Jump to content

Fiat Panda u.c. mazauto


Krishius
 Share

Recommended Posts

  • Replies 255
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Krishius

    27

  • ju

    22

  • Ronalds

    11

  • Zābaks���������™

    14

Nu, mūsu laikos jau visus stilīgos autiņus - Audi TT, VW New beatle, Mini cooper, Volvo C klasi u.c. pieņemts saukt par zilo autiņiem. To droši vien izdomājuši tie, kas ar vecajiem pasātiem braukā.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Sievai gan viņš asociējas ar slaveno krievu seriālu par Štrilicu un tajā redzamajiem braucamrīkiem.

Ne tikai viņai, tikko kraisleru ieraudzīju - uzreiz atmiņā uzausa 401 moskābels :)

Labots - Gestapo
Link to comment
Share on other sites

Nu tā, 4 dienas pabraukājos ar jaunu Corsu, 1.2 benzīns, lētie beņķi un kondicionieris.

 

Braukt ir ļoti ērti un salonā pārsteidzoši kluss, bedres praktiski nedzird un nejūt. Salona plastmasas un sēdekļu audums gan ir tādi nekādi. 

 

Kalnā ar to 1.2 motoru jābrauc 3 robā (salonā divi cilvēki un ar tukšu bagāžnieku). Degvielas patēriņš ap 5.5 l. 

 

Nesaprotu kāpēc mazauto mūsdienās jātaisa tik plati.

 

Bet nu par akcijas cenu 10.990 EUR laikam tīri normāls variants.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nesaprotu kāpēc mazauto mūsdienās jātaisa tik plati.
Tāpēc, ka mūsdienās kārtīgs latvietis sver 100+ kg
Link to comment
Share on other sites

Nu tā, 4 dienas pabraukājos ar jaunu Corsu, 1.2 benzīns, lētie beņķi un kondicionieris.

Atzīsties!  Tā ir AutoBlitz servisa maiņas mašīna? :)

 

Man arī ir sanācis ar tādu pabraukāties. Visumā ņemams, bet tikai ne ar šo ... motoru.

1.2 65zs motoram ražotāja apgalvoto vidējo patēriņu - 5.5l/100 var sasniegt tikai uz trases, ar kruīzu, braucot 70-75km/st

Apdzenot tas bezmotors jāliek 3. robā jo viņam max griezes moments ir pie 4000 apgriezieniem.

No visa viņai pieejamā dzinēju klāsta man ņemami šķita tikai 1.4 120zs turbo benzīnnieks un 2 turbodīzeļi - 1.3 95zs un 1.7 130zs

Labots - Pirkss
Link to comment
Share on other sites

Tad es kļūdijos, un tam 1.2 ir 85zs. bet tas neko nemaina - griezes moments parādās tā kā tā pie 4000 apgriezieniem.

Var novilkt cenu lapu un palasīt dzinēju parametrus. Kaut kas lietojams benzīnniekiem parādās tikai 1.4turbo dzinējam

Ja grib čunčināt pa pilsētu, vēl, bet Rīga nav tik liela kā Londona vai Parīze, un uz trases būs bēdīgi.

Link to comment
Share on other sites

A kur problēma ieslēgt zemāku pārnesumu? Pats esmu daudz gadus nobraukājis ar 1.4 75ZS. Nez kāpēc man uz šosejas bieži vien bija jādzen fūre ar diviem lielmotoriem tās aizmugurē, jo tie vismaz divas iespējas palaiž garām, un tad pie trešās man nekas cits neatliek, kā visiem iet garām. Nav uz trases tādi ātrumi, lai tur būtu problēmas apdzīt. Parasti, ja jāapdzen, tad tur kāds brauc uz 70-80. Arī tādam mazmotoram 3. ātrumā kādi 120km/h var griezt, ja ļoti vajag. Nez, man nav bijis bēdīgi ar to mazmotoru, t.i. nesūdzos. 

Protams, ja gribas visu laiku skriet uz 120km/h, un tad vēl kāds traucē, tad ir kā ir.

Link to comment
Share on other sites

Nav problēma, bet tā realitātē ir motora zāģēšana un degvielas svilināšana, līdz ar to - motora resursa deldēšana.

Man tā zāģēt nepatīk. Piedevām Corsa D ir pasmaga govs priekš savas klases, līdz ar to - mazajam motorelim arī tas ir jāpavelk.

Dēļ eko normām atmosfēriskie benzīnnieki zem 2 litriem ir tā izkastrēti, ka man personīgi ar tiem braukt nepatīk.

Uzrāviens elektroniski nokauts kā šķira. Analoģiski bija ar Astra J 1.6. 

Pie visa tā, ka es neesmu močītājs pēc dabas. Taču pilnīgs uzrāviena trūkums autiņam gan man nepatīk.

Patreiz ir Astra H jau 8 gadus, skatos ko rudenī piedāvās Corsa E. Viens jaunums ir zināms - būs trīscilindru 1.0 turbo benzīnnieks.

 

 

ja jāapdzen, tad tur kāds brauc uz 70-80

Šim piekritīšu, tāds iespaids, ka vairumam autiņu uzlikti kaut kādi elektrošokeri vai ātruma ierobežotāji - neļauj 80 pārkāpt un viss.

Velkas ļoti daudzi.

Link to comment
Share on other sites

Nekādu problēmu nebija uz pārpildīta Anglijas bāņa, pārvietoties un iekļauties satiksmē (70 mph). Nedaudz kaitnošs gausums sākās Velsā, kur parādījā šādi tādi kalniņi.

 

Un visa šī tēma jau ir ap to, vai ir iespējam pa 10-11 k EUR iedādāties normālu auto. Pagaidām man ir priekštats, ka cipars normālam drapakam vairāk velk uz 15k pusi.

 

Un Corsa ir par lielu priekš tā 1.2 motoreļa, pat ņemot vēra faktu, ka man patīk braukt mierīgi klasiskās mūzikas pavadījumā. Pilsētā pilnībā pietiek.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nedaudz kaitnošs gausums sākās Velsā, kur parādījā šādi tādi kalniņi.

Analoģiski Itālijā uzvedās īrētā Lancia Ypsilon 1.2, kā ceļš iet uz augšu, tā stum 3. robā.

 

 

Un Corsa ir par lielu priekš tā 1.2 motoreļa

Par to arī runa. Opelim ir tendence ražot pasmagus (savai klasei) autiņus. Ar šo slimo gan Corsa gan Astra.

No vienas puses - forši, no ceļa nenopūtīs, no otras - ar mazu motoru baigi mocās.

 

Zini, ko kurš uzskata par normālu auto. Dacia Logan un Lada velk zem 10k.

Oi nē - nupat apstījos, dārgākajā komplektācijā jaunais Logan ar dīzeli velk uz 12k.

http://www.dacia.lv/lv/CountriesData/Latvia/images/cars/pricelist/March2014/Logan_03_2014_pricelist_LV.pdf

Bet nu var palīst zem 10k arī.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nav problēma, bet tā realitātē ir motora zāģēšana un degvielas svilināšana, līdz ar to - motora resursa deldēšana.

Pie apdzīšanas jebkuru motoru ir prātīgi aizdzīt līdz sarkanajam, pie intensīvas satiksmes. Es saprastu, būtu mums te tiešām kalnu serpentīni, pa kuriem ilgi jāzāģē, tad vēl varētu satraukties par kaut kādu resursu. 

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

 

 

jebkuru motoru ir prātīgi aizdzīt līdz sarkanajam

 

Dažiem max grieze nebūt nav redlainā... Piemēram, modernajiem dīzeļiem. Ņem, mierīgi dzen ar 6. vai 5. pārnesumu. Tiem 90% no griezes pieejami jau sākot no 1800 rpm un līdz ap 3300. Visu kas dzinējam ir, gan var iegūt tikai pie biku liekākiem rpm, bet tas vairs nav komfortabli. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

tad vēl varētu satraukties par kaut kādu resursu.

4000 tam motoram nav sarkanā, sarkanā ir pie 6000. Es pietiekami skaidri pateicu - man tā braukt nepatīk, es vēlos motoru ar kaut nelielu jaudas rezervi.

Tev patīk. Un viss.

 

Nepiekrītu, ka ilgstoša motora vilkšana uz paaugstinātiem apgriezieniem neatstāj uz to postošu iespaidu ilgtermiņā. Īrētam auto protams pofig.

Ir optimālais motora darbības režīms un maksimālais. Pie tam, svilinot ar paaugstinātiem apgriezieniem, mazjaudas motoriem nejēdzīgi pieaug degvielas

patēriņš, kas attiecīgi anulē "mazs UN ekonomisks auto" ideju kā tādu. Vēl jo vairāk dzīšana līdz sarkanajam, kas principā ir motora

kaušana, sarkanās tuvums jau ir ekstrēms darba režīms, kas nesaudzē motoru. 1.2 nav sacīkšu motors, kuru paredzēts ilgstoši turēt

tuvu sarkanajam.

 

Lai nebūtu sausa runa, te ir dažu Corsa D dzinēju tehniskie dati:

1.2 85ZS

Maks. jauda (kW/ZS) 65/85 pie 5600 apgr. min. 

Maks. griezes moments (Nm) 115 pie 4000 apgr. min.

 

1.4 100ZS

Maks. jauda (kW/ZS) 74/100 pie 6000 apgr. min.
Maks. griezes moments (Nm) 130 pie 4000 apgr. min.

 

Salīdzinājumam, kas izveicīgāks:

1.4 Turbo 120ZS

Maks. jauda (kW/ZS) 88/120 pie 4800-6000 apgr. min.
Maks. griezes moments (Nm) 130 pie 1750-4800 apgr. min.

 

Pāris turbodīzelīši:

1.3 95ZS

Maks. jauda (kW/ZS) 70/95 pie 4000 apgr. min.
Maks. griezes moments (Nm) 210 pie 1750-2500 apgr. min.

1.7 130ZS

Maks. jauda (kW/ZS) 96/130 pie 4000 apgr. min.
Maks. griezes moments (Nm) 300 pie 2000-2500 apgr. min.

 

Te arī viens no iemesliem kāpēc dīzeļi ēd mazāk par mazlitrāžas atmosfērniekiem - viņiem max griezes moments ir dzinēja optimālo/ekonomisko apgriezienu diapazonā, kamēr parastais benzīnnieks ir jāceļ vismaz līdz 3000, kas nu nekādi neuzlabo patēriņu.

Cita lieta ir mazie turbo benzīnnieki. Tam 1.4 turbo patēriņš uz trases un vidējais ir tāds pats kā 1.2 un 1.4 atmosfērniekiem, ja var ticēt Opel datiem.

Godīgi sakot, es tiem ne visai ticu, jo praksē pārliecinājos, ka 1.2 dzinēja vidējais un trases patēriņš ir jūtami augstāks par ražotāja uzrādīto, pie tam braucot ļoti prātīgi un pat cenšoties to sasniegt.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Tam 1.4 turbo patēriņš uz trases un vidējais ir tāds pats kā 1.2 un 1.4 atmosfērniekiem, ja var ticēt Opel datiem.

 

Tas tikai pie nosacījuma, ja turbīna netiek iegriezta vispār, nezinu kā jaunajiem, bet vecajiem bendzīniem turbīna sāk strādāt ap 2.5k rpm, kādus ikdienā sasniegt nākas regulāri.

Turbīna protams ir forši, bet es gribu redzēt, kādā stāvoklī šitie mazmotori būs pēc 100k km, un es pat nedomāju turbīnas stāvokli, bet katlus, ir dziļas aizdomas ka nolietojums būs dramatisks.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...