uldiss Septembris 17, 2012 Share Septembris 17, 2012 es dabūju sodu vietā, kur krustojums (viena josla pagriežas pa kreisi) atceļ 70 km/h zīmes darbību, bet mazliet tālāk atkal turpinās 70km/h. atnāca gandrīz pēc 2 mēnešiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Septembris 19, 2012 Share Septembris 19, 2012 Jautājums: Teorētiski: noķer mani radars, ir bilde. Viss. Bet - es braucu bez tuvajām, tehniskās apskaktes zīmes nav, spogulis nolauzts utml. Īsi sakot, autiņam ir papildus trūkumi par kuriem arī soda. Vai pēc radara bildes par to var dabūt papildus sodu, vai arī radars soda tikai par ātrumu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swaps Septembris 19, 2012 Share Septembris 19, 2012 (labots) Katru dienu braucu kādiem 5 fotoradariem garām, pārkāpju vienmēr ~10 km, dažreiz arī kādi+15 sanāk (varbūt ar spidometra ātruma korekciju +10 tik sanāk), bet nevienu sodu vēl neesmu saņēmis. Ja arī kādu saņemtu, tad pelnīti... Zinu vienu, kas 2 mēneši pēc fotoradaru ieviešanas sūdzējās, ka 5 sodi atnākuši. Tur jau vaina jāmeklē pie psihiatra nevis pie fotoradariem... Labots Septembris 19, 2012 - Swaps 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fest Septembris 19, 2012 Share Septembris 19, 2012 MārcisB, par TA vai OCTA neesamību saņem sodu. Taču nobildē, tikai ja pārsniedz ātrumu- ja bildes nav, bet pabrauci garām bez OCTA/TA, sodu nesaņemsi. Par citiem trūkumiem- neesmu dzirdējis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
serioussam909 Septembris 20, 2012 Share Septembris 20, 2012 http://manabalss.lv/fotoradari-1-likumu-jaievero-visiem/show Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aspire Septembris 20, 2012 Share Septembris 20, 2012 diemzjeel taadi kaa jesus arii vairojas. labi gan, ka buus pasaules gals, sen jau pelniits. drunk_lizard ka nenak tas pasaules gals,ta nenaak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesus Septembris 20, 2012 Author Share Septembris 20, 2012 Pasaules gals kavējas, tik aknas gan iet uz galu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
serioussam909 Septembris 21, 2012 Share Septembris 21, 2012 (labots) Es kā brīvību mīlošs subjekts labprāt izmantoju demokrātisku instrumentu represiju mazināšanai. Brīvību var doties mīlēt uz slēgtu trasi... Labots Septembris 21, 2012 - serioussam909 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fest Septembris 21, 2012 Share Septembris 21, 2012 Ja jau ar tām slēgtajām teritorijām/trasēm Baltijā būtu tik labi. No lielajām trasēm- Biķernieki, Kačergine, Daugavpils trase- visas ir diezgan briesmīgā stāvoklī, un nemaz tik viegli pie viņām nevar tikt- ir jāgaida organizēti treniņi. Audru ring Igaunijā šķiet ir vienīgā mūsu laikos izbūvētā lielā auto/moto trase Baltijā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Septembris 21, 2012 Share Septembris 21, 2012 serioussam909, Tev ir tiesības? Braukt māki? Brauc ikdienā? Likumam ir jābūt loģiskam, pamatotam, nevis vienkārši represīvam, kādu cilvēku grupu ierobežojošam! Ja man pa taisnu ceļu ar gludu asfaltu cauri mežam jābrauc ar 50 km/h jo redziet kāds (laikam dzēruma vai zāles murgos) ir iedomājies ka tur redziet ir apdzīvota vieta.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafijs Septembris 21, 2012 Share Septembris 21, 2012 Jā, tev tā ir jābrauc, pēc noteikumiem. Grbi braukt ātrāk? Lūdzu, bet atceries, ka tas maksas pakalpojums Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesus Septembris 21, 2012 Author Share Septembris 21, 2012 Vai arī pieprasīt mainīt likumus. Lai suņi turpina riet ceļmalā bet drivers gonna drive... Process notiek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
serioussam909 Septembris 21, 2012 Share Septembris 21, 2012 Ja man pa taisnu ceļu ar gludu asfaltu cauri mežam jābrauc ar 50 km/h jo redziet kāds (laikam dzēruma vai zāles murgos) ir iedomājies ka tur redziet ir apdzīvota vieta.... Tad ierosini lai tur uzliek zīmi 70/90/whatever, nevis prasi lai izdod likumu kas ļauj pārkāpt citu likumu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Septembris 21, 2012 Share Septembris 21, 2012 (labots) Es kā brīvību mīlošs subjekts labprāt izmantoju demokrātisku instrumentu represiju mazināšanai. par to brīvību ir tāds labs teiciens - tava brīvība beidzas tur kur sākas manējā. ja citi brīvību mīloši subjekti mīl minētajā mežā, kur taisns ceļš un smuks asfalts, slāt pāri ceļam, tad kuram būs taisnība? Ja tur uzliks zīmi 90, tad tiks ierobežota cilvēku grupa, kura grib šajā vietā droši šķērsot ceļu. Jo viņiem visu laiku būs jāuztraucas, vai aiz līkuma neparādīsies kārtējais auto. Labots Septembris 21, 2012 - e = d Link to comment Share on other sites More sharing options...
fest Septembris 21, 2012 Share Septembris 21, 2012 e = d, man kaut kā no bērna kājas ir iepotēts, ka jāpalūr uz abam pusēm, pirms slāt pāri ceļam. Kad paaugos, un sāku saprast kaut ko no apkārtejās pasaules, sāku saprast, ka šķērsojot ielu, uz braucamās daļas ir jāpavada iespējami mazāk laika. Iegūstot autovadītāja apliecību, sapratu, ka šķērsot ielu uz šosejas līkuma tuvumā arī ir bīstami. Un tagad, cik no jums ir redzējuši situācijas centrā, kad gājēji skrien pāri ceļam, nespēdami pagaidīt to minūti, līdz iedegsies zalais gajējiem? Es vairākas. Man ir vairākas reizes bijis strauji jābremzē centrā, 20m no gājēju pārejas, lai nepaņemtu uz kapota kādu dzērāju, kas nejēdz šķērsot ceļu. Auto bez ABS tādas situācijās ir interesantāks- var sabloķēt ratus, un skatīties, kā brūnais adrenalīns apsteidz gājēju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Septembris 21, 2012 Share Septembris 21, 2012 (labots) Par gājējiem runājot - 99.99% teritorijas ir mašīnām nepieejamas. kur problēma gājējiem pa tām pārvietoties kā viņiem ienāk prātā? Bet tas mazumiņš platības, kas atvēlēts automobīļīem (ceļi) - gājēj - arī Tev ir jāievēro CSN, vienalga vai esi 4 promiļu reibumā, vai 90 gadu vecuma marazmā! Bet tagad situācija - nobrauc alkoholiķi kurš bija izdomājis pagulēt uz šosejas - uzliekam zīmi 70 (vai vēl labāk 50) tur... un fotoradaru naudas iekasēšanai. Viss tiek novelts uz vadītāju, manam paziņam gaidījās nobraukt vienu sīni, kas planēja pa šoseju - tā pa mentiem izvazāja, draudēja ar cietumu, maz nelikās - nervi čupā.... Moška drošības labad ieviešam visā LV 30, nē labāk 10 km/h ātruma ierobežojumu, lai var paspēt nobremzēt ja uz ceļa kāds guļ? (Vai labāk teikt "atpūšas")? Labots Septembris 21, 2012 - ronalds_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
serioussam909 Septembris 21, 2012 Share Septembris 21, 2012 Kā jūs domājat - kāpēc pie skolām ir 30 un vēl guļošie policisti salikti? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesus Septembris 21, 2012 Author Share Septembris 21, 2012 Brīnišķīgi, ja tur guļošais. Bet ja guļošā nav, piedevām zīme un radars noslēpti krūmos, tad ir vēl brīnišķāk. Pēc 2 mēnešiem atnāk rēķini ceļu lietotājiem, bērni ir glābti! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Septembris 21, 2012 Share Septembris 21, 2012 30 pie skolām arī neatbalstu! Bērns staigā pa ielām ne tikai pie skolām! Labi, brauksim gar skolu lēnām, bet 100m tālāk sīcis uzskries uz ceļa.... Bērnam jāmāk uzvesties uz ceļa, un ne tika pie skolām! Padomju laikos (kad gāju skolā) augusta beigās pa tv bija speciāli raidījumi kuri mācīja kā bērnam jāuzvedas uz ielas. Kurš mūsdienās zina kā pareizi jāapiet autobuss un kā tramvajs? Ir jāapmāca gājēji (arī bērni) nevis viss uz vadītāju jānogrūž! Neviens normāls vadītājs speciāli nebrauks virsū bērnam, bet maksimāli centīsies izvairīties! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesus Septembris 22, 2012 Author Share Septembris 22, 2012 Ko tur daudz, ieleja, uzstādi sev gps un reģistratoru, katru vakaru apskati cik reizes pārkāpis ātrumierobežojumu par +1 un iemaksā valsts kasē. Nav ko uzbāzties pārējiem ar represijām... Link to comment Share on other sites More sharing options...
serioussam909 Septembris 22, 2012 Share Septembris 22, 2012 (labots) Teicu jau - negribi represijas - brauc uz slēgtu trasi Pirms kāda laika biju aizbraucis uz Igauniju. Nobraucām 200+ km - lielākā daļa ceļu bija taisni un gludi - un visi brauca uz ~90 km/h - neviens neapdzina un netaisīja nekādus stulbus manevrus - varēja normāli, mierīgi, bez stresa braukt - kā diena pret nakti salīdzinot ar to kas uz LV ceļiem darās. Apdzina tikai viens dīvainis ar LV numuriem netālu no Latvijas robežas. Vajadzētu ņemt no igauņiem piemēru un piegriezt visādiem jesusiem skābekli... Labots Septembris 22, 2012 - serioussam909 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesus Septembris 22, 2012 Author Share Septembris 22, 2012 (labots) serioussam909 , tavā kišlakā notiek smagākās avārijas. Ne tur radarus kāds krūmos liks, ne arī tie kā palīdzētu. Tikai policijas patruļas var pārtraukt piedzērušos jauniešu izklaides uz ceļiem. Labots Septembris 22, 2012 - Jesus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnis2002 Septembris 22, 2012 Share Septembris 22, 2012 balvos tieši piedzēries policists sabrauca cilvēku! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesus Septembris 22, 2012 Author Share Septembris 22, 2012 Nu tad aizvietosim slikto policistu ar radaru, lai bērni droši uz skolu var tikt Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuutpaudisMaigcilveeks Septembris 22, 2012 Share Septembris 22, 2012 Ja man būtu sīkais, es gribētu lai viņu sargā cilvēks, nevis metāla kaste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krishius Septembris 22, 2012 Share Septembris 22, 2012 (labots) Es pamēģināju braukt ar 90km/h, domāju, ka avārijas situācijas risks ir daudz lielāks, jo nenormāli pie tāda ātruma nāk miegs virsū. Šajā gadījumā vainu meklē sevī. Tas vispār ir absurds, ka "ātrie" braucēji vaino "lēnos" (ar to es domāju tos, kuri ievēro satiksmes noteikumus, nevis velkas stipri zem maksimālā pa vidējo joslu) bīstamu situāciju radīšanā. Tieši tas, kurš pārāk ātri brauc atrodoties starp citiem satiksmes dalībniekiem jau pilnīgi automātiski ir vainīgs bīstamu situāciju izraisīšanā - tas ir tik loģiski, cik loģiski vien kaut kas vispār var būt. Ar Dombrovsky vārdiem izsakoties, pretēji vērstie viedokļi ir emocionāli, nevis racionāli, jo katrs jau savai rīcībai, īpaši, ja tā ir muļķīga, vienmēr meklēs attaisnojumu un vainīgos kaut kur citur. Uz ceļa steidzās visi (neba braukā apkārt ar auto pa ceļiem tāpat vien, bez iemesla). Jautājums ir tikai, kurš uz ceļa ir bezkaunīgāks un savu steigu vērtē augstāk par citiem. Sabiedriskā atbildība pie mums ir zemā līmenī. Normāli būs tad, ka cilvēki uz ceļa, īpaši tad, ja tur atrodas citi cilvēki, nedarīs muļķības, jo viņam vienkārši būs kauns. Labots Septembris 22, 2012 - Krishius 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesus Septembris 22, 2012 Author Share Septembris 22, 2012 Natürlich! Un tēma nav par 105/65 ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
M@R$$ Septembris 23, 2012 Share Septembris 23, 2012 (labots) Rīga - Liepāja, stiepju kā parasti ar ~110, taisnie gabali pie 120 , pirms foto meistariem (bija kā min 3, vismaz cik wazs uzrādija) metu nost uz 90, momentāli sāka veidoties bardaks uz ceļa, stresaini, apdzīt griboši ... jēga no tā visa pasāciena? Esmu pēdējā laikā arī Rīgā novērojis tādus indivīdus, kas iekrampējušies stūrē pa otru joslu velkas ar ~45, ka tik nesasniegt tos 50... Te arī jums izslavētā satiksmes "kārtība" ... Atbalstu to +15 ideju pa visiem 100%, galu galā pie skolām ir 30, tur arī liekat savas kastes, nevis krūmos un pirms uzbrauktuvēm uz tiltiem ! Labots Septembris 23, 2012 - M@R$$ Link to comment Share on other sites More sharing options...
serioussam909 Septembris 23, 2012 Share Septembris 23, 2012 Esmu pēdējā laikā arī Rīgā novērojis tādus indivīdus, kas iekrampējušies stūrē pa otru joslu velkas ar ~45, ka tik nesasniegt tos 50... 50 ir max, nevis min ātrums Link to comment Share on other sites More sharing options...
shad Septembris 23, 2012 Share Septembris 23, 2012 Teicu jau - negribi represijas - brauc uz slēgtu trasi Pirms kāda laika biju aizbraucis uz Igauniju. Nobraucām 200+ km - lielākā daļa ceļu bija taisni un gludi - un visi brauca uz ~90 km/h - neviens neapdzina un netaisīja nekādus stulbus manevrus - varēja normāli, mierīgi, bez stresa braukt - kā diena pret nakti salīdzinot ar to kas uz LV ceļiem darās. Apdzina tikai viens dīvainis ar LV numuriem netālu no Latvijas robežas. Vajadzētu ņemt no igauņiem piemēru un piegriezt visādiem jesusiem skābekli... Drīzāk jau... negribi represijas - brauc uz Igauniju LV/EE robeža - Tallina. Radari vismaz 6 laikam, ātruma amplitūda 120 - 170 un pa pusgadu nekādas vēstulītes nav atnākušas. Vairākiem paziņām jau otro gadu nekas no turienes nav atnācis. Vispār žēl, gribējās pie ledusskapja bezmaksas bildītes pielikt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
oxygen Septembris 23, 2012 Share Septembris 23, 2012 Par to kā mūsējie izprot likum (ne) ievērošanu. Sētdienas pievakare, ceļu remonta luksafors pie Murjāņiem. Nu iedegās sarkanais , dabiski kādi trīs vēl aizbrauc pie sarkanā. Nu es jau apstājos un.... tad apmēram kādu minūti man garām brauca tie steidzīgie , neskatoties ka krietnu laiku deg sarkanais. Visvairāk pārsteidza ka nevis viens vai divi , bet kādi padsmit . Kādas markas mašinas ? - džipi un paris jauni bembi. Man liekas ka tiem, kam pretī iedegās zaļais , nācas kādu laiku pagaidīt lai palaistu šos ''krutos'' steidzīgos. Starp citu visi kas brauca garām , brauca cieši- tādad pēc dažu definīcijas bija iekļavušies plūsmā. Nu ko, ja tā ir plūsma... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krishius Septembris 23, 2012 Share Septembris 23, 2012 Un šādos gadījumus parasti "A es steidzos!" kalpo par neapstrīdamu attaisnojumu visam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krishius Septembris 23, 2012 Share Septembris 23, 2012 (labots) Tas ir no sērijas "Sniegs un stiprs lietus ir Latvijas šoferu kataklizmas". Atliek pamatīgāk uzsnigt vai uzlīt, lai zināma daļa šoferu sāktu pinšķēt, ka viss pēkšņi palicis lēns, visi velkās. Protams, paši neaizdomājas, kas notiktu, ja tādos laikapstākļos visi turpinātu braukt tā, it kā būtu parasta vasaras diena. Dzīvē jau arī pa pilno redzēti tādi atsaldeņi, kas sniegputeņa laikā, kad visi pārējie brauc 20-30 km lēnāk par max atļauto, pavīlē garām uz 120. Tādiem vispār nedrīkst ļaut pēc tam puķes ceļmalā likt. Labots Septembris 23, 2012 - Krishius Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafijs Septembris 23, 2012 Share Septembris 23, 2012 Visi nekad nemācēs braukt vienādi labi. Katram ir savs drošas braukšanas ātrums. dažam 60, dažam 90 pa lietus/ ledus / sniega ceļu. To ietekmē dažādi faktori, pieredze, auto un riepu stāvoklis un tā tālāk. "zemie lidotāji" neietilpst šajā sarakstā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krishius Septembris 23, 2012 Share Septembris 23, 2012 Bet piekritīsi, ka lielāka iespēja ierasties galamērķī dzīvam un veselam ir, ja brauc piesardzīgāk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesus Septembris 23, 2012 Author Share Septembris 23, 2012 Vis piesardzīgāk iet ar kājām, tālu no ceļa. Vecais stāsts ar aerosola baloniņu un nelietošanu atklātas uguns tuvumā. Bet uz baloniņa nekas nav rakstīts par likšanu mikroviļņu krāsnī. Tāpat ar ceļa zīmēm. 70 uz salu tilta? Naktī? Tur pat Zivtiņš par tevi smejas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krishius Septembris 23, 2012 Share Septembris 23, 2012 (labots) Labi, labi, tikai nevajag uzreiz līst galējībās. Runājot par Salu tiltu, pa to tagad ātrāk par 70 nesās tikai tie, kam ir džipi vai darba auto, un ir pofig par piekari. Un ko dod braukšana uz 90 pa Salu tiltu? Tāpat tas ir tik īss, ka tu ietaupi vien dažas sekundes. Nekā vairāk par bērnišķīgu "wow, ku forši ieminu!" tur nav. Labots Septembris 23, 2012 - Krishius 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mickys Septembris 24, 2012 Share Septembris 24, 2012 Tāpat ar ceļa zīmēm. 70 uz salu tilta? Naktī? Tur pat Zivtiņš par tevi smejas Jā, man šķiet, tur vispār jāliek 50, ja negribas ovālus diskus un izdauzītu visu iespējamo piekarē Link to comment Share on other sites More sharing options...
M@R$$ Septembris 24, 2012 Share Septembris 24, 2012 (labots) Eu džeki jūs nopietni par Salu tiltu Es ar saviem koka ratiem, sporta piekari un 17" diskiem, kas jūt katru! lielāku bedri, uz salu tiltu vālēju ar 80-90, it sevišķi ja kustība nav liela ... nu OK tagad, kad vidēji no viena gala līdz otram galam ir ~3 fotoradari, īsti pat ieskrieties nesanāk ... Ak jā vot varētu man kāds gudrais apstāstīt, nu naher Lāčplēša ielas galā, uzkalnā tieši pirms Salu tilta, liek fotoradaru M? Ko tur riktīgi daudz cilvēku skraida apkārt ? Vai skolēni veic barjerskrējiena nodarbības??? Neko citu ka kārtējo biznesa ideju es tur nesaskatu Labots Septembris 24, 2012 - M@R$$ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Septembris 24, 2012 Share Septembris 24, 2012 Salu tilts vēl neko, bet Kalnciema ielas tilts pāri dzelzsceļam, gan ir jauks pārbaudījums piekarei. Bams, bams, badams... Tur gan 50 jau uzlika. Mani moka neizpratne - proti, jēga no CSDD "tehniskās apskates"? Manam 6 gadus vecajam autiņam pat kapotu nepacēla. Nu jā, laikam jau nedegoša numura zīmes apgaismojuma lampiņa satiksmes drošībai ir daudz lielāks drauds, nekā, teiksim, ieplaisājusi zobsiksna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!