Jump to content

Sals kniebj / Karstums cepina


Bastjens
 Share

Recommended Posts

Vēpilē nu jau iet zem -6 grādi... Jācer, ka smukais baltums nesāks kust ;(

Link to comment
Share on other sites

 

 

Par tām eļļu ēšanām - man vecajiem 5 cilindru Audi, ja deva mizā, tad gāja līdz 1l/1000km

Nu ko var tuftu pūst?! Ja Tev bija nokauts lūznis, tad jau nav brīnums...

Man savulaik bija 5 cil AUDI 90 pārejnieks ar apm. 600 000km nobraukumu.

Līdz eļļas maiņai ~(10 000km) eļļa nebija jāpielej!

Eļļas līmenis bija pieļaujamās robežās.

Link to comment
Share on other sites

Reptīlis

 

 

Vienalga, vai lej degvielu DE vai LV!

 

Vai esi to pamēģinājis, jeb degvielas filtrus mainījis LV, DE, vai UK ?

Vai esi dzirdējis par nesadegušās degvielas frakciju noslaucīšanu ar eļļas gredzeniem eļļā.

Link to comment
Share on other sites

Man savulaik bija 5 cil AUDI 90 pārejnieks ar apm. 600 000km nobraukumu.

 

Ej ratā! Ja pasē '82 gada kupejai  1,9 5 cyl 115 Zs bij rakstīts, ka līdz 1l var ēst, tad bij, Ja nezini, tad nepļūtī. Pārejniekam '86 90-niekam ar 2,2 kv motoru 136 lopi vairs nebij tāda ieraksta. :p

Labots - Racer
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

@Racer, nedzen vilni! Tas, ka tur tā bija rakstīts nenozīmē, ka tas ir normāli. Ražotājs vienkārši piesedza savu pakaļu...

Ne tam auto vien līdzīgi bija uzrakstīts.

Jauns auto vai normāli ekspluatēts auto tādu apjomu eļļas netērēja un nedrīkstētu tērēt!

Pamatā problēma bija vārstu saļņikos, kuri bija palikuši cieti kā akmens un tur arī eļļa pazuda.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Vai esi to pamēģinājis, jeb degvielas filtrus mainījis LV, DE, vai UK ? Vai esi dzirdējis par nesadegušās degvielas frakciju noslaucīšanu ar eļļas gredzeniem eļļā

Idiņš, kurš piedalās šo urbāno mītu radīšanā :D

 

lai Tev būtu mierīga sirds - esmu arī padzīvojis DE, ir veiktas arī viena un tā paša auto apkopes LV un DE, tai skaitā arī esmu tankojies. Labāk palika?

 

Knaabis. Tak beidz dzīt tuftu! KONSTRUKCIJA. VISS. Ja nepielec, tad neko. Sēdi uz sava mikromotora. Starp citu, arī USA ražotajiem auto šāda lieta ir, arī vecajiem dzinējiem, arī uz jaunajiem VW dzinējiem ēd, ja neapjēdz kāpēc! Ēd, un neko. nez kāpēc par to neiespringst un tas ir OK. Ja vajag - pielej. Kur problēma, joptv...

 

Daži vienkārši nerubī elementāras dzinēju konstruktīvās īpatnības, toties sevi uzskata par guru... nja...

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

 

 

Dāmas? Vai šī rīta lielajā salā krūzīti karsta ūdens jau gaisā izšļācāt?

 

rīgā vēl tagad strādā :) padies par atgādinājumu

Link to comment
Share on other sites

 

 

Daži vienkārši nerubī elementāras dzinēju konstruktīvās īpatnības, toties sevi uzskata par guru... nja...

Nu, guru, tad lūdzu info studijā, kur tad pazūd eļļa - vārstu saļņiki, kartera ventilācija, kloķenes saļņiki, virzuļa eļļas gredzeni, nu kur?

Tu raksti vārdu konstrukcija ar lieliem burtiem - kāpēc?! Domā ka ražotājs to apzināti izdarījis dzinēja konstrukcijā, lai eļļa pazustu tādā apjomā, vai tomēr dzinēja nepilnības vai tomēr knaps resurss?

Link to comment
Share on other sites

Knaabis. OK. Došu nelielu padomu par jaunajiem dzinējiem. Meklē pēc mazs virzuļa augstums plus zemi apgriezieni. Kā jau teicu, kad saviem darbiniekiem iemācīju nemocīt jaunos motorus ar zemiem apgriezieniem(ķipa taupām degvielu), eļļu vairs neēd.

Link to comment
Share on other sites

 

 

OK. Došu nelielu padomu par jaunajiem dzinējiem.

Bet stāsts sākās ar 1,9 litru 82. gada auto...

Link to comment
Share on other sites

 

 

Vai šī rīta lielajā salā krūzīti karsta ūdens jau gaisā izšļācāt?
Tikko izdarīju, baigi smuks skats !!! :)  
Link to comment
Share on other sites

Vienkārši ir jāpieņem tas, ka ir dzinēji, kuri eļļu ēd arī perfektā kondīcijā. Tas arī viss. Nevajag ieciklēties uz to, ka eļļas ēšana ir slikti.

Čomam bija Chevrolet Camaro(kaut kāds 7x ražojums), šis uz 10k kilometriem ēda 20 litrus eļļas. kaut arī bija ideālā stāvoklī(tika restaurēts) - vārstu saļņiki, gredzeni bija jauni. A neko. Kā ir tā ir :) Toties braukt ar šo bija kaifs... un zilie dūmi nebija.

 

Lai nebūtu offtops - vēpilē -5, mazliet putina...


P.S. protams. ja visu laiku eļļu neēda un pēkšņi sāka, tad ir jādomā par remontu. Par to nav stāsts... Vienkārši ar eļļas ēšanu nav viss tikai melns un balts. Tāpat kā dzīvē..

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

 

 

Vienkārši ir jāpieņem tas, ka ir dzinēji, kuri eļļu ēd arī perfektā kondīcijā.

Nu nav gan tā, kā Tu raksti!

Ja dzinēja sadegšanas kamerā nokļūst eļļa, tad degvielas sadegšana ir apgrūtināta un, eļļai pilnībā nesadegot, tā veido uzdegumus uz motora galvas, aizdedzes svecēm un vārstiem...

Link to comment
Share on other sites

Ja dzinēja sadegšanas kamerā nokļūst eļļa

Tiešām ar prātu apdalīts. Pasaki šo divtaktu dzinēju īpašniekiem. Šie noteikti uzreiz sāks stresot.

 

Labi, offtops, es vairs neturpināšu.

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

Par autiņiem davai ka citā sadaļā. Ir auksti, bet paskatieties, cik skaista saulaina ziemas diena. Tas tagad Latvijā ir retums.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Didzi. Nav saulaina. Apmākusies. Bet ir super, jo redz ziemā ir sniegs :)

Link to comment
Share on other sites

Man Lielvārdē saulīte acis priecē.

Labots - Didzis
Link to comment
Share on other sites

kur TAGAD ir saule? ap Rīgu?

 

Laikam braukšu pie Didža

 

pēc meteo radariem izskatās, ka no rietumu puses mākoņi nāk

 

vakars gan arī nāk, turklāt no austrumiem

Labots - rodrigez
Link to comment
Share on other sites

knaabi, ko Tu tur ņemies, acīmredzot bij iemesli, kāpēc ražotājs tai laikā bija paredzējis tādu eļļas patēriņu pie pieejamajām tehnoloģijām. Un jā - vārsti, vadīklas un vārstu blīvslēgi bij nomainīti, tāpat arī ar virzuļiem, gredzeniem, šālēm utt. viss bij ok. Skaidrs, ka esi gudrāks par inženieru brigādi, kas tos motorus projektēja, bet es nē, tāpēc no tālākas offt. diskusijas atklanos...

 

Teikā paliek siltāks. :)

 

original.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kuldīgā nomācies! ~-4

Vakar lēju kipitoku no balkona-bija skaisti :)

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Rīgā tikko bija -13 ar pusi. Vienības gatve. Salīdzinot ar vakarvakaru - var bez cepures staigāt.

Link to comment
Share on other sites

Bet sāk parādīties mākoņi!Tātad būs siltāks...

Link to comment
Share on other sites

Nu jā, vakarā redzēs - skaidras debesis jeb mākoņi.Pagaidām gan maz to mākonīšu.

Link to comment
Share on other sites

Vakar bija tādas mazliet ekstrēmas sajūtas - strauji palika aukstāks.

post-64422-0-09852200-1483795962_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Man tagad ir katru dienu malkas katls jākurina...  Nē nu neko, ko darīt....  

Link to comment
Share on other sites

Biju pie jūras...gar krastu biku ledus..bet bsigie viļņi...baltezerã ledus stabils..10cm u

Link to comment
Share on other sites

 

 

a to bremzē un čūkstina

 

Ne ko es nebremzēju - man ir siltuma aķis!  

Link to comment
Share on other sites

NeticuNevienam

osscar - uz ledus var droši atrasties jau vismaz nedēļu. Copi nenoguli.

ronalds_ daudzi silda aķi pirmo un pēc tam telpas. Cerams tu neesi viens no tiem idiotiem.

Link to comment
Share on other sites

Rīgā oficiāli nedrīkst vēl...brauksim pa kluso...nu ned.atpakal aluksnē tik bija ledus..

Link to comment
Share on other sites

Alūksnē uz Pullāna vēl pagājušā gadā sēdēja trakie :)  kaut kad starp z-svetkiem un Jauno gadu pats redzēju. Slapjš , ūdens uz ledus, bet sēd.

Link to comment
Share on other sites

 

 

uz ledus var droši atrasties jau vismaz nedēļu.

 

Var var! Vismaz 2 nedēļas jau var! Tik stulbi, ka par "varoņu" glābšanu vai līķu meklēšanu maksā nodokļu maksātāji......

 

 

 

daudzi silda aķi pirmo un pēc tam telpas.

Ja sistēma pareizi uztaisīta, telpas ātri sāk silt.

Link to comment
Share on other sites

NeticuNevienam

ronalds_, ko tāds jūtīgs paliki? Pirms divām nedēļām bija vēl plus 9 un 0 , tagad naktī un dienā jau nedēļu turās padsmit grādi mīnusā. Uz ledus var kāpt droši.

Ja sistēma pareizi uztaisīta, tad tā ir regulējama. Un pareizi saki, ka telpas ātri silst.....protams, ja prioritātes saprot. Un, vispār, ja saprot apkures sistēmu un siltuma akumulatoru darbību un to nozīmi pēc tiešās apkures sistēmas noslāpēšanas - "degvielas" nepapildināšanas.

Link to comment
Share on other sites

  • Kafija featured un unfeatured this tēmaa

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...