Jump to content

Fiat Panda u.c. mazauto


Krishius
 Share

Recommended Posts

es par materiālu - tu par auto modeļiem. tak saku, ka piekares konstrukcija atšķiras. daudzsviru sistēma ir ar labāku komfortu un vadāmību, bet ir vairāk detaļu, kam dilt.

es arī dabūju pamainīt sviras tūlīt pēc A4 iegādes. kādus krāmus iepriekšējais īpašnieks bija licis, nezinu, bet jaunās sviras turas labi.
Labots - uldiss
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 255
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Krishius

    27

  • ju

    22

  • Ronalds

    11

  • Zābaks���������™

    14

Kaut kad iepriekš jau pieminēju - paskaties Honda Jazz.Šovasar iznāca nedaudz saskarties,auto izrādījās vēl labāks,nekā biju gaidījis.Ļoti praktisks,dinamisks un ekonomisks.Ja gadījumā tēmē uz automātu,šim ir CVT variators(princips kā motorolleriem),nekādu rāvienu uzņemot ātrumu.Tērēja drusku virs pieci litri,paliels salons un bagāžnieks un visādi transformējami pakaļējie sēdekļi,motoru tukšgaitā nedzird nemaz.Pēc Jazz pa taisno pārkāpu uz jaunu Fiesta-starpības praktiski nekādas,Hondā sēdi augstāk un skaļāks starteris,bet starp tām mašīnām tomēr bija desmit gadi.Vienīgais,var būt iebildumi pret mazliet izvalbīto dizainu.

Link to comment
Share on other sites

Krishius

Honda Jazz kā variantu skatījos, bet tomēr tas ir samērā nepopulārs auto, un daļas un servisēšana tam ir dārgākas kā tik pat vecam Civic. "Klasiskais" automāts ir ok (tagadējam Kivičam ir - nevaru sūdzēties, pilsētā ideāli, ka nav jāštepselē visu laiku), bet variatoram resurss esot ļoti mazs. Tad jau es labāk pagaidu brīdi, kamēr mašīnām vairs vispār nebūs ātrumkārbas :)

 

Daļēji uz šo auto pirkšanas pasākumu skatos ar domu, tā ka man jau ir bijuši divi japāņi, tagad jāpaprovē kaut kas cits. Nepatiks - ak dies', nogrūdīs to VW, Škodu, Fordu (vai ko nu es tur nopirkšu) reklāmā un paņems vietā atkal kaut ko citu.

Link to comment
Share on other sites

Auto ar variātoriem NĒ. Cik ar tādiem ir bijusi saskare, tad vienas problēmas. Un tas viss sākas no 100tk. nobraukuma. Protams, ja esi nopircis jaunu no salona, tad 5 gadus vari braukt, bet, ja esi otrais saimnieks, tad gatavojies uz transmisijas remontiem. Vēl atceros vienu no maniem auto kuram bija variātors, bija 84 gada Volvo 343 ar 1,3 Renault motoru. Pie krustojumiem, kad devu virsū gāzi, likās ka kauc riepas, bet patiesībā tā kaukšana nāca no siksnām( 2.gab.), tam motors arī strādāja diezgan augstos apgriezienos 100km/h - 3500 apgr./min :D . Jaunajiem autiņiem tie variatori strādā protams labāk. Ari audi tas saucamais Multitronic ir variator tipa transmisija, tikai piedziņai tiek izmantota daudzslāņu ķēde. Patiesībā šī transmisija, tautā saukta, par muļķutroniku :D, ir problēmbērns....Nekas nav labāks no automātiem, kā "parastais" automāts.

 

Autoram es arī ieteiktu vēlreiz iečekot šeit jau pieminēto Hondu Jazz. Nu nav tā mašīna retums, uz ielām ir diezgan daudz. Arī mans darba kolēģis, šajā pavasarī iegādājās Jazzu, ir priecīgs par tās izturīgo ritošo daļu un ekonomisko motoru. Patēriņš pilsētā 5-6L. Arī Yaris ir forš auto. Biju tādu iegādājies, vienīgi to 1,4 D4D. Auto bija samērā jauns nepilni 3 gadus vecs ar 55000 noskrējienu. Ritošā daļa kā jauna, īstenībā tā ir tik vienkārša, ka nav kam tur kam plīst :D turklāt bezgala ekonomisks - 3.3l/100km, ikdienas maršruts Garkalne - Vecrīga. Ar bāku 38L varēju braukāt mēnesi :D. Ziemā salā bija interesanta parādība- ieslēdzot salonam apkuri, motoram pieauga apgriezieni no~ 700 uz ~1200 apgr/min., tas, lai motors nenosaltu :D

Labots - DeEK
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Strauji tuvojas pirkums un tagad domas izkristalizējušās līdz Ford Fiesta (>2006) un Mitsubishi Colt (>2004). Abi +/- vienas kategorijas un cenas auto, abi pēc atsauksmēm uzticami un lēti remontējami. Visu ko esmu pētījis un domājis, un patlaban gandrīz vai vairāk gribās Colt, jo beigu beigās tomer kaut kā dziļi prātā japāņu autiņi vairāk asociējas ar uzticamību, kas manuprāt ir pati galvenā un svarīgākā automašīnas īpašība.

 

VW um Škodu laikam šoreiz nē, jo lietoto auto tirgū šīs markas tomēr ir visai dārgas + lai arī cik pievilcīgi man VW tīri dizainiski nešķistu, tie tomēr neesot pārāk uzticami auto (lai arī iespējams vislētāk remontējamie). Attinu atpakaļ filmu un atcerējos, ka praktiski visiem man zināmajiem VW un Škoda īpašniekiem (gan jaunām, gan vecām mašīnām) samērā bieži nākas iegriezties servisā. Vienam pečka čakarējas, otram kondicionieris, trešajam borta dators taisa pigorus, tad vēl kaut kādas problēmas ar dzinēja elektroniku, ziemā nelec (bet tā jau laikam vairāk dīzelistu problēma) utt. Tajā pašā laikā man zināmie Hondu, Toyotu, Mazdu un Mitsu īpašnieki brauc pārsvarā tikai uz regulārajām servisa apkopēm, vai arī tad, ja paši kaut ko brutāli nokāvuši/sadauzījuši.

Labots - Krishius
Link to comment
Share on other sites

Vienīgā atšķirība, kas tev būs no paziņām - servisa adrese.

 

ja man jāveic izvēle, iegādātos ford fiesta, mitubishit colt ir klaunāde.

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_
izkristalizējušās līdz Ford Fiesta (>2006) un Mitsubishi Colt (>2004). Abi +/- vienas kategorijas un cenas auto, abi pēc atsauksmēm uzticami un lēti remontējami.

Vizinājos kādu laiku ar tādu Fiesta 1.4TDCi. Priekš tā motora auto ir diezgan žiperīgs. Ja iesmidzināšanas sistēma būs no Siemens (nevis no Bosch, kas ir liels retums), tad nekas lēts tur nebūs. Spruslas neremontējas, jāmaina uz jaunām un pie tam VISAS uzreiz, gan arī programmēšna viņām kaut kāda sviestaina. Un apskaties, cik viņam maksā degvielas filtrs, būsi gar zemi.

Benzīna motorus jaudas ziņā vispār nav vērts apskatīt. Tad jau labāk ar velosipēdu.

 

Pievienots: savā ziņā auto bija tik ekonomisks, ka ziemā pie luksafora varēja redzēt, kā krīt motora temperatūra :D

Ar temostatu un sistēmas atgaisošanu viss bija kārtībā. Ziemā (-8 grādi un uz leju) brīvgaitā uzsildīt motoru bija neiespējami.

Labots - _dunduks_
Link to comment
Share on other sites

Uzmet aci Clio3(iznāk pēc 2005. beigām),manuprāt ļoti OK vāģis.Kādus 130000 ar tādu pašlaik esmu novālējis,nekādu pārmetumu.Nezinu,varbūt paveicās.

Link to comment
Share on other sites

Paldies, bet franču mašīnas laikam tomēr izvairīšos pirkt. Neesmu dzirdējis neko labu par nevienu no francūžu ražotājiem - plīst gan elektronika, gan dzinēja daļas, gan piekare - ir vairāki Citroen un Renault eksemplāri pastāvīgā redzeslokā, amplitūdā no 90to gadu modeļa līdz pilnīgi jaunam no salona pirktam un paši saimnieki nav pārāk laimīgi. Arī internetā atsauksmes visas kā viena piesauc uzticamības problēmas.

 

Esmu diezgan cieti nolēmis palikt pie Colt. Saprotu tos, kas iesaka tādus neņemt, jo pie mums Latvijā jau in general viss, kas nav vācu dizainēts un ir veidots pēc austrumu dizaina paraugiem šķiet kroplīgs. Bet tehniski tas Colt ir labs un uzticams auto (un vizuāli nav nemaz neglīts - man patīk - tāds kompozicionāli savākts dizains).

 

P.S. dunduk, pats jau nupat arī nosauci iemeslus, kādēļ man nevajag dīzeli :) Man vairāk rūp, lai dzinējs ir lētāks servisēšanā un ziemā normāli uzsilst (negribu salt salonā), nekā tas, ka viņš ir mazjaudīgāks un patērē vairāk degvielas.

Link to comment
Share on other sites

Visiem moderniem auto dizeļiem neremontējas sprauslas tikai nomaiņa principā mūsdienu modeļiem detaļas tikai nomaina arī colt, autor paskaties arī Corsu, it īpaši ar 1.3 dīzeli, colts ir neekanomisks auto ja skatās uz tā salona ietilpību, padārgi ekpluatācijas materiali kā jau visiem japaņu auto, protam ja nav pieejam iespēja tos iegādaties par vairumtirzniecības cenām ....

Link to comment
Share on other sites

Kuram ta tagad elektronika neplīst, vācu topzīmolus pēc mēneša bieži vien nākas transportēt uz servisu.

Tāds Clio 3 vēl diezgan primitīvs, t.i. nav LAN/Optikas kabeļi savilkti starp katru mezglu.

Pašam vēl salīdiznoši primitīvāka versija (Thalia) jau no 2005. gada ekspluatācijā. Nobraukti pāri par 150 000 km (jā, sākumā darbs bija tuvu). Nekas tāds traģisks nav bijis. Pat izpūtējs pa Rīgas sāli oriģinālais. Protams, piekari bijis jāremontē (sanāk arī pa laukiem pabraukt), arī bremzēm uzlikas, cilindrīši (uz darbu sanāk dzīties cauri visai Rīgai). Sajūgam, kārbai ne vainas muļļājot pa sastrēgumiem. Ja vajag pārvietošanaš līdzekli, tad pašā laikā. Tas ka servisam nepatīk, tā cita problēma. Viens tāds, kurā manu negribēja remontēt un vēl pasūtīja rupjiem vārdiem, sen jau bankrotējis, pat krīze vēl dižķibele sākusies.

Link to comment
Share on other sites

Jaunās Corsas ir ok, bet manā budžetā diemžēl nevar dabūt - ja nu vienīgi pāris eksemplāri, kas 3-4 gadu laikā ir nobraukuši virs 200 000 km.

Par vecajām Corsām (līdz 2006) neesot labas atsauksmes.

Link to comment
Share on other sites

Vēl ir tāds aspekts kā tālākpārdošanas vērtība.

 

2002 gada pežo 206 maksā 1000 eiro. Tāda paša gada BMW 3 sērijas kopmpakts ir 3 reizes dārgāks. Izdevīgāk ir pirkt dārgāku zīmolu, absolūtais vērības kritums būs identisks, bet relatīvais atlikums augstāks brendīgajai mašīnai.

 

Starpība ko tu iztērēsi braucot ar to auto būs vienāda, bet pērkot dārgāku auto tu vienkārši brauksi ar labāku mašīnu.

 

Tātad: Pērkam Mersi vai BMW par 6000 eiro, braucam divus gadus, pārdodam par 4000 eiro. Pērkam pežo par 3000 eiro, braucam divus gadus, pārdodam par 1000 eiro.

Link to comment
Share on other sites

BMW par 6000 eiro, braucam divus gadus, pārdodam par 4000 eiro. Pērkam pežo par 3000 eiro, braucam divus gadus, pārdodam par 1000 eiro.

Cik maksās bmw un pežo pēc 3 gadiem?

Link to comment
Share on other sites

Stundu cena adekvāta... Nu kas nu kuram adekvāts... Man piemēram neliekas adekvāti ja rēķinā ir ierakstīts 2 -3 reizes vairāk stundu kā reāli patērēts remontējot - redziet viņiem ir katalogs - piemēram bremžu disku nomaiņa 2h, kalodku nomaiņa arī 2h. Ja maina abus, tad 4h. Varētu padomāt ka sākumā tiek nomainīts bremžu disks, viss salikts atpakaļ, tad jaukts vēlreiz lai mainītu kalodkas. Bez tam neticu ka servisā, kur visi instrumenti pieejami un meistari piešāvušies šim darbam vajag vairāk par 1h - esmu pats kalodkas mainījis, zinu - man abas puses nomainīt apmēram 1.5h aizgāja.... (tas uz bedres ar parasto domkratu ceļot un rokas instrumentiem skrūvējot)

 

Kurā servī tad Tevi šitā čakarē? :D

Un kā reiz pagājušajā nedēļā oficiālajā Mitusu servisā AuraAuto mainīju savam Mitsu priekšejos bremžu diskus un klučus - rēķins par darbu: 1.5st, 29.97Ls Manuprāt adekvāta cena. Vienā katu servī man pieprasīja 40Ls par šo prieku.

Un ražotāja noteiktās remontu normstundas atbilst realitātei, ja tu ievēro visu, kas pie konkrētā mezgla maiņas ir jādara.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Krishius

Nu tad beidzot mašīna ir iepirkta - baigi ilgi stiepu gumpeni, laika trūkuma dēļ, kā arī, tāpēc ka diezgan ilgi neko jēdzīgu sludiķos nemanīju.

 

No vienas dāmītes paņēmu 2007. gada Mitsu Colt (dāmīte arī vienīgā īpašniece mašīnai). Pirkta jauna Latvijā, 1.3 benzīns, 3 durvis, melnā krāsā, nobraukums 74 000 km. Autiņš izskatās ļoti svaigs un saudzīgi lietots gan no ārpuses, gan iekšpuses. Patīkami bonusi - rūpnīcas signalizācija, imobilaizeris, un audiosistēma ar mp3 (jau biju gatavojies, ka visu mp3 CD ripuļu čupu nāksies pārrakstīt uz Audio CD, bet velti).

Domāju, ka dabūju ne dārgi - 2300 Ls. Līdzi deva čupu ar visiem servisu un TA papīriem, kā arī vasaras riepu komplektu.

 

Tagad jāštuko, kur veco kiviču nogrūst :o)

 

Kaut kā tā...

Link to comment
Share on other sites

domāju, ka es pazīstu tās "Colt" dāmītes mazdēlu - vienā darbā strādājām. ja šis ir tas gadījums, tad auto ir bijis labās rokās un ļoti maz lietots. apsveicu!

Labots - uldiss
Link to comment
Share on other sites

Krishius
(labots)

Dāmīte nav tik veca, lai viņai būtu strādājošs mazdēls (bišk zem 40), tā kā laikam šoreiz laikam nav viena un tā pati mašīna.

Labots - Krishius
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Colt bija tas, kam ap visiem kloķiem apkārt tāda kā silikona gumija? Tā nav nodriskājusies?

 

Vienam paziņam līdzīga gada Coltam servisā bija iedauzījuši slieksni (oficiālā versija, tik pat labi pats uz augstākas apmales iedauzījis). Izpuva pamatīgs caurums 2 sezonu laikā. Ieteikti nočekot kā ir šim, varbūt piepindzelēt šaubīgās vietas.

Link to comment
Share on other sites

Diezgan paskaļs tas auto ir salonā iekšā. Pa pilsētu vēl tik traki to nejūt braucot, bet nu ārpus pilsētas gan.

Patēriņs priecēja, 8l-9l max pilsētā - braucot ļoti nesaudzīgi. Tā vidēji 6-7l.

Piekare nelūzt un ja salūst, cenas lētas.

 

Ja pērk gadu un nobraukumu, tad cena, protams, laba. :)

Labots - ausux
Link to comment
Share on other sites

Krishius
(labots)

Kaut kāda silikona gumija ir ap kloķiem - konkrētajam eksemplāram viss ok - nav ne nodriskājusies, ne nodzeltējusi (kā to tiku novērojis citiem eksemplāriem, ko auto meklēšanas ietvaros apskatīju). Kā jau minēju, salons ir ļoti akurāts un nolietojums ir redzams tikai tik, cik dažiem plastmasas paneļiem pie auto grīdas ir redzami nelieli skrāpējumi no kājām utml., kas ir normāli jebkuram lietotam auto. Pat stūre un ātrumkloķis ir kā jauni bez jebkādām nodiluma pazīmēm.

 

Coltam ir 12 gadu garantija pret virsbūves koroziju - vismaz tā ir rakstīts garantijas talonā. Tas, ka servisā kaut ko sačakarē - vienkārši nelaimīgs gadījums, kas var gadīties jebkuram.

 

 

Runājot par nelaimīgajiem gadījumiem, vakar pa dienu, kamēr biju darbā, pie mājas noparkotajam vecajam Civic kāda sieviete ar savu auto iemīcīja sānu (viss pakaļējais spārns un arka pamatīgi cietusi, iespējams, ritenis arī dabūjis sitienu). Par laimi, atstāja zīmīti ar telefona numuru. Tagad gaidu, kad ieradīsies, lai var saskaņoto rakstīt...

Labots - Krishius
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

 

garantija pret virsbūves koroziju

 

Tā ir pret caurrūsēšanu. Kad varēs kulaku izbāzt cauri, tad arī kāds sāks domāt ko darīt. 

Link to comment
Share on other sites

Sky_High

Coltam ir 12 gadu garantija pret virsbūves koroziju - vismaz tā ir rakstīts garantijas talonā.

Kurš šito "ekstru" pirmais sāka reklamēt? Gan jau Getz vai kas tamlīdzīgs? MB ir 30 gadu garantija, bet to kaut kā neviens neafišē, jo tas ir pašsaprotami. ;)

Labots - Sky_High
Link to comment
Share on other sites

Donkeyhot

MB virsbūves rūsa ēd tāpat, kā teiksim OPEL. Tas, ka rupnīca "garantē" kaut ko ir tīri nosacīts jēdziens mūsdienās. Tak pilnas ielas ar 10 gadu veciem MB, kuriem ir labi redzamas rūsas pēdas uz virsbūves. Ar reālo garantijas laiku tam visam nav nekāda sakara. Tas ir tikai un vienīgi marketings, cilvēkus vajag motivēt.

Link to comment
Share on other sites

Krishius

Neviens jau arī baigi neafišē. Domāju, ka šāda informācija ir norādīta jebkura auto garantijas papīros.

Link to comment
Share on other sites

spainiss2

 

Tā ir pret caurrūsēšanu. Kad varēs kulaku izbāzt cauri, tad arī kāds sāks domāt ko darīt. 

Muļķības,Škodas centrā Rīgā katru rūsas pumpiņu salaboja.Bet ei nu sazin,citi dīleri nav tik godīgi. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Ko varat teikt par Fiat Stilo? Kas, ko ir dzirdējis? Interesē, dīzelis manuālis ap 2003. gadu. Vajag draudzenei ko uz darbu braukāt - dienā ~60 km.

 

P. S. Nekādas gāzes negribu!

Link to comment
Share on other sites

nu pie tāda nobraukuma, tik vecs auto iesitis pa maku uzturēšanas ziņā - vēl jo vairāk ka tam auto būs savi 300K jau noskrieti _ detaļas meklēsi. Imho labāk kādu golpu ņemt. 

Link to comment
Share on other sites

Šobrīd jau ir francūzis citramons c4 - nu stipri švaks tas auto... Par tiem Fiatiem tikai tā apjautājos... Jo par tiem nekā nezinu. 

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Par 2500 eiro Golf būs vēl "brīnišķīgāks" variants, it īpaši dīzelis.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Šobrīd jau ir francūzis citramons c4 - nu stipri švaks tas auto

Kolēģim tāds ir, nesūdzās, pat slavē.

Link to comment
Share on other sites

žak, jāremontē būs abi, un imho golfs būs lētāks remontos - principā visus mezglus var bu atrast ja nu kas. a tam stilo - varēsi visu jaunu pirkt. 

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Es vairāk par ideju pirkt tādas cenas, gada, nobraukuma dīzeli. Pats ar līdzvērtīgu mokos - pārāk daudz ieguldīts, skopums šķirties. Rīt kārtējais ceļš pie servismeņiem - amītis izbeidzās, laikam sasala un nolaida zupu. Jāmaina abi. Aizdomas, ka arī pederes pie reizes derētu svaigas. Tā gan nav specifiski veca, lēta dīzeļa vaina, tomēr nepatīkami. Bet nu jūk un brūk ne pa jokam. Nožēloju, ka nepaņēmu kaut kādu nīkuli maznobrauku benzīnu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

P. S. Nekādas gāzes negribu!

 

Nu tad pārmaksā - kas tad tev liedz?  :D :D :D

 

Vecs dīzelis tas ir problēmu kopumus. Tev to vajag? Nē nu ja vajag - kāpēc gan nē...  Kad būsi salicis remontos otru auto cenu varēs bez problēmām arī ziemā pielaist. ;)

Link to comment
Share on other sites

Vecs dīzelis tas ir problēmu kopumus.

Jebkurš vecs auto ir problēmu kopums. Ar ko veca lamata ar gāzi ir labāka par dīzeli? Atkārtošos - ja jau ražotāji (vairumā gadījumu) standartā neparedz braukšanu ar gāzi, tad tam droši vien ir iemesls. Visādi sētas "uzlabojumi" auto dzinēja stāvokli nekādi neuzlabo.

Labots - ivo
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...