Jump to content

+15 km/h


 Share

Recommended Posts

speciāli priekš tādiem uzliku LEDu spēcīgu aizmugurē. Tagad slēdzas manuāli kopā ar miglinieku, bet jau lodēju shēmu ar PIR sensoru. Tad pats ieslēgsies, kad kāds ar netradicionālu orientāciju līdīs pakaļā.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 524
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • serioussam909

    24

  • Ronalds

    32

  • e = d

    33

  • Jesus

    38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Runājot par pakaļā līdējiem, tādi bieži ir uz Vanšu tilta virzienā uz Pārdaugavu. Braucu pa tilta kreiso joslu uz 70, un aiz manis viens grib dibenā mīlēties, kaut arī tūdaļ brauksim garām fotoradaram. Šis mani apsteidz pa kreiso joslu, pēc tam izlien priekšā, un ieraugot radaru uzreiz sabremzējas zem 70. Šādas situācijas gadās vismaz pāris reizes nedēļā - pāri tiltam braucu katru dienu. Turklāt, parastais scenārijs ir tāds, ka šis pēc radara atkal iemin grīdā un pazūd, bet tāpat pie Slokas ielas luksofra mēs stāvam blakus viens otram.

 

 

Smadzenes, smadzenes, smadzenes...

Labots - Krishius
Link to comment
Share on other sites

nu tas gan norāda tikai uz to, ka krishius ir duraks, kuram derētu pārlasīt ceļu satiksmes noteikumus par kreisās jolas izmantošanu!

Labots - alkalins
Link to comment
Share on other sites

Pilsētā droši var pa kreiso braukt, kur ir divas joslas un intensīva satiksme.

 

99. Apdzīvotās vietās, ja bezsliežu transportlīdzekļu braukšanai vienā virzienā ir trīs vai vairākas joslas, kreisajā malējā joslā atļauts iebraukt tikai šādos gadījumos:

 

99.1. ja citas braukšanas joslas ir aizņemtas;

 

99.2. lai nogrieztos pa kreisi vai apgrieztos braukšanai pretējā virzienā;

 

99.3. lai apturētu transportlīdzekli uz vienvirziena ceļa.

Link to comment
Share on other sites

Krishius brauca pa tilta kreiso joslu un tad viņu apsteidza pa kreiso joslu? Cik kreisās joslas tad tur ir? Enīvei, bez vajadzības vilkties pa kreiso joslu ir tas pats kas aplī braukt pa ārējo joslu garām izejai - aizliegts it kā nav, bet nu... ;)

Labots - Sky_High
Link to comment
Share on other sites

Ak vai, pārteicos, piedodiet!

 

Pa labo joslu praktiski vienmēr kustība ir vēl lēnāka, jo tur parasti to nobremzē sabiedriskais transports, kas brauc uz 55-60, savukārt es braucu ar maksimāli atļauto, turklāt zinu, ka tūdaļ būs jābrauc garām fotoradaram, un tiem, kas grib baigi skriet, tāpat būs jāpiebremzē. Ņemot vērā, ka pat laukos dzīvojošajiem ir zināms, ka uz Vanšu tilta ir fotoradari, jābrīnās, kas braukšanas brīdī darās galvā tiem šoferiem, kas šitā cūkojas. Tāda sajūta, ka viņi ir apātijas stāvoklī un dzenās, cik tik ātri var.

Labots - Krishius
Link to comment
Share on other sites

Enīvei, bez vajadzības vilkties pa kreiso joslu ir tas pats kas aplī braukt pa ārējo joslu garām izejai - aizliegts it kā nav, bet nu... ;)

Tieši tā, man ar kaitina zābaki, kas velkas pa kreiso joslu , gan tie kas vālē aplī pa ārējo malu. Man ir aizdomas ka tie ir vieni un tie paši cilvēki

Link to comment
Share on other sites

Ja godīgi, tad kad kāds raksta par savu traumatisko pieredzi par citiem šoferiem, kuri "apātijas stāvoklī dzenas, cik tik var" - sajūta, ka viņš un es dzīvojam uz dažādām planētām, jo man tādus pa īstam nojūgušos braucējus gadās redzēt reti, vai arī autors pats nav adekvāts un viņam nojūgušies braucēji ir visi tie, kas ir ātrāki par viņu (tāpat kā tajā jokā "alkoholiķis ir cilvēks, kas dzer vairāk par tevi"). ;)

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Sirdi izkratījuši par kreisajām joslām un uzmākšanos, vadītāji-iesācēji, vai vienkārši blakussēdētāji - tagad uzraksta eseju "kā radars uz vanšu tilta ir uzlabojis drošību", ja to vien dzirdi, ka notiekot paniska sabremzēšanās, un pēc tam gāze grīdā līdz luksoforam?

Link to comment
Share on other sites

Stacionārie radari drošību ietekmē ļoti maz, jo tos visi zin un ātrumu nomet tikai 50 metri pirms radara. Pārvietojamie gan vairāk samazina vidējo ātrumu pilsētā, jo no tiem vairāk "raustās". Vispār neredzu jēgu stacionārajiem radariem un kartēm ar radaru izvietojumiem...

Tam radaru izvietujumam vajadzētu būt krietni haotiskākam, lai no viņiem būtu jēga, nevis turēt pa 2 mēneši vienā vietā.

Labots - Swaps
Link to comment
Share on other sites

Pievienots Vakardien, 19:09 matains, 08 September 2012 - 18:06 klepoja: bet kurš no scenārijiem būtu mazāk bīstams? Nedzīt vispār. Riebjas šitie dzinēji kas dzen neredzot kas brauc priekšā.

Te nebija runa par to, ka es neredzu pietiekami, lai apdzītu, bet gan par to, vai es varu vēsā mierā pakruizēt fūrei garām uz simta, vai arī nākas iespiest grīdā.

 

kā jau agrāk pieminēja JPMC, besī tie kolonnas apdzinēji

 

Ak kolonnu dzinēji arī slikti? Kā tad šie rodas? No tā, ka vesela rinda sēņu mīž apdzīt citu sēni.

 

Vispār diezgan rēcīgi palasīt šo topiku. Visi ir slikti, bet reku dažs pat lepojas ar to, ka neveiksmīgam dzinējam nākas gar viņa bamperi strīķēties, lai ielaistu, nevis pats reaģē uz situāciju un atstāj vietu redzot, ka dzinējs manevru nepaspēs veikt.

 

Tieši tā, man ar kaitina zābaki, kas velkas pa kreiso joslu , gan tie kas vālē aplī pa ārējo malu. Man ir aizdomas ka tie ir vieni un tie paši cilvēki

Tie IR tie paši cilvēki. Tie, kam braukšana pie stūres aprobežojas ar kloķu, pedāļu un stūres raustīšanu, un apkārt braucošās mašīnas ir vien kaut kādi mistiski tēli, uz kuriem pilnīgi nospļauties.

Labots - matains
Link to comment
Share on other sites

Jesus, tas apstiprina Леший teikto, ka vadītājiem vajag psihiatrisko ekspertīzi, jeb citiem vārdiem daļai vadītāju nav pilns rublis un viņi vadot auto apdrod gan sevi gan apkārtējos.

Link to comment
Share on other sites

Cilvēks ir tāds radījums, kuram līdz pilnam rublim nevar būt by default. Savādāk cilvēks kļūst par Dievu. Mēs visi tiecamies uz pilno rubli, katrs savā sfērā, katrs, kā nu kuram sanāk. Parasti nesanāk. Kad liekas, ka nu sanāks, sanāk sūdīgi... Kad nu liekas, ka būs labi, tad kāds noliek ceļā radaru, sak, rāpo mēslu vabole! Nebūs tev lidot.

Link to comment
Share on other sites

Леший

Nedaudz par tiem +15 un to praktisko jēgu.

Notikums, kas nesen notika ar vienu čomu. Uz Rīga - Tīnūži šosējas notika šis:

[media]http://www.draugiem.lv/gallery/?pid=263139446[/media]

Opel vadītājs nomira uz vietas, Audi vadītājs dabuja 2 salauztus kaulus. Audi vadītāju zinu ļoti labi, viņam pieredze ir milzīga, viņš ir sācis braukt tad, kad daži šeit klātesošie (iespējams, arī es) vēl nebija piedzimuši. Bet pat milzīga pieredze nepasargāja no frontālas sadursmes. Abi ir braukuši ar 90, opel vadītājs nezināmo iemeslu dēļ ir izskrējis uz pretējo, noreaģēt iespējas nebija. Audi vadītāju izglāba smaga priekša 4x4, kas paņēma visu triecienu uz sevis.

Jautājums: kas būtu, ja abi brauktu ar +15?

Link to comment
Share on other sites

kāpēc jāapdzen kolonna?

Tu piedāvā situācijā, kad kolonna velkas uz 70 un visi mīž, censties apdzīt pa vienai mašīnai? Ja vēl tie tirliņi ieturētu distanci, varētu mēģināt, taču šamie jau pielipuši viens pie otra bampera! Var jau būt, ka ar mazmotoriem pirms apdzīšanas vajag pārkrustīties, bet te vēl ir diskutabls jautājums, kurš ir tās bīstamās situācijas patiesais autors - tas, kurš apdzen, vai tas, kurš ilgstoši nedzen. Ja tik ļoti nesteidzas, ka var atļauties vilkties, tad lai piestāj maliņā un papīpē. Citiem tiešām mēdz būt vajadzība steigties. Skaidrs, ka jābūt kaut kādai saprāta robežai, bet ja es redzu, ka pazīstamā vietā tiešām varu apdzīt 3-4 mašīnas, es to darīšu!

Te lielākā daļa redz tikai baltu vai melnu, pelēks viņiem neeksistē, tāpat kā fotoradara kastei. Par to jau arī ir šī tēma.

 

Jautājums: kas būtu, ja abi brauktu ar +15?

Bet ne jau par konstantu braukšanu +15 ir runa! Ierosinājums ir, lai tikai fotoradari nefiksētu, jo konkrētās situācijās pārkāpums ir pamatots, bet pēc biļetes saņemšanas fig tu kaut ko paskaidrosi.

Labots - matains
Link to comment
Share on other sites

Леший
Bet ne jau par konstantu braukšanu +15 ir runa!

Skatoties patiesībai acīs, mēs labi zinam, ka +15 konstanti brauks lielāka daļa vadītāju, ja +15 būs oficiāli atļauts.

Link to comment
Share on other sites

Novērojums no vakardienas brauciena.

Braucu no Latgales uz Rīgu (Daugavpils šoseja)

Braucu ar ātrumu 95km/h (spidometrā)

 

Man vajadzēja apdzīt pāris fūres, un divas dīvainas mašīnas kas brauca ar 60-70km/h

Mani apdzina vairāk mašīnu. Saprotu, ka esmu "avārijas situāciju izraisītājs", bet kādai vajadzēja būt manai rīcībai šinī gadījumā?

"Iekļauties satiksmē" un maukt 110km/h? Kas maksās sodus?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Vai tiešām jūs neviens nevēlaties dzīvot valstī kur ja ir rakstīts 50km/h tad arī 50km/h nevis 65 ?

Tāda attieksme taču izplatās uz visu - vienam lauž braukt uz 50, otram ievērot tehnoloģisko temperatūru 5 grādu robežās, trešajam ir vienaga cik ķimikāliju piebirs traukā , ceturtajam vienalga kādas markas metālu ielikt mehānismā utt.

 

Vai tiešām Latvijā ir tik maz cilvēku kas ciena devīzi "Kārtībai ir jābūt!" ?

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

matains, kaut kā neesmu manījis garas kolonas LV, kur visi brauktu uz 70 km/h. Tādas mašīnas var arī viegli apdzīt ar tiem pašiem 90 km/h. Ja kolona brauc ar 85 km/h, tad apdzenu tikai posmos kad tas tiešām ir droši. Un vispār liela jēga tādu apdzīt nemaz nav.

Un distances neievērošana tieši šiem ātrajiem skrējējiem ir raksturīga nevi kolonā braucošajiem.

Starp citu ja tu sāktu vācijā dzīt auto, kas pārvietojas vienmērīgi blīvā satiksmē, varētu atrauties smuku sodu.

Link to comment
Share on other sites

Ļauži jau aizmirsuši pa ko šī tēma, kāds filozofē par 105 km/h ātrumierobežojumu, kāds ar asarām acīs zvēr bezierunu pakļaušanos Zivtiņam :scenic: .

Link to comment
Share on other sites

Andza, runa neiet par konstantu gāzēšanu garām kolonnām. Nevienā momentā neesmu apgalvojis, ka tā ir ikdiena. Tāpat neapstrīdu apdzīšanu tikai pārredzamos posmos.

Bet liela jēga apdzīt nav tad, ja tev jānobrauc daži kilometri. Ja tie ir 250km, tad negribas zīlēt, cik tādiem astē vēl nāksies sēdēt. Un ja man jāizvēlas - būt "agresīvajam dzinējam", vai stāties rindā un gaidīt, kad kāds "agresīvi apdzīs" mani, es izvelos pirmo. Neuzskatu sevi par pašu pieredzējušāko braucēju, bet redzu, kā brauc citi. Labāk no tādām drūzmām turēties pa gabalu, jo nekad nevar zināt, vai kāds cits "agresīvais dzinējs" nepārvērtēs savus spēkus un apdzenot neuztaisīs s*dus man.

Un vispār, viss ko gribēju rakstīt ir, ka mēdz būt situācijas, kad jāpārkāpj noteikumi pret savu gribu. Kaut vai minētais piemērs par braukšanu pie sarkanā, lai nedabūtu pa pēcpusi. Pārējo var dzejot uz nebēdu, sacerot situācijas un lamājot vienam otru.

Link to comment
Share on other sites

Zābaks���������™

@Zeds Jā, līdz brīdim, kad saproti, ka visi brauc uz ~60 Braucot ar 50 tu pirmkārt: neiekļaujies plūsmā. otrkārt: radi bīstamu situāciju uz ceļa, jo iespējams, ka kāds centīsies tevi apdzīt, un rezultātā ciest vari tu pats.

Link to comment
Share on other sites

Kapēc tik daudzi cilvēki uzskata, ka plūsmai ir jābrauc ar lielāku ātrumu nekā ir atļautais ātrums?

Link to comment
Share on other sites

ja žigulim ir atļauts braukt ar 50, tad normāls autiņš drīkst arī uz 60. Tā būtu mana loģika. Bremzēšanas ceļš šajā gadījumā nav pat salīdzināms

Labots - matains
Link to comment
Share on other sites

ja žigulim ir atļauts braukt ar 50, tad normāls autiņš drīkst arī uz 60.

Pēc šādas loģikas jau darbojas vadoņi - ja narikam atļauts nozagt šokolādes batoniņu (sīkā zādzība vai kā tu klasificējas), tad valsts uzņēmuma valdes loceklis var nozagt kādu miljoniņu. Tauta tik mēģina tikt līdzi . Diemžēl ...

Link to comment
Share on other sites

Matainais, vai tu zini, ka, zviedri apsvēra domu pilsētās ieviest atļauto braukšanas ātrumu 30km/h? Vai tu zini, cik liela varbūtība ir izdzīvot gājējam notriecot to ar ātrumu 60..50..40..30km/h? Vai tu zini, ka auto apstāšanās ceļš sastāv arī no vadītāja reakcijas laika. Nemaz nejautāšu vai tu zini par cik metriem atšķiras apstāšanās ceļš salīdzinot 60 un 50.

Pilsētās ātrāka braukšana dod vēl mazāku ieguvumu kā ārpus tām, viena apstāšanās krustojumā noliek blakus gan to kas brauca ar 50 gan 60.

 

Un pats svarīgākais: Apstāšanās ceļam ir ļoti niecīga saistība ar auto marku un vecumu! Bremzes vai auto marka nekādā veidā neietekmē berzi starp riepu un ceļa segumu!!! Auto ātrums, riepu stāvoklis un brauktuves segums ir galvenie faktori kas jāņem vērā nevis auto marka un izlaiduma gads.

Link to comment
Share on other sites

Visdrošāk būtu banot privāto transportu, pārvietoties ar tramvaju vai polsterētu skrejriteni. Tramvajam pa priekšu un aizmuguri iet divi cilvēki ar karodziņu. Gājējus ved nesteidzīgi pensionāri.

 

No otras puses, laiks ir nauda, transports - finansu artērija. Jo ātrāka kustība, jo labāk mēs dzīvojam. Kas būtu Vācija bez saviem autobāņiem? Polija pirms 10 gadiem?

Zviedru sociālisti savu valsti iedzīs nabadzībā ar laiku. Bet tā jau ir cita tēma.

 

Rīgā ir jādomā par vidējā ātruma palielināšanu. Ne gluži atceļot 50 km/h, bet noteikti netracinot satiksmi ar putnubūriem!

Link to comment
Share on other sites

Stacionārie radari drošību ietekmē ļoti maz, jo tos visi zin un ātrumu nomet tikai 50 metri pirms radara.

 

Ja jau tos stacionāros liktu vietās, kur tos tiešām vajag (gājēju pārejas/neregulējami krustojumi) tad jau arī ar tiem 50m pietiek

Bet nu tiešām gribas prasīt - uz vanšu tilta ko tāds radars uzlabo? pati ideja par +15 man šķeit diegan kreisa, jo nav jau tā, ka šobrīd viņi bildētu no +1. Nekāds striktais noveikumu iērotājs gan neesmu, jo mūsu valstī zīmes tiek liktas bez jebkāda sakarīga pamatojuma. Lielajā negadījumu skaitā nav nav vainojams ātrums kā tāds, bet gan vadīšanas kultūra vai precīzāk tās trūkums "bmw braucējiem", kuri nu nekādi nav spējīgi pabraukt uz 80 ja priekšā ir kolonna .

 

Sanāca man šādu tipisko situāciju Somijā pavērot - intensīva satiksme, ceļš pilns, arī smagie, plūsma 90 atļauto vietā "velkas" uz 80-85. Nobraucu kādus 50km, neredzēju NEVIENU, kas pat mēģinātu dzīt. Bet kas pie mums notiek uz Daugavpils/Ventspils šosejām. Ar nerviem slimi cilvēki.

Labots - Rik0
Link to comment
Share on other sites

Jesus, cilvēka dzīvība ir visdārgākais, it īpaši Latvijā, jo drīz šeit būs tik maz iedzīvotāju, ka tiešām katram darbspējīgām iedzīvotājam vajadzēs iet pa priekšu ar karodziņu un bungām...

Link to comment
Share on other sites

Jo ātrāka kustība, jo labāk mēs dzīvojam.

drīzāk gan otrādi - jo labāk es dzīvoju, jo mazāk kaut kur vajag steigties.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Es nesaprotu cik tad jūs pa pilsētu lidojot uz tiem 70 km/h ietaupat? 2-3 minūtes 30 minūšu ilga brauciena laikā? Rīgā lielākā problēma ir ar bremzēm, ka pēc zaļā signāla ieslēgšanās nevar uzsākt kustību, ar idiotiem kas principa pēc brauc tikai pa kreiso joslu un kretīniem, ka iebrauc krustojumā, kaut gan ir skaidri redzams, ka tas jau ir pilns un priekšā ir sastrēgums.

Vidējā ātruma palielināšana pilsētā neko nedos. Un vispār visiem "karstajiem" birojiem un darījumu centriem būtu jābūt pilsētu nomalēs, lai tur varētu ātri un ērti nokļūt braucot pa apvedceļiem nevis stumjoties cauri centram.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Ja jau Manhetenu vēl nav deportējuši uz nomali, tad laikam arī Vecrīgā kautkāda darbība turpināsies...

 

30 min brauciens Rīgā? Skan jauki :) Kautkas tāds drīzāk attiecināms uz Berlīni, ne Rīgu :D

Link to comment
Share on other sites

Varam jau braukt uz 20, jo tas taču būs vēl drošāk!

Un pats svarīgākais: Apstāšanās ceļam ir ļoti niecīga saistība ar auto marku un vecumu! Bremzes vai auto marka nekādā veidā neietekmē berzi starp riepu un ceļa segumu!!! Auto ātrums, riepu stāvoklis un brauktuves segums ir galvenie faktori kas jāņem vērā nevis auto marka un izlaiduma gads.

Par šo es nozviedzos līks!

Tu acīmredzot neesi iemēģinājis īpaši plaša spektra vecuma/stāvokļa auto. Auto, kurš knapi iziet tehnisko, bremzēšanas ceļš būs krietni garāks, kā jaunam (normālam) auto ar tādu pašu masu un riepām. Skaidrs, ka reakcijas laikā nobrauksi kādu pusotru metru vairāk ar +10, un vēl metri 5-10 klāt pieaugušās inerces dēļ, bet salīdzinot ar šrotiem, kas brauc uz 50, jauns auto tik un tā apstāsies ātrāk. Ātruma ierobežojums ir ieviests, lai atbilstu arī šrotiem. Īpaši vainīgs nejūtos, ja pielieku vēl 10 braucot ar ok auto.

Un skaidrs, ka ne jau konstanti +10 braucu. Ja nepārredzu gājēju pāreju, varu arī līdz 20 sabremzēties, un pajāt man par aizmugurē pīpinātājiem.

Link to comment
Share on other sites

Auto, kurš knapi iziet tehnisko, bremzēšanas ceļš būs krietni garāks, kā jaunam (normālam) auto ar tādu pašu masu un riepām.

Tīri interese - no kurienes tāds secinājums?

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...