Jump to content

Auto iegāde. VW Golf 5, piemēram...


Baigais Janka
 Share

Recommended Posts

+1 Honda jazz. 4i gadi kopsh nopirku 7us gadus lietotu modeli par pasu letako cenu toreiz. nobraukti virs 130k km (kopa gandriz jau pie 300k km uz ceijera), ja ellas/filtru/riepu mainu nenjem veeraa tad viss ko esmu mainijs vinai ir vejstiklu slotinas un 1x brake pads.

Paterins ap 6.5litri kombinetais, uz sosejas uz 90km/h braucot taisni 4litri ,vieta ari normali daudz.

Tikai braucot kalnaa augshaa gan jaadod mizaa tam 1.4 motorinam,un dragos ari nevar isti piedalities, parejais ideali.

+ ja gribetu pardot tagad vinu zaudetu varbut tikai 20-30% no pirksanas cenas gandriz 4us gadus velak!

Labots - kmna
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 303
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • androidz

    22

  • ivo

    19

  • Baigais Janka

    38

  • Gestapo

    21

Diezin vai te būs tā īstākā vieta konsultācijām par auto iegādi. Saklausīsies dažnedažādus brīnumus, līdz beigās jutīsies pavisam apjucis.Labāk aprunājies vairākos daudzmaz nopietnos servisos un ar TA džekiem, kuri reāli dzīvē apskatījuši un skrūvējuši visus iespējamos braucamrīkus un tad izdari izvēli.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Baigais Janka

Ar šodienas servisa darboņiem iraid tāpatās, kā ar elektriķiem :) 99% - sertifikāts ir, smadzeņu lietderības koeficients 0. Tobiš - nejēgas :) A atrast normālu zinošu cilvēku - nu, nav man paziņu ne servisos, ne TA.

Link to comment
Share on other sites

Ar programmētājiem jau nav labāk :)

Vismaz mums, pat liels uzņēmums, taisa specifisku produktu, katrā jaunā versijā kāda jauna kļūda, kā arī čupiņa no priekšpēdējās versijas, kas iepriekšējā jau bija izlabotas.

Jā es esmu elektriķis :D


Ja pa tēmu, tad ej uz tuvāko servisu, noskaidro, kādus auto tiem patīk vislabāk labot, un būs tev laime. Portams, patīk jau labo tādus, kas ne tikai viegli jaucas, var visur viegli piekļūt, bet uz kuriem var arī nopelnīt :)

Link to comment
Share on other sites

Te cilvēki jau ieminējās par to kritēriju - patīk.

Bet kapēc ne? Lai jau dāma pasaka, kas patīk, vai vismaz kas patīkt visvairāk cenas robežās. Ja tas nav kaut kas absolūti garām (nu tjip nenormāli rets vai vienkārši brāķis), tad jāpērk nost un miers. Ja vilsies, tad varēs vainot tikai sevi.

Link to comment
Share on other sites

Žopeļ Astra H, 4durvju hečbeks vai vagons, ja vajag vairāk rūmes. Benža vai tīzels, katrs, lai izvēlas ko reliģija atļauj.

Pagaidām, pēc 7.5 gadu lietošanas galvenais gemorojs ir ar kondiškas radiatoru, kurš pārvēršas sietā apmēram pēc 3-4 ziemām.

Šis auto ir arī pirmais auto manai sievai. Ir bijušas mazas bamperu skādes bet pa lielam nekā.

1.8 bendža, vagons, pirkta 2006. gadā salonā, jauna.

Labots - Pirkss
Link to comment
Share on other sites

Ir darba Žopelis - 2001. gada Vectra 2.0 TDI > 400 tkm nobraukums.

Nu ir šur tur rūsa, motors salā lec uz sitiena. Eļļas līmenis starp apkopēm nenokrīt līdz minimumam, tāpēc pat eļļa nav jauzlej!

Ir siltie beņķi un kondiška. Man pret šo marku nav pretenziju - samērā lēts remonts, salīdzinot ar citām markām.

No lielākiem remontiem var pieminēt stūres reikas remonts, ātrumkārbas nomaiņa, jo nomainīt bija lētāk, ka remontēt (laikam nav pieprasīta prece šrotos, jo momentā pa lētu cenu dabūju citu - mazlietotu), kondiškas radiators pagājušās vasaras beigās un citi dažādi sīkumi. Cenas neatceros, bet bija ļoti pieņemamas summas.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Lai jau dāma pasaka, kas patīk

Ferrari, Lamborgini, Masseratti utt. - daudzi no šiem reāli patīk sievietēm :D 

Link to comment
Share on other sites

Baigais Janka

Ar redzēšanu nav tik traki - šancēju projektā, kur kastītes ļimonos divciparu skaitļus maksā. Vot, ar to tikšanu klāt - tur i švakāk :)

 

 

 

Jā es esmu elektriķis
Nu, mans piemērs, kā saproti, bija no gaisa paķerts, ne personāls uzbrauciens :) Ar programmētājiem nav tik traki, vismaz mūsu kantorī steriem met laukā pēc pirmā mēneša. Ja tu nevari uzdoto izdarīt, tad sveiki. Vot, laukos gan valsts iestādēs sisadmiņi ir redzēti, nu, pēc principa, vienkārši traktorists iekārtots, kā jau rada gabals :) Zināšanu nav, pat pamata nav.

 

OK, par auto - gandrīz vai no otra gala jāsāk - ko nekādā gadījumā nedrīkst pirkt? :) Ta man te Škoda uzpeldējusi, kā variants - ko var pateikt labu/sliktu?

Link to comment
Share on other sites

Nez, pēdējā laikā bez maz vai tā, ka tik viena perioda mazdas nevar pirkt, jo rūsē.

Tā, tehniski visi auto kādos pēdējos 10 gados ir diezgan līdzīgi. Runā gan, ka Mercedes kvalitāte esot pašvaka, lai cik tas dīvaini ar nebūtu. Jāskatās, lai nebūtu kāds rets auto pie mums, piem. Lancia.

Tad vēl skaties, kas gandrīz mūsdienās ir ļoti svarīgi, vai var vienkārši lampiņas nomainīt, arī eļļu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Tūlīt arī man būs jāsaskaras ar identisku problēmu, tāpēc uzrakstīšu savas pārdomas par tēmu. Sievietei, manuprāt, der tikai izskatīgi hečbeki, vai arī mazie sedani. Pētot piedāvājumu līdz 5k eiriku, izkristalizējās daži kandidāti:

 

1) Audi A4 (2001-2004) un Volvo S40 (2004-2006). Abi modeļi nav lieli, izskatīgi un cik runāts ar īpašniekiem arī uzturēšanā nav dārgi. Šobrīd notiek izšķiršanās lielākoties tieši starp šiem modeļiem.

 

2) Otrajā variantā ietilpst japāņu/korejiešu hečbeki. Toyota Auris, Hyundai i30 un Kia Ceed. Var dabūt salīdzinoši jaunāka gada auto par to pašu naudu. Ar Toyotu esmu pabraucis arī pats - vadās ļoti labi, salons izskatīgs. Par pārējiem gan zinu tikai tik daudz, cik internetā šādas tādas atsauksmes lasītas. Korejiešiem mūžīgā problēma ir salona uzbūves kvalitāte - mēdz šis tas piegrabēt braucot pa nelīdzenākiem ceļiem. Arī apsvēršanas vērti varianti.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Sievietei noteikti labāk patiks jaunāks un spīdīgāks japāņu autiņš, vajag tik piemeklēt smukāku eksemplāru ar subjektīvām prasībam atbilstošu salonu

Link to comment
Share on other sites

 

 

ko nekādā gadījumā nedrīkst pirkt?

Manuprāt, tādu auto nav. Ja nu varbūt vienīgi rūsējošās mazdas. Rūsēšana, manuprāt ir sliktākais, kas ar auto var notikt un remonts palīdz tikai īslaicīgi. Viss pārējais ir remontējams.


 

 

ievietei, manuprāt, der tikai izskatīgi hečbeki, vai arī mazie sedani.

Pamato lūdzu! Cik sievietes, tik viedokļu. Kupejas daudzām patīk. Mana lielā meita, piemēram fano par Hummer (un es arī, starp citu :D

Link to comment
Share on other sites

Pirkt jau var visu, bet tikai kā remontēsi? Nu izvairies no eksotikas, ko pie mums neviens nevar salabot un detaļas grūti pieejamas.

Alfa un Saab, ja nerunājam par modeļiem līdz 1990. gadam, nav tas traģiskākais. Vot ja izdomātu Lancia vai teiksim Rover 75 iepirkt, būtu interesantāk.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Pamato lūdzu! Cik sievietes, tik viedokļu. Kupejas daudzām patīk. Mana lielā meita, piemēram fano par Hummer (un es arī, starp citu ) 

 

Nu nav jau visas sievietes vienādas, bet tomēr lielajam vairumam patīk hečbeki un sedani.  

Link to comment
Share on other sites

Baigais Janka

Nu, liste uz nogānīšanu:

 

Opel Astra, 1.6l benzīns, pēc cenām ~2007 gads sanāk. Lēts serviss.

Opel Meriva, 1.7D, ~2006-2007.

Opel Zafira, 2.0D, 2006.

Skoda Oktavia, 1.9TDI, 2006. Praktiski neplīstot.

VW Golf hečbeks, dīzelis, ~2006.

VW Golf Variant, 1.9TDI, ~2007. Dārgāks apkopē, pašvaks bagāžnieks.

 

Sieva kauču ko vairāk štuko par to Zafiru.

Link to comment
Share on other sites

A kāds otrs vāgens jau ir? 2 universāļiem neredzu jēgu, piemēram (ok, 2i sīči ar ratiem un ikdienā vajadzība vadāt bhvmateriālus, piemēram.

Link to comment
Share on other sites

Opel Astra, 1.6l benzīns, pēc cenām ~2007 gads sanāk. Lēts serviss.

 

Es ņemtu šo.

 

 

 

Skoda Oktavia, 1.9TDI, 2006. Praktiski neplīstot.

 

Ha Ha Ha!!!!! :D :D :D Un brauc arī uz gaisa, vai ne?

 

Par dīzeļiem esmu jau izteicies un tagad pirkt dīzeli ir palielināts risks - tirgoti tiek daudzi eksemplāri kuriem lielajos mīnusos bija problēmas - īpašnieki kratās vaļā.... 

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

 

 

Mana lielā meita, piemēram fano par Hummer

 

Tad jau ar steigu jāpērk kamēr vēl ir, neražo taču jau vairāk. :)

 

Janka, kāds jums jaur ir esošais auto ģimenē? Astra (H) un Zafia uz H astras bāzes nemaz tik lēti uzturēšanā vairs nesanāk. Pirmās paaudzes Meriva ir neglīta. Ja ģimenē nav otra auto un patīk vadāt līdzi sievasmāti un bērnus, tad Zafira. Ja otrs auto ir, tad Astra. 

Link to comment
Share on other sites

Baigais Janka

Otra auto nav, jo man kauču kā vienmēr sievišķi ir ar auto ālējušies, pats itin labi iztieku bez :)

Link to comment
Share on other sites

Tādā gadījumā (ja tas ir vienīgais auto) viennozīmīgi ņem universāli - es no Tava saraksta viennozīmīgi balsoju par Golf Variant - tāpēc, ka pats ilgu laiku ar tādu nobraucu. Tas 1.9 TDI dzinējs tiešām gandrīz uz gaisa iet, tērē nenormāli maz - man, kamēr jauns bija kādi 5L uz simta ēda tikai. Un dinamika viņam laba. Īpaši nekas arī nelūzt. Ziemā (manējais) mierīgi leca arī pie -30 grādiem. Visi šejienes dīzeļu nīdēji var iet sevi izrūnīt.

Arī zefīrs, iespējams, ka neslikts, bet ja benža, tad es neņemtu. Būs pēc tam gāze jāliek un visādi citi sūdi.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Zafīrā ielikt gāzi, nozīmē to izčakarēt. Nebūs ne gāžnieka, ne 3. sēdekļu rindas. Var protams balonu rezerces rata vietā likt. Benzīna motori nemaz tik daudz nerij, bet var jau arī dīzeli ņemt, tikai jāpārbauda pirms pirkšanas.

Link to comment
Share on other sites

Nu sakopts dīzelis ar labu aķi arī pie tiem -30 startēsies normāli. Problēmas ir tiem, kas nojāj līdz ručkai un tad brīnās.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Zafīrā ielikt gāzi, nozīmē to izčakarēt. Nebūs ne gāžnieka, ne 3. sēdekļu rindas. Var protams balonu rezerces rata vietā likt

Bet kur tad citur normāli cilvēki liek balonus???  

 

 

 

Nu sakopts dīzelis ar labu aķi arī pie tiem -30 startēsies normāli.

Protams! Tikai tāds sīkums ka tādus parasti nepārdod.  

Link to comment
Share on other sites

Ja nav galīgs mironis, tad ar kvēlsvecēm un aķi var daudz ko panākt.

Par gāzi - zefīram var tikai apakšā balonu, tikai tad jārēķinās, ka līdzi tas cīsiņš tomēr būs jāvadā.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja nav galīgs mironis, tad ar kvēlsvecēm un aķi var daudz ko panākt.

 

Nu ja augstspiediena sūknis neiet kā nākas, ja sprauslas "čurā" -  aķis un kvēlsveces  vien neko nedos... Un nevajag aizmirst par starteri... Dīzelim ir daudz vainu kas apgrūtina iedarbināšanu un ir dārgas salabot. Tas jau ir daudz reizes šeit izrunāts.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

NeticuNevienam

Ja no Taviem piedāvātajiem jāizsaka viedoklis, tad Golf variant, ne tik daudz, kā dīzelis vai, ka 2007. gada, bet tieši tā, kā minēja Ivo, pirmais autīts un ne vien personīgai braukšanai, bet tomēr arī sieva ir (par sīčiem nezinu, ir vai nav viņi Tev). Tas motors ir pat ļoti sparīgs. turklat, ja ar to brauks vairāk vai mazāk sieva, ne Tu pats, tad vieglāk savaldāms ir autiņš ar lielāku atstatumu starp ratiem, tb garāks (bet nu tagad jau visādas pretbuksēšanas, abs un visi citi pričendāļi ir, kas gandrīz "domā" tavā vietā)

 

Tiesa noparkoties ar garāku ir grūtāk.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Personīgi es lietotu VW nepirktu, jo kvalitāte nav labāka par Seat, Škoda, kas tas pat VW vien ir.

Kvalitāte tāds stiepjams jēdziens, kas bieži mijas ar to, kāds autiņam ir saimnieks. Bet nu šobrīd salīdzināt vw grupas auto pēc kvalitātes nebūtu īsti korekti, jo pamatatšķiribas ir komplektācijā/aprīkojuma līmenī.

Link to comment
Share on other sites

Silts ieteikums, ja vari nopirkt svaigu dīzeli, tad ir ok, ja vecu, tad zobu sāpes ir vieglākas! Ņem mašīnu ko Tu vari pacelt remontos, nobraukts benzīns vienmēr būs vienmēr lētāks remontos. Un  ja tev sieva nemauks 45-60K  gadā, tad no dīzeļa jēgu Tu nejutīsi un pasarg dievs tevi no gāzes. Nopirkt var jau jebko, bet uzturēt ir grūti.

Marka ir jāņem tā, kas patīk sievai, pie sapratīgām servisa izmaksām.

Link to comment
Share on other sites

NeticuNevienam

jema - definīcija vecam dīzelim -? kas tad ir tāds hronisks ar viņiem? - nolaidīgi saimnieki?

 

Par markām, nu tak teica jau, kas patīk sievai. Un par servis izmaksām....b jūs čakarētāji, nu kā tu ietaupīsi to autiņu uz mūsu ceļiem? Kā? Tur ir starpība dīzelis vai bezīns, vai gāze? - braukšanas kārtībā uzturēšanai nav nekāda sakara ar izmantojamās degvielas veidu.

Labots - NeticuNevienam
Link to comment
Share on other sites

NeticuNevienam, atbilde vienkārša, 90 gados braukāju uz DE pēc mašīnām, sistām 4 gadu mašīnām bija nobraukums ar 160K-200k, dīzeļiem 250-300K. Pats pirku benzīnus ap 10 gadiem, ja Rumbulā bija virs 160K pārdot nebija iespējams, bet tirgoja visi. Tā tendence nav manījusies, paskaties cik ir no skrējiens 10 gadus vecai mašīnai. Gribētu teikt, galvenais ka jaunais saimnieks tic, a pārējais nāks ar laiku!

NeticuNevienam, ir tāda sajūta ka Tu pērc pirmo mašīnu dzīvē, dīzeļus pērk tikai tie, kas noskrien gadā 2x vairāk nekā benzīns, jo dīzelis no sākuma ir dārgāks, un viņus var atsist tikai uz km! Remonts nojātam dīzelim, tas ir speciāls stāsts, ko var izstāstīt tikai kas ir uzrāvušies. LV laimes stāsts mašīna un  tikai līdz baznīcai uz dīzelis, visi pērk visiem sajūsma!

 

 

Tur ir starpība dīzelis vai bezīns, vai gāze? - braukšanas kārtībā uzturēšanai nav nekāda sakara ar izmantojamās degvielas veidu.

Laikam jau tev ar mašīnām tiešām nav sakara! 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

NeticuNevienam

tu ar dīzeļmašīnu esi braucis vispār? Tas ir kā traktors johaidī....nav domāts raļļošanai, dzīšanai, tas ir darba zirgs.  Tiem uzrādītajiem kilometriem arī tici?

 

Tu runā tikai par tukšiem cipariem. Nobraukumi un gadi. Bet kas, tad galu galā ir tas tavs vecais dīzelis? (.ujs pat neizskaidros ne?)

 

Nav, nav, kurjers neesmu. Rokam to cirvi nost....es te neiešu strīdēties. Adios! :)

Labots - NeticuNevienam
Link to comment
Share on other sites

NeticuNevienam, lai dievs tev dot, to labo dīzeli, es neesmu pret dīzeļiem kā tādiem, bet saproti vienu ja cilvēks pērk dīzeli, viņš ir paredzējis braukt ļoti daudz, jo jauna dīzeļa cena ir jāatpelna, jau no jaunas cenas starpības un tādēļ  otrreizējā mašīnu tirgu dīzeļa no skrējiens ir tuvu viņa rūpnieciskajam nobraukumam, un pēc tam ir gaidāmi ļoti dārgi remonti. Ja gribi pirkt, pērc, bet ja jautā domas, var būt tev melo, bet varbūt der ieklausīties!

 

Tiem uzrādītajiem kilometriem arī tici?
Un tikai km dīzelim nosaka. kas un kā

Tu runā tikai par tukšiem cipariem. Nobraukumi un gadi. Bet kas, tad galu galā ir tas tavs vecais dīzelis? (.ujs pat neizskaidros ne?)

 

Tas ir 2 gadīga mašina ar 200K, jo ar to brauc firma DE, tālāk pērk vietējais iedzīvotājs un brauc vēl 200K, tālāk pārdot uz LV četru gadīgu mašīnu, kā nobraukums 120k un visi tic! Jo mēs LV nevar saprast kā var rasties tāds nobraukums. Sveci tev rokās, ja tici pasakām! Bet piemēram Volvo var nogriezt spidometru, bet sistēmu nav iespējams, tad es esmu atskatjies, kā no LV 130K pāriet uz 420K. Nepatīk ko rakstu nelasi, netaisos neko parliecināt!!!!

Link to comment
Share on other sites

alusbundza
Tas ir 2 gadīga mašina ar 200K, jo ar to brauc firma DE, tālāk pērk vietējais iedzīvotājs un brauc vēl 200K, tālāk pārdot uz LV četru gadīgu mašīnu, kā nobraukums 120k un visi tic!

tad jāprasa, cik var nobraukt ar dīzeļdzinēju, bez kapītālā remonta?

kaut kad 2004. gadā  nopirku VW Golf Variant TDi (dīzelis,1997.g. izlaidums) ar 171 000 uz spidometra, pieņemam, 100 000 ir notīts, pats nobraucu 150 000 km,

tas ir aptuveni kopā - 400 000 km,  

manā lietošanas laikā motoram nebija ne vainas (leca ziemā, gan vasarā, jauda laba), vienreiz nomainīju kvēlsveces....

pagājušajā gadā pārdevu par 300 Ls, bleķi sarūsējuši....

Labots - alusbundža
Link to comment
Share on other sites

 

 

Tas ir kā traktors johaidī....nav domāts raļļošanai, dzīšanai, tas ir darba zirgs.

Iekāp kādā bmw 330D, 335D, 530D vai 535D un moš mainīsi savas domas :lol:  

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Baigais Janka

 

 

vot šitā astra smuka
Klausies, beidz tak murgot :) Es, šķiet, pietiekami labi aprakstīju situāciju, lai būtu saprotams, ka nav vajadzīgs sarkans auto cacai, bet sievietei, kurai divi bērni jāvadā, es arī tā kā komplektā, un uz bodi ar kādreiz jābrauc kārtīgi iepirkties un vajag, kur to sakraut.
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...