Klusu Jūnijs 1, 2020 Share Jūnijs 1, 2020 2020.05.29. , 17:10, oxygen teica: Ģenerators ar saviem tinumiem , ierosmes elektromagnētu nav ''pliks '' barošanas elements. Iespējams ka nevar momentā noreaģēt. Pietiekami ilgi virknējot vārdus, rodas arī kāds pareizs teikums. Ģenerators nav sprieguma avots (kaut kādā ziņā, protams, ir), drīzāk strāvas avots. Startera ieslēgšanas mirklis ģeneratoram nav bīstams. Tabletes nokaušana ir vēl cits temats un liecina par sliktu tableti (ražošanas brāķi vai konstruktora brāķi). 1 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Jūnijs 1, 2020 Share Jūnijs 1, 2020 Pirms 8 minūtēm , Klusu teica: Ģenerators nav sprieguma avots (kaut kādā ziņā, protams, ir), drīzāk strāvas avots. Precīzi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
oxygen Jūnijs 1, 2020 Share Jūnijs 1, 2020 Nu , jā , un iedomājaties kāda ir donora ģeneratora reakcija, kad akceptors nepiešķiļās un pārstāj ''zāģet''. Momentāls patēriņa kritums no max ko var izspiest uz minimumu (nu labi, ne galīgi ''0'', bet tomēr) Bet strāva indukcijas ķēdēs nevar mainīties momentāni. Domāju ka rezultāts sanāk ''kā nokrīt kārts'' , ja uz aķu spailēm ne pārāk labs kontakts. Tāpēc arī tie stāsti par ''beigtajām tabletēm'' ( zem kuram gan tablete, gan, varbūt taisngrieža diodēs). Un ,laikam tam ir pamats nevis ''pilsētas leģendas''. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raimonds1 Jūnijs 1, 2020 Share Jūnijs 1, 2020 Nu, vēl jau ir arī tāds variants - donora auto elektrosistēma lēni lādē to otra auto akumulatoru. 10 minūtes, 20 minūtes, pusstundu. Un tikai tad mēģina darbināt. Ar izslēgtu donora auto motoru. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klusu Jūnijs 1, 2020 Share Jūnijs 1, 2020 Paldies par inovatīvo ideju! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tārps Jūnijs 1, 2020 Share Jūnijs 1, 2020 50% gadījumu tabletes (integrālā sprieguma regulatora) bojājumu izraisa oglīšu nekontaktēšanās ar slīdgredzeniem nodilšanas dēļ (pastiprināti dzirksteļo u.t.t.). Tādēļ daudzos universālajos (kolektoru) elektrodzinējos un arī dažos ģeneratoros lieto oglītes ar ielietu atsperīti. Nodilstot oglītei līdz atsperei, atspere izlec un atgrūž oglīti no kolektora, nepieļaujot rasties lokam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klusu Jūnijs 1, 2020 Share Jūnijs 1, 2020 Pirms 21 minūtēm , Tārps teica: izraisa Kā izraisa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tārps Jūnijs 1, 2020 Share Jūnijs 1, 2020 Vienkāršā valodā sakot, integrālim nepatīk slodzes atslēgšana (oglīšu periodiska nekontaktēšanās). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klusu Jūnijs 1, 2020 Share Jūnijs 1, 2020 Kā izraisa? Un pat ja izraisa, tad 1)tas ir konstruktora brāķis. Oglīšu nodilšana ir visnotaļ paredzama parādība 2)šajā tēmā runa bija par nokaušanu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Jūnijs 1, 2020 Share Jūnijs 1, 2020 Fundamentāla atšķirība starp inženieriem un tehniķiem. Atvainojos, ja kādu aizskāru, visi ir vajadzīgi, tik domāšana atšķiras... Link to comment Share on other sites More sharing options...
vvv Jūnijs 1, 2020 Share Jūnijs 1, 2020 Pirms 4 minūtēm , Racer teica: atšķirība starp inženieriem un tehniķiem Atšķirība starp padomju inženieriem un padomju tehniķiem bija tāda, ka padomju inženieri papildus zināja marksismu un ļeņinismu. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tārps Jūnijs 1, 2020 Share Jūnijs 1, 2020 Tie kas pazīst drēbi zin, kas ir regulatora slodze un kāpēc bīstama ķēdes pārtraukšana uz to, bet daži meklē visas problēmas terminos dažādos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Insekc Jūnijs 1, 2020 Share Jūnijs 1, 2020 pirms 8 stundām , Klusu teica: Ģenerators nav sprieguma avots (kaut kādā ziņā, protams, ir), drīzāk strāvas avots. Man gan šķiet, ka ģenerators tomēr ir sprieguma avots. Mainot apgriezienus un ieslēdzot/izslēdzot lampas spriegums uz akuma klemmēm nemainās (normālā kārtībā esošam auto). Un tasd nav akumulatora 12V. Strāva, ko var iedot ģenerators spēcīgi mainās no apgriezieniem (skat grafikus iepriekšējos postos). Vēl tāds sīkums, ka parasti auto startēšanas brīdī ģenerators nedarbojas (nav sprieguma uz ierosmes tinuma). BET tas neattiecas uz donorēšanas gadījumu. Visādā gadījumā mūsdienu auto ir piepičkāti ar rik daudz elektronikas (man, piemēram, Subaru katram loga pacēlājam savs "kompītis") un ne visiem kontrolieriem patiks sprieguma raustīšana startējot klientu, ja vēl ģenerators arī dzīvos savu dzīvi ar pārspriegumu pīķiem. Tādēļ es konsekventi izslēdzu motoru, kad dodu "piepīpēt". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!