Jump to content

Sals kniebj / Karstums cepina


Bastjens
 Share

Recommended Posts

Šodien drusku kājas apsala staigājot... Laikam jāsāk vilkt garās apakšbikses =)

Labots - Bastjens
Link to comment
Share on other sites

Šodien izlēmu aizbraukt līdz veikalam ar autiņu, jo šitādā laikā nebija vēlmes iet ar kājām. Mašīna knapi knapi pieleca. Aķis knapi spēja iegriezt. Bet tā jau pēc 3-4 griezieniem aizgāja, bet motors niķojās, rīstījās, kas ir neraksturīgi bendzīniekam. Pāris reizes pagāzēju un aizgāja normāli, bet izskatijās, ka amortiņi gan smagi iesaluši. Autiņš 2008.gada Mitsubishi Outlander.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

binladens

Vakar ārā katastrofa bija- burtiski- sals kā nekad..., bijām pie tēta māsas, tai Honda CIVIC 2000? gada , kautkur tā, DEAD pilnīgi... pusstundu kurbulējām ar piepīpētājiem- ne smakas no dzīvības... aķis arī beigts konkrēti, ritenim arī amīši sasaluši visi :D bet pēc 10 minūšu vibrēšanas pa ceļiem viens amītis sāka strādāt, otrs tā ārī nesāka :D, bet korķu toč nav :D... skatijos kā autobusi stāv ar avarijkām pa dienu 4 autobusus redzēju :D, tas pats kas laukos ganjauka, jāsilda dīzeļa filtrs(jāmaina), laukos tagad smagajiem tas pats, pabrauc pabrauc un jāsilda vai jāmaina.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

2008.gada Mitsubishi Outlander.

 

+1 Jaunie autlanderi ir super-izskatīgi!

Link to comment
Share on other sites

divritenis

Jap, jāpiekrīt Žakam :) Salīdzinājumam, 2006. gada Eiropas Honda Accord sedans, par laimi līdz šim pielec bez problēmām. :crazy_pilot:

Link to comment
Share on other sites

Visu nicinātais Opel:

Astra H Caravan 2006. gada 1.8 bencīns, pēc ārā pavadītās nakts pie -30 7 no rīta, pielaidās uzreiz.

Link to comment
Share on other sites

divritenis

nez, jaunos opeļus jau neviens tā īsti nenoniecina :D man, piemēram, tikai izskats reti kuram modelim patīk

Link to comment
Share on other sites

skatijos kā autobusi stāv ar avarijkām pa dienu 4 autobusus redzēju laugh.gif, tas pats kas laukos ganjauka, jāsilda dīzeļa filtrs(jāmaina), laukos tagad smagajiem tas pats, pabrauc pabrauc un jāsilda vai jāmaina.

Diemžēl, atšķirībā no Turkiem (0354G), Solaris Urbino ir vienkārsi paka*a uz riteņiem, ne autobusi..

Tomēr nekas sala laikā nepārspēj AKSM-333 trolejbusu..

Link to comment
Share on other sites

JuutpaudisMaigcilveeks

Lietoju 10W40 un pie -30 pieleca. Tiesa aķītis lai gan samērā jauns, knapi, knapi iegrieza. Kārba ari sākumā tāda stīva, bet uzsildot ir OK.

Link to comment
Share on other sites

Tā jau ir, kad sataupa un ielej minerāleļļu. Šitādiem laikapstākļiem jau prasās pēc 0W40 . Vienīgi cena tā , padārgi, toties nav jācakarējās kad vēsāks

Link to comment
Share on other sites

Hah es 5am piecelos panemu alinu lenam malkojot piekurbuleju savu hunday elantra laikam kka ta ...

piemetu savu stiligo ladetaju akim un palaidu masinu magaja 10 min akis ka jauns :D un alins klausoties muzonu ar pazuda :D

  • Patīk 1
  • Slikti! 2
Link to comment
Share on other sites

Es vecam golfiņam, kurš aiz vecuma eļļu rij diezgan pamatīgi, sen vairs neleju sintētiskās eļļas. Ar visparastako izlejamo minerāleļļu(fig viņu zin kāda marka, ka tik lētāka) vakar pie -27 bez garāžas golfiņš pieleca kā bitīte, tikai robi sākumā smagi slēdzās.Ja autiņam viss kārtībā, tad tam ir jālec.

Link to comment
Share on other sites

Pirmais cipars norāda viskozitāti, respektīvi, jo mazāks, jo slidīgāks(šķidrāks) pasākums :)

 

edit:

jo mazāks pirmais skaitlis pirms burta W, jo eļļa šķidrāka auksta, jo lielāks otrais skaitlis, jo biezāka (viskozāka) eļļa 100°C temperatūrā.

 

Labots - indigo
Link to comment
Share on other sites

Un kādu eļļu vislabāk liet, lai ir labi gan vasarā gan ziemā? Es nezinu, kāda eļļa man tagad sagāzta, bet nu pie lielajiem mīnusiem lec tikai tad, kad aķis ir labi salādēts.

Labots - Krishius
Link to comment
Share on other sites

Nu pirmais cipars kautkādi ''papagaiļi'' kas mēra viskozitāti aukstai eļļai, otrais karstai. Jo pirmais mazāks , jo eļļa škidrāka (auksta, tātad vieglāk pariezt aukstumā motoru) , bet otrais... nu tas rādīs kada viskozitāte darba temperatūrā. Principā , jo pirmais mazāks , jo labāk, bet otrais... nu jābūt (jālieto) kādu paredz auto ražotājs. Nu , jā , ja motors vecs (izdilis) tad tauta lieto ar lielāku otro skaitli (mazāk ''ēdīs eļļu'')

Labots - oxygen
Link to comment
Share on other sites

Atcerēsimies vēl vienu gudrību startējot auto lielā salā - OBLIGĀTI izspiedīsim sajūgu!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Knaabis +1

Īstenībā sajūgs pie startēšanas jāizspiež vienmēr, arī vasarā!

 

USA tirgum paredzētie pepelaci, kas ir ar manuālajām kārbām aprīkoti, nelec un starteris pat negriež, ja nav izspiesta sajūga svira..

USA tas ir muļķu drošības pasākums.. bet noder šeit, lai pieradinātu šoperīšus izspiest sajūgu pie slāpēšanas klāt :)

Labots - indigo
Link to comment
Share on other sites

JuutpaudisMaigcilveeks

Ja ir izņemts no ātruma, kāpēc jāizspiež sajūgs? Tīri no mehāniskā viedokļa - kāpēc?

Link to comment
Share on other sites

Daļa no kārbas zobratiem, tak vienalga griežas līdz? Ne?! ;)

 

Lieki(sasaluši) mehānismi jāgriež līdz, un tas var atsaukties uz tazika (ne)pielaišanu!

Link to comment
Share on other sites

JuutpaudisMaigcilveeks

Jā, bet vienmēr to darīt nevajag. Tikai zemās temp. Izspiests sajūgs rada spiedienu uz kloķeni un uz tās aksiālo gala gultni. Pēc nakts motors ir nostāvējies, eļļas satecējušas apakšā, gultnis ir sauss un spiediena ietekmē pirmos kloķenes apgriezienus paliek bez eļļas un dilst. Tāpēc startēšana izspiežot sajūgu ir automobilim pieņemama tikai ļoti zemās temperatūras un sajūga pedālis jāatlaiž, tikko dzinējs spēj stabili griezt pārnesumkārbas vārpstas, tādējādi sasildot arī to.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Tas, ka pirms darbināšanas jāizpiež sajūgs, bija jāapgūst autoskolas pirmajā nodarbībā, bet laikam mums ar to autoapmācību tā pašvaki.Ir pilnīgi vienalga vasara vai ziema, sajūgs ir jāizspiež, lai maksimāli atvieglotu startera griešanos. Tik pat skaidram vajadzetu būt, ka, sildot mašīnu, uguņiem un visiem citiem paterētājiem jābūt izslēgtiem. Tas tak elementāri kā reizesrēķins. Nu jā, ja šitās elementārās lietas nezin, tad nav ko brīnīties, ka tik daudz autiņus nevar iedarbināt pie tagadējiem aukstumiem.

Link to comment
Share on other sites

Guest biivers

Gestapo - šizo lampas izņems pirmst tam :D

 

Par to sajūgu - Jūtpaudis kristāla auto darbina laikam... tad pēc teorijas - labāk nedarbināt vispār, jo eļļa motoram apakšā un piedarbinot, pirmajā sekundē eļļošana izpaliek :S

Link to comment
Share on other sites

KinDzaDza

...Pēc nakts motors ir nostāvējies, eļļas satecējušas apakšā, gultnis ir sauss un spiediena ietekmē pirmos kloķenes apgriezienus paliek bez eļļas un dilst...

Jā, tā tas bija seno laiku grabažām, BEt tikai ne šo laiku mašīnu dzinējiem!!!

Gan eļļu, gan slīdvirsmu apstrādes kvalitāte un materiāls ir stipri uzlabojies, kā arī dzinēju konstruktīvie risinajumi ir uzlabojušies.

Ar šādām muļķībām vari mūs nebiedēt!

Otra lieta, ko šeit daudzi piemin, ir auto sildīšana.

Tas bija jādara kādreiz, ka vēl Brežņevs bija starp dzīvajiem!!! :)

Eļļas tad bija pēdējais sūds un dzinēji arī...

Tagad, līdz ko dzinējs sāk stabili darboties, varam un vajag uzsākt kustību, bet tikai ar nelielu slodzi. Tā dzinējs ātrāk uzsils, kā arī uzsils ātrumkārbas eļļa, un netērēsies lieki degviela!

Lielākā muļķība ir sēdēt un gaidīt, kad temperatūras rādītājs sāks kaut ko rādīt!!!

Jaunos dīzeļus tā sēžot vispār nevar uzsildīt...

 

p.s. Arča - tā ir lielākā muķļība, ko vien var autovadītājs izdarīt!!!

Aukstu dzinēju darbināt uz maksimālajiem... :dornis:

 

p.p.s. Kā Tu to domā - lai labāk izsvaida eļļu?!?!

Ar ko un kur tad to eļļu svaida??? :)

Labots - KinDzaDza
Link to comment
Share on other sites

KinDzaDza

Ūūūūūūūū!!!

Tu mūsu lielais autodzinēju speciālist!!!

Uz kloķenes izvietotiem eļļas izsvaidītājiem dzinējus ražoja 20. gadsimta sākumā!!!

Pat Brežņeva laikos tādu dzinēju jau vairs NEBIJA!!! :crazy_pilot:

KLOĶENE NESKAR EĻĻU NEKĀDĀ GADĪJUMĀ!!!!!!!!!

 

P.S. gribējās pateikt kaut ko rupju, bet atturējos...

Link to comment
Share on other sites

Tā pat vien

Iedarbinu vāģi (benzīns), pīpējot notīru sniegu un aidā. Līdz cik grādiem sildīt vajag/nevajag nav ne jausmas, ne iespējas pārbaudīt - autiņam "by default" iztrūkst temperatūras rādītājs...

Link to comment
Share on other sites

Tikai piebildīšu, ka ar visu šo trako aukstumu, mans aizvēsturiskais 316 BMW (93. gada?), pirkts par lētām naudām no atņemto autiņu plača (jo bija nepieciešams ar kaut ko pārvietoties, pirms tam iztīrot mistiskas šļirces un tukšu stikla taru) ar gāzes iekārtu, kas šaubos ir tā augstākās kvalitātes šķiļas bez problēmā. Ja godīgi, tad pašam neliels izbrīns, bet nu problēmas nav bijušas.

Link to comment
Share on other sites

KinDzaDza

 

laikam jau, ka esmu atsaldēts bembists :crazy_pilot:, jo neizjūtu bailes motoru laist līdz ierobežotājam :D

 

Diagnoze pareiza...

Link to comment
Share on other sites

Guest biivers

Nu nez, lai pie -25 ledū sasalušu kluci ar eļļas recekli iekšā griestu līdz galam :pioneer:

Siltam protams, 9k/rpm iegriest patīk bieži.

 

Kādas kuram temepratūras tagad ārā?

 

Tukums, ārpus pils robežām - 5.6

Link to comment
Share on other sites

Purvciems, Rīga -5. Varētu būt nedaudz zemāka, jo logiem nav tā labākā izolācija.

Ielas = vāks. Trolejbuss knapi knapi uzrāpās pa Gaisa tiltu.

Labots - cash^
Link to comment
Share on other sites

Purvciems ir diezgan liels mīlu tevi. Centrs nav diži labāks.

 

LOL, pi.sec tiek aizstāts ar "mīlu tevi".

Labots - cash^
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Ui centra ir neparāk. Brīvībene (gaisa tilts līdz Brīvības monuments) tikai 1 braucama josla. Otra (labā) baisa stingra sniega šļura. Mazās šķērseniskas ielas (Bruņinieku, Matīsa, Lāčpleša) un it īpaši bruģētās ir kā slidotava. Biju tur ap 10:30.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Tāpat, tikai sniegs samuļļāts un līdz ar to mīkstaks. Labak līp pie ratiem :spiteful: Bet tā kā tu esi bumerists, tad varēsi visu ceļu driftot :dance4: Nav uzbrauciens būmeristiem, bet konstatējums, ka pakaļpiedziņa ir viena jautra padarīšana!!! Pašam arī nācās šorīt vilkties kopā ar pārējiem, bet man par laimi 4 velkoši. Tas gan nepalīdz bremzējot :fuck:

Link to comment
Share on other sites

  • Kafija featured un unfeatured this tēmaa

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...