Jesus Septembris 7, 2012 Author Share Septembris 7, 2012 Vitronic atņēma mentiem darbu, tagad zaļie tvarsta lisopēdistus.. B5 klimas 17. kanāls un dažādas navigācijas, kas ceļojušas līdzi rāda ~5km/h mazāku ātrumu kā spidometrs. Varbūt tādēļ es 10 gadu laikā esmu tik divreiz maksājis par ātruma pārsniegšanu Link to comment Share on other sites More sharing options...
nnoname Septembris 7, 2012 Share Septembris 7, 2012 (labots) tad tu pārvietojies pa kaut kādu paralēlās pasaules rīgu, man pie normālas iekļaušanās plūsmā uz spidometra parasti ir 63-64, kas reāli pēc gps ir mīnus 4-6 km/h, nezinu ko tā tava nokia tur rāda, varbūt sarunā kādu mentu, lai notestētu sava spidometra kļūdu? lai gan normāli, ja tiek lietoti ražotāja rekomendētie riepu izmēri, tā kļūda praktiski visiem tāda arī ir - līdz 100km/h rāda par 5-6 vairāk, nekā patiesībā Labots Septembris 7, 2012 - nnoname Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Septembris 7, 2012 Share Septembris 7, 2012 (labots) 4-6 km/h, nezinu ko tā tava nokia tur rāda, varbūt sarunā kādu mentu, lai notestētu sava spidometra kļūdu? Rāda to ko uzrakstīju, moža kādi pāris kiļi mazāk nekā auto ātrums. Un man ir poh, vados pēc spidiķa, nevis nafigācijas. Vispār uzstādijums, ka visiem auto skrien lēnāk par 4 - 6 km/h nekā rāda spidīķs ir absurds. Nu kāpēc lai auto ražotājs tādu kļūdu būtu paredzējis. Un visiem auto. Bulšits kaut kāds. Ja riepas ir adekvātas, tad spidiķam ir jārāda reālo ātrumu. Un jā, Rīgas (un ne tikai Rīgas) kopēja plūsma ir 60km/h, nozīmē tikai to ka visi konstanti pārkāpj par tiem + 10. Labots Septembris 7, 2012 - androidz Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Septembris 7, 2012 Share Septembris 7, 2012 (labots) Kad esmu kā gājējs, pie gājēju pārejas, nekad noteikti cenšos nelekt uz tās virsū. Ja ir tikai daži auto, palaižu tos. Vienmēr atceros, ka arī es nereti vadu auto, un, protams, arī fizika. Tā ir arī zaļā domāšana. Kaut arī gandrīz vai ienīstu zaļos, tomēr apzinos, ka auto apstājoties un uzsākot kustību tikai dēļ tāda "kinga", kā es, būtiski palielinās izmešu daudzums. Labots Septembris 7, 2012 - ggg97 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nnoname Septembris 7, 2012 Share Septembris 7, 2012 slinkums priekš tevis meklēt normālus avotus, vikipēdija derēs? European Union member states must also grant type approval to vehicles meeting similar EU standards. The ones covering speedometers [4] [5][6] are similar to the UNECE regulation in that they specify that: The indicated speed must never be less than the actual speed, i.e. it should not be possible to inadvertently speed because of an incorrect speedometer reading. The indicated speed must not be more than 110 percent of the true speed plus 4 km/h at specified test speeds. For example, at 80 km/h, the indicated speed must be no more than 92 km/h. lai gan es ne visai saprotu, kāda ir tava problēma Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Septembris 7, 2012 Share Septembris 7, 2012 Jā, pārkāpj! Un kāpēc? Es saku, ka tāpēc ka esošajiem ātruma ierobežojumiem nav nekā kopīga ar satiksmes drošību, bet tā ir valsts vēlme uzlikt papildus nodokli! Es jau ntos gadus braucu +10/+20 virs atļauta bez nevienas avārijas dēļ ātruma, tā vienīgā, kas ir bijusi ir dēļ manas neuzmanības! Kungi! Nosakiet ātruma ierobežojumus atbilstoši braukšanas apstākļiem un tad domājiet par sodīšanu! Pēdējā laikā LV es neesmu redzējis nevienu vietu, kur pēc ceļa remonta atļautais ātrums tiktu palielināts, bet esmu redzējis daudzas vietas kur pēc remonta atļautais ātrums ir samazināts!!! WTF???? Pagājušo gadu pa vasaru dažos posmos atļāva 100km/h. Kas? bija mega daudz avāriju tur? Kāpēc neatļāva šogad???? Padomju laikos tur bija atļauts 110. Eiropā uz līdzīgiem ceļiem ir atļauts sākot no 120 līdz pat nelimitēts.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Septembris 7, 2012 Share Septembris 7, 2012 (labots) Arī piekrītu, ka zīmju nejēdzīgums arī veicina ātruma pārkapšanu. Vot ulmaņa gatve, zīme 70, kur retais brauc ar tādu ātrumu. Izņemot labo pagriezienu, kur bez problēmām uz 80-90 var pagriezties uz Statoil/Lidostu, nekā te nav. No priedaines ielas vispār retais izlien ārā. Labots Septembris 7, 2012 - Mr.Līkrocis Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZzigizZ Septembris 7, 2012 Share Septembris 7, 2012 Zīme ir veca un ceļu apsaimniekotāji nav noņēmuši? A par +15km/h- daudzi nav sapratuši domu. Tas nav domāts pacelt atļauto ātrumu visur!!! Tā ir iespēja samazināt naudas kāšanu no mums! Šobrīd tos esošos radarus IR sasprauduši VISOS caurumos kur vien iespējams, bet nav reāli pieregulēti pēc reālās situācijas. Kāpēc tie radari ir uzlikti tulīt pēc ierobežojošās zīmes, ja pat zīmei ir atkāpšaņas... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Septembris 7, 2012 Share Septembris 7, 2012 Šodien redzēju, kā viena notrieca bērnu uz gājēju pārejas. Ar to gribu teikt, ka ātruma ierobežojums jau nav tikai dēļ automašīnām. Uz ceļa bez tām ir vēl daudz kas cits. Pie lidostas tas 70 stāv cik es atceros, jau ļoti sen, cik vien braucu, t.i. kādus gadus 15. Vispār uzstādijums, ka visiem auto skrien lēnāk par 4 - 6 km/h nekā rāda spidīķs ir absurds. Nu kāpēc lai auto ražotājs tādu kļūdu būtu paredzējis. Man cik auto ir bijuši (visiem riepas pareiza izmēra), visiem rādījis mazāk, apmēram par tiem 5km/h. Kāpēc? Ražotājs noņem no sevis atbildību. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Septembris 7, 2012 Share Septembris 7, 2012 ju, tā zīme ir bijusi vienmēr, bet cik % to ievēro? Tikai tad, ja ārā nelabvēlīgi laika apstākļi, brauc uz 70, kam jānotiek uz jebkura cita ceļa. Tikai pie otrās 70 zīmes visi nomet ātrumu, kad tiešām vajag samazināt plūsmai no lidostas, Mārupes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesus Septembris 7, 2012 Author Share Septembris 7, 2012 Radars uz Ulmaņa gatves vai luksofors ar pogu pie gājēju pārejas, kas efektīvāk glābj bojā-gājējus? Pareizi, na*uj tos izdevumus, lai dzīvo Vitronic! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZzigizZ Septembris 7, 2012 Share Septembris 7, 2012 (labots) Starp citu- kur Jūs izrakāt tos +14km/h, ja stac radaru kļūda ir TIKAI +3%? Un par to arī cepšanās. A auto tiešām neskrien lēnāk kā spidiķī rāda. Tā kļuda no rūpnīcas var būt (k-kur sen sen ofic rūpnīcu atsaucēs lasīju) tikai dēļ riepu diluma, mehānikas kļūdām (benzīns arī bākā nav tieši 10ltr- precīzi nevar nomērīt)... p.s. Tā zīme bija vienmēr, jo nebija gājēju sētas.... Labots Septembris 7, 2012 - ZzigizZ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Леший Septembris 7, 2012 Share Septembris 7, 2012 Jesus, uz uļmaņa gatves tak jau labu laiku nestāv tas radārs. Vai tu par citu runā (es par to, kas pie depo stāvēja vislaik). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Septembris 7, 2012 Share Septembris 7, 2012 Tā gājēja pārēja uz ulmaņa gatves ir kā nagla pakaļā - cik tur neesmu redzējis avārijas pirms un uz pārejas, turklāt briesmīgi bremzē pašu satiksmi. Tikai mums Latvijā praktizē neregulētas gājēju pārejas pāri 6 joslām. Līdzīgi notiek uz krastmalas. Ļoša, šad tad pie spices profilaksei uzliek. Parasti nedēļas nogalēs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZzigizZ Septembris 7, 2012 Share Septembris 7, 2012 A ja par tēmu, tad es nebalsošu. Neesmu tik gudrs, lai spriestu par citu iespējām vai kļūdām. Tie +15km/h NEKO labāku neizdarīs! Ir jābrauc uz 50 vai 90- Tātad ir tas jādara UN viss pārējais ir indivīda atbildība!!! Lai labs vakars visiem, kas mēģinās k-kur piektdienas vakarā paspēt par pāris minūtēm ātrāk (+15km/h)... A kur paliek brewmzēšanas ceļa proporcija??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
labiitis Septembris 7, 2012 Share Septembris 7, 2012 Tak nesen kaut kur par tv jau rādīja, ka mašīnām ir 3-6 km/h nobīdīts speciāli spidometrs. Vēl mērīja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Леший Septembris 7, 2012 Share Septembris 7, 2012 Tu tici visam, ko rāda pa TV? O_o Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sky_High Septembris 7, 2012 Share Septembris 7, 2012 Timrots par fotoradariem: cilvēkiem riebjas, ka viņus kontrolē Link to comment Share on other sites More sharing options...
alusbundza Septembris 7, 2012 Share Septembris 7, 2012 lešij, cik dienas tad tu esi pie auto stūres Link to comment Share on other sites More sharing options...
zibins Septembris 7, 2012 Share Septembris 7, 2012 Bišķiņ rēcīgs offt http://www.youtube.com/watch?v=4q7ZUE61xV8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gints_lv Septembris 7, 2012 Share Septembris 7, 2012 Es cenšos katru dienu braukt, ar velosipēdu ( nevienēr sanāk, tad kaut kas jāved, tad lietus līst, tad pohas ) dienā pa rajona centrālo pilsētu riņķoju ar mašīnu, tāds darbs. Problēma tajā, ka liela daļa satiksmes dalībnieki ir vienkārši stulbi. Šumaheri, kas prot savākt savu mašīnu, bet nejēdz saprast ka visi nav tādi ( NOTRIEKT velosipēdistu bauda vai radīt citiem problēmas ar strauju bremzēšanu ), sēņotāji un nedrošie, nevajag viņus biedēt, bet palīdzēt izprast satiksmes plūsmu. Masveida projektētāju un satiksmes organizētāju izšaušana palīdzēs izglābt dzimteni ( zinātāji sapratīs ), bet tas jau būs cits stāsts. Jaskrien vel pēc dažiem alliem. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
serioussam909 Septembris 7, 2012 Share Septembris 7, 2012 bet autovadītājs pamanot pa gabalu gājēju lēnām samazina ātrumu, lai gājējs var pāriet pār lielu, bet auto nav jāapstājas. Es gan vienmēr eju pār ielu tikai tad kad auto ir apstājies pie pārejas. Visādu "samazinātāju" autovadišanas spējām neuzticos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mickys Septembris 8, 2012 Share Septembris 8, 2012 (labots) Es gan vienmēr eju pār ielu tikai tad kad auto ir apstājies pie pārejas. Visādu "samazinātāju" autovadišanas spējām neuzticos. Tad tu arī esi no tiem auniem, kuram jau pa gabalu rādi, ka bremzēju un māju ar roku, lai iet pāri, bet šis stāv un gaida kamēr visa plūsma visos virzienos apstāsies un tad lēnītēm iet pāri. Lielākā problēma mūsdienu sabiedrībā (ne tikai starp autovadītājiem) ir savstarpējā nesapratne. Kad braucu ar riteni, ja šoseja ir noslogota, arī pavācos malā, lai mani var apdzīt, nevis ietiepīgi braucu pa man "paredzēto" vienu metru no malas. Ja pa ielu brauc 2 mašīnas, nespiežu pogu luksoforam, lai varētu pāriet pāri, sagaidu, kad aizbrauks un pāreju mierīgi. Ja braucu ar mašīnu, pievelkos pie maliņas, lai motociklists var aizripināt garām. Un daudz citu tādu piemēru. Ja visi ievērotu kaut daļu no tā, satiksme būtu daudz mierīgāka.un cilvēcīgāka. Labots Septembris 8, 2012 - mickys 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Populārs ieraksts maize Septembris 8, 2012 Populārs ieraksts Share Septembris 8, 2012 (labots) Cik no jums ikdienā nobrauc vairāk kā 100km ārpus pilsētas? Visi kas brauc ar +20..30km/h uz darbu pat no tālās pierīgas - Saulkrasti, Sigulda, Lielvārde, Jelgava, Tukums uz tiem ~50km līdz Rīgai iegūst tikpat laika cik uzrakstot garāku komentāru, piemēram, šeit. Bet realitātē visi satiekas pie pirmā vai otrā luksafora Rīga gan tie kas brauca 90km/h, gan tie kas 120km/h. Vēl no dzīves, uzdevums: "Brauc divi auto no Siguldas uz Rīgu(38km no zīmes līdz zīmei), pirmais pa taisno, otrais vispirms papildus ~3km, lai paņemtu pasažieri, vidējais ātrums šajos 3km - 30km/h. Pirmais tālāk brauca ievērojot noteikumus (~90km/h), otrs auto, no Siguldas brauca ar ātrumu ~120km/h. Kur otrs auto panāk pirmo?". Latvijā ir maz tādu attāluma un tādu ceļu, lai varētu iegūt acīmredzamu laika ietaupījumu braucot ar +20, vienīgais ieguvums - psiholoģisks, es apdzinu visus, es vakarā pie alus glāzes varēšu palielīties, kā gāju līkumā uz viens seši. Galvenais zaudējums - drošība, bet tas ir abstrakts jēdziens par kuru parasti sāk piedomāt tikai pēc negadījumiem. Vai jūs ziniet ar kādiem ātrumiem tiek veikti auto drošības testi, piemēram http://www.euroncap.com ? Cik no jums ir redzējuši avārējušus kādi auto izskatās pēc sadursmes vai noskriešanas no ceļa tādos ātrumos kā jūs esat gatavi braukt? Vai ietaupītās 5min ir tā vērtas? P.S. Noteikti, ka visi šie http://www.tvnet.lv/auto/satiksme/435258-celu_satiksmes_negadijumos_dzivibu_zaudejusi_cetri_cilveki būtu palikuši dzīvi, ja autovadītāji brauktu ātrāk, vienkārši aizbrauktu garām negadījuma vietai, vai ne? Labots Septembris 8, 2012 - maize 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sky_High Septembris 8, 2012 Share Septembris 8, 2012 Maize, tev ir pilnīga taisnība un ietaupītās 5 minūtes nav tā vērtas. Vai tad kāds te ir apgalvojis pretējo? BTW, runājot par tavu PS, tad avārijas notiek vienā liktenīgā brīdī visu apstākļu sakritības summas dēļ. Visdrīzāk, ka ja viņi tiešām būtu braukuši mazliet ātrāk vai mazliet lēnāk, tad šis brīdis nebūtu radies. Zinātu, kur kritīšu, noliktu spilvenu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
boto Septembris 8, 2012 Share Septembris 8, 2012 boto - moš nevajag ar demagoģiju nodarboties? Vai tomēr vajag? Var saukt par demagoģiju, ja piemin, ka bez autovadītājiem ir arī citi satiksmes dalībnieki, bet vakardienas skaudrā statistika ar četriem bojā gājušiem, gan liecina par ko citu. Drīzāk ātrumu vajadzētu samazināt, kamēr visi iemācās uzvesties uz ceļa, bet mēs jau ļoti steidzamies. Link to comment Share on other sites More sharing options...
serioussam909 Septembris 8, 2012 Share Septembris 8, 2012 Tad tu arī esi no tiem auniem, kuram jau pa gabalu rādi, ka bremzēju un māju ar roku, lai iet pāri, bet šis stāv un gaida kamēr visa plūsma visos virzienos apstāsies un tad lēnītēm iet pāri. Jā - es vienkārši neticu ka tu nobremzēsi laicīgi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuutpaudisMaigcilveeks Septembris 8, 2012 Share Septembris 8, 2012 (labots) Man arī gadījums iz dzīves par to ātrumu. Braucam divas mašīnas uz pasākumu, pie pirmā auto stūres čalis, tāds kuram pilsētā bail iebraukt, bet pa lauku ceļiem - 120km/h kruīzā. Es uz ~90km/h, tas tai konkrētajai mašīnai bija ekonomiskākais ātrums. Pēc ~ 30 vai 40km šams piestāja pļaviņā atliet. Es viņam pabraucu garām. Nu cik tas minūtes varēja prasīt nezinu, bet tas, ka ir izcili stulbi tā riskēt ar sodu, avārijas situācijām rezultātā iegūstot handikapu atliešanai pļaviņā Bet par to, ka pilsētā +15km/h vajag tīri elastībai, piekrītu. Tieši no fotoradaru puses. Par +15 lai ķersta policija, brīdinājums uz pusgadu/gadu.. un tad tikai sods. Tagad ieskrienoties/apdzenot acis visu laiku šaudās - spidometrs - fotoradars - ceļš. Labots Septembris 8, 2012 - JuutpaudisMaigcilveeks 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
locoone Septembris 8, 2012 Share Septembris 8, 2012 kā vilciens vakar satriecoši skaitu meiteni manā acu priekšā gandrīz vai nenobrauca Tad nobrauca vai nenobrauca?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
andza Septembris 8, 2012 Share Septembris 8, 2012 JūtpaudisMaigCilveeks, pirms kādiem gadiem 7 Tu pats šajā forumā ar varonību balsīt lielījies kā pa Saulkrastu šoseju brauc ar 140 km/h. Bet redzi ar laiku pats sapratu, ka Latvijā skriet īpašas jēgas nav. Tā kā Tavs čoms vai nu vēl nav nobriedis vai arī nav īsti pieskaitāms. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuutpaudisMaigcilveeks Septembris 8, 2012 Share Septembris 8, 2012 Jā, tad man nebija vēl 20mit, jūra un viss pārējais līdz ceļiem Link to comment Share on other sites More sharing options...
serioussam909 Septembris 8, 2012 Share Septembris 8, 2012 kā vilciens vakar satriecoši skaitu meiteni manā acu priekšā gandrīz vai nenobrauca Vot vilciens maita - nevarēja nobraukt maliņā un palaist... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesus Septembris 8, 2012 Author Share Septembris 8, 2012 Nezinu gan, kā fotoradars varētu to meiteni glābt. Kamēr mašīnists skatītos spidometrā, meteni uztītu uz ass... Link to comment Share on other sites More sharing options...
matains Septembris 8, 2012 Share Septembris 8, 2012 pirmdien palielā lietū dzenot fūri - gliemezi, esot jau tā pa vidu, ieraugu priekšā pretimbraucēja lukturus, un vienlaicīgi detektors sāk brēkt par lāzeru. Skaidrs, ka nekā cita, kā spiest grīdā, neatlika, un tagad gaidu vēstuli. Te neiet runa par +15 atļaušanu, bet gan par konkrētām situācijām, kad pārkāpums ir pamatots, bet kastei tu nevari neko paskaidrot. Faktiski jau es varēju dot pa bremzēm un censties atgriezties fūrei pakaļā, bet kurš no scenārijiem būtu mazāk bīstams? Link to comment Share on other sites More sharing options...
serioussam909 Septembris 8, 2012 Share Septembris 8, 2012 bet kurš no scenārijiem būtu mazāk bīstams? Nedzīt vispār. Riebjas šitie dzinēji kas dzen neredzot kas brauc priekšā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Septembris 8, 2012 Share Septembris 8, 2012 (labots) Oi tas ir jautri, kad braucot uz Ventspili kaut kur aiz Ugāles, ceļa līkumā pretīm pa savu joslu brauc fūre un pa manu joslu man pretim viens mauc tai garām... Bet es nesaprotu vienu citu lietu - vai Latvijā sākuši tirgot autiņus ar uzstādītiem ātruma ierobežotājiem? Aizvien vairāk patrāpās šitie... kuru konsekventi brauc 10-15km/st zem atļautā. Mierīgi no ieskrējiena joslas, bez ieskrējiena, ar 60km/st iebrauc plūsmā, kura iet ar 90. Labots Septembris 8, 2012 - MārcisB Link to comment Share on other sites More sharing options...
nnoname Septembris 8, 2012 Share Septembris 8, 2012 (labots) Aizvien vairāk patrāpās šitie... kuru konsekventi brauc 10-15km/st zem atļautā. Mierīgi no ieskrējiena joslas, bez ieskrējiena, ar 60km/st iebrauc plūsmā, kura iet ar 90. tie ir tā dēvētie kepočņiki, parasti pārvietojas ar veciem pasātiem (manam čomam gan ir radikālāks uzskats - viņš par tādiem sauc visus vecu vw stūrētājus, kam es nepiekrītu), ja vēl varētu saprast laucinieku, kurš retu reizi ieklīst metropolē, tad tie, kuri strauji sabremzē zem atļautā ieraugot stacionāro, gan spēj patiesi nokaitināt, un tādi ir savairojušies neticami daudz Labots Septembris 8, 2012 - nnoname Link to comment Share on other sites More sharing options...
nnoname Septembris 8, 2012 Share Septembris 8, 2012 nē taču, skaidrojums ir kepočņiki Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuutpaudisMaigcilveeks Septembris 8, 2012 Share Septembris 8, 2012 (labots) Kas mani baisi kaitina, ka ja es gribu ieturēt drošu attālumu no pretimbraucošā uz šosejas kur visi iet 90-100km/h... mani viens pēc otra apdzīs, ja redzēs ka priekšā šķirbā pietiek vietas. Tas akdievs kā kaitina! Es nebraucu lēnāk kā viņi. Vienkārši ieturu distanci ~ 3 auto garumā. Bet nē.. ir jāielien un tad jāturpina braukt tādā pat ātrumā. Pasaules lāpīšanas nolūkā jāpasaka arī šis - ja te kāds tāds pats duraks lasa - tad saproti, tas nepalielinās Tavu... neko! Nu neko! 2us mēnešus pa ārzemēm nobraucu 14h / 7 dienas nedēļā un nebija neviens tāds gadījums. Latvijā pieplok metru no bampera un raustās. Labots Septembris 8, 2012 - JuutpaudisMaigcilveeks 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
serioussam909 Septembris 8, 2012 Share Septembris 8, 2012 Kas mani baisi kaitina, ka ja es gribu ieturēt drošu attālumu no pretimbraucošā uz šosejas kur visi iet 90-100km/h... mani viens pēc otra apdzīs, ja redzēs ka priekšā šķirbā pietiek vietas. Tas akdievs kā kaitina! Es nebraucu lēnāk kā viņi. Vienkārši ieturu distanci ~ 3 auto garumā. Bet nē.. ir jāielien un tad jāturpina braukt tādā pat ātrumā. Tas ka ielien vēl tā - bet parasti tiem +15 skrējējiem uzreiz pēc sava debīlā manevra OBLIGĀTI vajag PIEBREMZĒT. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!