Jump to content

Fiat Panda u.c. mazauto


Krishius
 Share

Recommended Posts

Karoče mans mazauto tops. Ne tops bet saraksts, kādus es vēlētos.

 

60055578_b82a36e18c.jpg

 

Audi A2, noteikti 3L versiju ar 1.2 TDI un automātu. Patēriņš 3 litri vidējais, atšķirībā no pārējiem A2 vēl daudz vieglāks, ar speciāliem sēdekļiem, riteņiem un bez stūres stiprekļa. Alumīnija virsbūve, vienreiz gribēju pirkt tādu mazliet uzsistu, tomēr beigās sabijos no remontiem. Iekšā pārsteidzoši plašs auto! Dabonams ar klimatu, kruīzu. Dārgi maitas - sistais maksāja 2000e, labs nāk pa 5-6e

 

 

toyota-yaris-verso-03.jpg

 

Toyota Yaris Verso. Noteikti ar 1.3 automātisko kārbu un LPG! Lai gan braukts ir ar parasto Yaris ar 1.4 D4D, kas bija ļoti žiperīgs. Laba ir arī 1.5 benzīnnieka versija, bet tai nenāk automāts. Kāpēc tieši Verso? Tāpēc, ka tik pat liels kā A2, toties vietas pasažieriem daudz un bagāžas nodalījums ir vienkārši milzīgs. Auto izturīgs kā tanks, dabonams ar kondišku un kruīzu, ja labi pameklē. Maksā no 1200e par šrota stāvoklī esošu līdz 4-5ke par normālu eksemplāru

 

02602171990004-480.jpg

 

Mini Cooper. Neko daudz nezinu, bet patīk dēļ īsuma. Dažus centimetrus garāks par VW Lupo, kas ir daudz neglītāks. Faršs ir 1.6 ar automātkārbu, bet tākā transmisijā stāv variators, jamam, ja nav apkopes bijušas, var uznākt tieksme pašiznīcināties, samaļot nafig tur esošo ķēdi. Grūtu ielikt LPG - rezerves ritenis zem auto, un figviņzin vai sanāks normatīvos prasītie 20cm līdz zemei. Ja liek bagažniekā, bagažnieka vairs nav.

 

Suzuki%20Samurai.jpg

 

Suzuki Samurai. Draugiem šāds kalpo laikos par traktoru / vilcēju / mežvedēju utt. Jā, es tādu gribētu, vienīgi komforts tam verķim ir nulle. Bet labprāt gribētos šādu tieši pilsētai. Maksā sākot no lūžņu cenas līdz pāris K

 

1334975859_358762337_2-Fiat-Panda-1000-Turbo-Alagoa.jpg

 

Fiat Panda 4x4 Turbo. Verķim ir 1.0 turbomotors un visu riteņu piedziņa. Psihopātu transports, mobilē.de dabonams gan pa kapeikām, gan par kosmosu.

 

hyundai_Getz_12_02_05.jpg

 

Hyundai Getz MK1. Neglītais pīlēns, kas nekad nekļūs par gulbi. Paskats rosina skumjas, iekšpuse skarba kā bērnība padomju bērnunamā. Toties auto ir neticami uzticams, neticami izturīgs un maksā absolūtas, nepiedodamas kapeikas - cenas sākas no 1500 eiro iekš ss.lv. Vēlams ņemt maksimāli pilnu, ar kondišku un elektrologiem, 1.6i un automātkārbu + LPG protams.

 

lada-niva-03.jpg

 

Vienīgais iemesls pirkt šo auto ir nostaļģija un cena. Rūsēs, plīsīs, rūsēs, razdatka gaudos, bezceļos stipri viduvējs (samurajs ņivu izkož kā zīdaini). Toties, ja smuki nokrāsosi, būsi pirmais hipsters ciemā. ACHTUNG! Avārijas gadījumā sadalās pirmreizinātājos pa šuvēm, testaments un insurance lietojot obligāti

 

T_Evento_710.jpg

 

Viena no mazākajām nopērkamajām mašīnām. VW Lupo ir lētā audi A2 versija - motori tie paši, tikai mazāk durvju un virsbūve nav no alumīnija. Salonā paskarbi, toties cena lēta un ieparkoties var dajebkur.

 

1281031064_108642165_5-VW-SEDAN-2001-Jalisco-1281031064.jpg

 

Pa laikam var nopirkt pajaunas meksikāņu vaboles. Cena, protams ir neadekvāta, toties ir gan inžektors, gan disku bremzes, jo ražot šo auto meksikā pārstāja stipri nesen. Latvijas apstākļos auto izpūst pāris gados, tādēļ pretrūsas apstrāde ir obligāta. Draugam ir meksikāņu 1982 gada ex-taksometrs, balts ar oranžiem spārniem. Fantastisks auto!

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 255
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Krishius

    27

  • ju

    22

  • Ronalds

    11

  • Zābaks���������™

    14

Turpinot tēmu, no visiem variantiem esmu izkondensējis Toyotu, Hondu, VW un Škodu. Tā kā divi japāņu autiņi jau ir bijuši, bišk vairāk velk uz VW (Polo/Fox) un Škoda (Fabia) - tīri, lai ietestētu, kā tas ir - braukt un uzturēt fāterlandes automobili. Škoda piedur ar savu lētumu, un ja var ticēt tam, ko tauta raksta internetā, Škodas praksē izrādās pat uzticamākas nekā analogi VW.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Pabraucu pāris nedēļas ar Mini, kuram 1.6D un manuālā kārba+ start/stop sistēma. Iekšā mazmazītiņš, slēdzot ātrumu blakussēdētājam pa ribām ar elkoni. 2x vismaz tā izdarīju. Bagāžas nodalījums tāds, ka ar ielikt 2 litru kolu sešpaku tikai vienā virzienā. Vēl tur knapi knapi var iespiest ceļojumu koferi, ko Airbaltic un Ryanair ļauj ņemt salonā. Aizmugurē sēdēt var tādi, kuru augums ir līdz 1.70m. Ja tagad neviļ atmiņa, tad bija 6-pakāpju kārba, braukšana bija samērā ekonomiska, bet paskaļa. Cena tādam štruntam kosmiska un diemžēl nekas vairāk kā izskats tam rīkam nepiemīt. Ja dotu par brīvu - brauktu, bet pats sev nepirktu.

Link to comment
Share on other sites

Vecā fābija man patika, esmu daudz braucis ar 1.4 tdi. Salons plašs, bet man nepatika nomācošā pelēcība šajā auto. Pēc Yaris likās tāds atmetiens atpakaļ.

Link to comment
Share on other sites

Pēc japāņa paņemot fāterlandes automobili konstatēsi,ka var būt arī automobiļi,kas katru gadu plīst.Plīst elektronika,ritošā,visādi devēji.FSI motoram nebūs jēga likt gāzes iekārtu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Braucu ar priekšpēdējo accordu 4 gadus, vispār nekas tam auto nebija jādara.

Link to comment
Share on other sites

demit, tak ir golfi, boras, toyota corolla, mazie audāri? nafig ir jāskatās uz šitajām smadzeņp3,14sēj mašīnām, kuras izskatās anāli?

paziņa arī stirpi kritis uz mazajiem - jau kāda 3. nissan mikra. ar vecajām jājās, ka puva neželīgi, ar jauno čakarējas elektronika un visādi citi sūdi. detaļas priekš tāda sīka kroplēna dārgas.

 

es saprotu, ka cilvēkam var patikt un vajadzēt nelielu mašīnu, bet piedodiet šīs visas kas ir mazākas par golfu vairs nav mašīnas, bet mugursomas domātas priekš pediņiem un cacām.

Labots - Kitai
  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Esmu precējies un man sievai ir Skoda Fabia Greenline2,braucam abi divi un neesam ne pediņi,ne lezbietes....Vairāk jau tagad sieva brauc,man darbs tuvu mājām un es ar velosipēdu iztieku,bet kāpēc nopirkām mazu mašīnīti?Jo nav jāmaksā ceļa nodoklis(Apvienotā karaliste) un patēriņš ir ap 4 litri uz simtu,auto ģimenē nav pirmajā vietā un nemazgāju es viņu katru dienu,bet ir domāts,lai pārvietotos un lai tas būtu lēti.Personīgi esmu izspiedis uz kompja 2.3 litru patēriņu un braucu normāli iekļaujoties plūsmā.

Link to comment
Share on other sites

Kitai - es piekrītu, ka ir liela daļa mazo mašīnu izskatās anāli, bet es tādas nemaz nemeklēju. Piemēram, tevis minētā Nissan Micra arī man šķiet atbaidoša. Turklāt, jau esmu šeit minējis, ka Golfa, Corollas un mazo Audi izmēra mašīnas man jau ir par lielu. Man patīk mazi auto, jo ar tiem var daudz vieglāk izmanevrēt pilsētas satiksmē, stāvvietās.

 

Neticu, ka daļas Fabiai (Polo) ir dārgākas par Octavia (Golf). Vai teiksim, tepat pieminētā Fiesta (2002 un jaunāks).

Link to comment
Share on other sites

Zābaks���������™

Bet kāpēc? Nu kāpēc jāņem tik maza mašīna? Tādās pat nav patīkami braukt. Nesen pasēdēju mazajā opelī (corsa laikam ~2010.gada.) un teikšu tā, sajūtas, kā konservbunžā, pie zemākiem apgriezieniem visa mašīna trīc un vibrē, pie lielākiem izklausās, pēc žiguļa ar cauru izpūtēju, bagāžniekā var ielikt 2 grozus, 2,5 mugursomas, vai vienu normāla izmēra koferi, ar lielām mocībām var iestūķēt. Aizmugurējos sēdekļos cilvēkam, kas garāks par 1,60 darīt nav ko, da nu nafig, braucu labāk ar autobusu.

Link to comment
Share on other sites

Krishius, ar mazu (nevis parodijmazu), vidēju vai lielu braukt ir krietni drošāk un stabilāk. jo šitos sūdus jau sajūta ir tāda, ka garāmejoša fure var apgāzt.

Ja saki, ka manis minētās jau ir par lielu un ar tām jau ir grūti manevrēt, tad kā vispār tiki pie tiesībām?

 

Personīgi pašam nav galvenais noteikums, lai mašīna ir liela, bet pie izvēles svarīgi faktori ir šādi.

... nerunāšu par tehnisko pusi (motors, kārba, piedziņa).

1) stabilitāte uz ceļa, īpaši uz gruntenes. jau minētais draugs ar micru vienreiz mazliet paākstijās un pavilka pa taisnu grantētu ielu. nezinu kas tas mēslam notika, bet viņš sametās uz taisnas, līdzenas vietas un ielikās ar sānu stabā. rezultāts - saliekta vidus stoika, izbirdināts aizmugures stikls. labi, pieņemsim pārgalvība vai stulbums. bet ja mēs reiz pamēģinājām noraut uz gruntenes roceni pie ātruma 50 km un tā mašīna atrāvās ar vienu sānu no zemes, tad manuprāt tas jau ir vienkārši pipec. labāk tad ar rīga 13 braukt. :D

2) cik ērti jūties mašīnā. ja jūties kā konzervantā un blakussēdētājam baksti vislaik, tad kāds komforts vispār ir braukt.

3) cena. šīs parodijas parasti maksā labu ciparu par kuru var nopirkt sakarīgu autp.

4) serviss. cik zinu uz šādiem brīnumiem servisos arī skatās kā uz ''brīnumiem''.

 

rezumē - esi prātīgs, iesaku tiešām padomāt par kaut no manis ieteiktajiem - nenožēlosi. ja interesē tepat noteikti biedri arī varēs padalīties pieredzē kādu komplektāciju labāk izvēlēties. un būsi apmierinātāks kā nopērkot kādu bukašku!

 

Link to comment
Share on other sites

Pag, kāds te ieminējās par 2002.-2009. gada Ford Fiesta. Ir kādam reāla pieredze ar šo dampi? Internetā lasu, ka viss baigi lēti, uzticamība augstā līmenī. Kaut kā līdz šim Fordus esmu ignorējis kā sugu, jo laikam Sierra, Escort un Scorpio ir iedzinuši pārāk dziļas rētas :o)

Link to comment
Share on other sites

nez, ar jaunajiem fordiem nav pieredzes, bet par eskortu tikai siltas jūtas palikušas, Kitai pieredzi ieteiktu neņemt vērā, jo tur izskatās ar blīvi ir problēmas

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nē, ar savu sūdīgumu in general. Daudziem pazīstamiem, tai skaitā pat vecmuterītei savulaik ir bijuši gan Sieri, gan Escorti, gan Skorpji. Pirmkārt, tie visi bija baisie puvekļi (bet tā laikam ir praktiski visu 80to un 90to gadu mašīnu liksta), otrkārt, plīsa viss, ko vien var iedomāties. Un arī fakts, ka tādi Escorti, Sieri un Skorpji uz ielām ir palikuši ļoti maz, kaut arī agrāk ar tiem braukāja ļoti daudz, par kaut ko liecina. Tajā pašā laikā ~tikpat vecu citu marku auto (pat opeļi!) ielās gana daudz.

 

BTW, es jau nesaku, ka lielas mašīnas ir fuj. Man vienkārši tādu nevajag. Un es ļoti labi zinu, kāda izmēra auto man reāli vajag.

Labots - Krishius
Link to comment
Share on other sites

Ja vien nebūtu nepieciešamība pēc lielāka auto- darba darīšanas, ģimene, hobijs, kas prasa gana ietilpīgu auto, tad noteikti braukātu ar 1.0L mazauto. Par spīti saviem 1.90+ Es arī esmu sajūsmā par Eiropu ar saviem mazauto. Tas kaut kāds Latvijas iedzīvotāju pašapliecināšanās veids- braukt ar lieliem auto bez vajadzības. Un pēc tam īdēt par remonta izmaksām un degvielas cenām. Sviests. Mājās remonts nav bijis 25 gadus bet garāžā A8. Forši.. Autoram novēlu izdarīt pareizu un veiksmīgu pirkumu!

Sorry par spamu..

Link to comment
Share on other sites

Jāpiekrīt ir šim apgalvojumam, jā. Daudziem rovnajiem pacanam jau toč IR (OO==[][]==OO), kaut lielākoties tas tiek izmantots, lai pie viņa dzertu ar citiem pacaniem dvuļu vai labākajā gadījumā izmestu līkumu pa rajonu. :D

Link to comment
Share on other sites

Dažiem, izskatās, te ir problēmas ar krāna lielumu :)

 

Man kā centrā dzīvojošam cilvēkam mazs auto šķiet ļoti noderīgs, jo atrisinās daudzas problēmas ar novietošanu. Turklāt mazi auto ir ekonomiskāki un ātrāki par lielajiem kaut vai tīri dēļ svara vien.

 

Ļoti bieži braukāju viens, nafig man vadāt līdzi lieku tonnu metāla un 3 kubikmetrus gaisa?

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

Gluži kā Tomy, arī mani vienmēr ir sajūsminājusi eiropiešu gaume uz mazajām mašīnām. Un tas tā ir galvenokārt tieši Dienvid un Rietumeiropā. Tā tas ir iekārtojies galvenokārt dēļ pareizas nodokļu politikas. Mazs jauns auto tur ir stipri lētāks (nodokļi, apdrošināšanas) nekā lielāks, un jo īpaši, vecāks, un cilvēki tiktiešām galvenokārt braukā ar autiņiem, kas atbilst viņu dzīvesveidam un ienākumiem.

 

Arī man viens no apsvērumiem iet tieši mazo mašīnu virzienā ir tāds, ka es neredzu absolūti nekādu jēgu tam, lai manas daždesmit kg vieglās pakaļas pārvadāšanai vajadzētu 1,5 tonnas smagu dzelzsgabalu. Man jau tagadējie 975kg šķiet absurds. Un vispār, ja uz mūsdienu auto industriju paskatās globāli, tā ir autiņbiksītēs un patlaban piedzīvo akmens laikmetu. Pēc zināma laika mūsdienu automobiļi ar saviem netīrajiem, eļļainajiem, smirdīgi dūmojošajiem dzinējiem, kaut kādu absolūti trulu mehānisku mezglu, kas pierāda to, cik iekšdedzes dzinējs savā būtībā ir nīkulīgs - ātrumkārbu, lielajiem apjomiem un svaru liksies tumsonības kalngals. Tvaika lokomotīve. Ja mašīna piesēžas pilna ar 100kg mužikiem, un vēl piekrauj bagāžnieku ar kartupeļiem, tas tāpat šķiet sviestaini - 600-700 kg pārvadāšanai vajadzīga vēl pusotra tonna kaut kāda lūžņa.

 

Komforts? Es mašīnā dienas laikā reti uzturos ilgāk par ~40 minūtēm. Uz komfortu pretenzijas varētu būt šoferiem-tālbraucējiem un lidmašīnu pilotiem.

 

Un beigu beigās, esmu stūrējis pietiekami daudz lielu automobiļu, lai zinātu, ko tas nozīmē, un man absolūti tas neradīja kaut kādu stojaku uz lielām mašīnām. Ne man tas uzrāviens interesē, ne arī "cik labi turas uz ceļa". Varu tikai pateikt, ka mans patreizējais 18 gadīgais Kivičs uz ceļa turas daudz labāk un stūrējas patīkamāk nekā tikpat vecs Passat (kas vispār ir kaut kāds lempīgs un neveikls četrriteņu dīvāns).

Labots - Krishius
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pag, kāds te ieminējās par 2002.-2009. gada Ford Fiesta. Ir kādam reāla pieredze ar šo dampi? Internetā lasu, ka viss baigi lēti, uzticamība augstā līmenī. Kaut kā līdz šim Fordus esmu ignorējis kā sugu, jo laikam Sierra, Escort un Scorpio ir iedzinuši pārāk dziļas rētas :o)

 

Francijā bijām noīrējuši jauno fiestu, tā bija baigi ok. Par veco - droši vien jo pilnāk aprīkota, jo labāk!

Link to comment
Share on other sites

pa pilsētu nav ne vainas audi A2 ar dīzeli, 4litri uz simts, tas ir ekonomiskāk kā ar 250cc mocīti :D

 

Bet vairāk jasāk uzman;ities no auto ar aluminija piekari, kā VW passāt jaunie, audi a4 no 2000.gadiem ...

es rīkotos tā, ka ņemtu audi 100c4, a6, a3 vecos modeļus, principā tos, kam ir dzelzs piekare, jo labāk ir visu laiku braukt kad vajag, nevis tusēt servisā un mīties ar veļļuku pa lietu.

+ pastāv LPG.

Labots - Czar
Link to comment
Share on other sites

OK, tomēr pateikšu arī ko no savas puses. Kopš 2005. gada lietošanā ir Renault Thalia (tipa clio sedans). Bagāžnieks milzīgs - 500 reāli litri.

Gargabalā patēriņš bik zem 6l ar pilnu salonu un bagāžnieku (tas ar "veco" 1,4 8V dzinēju).

Augsts klīrenss, ziemā noderēs, lai no daudzstāvenes pagalma izbrauktu.

Nāk ar minimālu komforta aprīkojumu - t.i. elektriskiem logiem priekšā, spoguļiem, arī kondicionieri.

Nobraukti jau vairāk kā 150 000 (pirmos gadus bija maiņu darbs 10km attālumā). Uz servisu braucu tikai pie eļļas maiņas, kā arī katram gadījumam pirms skates, lai uz to nav lieki jātērē laiks (labāk lieku reizi iebraucu servisā, tas ir lētāk). Nekas baigi nav bijis jāmaina, tikai šis tas piekarei, kas nu tur nodilst, kā arī bremzēm. Izpūtējs, piem. vēl oriģinālais, lai arī braukšana pamatā pa sālīto Rīgu un Jūrmalu.

Katrā gadījumā, cilvēkam, kam vajag transportlīdzekli, iesaku.

Pašam arī paliek vēl aizvien kā otrs auto ģimenē.

Jaunākie modeļi nāk pat ar klimatkontroli.

 

Nebūtu bijusi vajadzība pēc kaut kā daudzvietīgāka, arī būtu ņēmis otru thaliu.

 

Vēl, nu kur autoram A6 vai 100c4, sen tas jau noskaidrots, arī A3 viņam šķiet par lielu. Bet nu tie audi ar alumīnija piekari tiešām var smagi iesist pa maku - atceros kā viens kolēģis "raudāja".

Link to comment
Share on other sites

Iespējams autoram ir maza pieredze ar/ap auto.

 

A3 nav liels, 1.9TDI būs ekonomisks gan pilsētā gan uz šosejas.

 

1.4 benzīna mazlitrāzās auto būs ekonomisks pilsētā, bet neekonomisks ieminot pedāli grīdā, viņš arī neiet uz priekšu, ja auto sēdēs 4 cilvēki un soma, auto neiet, uz šosejas pie 110 patēriņš būs jau 7-8litri, un ja vēl pilna mašīna tad arī visi 11litri, apdzīšanas veidosies riskantas, jo auto neceļ.

Bet ja tikai pilsētā - OK!

Jāvērtē no prioritātēm un vajadzības.

 

Gadījums ir dzīves: pie manis vērsās drauga sievas māsa, vēloties iepirkt ko ekonomisku. Nu tad nopirka VW Polo 1.4 benzīnu.4-6 litri pa pilsētu, šoseja 6-8litri. Nekas tur nav ekonomisks. Aprīkojums ļoti nabadzīgs (logi neelektriski, logu apsilde nav, kondiška nav, krēsli elektriski nav, apsildes nav, nekā nav, bagažnieks mini. cena ap 2k ls.) (kkas ap 2000.gadu)

 

Versus

 

šobrīd ļoti populāras ir mazda 626GE tipa auto, 1.8bendzīns, ietilpīgi, ir kondiška, elektriski benķi, el.reg.spoguļi , el logi,(apsildāmi), normāla piekare, + hečbekā pat izgulēties var, patēriņš man uz šosejas 7-8 litri, pilsētā 8-9, + auto ir apgriezienu auto, ja vajag iemīt jātin apgriezieni, un teikšu iet ok.. cenas - līdz 1000ls.(var pa 600-700 dabut sakarīgu auto ar TA) pa 300ls LPG un pa ~ 1200ls ir ļoti labs ekonomisks aparāts. (94gads)

 

Viedoklis mans subjektīvais.

Labots - Czar
Link to comment
Share on other sites

Kā man šie apdzinēji nespējnieki ar liellitrāžam kaitina. Regulāri ar šo auto ir bijis tā, ka braucot, aiznesas nez cik garām, ar nez kādiem milzu dzinēji, panāku pie fūres (ar atļauto ātrumu, es braucu godīgi), parasti izturu divas priekšā esošā liellitrāžnieka garām palaistās iespējams, pēc tam eju gan tam garām gan fūrei. Tas pie tam rūpējoties par ģimenes drošību, tā nav apdzīšana ka visiem pēc tam jābremzē. Protams, pēc kāda kilometra liellitrāžnieks atkal klāt.

Tam auto masa pašam maza, pareizi saslēdzoties, viss notiek. Pie tam kārba paīsa. Jā, regulāri pārkāpjot, patēriņš augs. Bet kas tas ir tie 8l, kaut kāds 2l motors pie 110 tik pat rīs.

Atvainojos par beztēmu.

Labots - ju
Link to comment
Share on other sites

Kā man šie apdzinēji nespējnieki ar liellitrāžam kaitina. Regulāri ar šo auto ir bijis tā, ka braucot, aiznesas nez cik garām, ar nez kādiem milzu dzinēji, panāku pie fūres (ar atļauto ātrumu, es braucu godīgi), parasti izturu divas priekšā esošā liellitrāžnieka garām palaistās iespējams, pēc tam eju gan tam garām gan fūrei. Tas pie tam rūpējoties par ģimenes drošību, tā nav apdzīšana ka visiem pēc tam jābremzē. Protams, pēc kāda kilometra liellitrāžnieks atkal klāt.

Tā nu tā pasaule iekārtota.

Labam vadītājam pofig ar ko brauc.

Fast-Car-Fast-Driver.jpg

Link to comment
Share on other sites

Krishius

Jūs jau te atkal laižat tuftu. Es taču pašā sākumā nodefinēju sarunas tematu, turklāt pieminot to, ko es negribu un ko man nevajag.

 

P.S. Mazda 626GE ir kravas vilciens, turklāt Mazdu es vispār neapsveru kā variantu korozijas dēļ. Opeli mūsdienās velti apceļ, jo puvekļa titulu jau ~10 gadus ir pārņēmusi Mazda.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

kāda starpība - alumīnja, vai dzelzs piekare, ja svirām nodilst tikai plastmasīgā daļa, ar ko tās ieguļas pretējā svirā? jārunā ir par plastmasu, nevis dzelzi, vai alumīniju.

bieži remontē/maina sviras tie, kas pērk lētākās. lai gan cena tām ir tikai par 1/3, vai 1/4 mazāka nekā vidēja līmeņa svirām, totes izturība ir knapi uz gadu. iespējams, ka kādos servisos servisa meistari ar klientu nemaz nesaskaņo, kāda līmeņa detaļas liks.

Labots - uldiss
Link to comment
Share on other sites

Krishus - iepazinos vēlreiz. vispār 4x4 Yeti nav slikta izvēle. 4x4 ziemā, kad nav izstums sniegs ir way to go. Pie tam nebūs pie daudzstāvenes jātīra sava vieta un tajā neviens arī nevēlēsies parkoties :)

 

kāda starpība - alumīnja, vai dzelzs piekare, ja svirām nodilst tikai plastmasīgā daļa, ar ko tās ieguļas pretējā svirā? jārunā ir par plastmasu, nevis dzelzi, vai alumīniju.
Es nesapratu, ko tu domāji ar to...
Link to comment
Share on other sites

Krishius
(labots)

Land Rover Defender ir labāks šādai izpriecai. Un T-150 traktors vispār ieliek abiem.

Labots - Krishius
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nu ja tā, tad mazo Toyota LC 100 un vari arī pāri braukt citiem satiksmes dalībniekiem :D

 

bet runājot par tēmu, pilnpiedziņa ir super opcija mazam pastāstienim :)

Labots - Czar
Link to comment
Share on other sites

nu tikai 4x4 mazajiem - sadārdzina to apkopi un palielina bendžas patēriņu....imho nav vērts. vismaz tie latvijas pasta kangoo ar savu 4x4 bij areāli čau. visiem bija defekti ar tiem kardāniem...nezinu kā jetijs uzvedas, bet cena viņam pieaug pamatīgi ja gribi 4x4....imho ja ņem 4x4 tad lielo manuālo, nevis šīs parodijas par 4x4. bettas nav topiak tēma. cik dzirdēts no kolēģes ar audi 1.2 tdi + automāts - reāli problēmas, rets modelis un viss maksā kosmosu. un brūk nost...apkopēs dārgs, jo viss saspiets, viņam pat kapota nav.

Link to comment
Share on other sites

"kāda starpība - alumīnja, vai dzelzs piekare, ja svirām nodilst tikai plastmasīgā daļa, ar ko tās ieguļas pretējā svirā? jārunā ir par plastmasu, nevis dzelzi, vai alumīniju.

------

Es nesapratu, ko tu domāji ar to..."

 

tu teici, ka alumīnija piekare esot vajāka par dzelzs piekari, taču es teicu, ka nevis dzelzs, vai alumīnijs nosaka sviras darba mūžu. alumīnijam nekas nenotiek, izdilst tikai plastmasīgie šarnīri, vai kā viņus tur, kas atrodas sviras galā. piemēram, ropažu ielā ir kantoris, kas pieņem vecās sviras un restaurē tām šarnīrus. iznāk jauna svira par puscenu.

daudzsviru sistēmā ir vairāk elementu kam izdilt, tāpēc tā iznāk uzturēšanā dārgāka, nevis alumīnija dēļ.

Link to comment
Share on other sites

vicarious

Jau kādus gadus 5 braucu ar Toyota Yaris, un situācija ir līdzīga kā topika autoram, tā kā varbūt mana pieredze noderēs. Iemesls kāpēc tik ilgi neesmu mainījis mašīnu - viss apmierina un manam viedoklim par mašīnām ir general (mašīna ir lai brauktu, nevis zīmētos vai pirmajam aizbrauktu no luksafora vai draugu pulkā palielītos par caurgājamību/fīčām u.c. lietām, ko izmanto labi ja pāris reizes gadā) atbilst ideāli

 

Tātad, no tā kas zem kapota neko daudz nesaprotu, bet šo 5 gadu laikā ir saplīsis ģenerators, kas maksāja kapeikas. Iemesls - viņš ir novietots zemu un braukājot pa applūdušiem ceļiem viņu saslapināju un nosvila. Protams ir mainīts, aķis, siksna.

 

Mašīna ir salīdzinoši augsta, mīksta, pārāk neiespringstu uz bremzēšanu uz bedrēm, tā kā braucu pārsvarā pa pilsētu ar apmalēm problēmu nav. Var noparkoties tur kur sedans neielīdis, pāris gadus tas bija baigi aktuāli, jo darbs bija vietā kur bezmaksas parkings bija švaki pieejams. Ar savu nevērīgo braukšanasstilu droši vien kādai citai mašīnai būtu piekarei kaut ko sačakarējis, bet šo gadu laikā šķiet tikai vienreiz kaut ko piekarei esmu regulējis un tehniskajā apskatē jau 3 gadus pēc kārtas man pakrata ar pirkstu ka kaut kāds piekares pirksts vai kas tamlīdzīgs esot biku izļurkājies, bet nekas sliktāk nepaliek tā kā vērību tam nepiegriežu.

 

Ja patīk bezīns - viņām ir 1.0 un 1.3 benzīns (manējais), patēriņš pilsētā 6l, ārpus 5l. 1.4 dīzelis ir ekonomiskāks, tāds bija pazīstamam cilvēkam, neko sliktu par viņu neteica.

 

Iesaku ņemt ar 4 durvīm, lai gan pārsvarā braucu 1 vai 2, tomēr 4 durvis ir liels pluss, ja kaut ko grib nomest uz aizmugurējā sēdekļa vai vest vairāk cilvēku.

 

Ja ir vēl kādi jautājumi, droši prasi

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

"kāda starpība - alumīnja, vai dzelzs piekare, ja svirām nodilst tikai plastmasīgā daļa, ar ko tās ieguļas pretējā svirā? jārunā ir par plastmasu, nevis dzelzi, vai alumīniju.

beidz muļķoties, starpība starp alumīniju un dzelsi ir. Gumijas, ķagas utt, bet C4 audi piekarē gadā ielikti ap 200ls, gadā noskrien ap 40-50k,

dabūjām A4 1.8T, 8-10k un aiziet ķagas mainīt. nezinu gan vai tas būs tikai plastamas dēļ :D fiksi tikām vaļā, bēdu nezinu. kā saka jāsit normālā dzelzī :)

bet jaunie pasāti ir jauki, mīksti pa asvaltu, patīkami utml, ja var atļauties :) tagad viss velk uz ātrāku detaļu nolietošanos/maiņu/remontu. bizness.

Labots - Czar
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...