itanium Jūlijs 2, 2012 Share Jūlijs 2, 2012 Patīk šie stereotipi par nācijām. Tā tik turpināt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donkeyhot Jūlijs 2, 2012 Share Jūlijs 2, 2012 Ietaupīšu? Tādā gadījumā auto toč nevajag! Pačekošu Vāciju, bet tāpat izklausās ne pārāk prātīgi. Vācietis pats ir žīds nr.1 un jāj auto līdz kliņķim, nemeklējot servisus, nemainot eļļas. Tikai kilomtrāžu uzdzen pa bāņiem un ne jau ar 95 km/h braucot. Nu jā, bet to jau tu visu redzēsi pie pirkšanas. Ja būs nojāts motors, tad tas uzreiz būs redzams. Tādi tur parasti plačos stāv pie melnajiem, piedarbināt pat nevar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Jūlijs 2, 2012 Share Jūlijs 2, 2012 Žak, nu jau sāc melst niekus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Jūlijs 2, 2012 Author Share Jūlijs 2, 2012 Protams, neesmu 80 miljoniem vāciešu izstāvējis klāt ar sveci un kājas turējis. Bet ne LV ceļi, ne DE braukšana tuvu redlainam ilgstoši pa bāņiem nav auto stāvokli uzlabojoši faktori. Dažus vāciešus zinu diezgan labi, lai teiktu, ka viņiem par tehniku (tai skaitā auto) ir slaidi nospļauties. Viņš nobrauc dažus gadus un nodod auto tirgot kādam kantorim. Pats ņem jaunu auto un bliež tālāk. Nedomāju, ka te ir kāda vēlme kopt auto. Gan jau vecais auto nonāk pie kāda mazāk turīga austumvācieša, tad caur poļiem, leišiem, tad Latvijā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OffSide Jūlijs 2, 2012 Share Jūlijs 2, 2012 Labāk tad jau ņemt manliekas, ka no Šveices. Tur vismaz TA prasības ir tādas, ka ja kas nav kārtībā-tad šauj nost. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesus Jūlijs 2, 2012 Share Jūlijs 2, 2012 Vācijā ir jēga pirkt, jo var atrast koptu bundžu un salonu. Motors, ritošā - to var nomainīt. Atmet visus aizspriedumus par auto vecumu. Ļoti labs variants ir A3, ar nosacījumu, ka vietas pietiek. Ko īsti vadāsi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolx Jūlijs 2, 2012 Share Jūlijs 2, 2012 Ietaupīšu? Tādā gadījumā auto toč nevajag! Pačekošu Vāciju, bet tāpat izklausās ne pārāk prātīgi. Vācietis pats ir žīds nr.1 un jāj auto līdz kliņķim, nemeklējot servisus, nemainot eļļas. Tikai kilomtrāžu uzdzen pa bāņiem un ne jau ar 95 km/h braucot. Žīds varbūt,bet auto gan seko līdzi,tur tomēr ir kontrole. Vot jeņķi gan var nobraukt lēto minerāleļļu līdz gumijas stāvoklim un salauzt vēl visu pārējo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dexterlabs Ierakstīts Jūlijs 2, 2012 Share Ierakstīts Jūlijs 2, 2012 name='Jesus' timestamp='1341239037' post='1532258']Vācijā ir jēga pirkt, jo var atrast koptu bundžu un salonu. Motors, ritošā - to var nomainīt. Atmet visus aizspriedumus par auto vecumu. [/u] vo vo.vecie daudz labāki,galvenais lai nav sarusējuši un no exstrām tikai elektriskās lampiņas un logutīrītāji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Jūlijs 2, 2012 Author Share Jūlijs 2, 2012 Jāvadā da jeb kas - sākot no palielām kastēm pāris reizes nedēļā, divas omes ar divām dāčām, velopisēds, ziemā slēpes, dēlis. Vienvārdsakot h**ņa vsjakaja. Pārbaudīts - nekādos A3/Golfos neko tādu nevar sakraut. Motors, ritošā - to var nomainīt. Oho, no kura laika tā ir? Motors, kārba, ritošā jau tieši ir dārgākās lietas. Bundžu bada apstākļos nelabo vai labo ar makrofleksu un hammerītu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Jūlijs 2, 2012 Share Jūlijs 2, 2012 nu ritošā jālabo ļoti laicīgi - nenomainīsi vienu buksi - pēc pus gada nomainīsi visus piekares elementus Link to comment Share on other sites More sharing options...
dexterlabs Jūlijs 2, 2012 Share Jūlijs 2, 2012 nu pērkot auto stipri jāpiepūlas lai iegrābtos ritošās daļas defektos kas nebūtu sīkumi bet ja tev virsbūve sāks rūsēt intensīvi pēc pirmās ziemas tad gan būs aijaijai jo virsbūves metināšana vismaz latvijas apstākļos neatmaksājas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazznfunk Jūlijs 2, 2012 Share Jūlijs 2, 2012 (labots) 1) JEBKURA lietota mašīna būs jāremontē, Cik daudz - laimes un meklēšanai atvēlētā laika jautājums. 2) Jo mazāk ekstru - jo labāk. Elementāri - mazāk mezglu, kam iziet no ierindas. Mazāk komplicētu risinājumu. 3) Normāls, detaļu ziņā pieejams vācu Motronic + normāla LPG iekārta remontos ir lētāka par tāda paša gadu gājuma dīzeļiem. Labots Jūlijs 2, 2012 - Jazznfunk Link to comment Share on other sites More sharing options...
sharix Jūlijs 2, 2012 Share Jūlijs 2, 2012 Žak - eiropā ļoti daudzi taksisti par labāko auto atzinuši Škodas Oktāviju ar veco 1,9TDI (90Zs bez PD) ... motors tas pats kas VW/Audi, kārbas tās pašas, piekare tā pati, tikai cena cita .... tavā cenā var sameklēt labu vagonu ar samērīgu noskrējienu ... ja "nerīvē kantes", tad būs labumlabais variants Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Jūlijs 2, 2012 Share Jūlijs 2, 2012 (labots) škoda labs auto, bet ja pērk lietotu vai darbs pērk kaut pašam patīk jetijs atceros, man piedāvāja caur "galiem" jaunu oktaviju tipa ar 2000ls atlaidi. aizeju uz salonu: elkoņu balsti + 300eur + klima + 800, kruīzs _ vēl, metālisks krāsojums + vieglmetāla diski + el. logi...esam audi cenā un atlaide tu-tū. kā opcija tika apskatīta mazlietota ( gadu veca ) oktāvija- nu psc. rullējamie logi priekša , za to krūzikontrole - kā var tādu setapu pasūtīt ? beigās neko nenopirku. Darbā kolēģim bija jaunai škodai turbīna nomirusi, bet pa garantiju salaboja. tā auto labs un neatpaliek no wv. bet ne privātpersonai. Labots Jūlijs 2, 2012 - osscar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Jūlijs 2, 2012 Author Share Jūlijs 2, 2012 Bundžas rūsa ātrumu nemazina Tikai TA var ietekmēt!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnis2002 Jūlijs 2, 2012 Share Jūlijs 2, 2012 Žak - eiropā ļoti daudzi taksisti par labāko auto atzinuši Škodas Oktāviju ar veco 1,9TDI (90Zs bez PD) ... motors tas pats kas VW/Audi, kārbas tās pašas, piekare tā pati, tikai cena cita .... tavā cenā var sameklēt labu vagonu ar samērīgu noskrējienu ... ja "nerīvē kantes", tad būs labumlabais variants un ja "iepirkties" tādā taxi ,tad visu mūžu lādēsi škodas! 3 gadu veca un noskrējusi vairāk kā pusmiljonu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Insekc Jūlijs 2, 2012 Share Jūlijs 2, 2012 Ja nelieto kreiso dīzeli, tad benzīnnieks ar gāzi būs lētāks.Es balsotu par Voyagervedīgu ar gāzi, piem: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/dodge/grand-caravan/dkdpk.html Gāzes patēriņš kombinētā ciklā ~15 l /100 km x 0.4 Ls = 6 Ls/100 km. 3.8 motors ir nenokaujams, ritošā izturīga un detaļas nav dārgākas kā citiem tā gada auto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstatators Jūlijs 2, 2012 Share Jūlijs 2, 2012 (labots) Vai Insekc vispār izlasīja, ko cilvēks meklē? Nu cik ir jāizdzer, lai garās bāzes Vojageri ieteiktu pie nelielu izmēru universāla? Varbūt vēl šitādu piedāvās kā labu variantu, nu tak nenokaujams 6 litru bīdels, bāka kāda pustonna, plus vēl gāzīti ieštellēt... Nu klauni... Labots Jūlijs 2, 2012 - S.Pidermans Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Jūlijs 2, 2012 Share Jūlijs 2, 2012 nu šitas buss ir labs pussy wagon :D ne sliktāks par šo : Link to comment Share on other sites More sharing options...
spainiss2 Jūlijs 2, 2012 Share Jūlijs 2, 2012 Nu piemēram šis http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/opel/astra-van/ehnph.html , draugs līdzīgu tirgo,lētāk, ir intrese raksti. Oskar,es 2007 gadā paņēmu no salona oktaviju rs.Plus vēl pasūtīju visas ekstras izņemot navigāciju un aizmugurējo beņķu apsildi.Finālā cena nebija pat tuvu analogi aprīkotam audi a4.Protams nav prēmium autiņš bet man patīk,jau 5 gadus ripinos.nobraukums 125t.km.Apkopes tik lētas ,ka nav jēgas kaktu servisos braukt,bet tēmas autoram vecāku škodu pa 2004gadu gan neiesaku ņemt...tajos gados konkurenti labākus,izskatīgakus auto taisīja,. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesus Jūlijs 3, 2012 Share Jūlijs 3, 2012 C4, Octavia ar labu aprīkojumu, golf vagons - tie būs īstie varianti. 1.9 TDI nav tie motori kurus izvēlas neonacisti lai ar 220 km/h pa bāni gāzētu. Ar 1.9 brauc vācu papas uz 130-140 km/h, ja 5 ātrumu kārba. Optimāli apgriezieni motorītim. Tupa primitīvi klausoties motora dziesmā pateiksi vai motors izdilis vai nē. Apskati motoru no augšas, vai sauss, apskati no apakšas, vai nav nopuņķojies. Pievērs uzmanību, vai startējas labi. Vai ātrumi precīzi slēdzas.Vai klima saldē (ja nē, sit lejā cenu), logi, spoguļi, krēslu apkure, centrālā atslēga - viss aprīkojums strādā čotka? Pārbaudi turbīnas asīti - nekustās, brīvi griežas? Izbrauc uz šosejas, izspied 160-170 km/h (ja Vācijā pirksi) - vai paātrinās labi, ātrumu sasniedz labi? Dažas aspekti, kas jāapskata ņemot VW/Audi ražojumu. Ja interesē vēl kādi sīkumi, kam jāpievērš uzmanība - pm. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Jūlijs 3, 2012 Share Jūlijs 3, 2012 briest konkurents šai tēmai http://www.boot.lv/forums/index.php?/topic/146821-velos-pirkt-auto/ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Jūlijs 3, 2012 Author Share Jūlijs 3, 2012 Jāsaka kā ir - ģimenē visi lieto VW izstrādājumus, tie gan pārsvarā 2007. un uz augšu. Esmu "+/-" informēts par VW apkopju un sīku defektu novēršanas izmaksām un VW izturību kopumā. Viens 1.9 TDI šobrīd drusku streiko, turbīna sulo. Ne stipri, bet tāpat nepatīkami. Viens 2.0 TDI tikko kā pabija servisā, jo kaut kāda augstspiediena truba pie turbīna ieplīsa. Šis prieks ļoti tuvu 100Ls. Vispār sāku dīzeļa ideju apdomāt. Teorētiski benzīnam būtu jābūt lētākam iegādājot un pēc tam tālāk tirgojot auto. Arī ar mazāku nobraukumu. Bet ja atmet dīzeli, tad var teikt, ka atkrīt daži ražotāju modeļi. To vietā gan parādās Hondas u.c. tamlīdzīgie. Visu laiku iztiku ar darba transportu, bet tagad kādu mirkli nebūs, bet ne tā, ka nekad vairs nebūs. Tādēļ nav vēlme iegāzt nežēlīgās naudas iekš auto, kas pēc gada, pusotra būs atkal jātrigo nost. Njā... ja vēlme pār benzīnuniversāļa, tad tikai Vācija. Latvijas ceļos ļoti maz ko var meklēt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chronos Jūlijs 3, 2012 Share Jūlijs 3, 2012 Ja netaisies dienā braukt 100 un vairāk km tad ieteiktu apsvērt vai vispār dīzeļaparāts ir lietderīgs, pērkot dīzeli tavā cenu kategorijā dīzelis jau nopērkot izmaksās savi 500 dārgāk(varbūt pat vairāk) un ja maz brauksi, tad dīzeļa apkope tev beigās izmaksās vairāk nekā spēsi ietaupīt uz degvielas ekonomijas (it īpaši veca nobraukta dīzeļa apkope). Pats gan savu laiku atpakaļ nopirku benzīna mašīnu, jo nebiju domājis, ka katru dienu nāksies braukt 100 km kā minimums, bet problēmu atrisināju uzliekot gāzi. Tagad patēriņš ap Ls5 uz 100 km, principā pat mazāk nekā uz līdzvērtīga izmēra dīzeļmašīnas. Smakas ar nekādas, biku gan jauda ir zudusi, bet reāli to jūt ja no 100km/h nepieciešams paātrināties un ar nemaz tik traģiski nav. Domāju ka patēriņu izdosies dabūt arī zem 5 ls uz 100 km, jo veselu mūžību nav sveces mainītas, iepriekšējo reizi laikam vairāk kā 50 000 km atpakaļ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazznfunk Jūlijs 3, 2012 Share Jūlijs 3, 2012 oktāvija- nu psc. rullējamie logi priekša Es par to tikai priecātos! Nu un, ka ar rociņām jārullē - neatkarīgs mezgls, kuram nav nekāda sakara ar elektrību/elektroniku, mazak vadu, iespēja iziet no ierindas - mikroskopiska. Sasmērē sliedes un aizmirsti VW/Audi alumīnija piekari var teorētiski pats sētā nomainīt ar domkratu, 15, 16, 18 (?) saturošiem atslēgu komplektiem. Prakstiski nē, jo caurejosās Fe bāzes skrūves parasti nonāk nešķiramā draudzībā ar AL bāzes piekares svirām Ko zaļai jaunībai lai saka slimais - es ar 1988. gada labi sagāzētu Audi 100 sedanu joprojām vizinos un nesūdzos. Lielāku mašīnu savā klasē neesmu redzējis. Ja nu vienīgi MB W123, kas ir muzeju vērtība. Diemžēl. Žak, nezinu cik ekonomiski pamatota ir auto meklēšana vecajā Eiropā, ja atvēl pietiekami daudz laika, tad, šķiet, pavisam noteikti var atrast tehniski labāku eksemplāru nekā šeit. Ja nonāc līdz LPG - dari to kantorī, kur džekiem rokas aug no pleciem nevis no d. Es gan zinu tādu vienu, Liepājā - m7sport.lv Uzlikt uzliks visi, bet attieksme pēc tam? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Jūlijs 3, 2012 Author Share Jūlijs 3, 2012 Ooo, nu Audi 100 kantainais jau ir klasika! Kādreiz megasen bija ģimenē 2.3 laikam. Samta beņķi un viss kruti. Bet laikam ne šoreiz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
daavisz Jūlijs 3, 2012 Share Jūlijs 3, 2012 Ha ha. Tieši šobrīd tāda pati situācija auto izvēlē kā raksta autoram. Gan gads, gan cena utt. Vienīgi 3 sērijas BMW neitilpst manos variantos. Ar Volvo V40 ir tā. Platforma ir no Mitsubishi Carisma un Space Star, neskaitās īpaši laba. Ražots,Nīderlandē, rūpnīcā kur savulaik ražoja 400-tos Volvo un šobrīd ražo jaunos Colt. Daudz slikta ir dzirdēts par šo mašīnu, bet nekā īsti konkrēta. Vēlētos arī kaut ko vairāk uzzināt. Modeļi pēc facelift ir krietni labāki. Tās sūdīgās kārbas ir no Renault. Modelim ar common-rail dīzeli nāk Mitsubishi kārba un tā esot krietni labāka. Cik es esmu lasījis par to Renault dzinēju, raksturīgas problēmas ar EGR vārstu, kuras laicīgi neatrisinot nobeidzās turbīna. Raksturīgas arī eļļas noplūdes. Protams common-rail kā jau common rail. Jūtīga sistēma. Bet šķiet ka tas common-rail kas nak volvo un mitsubishi nav tas pats kas Renault. Kopumā šķiet sakarīga mašīna ar labu dizainu. Bet 3 sērijas BMW ir laba mašīna. Vecais dīzelis ar 136 zs ir ar VP44 sūkni un mehāniskajām sprauslām. Šis sūknis mēdz nobrukt, bet tāpat izmaksas vienmēr būs lētākas kā 150 zs versijai. Paziņa ar tādu 136 zs versiju BMW nobrauca 380 000 km bez īpašām problēmām, bet pēc šādas kilometrāžas mašīna jau bija diezgan nogurusi. Vadāmība, protams, lieliska, ietilpības ziņā varētu būt līdzīgs V40. VAG golfmašīnas- Toledo/Leon, Audi A3, Golf/Bora, Octavia, TT un vabolei visām ir viena platforma. Piekare salīdiznājumā ar A4 un Passat ir izturīga un neprasa lielus ieguldījumus. Kvalitātei nav ne vainas un TDI dzinēji ir izturīgi un ekonimiski. It īpaši vecie, ar mehāniskajām spaislām- 90 un 110 zs. PD dzinēji ir sliktāki uzticamības ziņā un tiem ir problēmas ar sprauslām un vēl šis tas. Pēc personīgās pieredzes VAG bendzīnieku nekad vairs nepirkšu. Bet manā gadījumā VW arī atkrīt, jo mašīnu pērku mātei un viņai nepatīk VAG. Bet vispār tas VAG jau arī apnicis. Veco Focus var ņemt tikai ar TDDI motoru. Tam arī ir VP44 sūknis, kura elektriskā daļa parasti nobeidzas. TDCI ir commonrail un rada pamatīgas problēmas. Focus ir diezgan sarežģīta piekare, tas jāņem vērā. Problēmas ar krāsojumu. Bet mašīna ir lēta un savulaik Vācijā to atzina par uzticamāko auto. Vācijā var atrast labu mašīnu, bet tas, ļoti iespējams, tas nebūs lēti. Vācijā arī tāpat kā Lietuvā patīk visu uzpulēt un piekrāsot. Turki strādā aptuveni tāpat kā lietuvieši. Ir dzirdēti gadījumi, kad sistās mašīnas ved uz Lietuvu, sataisa un tad ved atpakaļ uz Vāciju. Visi grib nopelnīt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesus Jūlijs 3, 2012 Share Jūlijs 3, 2012 Ja auto uz salīdzinoši neilgu laiku - tad viss ir gaužām vienkārši. Atrodi dajebko līdz 1000Ls, apmierinošā, braucamā stāvoklī. Nobrauc savu termiņu un visdrīzāk arī pa 1000Ls pārdosi. Tas arī viss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Jūlijs 3, 2012 Author Share Jūlijs 3, 2012 Par 1000 neko saprātīgu neiegūt. Tikai galvas sāpes un pats auto būs nodzīts līdz kliņķim. Turklāt plāns ir nodot apkopju izmaksas (saprāta robežās) un degvielas izmaksas uzņēmumam pēc gada vai pusotra un pašam turpināt braukt. Bet tas nenozīmē, ka uzņēmums būs gatavs labot augstspiediena sūkņus un turbīnas! Link to comment Share on other sites More sharing options...
daavisz Jūlijs 3, 2012 Share Jūlijs 3, 2012 Cik km gadā nobrauc? Apskaties Mitsubishi Lancer universālu, kas nāk pēc 2003 gada. Laba, vienkāršā mašīna ar cinkotu virsbūvi. 1.6 dzinējs tērēs vidēji 7-8 litri. 90% šo Lancer ir pirkt Latvijā, tāpēc varēs pārbaudīt visu mašīnas vēsturi un nebūs šaubas par nobraukuma patiesumu. ss.lv ir pāris mašīnas piedāvājumā zem 3000 ls. Lai gan tur daži bija pārpircēji. Šis Lancer arī ir viens no maniem variantiem. Tiešām žēl ka nav dīzelis šim modelim. Mēs gadā nobraucam 30 000 km un ar dīzeli var ietaupīt vismaz 600 ls. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Jūlijs 3, 2012 Author Share Jūlijs 3, 2012 Diezgan grūti aprēķināt. Iepriekš tika braukts ar 2 - 3 automašīnām ikdienā un nekāda uzskaite netika veikta. Kaut kādu aptuveno vidējo izvilkt arī nevarēšu, jo ir sajūta ka reālais ar iedomāto var atšķirties 2 reizes gan uz augšu, gan leju. Minimums varētu būt 1000 - 1200 km mēnesī, bet tas pat nebraucot caur veikalu mājās. Domājams 20 000 gadā gan jau salasītos. Ja aizbrauc paslēpot ārzemēs un kādā tripā, ap 3000 - 5000 klāt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Jūlijs 3, 2012 Share Jūlijs 3, 2012 V40 ir ļoti maziņš no iekšpuses. Golfs variants daudz ietilpīgāks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Jūlijs 3, 2012 Author Share Jūlijs 3, 2012 e=d, ņemšu vērā. Šonedēļ beigās vai nākamās sākumā vienu V40 apskatīšu. Bet apskatīšanas pēc, nevis lai pirktu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesus Jūlijs 3, 2012 Share Jūlijs 3, 2012 Nu redz, tad tomēr vajag ilgākam laikam. Izbrauc ar labi aprīkotu Octavia kādu riņķi, varbūt radīsies adekvāts viedoklis par to auto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fruzz Jūlijs 3, 2012 Share Jūlijs 3, 2012 Nopirkt mēnešbiļetes un braukt ar Solaris vai Škodu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
EEE Jūlijs 3, 2012 Share Jūlijs 3, 2012 (labots) Varu godīgi ieteikt astra it īpaši ar 1.3 litru turbodīzeli un 6 pakapju rokas kārbu, ekanomiska un dinamisks auto, un par tavu budzetu var nopirkt 2005 gada auto, par salonu astras universālis ir viens no ietilpīgakajiem sava laika univeršāļiem, sakam paldies par mazliet pagarinato šasiju šai versijai salīdzinot ar hetcbeku, Salons kvalitatīvs un kluss(labaka skaņas izolācija sava klase salīdzinami ar to kas ir auto ar klasei augstāku) zemas remonta izmaksas(ja gadīsies) un ekspluatācijas , P.S Mana personiskā pieredze ar Astru G universāli motors Y17TDI dīzelis Vidējais patēriņs 3.5(ļoti ekanomejot degvielu ) līdz 5.5 litri(šoseja/pilšēta 50/50)(Pēejais cipars atbilst rūpnīcas datiem) ar 1.3 pieņemu ieliksies savos 4.5 cik stāsta kolēģis Gada apkopes izmaksas 4 litri eļļas 0W40 ap 20 Ls 1.3 litru motoram arī vajadzētu pietikt Visi filtri ar GrossAuto Zelta klienta kartes atlaidēm(aizņemies no pazīstama autobraucēja pensionāra, jo savulaik tiem tās dalīja par brīvu ir liela varbūtība ka tas to ir izņemis) 30 Ls(Eļļas,degvielas, gaisa un salona) Visi papīra filtri, ja vēlies Salona filtrtu ar ogles filtrējosiem elementiem pieliec Ls 10 klāt, līdzīgas cenas var sasniegt arī no ep Visis filtrus var nomainīt pats bez speciālajam atslēgam ar skrūvgriezi un muciņatslēgu eļļas filtram, šim motoram tas atodas starp motoru un vadītaja kabīni, pieejams no augšas eļļas notecināšanai protasm ir vēlama bedre vai pacēlājs(kas personīgi man ir pieejams) tā ka pretēja gadījumā japieskaita servisa izdevumi pārejos filtrus var nomainīt pats , jā dzineja gaisa filtrs kalpo divus gadsu vai 60000 km pēc rūpnicas rekomendācijas, tacu es to mainui katru gadu, ņēmot vēra ka bieži gadās braukt pa putekļainiem lauku ceļiem, tā ka gada ekspluatācijas materiali ap 50 Ls gadā vai max 60 Ls bez atlaidēm Riepas: 2 komplekti 1 sezonu mazlietotās radžojamās 15R65 ap 80 Ls ar montēšanu 3 gadi atjaunotās radžojamās riepas 15R65 78Ls ar montāžu akcija iRiepas.lv Šopavasar parādījas vibrācīja uz strures iemesls divas riepas ar sasistu iekšējo protektora stāvokli, pats interesantakais no ārpuse bez pacelaja nekādu pazīmju pat normāli turēja spiedienu, sakam paldies "lieliskajam" ceļu stāvoklim, divas nomainītas riepas 15R65 46Ls +17Ls par montāžu un balansēšanu(atsvari ir diska iekšpusē iRiepu pakalpojums bija Ls 8, tācu atsvari bija diska ārpusē) citu bojājumu auto nav Paildus serviss Ls 22 kondicioniera uzpilde +krāsojošais aģents, lai iespejam būtu noteikt noplūdes ja tādas ir, serviss blakus slāvu tiltam 4x3 = 12 Ls fāru pārbaude un pieregulēšan pirms apskates Serviss Remonti: uz 120000 stūres pirksti : divi gabali no autosams.lv pa 22Ls Serviss : 10 Ls Riteņu savirzes regulēšana 10 Ls Kopā 42 Ls Paša bojājumi : spogulis:(neuzmanīgi parkojos garāžā un aizķeru durvju rāmi rezultāts sbojāts spogulis, jauns 3.12 Ls netālu no Zoom autodetaļu veikals(ar apsildes elementu, ja bez ta būtu Ls 1.5 bet nebija uz vietas japasūta(detaļa ir jauna)) Gada nodokļu makšājum Ls 52 pieņemu ka 1.3 versijai tie būs zemāki Plusi droša, ērta ekspluatācija automašina. Minusi tas ir Opelis Rezumē nākošais auto vienozīmīgi opel astra vagosn ar dīzeli, ja finansalais stāvoklis tobrīd atļaus ar pilno komplektācīju t.s panoramas jumts, pilnā navigācija utml Labots Jūlijs 3, 2012 - EEE 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kitai Jūlijs 3, 2012 Share Jūlijs 3, 2012 http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/peugeot/407/bdbkop.html jājājas būs, dārgas apkopes, hadene vārga. Pluss - smuki izskatās. Kāpēc iesaku? Jo vairs jau tolkam īsti dīzeļuniversāļu tādā cenā un par tādu gadu nav. Link to comment Share on other sites More sharing options...
EEE Jūlijs 3, 2012 Share Jūlijs 3, 2012 Mazi vizuali defekti nozīme sist auto ar nekvalitatīvu remontu, pērkot auto ar panoramas jumtu jareķinās ka ar to var būt problēmas pēc 5-6 gadu ekspluatācijas sakot ar elektrodetaļu izdilumu beidzot ar tekošu paneli novēršana tikai nomainot pilnībā jautajuma cena 2000 vai 3000 Eiro un uz augšu atkarībā no ražotaja plus darbs vel kas par bāgāžas novietošanu uz jumta jaaizmirst, jo citādi stikls saplaisās garantēti, pie šā modeļa mīnusiem ar priekšējo banperi regulāri aizkēr apmales, problemas ar dzineja resursu ja ziema neaiztais pusi no apakšejā radiātora ar specialu rūpnīcas uzliku, pluss problemātiska elektrosistēma, kura prasa pieredzējusu ellektriķi, auto cilvekam ar brīviem līdzekļiem ta remontā vismaz 2000 Ls brīvi pluss laiks to veikšanai, jo auto uz diagnostiku un detaļu gaidīšanu var nostāvet vismaz 2-3 nedēļas,.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
daavisz Jūlijs 3, 2012 Share Jūlijs 3, 2012 Mana ģimenē arī lietošana bija Astra G univerālis 1.7 DTI. Nobraucām ar to mašīnu kādus 150 000 km. Uz pārdošanu odometrā bija 288 000. Patēriņš bija niecīgs, bet dinamika arī nekāda. Kalpoja diezgan labi, bet tieši pirms pārdošanas sāka gļučīt elektronika (ieguldijām daudz) un galvas blīve arī aizgāja. Un šim Polijā ražotajam Isuzu dīzelim arī ir bēdīgi slavenais VP44 sūknis. Piekare ļoti laba gan izturības gan vadāmības ziņā. Salona apdare lēta. Nerūsē. Universāls ir ieitilpīgs. Par šīs paaudzes Opel benzīna dzinējiem neko nevaru pateikt. Ja domā vadāt lielas mantas, V40 un 320 BMW nebūs īstais. Tas 1.3 dīzelis ir Fiat ražojums. Pandai der, bet lai mierīgi pārvietotu smagāku mašīnu es šaubos, ka tas ir pietiekoši. Un praksē pierādījies ka mazie dīzeļi tērē tik pat cik 1.9, tikai dinamika cieš. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arturz Jūlijs 3, 2012 Share Jūlijs 3, 2012 Var apskatīt Subaru Forester. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts