Bastjens Janvāris 27, 2010 Author Share Janvāris 27, 2010 (labots) Šodien drusku kājas apsala staigājot... Laikam jāsāk vilkt garās apakšbikses =) Labots Janvāris 27, 2010 - Bastjens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dundurs Janvāris 28, 2010 Share Janvāris 28, 2010 Šodien izlēmu aizbraukt līdz veikalam ar autiņu, jo šitādā laikā nebija vēlmes iet ar kājām. Mašīna knapi knapi pieleca. Aķis knapi spēja iegriezt. Bet tā jau pēc 3-4 griezieniem aizgāja, bet motors niķojās, rīstījās, kas ir neraksturīgi bendzīniekam. Pāris reizes pagāzēju un aizgāja normāli, bet izskatijās, ka amortiņi gan smagi iesaluši. Autiņš 2008.gada Mitsubishi Outlander. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
binladens Janvāris 28, 2010 Share Janvāris 28, 2010 Vakar ārā katastrofa bija- burtiski- sals kā nekad..., bijām pie tēta māsas, tai Honda CIVIC 2000? gada , kautkur tā, DEAD pilnīgi... pusstundu kurbulējām ar piepīpētājiem- ne smakas no dzīvības... aķis arī beigts konkrēti, ritenim arī amīši sasaluši visi bet pēc 10 minūšu vibrēšanas pa ceļiem viens amītis sāka strādāt, otrs tā ārī nesāka , bet korķu toč nav ... skatijos kā autobusi stāv ar avarijkām pa dienu 4 autobusus redzēju , tas pats kas laukos ganjauka, jāsilda dīzeļa filtrs(jāmaina), laukos tagad smagajiem tas pats, pabrauc pabrauc un jāsilda vai jāmaina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Janvāris 28, 2010 Share Janvāris 28, 2010 2008.gada Mitsubishi Outlander. +1 Jaunie autlanderi ir super-izskatīgi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
divritenis Janvāris 28, 2010 Share Janvāris 28, 2010 Jap, jāpiekrīt Žakam Salīdzinājumam, 2006. gada Eiropas Honda Accord sedans, par laimi līdz šim pielec bez problēmām. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Janvāris 28, 2010 Share Janvāris 28, 2010 Visu nicinātais Opel: Astra H Caravan 2006. gada 1.8 bencīns, pēc ārā pavadītās nakts pie -30 7 no rīta, pielaidās uzreiz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
divritenis Janvāris 28, 2010 Share Janvāris 28, 2010 nez, jaunos opeļus jau neviens tā īsti nenoniecina man, piemēram, tikai izskats reti kuram modelim patīk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igelkott Janvāris 28, 2010 Share Janvāris 28, 2010 skatijos kā autobusi stāv ar avarijkām pa dienu 4 autobusus redzēju , tas pats kas laukos ganjauka, jāsilda dīzeļa filtrs(jāmaina), laukos tagad smagajiem tas pats, pabrauc pabrauc un jāsilda vai jāmaina. Diemžēl, atšķirībā no Turkiem (0354G), Solaris Urbino ir vienkārsi paka*a uz riteņiem, ne autobusi.. Tomēr nekas sala laikā nepārspēj AKSM-333 trolejbusu.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuutpaudisMaigcilveeks Janvāris 28, 2010 Share Janvāris 28, 2010 Lietoju 10W40 un pie -30 pieleca. Tiesa aķītis lai gan samērā jauns, knapi, knapi iegrieza. Kārba ari sākumā tāda stīva, bet uzsildot ir OK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oxygen Janvāris 28, 2010 Share Janvāris 28, 2010 Tā jau ir, kad sataupa un ielej minerāleļļu. Šitādiem laikapstākļiem jau prasās pēc 0W40 . Vienīgi cena tā , padārgi, toties nav jācakarējās kad vēsāks Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tarpins Janvāris 28, 2010 Share Janvāris 28, 2010 Hah es 5am piecelos panemu alinu lenam malkojot piekurbuleju savu hunday elantra laikam kka ta ... piemetu savu stiligo ladetaju akim un palaidu masinu magaja 10 min akis ka jauns un alins klausoties muzonu ar pazuda 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didzis Janvāris 28, 2010 Share Janvāris 28, 2010 Es vecam golfiņam, kurš aiz vecuma eļļu rij diezgan pamatīgi, sen vairs neleju sintētiskās eļļas. Ar visparastako izlejamo minerāleļļu(fig viņu zin kāda marka, ka tik lētāka) vakar pie -27 bez garāžas golfiņš pieleca kā bitīte, tikai robi sākumā smagi slēdzās.Ja autiņam viss kārtībā, tad tam ir jālec. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krishius Janvāris 28, 2010 Share Janvāris 28, 2010 Varbūt kāds var paskaidrot, ko nozīmē tie cipari eļļas tipam (0W40 utt.)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AK-47 Janvāris 28, 2010 Share Janvāris 28, 2010 (labots) Pirmais cipars norāda viskozitāti, respektīvi, jo mazāks, jo slidīgāks(šķidrāks) pasākums edit: jo mazāks pirmais skaitlis pirms burta W, jo eļļa šķidrāka auksta, jo lielāks otrais skaitlis, jo biezāka (viskozāka) eļļa 100°C temperatūrā. Labots Janvāris 28, 2010 - indigo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krishius Janvāris 28, 2010 Share Janvāris 28, 2010 (labots) Un kādu eļļu vislabāk liet, lai ir labi gan vasarā gan ziemā? Es nezinu, kāda eļļa man tagad sagāzta, bet nu pie lielajiem mīnusiem lec tikai tad, kad aķis ir labi salādēts. Labots Janvāris 28, 2010 - Krishius Link to comment Share on other sites More sharing options...
oxygen Janvāris 28, 2010 Share Janvāris 28, 2010 (labots) Nu pirmais cipars kautkādi ''papagaiļi'' kas mēra viskozitāti aukstai eļļai, otrais karstai. Jo pirmais mazāks , jo eļļa škidrāka (auksta, tātad vieglāk pariezt aukstumā motoru) , bet otrais... nu tas rādīs kada viskozitāte darba temperatūrā. Principā , jo pirmais mazāks , jo labāk, bet otrais... nu jābūt (jālieto) kādu paredz auto ražotājs. Nu , jā , ja motors vecs (izdilis) tad tauta lieto ar lielāku otro skaitli (mazāk ''ēdīs eļļu'') Labots Janvāris 28, 2010 - oxygen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knaabis Janvāris 28, 2010 Share Janvāris 28, 2010 Atcerēsimies vēl vienu gudrību startējot auto lielā salā - OBLIGĀTI izspiedīsim sajūgu! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AK-47 Janvāris 28, 2010 Share Janvāris 28, 2010 (labots) Knaabis +1 Īstenībā sajūgs pie startēšanas jāizspiež vienmēr, arī vasarā! USA tirgum paredzētie pepelaci, kas ir ar manuālajām kārbām aprīkoti, nelec un starteris pat negriež, ja nav izspiesta sajūga svira.. USA tas ir muļķu drošības pasākums.. bet noder šeit, lai pieradinātu šoperīšus izspiest sajūgu pie slāpēšanas klāt Labots Janvāris 28, 2010 - indigo Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuutpaudisMaigcilveeks Janvāris 28, 2010 Share Janvāris 28, 2010 Ja ir izņemts no ātruma, kāpēc jāizspiež sajūgs? Tīri no mehāniskā viedokļa - kāpēc? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AK-47 Janvāris 28, 2010 Share Janvāris 28, 2010 Daļa no kārbas zobratiem, tak vienalga griežas līdz? Ne?! Lieki(sasaluši) mehānismi jāgriež līdz, un tas var atsaukties uz tazika (ne)pielaišanu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuutpaudisMaigcilveeks Janvāris 28, 2010 Share Janvāris 28, 2010 Jā, bet vienmēr to darīt nevajag. Tikai zemās temp. Izspiests sajūgs rada spiedienu uz kloķeni un uz tās aksiālo gala gultni. Pēc nakts motors ir nostāvējies, eļļas satecējušas apakšā, gultnis ir sauss un spiediena ietekmē pirmos kloķenes apgriezienus paliek bez eļļas un dilst. Tāpēc startēšana izspiežot sajūgu ir automobilim pieņemama tikai ļoti zemās temperatūras un sajūga pedālis jāatlaiž, tikko dzinējs spēj stabili griezt pārnesumkārbas vārpstas, tādējādi sasildot arī to. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AK-47 Janvāris 28, 2010 Share Janvāris 28, 2010 Buļļa kakas.. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuutpaudisMaigcilveeks Janvāris 28, 2010 Share Janvāris 28, 2010 he he.. faņī ar jums Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didzis Janvāris 28, 2010 Share Janvāris 28, 2010 Tas, ka pirms darbināšanas jāizpiež sajūgs, bija jāapgūst autoskolas pirmajā nodarbībā, bet laikam mums ar to autoapmācību tā pašvaki.Ir pilnīgi vienalga vasara vai ziema, sajūgs ir jāizspiež, lai maksimāli atvieglotu startera griešanos. Tik pat skaidram vajadzetu būt, ka, sildot mašīnu, uguņiem un visiem citiem paterētājiem jābūt izslēgtiem. Tas tak elementāri kā reizesrēķins. Nu jā, ja šitās elementārās lietas nezin, tad nav ko brīnīties, ka tik daudz autiņus nevar iedarbināt pie tagadējiem aukstumiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Janvāris 28, 2010 Share Janvāris 28, 2010 Dažiem uguņus nevar atslēgt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest biivers Janvāris 28, 2010 Share Janvāris 28, 2010 Gestapo - šizo lampas izņems pirmst tam Par to sajūgu - Jūtpaudis kristāla auto darbina laikam... tad pēc teorijas - labāk nedarbināt vispār, jo eļļa motoram apakšā un piedarbinot, pirmajā sekundē eļļošana izpaliek :S Link to comment Share on other sites More sharing options...
maritis Janvāris 29, 2010 Share Janvāris 29, 2010 lampas nav jāizņem-jāpārslēdz uz gabarītuguņiem pirms darbini. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KinDzaDza Janvāris 29, 2010 Share Janvāris 29, 2010 (labots) ...Pēc nakts motors ir nostāvējies, eļļas satecējušas apakšā, gultnis ir sauss un spiediena ietekmē pirmos kloķenes apgriezienus paliek bez eļļas un dilst... Jā, tā tas bija seno laiku grabažām, BEt tikai ne šo laiku mašīnu dzinējiem!!! Gan eļļu, gan slīdvirsmu apstrādes kvalitāte un materiāls ir stipri uzlabojies, kā arī dzinēju konstruktīvie risinajumi ir uzlabojušies. Ar šādām muļķībām vari mūs nebiedēt! Otra lieta, ko šeit daudzi piemin, ir auto sildīšana. Tas bija jādara kādreiz, ka vēl Brežņevs bija starp dzīvajiem!!! Eļļas tad bija pēdējais sūds un dzinēji arī... Tagad, līdz ko dzinējs sāk stabili darboties, varam un vajag uzsākt kustību, bet tikai ar nelielu slodzi. Tā dzinējs ātrāk uzsils, kā arī uzsils ātrumkārbas eļļa, un netērēsies lieki degviela! Lielākā muļķība ir sēdēt un gaidīt, kad temperatūras rādītājs sāks kaut ko rādīt!!! Jaunos dīzeļus tā sēžot vispār nevar uzsildīt... p.s. Arča - tā ir lielākā muķļība, ko vien var autovadītājs izdarīt!!! Aukstu dzinēju darbināt uz maksimālajiem... p.p.s. Kā Tu to domā - lai labāk izsvaida eļļu?!?! Ar ko un kur tad to eļļu svaida??? Labots Janvāris 29, 2010 - KinDzaDza Link to comment Share on other sites More sharing options...
KinDzaDza Janvāris 29, 2010 Share Janvāris 29, 2010 Ūūūūūūūū!!! Tu mūsu lielais autodzinēju speciālist!!! Uz kloķenes izvietotiem eļļas izsvaidītājiem dzinējus ražoja 20. gadsimta sākumā!!! Pat Brežņeva laikos tādu dzinēju jau vairs NEBIJA!!! KLOĶENE NESKAR EĻĻU NEKĀDĀ GADĪJUMĀ!!!!!!!!! P.S. gribējās pateikt kaut ko rupju, bet atturējos... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tā pat vien Janvāris 29, 2010 Share Janvāris 29, 2010 Iedarbinu vāģi (benzīns), pīpējot notīru sniegu un aidā. Līdz cik grādiem sildīt vajag/nevajag nav ne jausmas, ne iespējas pārbaudīt - autiņam "by default" iztrūkst temperatūras rādītājs... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dzonis Janvāris 29, 2010 Share Janvāris 29, 2010 Tikai piebildīšu, ka ar visu šo trako aukstumu, mans aizvēsturiskais 316 BMW (93. gada?), pirkts par lētām naudām no atņemto autiņu plača (jo bija nepieciešams ar kaut ko pārvietoties, pirms tam iztīrot mistiskas šļirces un tukšu stikla taru) ar gāzes iekārtu, kas šaubos ir tā augstākās kvalitātes šķiļas bez problēmā. Ja godīgi, tad pašam neliels izbrīns, bet nu problēmas nav bijušas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KinDzaDza Janvāris 29, 2010 Share Janvāris 29, 2010 laikam jau, ka esmu atsaldēts bembists , jo neizjūtu bailes motoru laist līdz ierobežotājam Diagnoze pareiza... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest biivers Janvāris 29, 2010 Share Janvāris 29, 2010 Nu nez, lai pie -25 ledū sasalušu kluci ar eļļas recekli iekšā griestu līdz galam Siltam protams, 9k/rpm iegriest patīk bieži. Kādas kuram temepratūras tagad ārā? Tukums, ārpus pils robežām - 5.6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cash^ Janvāris 29, 2010 Share Janvāris 29, 2010 (labots) Purvciems, Rīga -5. Varētu būt nedaudz zemāka, jo logiem nav tā labākā izolācija. Ielas = vāks. Trolejbuss knapi knapi uzrāpās pa Gaisa tiltu. Labots Janvāris 29, 2010 - cash^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest biivers Janvāris 29, 2010 Share Janvāris 29, 2010 Valsts nav vaqinīga pie sliktiem ceļiem - ziema vainīga http://tinyurl.com/yzuhxwv Link to comment Share on other sites More sharing options...
cash^ Janvāris 29, 2010 Share Janvāris 29, 2010 (labots) Purvciems ir diezgan liels mīlu tevi. Centrs nav diži labāks. LOL, pi.sec tiek aizstāts ar "mīlu tevi". Labots Janvāris 29, 2010 - cash^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
cash^ Janvāris 29, 2010 Share Janvāris 29, 2010 Ledus laikam nav, piebraukts sniegs. Gan jau vēlāk palaidīs kādu kaistītāju un varēs peldēt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Janvāris 29, 2010 Share Janvāris 29, 2010 Ui centra ir neparāk. Brīvībene (gaisa tilts līdz Brīvības monuments) tikai 1 braucama josla. Otra (labā) baisa stingra sniega šļura. Mazās šķērseniskas ielas (Bruņinieku, Matīsa, Lāčpleša) un it īpaši bruģētās ir kā slidotava. Biju tur ap 10:30. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Janvāris 29, 2010 Share Janvāris 29, 2010 Tāpat, tikai sniegs samuļļāts un līdz ar to mīkstaks. Labak līp pie ratiem Bet tā kā tu esi bumerists, tad varēsi visu ceļu driftot Nav uzbrauciens būmeristiem, bet konstatējums, ka pakaļpiedziņa ir viena jautra padarīšana!!! Pašam arī nācās šorīt vilkties kopā ar pārējiem, bet man par laimi 4 velkoši. Tas gan nepalīdz bremzējot Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Janvāris 29, 2010 Share Janvāris 29, 2010 Palasījos, nav ko, šodien oficiāla alus dzeršanas dienas un tupu mājās! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!