Jump to content

Fiat Panda u.c. mazauto


Krishius
 Share

Recommended Posts

Vispār jā, nebiju izskatījis arī Dacias variantu. Tikai, kaut kā īsti nav redzēts nevienam LV apkārt, līdz ar to nezinu kā viņām ar izturību utt. lietā

Chali neklausi shaja foruma dzivojoshos cilvekus par masinu lietam!

Tiesam gribi pirkt jaunu Daciu/Pandu? apsties cik vinas maksaa lietotas pec 2-3 gadiem ( 2-3X mazak nekaa jauna!!!)

pandas itkaa varen izturigas ir,bet nu jaunu vinu pirkt ir beztolks.gadu lietotu var dabut 2X letak neka jaunu.

honda jazz? daudz vietas/maza masina pec skata/neplist vispar/paterins smuks un vertiba strauji nekritas kaa tiem 2iem

Labots - kmna
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 255
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Krishius

    27

  • ju

    22

  • Ronalds

    11

  • Zābaks���������™

    14

Fiat 500, ja brauc tikai 2 cilvēki ir pietiekami ietilpīgs, domāju, ka Pand-ā ir vēl vairāk vietas. Vienmēr gribu izmēģināt pandu, bet rezrervējot pandu iedod 500. Citigo man patika, bet Fiat 500 ir vairāk tās odziņas. Twin Air ir labs motoriņš Fiat-iem, bet taj jau laikam 10k budžetā neierakstās.

 

Dacia gan nevajag pirkt.


kmna, kur var dabūt Honda Jazz pa 10k jaunu? Un parādi man, kur var dabūt 3 gadīgu Pandu, pa 1/3 no tās sākumcenas. Un gadu vecu pa puscenu?

Link to comment
Share on other sites

Kmna - Honda Jazz pārāk dārga jau. Īsti nevaru atrast nekur to gadu/divus gadus veco Pandu. Nepārdod jau tik "jaunu".

andza - ar 500to ir braukts, foršs vāģītis, bet Pandai tomēr 5 durvis un bišķi vairāk lietas + zemāka cena, kas ir tas lielais pluss.

Link to comment
Share on other sites

Vari uzmest acis uz Toyota AYGO, meita nopirka 4 durvju versiju, viņa saka ka ir ok. Es pat priekšējā krēslā ielīdu (189 cm un labi pāri 120 kg), aizmugurē tad iekāpt neviens nevar, bet es neticēju ka tik mazā mani var iebāzt, nesadalot sastavdaļās!

Labots - jema
Link to comment
Share on other sites

dzincha

 

 

es neticēju ka tik mazā mani var iebāzt, nesadalot sastavdaļās!

Pieliec vēl klāt un nākamreiz ieeja būs tikai caur bagāžnieku.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Pieliec vēl klāt un nākamreiz ieeja būs tikai caur bagāžnieku.
Uzreiz var redzēt ļoti asprātīgs cilvēks, kam idiotisms spīd cauri! Bet kā tavs teksts var palīdzēt cilvēkam, kas meklē mašīnu?
Link to comment
Share on other sites

 

 

Vari uzmest acis uz Toyota AYGO

Ta jau var ņemt Citroen C1, bus tas pats, tikai lētāk.

Link to comment
Share on other sites

dzincha

Honda jazz ir ok variants, izturīgi motori. Lampas gan jāmaina caur riteņa arku. Sēdēšana augsta - līdzīgi kā minivenā. Salons plašs, aizmugurējie sēdekļi nolokas pilnibā līdzeni.

Ar citroen varētu būt jautrība to remontējot. Ja dabū pasvaigu/nenodzītu, tad varbūt ir arī ok.

Te var palasīties par c2 un c3 - http://www.iauto.lv/mansauto.php?modid=576&marka=9

Kāpēc netiek aspsvērti vācu ražotāju mazauto? Fiesta/corsa/polo/lupo?

Link to comment
Share on other sites

Apskatīties cik Corsa un Riesta mūsdienās maksā. :) Polo arī nav 10k.

 

Up ir arī 5 versijā starp citu. Un Up bāzīte ir lētāka par Citigo vai MII. Kur ir āķis VW grupas mārketingā?

Link to comment
Share on other sites

Andza - kur Tu Up! redzi bāzē lētāku par Citigo? Visās cenu lapās otrādāk. :(

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Ta jau var ņemt Citroen C1, bus tas pats, tikai lētāk.

Nākamgad Cithroens izlaidīs C0 - tiem, kam C1 nespēj iznīcināt pašapziņu. 


 

 

Lampas gan jāmaina caur riteņa arku.

Uj, tad jau vēl neesi mainījis Clio III spuldzes - viena, izņemot akumulatoru, otra, noņemot bamperi.

Bet ja cilvēks ir spējīgs tikt tam pāri, tad autiņš dīvains, lēts, bet interesants - dīzelis jaudīgs un samērā vienkārši un lēti apkopjams līdz 200k, kad sākas izklaides ar turbīnu un iešprici, benzīnnieki ir vispār vienkāršuma kalngals un lieliski pacieš gāzi, salons ir lielāks, kā no āras izskatās un pats autiņš ir nedārgs... un pats galvenais, ka atšķirībā no A2 un Polo, neviens zaglis tos nezog, kā rezultātā 2009 gada Clio, Kasko maksā ap 100-130€. Bet nu tā lampu maiņa... liks ienīst šo mašīnu no sirds.


Un piemirsu - ja gribas izpsihoties, var paņemt Sporta Clio ar 2.0 benzīnnieku un nieka 196 zirgiem uz to mazo bundžu - vājprāts uz četriem riteņiem. Izmaksās lētāk, kā Polo ar attītu odometru un uztītu cenu, par A2 nemaz nerunājot.

Link to comment
Share on other sites

vel jautajums, tev tas 10k budzets ir kjipa Skaidraa naudaa vai arii uz kredita?cik ilgi plano lietot to auto?

 

 

rekur 2010 gada (gandriz 2011 gads) panda pa 2,500 jevro ar 45k nobraukumu.

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/fiat-panda-1-1-active-m%C3%BCnchen/194105784.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=100&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=8800&makeModelVariant1.modelId=28&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&export=ALSO_EXPORT&noec=1

 

maksaa tak vinas sakot no 10k jevro jaunas, tiesam esi ar mieru ka pec tiem 3-4gadiem kad vinu palietosi ar 3-4X vertibas kritumu?

 

 

 

+ vel zini ka ir verts aizbraukt uz vaciju delj jauna auto, un nopirkt no saloniem masinas kas ir Jau registretas bet ar kadu 50-100km nobraukumu par 25-30% letak nekaa jaunu kura pasam jaregistre? Saubos vai LV taa dara, vismaz UK taa ir,un cik skatijos vacija ari.

Vel arii demo masinas var mierigi dabut pat 40% letak nekaa jaunu ar 2000-3000km nobraukumu ja atrodi labu deal.

Labots - kmna
Link to comment
Share on other sites

 

 

ja jau doma par mazauto

 

Smejies vai? taa jau ir pornografija ne auto. sapratu ja vel vina maksatu 2-3k eiro kas  butu vinas cena 

Link to comment
Share on other sites

Atšķirībā no citiem pārgudrajiem padomu devējiem es pieturēšos pie jautājuma būtības, un ieteikšu izvēlēties CitiGo. Iemesls - VW grupas unificētās detaļas. Pēc tam būs vieglāk atrast bremžu uzlikas kā Pandulācim. Un pārdot jamās var bez problēmām, es savulaik Getz pārdevu nedēļas laikā. Iesaku gan ņemt 5 d versiju, 3d tomēr ir stipri nefunkcionāla.

Link to comment
Share on other sites

Vai forumistiem šeit ir arī viedokļi par Ford Fiesta un Škoda Fabia, Nissan Micra? Visi trīs aptuveni tajos pašos budžetos.

Labots - Dexs
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Nissan Micra ir jāiesēžas un jāpabrauc, lai saprastu, kāpēc cilvēki to tik ļoti ienīst.

Ford Fista (jā, tieši Fista) ir tā kā mazliet pārcenots savai vērtībai un rūsē gana labi.

Škoda Fabia ir labs, bet lielākoties pie mums pieejams uzņēmēju iepirktajās "nulles" komplektācijās. Nu un vecā problēma ar meliem par noskrējienu.

Paņemt itāļu auto vispār ir jābūt vai nu stulbam vai makten drosmīgam...

Nu un ja jau salīdzinām pat kretīnisko Micra, tad var jau pa skopo iziet un braukt ar Twingo - tik pat smieklīgi mazs.

Toyotas ir kvalitatīvi mazauto, bet nu dārgas pēc joda.

Polo būtu šajā jomā labākais, bet nu cenu zīme labam eksemplāram liks noelsties.

Link to comment
Share on other sites

Dexs, piedod, es UK cenu lapās skatījos. Un tur VW ir lētāks. Bet nu pēc Citigo, jo kā redzi braukt ar itāļu auto Lavijā nav stilā un visi tevi par neveiksminieku uzskatīs. 

 

kmna, tagad ir jauna Panda. Protams, ka "vecās" kantainās ir lētākas tagad Un Fiat jau neviens nepērk, lai domātu par tā pārdošanas vērtību. Tas ir utilitārs pilsētas transports.

 

Personīgi ja es pirktu šādu mikro mašīnu, tad no visiem variantiem izvēlētos to, ar kuru ir viss patīkamāk braukt. Un tas būtu Fiat 500, kas gan 10k budžetā neierakstās.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nav kāds slīkonis izmazgāts?

nedomaju, tas ir kaaads saloonaa nostavejis kas ir bijis jau pieregistrets kadu ilgu laiku (kjip neskaitaas likumiski pilnigi jauns auto) 

Link to comment
Share on other sites

Lai nu kā, bet tas Fiat 500 ir smuks pēc suņa. Par to arī cena

Link to comment
Share on other sites

Eh, aizspriedumi, aizspriedumi. :) Un personīgi man pajāt, ko citi satiksmes dalībnieki par mani domā. Bet nu jā, postpadomju letiņiem "statusa" izrādīšana ir svarīga. 

Link to comment
Share on other sites

Statusa izrādīšana lai paliek tiem kam griba skaut ko pierādīt, bet  mani vienmēr nomoka jautājums, kāpēc, gan nevar izmēros mazu auto nokomplektēt daudzmaz kvalitatīvi un ražot ne no dakšiņu plastmasas ?!

Arī tie dizaini (jo īpaši salonā - beņķi, paneļi, slēdži, durvju apšuvums utt utt).

Jā motorus tajos mazajos reizēm vēl pamanās ielikt dikti stiprus.

Tobiš viss ir tendēts baigi strikti mazs=švaks komforts/izpildījums, vidējs=vidējs, liels=superlux.

protams neviens negaida, ka mazā auto būs tik cēli beņķi kā limuzīnā, vai, ka aizmugurē sēdošajam būs tik pat daudz vietas kājām.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Mazi auto nav ne praktiski, ne ērti, un mana iekšējā parliecība ka arī ne īpasi ekonomiski, nu kaut vai tāpēc ka parasti mazi lietoti autiņi ir jūtami dārgaki par ta paša baujāra normāla izmēra autiņiem, ietaupīt tur var vien uz nodokļiem, apdrošināšanu, degvielas patēriņu un savas&pasažieru drošību. Kaut kur DE un UK kur ir nenormāli nodokļi un apdrošināšanas izmaksas visam kas ir lielāks par velosipēdu, tur jā ietaupījums ir pamanāms ,a pie mums, nu nezinu, ja arī ir tad nenozīmīgs salīdzinajumā ar neērtībām

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Ja kas http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/nissan/note/pjeke.html

tur pilna paka ar visu. Motors gan tipa vājais laikam, bet atkal nav turbīna, kas var noplīst.

 

 

 

Statusa izrādīšana lai paliek tiem kam griba skaut ko pierādīt, bet  mani vienmēr nomoka jautājums, kāpēc, gan nevar izmēros mazu auto nokomplektēt daudzmaz kvalitatīvi un ražot ne no dakšiņu plastmasas ?!

Ir jau Audi A1. Bija Aston Martin Cygnet :)

Lai gan te jau pieminēju Kia Rio. Nav pavisam mazs, nav arī vēl īsti kompaktnieks (lai gan varētu būt uz Golf 4 izmēriem), bet par sakarīgu cenu tur i salons OK, i aprīkojums ne pa jokam.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ir jau Audi A1

Pa manam, audi sākas no A3, neredzu nekādu pamatojumu ņemt kaut ko mazāku. Vienīgi ja nu jaunu no salona.

Link to comment
Share on other sites

Audi A1 salīdzinot ar A3 pirmo paaudzi

riteņu bāze īsāka par 44mm

platums mazāks par 5mm

zemāks par 7mm

domāju, ka salonā tur izmēru starpība praktiski nav priekš braucējiem.

ar svaigāko A3 salīdzinot, platums praktiski tas pats, arī augstums. OK, riteņu bāze pa kādi 13cm atšķiras, droši vien aizmugurē pašaurāk.

Bet tā, šķirba praktiski nekāda. OK, garumi atšķiras kopumā, līdz ar to A1 it kā ir mazāks, bik uz bleķa var ietaupīt.

Link to comment
Share on other sites

@ju

Ne jau par izmēriem un beķa daudzumu ir stāsts.

Ja runājam par lietotajiem, speciāli iemetu aci iekš ss.lv lielveikala. Tirgojas veseli 6 gab. A1, lētākais 7,5 kEUR. Savukārt A3 ir pieejami 242 gab., attiecīgi izvēle lielāka un cenas pieejamāmas. Bez tam, kuram modelim būs vieglāk pieejamas un lētākas rezerves daļas?

Bet, kā jau minēju, ja ņem jaunu auto no salona, tad protams var nedaudz ietaupīt, paņemot mazāku auto ar nabadzīgāku aprīkojumu. Cenas slinkums meklēt, bet ka tik vēl tas mazais krupis nesanāk dārgāks par daudz populārāko A3

 

Edit: Palūrēju cenas, ir tas A1 tmoēr būtiski lētāks, bet nu jebkurā gadījumā maksāt par to krupi tuvu pie 20k ir vienkārši slimi, par to ciparu tak var 5-gadīgu džipu nopirkt un vēl atliks nauda deglvielas iegādei un remontiem gada garumā :D

Labots - ivo
Link to comment
Share on other sites

 

 

Tirgojas veseli 6 gab. A1, lētākais 7,5 kEUR. Savukārt A3 ir pieejami 242 gab

A1 jau ražo tik pāris gadus, loģiski, ka lietotu ss-ā praktiski nav. 

Protams, es arī, ja meklētu auto pa 20kEUR, es neņemtu A1, jo tur daudz ko citu jaunu var labāku paņemt.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Cilvēku gaume ir paradoksāla lieta.

Var jau būt, bet man viņš tiešām patīk vizuāli, un es no tā nemaz nekaunos. Honda Civic arī patīk. Un Nissan Primera dizains savulaik sajūsmināja. Savukārt, piemēram, Nissan Juke vai Ford Ka dizainu, manuprāt tik stiprā pālī var uzzīmēt.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Honda Civic arī patīk.

Nu, pie Civic cilvēki palēnām pierada un tagad jau vairs neko nesaka, bet nu Fiat 500 ir "na ļubiteļa"

Protams, ir arī lielāki "šedevri", tādi kā PT Cruiser... :D 

Link to comment
Share on other sites

PT Cruiser man, starp citu, arī patīk. Sievai gan viņš asociējas ar slaveno krievu seriālu par Štrilicu un tajā redzamajiem braucamrīkiem.

Link to comment
Share on other sites

 

 

kāpēc, gan nevar izmēros mazu auto nokomplektēt daudzmaz kvalitatīvi un ražot ne no dakšiņu plastmasas ?!
 

 

Kad tad Tu pēdējo reizi tāda mikrobā esi sēdējis? Nu Fiat 500 ir plastmasīgs, bet nostrādāts tur viss ir kā nākas. Nav nekāda dakšiņu plastmasa. Metāla uzlikas uz sliekšņiem, dārgākajās konfiugārcijās nav kam piesieties. Tur ir pusādas benķi, klimats, start/stop sistēma, audio sistēma ar zilzobu atbalstu, elektriskie logi un spoguļi. Ko vēl vajag ikdienas autiņā?

 

Mini un Audi A1 vispār ir normāls premium klases izpildījums, tikai braukšanas ziņā tie auto mani neuzrunāja. Pie Mini vispār daudz laika vajag, lai pierastu pie tā spoguļu izvietojuma un citām īpatnībām.

 

Kāpēc maksāt vairāk, ja Fiat 500 ir smukāks, lētāks un dod lielāku braukšanas prieku?


P.S Es piemēram nesaprotu kā var patikt Nissan Juke un vēl par tādu naudu? 

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

PT Cruiser man, starp citu, arī patīk.
 

Nu tā jau toč ir troļļošana. Nekad nenoticēšu tam.

 

 

 

Kāpēc maksāt vairāk, ja Fiat 500 ir smukāks, lētāks un dod lielāku braukšanas prieku?

Jo Fiat ir Fiat.

 

 

 

P.S Es piemēram nesaprotu kā var patikt Nissan Juke un vēl par tādu naudu? 

Vecenēm, jo dārgāks un dīvaināks jo labāk...  

Link to comment
Share on other sites

Jo Fiat ir Fiat.

Katrā mazajā Fiat dzīvo arī kaut, kas lielajiem un resnajiem Ferrari un Maserati!  :spruce_up:  :sorry:

Fiat 500, kaut kādā gadā bija labākā zilo mašīna, bet vienalga es katrreiz uz ielas satiekot viņu apstājos un apskatos, nu ir tajā mašīnā šarms un elegance! Tagad sāku domāt, varbūt esmu zilais!  :shok:

Labots - jema
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...