Jump to content

Fiat Panda u.c. mazauto


Krishius
 Share

Recommended Posts

Es arī nemaz nevēlos, lai šajā topikā kāds runā par degvielām. Ir viena degviela - benzīns, un viss.

Nesatraucies, šajā topikā tiks runāts pilnīgi par visu ko, tikai ne par to tēmu, kuru Tu aizsāki...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 255
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Krishius

    27

  • ju

    22

  • Ronalds

    11

  • Zābaks���������™

    14

Sanāca ar labi sakomplektētu up! nobraukt tuvu 1000km. Ja būtu vajadzība pēc jauna auto, ņemtu sev tādu - vietas ar saviem 1,90 m pietiek pilnībā; sakarīga audiosistēma jau no rūpnīcas; manuprāt, arī dizains ir viens no labākajiem mazauto klasē. Un komforts pieradina - grūti bija pēc tam pārkāpt uz savu veco auto.

Vienīgi tas nekādi neiekļaujas 3k latos.

Link to comment
Share on other sites

Zābaks���������™

Autor, varbūt labāk divriteni?s uzturēšanas izmaksas gandrīz nekādas, un benzīnu vispār neēd, vēl ir toyota iq, mazauto, diezgan jauns.

Link to comment
Share on other sites

 

Ņemot vērā, ka man ir apnikuši "kaktu" servisi ar savu attieksmi un servisa kvalitāti, un vienīgie pāris man zināmie labie individuālie meistari ir mūždien burtiski jāmedī, jo viņiem ir darba pilnas rokas, esmu nolēmis, ka visvienkāršāk būs mašīnu vest pie dīlera. Fiat gadījumā tas būtu baigi ok, jo viņu serviss ir netālu no mājām. Ok, būs dārgāk, bet dzīve stipri vienkāršāka, jo nebūs jāpiepūl smadzenes lietām, kuras man negribās darīt.

 

 

Varēsi iepazīties ar oficiālā servisa cenām. Manai draudzenei bija darba fords kurš dēļ darba devēja iegribas bija pie oficiālā dīlera jālabo, un vismaz ford centrs TĀDUS rēķinus piestādīja pat par sīkumiem, ka mati stāvus cēlās! Labi ka pašiem nebija jāmaksā, bet nu pašam, brīvprātīgi uz ko tādu parakstīties......

 

P.S. Zābaks - es pa šiem dažiem gadiem, kopš ikdienā pārvietojos ar auto un esmu kaut cik iedziļinājies šajā braukšanas parādībā/fenomenā, esmu sapratis, ka tipisks latvieša auto ir 10-25 gadus vecs VW Passat/Audi 100/MB/BMW ar dīzeļdzinēju, un viss, kas ir mazāks vispār neskaitās mašīna.

 

Tagad nevis ar dīzeli, bet gāzi. Un padomā kāpēc tāda izvēle? Varbūt tāpēc ka šie auto nodrošina pieņemamu komforta līmeni tai paša laikā saglabājot paceļamas eksploatācijas izmaksas?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Jau 10 gadus braucu ar 3 cilindru Polo,arī pie -30 jāsvīst(pečka beigta,visu laiku max dod)...

Nesaprotu šī posta jēgu - gribējās palielīties ar to, ka labāk svīsti pie -30, nekā salabo pečku? Laikam piederi pie tiem, kas autiņu sāk remontēt tikai tad kad tas vairs uz priekšu nekust.

 

@ronalds - arī esmu viens no tiem, kas mēdz izmantot oficiālo servisu pakalpojumus. Nesen remontēju Pajero iekš Skandi auto. Bija tāda vaina, kuru vispār neviens cits neņēmās nedz meklēt nedz arī novērst (dzinēja vadības bloks jāmaina). Un zini - viņi paši piedāvāja un sameklēja lietotu bloku, salaboja autiņu mazāk nekā nedēļas laikā + vēl ritošo notestēja un piedāvāja vairākus remonta variantus ar dažādām izmaksām + vēl pāris sīkumus saveda kārtībā. Ja servisam ir tāda attieksme, tad esmu ar mieru samaksāt arī nedaudz vairāk. Jā, rēķins bija paliels (tas bloks tomēr nemaksā lēti, jauns vispār ir kosmiskos ciparos), bet darba stundas izmaksas tomēr ir adekvātas, rēķinā viss precīzi atšifrēts un kopējā attieksme super. Nevis tādā kaktu kantorī, kur vispār bail autiņu dot remontēt, ka kaut ko nesačakarē tie nejēgas + vēl cenu politka - ja klients atbrauc uzvalkā tērpies tātad maksāt spējīgs, tātad jānoplēš vairāk :D

Labots - ivo
Link to comment
Share on other sites

Stundu cena adekvāta... Nu kas nu kuram adekvāts... Man piemēram neliekas adekvāti ja rēķinā ir ierakstīts 2 -3 reizes vairāk stundu kā reāli patērēts remontējot - redziet viņiem ir katalogs - piemēram bremžu disku nomaiņa 2h, kalodku nomaiņa arī 2h. Ja maina abus, tad 4h. Varētu padomāt ka sākumā tiek nomainīts bremžu disks, viss salikts atpakaļ, tad jaukts vēlreiz lai mainītu kalodkas. Bez tam neticu ka servisā, kur visi instrumenti pieejami un meistari piešāvušies šim darbam vajag vairāk par 1h - esmu pats kalodkas mainījis, zinu - man abas puses nomainīt apmēram 1.5h aizgāja.... (tas uz bedres ar parasto domkratu ceļot un rokas instrumentiem skrūvējot)

 

Protams ir specifiskas lietas ko citi nevar izdarīt - parasti saistītas ar elektroniku - tur nu nekā....

 

Un cik tad stundas Skandi motors mainīja vadības bloku? Darba tur ir tik vien kā pāris skrūves, pāris štekeri un pieslēgt datoru lai apmācītu vadības bloku ar signalizāciju un imobilaizeru saprasties.

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

Golfs man jau ir par lielu.

 

Patlaban esošais Civic ir 18 gadus vecs, ar visādiem vecuma sīkumiem, kas vienkārši besī ārā, turklāt visi ir tādi, ka remontēt ir baigais čakars, un neviens autoserviss ar to negrib nodarboties + mašīna ir vairākas reizes pārkrāsota, metināta, šur tur atkal jau rūsa lien ārā, vizuāli galīgi nenosauksi par konfekti. Tā jau it kā motors strādā labi un automāta kārba arī vēl ok. Turklāt bišk apnika sēdēt kā kartingā - baigi zems tas kivičs. Protams, ja pats mājās ir gatavs ķimerēties, to visu noteikti var salabot, bet man nav nedz laika, nedz vēlēšanās ar tādām lietām nodarboties.

 

VW up! esmu samīlējies bez gala, bet jaunu paņemt bez krīta laikam nesanāks, un krītu ņemt galīgi negribās.

Vēl jau arī kaut kur dzirdēju, ka nevajagot to up! ņemt tagad, kad tikko iznācis - jāpagaida, lai laika gaitā atklājās visi v1.0 gļuki, kas turpmakajās versijās var tikt izlaboti.

 

Ford - es neko daudz nezinu par Ford.

 

 

Un Zābak - ar veļļuku es braucu gana daudz, lai šis joks vairs nebūtu smieklīgs.

Toyota Iq jau ir divvietīgā Smārta izmēra mašīna, turklāt Toyotas, lai arī nāvīgi uzticamas, tomēr baigi dārgas.

Labots - Krishius
Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Un cik tad stundas Skandi motors mainīja vadības bloku? Darba tur ir tik vien kā pāris skrūves, pāris štekeri un pieslēgt datoru lai apmācītu vadības bloku ar signalizāciju un imobilaizeru saprasties.

 

Nabaga Ivo, brauca pie dīlera ar tādiem sīkumiem kā vadības bloks. Būtu zinājis ka Ronalds_ pa piečuku šim 15 minūtēs samainītu, būtu kaudzi naudas ieekonomējis... :mrgreen:

 

Ronalds_, tu laikam esi no tiem speciālistiem, kas ja arī aizbrauc uz servisu, tad stāv meistaram aiz muguras un nemitīgi māca kā to labāk izdarīt un kā šito labāk nedarīt...

Link to comment
Share on other sites

spainiss2

Škoda citigo būs lētāka pa vw Up,bet nu tāpat lietoti vēl nav,bet šitās vw mašīnītes ir nesalīdzināmi labākas par jebkuru Fiatu-kā nekā VW izgudrojis un nav tas smieklīgais 2cilindru motors.Vienīgais tas Fiats pēc 5 gadi maksās kapeikas,bet VW cenas nekritīs tik dramatiski.

Pats arī nebraucu ar jaunu autiņu bet taisu pie oficiālajiem dīleriem,pagājuso gad apkopes pataisīju pie onkuļa garāžā,it kā jau vecim zelta rokas bet ir lietas ko viņš nerubī un nav spējīgs konstatēt vienkārši tehnikas un iekārtu trūkuma dēļ,plus viņš taisa sākot no alfām beidzot ar golfu,bet veči dīlera servisā katru dienu vienus un tos pašuš autiņus skrūvē un viņi jau zin visas hroniskās kaites-novērš problēmu pirms viņa ir vēl sākusies.

Bet nu es persõnīgi uz tiem mini brīnumiem virsū neskatos,ja ņemtu tad tikai Polo,Fabiju vai Ibizu.

Link to comment
Share on other sites

Nu jā, vispār sāku jau pamazām atvadīties no domas par to Fiatu. Ir jau tā kā te dažs labs saka - pārāk eksotiska tā mašīna.

 

 

Ko tauta saka par VW Fox? It kā esot pa lielam bāzēts uz Polo. Vienīgi bišk atbaida tas, ka tā mašīna nekad Latvijā nav tirgota jauna, līdz ar to es domāju, kā varētu būt ar servisēšanu...?

 

Škoda Citigo (un arī tas Seat analogs) man nepatīk vizuāli, un cenas starpība pret VW ir ļoti niecīga. Ok, moš Škoda un Seat būs lētāk servisējami, bet ja es pirktu jaunu mašīnu, tad tieši tādu, kādu es gribu, bez kompromisiem - tās cenu atšķirības nav tik kardinālas.

Vēl jau ir variants ņemt to pašu Civic, tikai par 10 gadiem jaunāku, bet parokoties pa sludinājumiem, rādās visai nepatīkamas cenas. Dārgi tie uzticamie japāņi.

Link to comment
Share on other sites

Lai nomainītu vadības bloku vajag vai nu speciālu datorprogrammu vai rūpnīcas skaneri kas ir pieejams tikai autorizētos servisos tāpēc saviem spēkiem nomainīt vadības bloku nesanāks - nav nepieciešamā aprīkojuma. Bet savādāk darba tur daudz nav.

 

Es uzskatu ka godīgs rēķins par šo darbu būtu apmēram tāds:

50 ls - rūpnīcas skanera izmantošana

10 ls - darbs 1/2h

 

nevis 60ls 3h darbs....

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

tu neatbildēji uz manu jautājumu, jeb nevari?

lai piedod man topika autors par spamu, bet šeit uzdot šāda tipa jautājumus imho ir bezjēdzīgi, lai gan labi varu saprast vēlmi pēc mazauto

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Krishius

 

A kiviču paaudze ap 2003. gadu jau skaitās veci tavā izpratnē? Par 3 kilo labu labie dabonami. Tik nu par baigi mazo viņu arī nevar nosaukt. Nu a tie kosmiskie ap 2008. nu tie bez 5 latiem nesanāk, jā.

 

Kaut man domāt ka tu ir lieki sevi ielicis rāmjos ar to obligāto cenu un gadu (nobraukumu :sarkasms:) un tagad mētājies starp veciem kivičiem un jauniem VW Up. Ja ir tik neskaidra vīzija ko ņemt, tad tur līdz pirkumam ir vēl ļoti tālu...

Link to comment
Share on other sites

Uz kosmiskajiem (8. paaudzi) nemaz neskatos - kā jau pats teici, pārāk dārgi, un, godīgi sakot, galīgi nepatīk vizuāli - pārāk out of this world gan no iekšpuses, gan ārpuses.

Tieši skatos uz 7. paaudzi, aļa 2000-2005. gads. Vienīgais, kas man bišk atbaida - visiem ir palieli nobrakumi. Kā ir zem 100k, tā uzreiz 4000+ Ls. Baigi mazs tas Čiviks gan nav, bet tā kā man jau ir divi kiviči bijuši, izmērs vēl ir pieņemams. Teiksim, tāds trīsdurvju kivičs ir izmēra maksimums. Piecdurvju hečbeks jau ir autobuss, par sedanu nemaz nerunājot.

 

Šīs diskusijas jēga jau ir rosināt domāšanu uz kaut ko konkrētu, jo pagaidām galvā nav nekādas skaidrības. Pirkumu ceru veikt līdz ziemai. Galu galā, vajadzēja jau arī vienu tofiku par maziem autiņiem :)

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Klausies, brāl, jautāšu tev tā. Tu pats tici tiem nobraukumiem? Vēl saprotu, ja tā mašīna ir nopirkta Latvijā un pa šejieni arī dzīta, nu tur plus mīnus tā arī būs. Bet ja viņš ir ievests no kaut kurienes, nu tur tač nevar zināt kas ar to spidometru ir darīts...

 

Un arī, ja mums ir divi autiņi, viens tikai pa LV ar mazāku reālo nobraukumu pa mūsu bezceļiem un otrs no Eiropas ievests ar uzkruķītu spidometru, reāli lielāku nobraukumu, bet pa labākiem ceļiem. Nu un kurš labāks? Ko pliki cipariņi izsaka par auto stāvokli?

 

Tapēc pastāv visādas štelles kam pievērst uzmanību pie pirmās apskates. Teiksim cik beņķi, stūre un visi kloķi padiluši, kāds salons. Nu vizuāli tas dod iespaidu. Nu ļoti apšaubāms, ka kāds ir mainījis salonu pirms pārdošanas. Bet tas tā, mašīnām ap desmit gadiem šitas sāk stipri parādīties, jaunākiem ne tik ļoti. Ja piecgadīgai mašīnai ir izsēdēti beņķi, tad jāprasa cikilgi viņš pa taksi ir nomaucis...

 

Tapēc vislabākais variants jebkuram auto ir savs uzticams serviss vai arī randomā izvēlēts, kur iedzen autiņu un pa desmitnieku lai to mašīnu uzliek uz paplātes. Visas eļļas noplūdes, visi defekti un brīvkustības dod tev iespēju novērtēt ko tā mašīna ir redzējusi + katrs kasjaks mīnusojas no pārdevēja uzliktās cenas...

 

P.S. Un sūdu pārdevēji uz šito parakstās nelabprāt, tā kā konkrētas lamatas atbirst uzreiz...

Labots - Reņģēdājs
Link to comment
Share on other sites

Zābaks���������™

Aga 10 gadiiga mashiina ar 100k nobraukumu. Pats tam tici? Es ne iipashi. Normaals nobraukums 2003. gada autinjam ir ~180k. Reekjinot, ka nobraukti 20 k gadaa, kas arii reaali buus maksimaali tuvu iistajam nobraukumam. Gribi auto ar 100k nobraukumu- 2007. gads.

Link to comment
Share on other sites

Bet ja līdzi dod servisa grāmatu, kurā visi nobraukumi fiksēti un pēdējais ieraksts attiecībā pret laiku, kad tas ir veikts, ir samērīgs/ticams? Es personīgi gadā noripinu ap 10-12k, un varu saderēt, ka neesmu tāds vienīgais pasaulē. Līdz ar to man pa 10 gadiem varētu sakrāties kaut kas ap 100-120k.

Link to comment
Share on other sites

Servisa grāmatas tiek viltotas uz nebēdu. Vienīgais variants ir uzzvanīt autorizētajam servisam un pajautāt, jo viņiem ir elektroniska datu bāze ar to kas un kad šim autiņam darīts. Tas protams, ja autiņš jauns pirkts Latvijā.

Link to comment
Share on other sites

Jā, Fiesta izskatās cērtams variants. Palasīju to pašu Whatcar, un tur slavē par lēto ekspluatāciju.

Kas tur ir ar to ūdeni salonā? Pa kurieni tas tek iekšā?

 

Ņemot vērā, ka abām iepriekšējām mašīnām bija (un joprojām ir) problēmas ar ūdeni bagāžniekā lietus laikā, man šitā ūdeņu štelle liek raustīties plakstiņam.

Link to comment
Share on other sites

Ūdens bagāžniekā var tecēt piem. gar aizmugurējiem lukturiem. Vismaz man vienam auto tā bija. Tā kā man tur tā arī noblīvēties nesanāca (lai var tos noņemt kādreiz), tad apakšā, kur riepai nodalījums (tur viss satecēja parasti), apakšā jau bija oriģinālais korķis no plastmasas, tad tajā izurbu caurumiņu.

Ā, jā, ja pa tēmu, tad darbā Fiestas ne visai. Kolēģi mocās ar starteriem, t.i. bendikss čakarējas, kas bija problēma jau Sierai. Tad visādas detaļas krīt nost, piem. vidēja statņa ārpusē dekoratīvais apšuvums. Tā citādi jau OK.

Labots - ju
Link to comment
Share on other sites

Hondaclub man nav svešs. Bet ne par to ir runa - man vienkārši gribās nomainīt auto. Jau trīs gadus braukāju ar Honda Civic '94 un gribās pārsēsties uz kaut ko citu. Galvenais apsvērums ir apnikums, jo mašīna, ja tā netiks nolaista, vēl ir braucama daudz un dikti. Kivičs pirms mēneša izgāja skati ar pirmo reizi, bez nekādiem remontiem pirms tam, un dabūja tikai vienu "1" - nedaudz bojāts barošanas iekārtas caurļvads. Daudzie sīkie tehniskie trūkumi pēc būtības ir iesnas, bet tie darbojas kā papildu iegansts gribēšanai nomainīt vāģi.

 

Man pirmajam Kivičam bagāžniekā ūdens krājās no izpuvušā cauruma pakaļējā arkā, bet tagadējam hvz, no kurienes - abas arkas (arī iekšējās) tika pārmetinātas, gar pakaļējo lukturu blīvēm arī neko nelaiž garām. Lai saprastu, kas notiek ar bleķiem no iekšpuses, jājauc ārā puse salona (jāravē nost apšuvms), kas ir gemorojs.

 

 

Focus jau ir Golfa izmērā - zu gross.

 

Vēl ienāca prātā Opel Corsa (vai nu tā, kas līdz 2006. gadam, vai arī tā, kura no 2007. gada), bet man darbā ir pieredze ar Opel Antara džipu, kurš pēc 160k (tika dabūts pilnīgi jauns) ir pārvērties par šrotu, kuram visu laiku konstanti kaut kas ir saplīsis. Un dēļ tā uz Opeli skatos šķību aci. Tiesa, tas Antara tika pamatīgi ekspluatēts.

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Pārmetinātas arkas un gan jau ka vēl citur arī un tikai viens vieninieks par vadiem.? A kur tad "Nesošo konstrukciju neietekmējošs Ruslans"? Pārmetināja un pazuda? :mrgreen:

 

Bet par Opipeli. Nezinu gan neko konkrēti par Corsām, bet nu nevar pēc viena modeļa spriest par visu marku. Ir veiksmīgi modeļi un ir mazāk veiksmīgi modeļi jebkuram ražotājam. Par Corsu ieteiktu rakt dziļāk.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Tiesa, tas Antara tika pamatīgi ekspluatēts
Pats jau atbildēji, kāpēc tā. Darba auto bieži vien tiek vienkārši nojāti, pēc principa - ka ne mana cūka, ne mana druva, ja nenoslēdz pareizu līgumu ar to lietotāju. Ja tas vēl ir tipa kopllietošanas auto, nu tad čau ... gandrīz kā ar Vairiņas mersi :D
Link to comment
Share on other sites

kaut_kaads

Atvainojos, ka varbuut kko pateikshu kas ir pateikts bet pats braucu ar pandu jau gadus 4.

Jaapierod, ka vinja ir shauraaka, augstaaka. Stuures pagrieziena lenjkjis ir lielaaks, taakaa apmest rinjkjii var pat uz shaura celja. Pasham ir 1,3tdi, un par dzineeju varu teikt tikai labaako. Pieviilis nav ne reizi. Iet arii ljoti pieklaajiigi prieksh sava pateerinja, - 3,8-5l. Bet nu 5l var dabuut tikai azartiski stiepjot pa pilseetu.

Ja kaadi jautaajumi, droshi PM.

Var arii iegaadaat sho briinumu pa 2x mazaaku cenu nekaa budzhetaa plaanots, vieniigi nobraukums ir 210k, bet dzineejam pie 180k ir veiktas visas paarsimts latu apkopes...

Link to comment
Share on other sites

Audi A3 ir ļoti labs. Izkatās mazs, bet vietas pietiek un pat velosipēdu izdevās iebāzt ar noskrūvētu priekšējo riteni.

Laba apdares kvalitāte, krietni klusāks par Golfu un citiem. Nerūsē.

Patīk, kā izskatās Audi A2, bet ar to neesmu braucis.

Link to comment
Share on other sites

Nu par to rūsēšanu es atļaušos pasmaidīt. Jo jaunāks autinš jo ātrāk sak rūsēt un ko var gribēt ,ja tos tagad ar "ūdenskrāsām" krāso

Link to comment
Share on other sites

Nezinu vai rūsa jaunākajiem auto tomēr ir baigā problēma. Laikam tik izņemot Mazdas, par tām bija dzirdēts, ka pēc dažiem gadiem sliekšņi no iekšas izrūsējuši.

Man pat viens no lētākajiem auto nerūsē - Renault Thalia. Kopš 2005. gada braukā maršrutā Jūrmala-Rīga. Tur sāls un tml. netrūkst. Jā, aizmugurē arkai vienā vietā krāsa nonākusi, bet grunts turās. Priekšā nekas nerūsēs, tur viss no plastmasas, arī spārni.

Link to comment
Share on other sites

Off...

Didzi- nejauc ūdeni vai ķīmiju vai alkīdu ar ruslanu... Jebkura krāsa ir tikai un vienīgi dekoratīvs pārklājums! Ūdenim nav ar to nekāda sakara- kāpēc celtniecības krāsas turās uz bleķa???

Uz mūsu ceļiem "tādu ķīmiju" ber, ka pat 65-gada moskvičs (ar ļoti bieziem bleķiem) sarūsē! A tos ap 2000gadu ražotos (ekonomija uz visu) saēd kā skābe...

Sorryyy..

Link to comment
Share on other sites

Soryy- cinkoti ir 90% autoooooo...

Un un? Cinka oksidācija notiek! Ja cinks ir sācis oksidēties- tas vairs nav cinks!

Audi nerūsē??? Un kā vēl rūsē...

Link to comment
Share on other sites

runājot par mazauto, pirms kāda laika sanāca pabūt skotijā uz pāris dienām kur tika iznomāts auto - tika iedots kia picanto ar smieklīgo 1.1 motoru. Kad sanāca rāpties kalnā, tad bija kā bija, bet vienu gan varu teikt - priekšā sēdošajiem sasodīti ērti. Gan pie stūres sēdot, gan glakus vietā. Bagāžnieks protams nekāds un aizmugurē lielāks cilvēks ar neiekāps īsti, bet es ar savu teju 1.90 pie stūres ntās stundas nosēdēju un tik labi sen nebiju juties.

Link to comment
Share on other sites

Sākot no A4 laikiem, es neesmu redzējis nevienu sarūsējušu Audi. Ja dzelzis iebuktēts, tad tur kautkas mazliet veidojas, jo tajā vietā ir sabojāta cinka kārta. Vēl mēdz rūsēt lētie necinkotie spārni, ja tādus uzliek pāc buktes. Labas kvalitātes virsbūves cinkotie elementi nerūsē.

Labots - uldiss
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Karoče mans mazauto tops. Ne tops bet saraksts, kādus es vēlētos.

 

60055578_b82a36e18c.jpg

 

Audi A2, noteikti 3L versiju ar 1.2 TDI un automātu. Patēriņš 3 litri vidējais, atšķirībā no pārējiem A2 vēl daudz vieglāks, ar speciāliem sēdekļiem, riteņiem un bez stūres stiprekļa. Alumīnija virsbūve, vienreiz gribēju pirkt tādu mazliet uzsistu, tomēr beigās sabijos no remontiem. Iekšā pārsteidzoši plašs auto! Dabonams ar klimatu, kruīzu. Dārgi maitas - sistais maksāja 2000e, labs nāk pa 5-6e

 

 

toyota-yaris-verso-03.jpg

 

Toyota Yaris Verso. Noteikti ar 1.3 automātisko kārbu un LPG! Lai gan braukts ir ar parasto Yaris ar 1.4 D4D, kas bija ļoti žiperīgs. Laba ir arī 1.5 benzīnnieka versija, bet tai nenāk automāts. Kāpēc tieši Verso? Tāpēc, ka tik pat liels kā A2, toties vietas pasažieriem daudz un bagāžas nodalījums ir vienkārši milzīgs. Auto izturīgs kā tanks, dabonams ar kondišku un kruīzu, ja labi pameklē. Maksā no 1200e par šrota stāvoklī esošu līdz 4-5ke par normālu eksemplāru

 

02602171990004-480.jpg

 

Mini Cooper. Neko daudz nezinu, bet patīk dēļ īsuma. Dažus centimetrus garāks par VW Lupo, kas ir daudz neglītāks. Faršs ir 1.6 ar automātkārbu, bet tākā transmisijā stāv variators, jamam, ja nav apkopes bijušas, var uznākt tieksme pašiznīcināties, samaļot nafig tur esošo ķēdi. Grūtu ielikt LPG - rezerves ritenis zem auto, un figviņzin vai sanāks normatīvos prasītie 20cm līdz zemei. Ja liek bagažniekā, bagažnieka vairs nav.

 

Suzuki%20Samurai.jpg

 

Suzuki Samurai. Draugiem šāds kalpo laikos par traktoru / vilcēju / mežvedēju utt. Jā, es tādu gribētu, vienīgi komforts tam verķim ir nulle. Bet labprāt gribētos šādu tieši pilsētai. Maksā sākot no lūžņu cenas līdz pāris K

 

1334975859_358762337_2-Fiat-Panda-1000-Turbo-Alagoa.jpg

 

Fiat Panda 4x4 Turbo. Verķim ir 1.0 turbomotors un visu riteņu piedziņa. Psihopātu transports, mobilē.de dabonams gan pa kapeikām, gan par kosmosu.

 

hyundai_Getz_12_02_05.jpg

 

Hyundai Getz MK1. Neglītais pīlēns, kas nekad nekļūs par gulbi. Paskats rosina skumjas, iekšpuse skarba kā bērnība padomju bērnunamā. Toties auto ir neticami uzticams, neticami izturīgs un maksā absolūtas, nepiedodamas kapeikas - cenas sākas no 1500 eiro iekš ss.lv. Vēlams ņemt maksimāli pilnu, ar kondišku un elektrologiem, 1.6i un automātkārbu + LPG protams.

 

lada-niva-03.jpg

 

Vienīgais iemesls pirkt šo auto ir nostaļģija un cena. Rūsēs, plīsīs, rūsēs, razdatka gaudos, bezceļos stipri viduvējs (samurajs ņivu izkož kā zīdaini). Toties, ja smuki nokrāsosi, būsi pirmais hipsters ciemā. ACHTUNG! Avārijas gadījumā sadalās pirmreizinātājos pa šuvēm, testaments un insurance lietojot obligāti

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

No minētajiem ir redzēts Samurajs. Reāls auto bezceļiem, iet cauri pat tadām vietām, kur Ņiva netiek. Diemžēl vismaz kādu laiku atpakaļ bija paliels deficīts.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...