Jump to content

+15 km/h


 Share

Recommended Posts

matains, zviedz cik gribi, bet diemžēl tu neizproti pamatlietas, un tādi ir daudz starp diženajiem autovadītājiem. Ja man rīt uznāks iekāriens un kāds nebūs pacenties pirms tam, tad pastāstīšu kur tieši tev prātiņš par īsu.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 524
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • serioussam909

    24

  • Ronalds

    32

  • e = d

    33

  • Jesus

    38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ar veciem auto ir tā kā ir. Nu nevar viņiem visam izsekot. Tur tās problēmas paliek jau kompleksas. Protams, ar jaunajiem arī var visādi gadīties. Piemēram, manam viena radiniekam 20 gadu veca mašīna. Es viņam saku, ar tavām bremzēm nevar dabūt mēmos. Saliecu stūri sev apkārt, mēmo, kā nav tā nav. Apskati viņš iziet uz urrā, jo tos apskates bremžu testa veltņus tās bremzes apstādina normāli un pat vienmērīgi...

 

p.s. Ak, jā, gaidu durj*, kuri man atgādinās par ABS, kura tam auto nekad nav bijis

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

Tīri 4 fun :) braucu es tāka šodien pāri salu tiltam ... 4! fotoradari (gan pārnēsājamie gan kastēs) protams ka wazers visus uzrādīja ... BET abi pārnēsajamie īsi pirms zīmes 70 ... vai jums vēl rodas kādi jautājumi ? Labojums otrs pēc 70 mazliet :D

Labots - M@R$$
Link to comment
Share on other sites

man jau liekas ,ka jaudīgāks auto apstājas pāris metrus ātrāk nekā tāds pats autiņš bāzes aprīkojumā ar pašu mazāko motoriņu,jo ražotāji jaudīgākam autiņam ir ielikuši lielāka diametra bremžu diskus un riepas biku platākas un gumija mīkstāka plus vēl piekare cietāka,kas arī sabremzēties palīdz.ir modeļi kam bāzes versijā pat disku bremzes aizmugurē nav.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Tīri interese - no kurienes tāds secinājums?

personīgā pieredze ar konkrētiem līdzīgas masas auto. viens 83. gada, otrs 05.

http://www.autoevolu...c3-1983-23.html

http://www.autoevolution.com/engine/mazda-6-atenza-sedan-2005-23-16v.html

 

 

man jau liekas ,ka jaudīgāks auto apstājas pāris metrus ātrāk nekā tāds pats autiņš bāzes aprīkojumā ar pašu mazāko motoriņu,jo ražotāji jaudīgākam autiņam ir ielikuši lielāka diametra bremžu diskus un riepas biku platākas un gumija mīkstāka plus vēl piekare cietāka,kas arī sabremzēties palīdz.ir modeļi kam bāzes versijā pat disku bremzes aizmugurē nav.

beidzot viens domājošs cilvēks. Pārējiem gan jau šķiet, ka šiem abiem auto bremzēšanas ceļš būs vienāds.

2012-lamborghini-aventado-14_600x0w.jpgiz-412-moskvich.jpg

Labots - matains
Link to comment
Share on other sites

Es saprotu, ka topiks ir pierimis. Un arī to, ka iespējams nav laba doma riskēt ar flamewars turpinājumu.

 

Bet tākā vad.apl. un pieredze kādus gadus 10+ ir, kņigu čital (Zasadas - drošs ātrums) un mņēņiju ar imēju tad:

 

Gribēju piebilst, ka auto vadītāja stāžs gados/km ne obligāti nozīmē, ka šis vadītājs tādēļ uzreiz ir uzskatāms par drošas braukšanas etalonu, auto profesionāli, auto ceļu un satiksmes speciālistu utml.

Pieklājība, izkoptas un atstrādātas prasmes priekš dažādām situācijām un spēja saglabāt vēsu prātu gan... Tāpēc teikums "Es braucu jau 30+ gadi un saku, ka ir tā!", nenozīmē neko vairāk kā vēl vienu viedokli.

 

Mans vienīgais radara sveiciens ir uz Pleskavas šosejas aiz Ieriķiem. Tas atrodas vienīgajā taisnē starp Ieriķiem un Melturiem, kurā ir iespējams droši (sev un citiem) apdzīt. Mani nofočēja uz 105km/h kad es biju tikko apdzinis smago automašīnu. Tagad tur vietējie ir sakrāsojuši uz kokiem "FOTO". Apdzīšanas manevrs kā tāds ietver papildus risku tāpēc drīzāk būtu jāsaka - relatīvi droši apdzinu. Tātad es apdzinu relatīvi droši šo smago automašīnu - pretim neviens nenāca, redzamība laba, bet es pārsniedzu atļauto ātrumu - jo man tā šķita tajā brīdī drošāk - man nepatīk izstiept apdzīšanas manevru, tas pats par sevi nav drošs. :) Grauž jau tas, ka bulku ēdājs no kabluka aiz lakstu kušķa noslēpis kaštuku vietā, kuru grūti klasificēt kā bīstamu, pelna naudu savam kantorim.

 

Radari kā tādi jau ir ok lieta, tikai izpildījums, kā jau Latvijā mēdz gadīties, tāds apstrīdams, ja atceramies, ka radaru galvenais uzdevums ir satiksmes drošība. Manuprāt tieši tas izpildījums.. hajs ap visiem Vitronikiem un budžeta pildīšanu ar sodiem utml. lietas ir tas, kas rada šo pasākuma kā tāda nīšanu.. <- imho, - don't stress :p

 

# matains - neviens no šiem auto nav piemērots mūsdienu satiksmei/ielām Latvijā. Ar abiem var un drīkst pabraukt un braukt (ja CSDD tā saka) un var sūdus sataisīt gan ar vienu gan ar otru. Auto masa un kW/whp prasa attiecīgas bremzes.

Labots - ImissimI
Link to comment
Share on other sites

Vienāda masa un vienādas riepas? vienādas?

vainīgs, vienāds tikai platums un tikai ziemas komplektiem. Bet liec tu kādas riepas gribi - tas audis salīdzinoši ne s*da nebremzēja, un ne jau tādēļ, ka šļūca. Bet uz ceļa CSDD tādus laiž.

 

Ielej, tā jau ir cita dziesma, bet tas nemaina faktu, ka jēdziens "drošs braukšanas ātrums" ir ĻOTI relatīvs. Ja runājam par 50km/h, tad ir tādi auto, kuriem pat tas ir bīstams ātrums, kā arī tādi, kas dodot pa mēmajiem no šī ātruma, praktiski atduras kā miets. Nav te balts vai melns! Nu nav!

 

(vēl lielāks) offtopiks, un avotu neatradīšu, bet lasīju par pētījumu, kurā atklājās, ka tiem, kas ikdienā brauc ar lielāku ātrumu par atļauto, reakcijas laiks ir īsāks un viņi ir spējīgi ātrāk un adekvātāk reaģēt ārkārtas situācijās. Galu galā tas nostrādā kā sava veida treniņš.

Link to comment
Share on other sites

lasīju pētījumu (avotu neatradīšu) par tiem, kas ikdienā brauc ar bmw ir daudz lielākas iespējas iekulties negadījumā un sataisīt citiem sūdus. neskatoties uz visu lielo autiņu jaudu, reakciju un ventilējamiem bremžu diskiem.

Link to comment
Share on other sites

Nevaru nepiekrist. Pats esmu noskatījies uz to, kā divi normāli braucēji, sākot braukt ar bembjiem, kļūst par atsaldētajiem bembistiem. Kas interesanti - pēc tam pat nomainot auto uz citu marku, tik un tā turpina neievērot distanci (viens no viņiem pa 6 gadu stāžu jau 2x noskūpstījis priekšā braucošā pēcpusi), agresīvi mainīt joslas utml. Bet līdz bembjiem braukuši, vismaz manuprāt, tīri pieņemami.

Link to comment
Share on other sites

Tad jau BMW jāaizliedz Latvijā, vai arī jānorīko 2 pavadoņi ar karodziņiem, kas iet pa priekšu un pakaļu. Bīstami taču!

Link to comment
Share on other sites

serioussam909

Varbūt vajag petīciju lai alkometrus noregulē uz +1 promili?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Krievijā ir 0 promiles, bet tas nenozīmē, ka soda par 0,01 promili. Latvijā arī derētu ieviest 0 promiles(atstājot 0,5 kā kļūdu), jo 0,5 promiles netieši mudina, ka nedaudz dzert un pēc tam braukt ir atļauts.

Link to comment
Share on other sites

Vai arī pacelt limitu uz 0.8 lai tauta laimīgāka + ieviest alkometru katrā mašīnā, un kalibrēt vismaz reizi gadā TA punktā. Starp citu, dzērājšoferi, kas brauc pālī pajāj uz visiem sodiem vai limitiem. Tā ir tāda suga, arī tiesību neesamība šamējiem nav šķērslis.

 

Pārējiem tautiešim, kas ik pa laikam uzraujas - neizgulētās pohas. Un tur ir liela atšķirība - svaigi piedzēris vai neizgulējis. Pohains cilvēks nenesās ar mašīnu, arī reakcija ir daudz maz OK. Daudz sabremzētāks ir negulējis cilvēks...

Labots - Jesus
Link to comment
Share on other sites

Tad jau BMW jāaizliedz Latvijā, vai arī jānorīko 2 pavadoņi ar karodziņiem, kas iet pa priekšu un pakaļu. Bīstami taču!

BMW tas ir kujna, nav ātrākas mašīnas par golfu!

Link to comment
Share on other sites

Kā sauc tos cilvēkus, kas uzprasās uz sodīšanu un ierobežojumiem? Šajā forumā tādu daudz sado.gif

 

Sodiet mani no 51 km/h , sodiet no 0.01 promilēm... Vienkāršāk taču ir aiziet uz īpašiem masāžas saloniem un palūgt. Sodīs visos caurumos, ne īpaši dārgāk kā Zivtiņa pakalpojumi.

 

Bez maksas var iet uz baznīcu, tur tu esi vainīgs by default, par to vien, ka eksistē.

Labots - Jesus
Link to comment
Share on other sites

serioussam909

Bet joprojām nesaprotu - kāpēc jāprasa kkāds sviestains likums kas ļauj pārkāpt citu likumu, nevis vienkārši.

Pilsētās - 65, ārpus 105 km/h maksimālais un viss.

Bet tādā gadījumā Jesus droši vien atkal bļaus ka viņu soda pie 66 un 106 un ies prasīt lai radarus noregulē uz 80 un 120.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Kamēr kāds te neiemetīs skanu no atsūtītas vēstules, kurā ir piestādīts sods par 93km/st pie atļautajiem 90 - neticēšu.

Es cik reizes esmu pašāvis garām radariem ar 95...100 un neko neesmu maksājis.

Pie 105-106 gan esmu atrāvies. Un pelnīti.

Ja nu tikai kādam ir TIK līks spidometrs, ka braucot ar 110 rāda 93 :sarkasms:

Labots - MārcisB
Link to comment
Share on other sites

serioussam909 un vēl daži nav izasījuši to, kas lasāms pirmajā postā.

 

Krievu translitā izsakoties, dļa osoba tupih:

 

 

Televīzijas raidījums „Zebra” aicina Tevi balsot par skaidri noteiktu kārtību, kādā tiek izmantoti fotoradari. „Zebra” ierosina – ar fotoradaru palīdzību fiksēt tikai tos ātruma pārkāpumus, kas par varāk kā 15 km/h pārsniedz atļauto braukšanas ātrumu. Savukārt kontroli līdz minētajai robežai atstāt tikai ceļu policistu kompetencē, kuri izvērtējot katru konkrēto gadījumu - pārkāpuma bīstamību atkarībā no tā izdarīšanas vietas, personas sodāmību un citus atbildību mīkstinošos vai pastiprinošos apstākļus - var pieņemt objektīvu un pamatotu lēmumu.

Labots - Jesus
Link to comment
Share on other sites

vēlreiz un īpaši stulbiem es pārtulkošu šīs kartības ideoloģisko pamatojumu, kurš palicis fonā nepateikts.

- "Policists ar rokas radaru nekad nevarēs noķert visus un ar viņiem vienmēr var sarunāt..."

Gan jau timrotelis bija pieradis, ka visi policisti viņu pazīst un "par sīkumiem" nesoda. Radari nelieši tādi tv neskatās un vietējās "zvaigznes" nezina, sūta tik rēķinus. Tā taču nevar turpināties.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

R. Pauls saņēmis isā laikā trīs soda kvītis arī bija ļoti sašutis, interesanti, kā viņam pirms tam gadiem nebija neviena soda? :)

Link to comment
Share on other sites

Jums ka tik kādu sodīt... Sadomazohisti!

 

Būtu labāk par drošību uz ceļiem padomājuši, R.Pauls jau 3x varēja nosisties tā arī nesaņēmis tos 3 rēķinus. Turpretī policista k-gs ar Raimondu parunātos par droša ātruma ievērošanu, kādu būtu vēlams attiecīgajā ceļa posmā ievērot un Maestro droši nokļūtu mājās pie klavieres..

 

 

Atļaušos pievienot vēlvienu postu :)

 

http://www.tvnet.lv/...ada_lidz_15_kmh

Labots - Jesus
Link to comment
Share on other sites

Jesus - jautāšu vēleiz:

Ir kāds atrāvies sodu par to, ka pašāvis garām radaram ar 93km/st?

Tāpat kā pasakas par sodiem no CPistiem, kuriem neesot paticis 52km/st

 

Braucu kopš 1996. gada, praktiski diendienā. Nekad neesmu raustījies ne no viena radara. Kaut kā neesmu atrāvies par 93 vai 52, ko es daru nepareizi?

Link to comment
Share on other sites

Es esmu par dinamiskāku un mazāk stresainu satiksmi Rīgā.

 

Es kā brīvību mīlošs subjekts labprāt izmantoju demokrātisku instrumentu represiju mazināšanai.

Link to comment
Share on other sites

nu esmu norāvies 2 reiz pa 5Ls nu ... kā braucu tā braukšu ~+10-20 ;) interesanti kuram pirmam apniks man saņemt ierakstītas vēstules pa 5Ls vai viņiem izsūtīt :D

Link to comment
Share on other sites

MārcisB tavi 52, 55km/h pēc spidometra reāli ir labi ja 50km/h tāpēc jau neesi atrāvies.

Man ja salīdzina ar GPS atšķirība ir ~4-5km/h.

Link to comment
Share on other sites

MārcisB tavi 52, 55km/h pēc spidometra reāli ir labi ja 50km/h tāpēc jau neesi atrāvies.

Es neesmu atrāvies arī par +10. Katru dienu braucu garām radariem, ir visas iespējas pārbaudīt.

Link to comment
Share on other sites

serioussam909

Jesusveidīgajiem laikam liekas ka 90 ir MINIMĀLAIS, nevis max ātrums :p

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Tieši tā, nav runas par 50 km/h pilsētā mainīšanu. Uzmanīgāk jālasa to, kas pirmajā postā un tvnet publikācijā, mazāk nesaprašanās būs.

Link to comment
Share on other sites

Леший

Jesus, lai tu saprastu: ja būs +15, tad visi brauks +15. Punkts.

Un tu vari stāstīt cik gribi, ka tā nebūs, pats sev melosi.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Tāpat pārsvarā arī pirms fotoradariem brauca ar tiem 109 km/h un CP nestādināja.

Kāpēc ideālos laika apstākļos, pie sausa seguma nevarētu braukt uz 109.

Es pamēģināju braukt ar 90km/h, domāju, ka avārijas situācijas risks ir daudz lielāks, jo nenormāli pie tāda ātruma nāk miegs virsū.

Link to comment
Share on other sites

Леший
Kāpēc ideālos laika apstākļos, pie sausa seguma nevarētu braukt uz 109.

Tāpec, ka Latviajs ceļi tam nav piemēroti.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

@@Леший, tu ārpus Rīgas kādreiz esi bijis?

Liepājas šoseja Lāčplēša sporta bāzes rajonā un uz priekšu - tiek labota. Jelgavas šoseja - svaigi labota. Siguldas šoseja - braucama. Jūrmalas šoseja - vajag komentārus? Un tā tālāk. Jā, ir daļa sūdīgi ceļi, piemēram, pie Igaunijas robežas, taču apgalvot, ka virs simta tehniski ni un ni - nesaskan ar realitāti.

Link to comment
Share on other sites

alusbundza

ko te var tik daudz cepties, ja pēc likuma ir jābrauc uz 90, 70, 50 , tad tā arī ir jābrauc un ja šo ātrumu pārsniedz ne vairāk kā 9, neviens netiek sodīts, bet pie skolām, kur zīme 30 nedrīkst vispār pārsniegt

Link to comment
Share on other sites

serioussam909

Lasot komentus par Latvijas ceļu stāvokli dažreiz jābrīnās kāpēc kāds vispār uztraucas par radariem...

Link to comment
Share on other sites

Šefam 10 Ls par 63 km/h (atļautais 50). Lapiņa atnāca pēc nedaudz vairāk kā 2 mēnešiem. Bildēts no aizmugures.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...