīti, kam pāris mazas kafenītes pieder centrā - Gaskoņas kadeti vai, tautā zināmās, franču maiznīcas. Čalis francūzis, braukā ar riteni, izejvielas vadā ar riteni, mīklu, ko taisa pats, vadā ar riteni... Ko nevar atvest ar riteni, šamam piegādā... Nu lūzeris tak kaut kāds? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Augusts 25, 2014 Share Augusts 25, 2014 Es tak tikko jau aprakstīju šī rīta pusotras stundas rādiusu 40 km.... lietusgāzes laikā. Tīri teorētiski to varētu izdarīt ar velosipēdu un mugursomu, tik nez vai tiktu pie atkārtotiem pasūtījumiem, ar idiotiem neviens negrib strādat. Bet nu ne jau nu pa pusotru stundu. centrs smirdīgs dēļ iztērētā laika, attalums neliels, braukt jūtami ilgak, čakara ar parkošanās vietām, gandrīz nekur nevar piebraukt tieši klāt - sanāk liela mīcīšanās beztolkā Tev ričuku nospers ātrāk nekā pierādīsi tā priekšrocības Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Augusts 25, 2014 Share Augusts 25, 2014 centrs smirdīgs dēļ iztērētā laika, attalums neliels, braukt jūtami ilgak, čakara ar parkošanās vietām, gandrīz nekur nevar piebraukt tieši klāt - sanāk liela mīcīšanās beztolkā Nu tu tiko nosauci velosipeda prieksrocibas, kapec daudzi cilveki ari izvelas to. Neviens jau neeiesaka braaukt katru dienu 40km uz Rigu Tev ričuku nospers ātrāk nekā pierādīsi tā priekšrocības Nu ta jau nav ri4uku problerma, bet iedzivotaju Link to comment Share on other sites More sharing options...
Леший Augusts 25, 2014 Share Augusts 25, 2014 Tikpat viegli nospērt auto, kam durvis ir vaļā un atstātas atslēgas. Kad es redzu, kā citi atstāj riteņus, gribās izdarīt šādi: tīri, lai cilvēks iemācītos pieslēgt riteni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Augusts 25, 2014 Share Augusts 25, 2014 kā citi atstāj riteņus Tie citi, vienkārši uzskata, ka viņi dzīvo valstī, kurā nezog. Vai vismaz pauž vēlmi tādā dzīvot. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svekris Augusts 25, 2014 Share Augusts 25, 2014 Kāpēc? Nezini, kā strādā statistika? Gabaliņš ideālisma nevienam nav liegts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Augusts 25, 2014 Share Augusts 25, 2014 Bērnībā vasarās ik rītu braucu uz vietejās pilsetiņas veikalu ar ričuku pēc 4 piena pudelēm un 2 melnajiem ķieģeļiem maizes (bij cūka,truši, vistas) un mierīgi nosviedu veļuku uz trotuāra pie veikala ieejas un vienmer tur arī atradu pat ja biju 20 min rindā stāvējis - liels bij mans izbrīns kad kādu reizi neatradu to vairs vietā - wind of changes bij sācies Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Augusts 25, 2014 Share Augusts 25, 2014 Nākamgad velojoslas tiks iezīmētas Brīvības ielā un uz tiltiem http://www.tvnet.lv/auto/satiksme/523544-nakamgad_velojoslas_tiks_iezimetas_brivibas_iela_un_uz_tiltiem Redzēsim kā lētajam populistam Nilam veiksies ar velo celiņu tīrīšanu no lapām pēc pāris nedēļām un tad jau oktobra beigās var gaidīta arī kādu mīnusiņu. Nez kā šis ir iecerējis nokašāt tos 1.5 m platos celiņus, kas ir starp trotuāri un stajanku? Būs jāiepērk speciāla tīrāmā technika? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jusper Augusts 25, 2014 Share Augusts 25, 2014 pa lielam uz Brīvības ielas nevajag... pirms gaisa tilta sākas veloceliņš līdz pat brīvdabas muzejam laikam (precīzi nepateikšu), bet to posmu no gaisa tilta līdz centram var mierīgi pa ielu maukt. ceļš ir gana plats, lai arī ir gadījušies idioti, kas nomauc pāris centimetrus no stūres ragiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Augusts 25, 2014 Share Augusts 25, 2014 centrs smirdīgs dēļ iztērētā laika, attalums neliels, braukt jūtami ilgak, čakara ar parkošanās vietām, gandrīz nekur nevar piebraukt tieši klāt - sanāk liela mīcīšanās beztolkā šīs problēmas lieliski atrisina arī taksometrs. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Augusts 25, 2014 Share Augusts 25, 2014 (labots) gaisa tilta sākas veloceliņš līdz pat brīvdabas muzejam laikam Līdz Berģu kalnam ir, tad līdz Statoilam lejā nav un tālāk atkal ir. Turpinās gar Tallinas šosejas malu līdz viesnīcai Baltvilla un paejot zem tilta - kādu gabalu gar Pleskavas šoseju, precīzi nezinu cik tālu. Baltezerā savukārt gar trotuāru un tad līdz Ādažiem. Labots Augusts 25, 2014 - Pirkss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koala Augusts 25, 2014 Share Augusts 25, 2014 (labots) Man šķiet, ka ir pienācis laiks pārdēvēt šo tēmu! problēmas lieliski atrisina arī taksometrs. Tak es bonim šo jau ieteicu pirmajā lapā. Labots Augusts 25, 2014 - Koalīcija Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Augusts 25, 2014 Share Augusts 25, 2014 bet to posmu no gaisa tilta līdz centram var mierīgi pa ielu maukt Tam posmam ir celiņš pa Senču/Zirņu ielām uz Valdemāra ielas veloceliņu, ja kas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Augusts 25, 2014 Share Augusts 25, 2014 šīs problēmas lieliski atrisina arī taksometrs. āha, 10 braucieni dienā pa 10 eur un ko aiznest grāmatvedībai? nerunājot jau nemaz par laiku kas tiek bezjēgā iztērēts gaidot to taxi Tas viss ir kaut kāds sviests neeksistējošas alternatīvas meklēšana autotransportam - nu ne jau ir tā ka visi uzņēmumi bez izņēmuma ir pilnīgi muļķi un izmanto veselsus dienesta vieglo pasažieru autiņu autoparkus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koala Augusts 25, 2014 Share Augusts 25, 2014 (labots) A par tēmu (1. postu) runājot.. Baidos, ka akriss šo to noklusē! Neaizmirstam, ka policists ir tiesīgs izvērtēt piešķiramā soda bargumu, ņemot vērā subjekta pārkāpumu vēsturi! Labots Augusts 25, 2014 - Koalīcija 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kanibaals Augusts 25, 2014 Share Augusts 25, 2014 Policists ir tiesīgs izvērtēt daudz ko, bet ja priekšnieks licis tur ķert uz agresīvu braukšanu, tad uz to arī visi uzrausies. Pie tam sods par agresīvu braukšanu uzliek labu zīmogu, un grūti tādu apstrīdēt. Agresīvas braukšanas formulējums ir tik izplūdis, ka praktiski jebkuru pārkāpumu var zem tā pavilkt. Pie tam pie mūsu tiesu sistēmas nav pat CSN jāpārkāpj lai sodu dabūtu. Par tiem 300 eiro, gan neticās, tas ir sods līdz, tātad lēmums vēl nav pieņemts, jo parasti ja citu pārkāpumu nav būtu minimālais sods 70EUR. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
groove Augusts 25, 2014 Share Augusts 25, 2014 Ja firma ar takšu kompāniju noslēdz līgumu, tad tarifi ir daudz pievilcīgāki ( bijušajam kantorim tāds bija) - vidēji visi braucienu pa centru 5-7km bija 5eur. Atrēķini stāvvietas un degvielu. Cik tad sanāk pārmaksāt? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koala Augusts 25, 2014 Share Augusts 25, 2014 (labots) ja citu pārkāpumu nav Uz to jau arī es tēmēju #201 Labots Augusts 25, 2014 - Koalīcija Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Augusts 25, 2014 Share Augusts 25, 2014 centra robežās ar taxi parasti ir max piečuks. ja sagadās patupēt kādā korķī, tad arī nomet skaitītāju un vairāk par piecīti neprasa. dienas tukšajā laikā (~ 10-14) pat zem 4 eiro par braucienu sanāk. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!