Jump to content

Ampērs!


Chocoton
 Share

Recommended Posts

2020.05.29. , 17:10, oxygen teica:

Ģenerators ar saviem tinumiem , ierosmes elektromagnētu nav ''pliks '' barošanas elements. Iespējams ka nevar momentā noreaģēt.

Pietiekami ilgi virknējot vārdus, rodas arī kāds pareizs teikums.

Ģenerators nav sprieguma avots (kaut kādā ziņā, protams, ir), drīzāk strāvas avots. Startera ieslēgšanas mirklis ģeneratoram nav bīstams.

Tabletes nokaušana ir vēl cits temats un liecina par sliktu tableti (ražošanas brāķi vai konstruktora brāķi).

  • Patīk 1
  • Atbalstu 1
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 8 minūtēm , Klusu teica:

Ģenerators nav sprieguma avots (kaut kādā ziņā, protams, ir), drīzāk strāvas avots.

Precīzi! 

Link to comment
Share on other sites

Nu , jā , un iedomājaties kāda ir donora ģeneratora reakcija, kad akceptors nepiešķiļās un pārstāj ''zāģet''. Momentāls patēriņa kritums no max ko var izspiest  uz minimumu (nu labi, ne galīgi  ''0'', bet tomēr) Bet strāva indukcijas ķēdēs nevar mainīties momentāni. Domāju ka rezultāts sanāk ''kā nokrīt kārts'' , ja uz aķu spailēm ne pārāk labs kontakts. Tāpēc arī tie stāsti par ''beigtajām tabletēm'' ( zem kuram gan tablete, gan, varbūt taisngrieža diodēs). Un ,laikam tam ir pamats nevis ''pilsētas leģendas''.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Raimonds1

Nu, vēl jau ir arī tāds variants - donora auto elektrosistēma lēni lādē to otra auto akumulatoru. 10 minūtes, 20 minūtes, pusstundu.

 

Un tikai tad mēģina darbināt. Ar izslēgtu donora auto motoru.

Link to comment
Share on other sites

50% gadījumu tabletes (integrālā sprieguma regulatora) bojājumu izraisa oglīšu nekontaktēšanās ar slīdgredzeniem nodilšanas dēļ (pastiprināti dzirksteļo u.t.t.). Tādēļ daudzos universālajos (kolektoru) elektrodzinējos un arī dažos ģeneratoros lieto oglītes ar ielietu atsperīti. Nodilstot oglītei līdz atsperei, atspere izlec un atgrūž oglīti no kolektora, nepieļaujot rasties lokam.

Link to comment
Share on other sites

Vienkāršā valodā sakot, integrālim nepatīk slodzes atslēgšana (oglīšu periodiska nekontaktēšanās).

Link to comment
Share on other sites

Kā izraisa?

Un pat ja izraisa, tad 1)tas ir konstruktora brāķis. Oglīšu nodilšana ir visnotaļ paredzama parādība 2)šajā tēmā runa bija par nokaušanu.

Link to comment
Share on other sites

Fundamentāla atšķirība starp inženieriem un tehniķiem. Atvainojos, ja kādu aizskāru, visi ir vajadzīgi, tik domāšana atšķiras... :)

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , Racer teica:

atšķirība starp inženieriem un tehniķiem

Atšķirība starp padomju inženieriem un padomju tehniķiem bija tāda, ka padomju inženieri papildus zināja marksismu un ļeņinismu. :)

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Tie kas pazīst drēbi zin, kas ir regulatora slodze un kāpēc bīstama ķēdes pārtraukšana uz to, bet daži meklē visas problēmas terminos dažādos.

Link to comment
Share on other sites

 

pirms 8 stundām , Klusu teica:

Ģenerators nav sprieguma avots (kaut kādā ziņā, protams, ir), drīzāk strāvas avots.

Man gan šķiet, ka ģenerators tomēr ir sprieguma avots. Mainot apgriezienus un ieslēdzot/izslēdzot lampas spriegums uz akuma klemmēm nemainās (normālā kārtībā esošam auto). Un tasd nav akumulatora 12V. Strāva, ko var iedot ģenerators spēcīgi mainās no apgriezieniem (skat grafikus iepriekšējos postos).

 

Vēl tāds sīkums, ka parasti auto startēšanas brīdī ģenerators nedarbojas (nav sprieguma uz ierosmes tinuma). BET tas neattiecas uz donorēšanas gadījumu. Visādā gadījumā mūsdienu auto ir piepičkāti ar rik daudz elektronikas (man, piemēram, Subaru katram loga pacēlājam savs "kompītis") un ne visiem kontrolieriem patiks sprieguma raustīšana startējot klientu, ja vēl ģenerators arī dzīvos savu dzīvi ar pārspriegumu pīķiem. Tādēļ es konsekventi izslēdzu motoru, kad dodu "piepīpēt".

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...