Jump to content

Auto iegāde. VW Golf 5, piemēram...


Baigais Janka
 Share

Recommended Posts

Nu tātad skaidrs, pērc šarānu vai vojažeru vai galaksi un nav ko čakarēties tiem mazauto. Ja vēlies lētu šarā līdzinieku - Hyndai Trajet. Radinekiem tāds bija - ir OK, ja neskaita to, ka ekstru nekādu un salons no lētas plastmasas.

Labots - ivo
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 303
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • androidz

    22

  • ivo

    19

  • Baigais Janka

    38

  • Gestapo

    21

 

alusbundža, viss jau ir atkarīgs no tās blīves, kas atrodās starp pedāļiem un krēslu, bet dīzelis savus 500K iet bez problēmām. 

 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Kraisleru nevienam nenovēlu

Kādēļ? Ir bijis paziņām, nav ne vainas. 

Link to comment
Share on other sites

Vienam manam kolēģim arī bija Chrysler. Nabags tajā salika 2 tāda autiņa cenas remontos. Vainas ir pa pilnam. Vajag normālu mehāniķi šā motoram(runa par dīzeli), kurus Latvijā var uz vienas rokas pirkstiem saskaitīt.

Link to comment
Share on other sites

Nu, un kādi argumenti par SAABu?

Pamato!

Lēts remonts - nesmīdini.

Mazs degvielas patēriņš - nesmīdini.

...

Labots - Knaabis
Link to comment
Share on other sites

SAAB jau ir kas vairāk par mašīnu, tā ir dzīves uztvere  :) 

Link to comment
Share on other sites

 

 

tu ar dīzeļmašīnu esi braucis vispār? Tas ir kā traktors johaidī....nav domāts raļļošanai, dzīšanai, tas ir darba zirgs.

Marazms! 80% LV ir dīzeļi. Dīzeļiem nav ne vainas. Nojāts jebkas sagādās gemoroju un punkts. Man pat liekas, ļoti bieži dzinējs pārdzīvo autiņu kā tādu. Protams ir neveiksmīgi un slimīgi modeļi, kā piemēram vecais Audi 2.5 V6 dīzelis. Vai 3 litru isuzu, ko krāmē iekšā saabos, žopeļos un dažos modeļos. Cik man ir  bijusi braukšana ar dīzeļiem, ar dzinējiem nav bijis problēmas.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Lēts remonts - nesmīdini. Mazs degvielas patēriņš - nesmīdini.

Šie kritēriji lielai braucēju daļai ne tuvu nav galvenie. 

Link to comment
Share on other sites

Nu, un kādi argumenti par SAABu

Ne prātā nenāk argumentēt, katrs pats izvēlas ar ko braukt. Labāk pasaki cik SAABi ir bijuši tavā īpašumā?

 

Par SAAB, remonti, patēriņš kā jebkuram līdzīgas klases auto. Kā plusos nāk tas, ka iegādē ir lētāki un nav izteikta sērga ar pazūdošiem spoguļiem, parkošanās sensoriem, moldingiem utt. Nevajag salīdzināt 9-5 ar Astru vai golfu.

 

 

Es SAAB neiesaku, es jau savu ieteikumu izdarīju - Opel Astra H. Pašam ja vajadzētu, laikam tādu skatītos.

 

 

Lēts remonts - nesmīdini. Mazs degvielas patēriņš - nesmīdini.
  Nu un kam ir lēti remonti un mazs degvielas patēriņš? Labots - androidz
Link to comment
Share on other sites

 

 

Pašam ja vajadzētu, laikam tādu skatītos.

KĀPĒC, nu ir taču kaut kāds pamatojums Tavai izvēlei? 

Neturi sveci zem pūra!

Nu ne jau tīrs salons un skaista sēdekļu krāsa... :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

KĀPĒC, nu ir taču kaut kāds pamatojums Tavai izvēlei?
  Gavno vapros - paziņu pozitīva pieredze, ietilpīgs, samērā izturīgs un lēts uzturēšanā, nav jāmeklē vienīgais serviss, kas ņems pretī un neraus degunu, sakarīgi 1.7 vai 1.9 dīzelīši, nav bail atstāt pagalmā pa nakt. Vienvārdsakot - prātīga, galaicīga izvēle. Bet, kamēr 9-5 nesācis lūzt un čakarēt smadzeni braukšu ar 9-5.
Link to comment
Share on other sites

Ar 9-5 provincē tiešām neviens serviss negrib čakarēties.

Nesen pat lai salabotu vajadzēja ar evakuātoru speciāli uz Rīgu transportēt.

Neteiktu, ka standartremonti būtu īpaši dārgāki kā citām tās klases mašīnām.

Link to comment
Share on other sites

 

 

standartremonti būtu īpaši dārgāki kā citām tās klases mašīnām.
Tieši tā!

 

Uz kuru servisu brauci?

Link to comment
Share on other sites

Baigais Janka

 

 

Tad jau pašam putrot nevajag,tev nav vajadzīgs auto sievietei,tev vajadzīgs ģimenes auto
Afigeķ! PIRMAJĀ postā teikts - vajadzīgs ģimenes auto!!!

 

Nedaudz par to listi, kuru iemetu augstāk, vēl konsultējoties un savelkot rezultātus, no OK (trīs apdomājamie) līdz NOK -

 

 

OK

----------

 

Skoda Oktavia, 1.9TDI, 2006. Tiešam nemaz tā neplīstot, kaut arī te forumā bij ironiska attieksme :) Plusu daudz - bet viennozīmīgi 2.0 tdi jāņemot. Mīnusi - salona apdare švaka, ātri nolietojas. Ilgstošā ekspluotācijā parādās klaboņas, graboņas un čirkstoņās :)

No manas puses - ir paziņām lietošanā, stipri slavē (pirkt no sevīm nepiedāvā :), būs iespēja kārtīgi dzīvē izprovēt.

 

Opel Meriva, 1.7D, ~2006-2007 - ļoti labs ģimenes auto - ietilpīgs, ielādēsi visu, ko vien sadomāsi. Mīnuss - remontdarbi lielajos servisos, tātad sanāks dārgāk, kā citiem Opel. Un vēl - maz labi saglabājušos eksemplāru.

No manas puses - OK, ja tādu (labi saglabājušos) izdosies atrast, tad stipri apskatāms variants. Kāds te teicās, ka neglīts - nu, man pie kājas - ir riktīgi briesmoņi redzēti, šitas - auto, kā auto.

 

Opel Astra, 1.6l benzīns, pēc cenām ~2007 gads sanāk. Apstiprinās doma, ka lēts servis :) Apskatīts tiek universālis (hečbekam labāka gaita, bet ietilpība švakāka). Bet - labāk esot ar dīzeli, 1.9. Ideāli - 2.0 vai 2.2tdi.

 

 

Neitrālie:

----------

 

Opel Zafira, 2.0D, 2006 - sieva štuko, bet tā - nekāda izteikti jauna info nav.

 

Atkrīt:

----------

 

VW Golf hečbeks, dīzelis, ~2006 - Golfs jau it kā laba lieta, bet... labu par sakarīgu cenu atrast esot ļoooti maz cerību. Reāli uz sakarīgu aparātu varot cerēt no 5500 EUR, ja lētāk - 80% lamatas, ar visu, protams - obligāto, diagnostiku. Beļģijā un Francijā ekspluotētos, ja izdodas atrast, vēl var provēt apskatīt.

 

VW Golf Variant, 1.9TDI, ~2007. Tā jau labs darba zirdziņš, bet - tāda pati neraža, kā ar iepriekšminēto. Un - pēc 300k, kā likumā, ātrumkārba - čušs. Remonts sit pa kabatu, virs vidējā.

Link to comment
Share on other sites

Iesaku Audi A4 1,9TDI ar manuālo kārbu un par samērīgu iegādes un uzturēšanas cenu būs nosegtas visas autora prasības.

Link to comment
Share on other sites

Baigais Janka

Vismaz ss.lv, ņemot no 2005. gada (to es sev tā kā par bāzi pieņemu) - neko minētajā cenu kategorijā neredzu. No 2004. ar tik viens gab.

Link to comment
Share on other sites

Opel Astra, 1.6l benzīns, pēc cenām ~2007 gads sanāk. Apstiprinās doma, ka lēts serviss. Apskatīts tiek universālis

No paša pieredzes: Šai pasmagajai govij (universālam) 1.6 bendža galīgi neceļ. Es te nerunāju par ralliju un driftu, savulaik, kad izvēlējos dzinēju, tomēr izšķīros par labu 1.8 benzīnam, tieši tāpēc - pamēģināju testdraivu gan ar 1.6 gan ar 1.8 - nu ir atšķirība. Feisliftotajai 2007. gada Astrai ir 140ZS 1.8 benzīns ar ķēdi zobsiksnas vietā.

Protams, ja tikai čunčina pa pilsētu, tad ir tīri OK. Piedevām 1.6 dzinējam aizmugurē ir trumuļu bremzes. Nav jau nekas krimināls protams, vienkārši nianse.

 

2.0 un 2.2 dti Astrai H nav. 

Ir 1.7 CDTI 100ZS, tad nāk 1.9CDTI 2 variantos - 120 un 150ZS (šim ir 6-pakāpju rocene standartā)

Labots - Pirkss
Link to comment
Share on other sites

Baigais Janka

Sarakstā - bija Opel Astra 1.6 benzīns, tagad - skat. aprakstu tālāk - izkristalizējies universālis ar 2.0 vai 2.2tdi.

Link to comment
Share on other sites

Tad tā ir Zafira A - pirmās paaudzes. Jo otrās paaudzes Zafirai - Zafira B, arī ir 1.7 un 1.9CDTI, jaudas analoģiski  Astrai.

Zafira A bāzējas uz Astra G universāla šasijas, Zafira B - uz Astra H universāla šasijas.

Link to comment
Share on other sites

gadījās mēnesi pavizināties ar Astra H universāli - imho reāli neērts auto ar visnotaļ dīvainu interjeru. Bet pieņemu ka gan jau pietiekami uzticams.

Par tiem variantiem - tiešām ir pārbaudīts, ka Meriva ir tik ietilpīga? Pēc gabarītiem, es par to stipri šaubītos.

Imho, listei var pielikt klāt to pašu Sharan/Galaxy (toch vietas pietiks), maybe pēdējo gadu Vectra B universāļus (tikai nesapuvušus) un maybe arī Avensis universāli.

Link to comment
Share on other sites

Starp citu, Zafira ir viens no autiņiem, kuri tika rūpnieciski aprīkoti ar gāzes iekārtām vēl no ražotāja.

Link to comment
Share on other sites

gadījās mēnesi pavizināties ar Astra H universāli - imho reāli neērts auto ar visnotaļ dīvainu interjeru. Bet pieņemu ka gan jau pietiekami uzticams.

Pārejas modelis ar visām no tā izrietošajām sekām. 2007. gadā dabūja feisliftu un dažus uzlabojumus. Pats lietoju 2006. gada ražojumu, nu jau 7.5 gadus, kopš tās dzimšanas. Biju plānojis uz 10 gadiem. It kā.

Domāta 2 pieaugušajiem+2 bērniem manuprāt.  

Aizmugurē vietas pamaz pat universālī, īpaši ja vadītājs pamatīgi atbīda beņķi.

Daļēji ārstējas ar opciju "atbīdams aizmugures sēdeklis" - var par kādiem 10cm vēl pabīdīt. Tikai - šo opciju pasūtot tas ir jāzina, vietējie dīleri to nepateiks.

Laba ekstra dīzeļiem ir QuickHeat - papildus elektriskā apsilde.

Labas iespējas pašrocīgam un pēc-pirkšanas "tjuningam". Proti - vairākas ekstras, par kurām rūpnīcā prasa dažsimts €, var uzlikt tepat

Latvija par pārdesmit latiem. Borta kompja statistikas funkciju aktivizēšana (rūpnīcas cipars - 220€) - 1 ķeksis auto kompī, izdarāms servisā. Pieņemu ja pazīstams servismenis - par velti. Kruīza kontrole - jauns pagriezienu rādītāja kloķis ar kruīza pogām+viens ķeksis borta kompī.

Pērkot no rūpnīcas, kruīzs maksā 330€

Iespēja ielikt pašrocīgi kravas nodalījumā sliedes un tīklu. Palīdz saorganizēt mantas. Tīkls protams aizvācams.

 

Meriva ir uz Corsa šasijas, tātad vēl mazāka par Astru, bet lai cik dīvaini nebūtu - iekšā vietas vairāk. Iespējāms dēļ salona formas - kompaktklases minivens jeb mini minivens.

 

Jaunāko Astru - Astra I es ieteiktu ņemt tikai ar dīzeli vai turbo benzīnu. Atmosfēriskais 1.6 ārpus pilsētas vispār nav lietojams.

Tā jau Opelim dzinēji ir vāji, bet šis eksemplārs ir tik elektroniski nožņaugts, ka pat man, ne-gonščikam ar zemām prasībām pret uzrāvienu, šis dzinējs nebija pieņemams.

 
Zafira A ir neslikta, tikai vajag ņemt Comfort vai Elegance komplektācijā. 
 
Jā, Opelis pēdējā laikā piedāvā gāzmobīļus - CNG modeļi. Tikai ... Latvijā oficiāli nepiedāvā. 
Vispār būs jāauzvana dīlerim, jāpatēlo pircējs un jāuzprasa kāpēc tā.
 
P.S. Ja krievu valoda neizraisa alerģiju, iesaku astraclub.ru - tur tusē Astra H-I, Corsa D, Zafira B un C īpašnieki. Daudz tehniskas infas un maz diršanās. Pēc šī foruma palietošanas, pērkot auto, es tā opcijās biju izglītotāks par dīleri.
Labots - Pirkss
Link to comment
Share on other sites

Nu šitas variants ar ekstru piekrāmēšanu pēc velmēm arī VAG grupai strādā uz urrā, tikai diez vai topika autors ir mērķauditorija tādām izdarībām. Taisnībsakot, ģimenei es arī balsotu par zefīru - laikam praktiskākais auto no apskatītajiem.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ģimenē ir Astra G un Zafira B (nu uz Astras H bāzes). Reāli starp abām labāk protams patīk Astra, bet ja ir iespēja, ņemtu Astra H universāli. Degvielas tips paliek paša ziņā atkarībā no tā cik un pa kurieni braukā.

Link to comment
Share on other sites

Baigais Janka

Jā, par degvielu - sāku tomēr sliegties uz benzīnu. Nebūs jau baiso trašu braukāšana. Bet nu modeli - grūti izvēlēties, vēl kalkulēju un kalkulēju :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

modeli - grūti izvēlēties, vēl kalkulēju un kalkulēju

Tā neviens normāls cilvēks auto nepērk - ir jābrauc un jāskatās KONKRĒTI eksemplāri un jāpērk nost kas patīk un kam apmierina cena, nevis jākalkulē. 


Un jāsaprot, ka sievietes acīs auto krāsai un salona izskatam būs daudz lielāka nozīme nekā visām Tavām "kalkulācijām". Ja vēl ieraudzīs baltu ādas salonu, tad ar 90% garantiju tas autiņš būs viņas. Un pilnīgi pofig kāds modelis.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Baigais Janka

Nu, nevaig pārspīlēt - man visi sievišķi ir bijušas drusku tech orientētas un autiņos teju vai labāk sajēdz par mani :) Nu, bijusī sieva vismaz noteikti.

Ar to konkrēto eksemplāru ir pašvakāk - percenti 80, ka zināms kadrs atgādās no Vācijas, ko pateiks. Un vismaz viņš autiņus pērk pa tiešo no vāciešiem, ne turku servisiem :) Ar sakruķīšanu ar mazāk problēmas. Jāskatās tik, kas ar cenām sanāk - varbūt ar godīgu nobraukumu cipars stipri netīkamāks.

Link to comment
Share on other sites

 

 

viņš autiņus pērk pa tiešo no vāciešiem, ne turku servisiem

Tu tieši zini, ka no vāciešiem? Man kādus pāris gadus atpakaļ skaidroja, ka nopirkt auto no vācieša esot gandrīz nereāli, jo turks vienmēr priekšā un gribot, negribot nākas pirkt no turka. 

Link to comment
Share on other sites

alusbundza

ieleja

bišk ne pa tēmu, bet kā tev ar to ''maucību''''Ogres meiteni'' normāli beidzās? pats biji kloķī, vai kāds bez tavas ziņas to bildi ielika?

nu ja tomēr pats, tad vis kārtībā... 

Labots - alusbundža
Link to comment
Share on other sites

 

 

ka nopirkt auto no vācieša esot gandrīz nereāli

Reāli, ja ir laiks un gribēšana, jo friču pilns ir privātie pārdevēji, kas andelē savu ļerkatu, bet gādīgais "atvedējs" parasti ir slinks un vēl grib pie viena atvest vairākus auto, kurus tad visus grib nopirkt pat vienā placī, nevis vizināties, piemēram, pa milzu Berlīni un apmeklēt 30 privātos andelētājus katru savā adresē. A placī, protams, smaidīgs kebaba ģīmis priekšā ar visu milzu šnobeli.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

mazliet off topic, bet ja par opeļiem . stāvlaukumā pie mājas zafira, astra univeršalis un signums. visi plus mīnus viena vecuma. personīgi man vislabāk patīk  signum.

 te kaut kur jau gāja runa par signumiem.

Link to comment
Share on other sites

 

 

te kaut kur jau gāja runa par signumiem

Brālēns kā reize grib tikt vaļā no Signuma, baigā lamata izrādījās.

Link to comment
Share on other sites

ģimenei divi auto?

sirms paliksi ja sievai būs savs auto...

Link to comment
Share on other sites

 

 

sameklēju viņam derīgu sludinājumu, lai taču cilvēks izmanto savu enerģiju lietderīgāk

Ja Ogre tuvu un beibe sakarīga, tad kādēļ gan ne? 


 

 

sirms paliksi ja sievai būs savs auto..

Tad labāk sievai par personīgo par šoferi strādāt, ja? Nu i nah...

Link to comment
Share on other sites

 

 

baigā lamata izrādījās.

ja viens eksemplārs ir lamata, tad tas nenozīmē, ka visi Signumi ir lamatas!

Nopērk graustu un sūkstās... 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...