serioussam909 Septembris 24, 2012 Share Septembris 24, 2012 (labots) Drīzāk jau... negribi represijas - brauc uz Igauniju Izbaudi kamēr vēl vari - nākotnē gan jau šitais tiks sakārtots un varēs sodīt arī ārzemniekus. kaut kāds nervozais izdomā apdzīt kāds "nervozais"? - brīvību mīlošs subjekts tak. Ak jā vot varētu man kāds gudrais apstāstīt, nu naher Lāčplēša ielas galā, uzkalnā tieši pirms Salu tilta, liek fotoradaru M? Pats tak atbildēji - lai tādiem kā tev ieskrieties nesanāk... Iebildes "kāpēc tur ir fotoradars?" ir muļķīgas. Noteikumi ir jāievēro visur - ne tikai tur kur radars uzlikts. Piekrītu ka atsevišķās vietās atļautais ātrums varētu būt par zemu (kaut vai tā pati Jūrmalas šoseja vasarā) - tad ir jāprasa lai tur uzliek adekvātākus ierobežojumus, nevis kaut kādus muļķīgus +15 visur. Labots Septembris 24, 2012 - serioussam909 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Septembris 24, 2012 Share Septembris 24, 2012 (labots) Vasarā uz Jūrmalenes ir 100. Tāpat uz Pleskavenes līdz Siguldai. Arī aiz Salaspils šķiet... Tāpatās arī uz Jelgavas šosejas, bet tur no tā nav jēga, tāpat visas tās Olaines, Jaunolaines un kas tur vēl ar luksoforiem un 50 Vēl tai jaunizbūvētajā posmā garām Saulkrastiem, aiz Lilastes vasarā ir 100. Drīzāk jau problēma ir tur, ka Latvijā nav normālu šoseju. Ar atdalītām kustības joslām, kuras neiet cauri apdzīvotām vietām. Vienīgais tāds posms ir uz Ogri - pie Ikšķiles šoseja smuki paceļas virs ciemata. uz Pleskavenes ir Garkalne un Vangaži, par Jelgavas šoseju es jau izteicos. Jūrmalene ir pārāk īsa. Ne velti starp mūsu ceļa zīmēm vairs nav zīmes, kura apzīmē autostrādi. Pareizi vien ir. Latvijā tādu nav. Labots Septembris 24, 2012 - MārcisB Link to comment Share on other sites More sharing options...
falck Septembris 24, 2012 Share Septembris 24, 2012 MārcisB, kā tad ar 548.ceļa zīmi? Nav gluži "zaļā zīme" bet uz to pusi jau ir. Atceros pirms kāda laika Šlesers solija autobāņus dažādos virzienos Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Septembris 24, 2012 Share Septembris 24, 2012 Latvijā nav tādas satiksmes intensitātes, lai autobānis jebkad atmaksātos. useri jau ar no rīta gaudo internetā par bāņiem un ceļu kvalitāti, pēcpusdienā brauc uz Igauniju reģistrēt vāģus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Septembris 24, 2012 Share Septembris 24, 2012 Nu uz Maskavas pusi derētu. Leišiem redz padomju laikā uzmauca to autostrādi Viļņa-Klaipēda. Mums 2-3 maksas bāņi neskādētu, manā skatījumā Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesus Septembris 24, 2012 Author Share Septembris 24, 2012 Pie scenārija, ja Krievijā notiks pilsoņu karš, pie varas nāks demokrāti, pievienosies Šengenas zonai - Latvija būs tranzīta valsts un būs arī vieta autobāņiem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rik0 Septembris 24, 2012 Share Septembris 24, 2012 Nu iedegās sarkanais , dabiski kādi trīs vēl aizbrauc pie sarkanā. Nu es jau apstājos un.... tad apmēram kādu minūti man garām brauca tie steidzīgie , neskatoties ka krietnu laiku deg sarkanais Man pagājušogad sanāca nosmieties līdzīgā gadījumā, kad kāds kamazs pretī jau bija uzsācis kustību un neizrādīja vēlmi apstāties, "krutais bmw" fiski meta atpakaļgaitā un brauca atpakaļ līdz luksaforam, jo izmainīties/nolīst malā iespēju nebija. Link to comment Share on other sites More sharing options...
serioussam909 Septembris 24, 2012 Share Septembris 24, 2012 Tas ka Via Baltica nesataisīja ar sadalītām joslām gan bij idiotisms. Link to comment Share on other sites More sharing options...
serioussam909 Septembris 24, 2012 Share Septembris 24, 2012 Bet ceļu jau nebūvē vienai dienai - ja taisīja tad vajadzēja uztaisīt kārtīgi + treknajos gados ja naudu nenozagtu visādās bibliotēkās tad pietiktu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Septembris 24, 2012 Share Septembris 24, 2012 tur viss tika taisīts par Eiropas naudu. un pēc satiksmes intensitātes vairāk joslu nepienākas. varētu beigt vienreiz fantazēt un sapņot par Eiropas lielo valstu autobāņiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesus Septembris 24, 2012 Author Share Septembris 24, 2012 Tikai mieru, būs mums autobāņi. Pavisam drīz imperatoram putinam aizkritīs pavisam ciet, sāks totālu karu, kaut kad drīz jaunā impērija sabruks, Krievija tiks sadalīta mazākos gabalos, ruslandes eiropas daļa (līdz Urāliem) pievienosies Šengeņai, pārējā daļā - urlande tiks Ķīnai. Tad arī vajadzēs būvēt autobāņus uz Maskavu. P.S. Bibliotēka ir vērtīgāks ieguldījums par Via Baltica. Link to comment Share on other sites More sharing options...
uldiss Septembris 25, 2012 Share Septembris 25, 2012 offt: manuprāt, ruslande un ķīna ir tieši tās valstis, kas kautcik vēl ierobežo asv bezgalīgo karošanas kāri. ja ruslande sabruktu, tad mums kaimiņos būtu otra afganistāna, kā tas asv militārajam biznesam labpatiktos. nedomāju, ka kādam no mums tas varētu patikt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
delta Septembris 25, 2012 Share Septembris 25, 2012 Aha, un ruslande ir tā, kas izceļās ar savu miermīlīgumu un izpalīdzīgumu kaimiņvalstīm, kas nav 100% no jamiem atkarīgas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
uldiss Septembris 25, 2012 Share Septembris 25, 2012 nevajag jau galējības un ironisku idealizēšanu. vienkārši, salīdzini asv rīcību irākā un afganistānā un ruslandes rīcību pret tās kaimiņiem. manuprāt, nakts pret dienu. kopš padomju laiku beigām rusande, atsķirībā no asv, ir metusi malā lielo karošanu un aprobežojas tikai ar sīku politisku kasīšanos. ja, piemēram, salīdzinam ekonomiskās sankcijas, ko asv nosaka daudzām valstīm un kā ruslande rīkojas biznesā, tad atkal asv "aprūpēto" valstu ekonomikas cieš daudz vairāk. ruslande pēdējās desmitgadēs nav arestējusi citu valstu kontus (faktiski tos nozagusi), atšķirībā no asv, kas to tik vien dara. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Septembris 25, 2012 Share Septembris 25, 2012 ruslandē oligarhiem ir gana daudz ko zagt uz vietas - milzu dabas resursi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
uldiss Septembris 25, 2012 Share Septembris 25, 2012 tad jau labi, tad pārāk nelīdīs citiem virsū Link to comment Share on other sites More sharing options...
serioussam909 Septembris 25, 2012 Share Septembris 25, 2012 manuprāt, ruslande un ķīna ir tieši tās valstis, kas kautcik vēl ierobežo asv bezgalīgo karošanas kāri. Tur tā nelaime ka pasaulē ASV nav normālas demokrātriskas opozīcijas, bet ir tikai "saskaņas centrs" - līdzīgi kā LV saeimā... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ImissimI Septembris 25, 2012 Share Septembris 25, 2012 (labots) Par Baltijas Viju - tā pusotra josla ir baigs pasākums - ~90% gadījumu, kad sanāk tur braukt var novērot situācijas, kad dēļ sagadīšanās avārija nenotiek nevis otrādi 0_o . Ideja kā tāda jau laba, bet praksē cik redzēts, kāds mauc visu laiku pa malu - pāri ieskriešanās, bremzēšanas, autobusu pieturvietām etc. Kāds nepakam negrib palaist garām. kāds atkal mizo garām neskatoties uz krustojumiem un nogriešanās vietām. Principā es tur vienmēr jūtos neomulīgi.. - kā sacīkšu trasē nokļuvis citplanētietis :/ / vai, aizmirsu.. - vēl peldētāji un sēņotāji tās pusjoslas malā - šermuļi noskrien iedomājoties, kā kāds no rindas pavirzās pa labi steidzīgo garām laizdams a tur sēņotājs grozīnu stellē bagāžniekā.. Labots Septembris 25, 2012 - ImissimI Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Septembris 25, 2012 Share Septembris 25, 2012 tā pusjosla ir domāta lai varētu ievērot drošāku distanci kad pretimbraucējs apdzen! ja tu brauc ar max atļauto ātrumu, tad nav nekādas vajadzības braukt uz pusjoslu palaist kādu pārkāpēju no aizmugures. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sky_High Septembris 25, 2012 Share Septembris 25, 2012 ja tu brauc ar max atļauto ātrumu, tad nav nekādas vajadzības braukt uz pusjoslu palaist kādu pārkāpēju Tāpat nav vajadzības palaist kādu savā joslā vai nav vajadzības apļos nebraukt pa ārējo malu, nav vajadzības mirkšķināt tiem, kuri aizmirsuši ieslēgt gaismas, nav vajadzības pārkārtoties, lai kādam būtu vieglāk iekļauties, nav vajadzības būt iecietīgam pret lēnu ārzemnieku. Brauc tik pēc CSN un priecājies, kāds labs un pareizs braucējs esi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
uldiss Septembris 25, 2012 Share Septembris 25, 2012 "Tur tā nelaime ka pasaulē ASV nav normālas demokrātriskas opozīcijas, bet ir tikai "saskaņas centrs" - līdzīgi kā LV saeimā..." lai nu kur, bet ASV demokrātijas vietā, jau kopš seniem laikiem valda oligarhu cirks, kur sēž viena partija ar diviem nosaukumiem un visu regulē, ar praktiski neierobežotām pilnvarām, apveltīts prezidents, klasiskā izpratnē - diktators. ja pietrūkst pilnvaras, viņš to vienkārši pārkāpj. kuras valsts prezidents vēl var atļauties bez jebkādām sankcijām, bez ano atļaujas, bez kongresa apstiprinājuma, sarīkot milzīgus karus un turpināt valdīt vēl otru termiņu? tikai asv. kāda jēga no kongresa, ja jebkurš prezidenta rīkojums ir ar likumam līdzvērtīgu spēku? tak, beidzam tās spēlītes ar demokrātijas terminu. laikam, mans oftopiks arī jābeidz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
serioussam909 Septembris 25, 2012 Share Septembris 25, 2012 Tas bij domāts par visu pasauli - lai vai kā ir ASV - ķīnā, irānā, krievijā un pārējā pasaules "saskaņas centrā" ir vēl sliktāk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Septembris 25, 2012 Share Septembris 25, 2012 nav vajadzības apļos nebraukt pa ārējo malu, nav vajadzības mirkšķināt tiem, kuri aizmirsuši ieslēgt gaismas, nav vajadzības pārkārtoties, lai kādam būtu vieglāk iekļauties, nav vajadzības būt iecietīgam pret lēnu ārzemnieku nejauc normālu uzvedību uz ceļa ar attieksmi pret agresīvu apdzinēju. nav man braucot ar atļauto (vispār jau parasti sanāk kādi +10) jālūr visu laiku spoguļos, ja nu kādam pēkšņi gribas steigties. Lai viņš steidzas, ja māk un gatavs maksāt, tik lai citiem netraucē. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kanibaals Septembris 25, 2012 Share Septembris 25, 2012 (labots) bet Kalnciema ielas tilts pāri dzelzsceļam, gan ir jauks pārbaudījums piekarei. Bams, bams, badams... Pamēģini nebraukt kā mietpilsonis pa joslas vidu, bet tuvāk apmalei un nebūs nekāds bams. Maucu uz 50km/h pār sliedēm(ar prātu), piekarei nekas nav noticis vai saliecies, nevajag pirkt ķīniešu detaļas. Labots Septembris 25, 2012 - Kanibaals Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnis2002 Septembris 25, 2012 Share Septembris 25, 2012 sliedes 12m zem tevis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
uldiss Septembris 25, 2012 Share Septembris 25, 2012 "Tas bij domāts par visu pasauli - lai vai kā ir ASV - ķīnā, irānā, krievijā un pārējā pasaules "saskaņas centrā" ir vēl sliktāk..." kas, vēl sliktāk? neviena valsts nav tādos parādos, kā asv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sky_High Septembris 25, 2012 Share Septembris 25, 2012 nav man braucot ar atļauto (vispār jau parasti sanāk kādi +10) jālūr visu laiku spoguļos, ja nu kādam pēkšņi gribas steigties Tad tu pats pārkāp, bet nelaid citus, kuri pārkāpj vēl vairāk? Naissssss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Леший Septembris 25, 2012 Share Septembris 25, 2012 kas, vēl sliktāk? neviena valsts nav tādos parādos, kā asv. Tici man, ārejais parāds nav nekāds rādītājs. ASV ir parādā pasaulei 3x vairāk naudas, nekā pasaulē ir naudas, bet nekas, valsts stāv, attistās, sūta laboratorijas uz Marsu, un pats interesantākais - valsts iedzīvotāji pārsvarā ir tīri labi apmierināti ar dzīvi. Un paskaties uz resursiem bagātu Krieviju, kur oficiāli 3% iedzīvotāju ir diagnoscēts alkoholisms (neoficiāli varētu būt 5x vairāk), un Nobeļa prēmijas laureāti, kā arī pasaulē pazistami miljardieri atsakas no Krievijas pilsonības un negrib pat to zemi apciemot. Pat Mamikins nesen pabija Maskava un atgriežoties, ir uzrakstījis nelielu rakstu par to, ka mēs dzīvojam diezgan labā valstī. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Леший Septembris 25, 2012 Share Septembris 25, 2012 ieleja, ja tas būtu nerelevanti, tad "skaidra" nauda jau sen nepastāvētu. "Neskaidra" nauda bez skaidras naudas seguma var pastāvēt ļoti neilgi, un pēc tam arī pārtop par šitādiem parādiem. Cerams, ka netici Zeitgeist pasakām par to, ka 97% pasaules naudas neeksistē fiziskā veidā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Леший Septembris 25, 2012 Share Septembris 25, 2012 Tu te bik jauc skaidras naudas izmantošanu (veikalos, krogos uc) ar skaidru naudu kā tādu. Es ieliku kontā 100 Ls, tie fiziskie 100 Ls palika iemaksas bankomatā, bet es varu tos izmantot tikai ar karti. It kā liekas, ka esmu izveidojis "neskaidro" naudu, kā patīk stāstīt zeitgeist fanātiķiem, bet tomēr skaidras naudas segums - tie paši 100 Ls - tagad ir bankas rīcībā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Леший Septembris 25, 2012 Share Septembris 25, 2012 Par 2. variantu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Леший Septembris 25, 2012 Share Septembris 25, 2012 (labots) Nu pameklējot netā, tu uzzināsi, ka US ārējais parāds ir ap 15 triljoniem (ES kopējais parāds ir lielāks, ap 16 triljoniem). Kā arī, nav precīzo datu, cik ir faktiskās naudas, bet vairākās vietās var atrast aptuvenas kalkulācijas, kur tiek sareķināta nauda kešā, noreķinu kontos, depozitos utt kontos, un cilvēki piekrīt par apmēram 5 triljoniem. EDIT: tas viss dolāros. Labots Septembris 25, 2012 - Леший Link to comment Share on other sites More sharing options...
Леший Septembris 25, 2012 Share Septembris 25, 2012 http://en.wikipedia....y_external_debt Šeit ir ASV ārējais parāds ~15t http://en.wikipedia....tion_(currency) Šeit ir With regard to a particular currency, circulation refers to the total value of that currency (whether banknotes, coins, or demand deposits) that is engaged in that currency's economy at a given time... in 2008, this money supply increased to 4 trillion USD P. S. es taču nemeklēšu kaut kādu stulbu sviestu, ko tu te propagandē, vienkārši ieskaitu (temp) tevi tukšmuldoņās Link to comment Share on other sites More sharing options...
Леший Septembris 25, 2012 Share Septembris 25, 2012 (labots) OK, ja tu par naudu uzskati kredītus, ko tev var izsniegt banka, kā pamatu izmantojot savus aktīvus, tad cita runa, bet tā nav nauda klasiskā naudas izprātnē. Un ja tu uzskati, ka pēc 2008. gada (atgadināšu, toreiz ir sākusies vispasaules ekonomiskā krīze) naudas kopskaits ir dramatiski izaudzis, tad es pilnīgi droši varētu to apstrīdēt. Labots Septembris 25, 2012 - Леший Link to comment Share on other sites More sharing options...
uldiss Septembris 26, 2012 Share Septembris 26, 2012 (labots) ja šogad auguta sākumā asv kongress lēma pacelt aizņēmuma griestus, jo pietrūkst pat tam, lai samaksātu parāda procentus, tad uzpūstās labklājības gals ir acīmredzami tuvu. ja nemaldos, tikko bija ziņa, ka vismaz 40 miljoni asv iedzīvotāju pārtiku saņem uz taloniem. tas, varbūt ir vilinoši, bet neliecina, ka sistēma darbojas labi. tas ir ceļš uz pilnīgu degradāciju. vienu dienu haļavas hamburgeris būs beidzies un ko tad? sarīkos trešo pasaules karu, lai tiktu vaļā no parādiem? vai to mēs saucam par normālu valsti, kas ir paraugs citiem? nepateicīgi parazīti, kas eksistē uz visas pasaules rēķina. naudas kopskaits bez adekvāta seguma ar reāliem aktīviem, pats par sevi neko neizsaka. var visu pasaules naudu atstāt bez seguma, nemainot tās daudzumu, tikai rezultāts būs, ka nauda pārvērtīsies par krāsainu papīrīti. aizņēmums nav aktīvs, bet pasīvs. asv, gan ir pamanījušies, pat no parāda uztaisīt atvasinātos finanšu instrumentus, ar kuru palīdzību periodiski nozog pasaules investoru naudu. eiropā tāda atvsināto instrumentu prakse, gan ir aizliegta. Labots Septembris 26, 2012 - uldiss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Леший Septembris 26, 2012 Share Septembris 26, 2012 Ir jūtama zeitgeist ietekmē :-) Var lūdzu avotu par tiem 40%? Amerikā talonu sistēmas nav, lūdzu nejauc talonu sistēmu, kāda tā ir bijusi psrs laikos, ar palīdzības sniegšanu trūcīgiem. Degradācija ASV ir citu iemeslu dēļ - jo 90tajos tika propogandēti "knowledge jobs", kas ātri stimulēja tādu parādību, ka izauga vesela paaudze cilvēku, kuriem ir lielās teorētiskās zināšanas, bet viņi faktiski neko nemāk darīt. Šobrīd lasu labu grāmatu par šo, saucas The case of working with your hands. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Septembris 26, 2012 Share Septembris 26, 2012 Ir gan šiem talonu sistēma Saucas tas food stamps . Un sēž uz šiem taloniem pēc 2012.gada jūnija datiem gandrīz 47 miljoni amerikāņu (http://www.fns.usda.gov/fns/key_data/june-2012.xls) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Леший Septembris 26, 2012 Share Septembris 26, 2012 Nu un izlasīji? The Supplemental Nutrition Assistance Program (SNAP)[1], more commonly known as the Food Stamp Program, provides financial assistance for purchasing food to low- and no-income people living in the U.S. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Septembris 26, 2012 Share Septembris 26, 2012 kaut kur ir pateikts ka "talonu sistēma" etalons ir psrs laika taloni? to tak tu pats izdomāji, uldiss nemaz to psrs nepieminēja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Леший Septembris 26, 2012 Share Septembris 26, 2012 Tas, ka talonu sistēma attiecās uz visiem, bet konkrēti ASV gadījumā ir palīdzības programma, kurā tiek izmantoti taloni. Ja neesi nabadzīgs, tad talonu sistēma uz tevi nekadīgi neattiecās. Tā arī ir starpība. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!