Jump to content

Boņa nedienas ar VID, Jurkina nedienas ar kapitālismu un elektroauto cena.


Jurkins
 Share

Recommended Posts

Pirms 3 minūtēm , Jurkins teica:

20 min. palidot? 🤣

Nu kā kurš. Aerobātikai paredzētie varētu izspiest >450 km/h, bet diez vai izturētu 20min. Divvietīgais Pipistrel aparāts it kā var stundu lidināties un vēl paliekot rezerve pusstundai.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile

Tad ir vēl tādi jancīgi agregāti, kā motorizētie planieri. Izskatās pēc lidmašīnas, bet kolīdz augšā, dzinēju uff un planē. Pāri štatiem varot tikt vienā piegājienā, ja ar laikapstākļiem saiet. Tiesības ar vajagot tik uz planieri, lai gan, pēc EU likumiem nesapratu, vai planiera tiesības ir papildus parastajām civilās aviācijas vai paralēli.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

Jurkins
(labots)
Pirms 9 minūtēm , binary teica:

Nu kā kurš.

Esot paraplānu elektromotori.

Nu izklaidei piekrītu, varētu būt forši. Pat ekstrēmi forši. Bet, kā saka, pelēkajai ikdienai tomēr vajadzētu tos J/kg dabūt.

Piem tiem dēļiem, nu velns, neatceros, kā sauc - tipa, neliels sērfdēlis ar zemūdens spārnu. Nu tur elektromotors ir pašā laikā.

Eh, bļin, aš siekala notecēja. Jāvelk vējdēlis laukā. Pagājušo gadu nolohojos...

Labots - Jurkins
Link to comment
Share on other sites

Jurkins
Pirms 15 minūtēm , AndrisBB teica:

EU līmenī

tā iobanā birokrātija... tak pandēmijas laikā vajadzēja tukšus reisus laist, lai nezaudētu kaut kādas tur lidlauku kvotas. Izsakos saviem vārdiem, neko nesaprotu un nezinu no tā, bet doma tāda.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Tagad spiež uz dzelzceļa paplašināšanu, aka Rail Baltika. Bet paralēli iet daudzi citi interesanti projekti, kā mega tuneļi caur Alpiem.

Pa lielam Eiropā distances ir tik mazas, ka lidot nav lielas jēgas, ja vien nelido no Zviedrijas uz Spāniju.

Piemēram ja es dodos no Bristoles uz Briseli, tad ar visām pārsēšanām vilciens aizņem stipri līdzīgu laiku kā lidošana + visa ņemšanās pa lidostu utt. Pie tam tass viss no pilsētas centra uz centru.

Tākā tas brauciens senāk tika veikts regulāri, tad parasti izvēlējos vilcienu, jo var kā cilvēks izstaipīt kājas, paskatīties kādu filmu vaipalasīt grāmatu.

Link to comment
Share on other sites

Vilciens Anglijā ir buržuju izklaide. Nezinu kādēļ nekas netiek darīts lietas labā 

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 1 minūtes , Zin... teica:

Vilciens Anglijā ir buržuju izklaide.

Ja uz darbu jābrauktā, tad jau sanāk dārgi. Bet ja jāizvēlas vai braukt uz lidostu ar auto un tad maksāt par nedēļas stāvvietu, tad vilciens sanāk apmēram tikpat. Plus ātrāk var aizbraukt un nav pašam jābrauc :D

 

 

Link to comment
Share on other sites

Tagad, kad ņēmos pa Newport, pēdējās nedēļas. Man ar vilcienu sanāk aizbraukt līdz turienei un atpakaļ £150 , ar mašīnu prom-atpakaļ - £50 max. Un tagad padomā, ja diviem cilvēkiem būtu jābrauc.

Kur ir mūsu izslavētā ekoloģija un koplietošanas transporta lobijs?

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Es tak salīdzināju ar lidmašinu. Cik tev aizlidot maksātu un cik tas laiku aizņemtu? UK jau visdārgākās vilcienu biļetes, citur eiropā jau tik dārgas nav. No Londonas tak uz Kārdifu var aizlidot.

Kautvai tas pats EuroStar no Londonas uz Amsterdamu maksā apmēram tikpat cik lidmašina. Ar auto braucot sanāks 3x dārgāk un lēnāk, un pašam jābrauc, mašinas nodilums, izmeši utt. A tās mierīgi pasēdi un paskaties filmu vilcienā.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Raimonds1
pirms 3 stundām , Regisss teica:

Viņš teica ka viņiem, vismaz Audi dīleris, nodrošina tādu pakalpojumu, ka, ja pērk elektro Audi un gribi braukt atvaļinājumā, tad Audi par brīvu 4 reize gadā pa 1 nedēļai vai 2 reizes pa 2 nedēļām dod šī elektro auto vietā līdzīgas klases dīzeli, lai var mierīgi braukt tālākā ceļojumā. Šo viņš arī izmantošot! Kad pie mums šādas lietas parādīsies? Vai parādīsies?!

Ļoti perspektīvs pasākums.

Vispār jau liela daļa ikdienā brauc 20 km no rajona uz Rīgu, dienas nobraukums 100km. tam visam der elektroauto. Un tālākiem braucieniem personisks vai nomas LPG vai dīzelis.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , Raimonds1 teica:

Un tālākiem braucieniem personisks

vot LV šitas īsti neiet cauri dēļ nodokļiem - šobrīd tu maksā par to, ka Tev pieder auto. ja būtu tā, ka visi nodokļi būtu degvielas cenā iekšā, kas nozīmē, ka maksā tad, kad brauc, tad šāds modelis būtu ok.

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

Raimonds1
pirms 2 stundām , AndrisBB teica:

EU līmenī jau taisās aizliegt īsos pasažieru lidojumus, ja ir alternatīvs dzelzceļš. Kas faktiski pa lielam aizliedz visus lidojumus centrā.

Vai tik ne tāpēc, ka ātrvilcienu ātrums ne jau par kārtu atšķiras no lidmašīnas ātruma.

Link to comment
Share on other sites

Raimonds1
Pirms 3 minūtēm , Raimonds1 teica:

Un tālākiem braucieniem personisks vai nomas LPG vai dīzelis.

 

Pirms 1 minūtes , uldise teica:

vot LV šitas īsti neiet cauri dēļ nodokļiem - šobrīd tu maksā par to, ka Tev pieder auto. ja būtu tā, ka visi nodokļi būtu degvielas cenā iekšā, kas nozīmē, ka maksā tad, kad brauc, tad šāds modelis būtu ok.

Toties EKO SANĀK GAN. Pilsētā nekādu cieto daliņu, ne CO2.

Ikdienas braucienos.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 2 minūtēm , Raimonds1 teica:

Vai tik ne tāpēc, ka ātrvilcienu ātrums ne jau par kārtu atšķiras no lidmašīnas ātruma.

Viss tas papildus čakars ar lidmašinām. Lidistas parasti ārpus pilsētas, tad visi drošibas pārbaudes, sasēšanās utt. Pa to laiku ar vilcienu jau pus ceļu nobraucis.

Link to comment
Share on other sites

Regisss
Pirms 9 minūtēm , uldise teica:

vot LV šitas īsti neiet cauri dēļ nodokļiem - šobrīd tu maksā par to, ka Tev pieder auto. ja būtu tā, ka visi nodokļi būtu degvielas cenā iekšā, kas nozīmē, ka maksā tad, kad brauc, tad šāds modelis būtu ok.

ko Tu tur fleitē?!?!?!?

 

  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Būtu jau pareizi, ja gada nodoklis būtu akcīzē pie degvielas. Mazāk brauc (ar 1 vai 3 dažādiem auto), mazāk maksā. Gan ekonomiskāk, gan ekoloģiskāk. Bet nu mūsu 100 gudrajiem jau to nesaprast.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

nevis nesaprast, bet tad jau budžets nepildīsies. pats braucu ar nu jau 10mit gadīgu voyager, gada nodoklis gandrīz 700eur.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Regisss
Pirms 26 minūtēm , uldise teica:

kas tieši nav saprotams? tas, ka aizbraucot uz skati Tev jāsamaksā visi nodokļi brauc vai nebrauc? protams, ka degvielai jau ir akcīze, bet kāpēc tur nevarētu būtu arī viss pārējais iekšā?

Kāds šim visam elle sakars ar to, ka ikdienā brauc ar elektro auto un 2 reizes gadā dīleris vienkārši iedod iekšdedzes dzinēju auto tālākiem ceļojumiem???

Link to comment
Share on other sites

nekāds - Raimonds izteicās, ka šādam gadījumam der arī personiskais otrais auto - es tikai paturpināju domu, kāpēc tas nesanāks.. es labprāt turētu vēl kādu mazāku auto, lai nav visur ar to amerikāņu kuģi jābrauc, bet nu iemeslu augstāk uzrakstiju..

Link to comment
Share on other sites

Regisss
Pirms 9 minūtēm , uldise teica:

pats braucu ar nu jau 10mit gadīgu voyager, gada nodoklis gandrīz 700eur.

Kā var 700 EUR sanākt? Vai Tu pie transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa summē arī UVTN klāt??? Cik tad tādam Voyagerim CO2?

Pirms 3 minūtēm , uldise teica:

nekāds - Raimonds izteicās, ka šādam gadījumam der arī personiskais otrais auto - es tikai paturpināju domu, kāpēc tas nesanāks..

Raimonds citēja mani un attiecīgi es neiebraucu uz ko tas viss aizvelk... :D 

Link to comment
Share on other sites

pirms 4 stundām , maize teica:

Tehnoloģijas mēdz attīstīties pa S-līkni, sākumā lēnām, stāv uz vietas, tad vienā brīdi ir milzu izrāviens un pēc atkal stāv uz vietas.

Tieši tā. Atceramies Mūra likumu - nu tik ar katriem pāra gadiem 2x jaudīgāks procis, aplauzās pret izmēru un frekvences celšanu, līdz ar to - dzesēšanu, kas iespējama vien ar šķidro slāpekli, ūdensdzese izrādījās vien klusāka, bet ne efektīgāka.

Tas pats ar elektroauto, ideja nav svaiga, tikpat sens kā iekšdedzes, tikai tvaikmobilis ir senāks.

Ja tantei būtu riteņi, sanāktu tramvajs...

Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , Regisss teica:

Cik tad tādam Voyagerim CO2?

image.png.7920de7aaa65cc453f8e297639186953.png

 

Pirms 3 minūtēm , Regisss teica:

Kā var 700 EUR sanākt?

image.png.322d590e303348972ba197f5ff7d7c6f.png

un tas ir ar atlaidi, tāpēc, ka ir gāzes iekārta - to ieviesa tikai ar pagājušo gadu, pilnā likme 708eur.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Regisss
Pirms 3 minūtēm , uldise teica:

pilnā likme 708eur.

https://www.csdd.lv/transportlidzekla-ekspluatacijas-nodoklis/likme-vieglais-tl-kravas-tl-lidz-3500-kg-pirma-registracija-no-01-01-2021

 

Ok... Tev sanāk 408 EUR (pēc co2) un vēl +300 par to ka virs 3500m3... šo nezināju ka ir tāda piemaksa... :( 

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , Regisss teica:

šo nezināju ka ir tāda piemaksa

jā, un to ievesa jau gadu pēc tam, kad tikko to auto biju iegādājies. tā arī braucu un maksāju.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 32 minūtēm , uldise teica:

gada nodoklis gandrīz 700eur.

Tas jau kautkāds buržuju auto :D

Man par laime te nulle gada nodoklis (pagaidām).

Link to comment
Share on other sites

Regisss
Pirms 7 minūtēm , uldise teica:

jā, un to ievesa jau gadu pēc tam, kad tikko to auto biju iegādājies. tā arī braucu un maksāju.

es ar saviem:

image.thumb.png.4a4597d5e5411039e6ccff38b9f11857.png

 

un otra auto:

image.png.3afc96552f689c1dcbc9f11bc2a234fc.png

 

varu iet atpūsties...

 

Link to comment
Share on other sites

latscrap
21.03.2022. , 09:41, binary teica:

decembrī daudzi esot slēguši ārā siltumsūkņus, lai ietaupītu elektrību, rezultātā sistēma atdzisa tiktāl, ka pēc ieslēgšanas SS atteicās slēgt kompresoru un kurināja ar teniem) utt utjp. Vot pasaki tagad - ja ir iespēja izvēlēties, tad būvēt pasīvo māju (progress) vai nebūvēt (pa vecam, ātrāk, lētāk, vienkāršāk)?

ka jau te tāda sulīga beztēma topikā:

 

 

nezinu kā decembrī - bet šobrīd, skaistajā, saulainajā laikā, pa dienu - man baigi uzsilst māja (lieli logi uz dienvidiem) - ja parasti ir uzlikts pēc līknēm tā lai kurinās lai telpā būtu 22, tad tad, kad iespīd saulīte - no tā momentā uzsilst augšā uz 24, 25, man par karstu + no rīta jau redzu ka būs karsti - a SS tik kurina (kompressoru griež) pa tukšo... kad sanāk - izrubīju nevis pašu siltumsūkni bet tikai silto grīdu cirkulāciju - siltumnesējs necirkulē, SS akumulācija neatdziest, grāduminūtes mīnusā neiet, kompresors elektrību netērē... kad pēc tam uz nakti, gulēt ejot(kad elektrība lētāka), ieslēdzu atpakaļ - ne reizi nav bijis, ka liktos ka SS  domātu, ka trūks jaudas un izrādītu vēlēšanos slēgt iekšā papildus elektrības sildītāju - es gan viņu settingos esmu atslēdzis...

 

man gan māja pamatīgi noizolēta - 35 cm akmensvates, plēves, membrānas, ir tamburs, piedomāts lai aukstuma tilti nebūtu, utt. arī tad, kad gadās aizmirst ieslēgt to cirkulāciju uz nakti (zinu, iespējams automatizēt) - no rīta pa lielam pamanīt to nevar - tie paši 21-22 grādi telpās ir, ir bijis saulainās dienās, ka atstāju pāris dienas pēc kārtas to cirkulāciju izslēgtu... un tas ir ar visu pastāvīgu piespiedu ventilāciju - pagaidām vēl bez rekuperātora...

 

bet nu decembrī, janvārī kopējā elektrība tuvu 1000 kwh mēnesī saskrēja, māja apmēram 200 m2

Link to comment
Share on other sites

Pirms 7 minūtēm , latscrap teica:

ne reizi nav bijis, ka liktos ka SS  domātu, ka trūks jaudas un izrādītu vēlēšanos slēgt iekšā papildus elektrības sildītāju - es gan viņu settingos esmu atslēdzis...

Man skaidroja, ka zem kaut kādiem grādiem iestājas nevis "trūkst jaudas", bet varot kompresoru (vai ko citu?) sabojāt, tāpēc pie zemām sistēmas temperatūrām strādājot teni, bet kompresors nemaz neslēdzoties iekšā. Šķiet, tur runa bija par kaut kādiem ~15 grādiem.

Labots - binary
Link to comment
Share on other sites

latscrap
Pirms 2 minūtēm , binary teica:

Man skaidroja, ka zem kaut kādiem grādiem iestājas nevis "trūkst jaudas", bet varot kompresoru (vai ko citu?) sabojāt, tāpēc pie zemām sistēmas temperatūrām strādājot teni, bet kompresors nemaz neslēdzoties iekšā. Šķiet, tur runa bija par kaut kādiem ~15 grādiem.

nez, manam aparātam ir tā, ka kompressors vai nu rādās izslēgts, jo "nav pieprasījuma" vai strādā uz kaut kādiem herciem - mazākais ir 20 (tā tāda tukšgaitiņa, laikam 200-300 vatu jauta) standarta max režīms - 90 hz (tad tas elektroenerģijas patēriņš tā ap 1.2- 1.5 kW ja nemaldos... lielākais, ko esmu redzējis laikam 115hz... kompresora uzstādījumos līdis neesmu, strādā pēc ražotāja, ceru ka pats sevi nelauž.... toreiz ziemā kad bija tie -20, ļoti atsevišķos (2-3) gadījumos (bez cirkulācijas slēgalēšanas iekšā/ārā), tiku novērojis, ka šis slēdz iekšā to elektrisko papildus sildītāju - parasti tas bija tad, kad strauji kritās āra temperatūra +pastiprināti jāsilda karstais ūdens - pa dienu -10, vakarā nokrīt uz -20, man tam aparātam uz displeja figurē tāds rādītājs kā "grādu minūtes", tad lūk, kad tas aiziet mīnusā - tad viņš  to tenu parasti slēdza iekšā - es gan bez liekām ceremonijām to atslēdzu - nekādu diskomfortu dēļ vēsuma telpās neesmu jutis...

 

jebkurā gadījumā, tad kad stāvēja uz stabiliem -15 grādiem un nepalika aukstāks (vēl labāk ja paliek siltāks ārā) man lielākoties uz tiem 20-40 hz arī strādāja pastāvīgi..

Link to comment
Share on other sites

latscrap
Pirms 39 minūtēm , binary teica:

Man skaidroja, ka zem kaut kādiem grādiem iestājas nevis "trūkst jaudas", bet varot kompresoru (vai ko citu?) sabojāt, tāpēc pie zemām sistēmas temperatūrām strādājot teni, bet kompresors nemaz neslēdzoties iekšā. Šķiet, tur runa bija par kaut kādiem ~15 grādiem.

Jebkurā gadījumā, nav bijis tā ka slēgtos iekšā "tikai" elektriskais sildītājs, kompressoram paliekot izslēgtam - man viņš kad ir strādājis, tad ir strādājis tandēmā ar kompressoru... tas ir elektriskais papildus sildītājs...

man (NIBES zeme-ūdens SS, diezgan jauns modelis) tevis rakstītais izklausās diezgan dīvaini, tipo neloģiski, kāpēc gan nevarētu tas kompressors slēgties iekšā uz mazāku jaudu un piesildīt klāt ar elektrību trūkstošo - galu galā cops tak ir ~5... bet nu ja skaidrotājiem ir vecāki modeļi, vadības bloks nemāk to kompressoru regulēt, vai vispār gaiss-gaiss - nu var jau būt, var jau būt, nemāku komentēt

Labots - latscrap
Link to comment
Share on other sites

VebKamera
Pirms 3 minūtēm , latscrap teica:

kāpēc gan nevarētu tas kompressors slēgties iekšā uz mazāku jaudu

 

Reāli nesaprotu kā kompresors var slēgties iekšā uz mazāku jaudu??? Virzulis vai propellers (vai nu kas tur par herņu) vai nu spiež, vai nespiež. M???

Tas izklausās pēc sievietes "mazliet stāvoklī".

 

Cik zinu, siltumsūkņu nokaušanās notiek galvenokārt kad kompresors "čikājas" - SS pārāk liels priekš niecīga siltuma patēriņa - SS ieslēdzas, ļoti ātri sadzen siltumu un uzreiz izslēdzas.

Vismaz senos laikos bija tā, ka skaitījās, ka kompresoru nokauj ne tik daudz darbība, kā ieslēgšanās-izslēgšanās cikli.

Link to comment
Share on other sites

Jurkins
pirms 6 stundām , binary teica:

Tas ir uz Y ass, nevis uz X ass.

Tfu. Vainīgs.😉 Pilnībā atzīstu savu vainu.😁

Link to comment
Share on other sites

Pirms 8 minūtēm , VebKamera teica:

 

Reāli nesaprotu kā kompresors var slēgties iekšā uz mazāku jaudu??? Virzulis vai propellers (vai nu kas tur par herņu) vai nu spiež, vai nespiež. M???

Tas izklausās pēc sievietes "mazliet stāvoklī".

 

Cik zinu, siltumsūkņu nokaušanās notiek galvenokārt kad kompresors "čikājas" - SS pārāk liels priekš niecīga siltuma patēriņa - SS ieslēdzas, ļoti ātri sadzen siltumu un uzreiz izslēdzas.

Vismaz senos laikos bija tā, ka skaitījās, ka kompresoru nokauj ne tik daudz darbība, kā ieslēgšanās-izslēgšanās cikli.

Paskaties kas ir twin rotary kompresori.

Link to comment
Share on other sites

latscrap
Pirms 2 minūtēm , VebKamera teica:

 

Reāli nesaprotu kā kompresors var slēgties iekšā uz mazāku jaudu??? Virzulis vai propellers (vai nu kas tur par herņu) vai nu spiež, vai nespiež. M???

Tas izklausās pēc sievietes "mazliet stāvoklī".

 

Cik zinu, siltumsūkņu nokaušanās notiek galvenokārt kad kompresors "čikājas" - SS pārāk liels priekš niecīga siltuma patēriņa - SS ieslēdzas, ļoti ātri sadzen siltumu un uzreiz izslēdzas.

Vismaz senos laikos bija tā, ka skaitījās, ka kompresoru nokauj ne tik daudz darbība, kā ieslēgšanās-izslēgšanās cikli.

neesmu kompressoru speciālists - bet domājot par to kā par elektromotoru - viņš taču var strādāt ar lielāku vai mazāku jaudu (apgriezieniem)

 

 

kā jau minēju man rādās kompressora darbības ātrums hercos - vai tas ir motora apgriezieni vai virzuļa gājieni - to es nezinu, bet pēc loģikas kāpēc lai nevarētu būt ka vai nu spiež ātrāk vai lēnāk?

 

var jau būt, ka tas ir nevis parastais bet kaut kāds "lineārais kompressors" - uz ledusskapja, man, piemēram, tā rakstīts - nav ne jausmas, ko tas nozīmē...

Link to comment
Share on other sites

VebKamera
Pirms 29 minūtēm , e = d teica:

twin rotary kompresori.

 

Iespējams neiebraucu - kur ir fiška? Viņš ir efektīvāks - to saprotu.

Bet vai tas nozīmē, ka viņš lineāri ir spējīgs izdot, piemēram, 5% jaudu pie 5% patēriņa?

 

Pirms 31 minūtēm , latscrap teica:

strādāt ar lielāku vai mazāku jaudu

 

Ne ar to pašu efektivitāti. Doma tāda, ka ja pie nomināla ir COP5, tad pie 30% COP5 nav iespējams dabūt. Vismaz kādreiz tā bija SS problēma. Kā ir ar maģiskajiem jaunajiem kompresoriem nezinu, neesmu sekojis līdzi.

Link to comment
Share on other sites

latscrap
Pirms 16 minūtēm , VebKamera teica:

 

Iespējams neiebraucu - kur ir fiška? Viņš ir efektīvāks - to saprotu.

Bet vai tas nozīmē, ka viņš lineāri ir spējīgs izdot, piemēram, 5% jaudu pie 5% patēriņa?

 

 

Ne ar to pašu efektivitāti. Doma tāda, ka ja pie nomināla ir COP5, tad pie 30% COP5 nav iespējams dabūt. Vismaz kādreiz tā bija SS problēma. Kā ir ar maģiskajiem jaunajiem kompresoriem nezinu, neesmu sekojis līdzi.

Kā man skaidroja nibietis? Nībs? Nībelungs? NIBE pārstāvis karoče, tad kad manam SS kompresors iet pāri 90 Hz, tad tas cops biku samazinoties... a tā 20-70 Hz, jābūt tiem solītajiem 5 vai 6, ja pareizi atceros... bet modelis diezgan jauns, pagājšogad uzlika...

Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , latscrap teica:

Jebkurā gadījumā, nav bijis tā ka slēgtos iekšā "tikai" elektriskais sildītājs, kompressoram paliekot izslēgtam - man viņš kad ir strādājis, tad ir strādājis tandēmā ar kompressoru... tas ir elektriskais papildus sildītājs...

Varētu būt, ka man pirmās 4-5 stundas pēc apkures palaišanas strādāja tikai elektriskie sildītāji. Toreiz telpās bija kādi 7-8 grādi. Protams, ikdienas lietošanā sistēmā nodzīt temperatūru līdz 5-10-15 grādiem ir "grūti" (jāizslēdz apkuri uz pāris nedēļām?), tāpēc ir pilnīgi normāli, ja tev tas kompresors strādā arī tad, kad teni pieslēdzas.

 

pirms 2 stundām , latscrap teica:

bet nu ja skaidrotājiem ir vecāki modeļi, vadības bloks nemāk to kompressoru regulēt, vai vispār gaiss-gaiss - nu var jau būt, var jau būt, nemāku komentēt

Viņiem ir visādi modeļi - gan veci, gan jauni. Attiecīgajā jomā strādā ne pirmo gadu desmitu (un nē, šobrīd neuzstāda padsmitgadīgus sūkņus, bet diezgan jaunus modeļus).

 

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , VebKamera teica:

Reāli nesaprotu kā kompresors var slēgties iekšā uz mazāku jaudu??? Virzulis vai propellers (vai nu kas tur par herņu) vai nu spiež, vai nespiež. M???

Kad brauc ar velosipēdu, tad arī ir tikai divi varianti - stāvēt uz vietas vai braukt ar konstantu 35 km/h ātrumu? Vai ar auto, stāvi uz vietas vai nesies uz 180 km/h?

 

Manējam ir scroll kompresors ar invertoru. Atkarībā no nepieciešamās dzesēšanas jaudas, mainās kompresora darbības ātrums diezgan plašā diapazonā (pēc specenes siltuma jauda ir no 1.5kW līdz 7kW). Apgriezieni uz paša kompresora norādīti no 900 līdz 7200 rpm

 

Labots - binary
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...